Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/18/19 in all areas

  1. 4 points
    francuz69

    Vicevi 120%

    Sudija: Fato, kako vas je silovao Muja? Fata: Bogami, dobro.
  2. 4 points
    Dale

    Funny photos

  3. 3 points
    Stojke87

    Bravuljardo - 1.9 JTD

    Evo da i ja predstavim svoj autić Imam još stvari u planu, al polako..ceka se leto Za sad mu je uradjeno: Full Led instalacija - Kratko, dugo, maglenke, pozicija(RGB),sva zadnja svetla, unutrasnje, gepek, tablica.. Stavljena gljiva, naravno ne K&N Kupljene felnice...i tako Evo slikice
  4. 3 points
    neshtry

    Funny photos

    Diktunzi za midžu [emoji23]
  5. 3 points
    srdjos

    Funny photos

  6. 3 points
    dekirs

    Fiat Bravo 2008

    Ma jok, bas me briga iskreno.. Samo trosi vise u odnosu hdi i verovatno dci motore. Stara bolest u Srba je da dizel malo trosi onda kad kazes da trosi 8 u gradu to je kataklizma xD
  7. 2 points
    totti

    Fiat Bravo 2008

    Evo ga ovaj što mu Audi 100 i dalje vrhunac auto industrije [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  8. 2 points
    totti

    Fiat Bravo 2008

    Ništa bez ekrančine. To samo programer koči napredak [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  9. 2 points
    skile86

    Fiat Bravo 2008

    I ja kad bih sad menjao Astru, stvarno ne znam sta bih uzeo. Ponuda mi je bas tanka za neke normalne pare, a da ta promena ima smisla...
  10. 2 points
    srdjos

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    @VladaG9 ako odes ili nazoves, saznaces prosle nedelje sam bio u Stojanovu, samo Tipo 1.4 HB t-jet je otvoren za narucivanje, ceka se 90 dana U Lounge paketu opreme i beloj boji kosta 14 430e, doplata za druge boje 400e. Moze da se porucuje i u nizim paketima opreme
  11. 2 points
  12. 2 points
    vagenovac

    Fiat Bravo 2008

    Ja mislio 11 kako si zakukao, stipso Sent from my STF-L09 using Tapatalk
  13. 2 points
    Ne, ne mislim na tvoju nego oko opreme. Valjda je kod Renoa Paris Initiale najveći nivo opreme. Ovo Bose edition je zbog ozvučenja i naravno da je viši paket.
  14. 2 points
    https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1506732 bas odlicne vesti,ovaj Fiat umesto da gura napred,on ide dva koraka u nazad,ovi zajebali i zastavu,sto su jugu menjali imena,a godinama bio isti na kojim su drogama
  15. 2 points
  16. 2 points
    dekirs

    Ma OFF BRE!

    Zar u Nemackoj nije ona prica da svi postuju zakon? Steta za coveka da pogine..
  17. 1 point
    neshaoct

    Peugeot 204

    Iako mali francuski porodični automobili nisu prvi koji će vam pasti na pamet na pomen reči oldtajmer, činjenica je da pomenuta klasa pruža veoma širok izbor dostupnih, jednostavnih i vrlo upotrebljivih vozila. Naime, Peugeot je od šezdesetih pa sve do kasnih sedamdesetih godina proizvodio nekoliko dopadljivih i na vrlo francuski način šarmantnih limuzina. Kao najveća od njih, tu je bio Peugeot 404. Međutim, Peugeot 204 i 304 su ostali u njegovoj senci. Ovi automobili bili su prethodnici današnjih Peugeota serija 200 i 300, ali za razliku od hečbek karoserija, pravljeni su kao limuzine i karavani, pa čak i kupei i kabrioleti. Mali auto za celu porodicu Kao što mu ime sugeriše, Peugeot 204 bio je manja od dve limuzine sa skromnim gepekom, ali sa dovoljno mesta za celu porodicu. U skladu sa tadašnjom tradicijom, njegov dizajn je potpisao lično Batista Farina, osnivač čuvenog studija Pininfarina koji je iznedrio brojne kultne automobile sa znakom lava na haubi. Zahvaljujući pametno iskorišćenom prostoru i karoseriji širokoj za njegovu klasu, Peugeot 204 je po prostoru u kabini mogao da parira čak i većem 404, dok je od konkurencije bio znatno prostraniji. Takođe, on je od konkurencije bio i moderniji, s obzirom na to da su Renault 8 i Simca 1300 imali motor pozadi. Uz to, bio je jednostavniji od avangardnog Citroëna GS i njegovog komplikovanog hidrauličnog vešanja i drugih tehničkih rešenja koje je delio sa Ajkulom. Pod limom, Peugeot 204 je u osnovi bio dosta sličan većini današnjih automobila: poprečno postavljen aluminijumski motor sa četiri cilindra pokretao je prednje točkove, a uz 1.1l benzinski motor postojala je i opcija 1.3l i 1.4l dizela. Koliko ih je napravljeno? Nedugo po pojavljivanju na tržištu 1965. godine, 204 ga je i osvojio kombinacijom funkcionalnog i dopadljivog italijanskog dizajna, jednostavne i pouzdane mehanike i prostora za celu porodicu. Upravo zbog toga, ostao je u proizvodnji sve do 1976. kada ga je posle preko 1.600.000 proizvedenih primeraka kao nezvanični naslednik odmenio model 305. Zanimljivo, Peugeot 204 i nešto gabaritniji 304 su se prodavali paralelno na tržištu iako su sami sebi bili konkurencija, ali to nije sprečilo kompaniju da sa uspehom nudi oba modela zainteresovanim kupcima širom Evrope. S obzirom na to da su bili jeftiniji modeli u gami, ovi automobili su često zamenjivani naslednicima u istoj klasi i čini se da su danas ređi na oglasnim stranama širom Evrope, pa i u Srbiji gde su njegovi savremenici 404 i 504 značajno više prisutni. Od prvog dana u istoj porodici Ipak, jedan odlično očuvan primerak u fabričkom stanju našao se u Nišu po ceni od 5.000 evra. Kao i najveći broj 204, i ovaj je u prepoznatljivoj beloj boji uparenoj sa tirkiznoplavim enterijerom tipičnim za sedamdesete godine. Ono što ovaj 204 izdvaja od mnogih jeste originalnost, te činjenica da je od prvog dana u istoj porodici. U razgovoru sa prodavcem ovog Peugeota, saznali smo da je automobil kupljen u zvaničnom predstavništvu Peugeota u Beogradu 1975. godine. Kao jedan od četvoro braće koji su svi u isto vreme odlučili da kupe Peugeot, otac sadašnjeg vlasnika kupio je upravo ovaj 204 i vozio ga sezonski, pretežno na letovanja. Kako je vreme teklo, u kuću su došli i drugi automobili, te proteklih dvadeset godina Peugeot nije mnogo vožen i za to vreme prešao je tek oko 500km. To nas dovodi do cifre od skromnih 95.000 kilometara na satu. Iako nije aktivan kao nekad, ovaj Peugeot je tokom svih godina pažljivo čuvan i garažiran, što znači da je zadržao veliku većinu originalnih delova. Njegov vlasnik je naglasio da su čak i kederi kao novi, a limarija je zaštićena još 1975. godine kada je Peugeot kupljen. Uz automobil idu originalna rezervna krila, koja srećom nikada nisu morala da budu iskorišćena. Sa godinama su došli sitni problemi sa korozijom, što je jedino ulaganje koje čeka buduće čuvare ovog komada francuske automobilske istorije. Tekst: Đorđe Sugaris - Autoslavia preuzeto sa - polovniautomobili.com
  18. 1 point
    Drugari, Ja sam imao i imam i dalje sličan problem sa nekim "lupkanjem" iz sistema upravljanja, samo što sam ja utvrdio odakle problem nastaje. Naime - vratilo upravljača ima zglob u kabini, blizu papučica, i u tom zlobu je dobio vrlo malo lufta, ali dovoljno da se prilikom promene smera motanja sa leva na desno u trenutku promene smera začuje blagi metalni zvuk od zazora. Može se isto desiti i prilikom prelaska preko neravnina, kao što je ležeći npr. Možeš da proveriš dok ti auto radi u leru i stoji u mestu, naizmeničnim brzim motanjem levo-desno, sa malim uglom, samo koliko da se promeni smer, da li se nešto čuje. Oslučkuj blizu pedala kada to budeš radio. Rekli su mi da ništa ne smeta u vožnji, i ne utiče na bezbednost, samo eto malo nervira.... Inače auto ima 108.000 km na satu (500L trekking) Pozdrav!
  19. 1 point
    djomla

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    Priznaj da je to presudilo [emoji3] Sent from my 3310
  20. 1 point
    AutoAnaliza video: Top 10 zabluda o automobilima u Srbiji
  21. 1 point
    bane1321

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    Mog' i dizvadim sedišta zadnja u tri poteza!
  22. 1 point
    Tesha

    Fiat Punto mk.2a - loši farovi

    @IlijADeVos Možeš da uzmeš i polovne originalne i da nađeš nekog ko ih kompletno reparira. Najvažnije je da radi reparaciju senila. Dobićeš bolji kvalitet od novih zamenskih.
  23. 1 point
    Ma dobro... koncept, pa je sve dozvoljeno. A danas svaki drugi auto ima fejk izduve [emoji4]
  24. 1 point
    silenci

    F1: Ferrari

    https://pole-position.rs/vettel-impresionirao-maratonom-na-pocetku-testova/ danas pocela testiranja u Barseloni
  25. 1 point
    Pricao mi drugar iz Budve da je rame ta be znam koji Ferari 2400e bilo, tako da, ono
  26. 1 point
    Milutinac

    Fiat Bravo 2008

    Uuuuuu odlican Velicina - taman
  27. 1 point
    @cika_kole verujem da je super udobna, tako i izgleda nekako ususkano, a i da ide fino. Uostalom, kao sto sam napisao za taj motor sam cuo/citao sve najbolje. Svakako, ako bude prilike u temi napisite i utiske o potrosnji. Znamo svi, kad se tek uzme auto, vise se i vozi, pa se i gorivo trosi hehe Jos jednom, srecno s autom
  28. 1 point
    dekirs

    Fiat Bravo 2008

    Moze @totti ebes ga i leti klima stalno radi, dodje mu maltene isto ko i zimi Mada generalno HDI manje trosi sigurno za litru od mjet-a.. @Ivan Ih.. kad bi Leon FR bio za neke normalne novce to bih odmah uzeo Malo ih bas ima, onaj crveni je dugo stajao sto ima radar za muriju haha Najvise bih voleo da ostanem pri Zabarima, sto se tice neke kupovine kasnije meni npr Tipo HB odgovara Tjst svidja mi se mogao bih da ga vozim bez problema. Video sam par komada u malo jacoj opremi i meni ono izgleda fino
  29. 1 point
  30. 1 point
    Bravo je unutra kako citam - tu negde u rangu fiata 500
  31. 1 point
    Jel gledao neko ovog, i kakav je plac? https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13853992/fiat-bravo-16-mjt
  32. 1 point
    Svaki ne GDI motor se vrlo jednostavno homologira za Euro 6d TEMP. Tako da nije problem sa 1.4. On je ionako Euro 6d TEMP u Jeep Compassu. Meni se tu više čini da su oni ponudu motora prilagodili talijanskom tržištu. Iako se zadnjih mjeseci i to tržište sve više okreće benzincima. Uz to je u pitanju i kupovanje vremena. Proizvodnja Alfe Giuliette se prolongira dok ne bude krenula proizvodnja Maserati SUV-a na bazi Stelvia. Oni će radnike sa trake Giuliette prebaciti samo na traku gdje se rade Giulia, Stelvio i u skoroj budućnosti taj Maserati SUV. U međuvremenu nikoga neće slati kući. Koliko sam pratio novi GSE motori su nedostupni u većoj količini. Pretpostavljam da tvornica u Poljskoj ne radi dovoljnim kapacitetom. Već su najavili instaliranje proizvodnje u talijanski Termoli. Sve za posljedicu ima da američki MY19 500X i Renegade sa 1.3 GSE još nisu u prodaji. Zanimljivo da kineski Jeep Compass dolazi sa 1.3 GSE za razliku od europskog. No motor za kinesko tržište se proizvodi u Kini kao i sam automobil.
  33. 1 point
    Ivan

    Fiat Bravo 2008

    Da to u zdravlju jos malo teras, pa ako se odlucis za Hatch - da zajedno jurimo neki Leon FR . Ne znam za tebe, ali meni se vremenom u C segmentu svidja sve manje i manje modela. Vec u ovoj kupovini mi je bio bas tanak izbor za nesto mladje, iako sam planirao da potrosim vecu cifru (Sport sasvim nenadano istrca kao vrlo korektno prelazno resenje, a i da Stila ne prodajem bas za kesicu bombona). Retko na koji reagujem srcem, pogotovo enterijerima i onim uzasima od tableta su prilicno njih maltene C/P. Dok na Zabare u iducoj iteraciji mozemo komotno da zaboravimo, bice neminovna promena tabora ako se ostaje u istoj klasi.
  34. 1 point
    totti

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    Da opet citiram Miću: da, da, trake su baš bezveze urađene u V. Stepe [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  35. 1 point
    dekirs

    Fiat Bravo 2008

    Dugo nisam nista pisao.. Auto pali, radi, ide... Uradjen mali servis pre nekih 2000km, sipan opet Shell 5w30 kod Gorana. Pre neki dan na putu do Zlatibora primetih da je neki lezaj otisao, danas oterao auto na pregled kod Gorana a on mi izasao u susret i odmah zamenio bez zakazivanja. Hvala i ovako javno Crevo od IC-a ima neki metalni nosac koji se pojeo i udarao u sasiju i pravio uzasne vibracije, to je sredjeno isto, auto radi ko benzinjara Vozio sam do Zlatibora i nazad, potrosnja smesna, bas sam se prijatno iznenadio za razliku od grada gde hoce prilicno da srkne.. Cekamo lepse vreme pa da metnemo zimske gume, ove 16ice su smorile Na prolece/leto planiram prodaju i zamenu za nesto malo mladje, ali mi i zao u isto vreme, jer me sluzi bez greske..
  36. 1 point
    MS PK

    Saab 9-3 - kompresija

    Kompresija se meri na hladan motor koliko znam ( nisam majstor ) Ako znas da je km prava, ima taj da traje...moraces drugu skoljku da mu nadjes, drugo samim tim sto nemas potrosnju ulja tj.1dl na 15hkm to ti je prvi pokazatelj da ti je motor u odlicnom stanju ali da bi ostao u takvoj formi moras te dizne da resis pod hitno i ja bih licno smanjio taj interval zamene ulja na nekih 10hkm . Jtd motori su poznati po tome da prelaze velike kilometraze, ako je lepo odrzavan i vozen 500hkm za njega nije neka kilometraza. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  37. 1 point
    totti

    Nisam mogao da odolim te uzeh francuza...

    Jeste i teraj je u qrac... stoji godinu dana [emoji849] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  38. 1 point
    totti

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    MS PK bi na to rekao: neka ga, nek' troši [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  39. 1 point
    Mijailović P.

    K: radio za Stilo

    @bastagij@sbb.rs Tjuner je neispravan pa ako ti treba takav, poklanjam. [emoji6]
  40. 1 point
    totti

    Ma OFF BRE!

    Pijan i bez dozvole.
  41. 1 point
  42. 1 point
    AbarthGP

    Abarth Grande Punto 1.4T 155HP

    Prirodno okruženjee
  43. 1 point
    totti

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Da dam i ja svoje lično i skromno mišljenje, a apropo enterijera u pomenutim [emoji4] Od svega pobrojanog, samo bih A3 izdvojio kao nekog ko malo odskače od ostalih i dodiruje taj Premium. Dovoljno mu je pogledati npr. obloge u gepeku i videti da su kvalitetnije od tepiha kabine kod svih ostalih. Pa zatim kako su svi prekidači i potenciometri kvalitetnije urađeni itd itd... Donekle, ali samo donekle tu može po nekim stvarima da mu parira V40. DS4 npr. apsolutno nema ni jedan cm2 enterijera kvalitetniji od običnog C4, apsolutno je sve isto. Sa druge strane, koža u Pežoima je duplo mekša na dodir i deluje 5 puta skuplje. A klasa (model pre ove upravo predstavljene) je teško razočarenje. Auto unutra deluje ultra jeftino. Vrhunac su neke karbon folije (fazon kao na Bravu) koje se gule. Za razliku od nje, C klasa deluje kao da nije od istog proizvođača. Giulietta mi tek ne spada u Premium. Obzirom na lepotu samog auta, kvalitet enterijera joj je blagi užas. Apropo Delte - ja je nikad nisam smatrao za našminkani Bravo i oduvek mi je delovala kao auto koji odskače u svojoj klasi. Verujte mi da je ona veći Premium od 90% ovih o kojima raspravljamo [emoji4]
  44. 1 point
    Bice moj na prodaju verovatno za koji mesec, nije restyle al ima grejace sedista
  45. 1 point
    originalno,to samo u Srbiji moze
  46. 1 point
    Verovatno i jeste to problem, posto se po gradu stalno koci pa plocice ne stignu da se razmaknu kad idu tesko dok se od vibracije razmaknu nakon duze voznje van grada bez kocenja. Imao sam i ja slicno iskustvo na tudjim autima, jednom bas zbog te tolerancije za plocicama, drugi put jer je neko pametan farbao klesta cetkicom pa dobro natopio plocicu. Problem je nekad moguce utvrditi jer su kocnice jako pipave, tj cim dodirnete papucicu odmah pocne jako da koci. Naravno zavisi od auta do auta, neki i fabricki imaju pipave zbog nekih drugih stvari, ali obicno papucica ima malo lufta pre nego sto gurnete klip tj plocice do diska.
  47. 1 point
    @MatriXxX Pogledaj ovu temu na Forumu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/67509-fiat-seicento-napeta-kočiona-klješta/ Videćeš tamo i ovo:
  48. 1 point
  49. 1 point
    strasno,al ova slika je jos od pre,za ovako treba vesanje javno a sad nesto vedrije teme DREAMS
  50. 1 point
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...