Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/15/19 in all areas

  1. 5 points
    Da dam i ja svoje lično i skromno mišljenje, a apropo enterijera u pomenutim [emoji4] Od svega pobrojanog, samo bih A3 izdvojio kao nekog ko malo odskače od ostalih i dodiruje taj Premium. Dovoljno mu je pogledati npr. obloge u gepeku i videti da su kvalitetnije od tepiha kabine kod svih ostalih. Pa zatim kako su svi prekidači i potenciometri kvalitetnije urađeni itd itd... Donekle, ali samo donekle tu može po nekim stvarima da mu parira V40. DS4 npr. apsolutno nema ni jedan cm2 enterijera kvalitetniji od običnog C4, apsolutno je sve isto. Sa druge strane, koža u Pežoima je duplo mekša na dodir i deluje 5 puta skuplje. A klasa (model pre ove upravo predstavljene) je teško razočarenje. Auto unutra deluje ultra jeftino. Vrhunac su neke karbon folije (fazon kao na Bravu) koje se gule. Za razliku od nje, C klasa deluje kao da nije od istog proizvođača. Giulietta mi tek ne spada u Premium. Obzirom na lepotu samog auta, kvalitet enterijera joj je blagi užas. Apropo Delte - ja je nikad nisam smatrao za našminkani Bravo i oduvek mi je delovala kao auto koji odskače u svojoj klasi. Verujte mi da je ona veći Premium od 90% ovih o kojima raspravljamo [emoji4]
  2. 4 points
    Ivan

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Zabari, Nemci, sve je to slicna boranija... LADA - Perfect from the beginning:
  3. 4 points
    Ivan

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Dobro, i ti sad poredis nasvirane, naspram klot verzije u neinspirativnoj boji. Ali poenta se svakako vidi.... Na osnovu prvih slika, cini mi se da su i u 8. iteraciji, posle pola veka proizvodnje od '74., bocne linije prozora i krova i dalje paralelne sa podlogom. Tj. samo dodati jos jedan C/P ispred ovog prvog: Neprikosnovenom kralju klase uvek moja kapa dole, i to do poda. I za prodajne rezultate, ocigledno postoji trziste koje "pije" takav pristup (i pored fame oko dobrog dela motorizacije u zadnjoj deceniji). Kao i za konzistetnost na trzistu. Za razliku od Zabara koji jesu neosporno ostvarili profit, ali i upropastili svoju evropsku ponudu ulazuci maltene sve resurse preko bare, kasneci i jos gore ne izbacujuci nove modele, ne prateci zahteve trzista, brljajuci sa imenima modela naslednika... Ali umeju da naprave skulpturu na tockovima, mamu im je*em .
  4. 3 points
    Ma, šta to policajci rade na putu? Mnogi vozači su se iznenadili 15. februara 1959. godine kada su nemački policajci na putu između Dizeldorfa i Ratingena iz svog vozila izvadili dve velike kutije i postavili ih na tronošcima. Koja je bila svrha ovog čudnog uređaja, čiji kablovi su vodili u unutrašnjost policijskog vozila? Namenu su uskoro saznali oni koji su prebrzo prošli pored uređaja. Malo dalje mahnuo im je policajac, zatražio da se zaustave, pokažu dokumente. Ne samo to, ''trkači'' su dobili do tada neviđenu ''čestitku'' - fotografiju zadnjeg dela svog automobila, uključujući tablice, a u gornjem desnom uglu ispisanu brzinu kao dokaz kršenja propisa! To je bio crni dan za sve drumske trkače u Nemačkoj, pokazaće se i u ostatku sveta. Na današnji dan pre 60 godina je počela era mobilnih brzinskih zamki. Saobraćajni radar Telefunken VRG 2, koji je premijerno upotrebljen u okrugu Dizeldorfaa, već prvog dana je doneo odlične prihode vlastima. ''Uređaj budućnosti, precizan, pouzdan, svestran'', tako je Telefunken pohvalio VRG 2 koji je koštao tada ogromnih 20.000 maraka. Štampa je, za razliku od mnogih vozača, bila puna pohvale za novi tip merenja brzine. ''Bez obzira na uslove osvetljenja, uređaj precizno otkriva vozilo, registarske tablice, brzinu, saobraćajnu situaciju'', tako je Rheinische Post pohvalio mobilnu kutiju za brzinu. Ova tehnološka revolucija je stigla na nemačke puteve u želji za većom sigurnošću saobraćaja. Krajem '50-ih godina sve više Nemaca je putovalo u sve bržim automobilima. Broj smrtnih slučajeva na putevima 1955. godine je dostigao brojku od 15.000 stradalih! Dve godine kasnije je uvedeno ograničenje brzine od 50 km/h u naseljima. Međutim, policija nije imala efikasno oružje za otkrivanje onih koji prekorače brzinu. Nekada su naoružani štopericama pokušavali da odrede brzinu vozila u prolazu, ponekad su čak patrolnim kolima pratili trkače. Telefunken VRG 2 je sve ovo učinio mnogo jednostavnijim: Policijaci su morali samo da sede u svom automobilu, jedan je bio dovoljan da snimi trkača i javlja kolegi napred. Ubrzo je mobilni radar ''bljesnuo'' širom Nemačke i sveta. Oduševljeni velikim uspehom svojih kolega u okrugu Rajnlanda, brojni drugi gradovi i države su takođe postavili zamke za brzinu. Odgovorni su brzo shvatili da se mobilni radari mogu koristiti ne samo za edukaciju u saobraćaju i spašavanje ljudskih života, već i prikupljanje mnogo novca u budžet. Ostalo je istorija... preuzeto sa - Auto Blog
  5. 3 points
    totti

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Jesam. Iskreno, Leonov eksterijer (FR pogotovo ili neka druga varijanta sa led farovima) mi ubija i najviše mi se sviđa u dotičnoj grupaciji u C segmentu, dok mi enterijer nešto ne drži oko. Lično, ne verujem da je išta nekvalitetniji od Škode, što je opet sasvim ok. E sad, ko je malo zahtevniji i više obraća pažnju na detalje, naći će zašto je Škoda npr jeftinija od VW. Jedan detalj - recimo vrata na Superbu prethodne generacije su duplo lakša od onih na Tiguanu i duplo lakši otpor pružaju prilikom otvaranja/zatvaranja. Ima tu još dosta stvari vezanih za materijale izolacije unutar table, načina kačenja pojedinih elemenata itd itd... Tu se vidi zašto je nešto skuplje/jeftinije i da nije sve to isto. Da li je opravdana razlika u ceni, drugo je pitanje, ali razlike u izradi ima. Ovo za sada košta 3.000 rsd. Za nešto još detaljnije moraš da doplatiš još 3 i da održavaš auto kod mog majstora [emoji3]
  6. 3 points
    neshaoct

    F1: Ferrari

    Ferari predstavio bolid SF90 Ekipa Ferarija predstavila je novi bolid za takmičenje u predstojećoj sezoni Formule 1. Novi bolid u 2019. godini, u kojoj će Ferari proslaviti 90. rođendan, voziće Nemac Sebastijan Fetel i mladi Francuz Šarl Lekler, naslednik Kimija Raikonena. ''Radujem se ovoj godini. Tim se nalazi na pravom putu i nadam se da možemo dodatno da napredujemo'', kazao je Fetel. Lekleru će to biti druga sezona u F1, pošto je prethodne bio član Zaubera. ''Ovo je poseban dan za mene, ali nisam nervozan. Imam šansu da vozim sa Fetelom, četvorostrukim šampionom, i ponosan sam zbog toga'', poručio je Francuz. Pored njega, novo ime u Ferariju je i Matija Binoto, koji je na poziciju šefa ekipe stigao umesto Mauricija Arivabenea. ''Naš novi bolid je plod dugogodišnjeg napretka, nije u pitanju revolucionaran poduhvat. Očekuje nas težak posao u novoj sezoni, ali spremni smo i uzbuđeni. Što se mog posla tiče, mogu samo da obećam da ću u svakom trenutku dati svoj maksimum'', istakao je 49-godišnji Švajcarac. Ferari će i u novoj sezoni biti najveći rival neprikosnovenom Mercedesu, petostrukom uzastopnom šampionu u obe konkurencije. Tim iz Maranela je prethodni put bio najbolji 2008. godine, a kad je reč o vozačima, Kimi Raikonen je doneo poslednji trofej Italijanima 2007. godine. Ovogodišnji šampionat Formule 1 startuje u Australiji 17. marta. preuzeto sa - Auto Blog
  7. 3 points
    Cisto radi usporedbe jer Italijane volim, ima tu mnogo drugih primera
  8. 2 points
    totti

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    I samo da dodam nešto što sam primetio apropo toga kako pojedini proizvođači vode računa o detaljima, a što ih na globalnom nivou čini velikim. Passata B8 sam gledao kao jedan potpuno bezličan auto, pogotovo one sa običnim farovima i skromnijom opremom. Ničim, apsolutno ničim da te privuče na prvi pogled... sve dok ne sedneš u njega, upališ ga i provozaš. Prvi utisak (a to mi je oduvek važilo i za Golfove) je kao da si se rodio u njemu i na sve se privikneš za par desetina sekundi. Sve je tu, sve je logično, sve je na dohvat ruke. A onda vožnja - udobno, tiho, sve glatko. Čak ti auto kompenzuje i navikavanje na nove komande i ne dozvoljava ti recimo da cimne prilikom promena brzina i navikavanja na kvačilo. E, to je to, zato su to što jesu. Stariji će se možda setiti kad je predstavljana Astra J i kad je bilo priče o konstruisanju, tj kako su inženjeri proveli godine da nađu rešenje kako da postignu "pun zvuk" zatvaranja vrata. To su razlike između kurcobolja i truda da nešto postigneš. Jedini auto u toj kategoriji, a da u trećem redu sedišta mogu da sede i odrasle osobe [emoji106] Čudo je sa prostorom.
  9. 2 points
    silenci

    F1: Ferrari

    ma da ga covek pozeli u svojoj garazi,svu srecu zelim za tim Ferari,oni kao i Zvezda ceka 12 godina na duplu krunu,pa zato idemo crveni Al navijamo za Raikonena
  10. 2 points
    Siciliano

    Vicevi 120%

    Otišao Vranjanac u Beograd i sretne Mariju Šerifović i pita je: – Izvini momak, kude je ovde Knez Mihajlova? Marija se okrene i kaže mu: – Alo bre majmune, nisam ja momak! A Vranjanac će: – Ne ljuti se be, nesam znaja da si ženjen. Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока
  11. 2 points
    neshaoct

    Sauber / Stake F1 Team

    Evo ga: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/59621-f1-ferrari/&do=findComment&comment=1482661
  12. 2 points
    Kontakt preko Viber/Whatsappa trenutno, pošto sam u inostranstvu. - Drugi vlasnik - Veloce , specijalna edicija za nemačko tržište - 125 kw/170 ks - Q2 mehanički šper diferencijal - DPF filter čestica - SPORT dugme ( bolji odziv na gas) - Winter paket 1 ( grejači sedišta plus grejači retrovizora plus grejači prskalica šoferke) - Prskalice farova - 18" Ducati Corse alu felne sa novim gumama 215/40 18" - Korišćena kao lično vozilo, kupljena u martu 2018. sa 178000 km od prve vlasnice. - Prodaje se isključivo zbog nemogućnosti da vozim auto u gradu gde živim zbog ekoloških normi. - Ocarinjena, ide na ime kupca - Bez zamena, kupio sam Deltu 1.4 TJet - Cena 4800 evra. - +381641570030 Još podataka na : https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13856304/alfa-romeo-147-19-jtdm-veloce-q2 Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
  13. 2 points
    Nije presudno da bude 120ks, i 105ks je dovoljno za normalnu voznju. Sve prvo zavisi od vozaca i nacina voznje. Ne znam zasto si stekao takav utisak, mozda sto je vise primeraka 1.9 sa 120-150ks i 2.0mjt sa 165ks. Vecina vozaca voli veci i jaci motor, takav smo skup ljudi ovde Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Ako si vozio 6 benzinaca nekih prosecnih, ovih dizelskih 105 ks i ne znam koliko Nm imaju pozitivno da te iznenade Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  14. 2 points
    Siciliano

    Fiat Nuova Croma

    Posle promaje, plivajuci postade najveca mora prosecnog Srbina[emoji28][emoji28][emoji28][emoji28] malo se tu guraju EGR i DPF ali jednostavno jos uvek ne mogu parirati ovoj posasti[emoji23][emoji6][emoji23] Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока
  15. 2 points
    U bre Bole tebe ko da neko tera da prodas felne Jos nisam video oglas gde ako ljudi hoce samo felne oni moraju da plate skidanje guma
  16. 2 points
    VladaG9

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    @Ivan Izvini, bio sam sinoc malo umoran pa nisam bas najbolje skapirao sta si mislio Ovo su podaci koji su dobijeni sa testa vozila. Testirao ga je Perica Rajkovic, u realnom uslovima. Evo i linka https://autorepublika.com/2018/12/25/fiat-500x-1-3-gse-zatezanje-bora/. Na jednoj slici malo dalje slikano ako se zumira vidi se prosecna brzina od 25km/h i prosek isto od 9l/100km. Ja nisam ni navodio koliko je fabrika navela kao prosecnu ( ona iznosi 6.1 ). Ovo je potrosnja u nekim realnim uslovima.
  17. 2 points
    neshaoct

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Cifre za potrošnju koje fabrike danas navode su dosta približnije realnim jer se metodologija promenila. Od 01.09.2018. novi automobili nisu mogli da se prodaju bez sertifikata po WLTP-u (taj novi test). Godinu dana ranije, tj. od 01.09.2017. godine svi potpuno novi modeli automobila koji se prvi put pojavljuju na tržištu EU, podatke o potrošnji goriva i CO2 emisiji dobijaju po WLTP ciklusu, dok za ostale nove automobile, koji su se prodavali i pre septembra 2017. ova obaveza je stupila na snagu prošlog Septembra. Bilo je dosta modela koji nisu mogli da prođu merenje po novom, odnosno po novom više nisu ispunjavali eko norme, pa su ili povlačeni sa nekih, ili sa svih tržišta, a u nekim slučajevima su fabrike (ako novi model ne stiže uskoro), morale dosta da se potrude da dovedu auto ponovo u eko norme. Kao rezultat toga, auti su uglavnom bivali deklarisani na manje KS nego po staroj metodi jer su morali biti ''uštrojeni'' kako bi se uklopili. Novi test vremenski traje duže, broj kilometara koji se pređe je više nego duplo veći u odnosu na stari test, tokom testa auto se sada izlaže većim opterećenjima, veće su brzine... Npr. po starom testu Audi A6 40 TDI je imao prosečnu potrošnju 4.2, sada ima 5.8. Audi A6 50 TDI je imao prosek 5.4 litre, sada ga Audi deklariše na 7.2 litre prosečne potrošnje, itd, itd...ima gomila primera. Detaljnije o novoj test metodi
  18. 2 points
    Moze da prodaju komad u sekundi, ne menja moje misljenje, prosto, neinspirativno, neubedljivo...
  19. 1 point
    Martin

    Fiat Nuova Croma

    Drugar ima Kromu kao moju, isti motor i godište, vozi je uglavnom po BGu - isprobao sam auto i zamajac i kvačilo su ok (zamajac se ne čuje, kvačilo lagano) a Kroma ima oko 310000 km. Nisam čuo da je na JTDu i Mjetu zamajac stradao odjednom - uglavnom pojačava simptome. Što se tiče potrošnje, tako je naštelovan računar, 0 odnosno -- pokazuje kada auto stoji u mestu.
  20. 1 point
    totti

    Kakve vozače najviše mrzite?

    Dačo bre, pa ne možeš ovde da tražiš sankcionisanje crvenog svetla (što je realno u većini slućajeva izvodljivo samo kamerama), a u drugoj temi kažeš za kamere "dabogda ih nikad ne postavili" [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  21. 1 point
    Woodoo

    Kakve vozače najviše mrzite?

    Ažurni su i kad je crveno u pitanju, ali samo kada se zadese u blizini prekršaja, lično bio svedok nekoliko puta, posebno panduri na motoru.
  22. 1 point
    Ja ne znam ko se zali da 1.4 16v dosta trosi, mislim da potrosnja benzina nije nikakav problem 7-10l po gradu u zavisnosti od temperature i guzve i grada,na otvorenom je 5l pri 100km/h, 6 pri 120km/h Treba obratiti pažnju na potrosnju ulja, jer i po fabric izmedju 10.000km moze da potrosi do 4kg ulja i da je to sasvim uredu,moj trosi 1l na 10.000km A sto se menjaca tice... To vec ne znam, kazu tako
  23. 1 point
    vagenovac

    P: VW Touareg 3.0 TDI

    Nije dsg već aisin 8 brzina, dobar menjač svakako. A auto izgleda dobro i cena je više nego korektna za stanje/opremu/godište. Sent from my STF-L09 using Tapatalk
  24. 1 point
    Jok, ne šalim se. Niti mi treba osvežavanje pamćenja. Ne moraš takav ton da imaš pošto voziš Golfa. Delta ima kvalitetniji enterijer od Golfa.
  25. 1 point
    A samo sam rekao da je zastareo dizajn u svakom pogledu. Da se nadovezem, kad vec pricate o kvalitetu Skoro svaka ili velika vecina delti ima napucanu opremu i ta kvalitetnija sedista, polukoza ili koza Golfa bogami malo teze naci u tom paketu, vecina ih je sa mauelnom klimom i stof sedistima
  26. 1 point
    Bice moj na prodaju verovatno za koji mesec, nije restyle al ima grejace sedista
  27. 1 point
    MS PK

    1.9 JTD - prevelika potrošnja ulja?

    Jtd ne trosi ulje, to ce ti svako reci. Negde ti malo pusta, turbina, semering, motor... Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  28. 1 point
    Dmotion test: Citroen C5 Aircross Citroen već više od 20 godina koketira sa rečima „Air“ i „Cross“, a po svemu sudeći, sada je svoje kovanice potpuno smestio u službu onoga što je proizveo. Kada je predstavila C5 Aircross, fabrika je saopštila da je formu karoserije podredila njenom enterijeru i funkcionalnosti, a rečima “Air” i “Cross” definisala udobnost koju donosi vazduh i crossover segment kojem vozilo pripada. Lakši deo posla u razvoju bila je odluka da se C5 Aircross postavi na postojeću i proverenu platformu koju koriste Peugeotovi crossoveri 3008 i 5008. Međutim, nije napravljen još jedan klon pomenutih modela, nego je Citroen u već poznato dodao nekih 20-ak svojih patenata, i potrudio se da podari lični identitet svom SUV-u. I da ne bude mnogo diskusije da li je crossover, SUV ili SAV. Po nama, a ne mora biti prihvaćeno, visinom i formom karoserije jeste SUV, ali odsustvo 4×4 pogona, pak ga smešta u nešto između hatchbacka i SUV-a, odnosno crossover. Ako bi se poveli oznakom C5, mogli bi pomisliti da deli i njegovu dužinu. Međutim, ne, C5 Aircross nije veliki, 4.8 metara dugi crossover. Šta više, sa svojih tačno 4,5 metara na platformi sa međuosovinskim razmakom od 2,7 metara, može da se smesti u klasu kompaktnog crossovera ili SUV-a, koji svojom dužinom ne zadaje glavobolju pri svakom parkiranju. Sa druge strane, ima i širinu i visinu koja mu donosi, ne samo ozbiljan nastup, nego i potencijalno dobru ponudu kabinskog prostora. A i da do kraja odigra svoju SUV/crossover ulogu, ima i kratke prepuste preko točkova, i povećan klirens od tla. Ima i prepoznatljiv stil svih aktuelnih Citroena, sa izrazito tankim LED svetlima (koji i drugi sve više počinju da primenjuju), i masivni prednji odbojnik, koji se nadovezuje na ozbiljan stav na toškovima. Na kraju, uz Citroenove prepoznatljive štitnike na vratima C5 Aircross je vizuelno nepogrešivo Citroen, i ko voli ovakav stil, dobiće ono što traži. Francuska marka ne preteruje kada za svoja sedišta tvrdi da su fotelje. Ne, nisu to fotelje iz salona švedske marke, koja bi trebala da bude jeftina, ali koja to kod nas nije, a “koja je donela prosperitet i napredak našoj zemlji”. Citroen je izborom posebnih penastih materijala pre svega postigao kontrolisanu mekoću, a formom podršku telu, sedištima koja ne izgledaju kao automobilska sedišta. Pa čak i materijal od kojeg su izrađena više podseća na trosed iz dnevne sobe nego na automobil. Ovom odlukom Francuzi su iz C5 Aircrossa oterali sve one koji žele sportske tvrde kadice, i poželeli dobrodošlicu onima koji na prvo mesto i iznad svega stavljaju udobnost. Što se prednjih sedišta tiče, odlično su dimenzionisana, a Citroen je vešto izveo još jedan manevar. Između njih je visoka i debela centralna konzola, koja vozaču i suvozaču daje i oslonac za ruke i osećaj ušuškanosti, a ručicu menjača i komade dovodi na savršenu poziciju za opušten položaj u vožnji. I zaista je funkcionalnost u ovom vozilu stavljena na prvo mesto. Zadnja klupa su tri odvojena sedišta koja se nezavisno mogu pomerati i kombinovati prostor za noge ili smeštaj stvari. Ponuda protora i za noge i glave je odlična, a žrtvu nije podneo prtljažnik koji je sa 580 litara sasvim dovoljan, uz lagana preklapanja jednog, dva, ili sva tri naslona. Citroen je sa C5 Aircross uradio još nešto suprotno od većine. Umesto da instrument tablu i infotejment zatrpa informacijama, sve je maksimalno pojednostavio i napravio “User friendly”. Digitalna instrumet tabla je prilagodljive grafike, ali sa uvek dominantnom najvažnijom informacijom – trenutnom brzinom. Većina mlađih vozača rećiće da im fale informacije, i da taj ekran deluje prazno, da je, recimo, obrtomer mali, međutim, svi oni koji ne žele da idu na školovanje da bi shvatili šta piše na tabli, ili čak imaju problem sa vidom, biće prezadovoljni ovom jednostavnošću. Isto važi i za višenamenski ekran od 8” osetljiv na dodir, sa jednostavnom organizacijom podataka i komandi, na koju se lako i brzo privikava. Čak i na upravljaču nema mnogo prekidača. Tu je samo ono što se najviše koristi. Jedino što odstupa od ove odlične funkcionalnosti je red mehaničkih prekidača grejanja prednjeg i zadnjeg stakla i unutrašnje cirkulacije vazduha, koji je zavučen ispod “tableta”, uvek je u polumraku i nije najpristupačniji. Nasuprot tome, velik rotacioni selektor modova vožnje je smešten uz ručicu menjača, i na dohvat ruke u svakom trenutku. Sve skupa, Citroen je uspeo da napravi automobil sa svim potrebnim funkcijama ali koji se brzo uči i jednostavno koristi. Citroen C5 Aircross jeste postavljen na poznatu platformu PSA Grupe, uz jedno veliko “ali”. Za potrebe svog WRC programa, Citroen Sport je razvio poseban hidraulični sistem koji je dodao na ogibljenje. Ovaj svoj patent sada ugrađuje u putničke automobile, ali, razumljivo, sa sasvim drugačijom ulogom. Naime, “Progressive Hydraulic Cushions“ deo je standardne opreme i sistem koji, pojednostavljeno rečeno, amortizerima dozvoljava da u sredini svog radnog opsega (histerezisa) budu mekani, a da se u zonama krajnjeg sabijanja i izvlačenja automatski ukrućuju. U praksi, ovaj sistem bi trebao da donese mekoću i udobnost pri normalnoj vožnji, ali spreči preterana naginjanja u krivinama i pri velikim brzinama. A što se velikih brzina tiče, 1.5 BlueHDI sa svojih 130 KS u test vozilu, barem na papiru, nije obećavao previše sa šestostepenim manuelnim menjačem i pogonom na prednjim točkovima. Da li je danas postala mana biti mekan i udoban, ili je imperativ biti oštar i dinamičan? Citroen C5 Aircross je ovo prvo po svim osnovama i to mu je vrlina, ni slučajno mana. Očigledno, proizvođač je tačno ciljao kupca/vozača, koji u saobraćaju nema ambiciju da bude najbrži, da najoštrije prođe kroz krivinu, i svima pokaže da je glavni. Ciljna grupa ovog SUV-a ima 50 i više godina, a pored mekih sedišta, isto očekuje i od ogibljenja i upravljača. U C5 Aircross sve je mekano. Upravljač je snažno pojačan, menjač lagan i mekan, a vozilo plovi po neravninama. Da se razumemo, “Progressive Hydraulic Cushions“ nije čudotvoran, ali je efikasan. Vozilo se u krivinama definitivno naginje nešto više od većine aktuelnih pandana iz segmenta, ali ne do nivoa da neprijatno ljuljanje izaziva morsku bolest. Isto tako, mekana postavka ogibljenja odnela je i oštrinu u upravljanju, i donela blagu indirektnost upravljaču, ali ne i nepreciznost. Zapravo, ovo vozilo je svim svojim karakterima potpuno usklađeno i usmereno ka udobnosti i jednostavnom korišćenju. Jedina situacija u kojoj ova kombinacija nije najbolje rešenje je snažan bočni vetar, koji poprilično ljulja visoko vozilo. A u celu priču se uklapa i motor koji je sasvim dovoljan vozačima bez sportskih ambicija. Očekuje da se menjač relativno često koristi, pogotovo prilikom preticanja, ali zato kao nagradu vraća potrošnju od 6 litara i autonomiju od preko 800 kilometara. Iako će dosta bučno zarežati tokom ubrzavanja, pri stalnoj brzini će se potpuno utišati, i pokazati da je C5 Aircross odlično zvučno izolovan. Razumljivo, što standardno, što opciono, na raspolaganju su i brojne vozačke asistencije, uključujući i sistem za pomoć u održavanju kolovozne trake, koji se na Dmotion testu pokazao kao veoma efikasan i dosledan u svojim intervencijama. Citroenu je cilj bio da napravi specifičan automobil za određenu ciljnu grupu. I napravio je pun pogodak time što je po svim osnovama ostao dosledan osnovnim idejama, a to su udobnost, jednostavnost za korišćenje i ekonomičnost. Ovde “sportisti” u duši nemaju šta da traže, ali zato imaju svi oni koji žele nepretenciozan i udoban automobil. Na tržište Srbije upravo je stigao sa cenom od oko 19.900 evra za opciju sa benzinskim motorom i manuelnim menjačem, dok je cena za testirano vozilo sa veoma solidnom opremom oko 26.000 evra. preuzeto sa - dmotion.rs
  29. 1 point
    Po DE vw sve manje i manje.Audi i bmw najvise.
  30. 1 point
    Irena HGT

    MINI automobili

    Električni Swind E Classic Mini košta 90.000 evra Dok će Mini tek predstaviti svoj serijski električni automobil (najavljen konceptom iz 2017. godine), britanska kompanija Swind već sada nudi električni Mini, i to na bazi klasične verzije ovog legendarnog modela. Ovo je naime Swind E Classic Mini, koji je već u prodaji (po ceni od 79.000 funti / 90.030 evra), a u planu je serija od samo 100 primeraka. U kratkoj vesti se navodi da vozilo pokreće elektromotor sa 80 kW/110KS, kao i da sa jednim punjenjem baterija od 24 kWh može da se pređe do 200 km. Swind E Classic Mini od 0 do 100 km/h stiže za 9,2 sekundi i može do maksimalnih 130 km/h. Automobil je u odnosu na standardni model sa benzinskim motorom nešto teži (+ 80 kg), ima bolji raspored mase (57/43 napred nazad), a budući da nema rezevoar za gorivo veći je i prtljažnik (sada 200 litara). Izmene su inače pretrpeli i oslanjanje i kočioni sistem, dok su za unutrašnjost predviđeni USB portovi, kožna sedišta sa grejanjem, grejanje za vetrobran, opcioni infotainment sistem i navigacija. Kupci između ostalog mogu da dobiju i meki pomični krov kao i široku paletu boja, a garancija na vozilo iznosi jednu godinu (bez ograničenja kilometraže).
  31. 1 point
    Ivan

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Ima, ima, kako da nema... Za te pare bih na keca uzeo nasviranu Djulkicu istog godista od 170 KS, srce da mi zaigra svaki put kad je vidim i provozam. @integralac Mora covek da pravda svoj izbor, kad ne uze onog lepog Leona kod tebe .
  32. 1 point
    silenci

    Sauber / Stake F1 Team

    mozda bude i drecavo zuti,vidis da skoro svi promenili boje,a mozda i zbog uroka,mozda budu super brzi,pogotovu Vetelinka
  33. 1 point
    Vozači Alfa Romeo Racing F1 tima isprobali Alfa Romeo Quadrifoglio modele Vozači Alfa Romeo F1 tima, Kimi Raikonen i Antonio Đovinaci oprobali su na Alfinoj testnoj stazi Baloko za volanima Quadrifoglio modela. Svetski šampion iz 2007. dobio je da vozi Stelvio Quadrifoglio, a mladi Italijan Giuliu Quadrifoglio. Oba modela su opremljena 2.9-litarskim V6 Bi-Turbo benzincima koji su razvijeni u saradnji sa Ferarijem. Ovaj motor isporučuje 510 konjskih snaga uz obrtni moment 600 Nm. Motor je uparen i sa osmostepenim automatskim menjačem sa posebnim podešavanjem koje omogućava menjanje brzina za svega 150 milisekundi u režimu ''Race''. Zahvaljujući tim karakteristikama, do 100 km/h im treba 3.8 sekundi, a najveća brzina je 283 km/h. Napredna tehnološka svojstva, uključuju 4-režimski selektor ''Alfa DNA Pro'' sa pomenutim režimom ''Race'', diferencijalom za upravljanje obrtnim momentom, prilagodljivim vešanjem posebno podešenim za ovaj model, sistem deaktiviranja cilindra radi maksimalne uštede goriva i karbonsko-keramički kočioni sistem Brembo. U kabini vozila vlada potpuni sportski duh zahvaljujući ultra-lakim karbonskim, trkačkim sedištima Sparco koja su napravljena da budu najlakša u segmentu, ali i da garantuju udobnost na dugim putovanjima. Informativno-zabavni sistem ''Alfa Connect 3D Nav'' se kontroliše preko centralno postavljenog ekrana od 8.8 inča, a podržava ''Apple Car Play'' i ''Android Auto'' aplikacije. Zanimljivo da su oba modela svojevremeno bila najbrži modeli u svojim kategorijama na Nirburgringu.
  34. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  35. 1 point
    Ja bih samo rekao, bem ti dizajnera, kasni samo 10ak godina.
  36. 1 point
    Slikao pre neko veče - kontra primer za bahato parkiranje
  37. 1 point
    alfini0507

    Fiat servis ''Goran''

    [emoji106] Sent from my E2105 using Tapatalk
  38. 1 point
    Woodoo

    Vicevi 120%

  39. 1 point
    djomla

    Vicevi 120%

    Došao oktopod u muzičku školu i profesor mu kaze: ti ćeš da sviraš gajde. - Oktopod: čuj da sviram - ja bi ovo hebo! Sent from my 3310
  40. 1 point
  41. 1 point
    neshaoct

    Reklame za automobile...

    Poželeo je model sportskog automobila, a onda se dogodilo ''čudo'' Ako je neki proizvođač znao da napravi auto čiji posteri će godinama ukrašavati zidove dečjih soba, onda je to definitivno Lamborghini. U svojih 55 godina postojanja stvorio je nekoliko modela koje verovatno i danas viđamo na zidovima dečjih soba i garaža, ali i uokvirene u nekim kancelarijama. Među njima je možda ipak najpopularniji bio i ostao Countach, model s kojim je Lambo uveo agresivan dizajn u svet automobila. Posle su usledili i Diablo, Murcielago, a na kraju Aventador i Huracan. Doduše, tu je i Urus, ali nekako sumnjamo da ga mnogi žele kao motiv za ukrašavanje sobe. A kako se lako može ispuniti dečji san, pokazaće vam video u nastavku. Iako se radi o režiranoj reklami, reakcije mališana baš i ne deluju odglumljeno. Uostalom malo ko se ne bi obradovao kratkoj vožnji u Aventadoru SVJ od 770KS.
  42. 1 point
    djomla

    Vicevi 120%

    Roditeljstvo metodom Vučić: - Tata, daj 1000din. - Ja znam da biste vi najvise voleli da ja nemam 1000 dinara, ali imam 1000 dinara. Vas iz dečije sobe bi sad najviše radovalo da kažete "evo tata nema 1000 dinara"... E, moram da vas razočaram, gospodo iz šifrovane sobe. Imam 1000 dinara. - Pa daj nam. - Daću uskoro, za dva najviše tri dana imaćete 1000 dinara kakve još niko nije imao. Sjajnih 1000 dinara, odličnih 1000 dinara. Pa da vidim ko će moći da pogleda u tih 1000 dinara i kaže nešto protiv tog jedinstvenog rezultata u našoj novijoj istoriji! - Ali nama treba sad! - Ali što bi rekao moj veliki prijatelj Vladimir Vladimirović "Bolje da se strpiš". (Za 10 dana) - Pre 10 dana si rekao za 2-3 dana - Nisam rekao, izrazio sam nadu. Svi su govorili da neće biti 1000 dinara, MMF je govorio da će biti samo 750 dinara, pa su se i oni prevarili, a ja sam radio da bude 1000 - i evo biće 1200 dinara za pet dana, jer ste se vi svesno odrekli da danas dobijete 1000 dinara. - Ali kad? - Moj prijatelj Renci kaže - nema većeg ponosa nego kad detetu daš 1000 dinara. Ali da li vi vidite u pajplajnu kako komoditiz skače? Je l' vama jasno da je komoditiz na ol tajm lou? Pa ja ne kukam nego molim i kukam da otmemo Hrvatima 1000 dinara, da otmemo Slovacima 1000 dinara, da 1000 dinara ne ode u Makedoniju. - Nama je 1000 dinara bitno. - Veliki Čerčil je jednom rekao: "Najbolji argument protiv 1000 dinara je pet minuta sa 1000 dinara." Bitno je i meni da vi imate 1000 dinara, jer evo za 30 godina skok 1000 dinara je bio 22 odsto paušalno i 29 odsto u totalitetu. I sad kad to skoči za 3,4 posto GDP, a tu su nam se svi smejali da će biti, evo imamo ovde 800 dinara i tamo 300 dinara, na zajmu, dakle biće za 1000 dinara. (Posle 20 dana) - Tata još nismo dobili 1000 dinara. - A što ti od toga praviš slučaj kad niko ne pravi? Nije sporno, biće 800 dinara kao sto sam obećao! - Kada će biti? - Svi mislite da lažem, svi ste me napali. Ja sad pitam što ne pustimo mamu da radi svoj posao? Meni je savest čista! Biće 1000 dinara kakve nemaju mnogo veća deca od vas. Zavideće vam na 1000 dinara i doći će 60.000 dece da vide vaših 1000 dinara. - Ali treba nam 1000 dinara! - Zna ova kuća kome treba 1000 dinara i zašto. Ja radim po 25 sati i ne znam ni kako izgleda 1000 dinara, nisam nikad video 1000 dinara, ne znam ni odakle bih imao 1000 dinara, jer celo vreme radim samo za vas, da vama bude bolje, a šta ćete vi posle o meni da pričate, meni je svejedno. Za to vreme naložio kevi da štampa kućne novine. Naslovi: "Monstrumi iz dečije sobe traže 'leba preko pogače" "Državo sta nam rade: Zinulo im dupe za 500 dinara više" "Narod pita: gde su pare od rođendana?" "Skandalozno: Pare od rođendana slupali u Luna Parku dok narod nema šta da jede (šokantan foto)!" "Šifrovana deca pod komandom CIA" "Žuti sin i žuta ćerka priželjkuju haos u kući" "Sprema se kolaps kuće, žuti sin i žuta ćerka udaraju" "Tata ne idi na pijacu, Tata ne idi u Maksi, srušiće te!" [emoji23] Sent from my 3310
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...