Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/14/19 in all areas

  1. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 4 points
    knezevic76

    Funny photos

    Može i u temu sa cenama goriva
  3. 4 points
    djomla

    Funny photos

    [emoji2]
  4. 3 points
    Zanima me ko tehnicki pregleda puteve,ili oni ne uticu na bezbednost.A svima su puna usta neke imaginarne bezbednosti i jos goreg zakona... Citat iz Profesionalca,pisac g-din. Kovacevic. Nije Milosevic kriv,mi smo krivi,mi smo govna.
  5. 2 points
    neshaoct

    Sauber / Stake F1 Team

    Alfa Romeo Racing pokazao bolid za novu sezonu Tim koji je do ove godine bio poznat pod imenom Sauber, na društvenim mrežama je predstavljanje svog bolida okarakterisao ''ljubavnom pričom'' kakva je bila ona između Romea i Julije. Alfa Romeo je pokazao svoj bolid prvim izlaskom na stazu ove godine. Prvi se za volanom Alfe našao Kimi Raikonen, koji se vratio u tim u kojem je i započeo karijeru u Formuli 1. Za sada nije poznato ime ovogodišnjeg modela, koji će zvanično biti predstavljen narednog ponedeljka, pred početak testiranja na Katalunji. Ovogodišnji šampionat Formule 1 startuje Velikom nagradom Australije 17. marta. preuzeto sa - Auto Blog
  6. 2 points
    silenci

    Sauber / Stake F1 Team

    evo ga Kimi,testira novu Alfu na stazi Fiorino
  7. 2 points
    VladaG9

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Za te skode sto je kupio MUP valjda je svima jasno da tu najmanju vezu ima karakteristika auta i ostali tehnicki detalji... Prosto, vreme je da se uradi restajling. Inace kad je u pitanju 1.33 GSE motor moram priznati da sam se bas neprijatno iznenadio potrosnjom. Naime u 500x je ostvario prosek od 9l/100km
  8. 2 points
    Dale

    Funny photos

    Od Puteva srbije za dan zaljubljenih.
  9. 2 points
    originalno,to samo u Srbiji moze
  10. 2 points
    marko.jovanovic

    P: 2006 Seat Leon 1.9 TDI

    Izgleda da sam više želeo Golfa
  11. 2 points
    Ja bih ipak razmislio OOOO A3, treba im dati šansu, sesti i provozati, pa posle tu istu proceduru obaviti sa na primer Peugeot 308
  12. 2 points
    bane1321

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Taj 1.9 8v od 120ks je prava mera za Bravo. Odličan balans između performansi, pouzdanosti i cene održavanja, ali se nalazi u primercima do 2009. ako se ne varam, nakon toga je zamenjen sa 1.6 od 120ks, koji je za nijansu"nežniji" i skuplji (ali samo za nijansu), za uzvrat se dobija manja potrošnja i bolje performanse na nižim obrtajima! Kako nosi AR159, ne znam!
  13. 2 points
    Ivan

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Nisam hteo da se ubacujem sa komentarima, ali licno prvo izanaliziram potrebe i uvek sa izborom krecem od klase vozila koja mi treba. Potrebni unutrasnji gabariti i gepek, da li je bitno da je auto okretniji i laksi za parkiranje u gradu (spoljne dimenzije), vreme koje ce provoditi u gradskoj/voznji na otvorenom putu. Bravo vs 159 su dve sasvim razlicite klase, klasican Compact vs limuzina koja je trebala da napadne premium konkurenciju u D segmentu. Tako da svako od nas moze da napise i pluseve i minuse za oba modela, sa svoje tacke gledista. Cini mi se da u tome treba da profilises svoje zahteve, jer se luta od pomenutih 207 do 308, Fabie do Roomster-a, od Evo do Bravo, pa evo sad i 159. Hocu da kazem da ti najbolje znas sta ti treba, sto se klase vozila tice. A i znatno ce ti olaksati potragu kada suzis izbor, jer je ponuda ogromna i treba sto pre "uhvatiti" kada nesto odgovarajuce istrci u ponudi. Ako vec gledas Bravo i 159, ne znam da li ti odgovara sto je redji model - moja sugestija je da bacis pogled i na Lancia Delta. Izmedju prva 2 po spoljnim gabaritima, sa 10 cm vecim medjuosovinskim rastojanjem od Brava (a identicno kao 159), sa znatno vise mesta pozadi. Motorizacija, mehanika, elektronika je maltene identicna kao na Bravu (sto se odrzavanja tice), jedino je redji model sto opet povlaci neke svoje posledice za specificne stvari koje, ne daj Boze, zatrebaju. Kada se opredelim za klasu, biram motor (benzin vs dizel) - pre svega da mi lezi u voznji i da ima snage za izabranu karoseriju (podrazumevana licna proba, a ne tudja misljenja), a zatim pouzdanost, odrzavanje, potrosnja, potencijalni problemi, troskovi registracije... Sigurno je od koristi (meni licno i ne toliko) je i da je model cesci zbog kasnijeg odrzavanja i prodaje, kao sto kolege vec napomenuse. Takodje je pozeljna sto bolja oprema. I na kraju navodim kao zadnje, nekome nije ali meni takodje bitno kao i 1. stavka - da mi se konkretno kupljen auto svidja i da imam pozitivni vajb cim ga vidim. Sto se kaze, da ga jos jednom pogledas kada ga zakljucas . Kada sve to stavis na papir, izbor je u sustini vrlo lak, samo zabacis i cekas. Iako je cena benzina pala - nije, pogotovo za po gradu i za te kilometraze. I pogotovo T-Jet 150 KS verzija. Ako pricamo iskljucivo o potrosnji.
  14. 2 points
    Ja sam na mojoj 159ki skinuo flapsove. Grana je tzv plasticna a flapsovi su u mentanom delu . Malo ih je tesko izbiti zbog silne garazi koje pravi egr ali je izvodljivo. Rupe koje nastaju se zatvore stafcicima sa navojem m8. Ovo nije isto kao na metalnoj grani. Posao je veliki, pa predlazem da se to uradi zajedno sa velikim servisom. Skida se i pumpa i svasta nesto jos. Nije posao za sam svoj majstor. Po montazi ne prijavljuje nikakve greske na bordu. Ne primecujem neko odsustvo snage na nizim obrtajima.
  15. 2 points
    Ako se cuje i kada se mota u mestu - prva sumnja ide na solje. A ako zvace samo preko lezeceg i neravnina - onda ide na gumice na stangli
  16. 2 points
    bane1321

    Alfa Romeo SUV - Alfa Romeo Stelvio

    Srbi iz predostrožnosti zatvorili EGR!
  17. 2 points
    Ajd sretan vam Sveti Trifun ili Dan Zaljubljenih,šta god slavili uz prigodnu fotografiju [emoji3]
  18. 2 points
    Stex3105

    Fiat Bravo 1.2 16v

    Bravo mi pojeo Zekonju
  19. 2 points
    Djuk85

    Vozila koja treba izbegavati

    Cus proizvodile... Posalje me otac da sam izaberem i donesem koju cu... Tanka se obavija i useca u kozu a deblja...ni deblja ne valja
  20. 1 point
    Kontakt preko Viber/Whatsappa trenutno, pošto sam u inostranstvu. - Drugi vlasnik - Veloce , specijalna edicija za nemačko tržište - 125 kw/170 ks - Q2 mehanički šper diferencijal - DPF filter čestica - SPORT dugme ( bolji odziv na gas) - Winter paket 1 ( grejači sedišta plus grejači retrovizora plus grejači prskalica šoferke) - Prskalice farova - 18" Ducati Corse alu felne sa novim gumama 215/40 18" - Korišćena kao lično vozilo, kupljena u martu 2018. sa 178000 km od prve vlasnice. - Prodaje se isključivo zbog nemogućnosti da vozim auto u gradu gde živim zbog ekoloških normi. - Ocarinjena, ide na ime kupca - Bez zamena, kupio sam Deltu 1.4 TJet - Cena 4800 evra. - +381641570030 Još podataka na : https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13856304/alfa-romeo-147-19-jtdm-veloce-q2 Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
  21. 1 point
    dekirs

    Sauber / Stake F1 Team

    Izgleda top.. Cekamo sledecu nedelju da vidimo crvenog
  22. 1 point
    Upravo tako, na restyle je cudno uradjen taj spoj plastike i dela prekrivenog kozom sa gornje strane, tako da se vremenom uglavnom pojave veci zazori. Isti slucaj je i kod mene. Tako da ne treba mnogo da te tangira, evo kako izgleda jedan presvucen pre-restyle, nema toga: Apropo ovog sa linka iznad - osnovno pravilo je da se auto ne slika/ne gleda kada je mokar . Sa slika deluje da je prednji branik van nijanse, ako je tako ne mora da znaci da je bilo sta krupnije, ali cisto obratiti paznju na situaciju ispod, da li su farovi priblizno u paru sa vremenom proizvodnje... Cudi me da u ovoj varijanti nema naslon za ruku. Sve su to sitnice, ako ti se svidja i mehanicki je dobar nema razloga da ne pogledas...
  23. 1 point
    Vozači Alfa Romeo Racing F1 tima isprobali Alfa Romeo Quadrifoglio modele Vozači Alfa Romeo F1 tima, Kimi Raikonen i Antonio Đovinaci oprobali su na Alfinoj testnoj stazi Baloko za volanima Quadrifoglio modela. Svetski šampion iz 2007. dobio je da vozi Stelvio Quadrifoglio, a mladi Italijan Giuliu Quadrifoglio. Oba modela su opremljena 2.9-litarskim V6 Bi-Turbo benzincima koji su razvijeni u saradnji sa Ferarijem. Ovaj motor isporučuje 510 konjskih snaga uz obrtni moment 600 Nm. Motor je uparen i sa osmostepenim automatskim menjačem sa posebnim podešavanjem koje omogućava menjanje brzina za svega 150 milisekundi u režimu ''Race''. Zahvaljujući tim karakteristikama, do 100 km/h im treba 3.8 sekundi, a najveća brzina je 283 km/h. Napredna tehnološka svojstva, uključuju 4-režimski selektor ''Alfa DNA Pro'' sa pomenutim režimom ''Race'', diferencijalom za upravljanje obrtnim momentom, prilagodljivim vešanjem posebno podešenim za ovaj model, sistem deaktiviranja cilindra radi maksimalne uštede goriva i karbonsko-keramički kočioni sistem Brembo. U kabini vozila vlada potpuni sportski duh zahvaljujući ultra-lakim karbonskim, trkačkim sedištima Sparco koja su napravljena da budu najlakša u segmentu, ali i da garantuju udobnost na dugim putovanjima. Informativno-zabavni sistem ''Alfa Connect 3D Nav'' se kontroliše preko centralno postavljenog ekrana od 8.8 inča, a podržava ''Apple Car Play'' i ''Android Auto'' aplikacije. Zanimljivo da su oba modela svojevremeno bila najbrži modeli u svojim kategorijama na Nirburgringu.
  24. 1 point
    Ford će zbog Bregzita možda morati da premesti deo proizvodnje iz Britanije Ford je obavestio britansku premijerku Terezu Mej, tokom konferencijskog poziva, da će možda morati da premesti deo proizvodnje iz Britanije zbog ''Bregzita''. Ford je premijerki rekao da će možda morati da koristi alternativne lokacije izvan Britanije, rekao je izvor koji je želeo da ostane anoniman. ''Samo su jasno stavili do znanja da imaju druge opcije. Ovo nije jedina opcija'', rekao je izvor. ''Times'' je ranije saopštio da je Ford rekao britanskoj premijerki da ubrzava pripreme za premeštanje proizvodnje iz Britanije. Ford je najprodavaniji automobilski brend u Britaniji, koja je i njeno treće po veličini tržište i destinacija za otprilike jedan od tri automobila proizvedenih u Fordovoj fabrici u Kelnu u Nemačkoj. Kompanija zapošljava oko 13.000 ljudi u Britaniji. Proizvođači automobila i drugi industrijski proizvođači upozorili su na ''putarinu'' koju bi ''Bregzit'' bez dogovora mogao da nametne, kao i veće takse i pretnju za radna mesta. Britanija treba da napusti Evropsku uniju 29. marta. U Fordovom saopštenju navodi se da je kompanija više puta pozvala vladu i parlament da izbegnu izlazak iz EU bez sporazuma. ''Takva situacija bi bila katastrofalna za britansku automobilsku industriju i Fordovu proizvodnju u zemlji. Mi ćemo preduzeti sve potrebne mere kako bismo očuvali konkurentnost našeg evropskog poslovanja'', rekao je ovaj proizvođač automobila. Ford, koji ima dva pogona u Velikoj Britaniji, objavio je prošlog meseca da će odlazak Velike Britanije iz EU bez dogovora kompaniju koštati do milijardu dolara. Konferencijski poziv premijerke Mej sa poslovnim liderima došao je nakon što je u utorak u parlamentu rekla da joj je potrebno više vremena za pregovore o revidiranom sporazumu o Bregzitu. Poslovni lideri su bili uljudni, ali bilo je više naglašenih izjava koje upozoravaju na štetu koju bi Bregzit mogao da prouzrokuje u poređenju sa sličnim pozivom koji je prošlog meseca održan sa izvršnim direktorima, rekao je izvor. ''Niko nije govorio '''ti glupa žena, ne znaš šta radiš'', ali raspoloženje je bilo drugačije od prošlog poziva'', rekao je izvor. preuzeto sa - Auto Blog
  25. 1 point
    neshaoct

    F1: Red Bull

    Ferstapen provozao novi Red Bul nasmejan Maks Ferstapen imao je priliku da po prvi put u Silverstonu provoza novi bolid Red Bula koji će ići na Hondin pogon u 2019. godini. Holandski vozač je veoma zadovoljan kako izgleda novi RB15. Red Bul će u sezoni 2019. po prvi put imati Hondine agregate, a prvi posle prvih nekoliko kilometara u novom bolidu prvi vozač austrijskog tima Maks Ferstapen je zadovoljan. ''Dan je završen, prvi kilometri u novom bolidu. Posle prve vožnje sam bio nasmejan i veoma srećan zbog toga kako se novi auto ponaša, a takođe sam veoma pozitivan zbog agregata. Veoma je dobra i grupa ljudi sa kojima radim i jedva čekam Barselonu i da počnemo da radimo za trku u Melburnu. Ovaj dan je bio veoma pozitivan i srećan sam'', kaže Maks Ferstapen. Red Bul je inače završio dugogodišnju saradnju sa Renoom, a Ferstapen očekuje mnogo od saradnje sa Hondom koja će davati svoje motore dok Red Bul standardno ima veoma dobru šasiju. ''Svi smo veoma pozitivni ali takođe je potrebno vreme. Nije kao da će sve od prve trke biti sve perfektno'', kaže Holanđanin. preuzeto sa - Auto Blog
  26. 1 point
    rkoma1986

    Vozila koja treba izbegavati

    https://youtu.be/ZEeUitEhonQ
  27. 1 point
    kreator

    Vozila koja treba izbegavati

    Kad ga potencijalni kupac vidi sa 50 metara već se razočara..Kad priđe blizu bude u šoku..Motor je slikan onako izdalje..Diskretno pokazan čisto da se vidi da je na svom mestu..
  28. 1 point
    Ja ima neku poljsku.Došla sa autom upisana od srane ABS-a i nisam imao problem na prošlom tehničkom.Za ubuduće videćemo
  29. 1 point
    totti

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    O da, nije to retkost, pogotovo za ove benzince. Bilo je i ovako klot dizela '15 za malo preko 9.000€ [emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  30. 1 point
    Ju_re

    Vozila koja treba izbegavati

    http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13830161/fiat-bravo-19mjet Ma sta je ~600000km za 1.9.. to je samo jedna nula vise nego na 60000km ups..nije 600k vec 180k..tako prodavac kaze Ne verujem da bi iko gledao ovaj auto, al mislim da ja bezobrazluk prodavca zanimljiv za temu
  31. 1 point
    Proveri džekove na stop svetlima,možda zaprljani kontakti ili masa na signalizaciji nije dobra
  32. 1 point
    Pre neki dan sam pitao za ovog https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13708296/fiat-bravo-16multijet Stavio sam vec screens na proslom postu. Trazio sam jos koju sliku i vin broj. Ne mogu sa slika da procenim da li je i na ostalima ovakav razmak izmedju ove sive plastike na volanu, oko dugmica i airbaga. Kako vama deluje? Takodje i podaci sa epera:
  33. 1 point
    Evo linka, ima detaljno od pocetka. https://www.fiatforum.com/grande-punto-guides/115149-changing-rear-speakers-oh-my.html
  34. 1 point
    integralac

    P: 2006 Seat Leon 1.9 TDI

    Ocigledno
  35. 1 point
    MS PK

    Fiat Bravo 1.2 16v

    [emoji23] paz ga Sedla, kako mu radi kliker odna
  36. 1 point
    Danas sam rekao ženi da produži registraciju na Alfi, otkako je istekla grebe se svaki dan za bmw, treba joj, a alfu nije palila po nedelju dana Sent from my STF-L09 using Tapatalk
  37. 1 point
    Elra

    Statistika automobilske industrije

    Fiatov udio preuzimaju francuski proizvođači i VW. Jednostavno, Fiat nema atraktivnih modela u najprodavanijim klasama (B i C klasa i njihovi derivati).
  38. 1 point
    Ovaj drugi ima neku izraslinu, nešto tu, tur, nešto mu je tureno A i snaga je x2 edit: šalim se, ne zameri
  39. 1 point
    Koji "obican" taksi do Vidikovca 1900 dinara?! Knez-Vidikovac je izmedju 850 i 950 dinara maksimalno u zavisnosti od guzve.Knez-Aerodrom je 1450 dinara.
  40. 1 point
    Slikao pre neko veče - kontra primer za bahato parkiranje
  41. 1 point
    Ja odradio u Suncu danas registraciju, sve pohvale za njih. 30.200,00 cetvrta registracija za Brava, tehnicki je 4000 i ukljucen je u cenu...
  42. 1 point
    marko.jovanovic

    Vozila koja treba izbegavati

    Poštovani gospodine Premie, nadam se da ste obratili pažnju na bravicu u uglu zadnjih vrata, vlasnik može da blokira otvaranje zadnjih prozora u ručnom režimu. Naravno, uz auto u takvom paketu opreme se dobija i specijalna vaspitna palica, sertifikovana od strane najviših EU institucija, a koja služi za kontrolu putnika na zadnjoj klupi.
  43. 1 point
    PremieRacing

    Vozila koja treba izbegavati

    Da deca ipak mogu da otvore prozor i iskoče iz vozila u pokretu iako roditelj zaključa prozore... Jel' to ?
  44. 1 point
    marko.jovanovic

    Vozila koja treba izbegavati

    E vidi se da većina vas nije neke tehničke struke. Često se neki sistemi dupliraju radi bezbednosti ili da se ne bi prekinuo neki proizvodni proces. Kao što se vidi, ovo je NAJVEĆI paket opreme koji kod Renaulta može da se dobije, sa backup sistemom za dizanje i spuštanje zadnjih stakala. Naime, posle podužeg istraživanja u francuskim naučnim institutima, došlo se do saznanja da kod vlasnika automobila koji imaju decu mnogo brže stradaju zadnji podizači, i jednostavno se izašlo u susret kupcima koji cene svoje vreme, i na kraju bezbednost svoje dece, pa su tako i došli na ideju da implementiraju backup sistem. Da li je suvišno reći da taj sistem nije za svačiji džep, i da su ga odmah patentirali, tako da ga nećete sresti kod premium brendova, kao što su Rols Rojs, Mercedes, BMW, OOOO....
  45. 1 point
  46. 1 point
    Tcots

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Fiat Tipo Abarth 2019: >> FIAT TIPO ABARTH <<
  47. 1 point
    silenci

    Sauber / Stake F1 Team

    Fiat želi da potpuno kupi Sauber? Italijanska kompanija želi da u svom vlasništvu doda i tim iz Hinvila. Iako je samo pre nekoliko dana i zvanično potvrđeno da se Sauberovo ime neće naći u Formuli 1, po navodima nemačkog ''Auto Bilda'' ovaj tim čeka još veća promena. Ako su ove informacije tačne, prvi čovek Fiata John Elkeann ima klauzulu u ugovoru sa Sauberom, pošto su već zakupili njegovo ime preko brenda Alfa Romeo, da otkupe tim do leta 2019. Ukoliko se ova stvar i obistini, tako bi Ferrari imao isti ili sličan model poslovanja kao što trenutno ima Red Bull sa Toro Rossom. Da ovi navodi budu još jači ukazuje i činjenica da je bivši inžinjer Ferrarija Simone Resta sada tehnički direktor Alfa Romea, dok je jedan od vozača Antonio Giovinazzi, a tim koristi agregate iz Maranela. preuzeto sa - pole-position.rs
  48. 1 point
    bane1321

    Sauber / Stake F1 Team

    Valjda vozači imaju 500e za kvarove!
  49. 1 point
    banjo1990

    Sauber / Stake F1 Team

    Ne treba se iznenaditi sa još boljim rezultatima nego prošle godine. Ne očekujem u samom startu neki rezultat, ali dok se stari lav malo privikne, a Giovinazzi ga podrži, siguran sam da mogu do solidnih rezultata. Prošle godine su imali, naročito Leclerc, dobar tempo u trci, i znali su da ostave veće timove iza sebe. Ove godine mislim da će velika borba biti na sredini grida, i da će tu Alfa svakako imati šta da kaže. Kako god, prejak je osećaj što se Alfa vratila u ovakav šampionat.
  50. 1 point
    banjo1990

    BMW 320D Touring crveni

    Evo ja da offujem malo. Generalno nisam ljubitelj nemačkih automobila, i za mene će Alfa uvek biti No.1. To što sam se odlučio za BMW-a je niz okolnosti koje su dovele do toga. BMW mi je bio omiljeni brend kad sam bio klinac, sve do onog trenutka kada sam se slučajno provozao u Alfi, i osetio takvo uzbuđenje kakvo nikad nisam i verovatno neću ni u jednom automobilu više. Mislim da ne postoji automobil na celoj planeti koji bi me učinio više srećnim, nego što je onda Alfa kada sam je dobio. Prema Vagenu imam poseban animozitet, iako imam i vozim Pola po gradu. Ne iz razloga što mislim da ne valjaju, jer postoje činjenice zbog kojih su broj 1 u svetu, već iz razloga što u meni ne budi apsolutno nikakvu emociju, niti mi predstavlja bilo šta više od transportnog sredstva.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...