Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/12/19 in all areas

  1. 7 points
    Djuk85

    Vozila koja treba izbegavati

    Cus proizvodile... Posalje me otac da sam izaberem i donesem koju cu... Tanka se obavija i useca u kozu a deblja...ni deblja ne valja
  2. 3 points
    marko.jovanovic

    Gedora stajling

    Ne znam da li ovo spada u Gedoru ili u novosti iz auto industrije Na upravljaču preko tastera na krajevima ispaljuje rakete u gužvi, a ako je baš gusto preko crvenog tastera ispaljuje raketu sa nuklearnom glavom
  3. 3 points
    Smireni

    Iskustva sa brisačima za automobile

    Ne siriti dezinformacije! Iskljucivo cistom guscijom mascu!
  4. 2 points
    nemam broj, menjao sam telefon, sutra cu nabaviti, ali uglavom covek radi i vari samo plastiku, naravno sve sto moze da se vari...nema boljeg, ja sam slucajno dosao do njega kada sam sredjivao zadnju stopaljku, posle jos par drugara i marko sa granom, znaci resava sve sto moze da se resi varenjem, ako plastika to dozvoljava...
  5. 2 points
    Totti namerno kvari ovaj konstruktivni razgovor upadicama! Tak'i su ti što vozu Francuze!
  6. 2 points
    Skoro sam nabavio [emoji6] Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
  7. 2 points
    notalone

    Vozila koja treba izbegavati

    Te vaspitne palice su se jedno vreme proizvodile i kod nas , i za one koji ih se secaju, da podsetimo, zvale su se prut. ( narocito su se pokazale dobro u kategoriji dece od 8-12. god.)
  8. 2 points
    Možda su ti propali amortizeri od stajanja jer vidim da si i pre godinu dana bio na 70.000km. Možda je auto lupan pa popravljen sa kineskim delovima. Možda je auto falican jer je 2013 i jedan od zadnje proizvedenih modela dok je Lancia propadala i zatvarala fabriku pa je kontrola kvaliteta bila nula jer si imao na tako maloj km i problem sa poluosovinom što je nečuveno, niko od kolega ovde sa starijim deltama sa 200-300.000km nisu imali takve probleme. Možda si imao starog rasklimanog renoa sa lošim amortizerima pa si navikao da je auto mekan, nestabilan i da pliva, pa ti je stran osećaj. Bmw5 sa adaptivnim ogibljenjem ili audi6/eklasa sa vazdušnim ogibljenjem su nebo zemlja razlika i za najudobniji Reno, Megan je tu negde kao delta.
  9. 2 points
    E stvarno si postao VW bot... Sto se amortizacije tice, tesko sta mozes da uradis a da ne izgubis na upravljivosti pa i sigurnosti... Ako vec neces da ides na bolje lezanje i upravljanjem, sto bi rekli - samo sporCki, onda ga ostavi na fabrici... Ps - mozda samo neko da ti pregleda ispravnost celog sklopa...
  10. 2 points
    marko.jovanovic

    Vozila koja treba izbegavati

    Poštovani gospodine Premie, nadam se da ste obratili pažnju na bravicu u uglu zadnjih vrata, vlasnik može da blokira otvaranje zadnjih prozora u ručnom režimu. Naravno, uz auto u takvom paketu opreme se dobija i specijalna vaspitna palica, sertifikovana od strane najviših EU institucija, a koja služi za kontrolu putnika na zadnjoj klupi.
  11. 2 points
  12. 1 point
    Mnogi saobraćajni znaci u Beogradu, poput ovog iz priloga TV Prve, ne vrše svoju funkciju, bilo zato što su oštećeni ili zaklonjeni od pogleda vozača. Kakvu funkciju imaju saobraćajni znaci u Beogradu i ko o njima brine? Da li vozačima daju jasna obaveštenja, i šta se dešava kada treba da vrše funkciju vertikalne, a naginju ka horizontalnoj signalizaciji? U ''Beograd putu'' kažu da oni izlaze na teren i njihove ekipe svakodnevno proveravaju, ali ''veliki je grad i ne stiže se sve''... Kako navode u ovom preduzeću, uvek reaguju na prijave građana ili komunalnih organa. Inače, što se tiče znakova na ulicama Beograda, odluku o postavljanju saobraćajnih znakova i njihovim lokacijama donosi Sekretarijat za saobraćaj, dok ''Beograd put'' sprovodi te odluke, odnosno postavlja znakove. preuzeto sa - Auto Blog
  13. 1 point
    Ivan

    Abarth Grande Punto 1.4T 155HP

    Ne volim da se inatim, blicnem 2-3 puta ako nocu nema magle, obicno skapiraju i ugase. Ako ne, preteknem ih pa onda ja upalim zadnju maglenku, kao sto rekoh ne volim da se inatim .
  14. 1 point
    neshaoct

    Mitsubishi ASX

    Mitsubishi ASX facelift Mitsubishi Motors će početkom sledećeg meseca na sajmu automobila u Ženevi prikazati i značajno obnovljeni crossover ASX. ASX se pojavio još 2010. godine, dok je poslednje veće doterivanje doživeo u novembru 2015. na sajmu u Los Anđelesu (Evropljani su tu obnovljenu verziju zatim mogli da upoznaju u Ženevi 2016. godine). U SAD-u se ovaj model inače prodaje kao Mitsubishi Outlander Sport, a u nekim zemljama (kao što je Japan) kupcima je poznat kao Mitsubishi RVR. Kako bilo, posle gotovo jedne decenije na tržištu vreme je za značajniju modernizaciju. ASX za novu modelsku godinu je pre svega dobio doterani prednji deo, pa se sada odlikuje agresivnijim nastupom (''Dynamic Shield'' dizajn), što je zasluga drugačije maske, LED svetala, novog branika sa hromiranim detaljima i nove haube. Izmena ima i pozadi, i to u vidu LED svetala i drugačijeg branika sa dodatnom zaštitom. Tu su i novi alu točkovi, šira paleta boja (nove boje su Red Diamond, Sunshine Orange i Oak Brown), kao i moderniji enterijer sa većim ekranom infotainment sistema (sa 8 umesato 7 inča). Skuplje verzije će dobiti i Tom Tom navigaciju sa informacijama o saobraćaju u realnom vremenu. Što se motora tiče, u saopštenju se za Evropu pominje samo 2.0 litarski atmosferski benzinski motor (u Outlanderu inače raspolaže sa 148KS i 195 Nm), u kombinaciji sa 5-stepenim manuelnim menjačem ili opcionom CVT transmisijom. Kupcima će opet biti dostupne verzije sa prednjim i pogonom na sva četiri točka, dok više detalja tek sledi. preuzeto sa - Auto Blog
  15. 1 point
    Na Grandu proces.. Uglavnom sve mora napolje.. 13cm je fabricki, ali ima prostora na pretek i uz minimalne prerade staje 16cm. Edit: jbg nesto zapucava pa nece da mi stavi velike slike. Nadam se da ce i ovo malo pomoci.
  16. 1 point
    neshaoct

    Za nove članove

    @pamia @myke Dobrodošli na Forum
  17. 1 point
    Nisam našao ništa u vezi regulatora brzine ali potrudiću se da pronađem, eto jutros je radilo normalno ali posle 5,6 minuta opet prestane da duva pa šoferku brišem ručno, pogledaću oko tog regulatora brzine, hvala vam
  18. 1 point
    ovo se uspesno resava u pazovi, resili smo marku na delti. sad se nesecam tacno, crvenu ili dve crvene
  19. 1 point
    Bane apsolutno u pravu, auto izgleda malo umorno, prešao je 200-300k ili je najsurovije korišćen kao da je tudji, isključivo po gradu sa ultra kratkim relacijama. Ja sam 2010 uzeo Grande Punta 1.9 2008 sa 100kkm, sada je na 200kkm pretežno gradske vožnje i izgleda bolje unutra, a drugar je uzeo 2010 novog klota 1.2 i sada je na 70.000km i u enterijeru nema znakova habanja, vožen isključivo po gradu. Sent from my STF-L09 using Tapatalk
  20. 1 point
    Ne bih da trolujem temu, ali ti si prvo "policijski" tražio da vidiš moj enterijer, a prethodno si me nazvao škrticom, što sam čoveku savetovao da debelo spusti cenu! Jedino mi ima smisla da se toliko žestiš ako ti prodajem auto... Sa ovim završavam!
  21. 1 point
    Zato kazem teska artiljerija.
  22. 1 point
    Uff mene su izluđivali maslinasto zeleni otvori na mom Bravou! Da ga nisam prodao, menjao bih ili farbao garant! @dekirs Roze je baš muževno!
  23. 1 point
    Bravo nego sta, necemo da hvalimo fauve ekipu
  24. 1 point
    Sram te bilo! Na farove nisi ni pomislio! A neki sanjaju te crne farove!
  25. 1 point
    bit

    Reklame za automobile...

  26. 1 point
    Da dodam i manuelnu klimu koja se mogla naći u Sportu. Mislim da ih solidan broj nije imao ni parking senzore, tako da je meni Emotion oduvek nekako bio vrh ponude (barem u prvim godinama proizvodnje). Po nekom pravilu, restyling ne bi trebao da donese samo kozmetičke promene, već i sve ono što se kroz eksploataciju pokazalo kao loše - materijali u enterijeru, razni senzori, elektrika i ožičenje itd...
  27. 1 point
    Ovo sto kaze danilo, sta je na restyle bitno promenjeno sem zatamnjenih prednjih svetala? Vec sam ranije pisao, da Sport opremu ja kapiram kao "nestandardnu", Bravo je imao standardno, Active, Dynamic (koji sam ja imao) I Emotion, desavalo mi se da vidim Sport opremu, kao kod Ivana, koja mi je Emotion+, ali mi se desavalo (uglavnom 2007/08. godiste) da vidim sport opremu kao Dynamic+, znaci bez zadnjih podizaca, tempomata, sa SPORT prekidacem I crveno/crnim sedistima. @Danig984 Ovog iz Obrenovca sam gledao sa komsijom na oglasima I reci cu ono sto sam I njemu, pozovi, dogovori se sa covekom da se nadjete kod Gorana I eto. Prethodno mu obavezno trazi da ti detaljno islika unutrasnjost!
  28. 1 point
    @dekirs ubacis farove od restajlinga i dobijes od 2007 --> 2014 toliko o njihovom restajlingu sto se izgleda tice (ne racunam maske koje svi farbaju u crno i papucica)
  29. 1 point
    @Zan Batist Druze 3600 za auto na celicarama, bez tempomata, podizaca ili bilo kakve druge dodatne opreme, a pritom i nije bas ocuvana unutrasnjost (sad na kompjuteru vidim bolje) je I previse! Da ne Kazem da je auto star deset godina! Nije kupljen nov u Srbiji, plus na tu cenu ide prenos vlasnistva, koje, naravno, prodavac nece hteti da plati!
  30. 1 point
    A posebno nije jednostavno, jer da bih kupio novi moram da prodam stari, a kad prodam stari treba mi novi... Mozda bih mogao da sastavim plafon nedelju dana bez auta....
  31. 1 point
    Ako vec ides na dizela, preskoci taj od 105 konja. Znam da ih ima najvise na oglasima, i ja sam bio nestrpljiv kad sam kupovao, ali mi je majstor pricao - smiri se i cekaj. Za Bravo ti je 120 konja bas onako "mera". I jeste tako. Sve preko toga - super! Moze da se nadje sa srednjom opremom Emotion. Sportovi su redji, i tu vec mora da se ceka... E sad, da naleti sport, sa motorom koji hoces, i da bude u dobrom stanju... To nije jednostavno.
  32. 1 point
    1.4t sa 120/150ks 1.4 MultiAir sa 140 To bas i nisu slabi motori, cak i jaci od 1.6 i 1.9 sa 105/120ks...
  33. 1 point
    Pozdrav svima. Registrovao sam se na forum bas zbog ove teme. Procitao sam celu temu, i najvise se prica vrtela o kupovini novog brava kao 3-4 godine starog auta. Zanima me sta iskusniji korisnici foruma, i vlasnici brava, imaju da kazu o kupovini brava danas. Gledam goidsta izmedju 09-11. Tu su negde u ceni koju mogu da priustim. Od svih automobila u tom cenovnom rangu, ovaj mi se nekako najvise svidja. Moze da se kupi i novije, ali znatno manje, a nisam bas ljubitelj malih automobila. Trenutno vozim Peugeot 307, 2001 god, 16 benz i cini mi se da su po velicini tu negde. U svakom slucaju ne bih nista manje. Problem se javlja i u tome sto sam do sada vozio samo benzince, jer svaki put kad sam menjao auto, ljudi koji voze dizela preporucuju zbog potrosnje, a svi ostali standardno: skupo odrzavanje, kvari se, i naravno strasni plivajuci zamajac. Nesto mi se bas i ne svidja cela prica oko benzinskih motora, koji su ocigledno slabi za ovu velicinu auta. I jos jedan problem je mala ponuda ovog godista na oglasima, i vecinom su iz uvoza, a sa uvoznicima nisam imao bas neka prijatna iskustva. Favorit mi je 1.6 mjet sa 120 konja, ili ako ne nadjem dobrog, onda onaj sa 105 jer njih najvise i ima na oglasima. I naravno ne mora biti u full opremi, ali da nije bas ni klot. Neki saveti? Sta gledati, koliko je bitna kilometraza, koliko verovati servisnim knjigama (domacim) kako da znam da je zamajac u redu i slicno... Naravno planiram da auto pre kupovine teram na proveru u servis, ali ne mogu bas svakog, pa da cisto znam neke i sam da eliminisem Svaki komentar je dobro dosao.
  34. 1 point
    Pluto

    Kako sipati gorivo iz kante?

    Odseci kod cepa vrh flase od 2l i to neka ti bude kao levak. Uzmi neko drvo i sa njim otvori onaj cep ako ima da ti se ne bi sve vratilo, treba ti jos jedan covek sigurno. Mozes i neku krpu da stavis preko otvora na kanti
  35. 1 point
    shomispc

    Gedora stajling

    Ovo je top
  36. 1 point
    Milutinac

    Gedora stajling

    Meni to neki max. A ona igranja sprejem - teska gedora...
  37. 1 point
    Ahaha, i posle Golf tvrd, taljige, traktor i slično. Vozio sam se u novoj Delti, i stvarno je negde kao Golf 5 po tvrdoći, samo što lošije leži, tj ima Golf 5 ima bolji "handling". Mislim da nema rešenja za to, i zamenski amortizeri i opruge su slične tvrdoće kao i fabrički, mislim da je mnogo veća šansa da se nađu tvrđi amortizeri, kao neka "sportska" varijanta.
  38. 1 point
    Djuk85

    K: manji auto do 2.500 evra

    Samo do pijace
  39. 1 point
    bit

    Kako sipati gorivo iz kante?

    Kao i u svako drugo vozilo...
  40. 1 point
    bane1321

    Iskustva sa brisačima za automobile

    Svinjska mast, odnosno loj za auta sklapana u Turskoj!
  41. 1 point
    Imas ovde odgovor na pitanje
  42. 1 point
    Milutinac

    Abarth Grande Punto 1.4T 155HP

    Ako se ne varam prvi automobili sa maglenkama su bas imali zut spektar, do duse, tada je dosta automobila i kao oborena svetla imalo bas zute sijalice. Ne znam zasto je zabranjeno, ako i jeste uopste, ne znam...kad je poznata cinjenica da zuta bolje "razbija" maglu... Zute su koristene i na onim nocnim finskim relijima...na 24 LeMans isto sam vidjao zuta "donja" svetla itd
  43. 1 point
    PremieRacing

    Vozila koja treba izbegavati

    Da deca ipak mogu da otvore prozor i iskoče iz vozila u pokretu iako roditelj zaključa prozore... Jel' to ?
  44. 1 point
    marko.jovanovic

    Vozila koja treba izbegavati

    E vidi se da većina vas nije neke tehničke struke. Često se neki sistemi dupliraju radi bezbednosti ili da se ne bi prekinuo neki proizvodni proces. Kao što se vidi, ovo je NAJVEĆI paket opreme koji kod Renaulta može da se dobije, sa backup sistemom za dizanje i spuštanje zadnjih stakala. Naime, posle podužeg istraživanja u francuskim naučnim institutima, došlo se do saznanja da kod vlasnika automobila koji imaju decu mnogo brže stradaju zadnji podizači, i jednostavno se izašlo u susret kupcima koji cene svoje vreme, i na kraju bezbednost svoje dece, pa su tako i došli na ideju da implementiraju backup sistem. Da li je suvišno reći da taj sistem nije za svačiji džep, i da su ga odmah patentirali, tako da ga nećete sresti kod premium brendova, kao što su Rols Rojs, Mercedes, BMW, OOOO....
  45. 1 point
    To je 1.9jtd? Mislim da nema potrebe za odzracivanjem, samo nekoliko puta zaredom da das kontakt da pumpa nagura gorivo. Mozda si nesto otkacio prilikom skidanja?
  46. 1 point
    Kolega, pogledaj ovu temu:
  47. 1 point
    Ivan

    Fiat 850 Sport Coupe / 850 Spider

    Fiat 850 Sport Coupé - šmeker u malom pakovanju Milenijumska istorija apeninskog poluostrva i drevna gradska arhitektura odvojena uzanim ulicama, definisala je Fiatovu reputaciju usmerenu ka malim i pristupačnim porodičnim vozilima. Od tridesetih godina i malog Topolina ova praksa nije prestala ni do savremenog trenutka u kojem smo svedoci već dvanaestogodišnje prozivodnje prelepog Fiata 500. Sve je počelo 1965. Pored njegovog prethodnika Fiata 500 Nuova, začetnik posleratne istorije malih Fiata bio je i model 600 koji je imao svoju braću od druge majke i u mnogim drugim državama uključujući i Jugoslaviji. Upravo na njegovoj bazi ali uz tehničku evoluciju, Fiat je 1965. godine na Ženevskom salonu predstavio model 850. Ovaj mali sedan sa dvoja vrata i motorom pozadi dobio je i svoju Coupe i Spider verziju iza koje je stao čuveni Bertone. Kupe verzija zapravo je mali fastback četvorosed sa praktično nepraktičnom zadnjom klupom, ali je bez obzira na to ovaj automobil vrlo brzo dobio ogromnu popularnost. Sa motorom od 843 ccm ali više snage od klasične sedan verzije (47 konja), ovaj Fiat je pored pojačane krajnje brzine doneo i odličnu upravljivost uz kočiono unapređenje sa napred postavljenim diskovima. Postaje sve brži auto Tokom 1968. godine Fiat je dodatno unapredio Coupé i Spider povećanjem zapremine motora na 903 ccm i snage na 52 konja što je konačnu brzinu popelo na više od 140 km/h. Coupé je sada postao Sport Coupé koji je od prvobitnog dizajna sa pojedinačnim farovima i štop lampama dobio duple gde je Serija 2 imala spolja dodate maglenke dok je Serija 3 sa osetnijim redizajnom spreda dobila veće maglenke i to ugrađene u karoseriju. Savršen za gradsku vožnju Ponašanje ovog automobila u gradskim uslovima bilo je perfektno za to vreme, radijus skretanja je bio manji od 9,5 metara, proces parkiranja je obzirom na gabarite bio relativno jednostavan s tim što su zadnji uglovi zbog C stuba bili malo van vidika. Auto je bio veoma startan i brz na promeni brzina, dok se obrtomer bez problema vrteo i na 5.000 obrtaja u minuti. Satovi obrtomera i brzinomera bili su jedni od najvećih u tadašnjoj auto industriji, posebno uzevši u obzir dimenzije automobila. Pored gradske vožnje, Fiat se nije stideo ni autostrade gde je sa pomenutih 140 km/h do kabine dopirao nešto viši nivo buke. Jedan čeka novog vlasnika Slična iskustva ima i vlasnik i prodavac jednog Fiata 850 Sport Coupé iz 1971. godine, a koji se prodaje u Obrenovcu i na našem sajtu. Iako se automobil u njegovom posedu nalazi tek poslednjih godinu dana, navodi da je sa njim u retkim prilikama kada nije zauzet poslom uspeo da se provoza do Šapca, Subotice i Beograda. Kaže da sa njegovim fabričkim duplim karburatorom kombinovana potrošnja iznosi oko 10 litara na 100 km, ali ističe i da je vožnja izrazito zabavna. Ono što zna o prethodnoj istoriji njegovog Fiata jeste da je automobilu tokom 2008. godine urađena limarija i isti je ofarban. Ono što je danas važno za ovaj model jeste da bude u što originalnijem stanju i kompletan. Ovaj poseduje prave rozetne, originalne branike i enterijer koji je delimično patinirao, itd. Sa druge strane tu su moderne felne, retrovizori i dodate maglenke koji mu ne pripadaju što i nije velik problem jer se daju lako zameniti, odnosno ukloniti. Ono što je najveći problem u originalnosti vozila jeste postojanje krovnog prozora što u praksi znači da je neko sekao krov. Ukoliko budući vlasnik bude težio originalnosti, može odmah da krene u potragu za limarom i farbarem koji će sve ove promene vratiti na fabrička podešavanja. Preuzeto sa: polovniautomobili.com
  48. 1 point
    Pored sve ove savremene tehnike koja se danas nudi, mislim da više i nema mnogo smisla baviti se time. Sada mogu da se kupe (ali express i slični sajtovi) aktivni bluetooth zvučnici za kola. Play listu i gomilu muzike danas svako ima na mobilnom. Sve šta je potrebno, je kad se uđe u auto, to je da se mob poveže sa zvučnicima, i pustiš svoju play listu. Ubacivanje / izbacivanje CD je već daleka prošlost, kao i USB flaš memorija.
  49. 1 point
  50. 1 point
    danijel55

    Škoda Yeti & BMW X3

    Vracaj stila nazad
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...