Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/03/19 in all areas

  1. 8 points
    knezevic76

    Funny photos

    [emoji41]
  2. 5 points
    djomla

    Vazduhoplovstvo

    [emoji23] Sent from my 3310
  3. 3 points
    marko.jovanovic

    Funny photos

  4. 3 points
    bane1321

    P: Zastava 1500 1979.

    Uf, na žalost shvatio sam da sve manje vremena imam da se zeza oko toga i da već dugo nisam ništa pipnuo oko njega. Na nagovor mojih (žene i majke) i da ne bih više puštao suzu kad god uđem u garažu auto je na prodaju! Auto sam nasledio posle očeve smrti, još uvek je bio u voznom stanju, počeo da ga sređujem i stao. Sad vidim da sam trebao da angažujem ljude koji to rade profi, al' hteo sam sam... Auto je izvaren i ofarban. Nije u voznom stanju. Nedostaje akumulator, nije paljen zadnjih nekoliko godina, prethodno mu je sve zamenjeno i sipano Shell ulje... Oglašavam ga samo ovde, kako bih bio siguran da neće završiti kao staro gvožđe. Cenu neću staviti, jer prosto ne znam koju, uložio sam dosta svojevremeno, ali svestan sam da toliko ne mogu uzeti. Na kraju mi je bitno da ga uzme neko ko će ga restaurator, srediti i uživati u njemu, kao što smo pokojni otac i ja činili. Auto se nalazi u Smederevskoj Palanci. 060/3391-673
  5. 3 points
    Nije to "ako smatra", nema tu smatranja. Nov, siguran auto drasticno uvecava sanse za prezivljavanje. Cinjenica. Lepo je sto ima Yugo nostalgicara (to je lepo, podseca na mladost), ali to je kanta, metalni kovceg i kad je bio napravljen, a ne u danasnje vreme. U situaciji na naplatnoj rampi, ne da bi poginuo u jugu, nego bi poginuo i covek u autu ispred posto bi ovaj prosao kroz jugo kao kroz zavesu. Istices kako si ti (svojim refleksima i iskustvom) izbegao bezbroj nesreca (koliki je rep lisici). Daj Boze da nastavis, jer previse poverenja imas u seba, a to se jako ceto obije o glavu. Samo procitaj crnu hroniku gde gomila ljudi bez svoje krivice nastrada, jer vozi losiji auto od onog drugog. E tu dodje ta pasivna bezbednost koja napravi razliku. Ti i dalje mozes da budes toliko tast, da pomislis - JA bih tu bolje odreagovao... Mozda. Kad jednom saznas da nisi bezgresan, a takodje i da postoje situacije koje su van tvoje kontrole.... Bolje bi bilo da nisi u jugu. Ti si ovde onaj koji vuce u krajnost, i potencira da sigurnost auta nema veze. Bitno je SAMO nauciti da se vozi. Kao da kupovina sigurnog auta iskljucuje mogucnost da se pritom i nauci da vozi. Ucenje voznje je trajan proces. Podrazumeva se da sa dobrim znanjem izadjes iz auto skole, to je NEOPHODAN USLOV za izlazak na put, i onda ide iskustvo koje se stice hiljadama kilometara, i reagovanjem u svakakvim situacijama. Ono sto nikako ne moze da smeta je nov, siguran auto.
  6. 2 points
    Rile_bg

    Lancia Delta

    Mozda nije dobro ozracen sistem?
  7. 2 points
    Pametnjaković(i). Umesto da puste da ti stari automobili dostojanstveno skončaju svoj životni vek i polako nestanu sa cesta, oni koriste činjenicu da se sada mogu kupiti za kikiriki i bukvalno pišaju po njima. A do juče su se vozili u takvim Ladama i nisu znali za bolje. TT
  8. 2 points
    totti

    Funny photos

    Ovo konkretno je sa namerom demolirano. E sad, šta je pozadina toga i motiv, kao i šta predstavlja papak, to je pitanje [emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  9. 2 points
    Novije je relativan pojam. U poslednjem sudaru na naplatnoj ženi bi zivot sigurno spasao neki moderniji auto. Nekome je možda Astra G novije, ali fakat je tehnološka praistorija i treba biti svestan rizika svakog boravka u takvom automobilu. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  10. 1 point
    MS PK

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Kamen ti usta.. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  11. 1 point
    VladaG9

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Radi se o tome da mora i da se razmislja na duze staze. A to je da ce se veci profit ostvariti i pozivioniranjem marke na trzistu. Zato je izmedju ostalog i toliko VW uspesan, znas da posle golfa 7 dolazi golf 8, i da ce biti nesto bolji u odnosu na prethodni. To fali FCA. A naravno i cesce izbacivanje modela, evo sad citam da Giulietta nova dolazi 2022. Za 12 godina peugeot je izbacio 3 generacije 308 npr...
  12. 1 point
    Elra

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Upravo to. Eejjj mozgova ispasti iz klase gdje su bili najjaci zbog toga sto je konkurencija mnogobrojna i zato sto navodno nema profita. Eto, nije ih bilo 5 god u srednjoj klasi pa sada Giulia iako je vrhunski proizvod tesko prolazi pored konkurenata. I da je srece da sledece godine dodje nova Giulia, 2021 novi Stelvio, Tipo...
  13. 1 point
    VladaG9

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    @N.N. To si rekao i za Grande punto ako se ne varam. Zasto bi ga menjali ako se prodaje i donosi cisti profit jer nema ulaganja. Ali problem je ako ispadnes iz neke klase jako je tesko se vratiti ponovo na neku poziciju. Izgubis kontinuitet. Cisto sumnjam da su ostali proizvodjaci blesavi jer izbacuju modele na 4-5 godina. I to je problem cele grupacije FCA ne samo Maseratija ili Fiata...
  14. 1 point
    dach@

    Sauber / Stake F1 Team

    Osećam da će biti jaki u 2019
  15. 1 point
    totti

    Vazduhoplovstvo

    Znači tako ćemo da se igramo, a? [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  16. 1 point
    neshaoct

    Mercedes G klase / Mercedes EQG

    HonestJohn video: Test 2019. Mercedes G klase
  17. 1 point
    Nije mi jasno zasto se na EuroNCAP testovima ne testira udarac u straznji deo vozila. Po mom misljenju veca je verovatnoca tog udarca nego udarac koji imitira bocni udarac u banderu ili neki drugi stub. Evo bas test pomenutog Smarta https://www.euroncap.com/en/results/smart/forfour/7893 . Kad bi testirali vise bi i proizvodjaci vodili racuna o tom delu zastite. Послато са TA-1053 уз помоћ Тапатока
  18. 1 point
    Naravno da ne bi. I aktuelni smart bi bolje prošao. Ogormna je razlika između pre i post 2000 automobila, a poprilična od tada do današnjih. Astra G se sva iskirivi na starom EuroNCAP testu, a na aktuelnom ili testu malog preklapanja od nje ne bi ništa ostalo. Prosto je u pitanju automobil daleke prošlosti po ovom pitanju. Suma sumarum, za auto u kome vozite svoje voljene, bolje uložite u što noviji i bezbedniji prevoz, pre nego opremljeniji ili brži, a stariji. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  19. 1 point
    bane1321

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    Malo otpozadi:
  20. 1 point
    Pozdrav drugari, rešio sam problem sa vibracijama, zamenjen i desni nosač motora (hidro nosač), bila je pukla guma i ulje isteklo. Ugrađen Impergom nosač i vibracije su nestale. Ukoliko neko ima sličnih problema nadam se da će mu moje iskustvo pomoći. Pozdrav
  21. 1 point
    vagenovac

    Funny photos

    Sent from my STF-L09 using Tapatalk
  22. 1 point
    totti

    Funny photos

    Još da poverujemo da papak može onako da razbije panoramu...[emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  23. 1 point
    I ja Sam kontras I nisam nikad glasao
  24. 1 point
    Od Cacana ga niko ne voli
  25. 1 point
    Nije, ali je matematički dokazano vrlo bitna. Uporedivo sa time da je mnogo veća šansa da NE DOBIJEŠ 7 na lotou nego da dobiješ. Situacija iz Puga je ranga toj 7mici i nipošto je ne uzimati za pozitivan primer. Poštujem šta radiš, i auto koji voziš. Šansa da nekog ti ugroziš je nepostojeća, ali isto tako postoje situacije gde ti ni vozač ni velike kočnice poput onih od 340mm na mom autu neće pomoći, već sama strukturalna čvrstoća i tehnologija karoserije. Nažalost, ne zavisi sve od nas, nekad stojiš na naplatnoj rampi i naleti bizgov bez kočenja u tebe. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  26. 1 point
    Djuk85

    Funny photos

  27. 1 point
    Ja ne znam zasto ljudi okrecu stalno moju poentu, nije poenta da se vozi Yugo, poenta je da pasivna bezbednost nije jedini faktor bezbednosti u saobracaju. To sto ce te vi preziveti u sudaru sa drugim autom ne znaci da niko u saobracaju nece poginuti. Ako vi ne znate da vozite, ubicete nekoga ko je pesak ili biciklista i jedan Punto nema tehnologiju koja ce pomoci u tom slucaju da se izbegne sudar, niti ce najnoviji auto sa automatskim sistemom uci da savlada nesto sto zakoni fizike ne dozvoljavaju i ne vidim razlog cemu zavaravanje da ce neko bolje voziti ako nastavi i dalje pogresno u slucaju kada neko spada na to da mu poboljsanje u nacinu voznje pomaze cinjenica da li neki auto moze lakse da krene iz mesta bez gasenja. Poenta je ako dve osobe voze najnoviji auto, jedna ima mozga da nauci voznju a druga veruje da ce auto sve da ispravi, smatram da prva osoba ima vece sanse da prezivi i manje sanse da usmrti nekog drugog. I da treba da se baziramo da imamo bolje vozace nego da se nadamo da ce imati mogucnosti da voze bolji auto. Ako je to iracionalna izjava onda ne znam sta da dodam. Moja tvrdnja nije da ce se glavom izbeci bilo koja nezgoda, moja tvrdnja je da tehnologija iako pomaze mnogo nije svemoguca i da se ne treba bazirati iskljucivo na njoj. Ja ne mogu stvarno nista drugo sem da se iskljucim iz teme posto koliko vidim vrtim jednu te istu pricu koja se konstantno servira kontra od mojih tvrdnji. Ako je vama bitno samo da vi prezivite u sudaru, onda ok. I ne mogu da shvatim sta su ljudi toliko uporni sa cinjenicom da ja vozim juga, kad sam ja nekom napisao da mora da vozi isto sto i ja. Ni jednom nisam izneo to da neko mora da vozi bas juga. Ima vozila slicne opremljenosti i peformansi ko Yugo u poslednje dve decenije sa aspektima zastite putnika kakve vi zelite. Kao da sam ja sad sisao sa ne znam kakvog brda pa nisam cuo da postoji televizor u boji i noviji auto od juga. Ja vozim Yuga zato sto zelim, ne zato sto moram, imam ga u posedu 11 godina i 8 godina se bavim izucavanjem tehnologija, izradom i modifikovanjem delova za njega, delovi koji su zavrsili u svim drzavama bivse Jugoslavije, Poljskoj, cak i u Americi, na vecem broju privatnih i trkackih automobila, cak i u klasama gde se takmice drugi modeli odnosno marke vozila i mnogi su osvojili pehare pa i sampionske titule. Oko 80% ljudi je kupilo delove vise od jednog puta od mene. Ako zaista neko misli da ja nisam sposoban objektivno da sagledam prednosti i mane tog auta, onda mogu reci da se stvarno izvinjavam na POGRESNO iznesenom subjektivnom misljenju.
  28. 1 point
    Pa samo opet glasajte samo napred
  29. 1 point
    Dostupni su ti testovi na netu mali noviji auto protiv starog tenka. Kad spomenu volvo imaš test sudara nekog malog Renoa sa matorim Volvom. Volvo ćao zdravo. Tehnologija strahovito napreduje, nije sve u masi. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  30. 1 point
    IDzO

    Funny photos

    Nije smešno, baš suprotno...
  31. 1 point
    Zvezdo

    Fiat punto cabrio 1.2 8V

    Mislim da je to dobra kupovina. Tih puntića ima jako malo i on više ne može da izgubi na vrednosti. Kada ga središ imaš odličan kabriolet.
  32. 1 point
    knezevic76

    Vicevi 120%

    [emoji41]
  33. 1 point
    Ne znam sta da ti kazem, moguce da zavisi i od toga ko je u smeni, meni su proveravali za moj auto i rekli su da postoji sansa da prodje ali kao nista ne mogu reci dok ne vide uzivo pa i meni tu u SU jedan radnik tvrdi da ne moze da prodje a onda covek u drugoj smeni kaze da ce verovatno moci Moguce i da im je neko stao na zulj jer su propustili nesto sto nisu trebali. Stvar je da su propisi prilicno ne precizni a i da su radnici vecinom nestrucni i da pravno tumace propise i mehanicki da pregledaju vozilo. Jeste mali off, ali ovo su komentari radnika zasto je problem registrovati moj auto u prethodnoj deceniji, znaci nije ni po novom zakonu (nek svako proceni koliko je tih stvari zaista bazirano na bezbednosti vozila): Vece prednje kocnice Nizak prednji branik iako je iznad zakonskog minimuma Ne radi kao rucna (nije povukao do kraja) Volan nije fabricki Volan ide pretesko (dok ga vrti u mestu) Kvacilo ide pretesko Menjac ima prekratak hod Ima kosku Ima siroke gume Tockovi imaju prevelik nagib Ne sme donja ivica tocka da strci van ruba (iako zakon tacno definise koji deo tocka mora da bude nadkriven sa rubom i naravno nije i donja ivica) Ima zadnje pojaseve iako nije "predvidjeno" (iako su fabricki ugradjeni i skoro svaki ima predvidjena mesta za montazu) Ima nalepnicu bezolovni na vratima za sipanje a nema katalizator Amortizeri haube Nalepnica sa linkom foruma na zadnjem staklu To sto je modifikovan, svaka prepravka mora da ima atest, zakon je jasan po tom pitanju. Retko kad zelim nekome nesto lose, ali kad mi to kazu voleo bih da dozive "proceduru"... Univerzalan regulator pritiska goriva (iako nisu znali sta je to, ali prstom su pokazali) Sto je manji rezervni tocak Sto ga je "tesko" izvuci od koske (iako nisu ni probali) Sto nema maglenke Sto su farovi verovatno preniski po zakonu (iako nisu) Kratka pedala kocnice (valjda njihovom logikom treba da propadne do poda) Sto je akumulator manjih dimenzija od fabrickog Sto ima antenu a nema radio. Cudno se sedi a "nema" pomeranje sedista (iako naravno ima posto je fabricko sediste samo je kod novog tipa sa strane a ne ispod sedista)
  34. 1 point
    neshaoct

    Sauber / Stake F1 Team

    Sauber i Alfa Romeo nastavljaju da se bore za ambiciozne rezultate kao tim Alfa Romeo Racing Na Svetskom šampionatu Formule 1 za 2019. godinu dva brenda koja su među onima sa najdužom istorijom u motosportu - Sauber i Alfa Romeo - će se vratiti na staze širom sveta sa svetskim šampionom iz 2007. godine Kimijem Raikonenom (Kimi Räikkönen) i mladim Italijanom Antonijom Đovinacijem (Antonio Giovinazzi) koji će voziti za tim Alfa Romeo Racing, prethodno poznat kao tim Alfa Romeo Sauber F1. Samo godinu dana nakon svog osnivanja 24. juna 1910. godine, Alfa Romeo je debitovao na zvaničnom takmičenju, osvojivši prvu trku na vreme u Modeni. Od tada, sportska legenda brenda gradila se kroz niz pobeda i plasmanima u prva tri na mnogim međunarodnim šampionatima, uključujući i Formulu 1. U 2019. godini, bolidi tima Alfa Romeo Racing poneće detelinu sa četiri lista, oznaku koja je stekla svoj ugled kroz istoriju i koja je od 1923. simbol najbržih Alfa Romeo modela. Dugoročno partnerstvo između kompanije Sauber i brenda Alfa Romeo kao glavnog sponzora pokrenuto je 2018. godine. Tokom proteklih godinu dana, tim je neprestano napredovao i završio šampionat na 8. mestu. Period saradnje je produžen, pri čemu su vlasnici i rukovodioci kompanije Sauber ostali nepromenjeni i nezavisni. Kao tim Alfa Romeo Racing, cilj je i dalje postizanje ambicioznih rezultata na takmičenju koje predstavlja vrhunac motorsporta. Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), direktor tima Alfa Romeo Racing: ''Imam to zadovoljstvo da najavim da krećemo na Svetski šampionat Formule 1 2019. godine pod nazivom Alfa Romeo Racing. Nakon pokretanja saradnje sa našim glavnim sponzorom, brendom Alfa Romeo, 2018. godine, naš tim je fantastično napredovao u tehničkom, komercijalnom i sportskom smislu. Ovo je povećalo motivaciju svakog člana tima, bilo da se nalazi u pit-stopu ili u sedištu u Švajcarskoj, jer smo videli kako se vredan rad koji smo uložili odrazio kroz naše rezultate. Nastavljamo sa namerom da razvijamo svaki segment našeg tima, istovremeno omogućavajući da nas naša strast koju gajimo prema trkama, tehologiji i dizajnu gura napred.'' Majk Menli (Mike Manley), izvršni direktor FCA: ''Alfa Romeo Racing predstavlja novo ime sa dugom istorijom u Formuli 1. Ponosni smo što sarađujemo sa kompanijom Sauber na donošenju tradicije tehničke izvanrednosti i italijanskog elana koje Alfa Romeo poseduje u sam vrh motosporta. Ne dajte se zavarati: sa Kimijem Raikonenom i Antoniom Đovanacijem s jedne strane pit-stopa i stručnjacima iz kompanija Alfa Romeo i Sauber sa druge, mi smo ovde da se takmičimo.'' Od osnivanja u Milanu, u Italiji, 1910. godine, Alfa Romeo je dizajnirao i konstruisao neke od najekskluzivnijih automobila i one koji su odisali sa najvišim stilom u istoriji automobilske industrije. Tradicija se nastvlja i danas, kako Alfa Romeo nastavlja da na jedinstven i inovativan način pristupa dizajniranju automobila. U svakom Alfa Romeo modelu, tehnologija i strast sjedinjuju se da bi stvorili istinsko umetničko delo - svaki detalj je ključan, svaki deo dizajna predstavlja savršenu harmoniju lepote i svrhe, inženjerskih proračina i emocija. Potpuno oživljavanje duha brenda Alfa Romeo i dovođenja privlačnosti istog na najviši mogući nivo jedan je od prioriteta FCA grupe. Pridržavajući se jasne i dobro definisane strategije, Alfa Romeo ispisuje novo poglavlje u svojoj više od jednog veka dugoj istoriji, koja predstavlja izvrsnu priliku da se ostvari pun potencijal brenda. Danas, Alfa Romeo je istinski predstavnik najboljih resursa, talenta i praktičnog znanja kojima grupa raspolaže. Prvo sa modelom Giulia, a onda i ne tako davno sa modelom Stelvio, Alfa Romeo je stvorio dva modela koji odišu čistim i originalnim duhom brenda - onaj koji se odmah prepoznaje kroz njihov karakter. Ovi modeli predstavljaju potvrdu duha mehanike emocija (La meccanica delle emozioni) koji Alfa Romeo poseduje, kao i ključne primere onoga što ljudi sada očekuju od ovog prestižnog brenda. Alfa Romeo osvaja srca nove generacije i ponovo zauzima mesto koje mu pripada kao jedan od najtraženijih svetskih premijum brendova. Brend je ponovo i jedan od glavnih simbola italijanskog inženjerstva i stila, ikona italijanske tehnološke izvrsnosti i kreativnog duha. Nakon više od 30 godina odsustva iz Formule 1, brend je najavio svoj povratak ovom sportu 2018. godine kao glavni sponzor tima Sauber F1. Grupa Sauber sastoji se od tri ogranka - Sauber Motosport AG, koji posluje u okviru tima Formule 1 - Sauber Engineering AG, koji se fokusira na razvijanje prototipa i proizvodnju aditiva - i Sauber Aerodynamik AG, koji sprovodi testiranja na maketama bolida i onima u punoj veličini u najnaprednijem aerotunelu u svojoj fabrici, a ovaj ogranak takođe ostvaruje i značajne inovacije na polju aerodinamike. Ogranci blisko sarađuju kako bi primenili stručnost više od 450 posvećenih pojedinaca u sedištu kompanije u Hinvilu, u Švajcarskoj, na sve interne i eksterne projekte. Od osnivanja 1970. godine, strast prema trkama nalazi se u samom srcu kompanije Sauber. Više od 45 godina, Švajcarska kompanija postavlja standarde u pogledu dizajna, razvoja i konstruisanja trkačkih automobila za razna izdanja šampionata, kao što su Formula 1, DTM i WEC. Nakon sopstvene premijere u Formuli 1 1993. godine, Sauber Motosport AG ustanovio je jednu od malobrojnih tradicionalnih i privatnih timova ovog sporta. Nakon 25 godina takmičenja u Formuli 1, kompanija je pokrenula dugoročno partnerstvo sa glavnim sponzorom, brendom Alfa Romeo, 2018., a u sezoni šampionata 2019. godine takmičiće se pod nazivom tima Alfa Romeo Racing.
  35. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  36. 1 point
    milos66

    Fiat Idea 1.4

    Uradjen veliki servis zamenjen hladnjak..,
  37. 1 point
    integralac

    Gedora stajling

  38. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  39. 1 point
    rkoma1986

    BMW 320D Touring crveni

    Ne kazem da covek laze, ali ja u to ne mogu da poverujem, inteligencija mi ne dozvoljava
  40. 1 point
    Rile_bg

    BMW 320D Touring crveni

    Ja na benzicu ne mogu to da postignem
  41. 1 point
    rkoma1986

    BMW 320D Touring crveni

    Za 4 minuta voznje od skroz hladnog dosao do radne temperature?? Skazaljka na sredini?? Kolko je radio u leru pre toga?
  42. 0 points
    Za auspuh ih potpuno razumem jer ne sme da viri, mnoge su zbog toga vraćali. Da su ga pri zameni lepo uz branik poravnali ne bi bilo problema a ove plastike na braniku jbm li ga, nisu fabričke baš se vidi i rekao bih prilično aljkavo urađene. Pazi ova dva lagano prošla tehnički jer je sve uredno urađeno da ne narušava izgled, štrči i sl.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...