Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/02/19 in all areas

  1. 4 points
    Zato bi forumi trebali da sluze za objektivnu raspravu i razmenu korisnih informacija kao pre deceniju a ne za merenje ciji je duzi, tj kome manje trosi i da svaka nesuglasica zavrsi sa ti si glup, retard, budala, dosljak, seljak itd...
  2. 3 points
    djomla

    Vicevi 120%

    Došao oktopod u muzičku školu i profesor mu kaze: ti ćeš da sviraš gajde. - Oktopod: čuj da sviram - ja bi ovo hebo! Sent from my 3310
  3. 3 points
    Martin

    Kamere & presretači

    Nije bez razloga ograničenje 40 km/h u rejonu naplatne rampe. Svaki put kad sam brže prolazio (oko 60-70 km/h), uvek mi je ili neko izleteo od radnika koji se kreću između kućica, ili neko se prestoji neposredno ispred ulaza u rampu....prošle zime sam proklizao i prošao kroz rampu....ni taj ENP nije uvek funkcionlan i pouzdani. Ovde je očigledna bahatost. Ne vidim drugi razlog. Kao "gusta magla"?? Jes, đokica....i te rampe su ipak obeležene pa i po najvećoj magli skontaš da se približavaš. Zato večeras - svi u šetnju!!!!
  4. 3 points
    Nekoliko godina u nazad, vise kilometara predjem bajsom nego autom na godisnjem nivou i zaista nisam spreman da prihvatim cinjenicu da neko ko ne zna da vozi da ne treba da nauci nego treba da se osloni na to da "bolji" auto ispravi njegove greske. Ja nemam nikakvu zastitu na 2 tocka sem da koristim svoju glavu pametno, ne vidim zasto ne bi ljudi radili isto i na 4 tocka. Mozemo teoretisati koliko god hocemo kako mozda neki najnoviji auto ima automatsko kocenje kada uoci iznenadnu prepreku i kako moze da zaustavi za krace vreme nego vozac sto moze da reaguje, ali dzaba mu je to ako je vozac udaren mokrom carapom i ide 60 tamo gde situacija takva da voznja preko 20km/h ne ostavlja dovoljno prostora za reagovanje. Nikakva dosadasnja tehnologija nece pomoci u toj situaciji. I los vozac nece nikad nauciti da vozi kako treba ukoliko mu se servira prica da ce "bolji" auto sve da ispravi... Znam nekoliko vozaca koji su pogresno nauceni tokom polaganja pa i posle nekoliko decenija i dalje voze pogresno i nista tu nije nova tehnologija pomogla.
  5. 2 points
    integralac

    Lancia Thesis - saveti pri kupovini

    Pa ne znam, tamo se retko vraca kilometraza i uglavnom odmah po slikama provalis, preprodavci uglavnom imaju neke livade ili samo ogradjeno zicom neko mesto, imaju one socijalne kontejnere koje zovu biro i to je to, retko kada imaju mogucnost da operu vozilo, vrlo cesto nemaju (ne daju) servisne ovde je ipak neka garaza u pitanju i ne deluje zapusteno tako da sumnjam da bi se zajebavali sa kilometrima na stranu sto ovaj auto bar po ovim slikama deluje super postoji jos jedna stvar sve sto je napisao mora da stoji iza toga, recimo da odes sad tamo i da se oglas ne poklapa sa napisanim odmah mozes da pozoves policiju zbog prevare a toga se oni puno plase jer su kazne neverovatne imao sam slucaj u vezi jednog volvoa, cim smo pomenuli policiju poceo da se izvinjava i nudi kintu za troskove dolaska
  6. 2 points
    Zvao sam Munju i video kako radi,deluje mi da je bas dobro, posto se auto zimi nece voziti trebalo bi da potraje,kod njega je 250e neki materijal srednjeg kvaliteta. Era vise ne radi, iam neki momak u Lestanama pa cu probati i do njega da dodjem. Auto nije za prodaju jer ne vredi prodavati nesto sto sam odlucio za sebe da sredim. Stoji u garazi pa e dugo i da se vozi,barem se nadam. Trudim se da sredim jedno po jedno pa da malo manje bolnije sa finansijske strane. Hvala lepo,verujem da cu ovde pokupiti dosta iskustva,fora i delova za sredjivanje svega.
  7. 2 points
    Martin

    Fiat Croma 1.9 mjet 16v 150 ks

    Ne - limundo, pre 6 godina. Izlicitrao za 30e, nov. Evo, ima na Kupindu. https://www.kupindo.com/Felne-i-ratkapne/49836493_-Drzac-za-felne
  8. 2 points
  9. 2 points
    knezevic76

    Vicevi 120%

    [emoji41]
  10. 2 points
    Mislim da nam se rasprava krece u pogresnom smeru . Zagovornici Yuga su zapravo hteli da stave akcenat na odsustvo pomagala( serva, abs,esp itd) sto je po meni ok, a ne da podrzavaju aute bez vazdusnih jastuka i slicnih bezbedonosnih mera. Idealno bi bilo kada bi se polaznici u autoskoli obucavali na autu bez pomagala na nekom poligonu tipa Navak da osete stvarnu fiziku auta, jer gomila automobila ima nerealan servo i nemaju pravi osecaj za kontakt sa podlogom. Isto tako podrzavam da pocetnici voze automobile sa malom kubikazom i snagom , jer jaki automobili prosto teraju vozace da ih voze brzo, a to moze biti pogubno za mlade vozace. Da se razumemo sa ovim iskustvom koje imam od preko milion km, meni vise odgovara jaci auto koji ce me pre izvuci iz neke nezgodne situacije i uvek je bolje imati bar 30ks u rezervi, ali za mladog vozaca ne. Послато са TA-1053 уз помоћ Тапатока
  11. 2 points
    Brat, kolega sa posla i ja sam tamo registrovao svoj auto. Oni tamo prave i vise od 5 slika (toliko je propisano zakonom), nisam siguran da bi nesto sto nije fabricki proslo i kod njih. Ove zamerke zbog kojih je auto vracen su zavedene kao mane koje moraju da se isprave (ako su zapoceli tehnicki pregled, slikali koja, to Bole zna po tome da li su mu naplatili cenu pregleda), i u roku od tri dana ce to prijaviti valjda u ABS, i onda nece proci nigde vise, jer se to u nekoj bazi vidi, barem je tako zamisljen ceo sistem, da ne bi bilo muvanja ili barem sto manje. Brata su tu na Ledinama terali da skine krovni nosac, doduse pomogli su mu da to uradi. A kolega i ja smo prosli bez problema, ali su nam kola u 800% fabrickom stanju, sto meni za kocnice usmeno i rekoše (nije da se hvalim al tako je bilo). Tehnicki se kod njih zakazuje, cisto da se zna. P.S. Imaju liniju i u Zemunu. Jos nije definisano ili zabranjeno propisom da li mogu da prodju prepravke na farovima, valjda tu jos ima prostora da "progledaju kroz prste". Izgleda da ti iz Čačka zbog kazni i mogućnosti da izgube licencu nece da se igraju. Meni svastika radi u agenciji koja ima svoj tehnicki (u ŠA se nalaze) i kaze mi da je najbitnije ono sto sto se vidi na slikama i tu nema vrdanja. Ako je Bane onog sivog Punta registrovao, tu se spolja ne vidi da ima xenon-e, jer fabricki ima far sa socivom i projektorom.
  12. 2 points
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Danas bio do majstora i sumnje od alnasera preko alternatora do akumulatora. Na moje pitanje da se izmeri da li negde vuce odgovor je bio da treba dosta vremena i da mora da se ostavi auto. A ja kao laik kuci proverio za 2 minuta. Tuzno sta se radi. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  13. 2 points
    Samo jer ste vi to tražili!
  14. 2 points
    Čim ga dooobro operem! Uff umalo da zaboravim, da zahvalim i @marko.jovanovic Šta će kome mutni tipovi poput gosn Todorovića pored ovakvih forumaša!
  15. 1 point
    Eto tako iz cista mira listam oglase i naletim na puntica kabrioleta za neku sitnu lovu,tu se i zajebao jer ima da se ulaze u njega jos minimum toliko,no luda glava pa ajde ako velim malo po malo sredice se do leta. Uradjen veliki i mali servis,trap,amortizeri i opruge nove,nove kocnice i prednje i zadnje.
  16. 1 point
    milos66

    P: 2007. Fiat Nuova Croma 1.9 MJet 150

    Lep primerak 2007 god 176500km mjtd 150ks Cena ce biti formirana moze da se ocekuje ispod 3000e
  17. 1 point
    Djuk85

    Funny photos

  18. 1 point
    Ja nisam brate ako mi verujes i NIKAD necu (ja sam ti kontras - ko god dodje na vlast za mene je lopov jer postenog politicara NEMA) ........... a ova gamad dusu nema , sve otimaju i onda kao prave puteve i ostalo a sve se raspada.
  19. 1 point
    Zvezdo

    Fiat punto cabrio 1.2 8V

    Mislim da je to dobra kupovina. Tih puntića ima jako malo i on više ne može da izgubi na vrednosti. Kada ga središ imaš odličan kabriolet.
  20. 1 point
    Nije to "ako smatra", nema tu smatranja. Nov, siguran auto drasticno uvecava sanse za prezivljavanje. Cinjenica. Lepo je sto ima Yugo nostalgicara (to je lepo, podseca na mladost), ali to je kanta, metalni kovceg i kad je bio napravljen, a ne u danasnje vreme. U situaciji na naplatnoj rampi, ne da bi poginuo u jugu, nego bi poginuo i covek u autu ispred posto bi ovaj prosao kroz jugo kao kroz zavesu. Istices kako si ti (svojim refleksima i iskustvom) izbegao bezbroj nesreca (koliki je rep lisici). Daj Boze da nastavis, jer previse poverenja imas u seba, a to se jako ceto obije o glavu. Samo procitaj crnu hroniku gde gomila ljudi bez svoje krivice nastrada, jer vozi losiji auto od onog drugog. E tu dodje ta pasivna bezbednost koja napravi razliku. Ti i dalje mozes da budes toliko tast, da pomislis - JA bih tu bolje odreagovao... Mozda. Kad jednom saznas da nisi bezgresan, a takodje i da postoje situacije koje su van tvoje kontrole.... Bolje bi bilo da nisi u jugu. Ti si ovde onaj koji vuce u krajnost, i potencira da sigurnost auta nema veze. Bitno je SAMO nauciti da se vozi. Kao da kupovina sigurnog auta iskljucuje mogucnost da se pritom i nauci da vozi. Ucenje voznje je trajan proces. Podrazumeva se da sa dobrim znanjem izadjes iz auto skole, to je NEOPHODAN USLOV za izlazak na put, i onda ide iskustvo koje se stice hiljadama kilometara, i reagovanjem u svakakvim situacijama. Ono sto nikako ne moze da smeta je nov, siguran auto.
  21. 1 point
    Verujem da po statistici i jesu takvi rezultati, tj da vozila sa " viskom" snage prave teze saobracajne nesrece i ne tvrdim da je moj stav ispravan. Opet iz licnog iskustva ( imam jedan sudar sa materijalnom stetom oko 300€ bez povredjenih za 30 godine i mil.km voznje) sam izneo prethodni zakljucak, jer me je ta "rezerva" snage vise puta spasila sudara. Послато са TA-1053 уз помоћ Тапатока
  22. 1 point
    Mare iz Marinkove Bare

    Fiat punto cabrio 1.2 8V

    600e je bila kupovina,prenos i cuda oko 150e i ostale zajebancije oko 600e samo sto nisam sve od jednom ulagao pa je dobro ispalo. Zanima me ako iko zna nekoga ko radi krovovr za cabria da se pripremim na leto to da sredim.
  23. 1 point
    Martin

    Fiat Croma 1.9 mjet 16v 150 ks

    @djomla Stalak za gume.
  24. 1 point
    bglion

    Fiat Croma 1.9 mjet 16v 150 ks

    Ne citas. Iskocilo jaje na jednoj
  25. 1 point
    Martin

    Fiat Croma 1.9 mjet 16v 150 ks

    Zima prolazi lagano, bez problema. Potrošnja se kreće između 6.5 i 7 litara. Zadovoljan sam ponašanjem na snegu i ledu. Primetio sam da se ponekad čuje škripanje u trapu prilikom skretanja pri brzinama manjim od 30 km/h i u mestu. Sumnjam na šolje amortizera. A možda je i nešto drugo. A možda je i zima. :-) Nabavljen letnji set, sa gumama 225/45/17 - dve su odlične, dve za zamenu (na jednoj čep i na jednoj iskočilo jaje). U potrazi sam bar za dve letnje. Poslato sa FIG-LX1 uz pomoć Tapatoka
  26. 1 point
    aa vrhunski,lako je njemu kad ima jak motor,al dzaba mu,otisao sneg
  27. 1 point
    Fabrički ugrađeno
  28. 1 point
    Martin

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    Bane, čestitke i sa srećom!!!!
  29. 1 point
    MS PK

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    Sa srecom novi auto kolega! Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  30. 1 point
    Izvini a kada ovako pišeš, da li ti ikada uzimaš u obzir razna stanja u kojima se ljudi nalaze svakodnevno svuda pa i za volanom, lekovi, droge, alkohol, razna psihička i fizička stanja, imaju dozvole i voze. Da ne spominjem smrtne slučajeve u vožnji, moždani udar, infarkt, i sve ostale mogućnosti. Džaba ti voziš kako treba i paziš. To ti je kao meteor, veću šansu imaš da preživiš udar u bunkeru nego na poljani. Evo i neki dan žena poginula na naplatnoj rampi ni kriva ni dužna. Bilo bi lepo kada bi bilo idealno, ali nije, svi imaju pravo da voze ukoliko su položili, a to ne znači da znaju da voze i da su uvek psihofizički spremni za istu, i da su im auti tehnički ispravni. Iz tog razloga i sva ta pasivna bezbednost i u poslednje vreme aktivna. Dok sam bubu vozio znao sam da i najmanji frontalni udes pri 30km/h može da me usmrti ili napravi od mene trajnog invalida, jednostavno ne prašta. Послато уз помоћ Тапатока
  31. 1 point
    Djole_M

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    Mene je izmestanje OBD u ovlascenom kostalo 5000,00 I cini mi se da su plus uracunali radni sat Послато са Redmi 5 уз помоћ Тапатока
  32. 1 point
    bane1321

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    Hvala, ima dosta da se raducka, da bi se doveo u stanje koje želim! Ali takve su bile finansije!
  33. 1 point
    Djole_M

    Renault Megane III

    Obavezno trazi produvavanje ,tu ok 3k obrtaja jedno 20-30 min Послато са Redmi 5 уз помоћ Тапатока
  34. 1 point
    Rile_bg

    Fiat Punto Sporting 1.2 16v

    Novi update: Bio kod Gorana, odradjen veliki servis. Pocetkom 2013 je radjen prethodni tako da nisam hteo da se zezam.
  35. 1 point
    Ivan

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    I zasto sam ja uvek za delove iz originala... Sa jeftinim Kinezima je od-do, mozes da prodjes korektno, a mozes i da bacis pare. Od sitnica i LED sijalica, do skupljih uredjaja.
  36. 1 point
    Ne zagovaram ja Yuga, nego cinjenicu da trebamo biti objektivni, ljudi koji ne znaju da voze, treba ili da nauce ili da ne voze. Ako nisu u stanju sami sebi to da ukazu, onda treba neko drugi da im na to da ukaze, umesto da se kolektivno servira prica kako ce nova tehnologija da ispravi njihove nedostatke. Bas kako kazes, smatram da vozac mora da savlada zakone fizike u osnovi da bi mogao voziti kvalitetno auto. Ne znam koliko sam do sada puta cuo price a uzeli smo nov auto, znate kakvi su novi vozaci, morace nesto uraditi dok ne nauci pa da ne pogine. Taj koncept razmisljanja ne mogu da shvatim, ne mogu da skontam zasto ljudi nisu u fazonu uplatili smo mu 20h na navaku da nauci da vozi da ne bi ubio sebe ili nekog drugog. Ja kad sam kupovao auto, mogao sam da izaberem hocu li 1.1 sa fabrickih 63ks ili hocu 1.6 16v sa fabrickih 103ks u jednom te istom autu i postoji razlog zasto sam ja izabrao 1.1, a nije zakon ili novac. Auto sam uzeo i pre nego sto sam zapoceo polaganje i jedini put sto sam bio za volanom pre polaganja je bilo za mojim autom, tj pre nego sto sam uzeo auto nisam nikad probao da vozim. Usustini da krenemo od serva, brdo puta sam video da neko bez smisla vrti volan tamo vamo sa kraja na kraj pokusavajuci da isparkira auto, nekoliko puta sam i sam bio u prilici da pomazem ljudima da isparkiraju pa cak i da sednem za volan iako su ga oni tamo uparkirali, tako nesto nikad nisam doziveo u autu koji nema servo. Jednostavno kad ide tesko volan covek umesto eksperimentalnim putem iz greske u gresku covek stane i zapita se kako da resi problem da ne bi morao da vrti tezak volan.
  37. 1 point
    neshaoct

    Fiat Stilo JTD 115 - previše bučan?

    @Nikola98 Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo.
  38. 1 point
    Povedi računa i o dimenzijama kućišta!
  39. 1 point
    bane1321

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    Danas završena prva stvar, Konjak dobio BG table, sa ženinim devojačkim inicijalima! Sutra na pranje, usisavanje i kockanje, a onda čekamo lepše vreme za dubinsko! Danas smo napravili 80km puta, 70 i kusur do Palanke i desetak po Palanci! Utisci u vožnji vrlo dobri, lepo prihvata gas i čini se da ima uvek rezervicu snage. Nema cvrčaka. Malo se čuje strujanje vazduha oko retrovizora i pomalo se naginje u krivinama i ljulja prilikom mimoilaženja sa šleperima, ali deo toga otpisujem na lošije prednje gume! Treba privikavanja na komande na i oko volana, kao i na tempomat!
  40. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  41. 1 point
    PremieRacing

    Renault Megane III

    Nije baš pohvalno toliko dugo koristiti istu krpu... Uzmi novu i iznenadićeš se koliko bolje radi posao i koliko je stara propala a da nisi ni primetio. Ova je za preporuku:
  42. 1 point
    Gresis, verovatno jer nemaš iskustva i super je što je tako jer nisi stalno na putu, ne vozis mnogo i nije glava u torbi. Pasivna bezbednost itekako znači, ja sam imao dva sudara u životu, nijedan mojom krivicom, jednom se zakucao kombi u mene na semaforu na crvenom (zakuckao se u telefon dečko) drugi put prešao auto u moju stranu, divljao momak sa službenim autom i sekao nepreglednu krivinu. Nema tu prepuštanja bezbednosti nekome ili nečemu drugom, radiš sve što možeš, a kada se pojavi nešto na šta ne možeš uticati onda sva aktivna i pasivna bezbednost može napraviti razliku između toga da si nepovredjen, ugruvan, polomljen itd. Sent from my STF-L09 using Tapatalk
  43. 1 point
    vagenovac

    BMW 320D Touring crveni

    Na vreme si kupio zimske
  44. 1 point
  45. 1 point
    Kad bi uveli zakon da svaki pocetnik mora prvih godinu dana da vozi juga pa tek posle bilo sta drugo, mnogo bi bio bolji saobracaj u Srbiji. Ovako svaki retard (ili jos vise retardica) sedne u ono sto su mama/tata/muz kupili i glumi zbunjenost za volanom. Pegla mi se vise od takvih.
  46. 1 point
    bglion

    Kuda ide ovaj svet?

  47. 1 point
    neshaoct

    Fiat Punto mk.1 - limarijski radovi

    @Fizičar Ako je to samo prag, tj. ako nije otišlo dalje, onda se to isplati raditi, naročito kad kažeš da te auto služi kako treba. Ako nema nov, opcija ti je i polovan sa otpada. Limari obično imaju kombinaciju sa nekim otpadom, pa se tačno zna da neće uzeti neki koji je isti kao tvoj jer tako sebi komplikuju...al' opet, star je to već model, pitanje je u kakvom su stanju i oni koji završe na otpadu...možda opet bolje nov iako je zamenski (slabiji kvalitet, Tajvan ili sl.), pa da se dobro zaštiti - potrajaće i takav bez problema par godina sigurno. Iskustva o limarima imaš ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37625-potreban-limar-iskustva/
  48. 1 point
    MS PK

    Fiat Punto mk.1 - limarijski radovi

    Prosetas do par limara i videces sta ce da ti kazu. Price ce da budu manje vise iste. Bolje je oni da pregledaju jer ima mozda jos korozije koja se ne vidi pa ce mozda stvarno da bude situacija "vozi dok moze pa ga baci" a mozda bude i tako kao sto ti opisujes sto nije nikakav zahvat a ni neko ulaganje. Ne znam da li za Punta ima da se kupi novi prag iz male privrede, imas prodavnicu na O. Vencu, auto Suza bese se zove pa proveri. Ruke samo za prag mislim da nisu vise od 50e
  49. 1 point
    djomla

    Gedora stajling

    Blejz i paklene mašine [emoji3] na taj crtac mislis? [emoji3] Sent from my 3310
  50. 1 point
    U ugovoru može da se napiše da porez plaća kupac, ali ako ga ne plati po zakonu poreski obveznik je prodavac te će poreska uprava opomenu poslati prodavcu i njega teretiti za poreski dug.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...