Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/31/19 in all areas

  1. 5 points
    statichawk

    Suzuki Vitara

    Evo da i ja predstavim auto koji sam uzeo posle Brava. Suzuki Vitara sa motorom 1.6 m120 ks benzinac u srednjoj opremi. Posto je auto bio godinu dana star u februaru 2016 i samo 9500 km na satu, nije bilo nista da se radi na njemu osim ulepsavanja. Tako sam se pridruzio porodici obozavatelja Ali expresa i E baya i svasta nesto porucio. Po gradu mi trosi 7l a, na otvorenom 8, jer sam ga malo brze vozio do Grcke. Eto toliko za sada, presao sam 10000, naravno bez ikakvih problema.
  2. 4 points
    Sto pljacka kad ga sam pitas da ti da odgovor pod tim uslovima na koje pristajes? Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  3. 3 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  4. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  5. 2 points
    Evo mog primera. Na službenom RAV4 sam imao neke Bridgestone gume, stare bar 7 godina. Iako im je šara bila u zakonskoj normi, ja nisam po ravnom mogao da krenem kad padne sneg, iako je 4x4. Prošle nedelje kad je napadao onaj sneg, trebao sam da krenem u CG, i lepo stavim nove Tigrice Wintere(sa novom šarom) u dimenziji 225/65 R17. Ne bih da preterujem, ali guma me oduševila, iako je najjeftinija. Prolazio sam kroz dubok sneg da sam ga prednjim grilom gurao. Uzbrdo, nizbrdo, nigde nisam stao, niti je neki točak proklizao. Tako da, nova guma je nova guma. Uvek ću pre uzeti najjeftiniju novu gumu, nego da stavljam polovnu pa makar bila najskuplji premium.
  6. 2 points
    Ja sam dva puta doziveo da izbegnem sudar i da neko drugi pogine ko nije reagovao, takodje sam nekoliko puta izbegao prilicno ozbiljene situacije izbegavajuci da ja ili neko drugi pogine, mislim ako cemo bas sa pricom da nisam dovoljno u saobracaju u autu (a najvecim delom je razlog bas situacija u saobracaju, jer mi je puno draze cackati auto nego placati gorivo da se vozam, a oni koji znaju gde zivim znaju zasto mi je i bajs puno prakticniji za voznju po gradu), mozemo da krenemo od toga da sam samo ove godine 5 puta izbegao bajsom da ne podletim pod auto koji mi oduzima pravo prevenstva, od toga su samo dvojica bila i svesna da su mi oduzela pravo, ostali su nisu ni skontali da imaju bajs na 5cm od njihovog lima... I u mene su se zakucali na semaforu pa sam mogao to da izbegnem da sam hteo, nazalost odlucio sam da ne reagujem u nadi da ce ipak taj stati a da ja necu uci praznu rasrksnicu na crveno dok panduri stoje parkirani pored raskrsnice i cekaju kome ce da napisu kaznu, a izbegao sam prosle godine da me pokupi u raskrsnici, vozilo se zaustavio nakon moje prvobitne pozicije. Tako da opet kazem, fiziku niko nije pobedio a sve vise ljudi veruje da ce ih pasivna bezbednost vozila i moderne tehnologije spasiti od svega. A da vozimo svi nove aute koje menjamo na 5 godina i da shvatim to, ali vecina vozi okrpljeni otpad iz EU... Ne tvrdim da treba voziti truleks i da ko ima pameti bice bezbedniji od nekog vozi najmoderniji auto, ali ako cemo leciti nedostatke vozaca boljim mogucnostima auta, onda ne verujem da ce situacija u saobracaju krenuti pozitivnim pravcem. Ako nekom izbor auta spada na to da ce mu se manje gasiti i da ima balon gume da ne bi felnu odvalio na bankini, pa da li taj vozac stvarno treba uopste i da vozi, kako taj misli da odreaguje u nepredvidjenoj okolnosti kad nije u stanju da funkcionise u autu pri 10km/h... Nisam imao problem da vozim kad su sve vesti trubile da se izbegava voznja, kad je nas vrhovni vodja lopatao po auto putu zavejane ljude ja sam isao u Backu Palanku samo da bih posetio drugaricu iz zafrkancije. Verovatno jedna od najdrazih voznji, imao sam priliku da ne vidim ni jedno vozilo u nekih 30km i ujedno da ne vidim ni jedan trag na kolovozu, vozeci kroz 10cm snega i ni jednog trenutka nisam bio jbt ovi putari nisu normalni... Ali zato znam da brdo ljudi koji nisu u stanju da voze na 3cm snega... Mislim, nemam problem da se slozim da se ne slazemo, svako neka radi kako mu volja, ja cu nastaviti da izbegavam da vozim koliko god mogu i dalje, tako da i vama odgovara.
  7. 2 points
    Gresis, verovatno jer nemaš iskustva i super je što je tako jer nisi stalno na putu, ne vozis mnogo i nije glava u torbi. Pasivna bezbednost itekako znači, ja sam imao dva sudara u životu, nijedan mojom krivicom, jednom se zakucao kombi u mene na semaforu na crvenom (zakuckao se u telefon dečko) drugi put prešao auto u moju stranu, divljao momak sa službenim autom i sekao nepreglednu krivinu. Nema tu prepuštanja bezbednosti nekome ili nečemu drugom, radiš sve što možeš, a kada se pojavi nešto na šta ne možeš uticati onda sva aktivna i pasivna bezbednost može napraviti razliku između toga da si nepovredjen, ugruvan, polomljen itd. Sent from my STF-L09 using Tapatalk
  8. 2 points
    Kada se prebacuje grejanje/hladjenje pomeraju se samo klapne za cirkulaciju vazduha. Rashladna tecnost uvek kruzi kroz mali hladnjak tako da ti verovatno pusta mali hladnjak ako je mokar tepih od antifriza a ne mozda od vode koja ulazi spolja. Takodje pre nego sto rasturis sve pogledaj da ne pusta na spoju cevi u mali hladnjak,tu budu gumice na cevima pa moze i tu da pusta a ne bas iz samog hladnjaka.
  9. 2 points
    vagenovac

    BMW 320D Touring crveni

    Na vreme si kupio zimske
  10. 2 points
    Svako ima svoje shvatanje, ja znam da fiziku niko nije pobedio pa ni elektronika. Pomagala u vozilu su upravo to, samo pomagala, a nisu sigurno resenje za srecu i fiziku. Minimalno je da kad neko nema pojma da vozi da mu neko iskusan to i docara i pomogne da prevazidje ako vec nije iskoristio priliku da nauci sto je platio. Voznja nekog malog auta u sudaru protiv velikog ne igra ulogu jel Yugo ili Punto, posto nikakve razlike izmedju toga da li ste puno ili malo mrtvi. Biti spsoban izbeci nesrecu i znati mogucnosti svog auta je po mom misljenju puno sigurnije resenje.
  11. 2 points
    Samo jer ste vi to tražili!
  12. 1 point
    bane1321

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    Upravo dovezoh u Beograd jednog Francuza, po imenu Scenic, a prezimenu Renault! U srcu 1.5, čađavi, sa 110KS! Rodjen 2013. godine! Čekam da mu ugrade zaštite, pa da odvezem kući! Veeeeliku zahvalnost na pomoći i podršci u toku traganja dugujem kolegama: @totti @Ivan @djomla @Siciliano @gile smederevosmederevossmederevosmederevossmederev
  13. 1 point
    neshaoct

    Sajam automobila Beograd 2019.

    Najava za 54. Međunarodni salon automobila i 13. Međunarodni sajam motocikala, delova i opreme ''Motopassion'' Svi točkovi vode na Beogradski sajam Međunarodni salon automobila, najugledniji i najstariji regionalni događaj u sektoru automobilske industrije, biće ove godine održan od 22. do 31. marta. Prema najavama, očekuje se da na najvećem auto-moto ''hepeningu'' u tom trenutku u svetu gotovo celokupan raspoloživi izložbeni prostor Beogradskog sajma zaposedne više od 400 izlagača, proizvođača, uvoznika, predstavnika ili distributera svih najpoznatijih automobilskih brendova, iz tridesetak zemalja sveta. Biće predstavljeni svi vidovi drumskog saobraćaja, automobilske i prateće industrije, lakih dostavnih vozila i garažno-servisne opreme, ali i adekvatna ponuda pratećih usluga banaka, lizing kompanija i osiguravajućih društava. Kako to tradicija nalaže, najekskluzivniji deo Salona pripada premijerama i novim modelima, pogotovo onima iz premium segmenta, koje posetioci iščekuju sa najvećim nestrpljenjem, te posebno inovativnim performansama, dizajnerskim i tehničko-tehnološkim rešenjima. Dodatnu intrigu predstavlja činjenica da se legendarni Ženevski salon automobila zatvara samo pet dana pre otvaranja Beogradskog, prosleđujući mu i neka globalna pitanja aktuelnog auto i moto sveta, ali i deo njegovog sjaja, ekskluziviteta, potencijalnih postpremijera i inovacija. Strateški partneri Beogradskog sajma u realizaciji ovog projekta - Udruženje proizvođača drumskih vozila Srbije, Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova i generalni sponzor Кompanija DDOR - takođe ulažu izuzetne napore da ljubitelji automobila i ovog proleća budu svedoci još jednog izuzetnog sajamskog događaja. Pogotovo s obzirom na činjenicu da je, prema podacima Asocijacije uvoznika, a dobrim delom i zaslugom ove manifestacije, u Srbiji tokom 2018. godine prodato sedam odsto više novih automobila nego 2017., što se posebno odnosi na laka komercijalna vozila. Radi se o prvom ozbiljnijem rastu automobilskog tržišta u Srbiji u poslednjih nekoliko godina, čime je dostignut donedavno nedostižan broj od 30.000 vozila (više od 25.000 putničkih i oko 5.550 lakih komercijalnih). Kupce je našlo oko 2.000 luksuznih vozila, a među njima i oni skuplji od 200.000 evra. Ovakav trend značajna je protivteža nekontrolisanom uvozu polovnih automobila, pogotovo onih starijih od 18 godina, čime se smanjuje prosečnu starost na putevima, a povećava opšta bezbednost. Iako većina izlagača svoja sajamska iznenađenja ostavlja za poslednji trenutak, neki su se potrudili da ih obelodane u ranom predsajamskom periodu. Tako je ''British Motors'', povodom Salona automobila 2019., još krajem decembra 2018. najavio srpske premijere dva nova modela iz programa kompanije Jaguar Land Rover. To su električni Jaguar I-Pace i druga generacija najmanjeg Land-Roverovog vozila - Range Rover Evoque (čija je svetska premijera održana krajem novembra). Ili, Euro Sumar, uvoznik i serviser automobila i motocikala marke Suzuki, koji je uoči i povodom prolećnog Salona, još početkom decembra korigovao naniže cene automobila ove marke, čineći tako u suštini sajamski popust delotvornijim i interesantnijim. Već početkom godine, iz Mercedesa najavili su najmanje šest premijera - A-Klasa Sedan, B-Klasa, GLE, GT AMG 4 door 53, GT AMG roadster, A 35 AMG. U isto vreme iz Toyote su poručili da dolaze sa potpuno novim generacijama modela RAV4, Corolla Sedan, Toyota Corolla Hatchback, Toyota Corolla Touring Sports, Toyota Camry. Delta Motors je najavila čitav spektar ekskluzivnih luksuznih modela brendova koje zastupa. Tako se već zna da će BMW, pored ostalih, premijerno predstaviti najmanje četiri modela - BMW Serije 3, BMW Serije 7, BMW Z4, BMW X7. Doprinos vrhunskim iznenađenjima najavljen je i iz Porschea. A Delta Automoto je, takođe pored ostalih modela, najavio premijeru Honde CR-V Hybrid. Međunarodni sajam motocikala, delova i opreme ''Motopassion'', koji se ove godine održava 13. put, i u istom terminu sa Salonom automobila, ponudiće širok spektar svetskih moto brendova, uključujući takođe brojne premijere i nove modele, kvadova odnosno ATV vozila, skutera i opreme za vozila i vozače, te električnih bicikala, u vezi s kojima iz godine u godinu raste interesovanje i uvoznika i distributera i posetilaca. Podrazumeva se da jedan ovakav sajamski događaj obiluje dodatnim informativnim, edukativno-obrazovnim, zabavnim, takmičarskim i nagradnim sadržajima najšireg spektra. Izbor ''automobila godine'' u različitim kategorijama, ''eko automobila'', ''izbor za miss'', ''porodični dan'' i druge manifestacije samo su deo sajamskih dešavanja i zadovoljstava koji Salon automobila čine ekskluzivnim i svetskim. PR Saopštenje
  14. 1 point
    totti

    bahatoparkiram.com / bahatoparkiranje.com

    Ja se obesim ako ovo nije NN [emoji3]
  15. 1 point
    bane1321

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    Hvala! Danas sam malo čeprkao po autu i mogu reći da sam iznenađen brojem raznih ostava! Ispod svakog sedišta se nalaze fioke, naslon za ruke ima dva nivoa, mož da staviš pola praseta, ispred sedišta se nalaze ostave u podu, napred su manje, a nazad sam uspeo da strpam svu zimsku opremu za čišćenje snega, mazanje brava, kedera, čak i pp aparat, sve u jednu!! U gepeku ima takođe pristojne veličine ostava i četiri kuke za kačenje kesa...
  16. 1 point
    integralac

    Gedora stajling

  17. 1 point
    bane1321

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    Čuće se!! Playlist je na flešu koji je o'ma ubačen u plejer!
  18. 1 point
    neshaoct

    Abarth

    Abarth 70th Anniversary modeli Abarth je nedavni 87. reli Monte Karlo iskoristio da javnosti prikaže specijalnu ''70th Anniversary'' seriju svojih modela. ''70th Anniversary'' serija je napravljena povodom 70-godišnjice Abartha (osnovan u martu 1949. godine), a obuhvata modele 595, 124 Spider i 124 GT koji su za ovu priliku dobili i specijalno dizajnirani bedž. Abarth je inače 2018. godine u Evropi prodao 23.500 automobila, što je rast od 36.5 odsto u odnosu na 2017. godinu. 2019. Abarth 595 Competizione ''70th Anniversary'' Special Edition 2019. Abarth 595 Turismo ''70th Anniversary'' Special Edition 2019. Abarth 124 GT ''70th Anniversary'' Special Edition
  19. 1 point
    statichawk

    Suzuki Vitara

    Jedinu zamerku imam sto mu malo smeta bocni vetar i sto je slabiji od prethodnog auta, ali mislim da je stvar navike. Ne, benzinac je 1.6. Nema nikakvu turbinu, koje su mi se smucile..
  20. 1 point
    Tako sam i ja rekao kad sam jedan probao u nameri da se trampimo [emoji23] Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  21. 1 point
    MS PK

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Iii bree i ona "ficina" sara, pa 605, pa 615, pa 620, pa 621...620 bila bre i zimska guma Pa trajalke T5, T100, pa T200 sitna sara.. na tim gumama niko saru potrosio nije A bas se nesto razmisljam, nikada nismo imali zimske gume, uvek su te jedne bile i svuda se islo i stizalo, kako sad ne znam. Recimo na stilu sam u januaru probao letnji set posto mi je tad stigao. Sutradan palo malo snega ali ga tek po negde ima, ma kakvi, nece ni da podje na letnjim r16 Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  22. 1 point
    Objasni ti to prosečnom srbendi. Evo ja sam na Golfu imao neke Goodyear ili Bridgestone all season, iz 2011. Šara dobra, ne tresu, čak su i nekako išle po snegu, do beocar-a, ali sam ih bacio i kupio 4 nove Kleber Crysalp. Ćale me gleda belo, kaže što bacam pare.
  23. 1 point
    PremieRacing

    A3 1.8T 132kw A/T

    Sredženo, prednji desni... Jeftiniji nego zadnji. Navodno nisu mogli prvi put da ga 'čuju' pošto kod automatika mora da se raskače poluosovine da se proveri ležaj. Jbg zamenjeno sve što ne valja, nešto nije valjalo manje, nešto više i tako... Gazi sneg k'o tenk, greje k'o furuna, idemo dalje Ne znam dokle
  24. 1 point
  25. 1 point
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    "Dobar" mi ovaj elektricar sto gledao kad sam uzeo aku, ccc. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  26. 1 point
    Valjda ce komsija naci nekog...
  27. 1 point
    Ivan BG

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    Čestitam na kupovini, da služi kako valja i daj jos koju sliku. Komšija kod mene u zgradi ima takvog, samo još ima polukožna sedišta, fabrički zatamnjena stakla i alu felne. Tri godine ga vozi, (inace auto je 2013-to) i prezadovoljan je, nema gde sa njim nije bio, samo servise i kočnice je do sada radio. Da i tebe služi kao njega!
  28. 1 point
    Lufti

    Bolje ikad...

    To do or not do do... Sent from my SM-A510F using Tapatalk ... Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  29. 1 point
  30. 1 point
    Vozi neki krosover sa tabletom na sredini, i naravno visi na fb preko mobilnog telefona dok vozi, i kucka se, objavljuje nešto, leluja po putu, pravi sranja....
  31. 1 point
    Kad bi uveli zakon da svaki pocetnik mora prvih godinu dana da vozi juga pa tek posle bilo sta drugo, mnogo bi bio bolji saobracaj u Srbiji. Ovako svaki retard (ili jos vise retardica) sedne u ono sto su mama/tata/muz kupili i glumi zbunjenost za volanom. Pegla mi se vise od takvih.
  32. 1 point
    vagenovac

    BMW 320D Touring crveni

    Pa sto si onda kacio sliku te nakaze, ako je za moju dusu. Slika sa felnama koje nikad neces staviti i spusten kako nikad neces spustiti auto kao argument protiv monotonih lajsni, a ne ne, to si stavio zato sto je kao napucan, a ima crne lajsne, pa kao eto dobro izgledaju lajsne, inace si mogao okaciti sliku tvog bmwa slobodno Inace i ja volim da auto bude pre svega upotrebljiv, ali da se vozi sto bolje, u nekom momentu su felne jednostavno prevelike, ali mnogi izgube meru jbg.
  33. 1 point
    danijel55

    BMW 320D Touring crveni

    Cist primer zasto bih zadrzao lajsne u crnoj boji.
  34. 1 point
    DraganUS

    BMW 320D Touring crveni

    Ko nije vozio 1.8t vw/audi/seat ne zna sta je grejanje i brzina kojom postigne radnu.
  35. 1 point
    djomla

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Njemu lepo u glavi [emoji3]
  36. 1 point
    neshaoct

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Dosta pominjan pre mesec-dva na ovoj temi - Početak jednog Kidijevog običnog radnog dana:
  37. 1 point
    beki e30

    Braviša HGT 2.0 20v

    Dobar posao
  38. 1 point
    nidza

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Naravno da postoji razlika između nove i polovne gume. Kada kupiš 4 nove, znaš im čitav životni put, podjednako stare i troše se, znaš ako si klepao po rupama i oštetio im strukturu. To sa polovnom ništa ne znaš, a svaka je šansa da ćeš dobiti 4 gume sa 4 različita automobila. Mizeran deo prodatih polovnih guma je poznatog porekla, većina se ovde donosi na kile, raspareno, skinute iz ko zna kog razloga. Sav razvijen svet je glup, a mi smo mnogo pametni, pa nečiji ekološki otpad dalje upotrebljavamo. Guma je najvažnija potrošna stvar na automobilu. Koliko god da postoji realna šansa da se kupe 4 polovne upotrebljive, možda i baš dobre gume, ne mogu da preporučim taj pristup.
  39. 1 point
    dekirs

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Zali boze potrosenog vremena na citanje teksta. Kaze ne ubedjuje nikoga da kupi polovne gume a onda napise 20 recenica o tome kako su nove skupe i kako se kradu, kako guma gazi put i svj dal je polovna il nova.. Bas raznih slucajeva ima u ovoj drzavi. A to za javljanje i spustanje, pa ljudi rade u call centrima za 200, 300e jave se na 60, 70 poziva dnevno pa su uvek ljubazni, plus rade za drugog i jebe im se al se opet trude.. A ne on sto radi za sebe i od toga zivi, kakav glupan. Ako ga smara sto ga zovu i pitaju ljudi, nije trebao telefon da ostavi nego samo adresu. Retard.
  40. 1 point
    AneHGT

    Audi S3

    Nakon kratke pauze nastavljam po starom,ovaj put sa novim autom ..Kupljen je nov u BIH,redovno odrzavan u ovlastenom servisu,u mom vlasnistvu je 1god i za sada sam prezadovoljan - Audi S3 8V - 2014god - 2.0T - Presao cca 70.000
  41. 1 point
    Milutinac

    Abarth

    1978 Fiat x19 Abarth Prototipo
  42. 1 point
    Milutinac

    Abarth

  43. 1 point
    Milutinac

    Abarth

    Abarth Pininfarina 030 iz 1974, bio je pionir grupe B. Napravljeno je svega 2 kom. Imala je 295 konja i 3,5 litre centralno smješten motor. Na utrci Tour d'Italia nije bila ispred Lancie Stratos (modela iz iste kuće) i tu je njena sudbina ostala zapačećena. Ipak, Lancia je taj model razvila u Lanciu Betu Montecarlo i još poznatiju Lanciu 037 Gr.B.
  44. 1 point
    Milutinac

    Abarth

    Fiat Abarth 1000 TC - Beograd Usce 30.08.2015.
  45. 1 point
    Milutinac

    Abarth

  46. 1 point
    Milutinac

    Abarth

  47. 1 point
    Milutinac

    Abarth

  48. 1 point
    Milutinac

    Abarth

    Abarth Monotipo Stola is a little known Italian company, initially founded in 1920 which carries out confidential work for many manufacturers worldwide. With over 2,250 employee's and secondary operations in Brazil and India, Stola, which first started assisting Lancia with the development of the historic Lambda, counts Fiat as its major customer. In 1995 Stola decided to create a fully working dream car prototype to raise the company's profile. The Dedica was built on the Fiat Barchetta's chassis ( which Stola had helped develop ) and made its debut at the 1996 Turin Motor Show. In 1998 Stola went one step further, building the breaktaking Abarth Monotipo which was introduced at that years Turin Motor Show. The Abarth Monotipo used Lancia's 260 bhp 2.0 16v turbocharged engine along with a limited slip-diff and huge Ferrari-sourced Brembo ventilated disc brakes. The body was made almost entirely of composite materials, all based once again around the Fiat Barchetta. The Abarth Monotipo draws on race car themes throughout the design, including built-in air jacks, intergrated towing eyes, Momo seats, steering wheel and gearknob as well as running on 18-in O.Z. wheels fitted with Goodyear Eagle F1 tyres. Like the 1996 Dedica, the Abarth Monotipo was designed by retired Pininfarina designer Aldo Brovarone, a close friend of Stola managing-director Alfredo Stola. The doors swing upwards at the touch of a hidden switch, while the roof comprises of a long, sweeping aerospace-developed Plexiglass roof panel. Fiat's close relationship with Stola allowed them to licence the "Abarth" tag, and traditional Abarth scorpion badges are located at the front and rear. technical specification: type: front-engine, 2-door coupe engine: 2.0-litre 16v 4-cyl Lancia twin-cam, turbocharged, electronic fuel injection max. power: 330 bhp @ 6,500 rpm transmission: 5-speed gearbox, four wheel drive suspension: MacPherson strut allround; front: wishbone with helical springs, rear, double wishbone type wheels/tyres: 18-in alloy O.Z. with 265/35ZR18 Goodyear Eagle F1 tyres brakes: 14-in diameter discs with Brembo 4-pot callipers performance: 0-60 mph: 4.9 seconds, top speed: 160 mph Preuzeto sa sajta Italiaspeed.com
  49. 1 point
    Dante Bg

    Abarth

    The Legends Lives On
  50. 1 point
    Martini

    Abarth

    Njegov motor. 1000 TCR sa "radiale" glavom i 112ks. Bila je varijanta i sa Kugel-Fisher ubrizgavanjem.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...