Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/15/19 in all areas

  1. 6 points
    Nema druge, da se spremamo za Sud, javio se malopre na FB-u Aleksandar Todorović:
  2. 4 points
    Cini mi se da na nas misli! Preprodavci kupe za 1.500 a vama prodaju auto za 3.000 Vode glavnu reč na forumima gde se obrazuje naša mladež…. Objavio pre 20 minuta Verovatno misli na @totti I @Dule 021
  3. 4 points
    Momci svi 3000 za korišćenje teme i 18000 ako hoćete da vam otvorim novu!
  4. 4 points
    I takooo ja rekoh lock, a oni svratili na pivo i kokice!
  5. 4 points
    @Milutinac Jel to nudis brava za 4k zarad eksperimenta?
  6. 4 points
    Sto je meni dragooo sto ovde ima mnooogo normalnih ljudi...
  7. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  8. 4 points
    Djuk85

    Fiat Idea 1.4

    Vozio sam je i znam da je super ali je kao javna kuca sramota me samo dok ne udjem unutra...
  9. 3 points
    statichawk

    Funny photos

  10. 3 points
    Ako je zarad ovog eksperimenta - ma odricem ga se u naucne svrhe
  11. 3 points
    Ocekujem da u narednih 48h napravi nalog na forumu i da krene jos jedna prepiska kao sa duletom, iz supljeg u prazno
  12. 3 points
    Znam, ali ti i Toti ocigledno imate neki dublji konflikt (bar se stice takav utisak na osnovu vasih prepiski po raznim temama) i stoga mislim da nema poente da uopste ulazite u neku dublju diskusiju. Al opet, to ne znaci da mu treba zabraniti da pise na svakoj temi gde su vam se suprostavili stavovi, nego da treba da iskulirate jedan drugog iz ugla treceg lica koje vas ne poznaje i koje objektivno posmatra celu situaciju, njemu to kuliranje ide, tebi bas i ne. Samo mislim da treba ponekad da iskuliras, ok i da si u pravu, nije to bas toliko bitno da moras da citiras svaku recenicu gde si rekao to i to a gde je on rekao to i to. Opet kazem, nikakve lose namere nemam, samo iznosim misljenje.. za koje me niko nije ni pitao al ajde
  13. 2 points
    Nema testa Tipa, sklonio ga baja[emoji23]
  14. 2 points
    silenci

    Fiat Idea 1.4

  15. 2 points
    citam i neverujem,kakav mamlaz,a jos potkacio nas forum,pa vec ste ga rasrafili,a niste ni poceli kakvih ludaka ima
  16. 2 points
    totti

    Toyota Auris 1.6 vvti 132ks LUNA Japaner

    Mlađini modeli: Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  17. 2 points
    djomla

    Toyota Auris 1.6 vvti 132ks LUNA Japaner

    Totti sa novim ćorama [emoji3] Sent from my 3310
  18. 2 points
    dekirs

    Toyota Auris 1.6 vvti 132ks LUNA Japaner

    Totti kad Djomla zavrsi sa njim.
  19. 2 points
    silenci

    Fiat Idea 1.4

    ma mozes i decu i zenu i tastu da vozis,sve zajedno i da uzivate,ova novija Multipla mi je ok izgled
  20. 2 points
    Ma nek ide život... i mene će ovde [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  21. 2 points
    Sve ću da vas tužim, samo lajte , iako nemam američki pasoš kao onaj bilmez Igor Raković
  22. 2 points
    totti

    Toyota Auris 1.6 vvti 132ks LUNA Japaner

    Ih bre... pa ako je Giulietta, tu možeš da sobališ cenu kol'ko 'oćeš [emoji3]
  23. 2 points
    Nije.... Tragam....Ubih @tottija pitanjima!!! Ko zna, možda se vratim u jato!
  24. 2 points
  25. 2 points
    Ivan

    Fiat Idea 1.4

    Lud kao struja . Nebitno sta mislim o dizajnu/kvalitetu, ali Multipla me je oduvek odusevljavala svojom prakticnoscu. Dovoljno je u specifikacijama i testovima pogledati unutrasnje dimenzije. Ili recimo mogucnosti na slikama: Ne bas toliko slicna koncepcija, iako su oba MPV. Pre svega jer je Multipla radjena na C1 platformi, na koju je isla tadasnja Fiatova Compact klasa (Bravo/Brava) i Marea. Samim tim ima vece medjuosovinsko rastojanje od 500L, oko 10cm je sira, par cm visa, veca zapremina gepeka... O modularnosti i 6 sedista je suvisno pricati. Dok je 500L radjen na varijaciji GM Fiat Small platforme za Subcompacte (B klasa), na kojoj su bili Grande Punto, Mito, Corsa, itd... Iako ga neki drugacije dozivljavaju, 500L je duzinom/sirinom u sustini relativno mali auto (B MPV ili Mini MPV).
  26. 2 points
    Moramo da radikalizujemo akcije!
  27. 2 points
    Treba samo pažljivo pročitati temu. Kažeš da pitam Duleta zašto je promenio mišljenje, pa prvo tvrdio da je ok 10% na jeftinije polovnjake, a onda promenio priču? Pročitaj ponovo njegov prvi post na ovu temu od 6.12.2017., gde ti direktno odgovara vezano za vozila između 4 i 5000€. Tako da ga ti pitaj ako ima nekih nejasnoća i da li je i iz kog razloga kasnije promenio priču. Meni je sve jasno. Naravno da ima lufta u 99% slučajeva kad se auto oglasi, ali to apsolutno ne znači da će tvoja priča da pije vodu. Može da ima lufta i 20 i 30% na cenu, ali šta to dokazuje? Da li iko tvrdi ovde da prodavci vozila od 3000€ rade na zaradu od 300? Ili da oni koji prodaju vozila od 15000€ rade na zaradu od 500€? O čemu ti pričaš? Može neko i da ti pokloni auto ako hoće, sve može... ali je nerealno i teško za očekivati. Ja sam ti lepo napisao pre neki dan kad je moguće ubosti neki veći popust, a to su pisali i drugi ljudi ovde na temi - vagenovac 12.12.2017. i 20.12.2017., Bingodalton 6.12.2017., voodoons 19.12.2017. i 20.12.2017. itd... Ali ne, ti imaš bogatog iskustva sa placevima i vlasnicima istih. A ona se svode na stajanje pored dotičnog i slušanje razgovora gde dotični licitira BMW iz CH sa crknutim motorom. O čemu mi pričamo? Kakvo je to poređenje? Da nisi od istog kupio i svoju/Ireninu Alfu, pa izboksovao dobar popust? Da nije na isti način stigla u Srbiju kao i taj BMW, pa je bilo lufta za cenkanje? Ja forum (a pogotovo ovaj) smatram za mesto gde bi posetioci trebalo da imaju korisne informacije. Smatram da ih ti svojim pisanjem navodiš na pogrešan pristup prilikom kupovine. Kao neko ko je dugo u ovom poslu i koji poznaje mnogo ljudi vezanih za placeve (za razliku od tebe koji poznaješ jednog, a koji uvozi automobile sa crknutim motorima), mogu da tvrdim da je pristup koji ti predlažeš potpuno pogrešan i izaziva kontra efekat. Već su ljudi pisali o tome - ti takvim nastupom lako ostaneš bez auta koji je ok. Da li si znaš koliko njih ti neće prodati auto ni po punoj ceni kad neko ima takav nastup? Ja ih znam mnogo... Ja apsolutno nikakvu materijalnu korist nema od ovog foruma i nemam ovde tržište, pa da pišem i pričam razne gluposti. Ko god da mi se u porukama ili lično obratio, pomogao sam mu (nadam se) svojim savetom koliko sam mogao. Slobodno nek' napiše neko ako je imao drugačije iskustvo sa mnom. Pa čak i ti napiši.
  28. 2 points
    Tri strane pljuvanja...stavrno MALO
  29. 2 points
    Djuk85

    Fiat Idea 1.4

    Hahah dobra šala od ranog jutra
  30. 2 points
    Hahahaha Neso, trebao si da mu naplatis za dopisivanje Bas se uvredio covek
  31. 1 point
    Zvezdo

    Grejaci sedista problem

    Onda nakon pregleda osigurača lociraj na spojnici ispod sedala dve žice koje idu na grejače. Trebalo bi da su deblje nego ostale. Ne znam jel imaš vaz jastuke u sedištima? Ako imaš ne otpajaj ih bez skidanja kleme jer će ti se upaliti lampica za kvar airbaga. Onda proveri da li dobivaš napon na grejače.. otpor grejača...
  32. 1 point
    Da se jave programeri! Znaci oni su pametni jer uzimaju kola od debilka a mi sto nismo uzeli smo najebali kao zuti.. Nego, nije naglasio dal su to ovi IT akademija programeri, Singidingi, Megableja il' koji DA SE UGASI INTERNET ODMAH!
  33. 1 point
  34. 1 point
    verujem da ima ludaka koji mu daju kintu da im nadje kola...
  35. 1 point
    totti

    Funny photos

    [emoji23] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  36. 1 point
    Zvezdo

    Grejaci sedista problem

    Ne znam o kakvom tipu prekidača se radi odnosno prekidač ili tipkalo ali po tome šta si napisao kao da se radi o prekidaču koji je izgleda pregoreo. Probaj zameniti prekidače jer vozački ostane u položaju. Za vozačke grejače proveri ožičenje i konektore ispod sedišta i osigurače nakon toga.
  37. 1 point
    Ma kapiram ga ja... [emoji6]
  38. 1 point
    Sa Nemcima sam se juče oprostio, posle pogledane dve Merive! A Markov izbor auta je uvek bio diskutabilan!
  39. 1 point
    dekirs

    Toyota Auris 1.6 vvti 132ks LUNA Japaner

    Ako uzmes golfa kao Marko, odricemo te se preko novina
  40. 1 point
    Gde Alfu pa da se družim sa mehaničarima non stop!
  41. 1 point
    Samo oštro [emoji3]
  42. 1 point
    rkoma1986

    P: Audi A3 2005 2.0 TDI

    4800 dok se ne proda auto koji sam nasao da uzmem..
  43. 1 point
    Put u dubine SFRJ automobilskog nasleđa nastavljamo sa domaćim strancima, odnosno automobilima strane proizvodnje koji su se montirali ili jednostavno dobro prodavali na području nekadašnje države. Tu glavnu reč drže dve legende koje se kriju iza nadimaka ''guzonja'' i ''suza'', praktično likovi iz neke pesme Zabranjenog pušenja. U nekadašnjoj SFRJ (na sreću) Zastava nije bila jedini izbor za nekog ko je hteo da kupi automobil. Priliku da se okušaju u izradi automobila dobile su i druge republike pa su tako Slovenci šrafili renoe (uglavnom čuvenu ''četvorku'') i ponekog Citroena, u BiH sastavljali su se Volkswageni, a autonomna pokrajina Vojvodina sastavljala je Opele. Zapravo, ovo treće nije baš tačno, automobili su se uvozili kompletno sastavljeni, a livnica Kikinda ih je Opelu plaćala delovima, što je sistem često korišćen u SFRJ. Nebitno za našu priču, ali bitno za činjenicu da je (nad)prosečan stanovnik SFRJ (mitska srednja klasa) mogao da si (što bi rekli susjedi) priušti nov automobil koji nije Zastava. Favorit nekadašnje države svakako je bio Volkswagen Golf, ali su i Opel Kadett i Renault 4 imali veliki broj kupaca, odnosno vlasnika. Dakle, ljudi su kupovali nove automobile, menjali ih već u skladu sa mogućnostima i slobodno možemo reći da se vozni park tadašnjeg građanina SFRJ nije bitno razlikovao od onog u zapadnim zemljama. Odnosno vozili smo novog ''golfa dvojku'' i ''kadeta suzu'' kad i Švabo, ''renoa 4'' kad i Francuz i tako dalje. Onda su došle vesele devedesete, ratovi, beda i sve ostalo. Vreme je za većinu stalo i kao u onoj igri gde se menjaju stolice u krug sve dok neko ne kaže ''stop!'' svako je ostao na svojoj stolici/automobilu narednih deceniju-dve. Za to vreme ovi automobili su starili, starili i starili, za održavanje nije bilo novca i vremenom od porodičnog ponosa postale teške kršine. Golf je dogurao do ''petice'', a mi smo i dalje peglali ''dvojku'', Astra je davno zamenila Kadett-a na kom smo mi krpili rupe na patosu i radili petu-šestu ''specijalu'' motora. Ipak, i takvi kakvi su oni su nam nekako, tokom godina, prirasli srcu. Kao stari pas koji odavno više ne može da ide u lov sa vlasnikom, praktično, bili su članovi porodice. Uz to, činjenica je i da smo u tom periodu toliko osiromašili da je kupovina novog automobila bila potpuno nezamisliva. Bilo kako bilo, naš SFRJ četvorotočkaš, ostao je član porodice deceniju ili dve duže nego što su to i njihovi tvorci očekivali. Evo i koji su to bili najpopularniji ne-zastava kompakti koje smo vozili u SFRJ. VW Golf (II, 1983-1991) Ah ''golf guzonja''...nekada simbol uspeha srednje klase SFRJ samoupravljača tokom godina prerastao je u svojevrsni životni stav. Nekadašnji TAS iz Vogošće kod Sarajeva proizvodio je ovaj model za potrebe SFRJ tržišta, ali i za izvoz. Do početka rata u BiH godišnje se proizvodilo i do 25.000 Golfova. Brojke na stranu, teško je objasniti mentalni sklop čoveka kome je ovo najbolji i jedini automobil koji planira da vozi do kraja života. Što je najgore (ili najbolje, zavisi od vaše perspektive), ''golf dva'' je to zaista i u stanju da isprati. Ovo je klasičan primer nemačkog perfekcionizma gde se automobil projektuje sa idejom da bi trajao i imao što manje kvarova kao rezultat je zaista dao vozilo koje možete terati do kraja života. Pod uslovom da vam ne smeta tvrdo, neudobno vešanje, asketski enterijer bez ikakve opreme (servo upravljač, klima, ABS, ESP ovde su misaone imenice) kao i činjenica da svakim pritiskom na pedalu gasa vaš ''guzonja'' ostavlja oblak dima koji ostalim učesnicima u saobraćaju skraćuje život za u proseku pet-šest godina (ovo se doduše odnosi prvenstveno na dizel-varijantu). Istorija oboljenja zvana ''Golf 2'' - automobil za ceo život započeta je preko Drine, ali se ono brzo proširilo i u ove krajeve tako da se broj ovih automobila na našim ulicama ne smanjuje i čini se da se to u dogledno vreme neće ni promeniti. Omiljena verzija je naravno dizel. Niska potrošnja je imperativ, a oblaci crnog dima koji guše i izazivaju kojekakve bolesti nisu bitni. Malobrojniji vlasnici golfa mahom imaju auto-gas što u kombinaciji sa crevima za gorivo i električnim kablovima starim 30+ godina dovodi do veselih rezultata koje smanjuju broj golfova na našim putevima. To u suštini i nije loše jer je ovom zastarelom i nebezbednom automobilu svakako došlo krajnje vreme da se povuče. Šta mu fali? Generalno, automobil je pouzdan, ali godine čine svoje pa se delovi (prvenstveno ogibljenje) troše i moraju se zameniti. Kvalitet zamenskih delova (pošto originala više i nema) je veoma, veoma, loš. Sa druge strane ovakvi delovi su jeftini. Tu je i korozija koja napada koševe (na ovo su naročito osetljivi Golfovi proizvedeni u Sarajevu), a i motori koji su prešli par stotina hiljada kilometara su na izdahu. Takođe, automobil je veoma lako ukrasti pošto su brave na vratima prilično loše rešene i ne traju dugo. Opel Kadett (E, 1984-1991) Večiti takmac golfa dvojke, Opel Kadett E iliti kako ga narod zove ''suza'' takođe ima SFRJ istoriju. Za razliku od Golfa, on se nije proizvodio u SFRJ već je livnica IDA iz Kikinde imala drugačiji aranžman, izvozili su metalne odlivke, a za njih su dobijali automobile koje su zatim prodavali kupcima u Jugoslaviji uz neizbežnu plastičnu tablicu IDA na prednjoj maski (apropo ''golfovog'' TAS), a pojedini su imali zalepljeno ''J'' pored oznake modela. Naravno, slovo je otpadalo pri prvom pranju automobila što je domaća tradicija kvaliteta koje je zadržala i Zastava u 21 veku sa svojim modelom ''10'' kome su takođe oznake otpadale pri prvoj kiši. Bilo kako bilo pomenuti Kadett ne može se pohvaliti vrhunskom pouzdanošću kakvu pomenuti Golf nudi. Sa druge strane, ''suza'' je pravi lepotan u odnosu na dosadnog Golfa, o čemu uostalom govori titula ''Automobil godine'' koju je osvojio davne 1985. godine. Nažalost, godine su pokazale da, iako po nekim aspektima savremeniji i lepši od Golfa, Kadett sa svojim rivalom nije mogao da se nosi po pitanju pouzdanosti i kako se to kaže dugoročnog kvaliteta. Najveći problem bila je i ostala slaba zaštita od korozije. Donji delovi automobila jednostavno su cvetali - rubovi, pragovi, vrata... korozija napada na sve strane i još od pre desetak godina postalo je nemoguća misija naći polovnog Kadett-a koji je limarijski u dobrom stanju. Generalno, limarske intervencije nisu jeftine pa se domaći vlasnici, maštoviti kakvi jesu, često oprobaju kao sam svoj majstor. Tokom godina svašta sam video od ručno nanesene git-mase, preko lepljive trake i novina pa sve do (u jednom slučaju) cementa kojim je neko zatvorio rupe na svom Kadett-u. Ne zaostaju puno ni maštovite prepravke motora. Zamena dizel-motora benzinskim i obrnuto, plastična flaša umesto ekspanzione posude za antifriz, baštensko crevo umesto gumenog-impregniranog namenjenog dovodu goriva, žice od kakve lampe... mašti nema kraja. Slične gluposti koje ugrožavaju život mogu se videti i kod drugih automobila starijeg godišta, ali Kadett i Golf nekako upadaju u oči jer ih na putevima ima najviše. Šta mu fali? Ogibljenje (viljuške, spone...) nije doraslo našim putevima pa je i po tom pitanju Golf bolji. U odnosu na Golfa, Kadett nudi nešto veći izbor motora, a posebno su se dobro pokazali benzinci, naročito onaj od 1.8 litara. Dizeli, sa druge strane nisu poznati kao izdržljivi, naročito onaj od 1.6 litara koji sa godinama ima velike probleme sa kompresijom i samim tim paljenjem. Renault 4 (1961–1994) Za razliku od IDE Kikinda i TAS-a slovenački IMV (Industrija Motornih Vozil) i dan-danas posluje i proizvodi vozila i to kao deo velikog Renoa čiji je deo postala 1992. Slovenačka priča o uspehu započela je davne 1954, a montaža čuvene ''reno četvorke'' započela je 1972. i trajala sve do 1994 godine. Za razliku od Golfa i Kadett-a koji su doživeli interstelarnu popularnost, uspeh ''četvorke'' u SFRJ bio je naizgled nešto skromniji, ali je ovaj model najduže trajao i proizveden je u najvećem broju primeraka (oko 576.000). Za svoje vreme prilično inventivan model, jedan od prvih istinskih hečbeka. U praksi kutija na točkovima, ali veoma praktična. Nakon obaranja zadnjih sedišta u njega je moglo da stane zaista puno od šporeta i frižidera do zamrzivača (marke Obodin) i koječega drugog što je samoupravljačka industrija SFRJ nudila potrošačima. Pravi radni konj, da ne kažem raga svojeg vremena. Upravo tako, raga jer je motorizacija bila veoma skromna - motorići raspona snaga 23-30 KS nisu davali bog zna kakve performanse i za ''četvorku'' je redovno bila rezervisana desna traka auto-puta. Francuzi su ovom modelu podarili i blago rečeno čudnu ručicu menjača u obliku ručice kišobrana, a ogibljenje je klasična šasija u stilu automobila iz 50-tih što ima određene prednosti kada su u pitanju razne modifikacije. Generalno ''četvorka'' je praktična i ogibljenje je koliko-toliko komforno. Limarija, zapravo zaštita limarije od korozije je praktično nepostojeća tako da je ovaj model trulio više i od Golfa i Kadett-a, a loša limarija je glavni razlog skromnom broju ''renoa 4'' na našim drumovima, a one preostale su ili najstrašnije olupine ili dobro očuvani primerci u rukama kolekcionara. Danas je ''četvorka'' popularna i kod romske populacije gde je zamenila ''dijanu'' i u ''Pobesneli Maks'' stilu krstari gradom u potrazi za sekundarnim sirovinama. Šta mu fali? Generalno limarija je veoma loša, zvučna izolacija nepostojeća, a grejanje slabo. Takođe, zbog svoje specifične konstrukcije uspravne kutije, automobil je sklon prevrtanju. Ne znam da li je to zbog francuskog porekla, neobičnog dizajna ili jednostavno nepoverenja narodnih masa u nešto što ''švabo'' nije napravio, pa je ovaj model pošteđen kulta automobila za ceo život. Danas, kako sam već naveo, ga voze uglavnom entuzijasti koji su spremni da mu posvete svu potrebnu pažnju i sakupljači sekundarnih sirovina. Nema između ili si bos ili hadžija. Citroen 2CV (1948–1990) Svojevrsni ''underdog'' SFRJ proizvodnje, Citroen 2CV iliti kako su ga Slovenci zvali ''spaček'' povremeno je izlazio iz slovenačke fabrike CIMOS (Citroen, Iskra-avtoelektrika, toMOS) u periodu od 1960. do 1981. Nakon toga, montaža je obustavljena, a Slovenci su se okrenuli aranžmanu sličnom onom koji je IDA Kikinda imala sa Opelom - delovi za gotove automobile. Popularni ''spaček'' bio je odraz svog vremena i francuskog minimalizma u svakom pogledu. Skroman, anemičan ali ekonomičan i pouzdan motor(čić), jednostavna mehanika, i dosta stila privukli su hedonistički nastrojene građana nekadašnje SFRJ. Ipak, relativno mali broj proizvedenih primeraka u SFRJ kao i standardno loše zaštićena limarija učinili su da ovaj automobil tokom godina postane prava retkost, da ne kažem egzotika. Kao i ''četvorka'', možda čak i više od njega ''spaček'' je, zahvaljujući tome što je bio izrađen na šasiji, bio predmet raznih čudnih modifikacija od bagija do pobesnelog maksa koji vuče karton (kakav možemo videti u legendarnom dokumentarcu ''Pretty Dyana''). Šta mu fali? Otišao je u istoriju. Toyota Corolla (E90, 1987-1992) Iako je nismo montirali u državi, najpopularniji ne-zastava automobil pred sam kraj SFRJ bio je jedan japanac i to verovali ili ne Toyota ''korola''. Za neverovatnu popularnost ''korole'' krajem osamdesetih kod nas zaslužan je tadašnji uvoznik, Agrooprema koji je ovaj model nudio po damping cenama. Dodatan podstrek prodaji učinio je rastući standard građana SFRJ. Ukupno, to je bio ključ uspeha koji je ovaj model nakratko učinio najprodavanijim automobilom u SFRJ. Treba znati da se u to doba se na japansku robu globalno, pa samim tim i automobile, u SFRJ gledalo sa nipodaštavanjem, otprilike kao na kinesku danas. Kvalitetan automobilu glavama tadašnjih kupaca bio je samo nemac, dok je ''korola'' bila samo jeftina alternativa. Kako su se samo iznenadili svi koji su se odlučili za ''korolu''. Vanredno pouzdan automobil koji traži tek redovno održavanje i gotovo nikada se ne kvari. Naravno, godine tavorenja pod sankcijama kombinovane sa lošim održavanjem pokazale su određene mane ovog automobila. Osetljivost na loše gorivo pre svega, ali i koroziju koja je prosto jela izduvni sistem. Sivilo enterijera ne možemo navesti kao manu, ali uska sedišta neprimerena krupnim Evropljanima možemo. preuzeto sa - vice.com
  44. 1 point
    neshtry

    Fiat Idea 1.4

    @Ivan Pre neki dan stoje multipla ristajl i 500l jedan pored drugoga ispred marketa i skontam da su dizajnerski srodni,onda mi padne napamet i praktična tačka oba modela... Jedino mi motorizacija bogatija kod multipla Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
  45. 1 point
    Kao balava deca ste! Moj tata je jači od tvog..... Ako nemate šta pametno i novo da pišete nemojte gubiti vreme. Svako ima pravo da svoju stvar ceni koliko hoće a koliko će dobiti stvar je ponude i tražnje.
  46. 1 point
    marko.jovanovic

    Fiat Idea 1.4

    Volim Ideu, kao odličan ženomobil, po potrebi za prevoz stvari, i kao odličan gradski auto. Croma mi je ok, vozio sam se jednom kao putnik pozadi, mesta koliko voliš. Razmatrao sam i Cromu, jeftine su, ali mi je zaista prevelika i preteška.... Prešao sam na tamnu stranu, čak sam se učlanio na vw forum, koji je smešan naspram flcs, da ne kažem da je polumrtav...
  47. 1 point
    djomla

    Funny photos

  48. 1 point
    Zavrneš ovaj ključ(kuku za šlepanje) u ovu rupu na prednjem braniku. Prvo skineš pažljivo poklopac i pazi da kuku lepo zavrneš i do kraja
  49. 1 point
    knezevic76

    BMW 320D Touring crveni

    Jeste malo off, evo iz mog uputstva šta kaže za dizel zimi
  50. 1 point
    neshaoct

    Svetska ekonomija iz ugla dve krave :)

    SAD: Imaš dve krave. Prodaš jednu i teraš drugu da pravi mleka za četiri krave. Kasnije, angažuješ konsultanta da ti objasni zašto je ta jedna krava umrla. === Grčka: Imaš dve krave pozajmljene od nemačkih i francuskih banaka. Pojedeš obe. Banke traže da im daš mleko od njihovih krava, ali ti to ne možeš da uradiš, pa zato pozoveš MMF. MMF ti pozajmi još dve krave. Pojedeš obe. Banke i MMF sada traže da im daš mleko od njihovih krava. Završiš ošišan. === Italija: Imaš dve krave, ali ne znaš gde se nalaze. Odeš na ručak. === Francuska: Imaš dve krave. Organizuješ štrajk, proteste, blokiraš puteve jer želiš tri krave. === Švajcarska: Imaš 5.000 krava, ali nijedna nije tvoja. Naplaćuješ njihovim vlasnicima za čuvanje krava. === Irak: Svi misle da imaš mnogo krava. Kažeš im da nemaš nijednu. Niko ti ne veruje, i zato te bombarduju i izvrše invaziju na tvoju zemlju. I dalje nemaš krave, ali barem sada imaš demokratiju. === Holandija: Imaš dve krave koje odbijaju da budu mužene. Istupe slobodno i kažu da su gej. Odvedeš ih u kafić i popušite džoint. Mir krave! === Bugarskа: Imaš dve krave. Obe imaju Antrax. Zakolješ ih zbog mesa koje prodaš u lokalnim prodavnicama. Klanica je zvanično zatvorena i niko više ne zna gde je meso. Kupiš još nekoliko krava i nastaviš da radiš. === Srbija: Tvoja kompanija na Kipru je kupila dve krave od države po veoma niskoj ceni i to tako da skoro niko to nije znao. Iako si dobio, nisi nimalo platio zemlju na kojoj krave pasu. Otpustiš sve radnike koji su muzli krave, pa ih opet zaposliš uz podsticaje države. Radnici muzu krave, a ti sve šalješ na svoj račun na nekim egzotičnim ostrvima...i sve tako dok krave ne umru. Pošto više nemaju šta da muzu, otpustiš sve radnike kojima ionako nisi davao platu, a onda zemlju na kojoj su krave nekada pasle pretvoriš u privatno građevinsko zemljište i na njemu izgradiš supermarket. === Sve ostale krave možete pogledati klikom OVDE
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...