Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/06/19 in all areas

  1. 4 points
    Ako ti Srbi smetaju jos uvek ih najmanje imas u Albaniji. Toplo more, lepe plaze..
  2. 4 points
    Poenta priče je "oni" nama čine! Moj ortak prošle nedelje uzeo audija A4 karavan 2011, 7300€, sa proverenom istorijom od preko. "ONI" bi ga uzeli isto, spustili KM i digli cenu jer nam čine! Nije mi jasno zašto vrtite jednu te istu priču u krug? Ko može nek ide preko nek uzme auto , ili ovde proveren, ko ne može, osuđen je na milost i nemilost preprodavaca. "Oni" mogu da rade šta hoće jer TO rade zbog zarade i sistem im dozvoljava! Svako razuman zna šta je prevara!
  3. 3 points
    Menjanje kilometraže JESTE prevara. Još si ovde? Na Badnji dan se svađaš sa ljudima? Čoveče bez srama......
  4. 3 points
    Ne mešam se ovde, nisam kompetentan, ali brate, BRATE, " on je dobio auto sa 160khm, menjan mu je motor pre 300khm" 1 - svaki pošten prodavac će naglasiti da je motor menjan, ovaj je to rekao kad mu je Marko poslao screenshot kilometraze sa SLO oglasa, što ja lično smatram kao laž, opravdanje, vađenje, nazovi kako god. 2 - kada ga je Rkoma zvao, ima snimak, čovek kaže da je išao samo jednom u ovlašćeni (čitaj - servisna ne postoji) nigde ni ne pominje da je menjan motor i sl. Ta priča zamenjen motor ima težinu kao i da deda mraz postoji, nemojmo se toliko lagati, da ne kažem vređati. Ako je motor stvarno menjan, za to bi trebalo da postoji neki trag, nešto, nešto, ispravite me ako grešim. I da se opet ogradim, nisam kompetentan, ali neke stvari ovde čak i Saša Matić može da vidi, nemojmo se toliko vređati. [emoji3] Sent from my 3310
  5. 3 points
    To je taj odgovor koji je pravi. samo ne naleti sretni kupac nego prevareni kupac. Sada si objasnio pravi razlog, i potvrdio sve ono što pišemo. Veći obrt automobila, veća zarada po automobilu.
  6. 2 points
    SkAoS

    Lancia Kappa 2.0 20v

    Pozdrav.več neko vrjeme sam vlastnik Lancie kappe 2.0 20v 1999 godište.auto je u perfeknom stanju,kupljen od prvog vlastnika.
  7. 2 points
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    Ja lupam prijave svima što su ocenili sa 5 zvezdica [emoji3]
  8. 2 points
    djomla

    Vicevi 120%

    Sent from my 3310
  9. 2 points
    Stilisa

    AR 147 1.9 JTDm

    Osvajanje vrhova vol.2
  10. 2 points
    YUgisa

    Fiat Panda 1.2 8v - nema snagu

    Druze nisam siguran sta se pravis pametan, nije ni jot mera za sirinu felne pa "svi" koriste taj termin. Neki termini se koriste zargonski, a isteravanje neke tehnicke tacnosti u nazivima nije ni mesto ni vreme, u jednu ruku je borba sa vetrenjacama. Covek je znao sta sam mu rekao.
  11. 2 points
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    Telekom Srbija kupio još dva kablovska operatora - "Radijus vektor" i "AVcom" http://rs.n1info.com/Biznis/a449804/Telekom-kupio-jos-dva-kablovska-operatora-Radijus-vektor-i-AVcom.html Sledeći korak je pretpostavljam ukidanje N1 televizije kod ovih što su do sad koristili Radijus vektor...
  12. 2 points
    Branislav

    Baby Maserati? Grande Punto T-Jet

    Sta tu ima lose, cak se i ne budzi, samo se stavi
  13. 2 points
    Jel on i dalje pokusava da objasni kako se kilometraza vraca radi lakse prodaje?
  14. 2 points
    Dule živi u svom svetu, ne kapira da se ne vrti sve oko njega. Dule, učlani se u neku stranku (bilo koju), ako već nisi, aktiviraj se politički, sigurno ćeš uspeti, zato što odlično vladaš Gebelsovskim metodama propagande.
  15. 2 points
    marko.jovanovic

    Vazduhoplovstvo

    Ah da, prokleto ukr govno Belenko....
  16. 2 points
    Askona i vektra A mi se svidjaju bas Voleo sam te starije opele, i sam imao kadeta GSI-a, drugar sve moguce omege pa i ovu poslednju pa cak i 2.6 dual ram Bilo lepo vreme nekad Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  17. 2 points
    Ako si kupio takav auto da bi budzio termostat od Reno-a...
  18. 1 point
    marko.jovanovic

    Kuda ide ovaj svet?

    I to na sebi
  19. 1 point
    @Steva081, kako da ne, on je perjanica kolekcije u familiju je od '82., bas pobjednik vremena..
  20. 1 point
    marko.jovanovic

    Kuda ide ovaj svet?

    Jbt koje ste kukavice, ja na sebi vršim eksperiment. Baš me zanima da li ću se zombirati? Ako postanem zombi naravno da neću primetiti, tako da sve molim da mi nekako to saopšte.
  21. 1 point
    alfini0507

    Kuda ide ovaj svet?

    Znaci zajedno smo u grupi... [emoji23]
  22. 1 point
    simonen

    Fiat Panda 1.2 8v - nema snagu

    Jedino sto ti mogu reci je da ako si blizu KG-a,dodji popravicemo
  23. 1 point
    knezevic76

    Kuda ide ovaj svet?

    Ni za vreme Miloševića nije ovako bilo. Nadam se samo da će protesti uroditi plodom. Ne mogu više da demonstriram. 28 godina idem na demonstracije. Prvo menjao zbog sebe, sad zbog dece..... A bagra iz svih stranaka u dilu već tri decenije. Niko nikog ne hapsi, niko ne odgovara ni zašta..... Slika sve govori.... (dotična je.... pa imate google) Poslato u jedan naš dnevni list
  24. 1 point
    Cao svima, zovem se Igor i rodom sam iz Paracina, predstavio sam se sa mojim Seicentima pa evo i ovde sa mojim Opelima, moj aktuelni je Vectra C Caravan 1,9 cdti 150ks, OPC Line 2008 god. ( 12-?? ) sa svim mogucim igrarijama, Rekaro El. kozna Sedista sa grejanjem, El. Gepek, Bi Xenon, DVD 90 Navigacija i Bluetooth, Spoileri OPC, Automatska Kuka, tamna Stakla fabricki, 19" OPC Felne, 40mm Eibach Opruge, .... od malena sam voleo Opele i tako je ostalo iako sam zavrsio za Automehanicara kod VW i nikad nisam imao zelju da ga vozim, prvi mi je bio Opel Ascona C 1,8 CD 1983 godiste ( 94-96 ) sa grejacima u Sedistima, Servo, BC, Siber. Onda je dosla Vectra A 2,0i CD 1991 godiste ( 96-00 ) koju sam isto malo maltretirao sa nekim stvarcicama, opruge, felne, remus, Spoiler, .... Posle nje je dosla glanc nova Astra G 2,0 dti Caravan ( 00-12 ) koju sam samo spustio, druge felne stavio i Kozna Sedista od jedne slupane Astre ugradio. Evo par slicica od mojih Opela
  25. 1 point
    Pa rešilo se, ali je ipak negde 2008 završila na otpadu. Do mesta počinka je došla svojim hodom, od Opova do otpada u Borči. Inače je bila 1984g, a ćale je uvezao iz Švabije 1986g. Dosta je ubila vožnja po Rusiji, mnogo sole i bacaju rizlu.
  26. 1 point
    Evo posle dužeg vremena sam se nakanio da napravim filter zu hondu civic 1.4 sa 5 vrata, 2011-2012: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/pretraga?sort=price_asc&brand=honda&model[0]=civic&year_from=2011&year_to=2012&fuel[0]=45&fuel[1]=2310&city_distance=0&showOldNew=all&without_price=1&engine_volume_to=1600&door_num=3013 Ova je kupljena nova u Srbiji, bolja je 5 puta od onog govneta iz SLO: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12334322/honda-civic-vtec-sport-iz-delte Drugar je nedavno prodao Civic 1.4, 2012g, kupio ga novog, prešla je bila 115000km, za 6500. Odselio se za Holandiju, baš zbog takvih kao što je Dulo... P.S. Da skratim, većina Honda Civic tih generacija je kupljena kod nas, i ima realnu kilometražu. Ne znam koliki treba da budeš debil pa da kupiš civica iz uvoza, pa još sa plinom?
  27. 1 point
    neshtry

    Baby Maserati? Grande Punto T-Jet

    Nove stvari uvek "smotano" rade,dok ne nauče...Savladaće oni to nakraju...
  28. 1 point
    neshaoct

    Koenigsegg Jesko (naslednik Agere)

    Naslednik Koenigsegg Agere RS stiže u martu Novi hipersportski automobil švedskog proizvođača debitovaće na sajmu u Ženevi. Koenigsegg je prošlog leta u Melburnu najavio naslednika modela Agera RS. Tom prilikom, novinarima i gostima je prikazana skica zadnjeg dela novog automobila čija premijera će se održati u martu na ženevskom auto-salonu. Kako piše švedski ''Dagens Industri'', predviđena je ograničena serija od 125 automobila, što je opet znatno veći broj vozila u odnosu na modela Agera RS koji je planiran u samo 25 primeraka (naknadno proizveden i 26-ti, pošto je jedan primerak slupao fabrički test vozač). Novi model, za koji se trenutno koristi interno ime Ragnarok, biće lakši, snažniji i brži od svog prethodnika, a samim tim i skuplji. Inače, pomenuti Agera RS zvanično je najbrži produkcijski automobil na svetu koji može legalno da se vozi po javnim saobraćajnicama. To je postao krajem 2017. nakon što je u Nevadi tokom dva pokušaja izmerena prosečna brzina od 277.9 milja na sat (447.2 km/h). preuzeto sa - Auto Blog
  29. 1 point
    Zvezdo

    Baby Maserati? Grande Punto T-Jet

    Dakle zavera proizvodjaca? Stave svemirski brod koji vrsi funkciju termostata odnosno odrzavanje zadate tempereature, komplikovan za zamenu i veoma kvarljiv... i naravno sve to zestoko naplate. Umesto toga jednostavno i provereno resenje koje je veoma uspesno vrsilo funkciju od postanka do pre nekih 20ak godina! a pri tome kosta par litara goriva! Voleo bih da znam objasnjenje?
  30. 1 point
    neshaoct

    Menjači - manuelni vs automatski

    Edmunds video: Porsche 911 GT3 - koliko vas manuelni menjač usporava?
  31. 1 point
    vagenovac

    BMW 320D Touring crveni

    Ništa ne dobijaš sa atf uljem, čak naprotiv. Kada hoćeš da ne mrzne onda sipas petroleja (kerozina) ali i to nema potrebe dok nisu neki veliki minusi pa možda i nije do goriva. Sent from my STF-L09 using Tapatalk
  32. 1 point
    Sta ce da se radi, do sada se sanirala korozija, sada se kriju od soli i tako..standardno Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  33. 1 point
    hvala za info, pogledacu sta se tamo radi
  34. 1 point
    YUgisa

    Fiat Panda 1.2 8v - nema snagu

    Ne znam kakav termin koriste u tvojoj okolini, merenje kompresije u mojoj okolini znaci merenje pritiska manometrom koji se stvara u cilindru tokom takta sabijanja odnosno kompresije. To sto ti spominjes se kod mene zove racunanje stepena kompresije.
  35. 1 point
    MiloshShomy

    Fiat Stilo JTD

    Video svetlost dana
  36. 1 point
    Vala baš, nema gde ih nije bilo u VJ. U Lađevcima su razvozili stražu Asconom kada je crkao Dajc :D, a 110ka nije bila na raspolaganju. Ja nisam bio te sreće, pa se moja smena verala u FAP 2226 (treba ući u sanduk bez merdevina :D)
  37. 1 point
    bane1321

    Vazduhoplovstvo

    Mig 25 je bio avion koga su se Ameri najviše plašili... Dok jedan nije prebegao!
  38. 1 point
    Pre Brava vozio sam Suzu 1,3 ohc 85 godište..Posle ga uzeo ćale i zapustio ga totalno..Al sam se fino navozao snjim..Jeste trošio solidno al išo ko blesav..Turio sam mu karburator od vektre 1,6.. Al i danas gotivim opele pogotovo kad vidim nešto starije a dobro očuvano..
  39. 1 point
    totti

    Vazduhoplovstvo

    Da, ali bez svrhe, tj naoružanja. Sa 4 rakete leti na 21 km, a sa 2 na 24 km. I on je mogao preko 3 maha, ali samo na par sekundi, zbog opasnosti da se raspadne. Bez obzira na to, opasan avion bio. Ali druge koncepcije i namene u odnosu na SR 71.
  40. 1 point
    DraganUS

    Fiat Croma MJet 2.4 200PS Ponija

    Ovako nesto
  41. 1 point
    Primer honde nije precizan, niti znamo posto je placena niti posto ce biti prodata. Znamo cenu sa oglasa u sloveniji i ovde. A na kraju krajeva to koliko je placena ne znaci da toliko i vredi, nije retkost ni da se trgovac zajebe i lose proceni robu koju kupuje. U svakom slucaju sustina price ostaje ista, vracanje kilometraze je izmisljeno u svrhu ostvarivanja profita i uvecanja vrednosti vozila. To znamo mi, a zna i Dule samo sto se mi svi oko toga slazemo dok Dule malo vise filozofira. I ne nije izmisljeno u Srbiji niti je trziste Srbije reper za to, a posebno ne pojedinacno bilo koji trgovac.
  42. 1 point
    Od 20 ljudi koji su pisali na ovu temu ovde i pre par meseci, jedino Dule razmislja drugacije i gle slucajnosti on je prodavac, vracao jednom(?) kilometrazu, podrzava prevaru i govori da je to za dobrobit kupca.. Nesto mi tu smrdi..
  43. 1 point
    Ima. Evo skroooooz pojednostavljeno... Npr. neki lik u SRB u dvorištu ima jedan polovnjak koji je uvezao sa namerom prodaje, star 10-tak godina. Stoji mu na oglasima, želi da dobije za njega npr. 3.500 evra (naravno, oglasio ga je na malo više od toga, ali u rasponu cene u kojem se inače kreće taj model). Na satu tog auta piše 400k pređenih kilometara, a toliko je napisao i u oglasu. Što ti kažeš, retko ko ga i nazove, ljude odbija kada vide tu kilometražu u oglasima. Tek poneko okrene njegov broj. Prolaze meseci, a auto stoji i dalje u dvorištu. Nekako, tamo negde posle npr. 5 meseci, on uspe da proda taj auto za željenu sumu. Zaradio je na tom autu npr. 600 evra. Taj isti lik sada uvozi drugi auto, opet sa namerom prodaje u SRB. Opet je u pitanju polovnjak star 10-tak godina. Okači ga na oglase, želi da dobije za njega npr. 3.700 evra, i naravno da ga je oglasio na više od toga, npr. na 4.000 (u skladu sa rasponom tržišne cene za taj model), i napisao ono ''nije fiksno''. Kilometar sat pokazuje 380k kilometara, toliko je napisao i u tekstu oglasa. Gle čuda, ali opet ga slabo zovu. Ono, prođe i po 20 dana da ga niko ništa ne pita oko auta, nijedan jedini poziv, poruka....ma ništa. Ali, nekako je uspeo posle jedno 6-7 meseci da ga proda za željeni novac i zaradio je na njemu npr. 700 evra. Dođe tako kraj godine, pogleda taj lik kako je radio i shvati da je za 12 meseci zaradio 1.300 evra (600 evra na prvom i 700 evra na drugom autu), odnosno tek malo preko 100 evra mesečno u proseku. Shvati on da ne može dalje tako, ne može se živeti od prosečno 100 evra mesečno. Međutim, reši on da bude pošten i u drugoj godini bavljenja preprodajom polovnjaka iz uvoza. Zato ostavi km, ali spusti prodajnu cenu jer nekako na oglasima on uvek ima auto sa najviše pređenih km, teško mu ide prodaja. Toliko spusti cenu da na autu koji proda za npr. 3.000 evra on ima 200 evra zarade. Više su ga zivkali i gledali aute, i prodao je 4 komada za celu godinu. Ali, pošto je smanjio zaradu na njima kako bi mogao lakše (brže) da ih proda jer ''nekim čudom'' njegov auto uvek ima najviše km na oglasu, na kraju godine uvidi da je zaradio prosečno manje od 100 evra mesečno, a plus se više cimao (radio) nego prve godine kad je prodao dva auta. Dođe sledeća godina, i sad se i on prilagodio. Opet je uvezao neki polovnjak star 10-tak godina jer takvi se kod nas najviše prodaju. I taj polovnjak mu ima veliku kilometražu kao i svi koje je ikada uvezao, npr. ima 392.540 kilometara. Ali, neće sad da spušta svoju zaradu na minimum minimuma jer ima auto sa najviše km na oglasima, neće ni da napiše tu veliku km u oglasu pa da čeka oko pola godine da ga proda, nego će da spusti km. Proceni stanje auta (istrošenost unutrašnjosti naročito, tj. onoga što svaki kupac najlakše vidi), i napiše da je auto prešao npr. 185.000 kilometara. Naravno, očisti ga unutra kao što je i pre radio, slika kao i pre...sve je isto, samo je potrošio par desetina evra da mu vrati kilometražu na 185k kilometara. Kad ono, više ga zovu, više ljudi mu dolazi da pogleda auto, reeetko kad se dogodi da prođe 10 dana da ga niko ne nazove ili pošalje poruku u vezi auta. I, nisu prošla ni puna dva meseca - prodao auto. Zarada npr. 600 evra. Uvozi sledeći auto sa npr. 458.700 km na satu, ali nema veze, može on to da spusti na 202.000 kilometara. Uveze on taj polovnjak star npr. 12 godina, spusti mu kilometražu, i op u oglase. Želi da dobije za njega 3.500, oglasio ga je opet naravno na malo više od toga. Zivkaju ljudi, dolaze, gledaju i posle mesec dana - ode auto. Uvozi sledeći, kad ono samo 324.090 kilometara na satu, neki polovnjak star 10 godina okruglo. Spusti ga na 148.000 kilometara jer je imao očuvaniju unutrašnjost nego što je prosek, i stavi ga u oglase. Prošlo mesec ipo dana i prodade auto. Zarada npr. 650 evra. Uvozi sledeći...i sledeći...i sledeći...sve po istom sistemu prodaje. Kraj godine, pogleda lik kako je radio. Za 12 meseci prodao 6 automobila, ukupna zarada za svih 6 komada npr. 3.600 evra. To mu dođe prosek od 300 evra mesečno. Zahvaljujući spuštanju kilometraže podigao je svoju zaradu sa oko 100 na 300 evra mesečno u proseku. Ali, pošto je ovo bilo skroz pojednostavjeno, postoje i drugi slučajevi. Postoje ljudi koji svoj prostor za zaradu ne traže prvenstveno u obaranju km, nego kupe čuknut auto. Tamo negde nisu jeftini samo auti sa dosta km, nego i oni koji nisu prešli ništa više od proseka, ali su čuknuti. ''Čuknuti'' znači malo branik, šina ispod branika, možda i hladnjak, malo far (ili oba), malo krilo, ili malo u vrata i sl. Dakle, ne automobili odvaljeni od života. Ali, pošto su to automobili stari 10-tak godina, tamo se ne isplati sređivati ih, tj. plaćati skupe delove i skupe ruke limara i farbara, pa su zato jeftini za kupiti. Srede se onda u SRB i eto ga u oglasima. Postoje ljudi koji prostor za zaradu ne traže prvenstveno ni u obaranju km, niti kupuju čuknute aute, već one neispravne. One kojima piše da motor ne radi, ili da motor ne pali, ili da je menjač neispravan, ili je DPF u problemu...šta god od tih većih havarija koje su tamo mnogo skupe za popraviti, i zato se ne isplate na autu starom oko 10 godina. I takav auto je tamo jeftin i eto dobre prilike za uvoz u SRB, sređivanje delovima sa otpada i eto ga u oglasima. Plus, dosta ima i podvarijanti zavisno i od toga ko kakvu ''kombinaciju'' ima... Ko će šta raditi od toga je izbor ljudi, njihovih mogućnosti, njihove procene koji deo tržišta da ''gađaju''...da li žele da nude za onih preko 80% kupaca polovnjaka u SRB koji kupuju jeftinije euro3 i euro4 polovnjake, ili žele da ponude za onih oko 15% tržišta koji kupuju dosta skuplje polovnjake euro5 i euro6, itd, itd.
  44. 1 point
    Meni na dizelu 8.5 a ti se žališ na 9l A to za kočnice jeste, piše na ekrančiću i postanu osetljivije
  45. 1 point
    Kod mene na GP u Sport modu takodje stvrdne volan, brzi odaziv na gas i 30nm plus. Na primer u normal modu ide tek preko 5k kao atmosferac, dok u sportu otkida vec od 2-2500 kao dizel. Ali definitivno je neupotrebljiva prva i druga brzina, kontrolu ne gasi do 70 80 Što se kocnica tice nisam primetio neku razliku, tacnije nisam obracao paznju, Brembo koci pa koci.
  46. 1 point
    @Igor's Najbolje je tako da vežeš pojas - tada ne pišti sigurno, plus dosta znači.
  47. 1 point
    To je ta ozarena faca [emoji3] ovo majka jedva pijana pred gostima voli [emoji3]
  48. 1 point
    MS PK

    BMW 320D Touring crveni

    Ma rezerva moze da brlja danima Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  49. 1 point
    marko.jovanovic

    BMW 320D Touring crveni

    Pa računaj onda tako, a ne kada upali lampicu za rezervu.
  50. 1 point
    Axic

    Fiat Croma MJet 2.4 200PS Ponija

    Tebi lako kad ti je Stilo ženomobil.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...