Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/23/18 in all areas

  1. 4 points
    MiloshShomy

    Fiat Stilo JTD

    Kompresija je na mestu, fabricki stilo ima 18.5 danas se malo radilo, pripreme za sklapanje, da stignu lezajevi i stilo is back on the road inace ostali su bas istroseni bili, sigurno stilic gazi 500000 Bolest ne bira zao mi bilo da ga ne izglancam kad je vec skinut
  2. 3 points
    bane1321

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Pa i vi jedete zimi više i masnije!! Tako i auto! Čak i TDI prestaje da pravi gorivo i počinje malko da ga troši!
  3. 3 points
    darkman14

    Fiat & BMW & banane

    Libra je 190 išla, al ovo je Njemac. Mada Libra može i više al nije hteo da forsira
  4. 2 points
    bit

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Stilo 1.9 jtd, 2 puna rezervoara, prosečna brzina 19km/h potrošnja 9.4l, relacije po 3km... Za ovu prosečnu brzinu, i ravnicu, meni treba neki mini auto na baterije, ima ih na alibabi more jedno... Послато уз помоћ Тапатока
  5. 2 points
    dekirs

    Fiat & BMW & banane

    Lozi nas covek.. Pa taj nije isao 220 ni u igrici
  6. 2 points
    Pluto

    Fiat & BMW & banane

    Cemu strah? Zato sto je Ibarska puna ljudi i dece koja zive tu, rade i prelaze preko nje. Slobodno ti gini po tvojim cukama gore gde nema nikog, ali rizikujes tudje zivote ovde.
  7. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  8. 1 point
    knezevic76

    Renault Modus & BMW 120d

    1.5dci, 2007, 86ks, oko 190000km (uzet iz žice na carini i ta km je u papirima koji su došli sa njim) Sasvim slučajno mi uletela povoljna kombinacija za ovaj auto, koji realno nisam ni razmatrao za kupovinu. Pogotovo zbog neke fame oko ovih motora, a sa druge strane imam četvoricu prijatelja sa rešoima i ne žale se. Urađen mali i veliki servis pre 3000km, nova turbina sa garancijom, novi bosch grejači, nove prednje opruge, volan presvučen u kožu kod Sove, dijagnostika pokazuje da je sve ok, sem neke dve greške koje nisu primarne. Nove prednje gume uzete pre deset dana. Nove kočione pločice. Šiber Panorama Adaptivni farovi Korner light (valjda) Ambijentalno osvetljenje Otvori za nosač bicikala na braniku Zatamljena fabrička zadnja stakla Elektro podizači i retrovizori Hlađene kasete USB ISO FIX Zadnaj klupa se pomera i širi i skuplja po širini ...... Meni je ostala klima da se sredi, probušen hladnak, oko 140€, delovi , ruke, punjenje. One dve greške sa dijagnostike, oko 50 €, i neka špulnica u volanu koja se ponekad čuje kao plastika kako kucka, ali nije pod moranje, barem po majstoru, oko 1500 din. Registrovan godinu dana, AMSS pomoć na putu, osigurana sva stakla, KASKO osigiranje auta. Vrlo je prostoran, ulazi se lako bez savijanja, uvijanja što me posebno raduje. Pregrada i ostava taman koliko treba, od one ispred vozača, ogromnih u vratima da onih u samim sedištima ispod sedalnog dela, pa i ispod samog sedišta itd. Kaseta kkd suvozača se hladi. Enterijer i exterijer su odlično očuvani. Visoko se sedi a menjač i elektro servo su me oduševili. Pogotovo menjač, pozicija, kratki hodovi i preciznost. Upozoravali su me na kočnice i nisam verovao dok nisam probao. Bukvalno na dodir zakiva u mestu, pa se privikavam da me neko ne zakuca. Još se navikavam na ins. tablu postavljenu na sredini konzole. Mada su sve komande iza volana na ručicama. Zanimljivo je da su sve komande iza volana nerealno mekane. Ja sam, realno, više nego zadovoljan za sad, ali tek treba da se pokaže.
  9. 1 point
    Prema poslednjim izveštajima nemački auto divovi Daimler i BMW bi mogli u skoroj budućnosti da značajno prošire svoju saradnju. Drugim rečima, pored zajedničkog rada na ''rešenjima mobilnosti'' i sl. Daimler i BMW bi mogli da počnu zajednički razvoj ključnih delova svojih automobila poput platformi, baterija, tehnologije autonomnog upravljanja. Tako bar javljaju ''Automotive News'' i ''Bloomberg'' koji se pozivaju na dobro upućeni insajderski izvor i dodaju da će saradnja biti ograničena na tehnologiju koja nije specifična za marke ovih proizvođača. Dodajmo i da plodovi ove eventualne saradnje na tržište neće stići bar još nekoliko godina. Razlog za ovu navodnu dublju saradnju leži u želji za ubrzanjem razvoja novih tehnologija poput autonomnog upravljanja i električnih pogona, kao i smanjenjem troškova koji prate ove tehničke i tehnološke izazove. Podsetimo, oba proizvođača imaju ambiciozne planove za razvoj električne ponude i oba su obećala uvođenje naprednih sistema autonomnog upravljanja u svoju ponudu u narednih nekoliko godina. Mercedes i BMW već imaju određenu saradnju u nabavci delova, zajedno su sa Audijem 2015. kupili ''HERE Technologies'' za izradu digitalnih mapa, udružili su svoje car-sharing platforme ''Car2Go'' i ''DriveNow''... preuzeto sa - Auto Blog
  10. 1 point
    neshaoct

    Citroen Xsara

    Test polovnjaka: Zašto Citroen Xsara nije popularnija? Ovaj auto, izgleda ''pljuju'' samo oni koji ga nikad nisu imali. Tako bar kažu vlasnici, navodeći da su vrlo zadovoljni i da je u odnosu na plaćenu cenu reč o fantastičnom modelu. Pa u čemu je onda problem, zašto Xsara nije popularnija? Izgleda da je reč o starim predrasudama o francuskim kolima... Nema delova, a i skupi su. Nema majstora, a i skupi su... To su ipak predrasude iz prošlog veka. Xsara se pojavila 1997. godine, da bi septembra 2000. stigla redizajnirana verzija, koju ovde predstavljamo. Proizvodila se do 2006. godine. Mnogi tvrde da je kao polovnjak u Srbiji nezasluženo gurnuta u stranu. Isti stav ima i vlasnik ovog primerka. U njegovom vlasništvu je oko 5 godina. Uvezena je iz Holandije. Proizvedena 2001. godine. Ima 1.6-litarski 16V motor od 109 KS. Vozi se na plin. Razbila skepticizam prema francuskim kolima Vlasnik kaže da je ovu Xsaru kupio pukom slučajnošću, ne razmatrajući uopšte nijedan Citroen, niti bilo šta iz Francuske. Pojavila se u oglasima, otišao je odmah da je pogleda, a pre toga na brzinu proverio iskustva po forumima. Nakon probne vožnje usledila je provera u servisu i dogovor je pao bez mnogo cenkanja. Bila je očuvana i ''utegnuta'', kako mehanički, tako i estetski. Sada nije važno koliko je plaćena, pošto je prošlo već mnogo vremena. Uglavnom, vlasnik kaže da je platio solidno iznad proseka za njeno godište, ali da je vredelo svakog dinara. Danas ''solidan'' karavan sa ovim 1.6-litarskim motorom od 109 KS, sa ili bez plina, može da se nađe za 1.600 do 1.800 evra. To je uglavnom 2002-2003. godište. Mlađe primerke je već teže naći. Naravno da ima i mnogo jeftinijih. Mogu da se nađu i za 1.000 i manje evra. Ali ne zalećite se! Dobro proverite zašto je cena toliko niska. Ne očekujte da je kupite po suludo niskoj ceni, kako se ne biste posle žalili da vam previše novca odlazi na popravke i kleli se da više nikad nećete kupiti francuza... Kako vuče Xsara karavan 1.6 16v sa 109 KS? Ne nudi sportski osećaj u vožnji, ali ide dobro. Teška je manje od 1.200 kg. Po fabričkim podacima do 100 km/h ubrzava za 11.2 sekunde (mada smo nailazili na različite podatke). Uglavnom, na papiru ne deluje impresivno, ali u svakodnevnoj vožnji definitivno ima dovoljno snage za bezbedno preticanje. Kada se oštrije pritisne papučica gasa, brzo shvatite da je ovaj motor dorastao da se uhvati u koštac i sa zahtevima agresivnijih vozača. Poterali smo je malo ozbiljnije na bezbednoj deonici - pokazalo se da i na plin i sa uključenom klimom i sa dvoje ljudi (ukupno 200 kg) može da ide dobro. Samo ne treba štedeti gas. Maksimalnu snagu od 109 KS razvija na, za jednog benzinca, prilično niskih 5.750 o/min. Maksimalni obrtni moment od 147 Nm razvija pri 4.000 o/min. Reč je o proverenom i pouzdanom motoru, kako nam je potvrdilo više majstora. Naravno, treba imati u vidu da je ovaj auto skoro punoletan, tako da ne može da se očekuje da je motor i dalje u stanju da radi kao nov. A tu je i plin koji takođe oduzme nekoliko konja. Koliko troši? Potrošnja benzina prema fabričkim podacima: gradska: 9.3 l/100 km pri 90 km/h: 5.5 l/100 km prosečno: 6.9 l/100 km Vlasnik potrošnju benzina nije merio od kupovine automobila - tada je bila u proseku između 7 i 8 litara. S obzirom na to da benzin praktično koristi samo za startovanje motora, njegova potrošnja mu nije naročito važna. Potrošnja plina je u proseku između 9 i 10 litara. Na otvorenom putu (ne na auto-putu) može da se spusti i na 7 litara. Prostor u kabini Xsara je prostran automobil. Volan se podešava po visini i dubini. Vozačko sedište se podešava i po visini. Zato vozač može sasvim lepo da se smesti, bez obzira na visinu. Konkretno, ako je vozač visok 185 cm i komotno se smesti, iza njega ostaje dovoljno mesta za putnika iste visine. Gepek - koliko je ovaj karavan zaista upotrebljiv? Osnovna zapremina prtljažnika je 517 litara. Kada se obore nasloni zadnje klupe, zapremina se povećava na 1.512 litara. Za automobil dužine 4.37 m ovo je više nego pristojan rezultat. Inače, karavan je od hečbek verzije duži za 18 cm. Kada se obore nasloni zadnje klupe, ostaje ravna površina. Ovo su dimenzije prtljažnog prostora kod karavana: širina otvora prtljažnika: 1.020 mm dubina do naslona: 910 mm dubina sa oborenim naslonima: 1.640 mm visina od poda do krova: 820 mm visina od poda do vrha naslona: 500 mm širina prtljažnog prostora: 1.100 mm Nasloni zadnje klupe mogu asimetrično da se obaraju, tako da pozadi može neko da se vozi i da se istovremeno transportuje neki dugačak predmet. Problemi sa elektronikom Iako se često čuje da kod Xsare elektronika zna da bude problematična, ovaj primerak nije vlasniku zadavao glavobolje te vrste. Navodno zna da crkne centralna brava, otključavanje vozačevih vrata ili podizač prozora. Uzrok je gotovo uvek u prekidu u snopu žica koji prolazi kod šarki prednjih vrata. Do oštećenja na žicama dolazi zbog čestog otvaranja i zatvaranja, a čuli smo tvrdnje da je proizvođač u startu ugradio ili suviše tanke ili suviše krute kablove koji nisu dorasli tom zadatku. Pominje se i paljenje lampice koja ukazuje na problem sa vazdušnim jastukom - uzrok je u konektoru ispod prednjeg sedišta. Tu su i pregorevanje termostata i otkazivanje pumpe servo-upravljača. Da li je torzija zaista toliki bauk? Xsara pozadi ima torzionu osovinu - nema klasične opruge. Upravo ova, tzv. torzija, po pravilu se navodi kao velika mana kod Xsare. Međutim, ukoliko se na vreme uoči da nešto nije u redu, popravka ne mora da bude previše skupa. Naša Xsara od kupovine do sada nije imala nikakve probleme sa torzijom, iako je prevozila dosta teškog tereta po prilično lošem putu. Naime, upravo preterano opterećenje je glavni krivac za stradanje zadnjeg vešanja. Nije nam poznato da li je neko od prethodnih vlasnika već remontovao. Ovako se zadnje vešanje ponaša u vožnji - ovde je reč o VTS verziji: Pošto je već prošlo mnogo godina od kupovine, možemo da zaključimo da torzija nije baš toliki problem kolikim se često predstavlja. Ili je ovaj vlasnik jednostavno imao sreće... Koji su simptomi da nešto nije u redu sa torzijom? ''Raskrečeni'' zadnji točkovi, nejednak nagib zadnjih točkova, spušten zadnji kraj, lupanje kada se prelazi preko rupa ili ležećih policajaca, tvrd zadnji kraj... Međutim, nemaju svi iste simtome ili simptomi nisu istog intenziteta. Neki vlasnici jednostavno ne obraćaju pažnju, pošto do propadanja dolazi postepeno, u zavisnosti od toga koliko se vozi i u kakvim uslovima. Tek kada više bukvalno ne može da se vozi, obraćaju se majstoru i ostaju šokirani cenom popravke. Ako kupujete Xsaru, a niste sigurni, proverite i torziju u nekom servisu. Koliko košta remont, odnosno popravka torzije? Oko 200 evra. Međutim, može da bude i mnogo više ukoliko se dugo čeka sa popravkom, pa oštećenje postane ozbiljnije. Nije svaki remont isti, ali to je već posebna tema - morali bismo prvo da objasnimo kako funkcioniše torzija, šta i zašto strada, šta i kako se menja... Zato je najbolje da se raspitate na forumima specijalizovanim za francuze/Citroene i kod majstora. Inače, torzija koju ima Xsara razlikuje se od torzija kod nekih drugih modela marki Citroen i Peugeot. Ono što važi za npr. Peugeot 206, ne mora da važi i za Xsaru. Pomenimo za svaki slučaj za one koji ne znaju, Peugeot i Citroen su praktično ista firma i dele sve i svašta kada su u pitanju platforme, motori, menjači, vešanje i brojne druge komponente i delovi. Problemi sa grejačem kabine Među slabe tačke ubraja se i grejač kabine, takozvani mali hladnjak. Ukoliko on procuri, što se na sreću ne dešava često, zamena je vrlo problematična zato što mora da se ukloni kompletna prednja tabla. Ne postoji drugi način. Vlasnik kaže da je prošao tu agoniju. Kada je do ovog problema došlo, zvao je mnogo servisa da vidi koliko košta popravka. Odgovori majstora su bili prilično deprimirajući. Neki uopšte nisu hteli da se bave time. Drugi su hteli, ali nisu znali koliko da naplate. Tek nakon konsultacija sa kolegama bi naknadno javljali cenu. Treći bi uz težak uzdah rekli koliko košta, naglašavajući da tu ima posla za ceo dan ili dva, i da treba nekoliko dana unapred da se zakaže kako bi radionica bila slobodna samo za taj auto. Uglavnom, cene su bile 100 do 120 evra, a kod nekih i više. Kod najskupljih se u glasu moglo naslutiti da u stvari ne žele to da rade. Vlasnik je na kraju uz pomoć rođaka sve završio u sopstvenoj garaži, što je potrajalo oko nedelju dana. Cena nije bila glavni faktor, već strah da svi delići ove ''slagalice'' neće biti pedantno vraćeni nazad, pa će se pre ili kasnije javiti pucketanje i škripanje plastičnih i drugih delova. Problematika oko dimenzije guma Fabrika je svim verzijama Xsare namenila dimenziju 195/55 R15. Po fabričkim podacima treba da se pumpaju na 2.4 bara napred i 2.3 pozadi. Izgleda da zbog toga Xsara sa ovom dimenzijom deluje neudobno, pa mnogi vlasnici ili drže gume na nižem pritisku od propisanog ili promene dimenziju. Jedan od ova dva ''scenarija'' smo uočili kod svakog od 6 primeraka koje smo namenski proverili. Mali uzorak za ozbiljan zaključak, ali ipak nešto govori... Naša Xsara ima drugu dimenziju guma - 195/60 R15. Felne su ostale iste, širina gume ista, ali je profil gume viši. Vlasnik kaže da se oseća da su reakcije automobila na oštrije okretanje upravljača za nijansu sporije. I kod brzog prolaska kroz krivine, naročito uzastopne, oseća se razlika. Sa druge strane, prelazak preko šahtova, raznih neravnina i naročito udarnih rupa predstavlja znatno manji stres - i za auto i za vlasnika. I vožnja je generalno udobnija i prijatnija, naročito kada se dugo putuje po lošim putevima, kakvih nam ne manjka... Ne brinite ako je otpao znak sa maske Kupujete Xsaru i uočite da joj nedostaje polovina znaka na masci hladnjaka. Ne brinite, ne mora da znači da je udarana. Ovo se redovno dešava na svim Xsarama. Zaključak Citroen Xsara može da bude odlična alternativa nekim novijim i atraktivnijim modelima. Prostrana, pouzdana, uz solidan izbor proverenih benzinskih i dizel motora. U karavan verziji nudi i mnogo prtljažnog prostora. Naravno, ne očekujte da ćete za 1.000 evra od nekog naivka uzeti očuvanu Xsaru u koju nećete imati nikakvih većih ulaganja sledećih par godina. Mi ne tvrdimo da je Xsara najbolji izbor. Ona može da bude odličan izbor ako je nađete u dobrom stanju. Ili u lošem stanju, ali po takvoj ceni da imate računicu da ulažete u popravke i sređivanje. A takvih u lošem stanju ćete se verovatno dosta nagledati. Sve zavisi od slučaja do slučaja i od toga šta očekujete od auta starog 15-16 godina. Autor: Dragan Romčević preuzeto sa - polovniautomobili.com
  11. 1 point
    MS PK

    Yugo 55 - prevelika potrošnja

    Nadji na forumu kolegu Dobri Nikola, on se bavi karburatorima. Ja ne znam nikoga drugog, nisam iz Bg-a
  12. 1 point
    MS PK

    Yugo 55 - prevelika potrošnja

    Provero uzubljenje, da se nasteluje paljenje i presteluje karburator. Nema tu nauke nikakve samo ti treva ozbiljan majstor a ne ovi danasnji sto znaju samo da bocnu lap top i obrisu memoriju gresaka
  13. 1 point
    marko.jovanovic

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Troši 4l, ali ulja na 10.000km
  14. 1 point
    bit

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Šalju, min 3kom, ovaj model, kontejner, ali... Ne može, eu neda homologizaciju, štiti auto industriju, pa onda ništa od el auta..Mora da te košta min 40k e , pogledajte kakvih ima.E sad ima i mnogo dobrih setova za samougradnju, naći povoljno auto da nije teško i u akciju . A baterije trampimo za svinjske papke, tako se dogovorio jelte. Ekstrem https://youtu.be/YrGnsERK3aE Послато уз помоћ Тапатока
  15. 1 point
    silenci

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    samo biciklo bajo moj za takve relacije,samo kad je kisa il sneg onda auto il dobre cipele zimske da zimi se poveca potrosnja bas,a zadnjih dana nisam puno vozio auto,samo upalim malo da radi
  16. 1 point
    hadrijan

    Limarski radovi - vakuum ili slično...

    Evo fotografija mog ljubimca! Moze li ovaj krov da se izvuce na normalu? I hauba? Sta mislite? Da li onaj covek iz Zemuna jos radi? Ima li neki u Novom Sadu, Zrenjaninu?
  17. 1 point
    djomla

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    C4 Picasso, poslednja generacija, meni mLogo lep auto.
  18. 1 point
    darkman14

    Fiat 500L - naknadno farbanje krova?

    Može krov bilo koje boje bez problema. Ako je ofarbano više od 50% auta u drugu boju tek se onda mora menjati saobraćajna
  19. 1 point
    danijel55

    Fiat Stilo - prazni akumulator?

    Otvori haubu,zakljucaj auto i unimerom proveri kolika je potrosnja struje,obicno bude do 0,020,mada elektricar mi kaze sve do 0,1 je ok.
  20. 1 point
    danijel55

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    I ja da se dodam na pricu.Tipo karavan stvarno lep auto,meni cak lepsi od limuzine.Cak sam video par komada po Nemackoj,izgledaju mocno
  21. 1 point
    darkman14

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Ima Tipo karavan. Mislim da je 17-18000 EUR 1.6mjet u solidnoj opremi I dobar je meni se sviđa, jedino mi fali panorama krov i da je 2.0mjet
  22. 1 point
    a sto vole alfu da zakace .............
  23. 1 point
    neshaoct

    Mercedes G klase / Mercedes EQG

    CarsGuide video: Test 2019. Mercedes AMG G63
  24. 1 point
    Taj je. Čak su i papiri preko patosnica ostali iz Pančeva [emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  25. 1 point
    Još jedna tehnologija pruža ruku spasa benzincima i dizelašima Motori sa unutrašnjim sagorevanjem su značajno napredovali poslednjih 140 godina, ali izgleda da ništa nije uspelo u tolikoj meri da motiviše inovatore na nova dostignuća kao smrtna presuda ovoj tehnologiji. U poslednjih nedelju dana smo tako saznali da je nemački startap ''Micro Wave Ignition AG'' osmislio tehnologiju paljenja smese goriva pomoću mikrotalasa, a sada i britanska kompanija ''Camcon Automotive'' benzincima i dizelašima nudi ruku spasa. Njihov prototipni motor koristi sistem ventila koji uopšte nije povezan sa radilicom, već kompjuter i elektromotori svakim ventilom i pripadajućom bregastom osovinom upravljaju individualno. Inteligentna tehnologija ventila, kako je u Camconu zovu, nudi precizniju kontrolu nad ventilima i smesom goriva i vazduha, pa samim tim i nižu potrošnju i emisiju CO2. Motoru su, navodno, takođe unapređene performanse, snaga i obrtni moment, a Britanci veruju da digitalizovani ventili garantuju jedinicama s unutrašnjim sagorevanjem zadovoljavanje svih novih ekoloških normi. Kako sistem funkcioniše u praksi možete videti u priloženom videu. Camconov prototip je baziran na Jaguarovim Ingenium motorima, ali je kompatibilan sa postojećim benzincima i dizelašima ostalih proizvođača. preuzeto sa - Auto Blog
  26. 1 point
    Gotovo sam siguran da je to ovaj auto: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13568319/alfa-romeo-giulietta-14-turbo
  27. 1 point
    gile smederevo

    Renault Modus & BMW 120d

    Old skul, batice.
  28. 1 point
    gile smederevo

    Fiat & BMW & banane

    Samo da pazi na Pace Car- traktor
  29. 1 point
    marko.jovanovic

    Fiat & BMW & banane

    Evo štiva za one sa jeftinijim ulaznicama
  30. 1 point
    Na mestu - voljno. [emoji16]
  31. 1 point
    dekirs

    Fiat & BMW & banane

    A vidim sad je povecao i brzinu, 220 na Ibarskoj.. Do skoro je terao 190, napreduje svakog dana
  32. 1 point
  33. 1 point
    marko.jovanovic

    Fiat & BMW & banane

    Sada smo najebali, ima legitimno pravo da bije po drumovima, jer vozi BMW. Nekako ne ide da sa lybrom iseče nekoga i da ga vadi iz auta, ali sa E46 je ipak druga priča, uliva strah u kosti samom svojom pojavom...
  34. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  35. 1 point
    Milutinac

    Fiat & BMW & banane

    Seo iz Lancie u klot trojku lubenicara iz proslog veka i postao naprasno bmw sektas...pfff
  36. 1 point
    MS PK

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Eto, jos dva gornja i gotovo
  37. 1 point
    Sava

    BMW 320D Touring crveni

    Jedno je da pricas sta je tebi dovoljno, a drugo je kad pricas da ima sve osim tempomata
  38. 1 point
    Pa pazi, ako treba da platim nekome tipa 80e za ruke da mi izvuče ogrebotine radije ću da sačekam još malo i dam duplo za novu sa ugradnjom i garancijom...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...