Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/13/18 in all areas

  1. 5 points
    Nizi level kolega... Vatrogasac-spasilac... Ja sam taj sto otvara vozila kao konzervu da unesrecenog moze da preuzme ili Hitna pomoc ili pogrebnik...
  2. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 3 points
    Takodje 1.4 benzinac koji je: tezi, duzi, siri, ali nizi i sa manjom ceonom povrsinom. Sa 50% vise KS i skoro duplo vecim obrtnim momentom - prosecna potrosnja u vlasnistvu za litar manja, tacno 6.51l do sada. Registracija isto smesna, eto samo te pomenute stvari... Takodje se normalno koristi, bez ikakvog "divljanja", "lepljenja u sediste", vec za apsolutno normalnu i opustenu voznju sa rezervom snage za uzivanje i kada zatreba, kao sto rekoh. Niko ovde koliko vidim ne propagira trke, glavu u torbi, ne leci komplekse (za poslednje tek ne bi ni vozili Fiate)... Tako da sam, kao i cenjeni kolega koji to pomenu, siguran da se niko nece naci prozvanim. Dosta clanova ovde i licno poznajem, apsolutno odgovorni, sa zivotnim i vozackim iskustvom, ljudi sa porodicama... Meni je recimo kada sednem u bilo koji atmosferac nase "narodne" kubikaze (posto je vrlo malo onih preko 2l) osecaj najblaze receno "unresponsive", pogotovo u medjuubrzanjima na putnim brzinama, na stranu sto trazi mnogo vise rada sa menjacem (sto mi uopste i ne smeta). Generalno se vrte na visim obrtajima, veca potrosnja, veca buka... Mozda su me turbaci koje sam vozio prethodnih 15-ak godina razmazili, ne znam... Ako gledamo nova vozila, nevezano za Fiat - mali atmo benzinci od 90-100 konja u vozilima C klase su stalno na nekim akcijama, zasto? Realno niti tu ima neke ustede u gorivu, niti performansi, ali im je prednost svakako jednostavnost, jeftini servisi i registracija. Kada se podvuce crta, maltene nestaju pod navalom modernih malolitraznih turbaka, zasto? S druge strane, kod polovnjaka, maltene je pravilo da sa takvim motorima dolazi poprilicno siromasna oprema. I to su mane koje ja navodim i znam da bi mi smetale, nekome drugom ne i to apsolutno postujem. Sto se konkretno Brava tice, upravo 1.4 90 je jedini atmo motor u celokupnoj ponudi. Od benzinaca su na istom 1368 bloku isli turbaci T-Jet 120/150 i MultiAir 140 (ne racunam 1.8 ETorq Brazilca). Od dizela naravno iskljucivo turbo, 1.6 MultiJet 90/105/120, 1.9 MultiJet 90/120/150 i 2.0 MultiJet 165. Svakako samo drugarski caskamo i poredimo licna iskustva. Dovoljno je da bar jednom coveku koji ovo cita eventualno pomognemo u izboru atmo/turbo/dizel/benzin .
  4. 2 points
    Vikende verovatno provodi sa majstorom Koliko često dolazi kod njega ovaj mu više i ne naplaćuje, štaviše idu jedni kod drugih na slavu i rođendane.
  5. 2 points
    i ako bas hocete, kad se montira Wintera, ventil treba da bude kod slova ''W''. Tako samo cuo od jednog kupca i tad sam dostigao zen....nema dalje...
  6. 2 points
    @Milutinac, kad me bar citiras citiraj me do kraja "Cinjenica jeste da Bravo sa tim motorom nema snage u preticanjima i na autoputu kao njegove JTD verzije...", ali nisam rekao da nema uopste snage. Za mene ima dovoljno snage (iako manje nego neki TD), samo sto ovde na drugi nacin moram da isplaniram (pocnem i zavrsim) to preticanje i da racunam da mu treba nesto vise vremena da uradi nesto sto sam na putu "zamislio", nego sto je to trebalo kada sam vozio TD sa vecim brojem NM/1.000 obrtaja... Znam o cemu @Ivan prica i to je sve tacno. Zamislite, s ovim Bravom (1.4 - 90KS) na AP sam i ja preticao masu automobila... mozete misliti, kakva vozila onda ti ljudi voze! @bvaseckizao mi je sto si ti imao toliko problema sa tvojom autom, ali jbt, prema tvojoj prici i iskustvu koje si imao, ili si imao tezak maler, ili ti i ja ne vozimo isti auto... Ljudi, kao sto rekoh: - meni ova varijanta odgovara mojim potrebama (prelazim cca 12.000 km godisnje), od cega je cca 85% u lokalu (gradska i medjugradska voznja), a max.15% otvoreni put (u sta vecinom spada odlazak na more jednom godisnje i eventualno na Zlatibor) - sto se tice opreme, nije u "full-u", ali nije ni "klot" - el.podizaci, fabricka muzika, manuelna klima, zadnji parking senzori, drzac za ruku sa "friziderom" za flasu izmedju vozaca i suvozaca, maglenke,... nema sve ali ima dosta (bar za mene). - da ne sirim dalje pricu o mojim razlozima zasto smatram da je i ova varijanta ok za vozaca sa prosecnim prohtevima - svako uvek ima pravo na svoje misljenje i to postujem... Ali moje pitanje za kraj... ako mislite da osnovne varijante nekog vozila (kod bilo koje marke i tipa), a koje su u 99% slucajeva benzinci (1.0-1.4), nisu bezbedne, da ne pruzaju mogucnost kvalitetne voznje, da ne ispunjavaju prohteve vecine vozaca, zasto ih proizvodjaci i dalje proizvode i prodaju?! Moje misljenje je: zato sto se kupuju, zato sto velikom delu vozaca zadovoljavaju prohteve i sl. Opet se vracamo na onu s pocetka - svako bira auto prema svojim potrebama, zelljama i pre svega mogucnostima... Mojim prvim postom sam zeleo da "u moru" postova u kojima se hvale TD varijante, a kude benzinske varijante, bude i jedan, u kojem ce oni slicni meni dobiti i informaciju iz "prve ruke" i neko vidjenje "druge strane"...da i osnovna verzija nekog vozila (u ovom slucaju F.Bravo) moze da zadovolji potrebe prosecne porodice...bez ljutnje. Jos jednom, srdacan pozdrav svim Bravistima!
  7. 2 points
    Jedan od dokaza ove tvrdnje na slikama. E, sad, tumačenje reči "havarisan" je druga stvar. Za mene je havarisan auto, auto toliko oštećen da nije (bezbedno)u voznom stanju. Ova šteta na slikama u CH znači sigurnih 600-800chf ulaganja. Plus ima štete od grada na krovu i haubi. Ne mnogo,ali ipak ima. Dakle, vrednost auta je za 1500chf manja od ostalih u istoj grupi kilometraža i godišta. Jer u CH cenu prvobitno diktiraju KM i godiste,a posle i stanje auta. Primer: Grande Punto iz 2006god sa 50000km i validnim tehničkim košta 4000chf. Ludo, a? Da se vratim na moju Ideu. Za takav auto, dakle sa oštećenjem i štetom od grada tražili su 1500chf. Već u startu su bili svesni da ulaganje u sređivanje nema smisla iako je auto imao samo 70000km i kupljen od prvog vlasnika, koji ga je održavao kod njih u servisu. Ponudio sam 1000 i ponuda je prošla. Posle 15dana auto je stigao u NS i apsolutno ispunio sva moja očekivanja za auto od pravih 70000km. Ovo je samo jedan primer kako se može doći do (dobrog)auta, dobrog u zagradi jer je za nekoga možda ovo strašna šteta koja se vidi na slikama+blago oštećenje od grada. Za mene uopšte nije strašno. Bitno mi je koliko još ima života u autu na drugim pozicijama. Motor, trap... enterijer... Ako se sećate mog Puntića kog sam isto tako uzeo sa oštećenjima na karoseriji,ali sa pravih 110000km i za 5god dogurao bez ijednog strašnog problema do 220000km. Prodao sam ga a da sam samo zamenio gredu prednjeg branika. Dakle, suma sumarum, uvek sam pre za što mladji auto i sa manje km i ponekom falinkom koja se može rešiti, nego idealno očuvan i sa +300000km. Većini je bitno baš obrnuto, i tu onda nastupaju prodavci koji takvim kupcima prodaju što oni hoće. Kupcima koji se vode samo estetskim stanjem auta, koji slepo veruju kilometraži na satu, svesni da su obmanuti,ali ipak oprastaju i autu i prodavcu koji ih svesno obmanjuje, jer komsija neće videti kako ga posle samo mesec dana vozi na remont letve volana, ili na zamenu plivajuceg ili na zamenu turbine. Komšija od svega zna da njegov ponosni komšija ima novog a4 TDI iz 2008god sa samo 160hKM i da ga je izašao baš povoljno i da je to direktno uvoz iz Nemačke gde je inače vožen samo po lepom vremenu i od strane samo jednog vlasnika. Onoliko koliko smo spremni da obmanjujemo sami sebe, toliko su spremni i drugi koji će nam u tome pomoći, a koji će imati koristi od toga. Kao društvo smo potonuli jako nisko, kad se lažiranje, prevara i dovođenje u zabludu tretiraju kao opšte poznate i prisutne činjenice na koje većina zatvara oči ili okreće glavu.
  8. 2 points
    silenci

    Fiat 500 / Fiat 500e

  9. 1 point
    hibi011

    Punto EVO 1.3 MJet

    Našlo se vremena da i ja mog "EVOa" predstavim. U pitanju je model iz 2011 godine sa 84 ks koji uopšte nije bio moj prvobitni izbor. Prvobitni sam hteo da nadjem nesto "gradsko" iz C segmenta, ali iskočila mi prilika da u toku potrage za kolima odem i probam jednog Grande Puntića (1.4 TJet 120 ks) i to je bilo to. Skontao sam da je idealan gradski mačor i onda se potraga fokusirala na njega, a naravno u opticaju je bio i dizelaš. Mogu reći da turbo benzinaca i nije bilo nešto previše u ponudi, odnosno bilo ih je razbacano po Srbiji ali ja zaista nisam nameravao da iz Beograda zapičim u npr Suboticu i pređem stotine km kako bih samo pogledao auto na osnovu picnutih slika sa oglasa. Isprobao sam modele i sa 84 i sa 95ks, mogu reći da se u gradskoj vožnji ne oseća razlika, prva druga treća brzina, nema se tu šta značajno primetiti i isti su, ali sam u toj potrazi skontao da želim neki koji nije klot sa opremom. E onda na tapet stiže ovaj moj mali kog sam na kraju i pazario Sa slika se može videti i ta oprema koja mi je zapala za oko, pored standardnih stvarčica poseduje adaptivni tempomat, alu felne 15ice, automatsku klimu, ambijentalno osvetljenje (tek sutradan uveče sam skontao ovo osvetljenje kontrolne table koje se slabo vidi na jednoj od slika). Sve u svemu mene je to kupilo, a onda sam ja kupio njega Od ulaganja sam imao zadnje dve gume i prva sledeća stvar je izrada rezervnog ključa (ako imate nekoga za preporuku pišite, i dajte neki popust za sveže "dekintiranog" čoveka ). U planu je da se doda naslon za ruku, mehanička ili elektronska zaštita, multimedia i eventualno parking senzori. Naravno ove stavke osim zaštite automobila su proizvoljne i to će biti otom potom, treba se oporaviti od troška kupovine Valjda sam sve pomenuo. Komentari su dobrodošli, a za pitanja stojim na raspolaganju, pozdrav!
  10. 1 point
    neshtry

    Mercedes W124 250D

    [emoji609][emoji634] Vozim Punta [emoji3] I uživam [emoji106]
  11. 1 point
    Fenomenalna vest...j*b* im.ja svima te ideje umesto da poprave put oni izmisljaju kamere i gluposti.. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  12. 1 point
    MS PK

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Majstor ti je malo...zaostao
  13. 1 point
    totti

    Udes / Čukanje

    Koliko para traži? Njegovo nepropisno zaustavljanje/parkiranje nema veze sa krivicom za nastalu štetu, ona je tvoja. Sa druge strane, ne može ti ništa preko osiguranja, ali ako je korektan, ja bih mu isplatio štetu.
  14. 1 point
    kako švabe sredjuju Fiat,irmscher tuning kuca,koja je vecinom radila Opel,sad evo odradili Talenta Odlican je
  15. 1 point
    Reacher Gilt

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Kad sam onomad terao auto na reglažu nakon zamene amortizera pitam majstora (drugara) šta misli o ideji da prodam zastavu, doplatim malo i uzmem 147 ? Kaže super, da znaš da bi mogo, da se viđamo češće, družimo se ... popijemo koju ...
  16. 1 point
    Dodje mi da ga prodam sad z'inat Hvala vam
  17. 1 point
    neshtry

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Znao ga je od ranije,a majstor je od tri skršene 159 napravio jednu dobru... i vozi samo alfe od 1985....taj kalibar [emoji6]
  18. 1 point
    Puklo mu crevo serva volana i varijator se čuje od oktobra ...ko Dizelka [emoji41]... Svaki mesec nešto novo nauči [emoji6]
  19. 1 point
    Ma to ništa ne mora da znači, mislim šta će on da nam kaže Evo danas školski došo do mene i gledam gume ... pitam koje su ? Kaže Kama ... Reko' je l' valjaju ? Kaže dobre su, i jeftine ... prošle godine sam uzeo dve, sad sam ih stavio nazad, a za napred uzeo dve nove ... evo, vidi, sve 4 su iste ! Kaže dobre su gume, nigde me nisu ostavile ! I kako sad ja njemu da objasnim da kama ne valja, a on živi 20 km dalje od ove vuko*ebine, na planini, na ~1000 m nmv ... edit: dok ja otkucaaam ... Pa normalno da mu se dopada kad ne mora ništa više da se ulaže
  20. 1 point
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-50-Winter-Tyre-Shoot-Out.htm Bolja od Tigrice, kudikamo. Aktuelan model HS01 je na 11. od 51. guma za 2018.
  21. 1 point
    Tako je, sa 140ks i 300+ Nm sam prešao na 70ks i 180Nm. Uh, tuga, pa se opet sada vraćam na 140ks i 320Nm . Nije to ništa specijalno, ali se bar vozi relaksirano.
  22. 1 point
    Postovanje drustvo, Eto, resio sam da vidim zasto mi ne rade svetla na zadnjoj tablici i nakon zamene sijalica shvatim da je nesto drugo u pitanju. Mnogi su govorili da kontakti za sijalice korodiraju pa ih treba ocistiti sto sam i uradio ali se ispostavilo da nije ni to. Kada sam skinuo celu plasticnu lajsnu gde se nalaze svetla i prekidac za gornje staklo gepeka imao sam sta da vidim. Elem, svi kablovi su korodirali i dezintegrisali se. Da nesreca bude jos veca, prethodni vlasnik je nesto ceprkao oko instalacije i prepravljao tako da mi sama instalacija za tablice ne postoji. Odlucio sam da sam sprovedem novu instalaciju do svetla za tablicu te sam gledajuci semu na autodati video da su sijalice direktno povezane na A11-l modul koji nemam pojma gde se nalazi u kolima (zaokruzeno na prilozenoj slici). Molim bogove foruma da mi pomognu da lociram ovaj modul kako bih mogao da izvucem novu instalaciju za svetlo zadnje tablice...
  23. 1 point
    Boris90

    Vazduhoplovstvo

    Nece ni Su-57 biti nista jeftiniji. Ne koristi horizontalno uzletanje , a ne koriste ni svi tipovi F-35
  24. 1 point
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Skrećete sa teme na sporedne stvari. Ovo je tehnička tema, i kao takva treba biti objektivna. Ne može pištolj biti kriv što se vlasnik upucao u nogu. Podrazumevamo valjda da se automobil ovde koristi kako treba, a ne sa ciljem da se neko povredi.
  25. 1 point
    beli82

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ja tipujem na forenziku...CSI Serbia [emoji41]
  26. 1 point
    Cime se ti bavis kad ti je to u opisu posla? Pogrebnik?
  27. 1 point
    AKRON ili taj ojacani/reparirani - kakav duel...
  28. 1 point
    djomla

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Malo se ovde kompas izgubio prilikom tumačenja napisanog. Iz dobronamernih sugerisanja se izvlači kontekst "čiji je veći" "uzmi premium gumu i pun gas" itd, itd. Što nema veze sa napisanim. Moj glas ide za Hankook zimske i*cept 2, letnje ventus prime, ili kako vec. Cena neznatno veća od Tigra i sl (195/65/15).
  29. 1 point
    Jednom 300Nm, nikad vise nazad...ili samo malo nazad :-) Послато са MI 6 уз помоћ Тапатока
  30. 1 point
    @Neno - mogao sam citirati ceo tvoj "tekst" ,ali ipak pricas o nedostatku snage...pogotovo u delu u kojem kazes da planiras preticanje. Znamo svi sta to znaci i kakva je to voznja. I sto se mene licno tice - sva sreca pa su mi takve voznje rezervisane samo za sluzbeni auto...
  31. 1 point
    Flex

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Izmenjali izgleda svi na vreme.
  32. 1 point
    Axic

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Prve imam prethodnu seriju 425 i extra se pokazala ali da se ne ponavljam, pisali ja i kolega gile vec.
  33. 1 point
    kreator

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Verovatno zato što odlično vrše poso termostati od r4.
  34. 1 point
    E to... Ukoliko vas zanima mogu ja redovno da izbacujem fotke sa saobracajki gde su ucestvovali automobili napucani sigurnosnom opremom i premium gumama na tockovima ali nazalost sa smrtnim ishodom ili bar tezim telesnim posledicama ali treba jak zeludac za to... U opisu mi je posla pa sve i svasta vidjam...
  35. 1 point
    @Neno Kao sto vidis ja sam otvorio ovu temu jos 2009.godine kao veliki zaljubljenik u Bravo! Bio sam ubedjen da ce 100% to biti moj iduci auto. No ipak je prevladao razum u smislu da je bolje kupiti novi auto nego da rizikujem sa mackom u dzaku (sto je cesto istina ali ne mora da znaci) pa sam uzeo 500L sa istim 1.4 16v motorom. Vise sam nego zadovoljan posle skoro 2.5 godine, posebno zbog prostranosti, funkcionalnosti i visokog polozaja za volanom kao i olaksanog ulaska/izlaska, da ne pominjem i pomalo luckastog dizajna :))) Sa 90% tvojih razmisljanja mogu da se slozim - sasvim dovoljan motor za svakodnevnu upotrebu i uglavnom gradsku voznju. Mada on tek na autoputu pokazuje svoje vrednosti - bez problema ide 170 km/h, pri tome je dosta tih i udoban. Najveca mana je lenjost pri polasku ali se covek navikne jer zna da svuda stize kao i ostali, par sekundi bas nista ne znaci. Sa sadasnjim ogranicenjem od 130km/h stvarno ne vidim svrhu jacih motora, o troskovima registracije i odrzavanja da ne govorim - auto je prevozno sredstvo, ne sluzi za trke, lecenje kompleksa ili za zivotni moto "glava u torbi" (ovim ne zelim nikoga da prozivam ili uvredim, iznosim svoj licni stav!) Sto se tice potrosnje - prosek mi je 7.5 litara za celokupnu kilometrazu, sto je za benzinca sa povecom kilazom odlican rezultat (prethodni auto Punto 1.2 je trosio 7.3L na istim relacijama). I dan danas mi srce zaigra kad vidim Bravo ali ne bih menjao moj miniautobus nizasta! Novo je novo, 5 godina garancije i sigurnost mi mnogo znaci! Puno srecnih kilometara ti zelim, i pozdravljam sve ljubitelje i vlasnike Brava i 500L
  36. 1 point
    Pa da, zato i na određenim deonicama puteva i na nadvožnjacima stoji tabla koja upozorava na iznenadno stvaranje poledice tokom cele godine. Danas dečko izgubi život u železniku...zavario se u trafo stanicu i isto kao u Ugrinovcima, sekli olupinu da izvuku ostatke... ništa nije ostalo ni od auta ni od vozača. Pretpostavlja se da je proklizao i izleteo sa puta...pitanje je koliko brzo je vozio i da li bi mu i najbolje gume pomogle.
  37. 1 point
    Bio sam prezadovoljan sa Fuldom (195/65 R15) na Stilu a, Hankuke letnje nisam nikada probao.
  38. 1 point
    gile smederevo

    Centriranje trapa

    O ovom Torque Steer sam cuo na jednoj prezentaciji AR Mito kad je cika iz fabrike rekao da MiTo ima dva volana-jedan je volan pravi a drugi je papucica gasa. Dok sam ga imao nisam se posebno udubljivao u dinamiku voznje zasto se ponasa bas tako kako se ponasa. Isuvise sam uzivao u svakom km, da me je za bilo sta drugo bilo bas briga.
  39. 1 point
    Sto je za nekoga lose, za nekog je dobro. Iskreno, ne smetaju mi losi automobili, sve se moze donekle i popraviti, ali mi smetaju losi ljudi...na to isuvise postajem alergican. Zato mislim da sva ova tarapana oko vracanja km i njene preceste upotrebe mora da se premesti u vise nivoe svesti, gde (valjda) borave osecaj za moral, etiku, postenje...ako to i dalje boravi u svesti vecine nas....
  40. 1 point
    neshaoct

    Tempomat - prednosti/mane/opasnosti

    AutoMarket.hr video: Prednosti i mane adaptivnog tempomata Još malo o tempomatu, ovog puta modernijem, onom sa radarom. I taj sistem ima svoje prednosti i mane. Što Jura misli o ovom sistemu?
  41. 1 point
    DraganUS

    Boost controller

    Koja glupost. Koji ce mu t racva pre boost kontrolera. To se ne radi tako. Pravilno spajanje ide od kucista turba pozitivne strane do boost konyrolera koji regulise koliko pritiska turbina stvara deo koji propusti ide u wg. Iskreno bolje ti je, a i sigurnije da odradis mapu negde. Proguglaj malo spajanje boost kontrolera na google. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  42. 1 point
    Mijailović P.

    Protest zbog cene goriva

    Nama bi već uveli sankcije. [emoji3] sa TT
  43. 1 point
    Evo bas pre koji dan kod mene na puntu je doslo vreme za zamenu donjeg nosaca menjaca (u daljem tekstu reket). Stari se skroz rasuo u parame i parcadi, bukvalno sa 2 prsta moze da se pomera ceo menjac levo desno. Za zamenu sam kupio novi AKRON, cena je bila 16 evra + dostava. Sto se tice procesa zamene, nema nikakve zajebancije jer taj vijak koji prolazi kroz veci deo reketa nosi masinski navoj, pa se stim u skladu sa njim i postupa. Bez obzira koliko je zapekao pazljivim rukovanjem neces ostetiti navoj a u pucanje ovog vijka iskreno sumnjam (ako je vijak fabricki, i ako nije namerno). Ako imate iskustva sa masinski navijenim vijcima ovo ce biti "piece of cake", ako nemate iskustva samo polako frtalj kruga napred pa isto toliko nazad, kad malo popusti pola kruga napred pa frtalj nazadi tako dok ne izadje, najvaznije je paziti da se ne pregreje, praviti pauze nakon svakog punog kruga, nije lose ni malo ga ohladiti WD sprejom. Ono drugo, na sta bih zeleo da skrenem paznju, je da sam ranije vidjao po oglasima polovne, reparirane i "ojacane" rekete, za koje savetujem da se izbegavaju. Neko se dosetio pa nalio gumeni filament u unutrasnjost velikog kruga na polovnom reketu i to prodaje kao "ojacan". Naravno ovo je glupost - reket je fabricki dizajniran tako kako jeste sa razlogom i treba da se menja kad dotraje da bi se sacuvalo nesto drugo, mnogo bitnije, npr kvacilo, cija ce korpa popiti sve i jedan radijalni udarac koji bi normalan reket absorbovao jer to mu je to jedan od zadataka.
  44. 1 point
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ko jedva krpi kraj sa krajem, taj vozi skroman auto, koji ima mali točak, gde je razlika u ceni između najjeftinije i best-buy gume, konkretno, zanemariva, ako je ima uopšte. Tu tek nema apsolutno nikakvih argumenata za Tigar, ali ljudi pre inercijom kupuju, neinformisanošću, ne pritisnuti finansijama. Ovde smo da se informišemo i utičemo na sve ljude oko nas. Ako može Kleber da napravi za slične pare u maloj dimenziji vrhunsku gumu, onda može i Tigar, ali NEĆE, dokle god se dobro prodaje. Zato su testovi važni, zato je forum važan.
  45. 1 point
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Niko od vas nije relevantan. Lično zadovoljstvo je subjektivna i za tehničku diskusiju potpuno nebitna stvar. Jedina relevantna stvar ovde je dodatnih 10 metara zaustavnog puta u odnosu na 500-1000 dinara skuplji Kleber u 15".
  46. 1 point
    Evo extreman podatak. cisto gradska voznja, 245 km sa 23.67l pri prosecnoj brzini od 18km/h 9.66 l / 100km, stvarni prosek komp pokazivao 8.5l / 100km peugeot 308 sw, 1.6 eHdi, 112ks
  47. 1 point
    Slabo onda vozis nocu na otvorenom ... Ja na takve stvari kukam godinama, po gradu gde ima ulicnog osvetljenja ili vise razdvojenih traka i nije toliko upadljivo - ali na otvorenom se tek vidi koja je to katastrofa u dobrom procentu i koliko ljude za*ole i za druge i za bezbednost. Porazbijani farovi, sijalice koje ne rade, nenastelovani i koka-zraka snopovi, raznorazne aftermarket modifikacije kojima se ne posveti ni trunka paznje da ne smetaju ostalima, dnevna svetla koja nocu biju kao i po danu... Pa onda stalno upaljena duga svetla jer ne radi sijalica oborenog ili nepotrebne zadnje maglenke koja izbijaju oci kada sustignes nekoga u vedroj noci, stopaljke ili rikverc svetla koja zbog pokvarenog automata konstantno rade... A upaljene maglenke i sve sto moze da sija (po mogucstvu sto jaci LED) po gradu ne bih komentarisao, to mi vise ide u opis licnosti...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...