Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/12/18 in all areas

  1. 8 points
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ko jedva krpi kraj sa krajem, taj vozi skroman auto, koji ima mali točak, gde je razlika u ceni između najjeftinije i best-buy gume, konkretno, zanemariva, ako je ima uopšte. Tu tek nema apsolutno nikakvih argumenata za Tigar, ali ljudi pre inercijom kupuju, neinformisanošću, ne pritisnuti finansijama. Ovde smo da se informišemo i utičemo na sve ljude oko nas. Ako može Kleber da napravi za slične pare u maloj dimenziji vrhunsku gumu, onda može i Tigar, ali NEĆE, dokle god se dobro prodaje. Zato su testovi važni, zato je forum važan.
  2. 7 points
    Ma kod nas je više to što je naš narod postao proklet pa sve hoće da uštedi na svemu a da ima najbolje...a to nema nigde. Razumem da neko ko ne može da se nategne još 500 din po točku bude osuđen na tigar i stafire, ali brate mili pa više ima skupljih kola koja furaju najjeftinije gume i polovne gume nego obične sirotinje. Kompleksi su toliko kod nas ušli u sve ljude da je to strašno. Svako se guzi da kupi auto za sve pare koje ima, još uđe u kredit ili pozajmi, proda dedovinu, i kupi auto za sve pare, a mali i veliki servis ništa, gume ništa,... I onda pun grad šmekera koji voze bmw a da ih istreseš iz gaća ne bi im našao ni 20€ u džepu.
  3. 4 points
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Mislim da ljudi mase poentu pisanja, nije stvar da li neko ima para ili nema para, stvar je da ako uzme odredjenu gumu da treba da zna da li je dobra ili losa i prema tome da se ponasa. Ne znaci ako je dobra da sad treba divljati, ali barem covek moze da racuna na to da u ekstremnoj situaciji ima puno vecu marginu za gresku. Kad mi neko kaze ekstra sam zadovoljan sa Winterom, meni nista bolje ni ne treba, onda nemam osecaj da je u fazonu znam da je ocajno i vozicu 3 puta pazljivije nego imam osecaj da nemaju pojma kako bi trebalo ali kontaju da bolje ne moze. Pogotovo mi je tesko poverovati da sa sadasnjim saobracajem mi neko tvrdi da nikad nije imao nepredvidjenu situaciju jer vozi glavom. Pored tolikih budala za volanom, kupljenih dozvola, pijanih, drogiranih, rupa, raznih zivotinja itd... Imao sam priliku da u svom stazu od mozda max 40.000km dozivim dva puta da ljudi poginu par sekundi nakon sto sam ja promenio poziciju jer sam koristio glavu i smatrao da sam bas u nezavidnoj poziciji iako sam u granicama zakona, nekoliko puta sam izbegao ozbiljne povrede a mozda i smrt dok sam vozio po zakonu. Nije stvar da li vi vozite po zakonu nego sta se desi kad naidjete na nekog drugog koji vam oduzima zakonsko pravo. Mene Kama zadovoljava jer su jedini razlozi za odabir bili cena i to sto ima pahuljicu, razlog je bio tehnicki pregled. Ponasacu se skoro isto kao i da imam samo letnje tj izbegavacu da vozim ako ne moram. Istina sad ce se verovatno desiti nekad da vozim kad ne bih sa letnjom ali necu biti u fazonu super sad sam miran, mogu da vozim kad hocu ide uz masne bandere.
  4. 4 points
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Niko od vas nije relevantan. Lično zadovoljstvo je subjektivna i za tehničku diskusiju potpuno nebitna stvar. Jedina relevantna stvar ovde je dodatnih 10 metara zaustavnog puta u odnosu na 500-1000 dinara skuplji Kleber u 15".
  5. 3 points
  6. 3 points
  7. 3 points
    neshtry

    Vazduhoplovstvo

    A šta kažete?
  8. 3 points
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    @nidza, svaka tebi cast da uopste imas volje da iznova ulazis u istu raspravu. Svaka recenica kao i uvek apsolutno na mestu, potkrepljena tehnickim cinjenicama a ne licnim dozivljajima. Sve je prezvakano ima vec 10 godina ovde, samo su novi akteri i ljubitelji... Koliko dugo si vozio CrossClimate? Posto ja ne primetih nikakvo posustajanje ni u 3. sezoni na snegu. Onda verovatno poznajes i tehnologiju, da je guma izvedena iz letnje, a da je glavna prica u sloju ISPOD gazeceg, sa projektovanim otvaranjem lamelica u spoljnom sloju, kako dubina sare opada. Vezano za preporuku Michelina - pa pisali smo o tome jos polovinom 2015. kada se tek pojavila kao revolucija u projektovanju AllSeason-a. Naravno da ce za zestoke zimske uslove biti preporucena klasicna zimska guma, pa niko nije lud da tvrdi da je bolja od zimske zimi i letnje leti. Ali recimo na testovima na mokrom, voznjom u krugu do otkaza jeste bila bolja od obe, sto je meni bio vrlo bitan podatak za nase uslove voznje i promenjenu klimu sa par dana snega. Vrlo dobra na suvom, odlicna na mokrom, sposobna da korektno odradi posao na snegu i udobna - to bi bila moja definicija iste kroz licno iskustvo od 3 godine. Odose sa prodatim autom, performansama su se i dalje lepo drzale, a sto se sare tice zadnje su bile bas dobre sa oko 6.5mm, prednje vise pohabane zbog teskog JTD-a u nosu (cini mi se oko 5.5mm, taman sam hteo da ih rotiram), nasa klasicna godisnja kilometraza.
  9. 3 points
    integralac

    Vicevi 120%

    Kaže zubar dok se sprema da izvadi zub: - Ne boj se Aleksa, za sve postoji prvi put. - Ali doktore, ja nisam Aleksa! - Znam ...ja sam Aleksa.
  10. 2 points
    Jedan od dokaza ove tvrdnje na slikama. E, sad, tumačenje reči "havarisan" je druga stvar. Za mene je havarisan auto, auto toliko oštećen da nije (bezbedno)u voznom stanju. Ova šteta na slikama u CH znači sigurnih 600-800chf ulaganja. Plus ima štete od grada na krovu i haubi. Ne mnogo,ali ipak ima. Dakle, vrednost auta je za 1500chf manja od ostalih u istoj grupi kilometraža i godišta. Jer u CH cenu prvobitno diktiraju KM i godiste,a posle i stanje auta. Primer: Grande Punto iz 2006god sa 50000km i validnim tehničkim košta 4000chf. Ludo, a? Da se vratim na moju Ideu. Za takav auto, dakle sa oštećenjem i štetom od grada tražili su 1500chf. Već u startu su bili svesni da ulaganje u sređivanje nema smisla iako je auto imao samo 70000km i kupljen od prvog vlasnika, koji ga je održavao kod njih u servisu. Ponudio sam 1000 i ponuda je prošla. Posle 15dana auto je stigao u NS i apsolutno ispunio sva moja očekivanja za auto od pravih 70000km. Ovo je samo jedan primer kako se može doći do (dobrog)auta, dobrog u zagradi jer je za nekoga možda ovo strašna šteta koja se vidi na slikama+blago oštećenje od grada. Za mene uopšte nije strašno. Bitno mi je koliko još ima života u autu na drugim pozicijama. Motor, trap... enterijer... Ako se sećate mog Puntića kog sam isto tako uzeo sa oštećenjima na karoseriji,ali sa pravih 110000km i za 5god dogurao bez ijednog strašnog problema do 220000km. Prodao sam ga a da sam samo zamenio gredu prednjeg branika. Dakle, suma sumarum, uvek sam pre za što mladji auto i sa manje km i ponekom falinkom koja se može rešiti, nego idealno očuvan i sa +300000km. Većini je bitno baš obrnuto, i tu onda nastupaju prodavci koji takvim kupcima prodaju što oni hoće. Kupcima koji se vode samo estetskim stanjem auta, koji slepo veruju kilometraži na satu, svesni da su obmanuti,ali ipak oprastaju i autu i prodavcu koji ih svesno obmanjuje, jer komsija neće videti kako ga posle samo mesec dana vozi na remont letve volana, ili na zamenu plivajuceg ili na zamenu turbine. Komšija od svega zna da njegov ponosni komšija ima novog a4 TDI iz 2008god sa samo 160hKM i da ga je izašao baš povoljno i da je to direktno uvoz iz Nemačke gde je inače vožen samo po lepom vremenu i od strane samo jednog vlasnika. Onoliko koliko smo spremni da obmanjujemo sami sebe, toliko su spremni i drugi koji će nam u tome pomoći, a koji će imati koristi od toga. Kao društvo smo potonuli jako nisko, kad se lažiranje, prevara i dovođenje u zabludu tretiraju kao opšte poznate i prisutne činjenice na koje većina zatvara oči ili okreće glavu.
  11. 2 points
    Mijailović P.

    Protest zbog cene goriva

    Nama bi već uveli sankcije. [emoji3] sa TT
  12. 2 points
    chikavili

    Vazduhoplovstvo

    MiG 29 je jos uvek avion (u operativnoj upotrebi) sa najvecom inicijalnom brzinom penjanja. Su-57 je najbrzi, ali je jos uvek u statusu prototipa.
  13. 2 points
    Nismo se razumeli. Ne kažem da je all season guma za bacanje posle prve zime nego sam pričao generalno o smeši gume i mikro-kramponima koji ni na zimskim gumama ne mogu da prežive baš veliki broj km (a kod all season gume i visoke temperature). Zato sam ja i čuknuo auto sa winterama. Parking zaleđen, stanem, ubacim u prvu, krenem najsporije moguće, polako motam da uđem pored opela, auto krene ukoso, abs kaže "nema ovde kočenja sine", u sekundi cimnem ručnu da bar pokušam da ublažim udarac...ali ipak je pao "poljubac". To je bilo više naslanjanje na prednji branik opela, ali je njegov branik prsao kao lajsna i ostao da štrči. Pošto je bio parking TC-a, ostavim mu papir sa porukom za brisač i odem u TC da se ne smrzavam. Nije bilo ni svedoka ni kamera ali nisam džukela da bežim, sačekao sam ga, izvinio se i napisao evropski obrazac. Da sam imao dobre zimske gume ne bi Fabija ljubila Opela na minusu. To je ta mala razlika o kojoj pričamo, ona koja mnogo znači kad ti zatreba.
  14. 2 points
    beli82

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Na puntu Mk2 sam imao fulda ecocontrol. Doduše nisam nešto mnogo prešao sa njima jer sam prodao auto, guma je dobra, dobro drži na putu, ali brate što onaj široki kanal voli da pokupi one krupne kamenčiće koji neće da ispadnu i cakću dok se ne obruse u ravni sa dubinom centralnog kanala...samo sam njom sam imao taj problem da sam nekoliko puta stao sa strane da iščačkam kamenčić jer mi je taj zvuk probijao mozak. I pored zatvorenog prozora samo čuješ cak,cak,cak,cak...jedini razlog zbog čega je ja neću više uzimati.
  15. 2 points
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    A dobro najbrzi auto je uvek sluzbeni
  16. 2 points
    Apsolutno tacno, a i te zimske cemo jos malo da biramo kao za britansko podneblje, recimo neki RainExpert i sl. ... Ono sto je za zakon najbitnije je da imas 3PMFS oznaku (Three-Peak Mountain Snowflake), prva slika. Na drugoj je cisto njihova marketinska oznaka (kombinovano sunce/pahulja). Ista situacija kao i za prethodni model iste te gume, koji si okacio. Za kolegu, ono o cemu sam pricao (3PMFS & M+S) - CrossClimate na bivsem Stilu, a sarom su najvise "letnje" od svih AllSeason:
  17. 2 points
    to se kaze- Na'ranim prasice, ne diram dugmice!
  18. 2 points
    Eee, to su magovi Ilija i Ljubiša. U sezoni odrade i preko 30 auta dnevno na optici trapa. Prodje na kanalu brdo auta od Jugića do najnovijih S klasa, kombija, SUV, off-road, drift auta, trkačkih...
  19. 2 points
    Upravo tako. Retko vozim dalje, te i ne izlazim često na auto-put (samo da dođem do njega moram da vozim 30km ). Ali eto, juče sam sticajem okolnosti napravio đir od oko 400km, od čega je otprilike 300 bilo auto-putem, a ostatak magistralnim. Bilo je svega sem snega. Ujutru je mraz bio poledio asfalt na putu kroz Bovansku klisuru, koji je većim delom u senci, i nije bila bačena so i rizla ... Katastrofa ... prošlo je bez proklizavanja, ali sam na par mesta morao da vozim 20, gde inače prolazim sa 70-80 ... A u susret ide majstor opušteno 100, i naravno telefon u levoj ruci ... šta reći ... verovatno ima premium gume, što koče i po ledu ... Nakon toga smo kod Ražnja ušli u maglu k'o testo, i iz iste izišli tek nakon isključenja sa AP kod Jagodine (tamo gde je bio onaj lančani udes skoro) ... Voze ljudi opušteno 140-150. Jbg, razumem ja to, dobar i siguran auto, premium gume ... mož' i 200 ... I onako im je uključen radar, ne treba im vizuelno upravljanje, a tu su i premium gume koje imaju 10m kraći zaustavni put ... zlu ne trebalo ...
  20. 1 point
    Pa da, zato i na određenim deonicama puteva i na nadvožnjacima stoji tabla koja upozorava na iznenadno stvaranje poledice tokom cele godine. Danas dečko izgubi život u železniku...zavario se u trafo stanicu i isto kao u Ugrinovcima, sekli olupinu da izvuku ostatke... ništa nije ostalo ni od auta ni od vozača. Pretpostavlja se da je proklizao i izleteo sa puta...pitanje je koliko brzo je vozio i da li bi mu i najbolje gume pomogle.
  21. 1 point
    i ako bas hocete, kad se montira Wintera, ventil treba da bude kod slova ''W''. Tako samo cuo od jednog kupca i tad sam dostigao zen....nema dalje...
  22. 1 point
    Porsche video: Pet najbržih drumskih Porsche modela
  23. 1 point
    Zdravo svima, ako se neko misli za pristupačnu zimsku gumu neka pogleda BF GOODRICH gforce winter 2, fenomenalna guma.
  24. 1 point
    dach@

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Druže pogledaj kad budeš kupovao letnje gume malo veću dimenziju 175/65/14 ,ako kupuješ sve 4 gume. Dosta bolja i sigurnija vožnja i jača što se tiče rupa nego u 165/70/14 dimenziji. Možeš i kleber da pogledaš
  25. 1 point
    milos66

    Fiat Idea 1.4

    ubacen plin isao kod Tome u resnik na jedan dobar pregled ima malih ulaganja u cantra za antifriz malo busna, prednje viljuske zadnji amortizer ....
  26. 1 point
    neshaoct

    Audi Q7 / SQ7

    Audi SQ7 vs Bentley Bentayga Diesel
  27. 1 point
    Ne trpam ja tebe nigde, sam se trpas i ne propustas priliku da porucis kako si upravo "uvezao" ekstra dobar auto. Covece, ne kapiras da se na ovoj temi ne prica o tebi nego se suprotstavlja tvojim stavovima da je normalno i pozeljno da se vrati kilometraza na autu i tako proda nekome. Generalno, moj stav, a vidim i stav vecine ovde je, da se tako kupac dovodi u zabludu odnosno vara. Sto si se ti u tome prepoznao, tvoj problem. Naravno da nisam kupio od tebe auto, na pamet mi ne bi palo, naravno da se ne poznajemo i nema potrebe za tim. Ja ovde ni jednom recju nisam izneo o tebi bilo kakve licne kvalifikacije, samo diskutujem o pojavi koja je posast u trgovini automobilima i poprimila je osobine globalne prevare. Uredjene zemlje su to prepoznale i sankcionisale dok je ovde kupac prepusten sam sebi. Zato ljudima treba otvarati oci a kako ce se i da li ce se to odraziti na poslovanje tvoje i tvojih kolega, sorry. Licno bih voleo da vas sve listom potkace za to muvanje ali... sumnjam da ce u dogledno vreme drzava poceti to da resava. I na kraju, NE ZELIM sa tobom licnu polemiku, ako imas argumente da opravdas ovu pojavu (osim da te tako ljudi pre nazovu telefonom), napred, ako nemas, cuti i citaj sta ljudi pisu. Jos jednom ponavljam, ja se ne bavim prodajom automobila.
  28. 1 point
    bit

    Fiat Stilo 5v 1.9 JTD 2004

    Ovako moja ženka puni rezervoar od kada ja ne vozim [emoji3] https://streamable.com/sfxhi 58 l u stila [emoji4] Zaglavice kazaljku jb...
  29. 1 point
    Miroslavjtd

    Fiat Stilo JTD - akumulator ili...

    Jutros i danas sve radi normalno...temperatura oko 3 C , najjednostavnije bi bilo da je akumulator.
  30. 1 point
    https://www.car-pass.be/nl/over-car-pass Preporucujem da desnim klikom otvorite "Prevedi" ili "Translate" pa ce vam biti jasno kako to funkcionise u zemlji gde postoji red. U najkracem, svi koji se profesionalno bave pruzanjem usluga popravke automobila (cak i vulkanizeri) su OBAVEZNI da unesu podatke u centralni registar, izmedju ostalog, i o stanju kilometraze u trenutku kada su vrsili neku popravku na autu. Prodavac je OBAVEZAN da kupcu preda izvod iz registra, tzv "car-pass". Bez tog dokumenta kupac NE MOZE da registruje auto. E, zbog toga se vredi pomuciti i otici do trzista da za svoj tesko steceni novac kupite ono sto mozete a da pri tome ne budete prevareni. Nisam rekao da ce auto biti "idealan", "top", "besprekoran", bice onakav kakav je ali ce biti realno predstavljen i vi procenjujete da li cete platiti toliko koliko kupac trazi ili ne. Prema tome, Dule 021, te price pricaj nekom drugom, imas ti svoje "slusaoce" , nazalost, jer ti i mnogi slcicni funkcionisete u drzavi koja nema volju da vam "stane na rep".
  31. 1 point
    Drug mi je vulkanizer i kaze 70% sto je montirao guma ove godine su Kama,20% nova Wintera , 10% ako je bilo drugih marki a samo 1 par je montirao Sava.Kod nas ljudi cim cuju ili vide da guma ide dobro a jefina to kupuju.A mislim da njima 80% je bitno kako guma kopa uzbrdo nego kako koči kad zalete.
  32. 1 point
    horvat

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Mislim da se secam da sam video opciju u MES-u da se iskljuci skroz, ali nemoj me drzati za rec, bas zbog takvog dugmeta se nisam obazirao na to, dok sam cackao MES... Koliko znam, Giuliette posle facelifta (EURO6) imaju S&S takav kakav je kod tebe...
  33. 1 point
    Što se tiče all season guma, jako je važno napomenuti da se one ne tretiraju sve kao zimske gume osim ako nisu tako deklarisane. One su prvenstveno za područja sa umerenom klimom gde nema toliko velikih temperaturnih oscilacija, tj gde su zime blage sa malo ili nimalo snega i leda. Koliko god da je smeša gume dobra, praktično je nemoguće spojiti karakteristike za +40 i -20c jer je to za sada još uvek naučna fantastika. Možda bi radila prve sezone posao, ali posle druge sezone vrelog asfalta, drastičan pad karakteristika, pogotovo u zimskim uslovima bi bio neminovan. Ne znam tačno kako se naši organi reda vode, da li samo M+S oznakom ili planinski vrh sa pahuljom(a pogotovo ne znam za osiguravajuće kuće koje su poznate da koriste svaku sitnicu da ne isplate štetu). Ne znam zašto ali mi negde u malom mozgu stoji kao da sam čitao da kod nas guma mora imati simbol planinskog vrha sa pahuljom pa bih ja preporučio vama koji uzimate all season gume da ipak idete na sigurno i uzmete samo gumu koja ima planinče i pahuljče. Jedna zanimljivost, da Michelin za svoju gumu za sve sezone - crossclimate, koji pritom ima sertifikat zimske gume, ipak navodi da je za ekstremno zimske uslove preporuka da se opremite zimskim gumama jer su zimske gume ipak ciljano projektovane za zimske uslove.
  34. 1 point
    Milutinac

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    To je to. Bravo. Gasi mesalicu. Motaj kablove.
  35. 1 point
    dellas

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Na vecim felnama je razlika u ceni daleko veca, a za tu dimenziju je definitivno zanemarljiva. Licno auto zimi vozim po gradu + 1-2 puta put od 150-200km, na zimovanje idem uvek drugim autom tako da je meni zimska guma nuzno zlo koje drzim na autu od sredine decembra do kraja februara i fokus mi je uvek na letnjim gumama.
  36. 1 point
    Vi niste,mi jesmo
  37. 1 point
    Update za zvuk iz menjaca: Danas sam bio kod Gorana, vozio je, poslusao je, rekao je da je menjac odlican, utegnut, da je sve ispravno, neki primerci imaju taj zvuk prosto, ali da to nista nije za diranje Samo cu mu zameniti ulje na sledecem servisu, i to je to
  38. 1 point
    Nikola 1.6

    Fabricki Blaupunkt CD radio

    Ne znam kako je na cromi al kod mene na GP kad iskljucis radio pre gasenja motora pri ponovnom davanju kontakta radio se ne pali.
  39. 1 point
    integralac

    Funny photos

  40. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  41. 1 point
    Pa ne može baš bilo koja 17ica. Samo 205/45 ili 214/45 i to jeeedva. Ni prva a kamoli druga ne mogu u kombinaciji sa lancima,ako ikad zatrebaju ....za zimu fino nadji 15 cola i nabaci 185/65
  42. 1 point
    Sto manje znam o tim brojkama, mirnije spavam
  43. 1 point
    Ivan

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Mislis profesor ? Poredjaj gedore, pritegni radapcigerom, nasteluj reduktor... I gotovo.
  44. 1 point
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Hankook je srednja klasa recimo, da se vratimo na temu. Za ovu sezonu najbolja guma za normalne novce je Kleber Krisalp HP3. Gledam upravo neke cenovnike, 5600din je u 15", 6200din je u 16", zašto bi iko normalan kupovao Tigar? Ova guma je 6-ta na AB testu kočenja, gde je Tigar diskvalifikovan i na 40 i nekom mestu od 51 gume.
  45. 1 point
    Milutinac

    Fiat Freemont problem sa multimedijom

    Pre bih rekao da je u kvaru onaj senzor na tabli koji odredjuje da li hladi ili greje. A da kada poveca na HIGH sistem mozda izbacuje onu informaciju koju daje senzor, i po defaultu pici toplo...
  46. 1 point
    E jbg, pa taj motor ide u gomilu automobila, i koliko sam upućen nije baš smeće. Napamet znam da ide u: Fiat 500L Fiat Punto 2, 3 Fiat GP Fiat Idea Lancia Musa Lancia Y
  47. 1 point
    Poenta je baš kako si i sam rekao da se vozi GLAVOM ! U povratku uveče oko 6-7 stepeni, nema magle, pada neka kišica ... prati me komša u par godina staroj 520ici (sve 4 premium good year zimske gume ). Svako malo moram da usporavam i gledam u retrovizor i čekam ga ... I pomislim eto, vozi čovek 100-110, noć je ... a ja se zalićem u ovoj plehanoj konzervi ... budala ...
  48. 1 point
    Ima dobrih automobila svuda, kao i loših, ljudi generalizuju na osnovu ličnog iskustva sto je i očekivano. Svako ima svoju računicu i ona je individualna, a nije ista za različite tipove auta i različite vrednosti. Onaj ko kupuje preko radi jer je tamo našao jeftinije nego ovde i ima svoju kombinaciju bilo da je običan kupac ili preprodavac. Ali da se vratimo na temu, tvrdim da se kilometraža vraća radi profita jer ako olakšava ubrzava prodaju onda ti diže obrt sredstava, samim tim i profit kroz neku jedinicu vremena. Zaradjujes dinar po autu, nije isto da li prodas 2 ili 10 mesečno, ako imaš fiksne mesečne troškove 3 dinara bez vraćanja km bi PROPO ili mesečno zaradjivao manje. Naravno ovo je grudvanje sa ciframa, ali dokle god vraćanje km utiče iole pozitivno na prodaju samim tim je cilj i rezultat vraćanja km uvećan mesečni profit. Ne da bi zaradio 500e više po autu nego recimo 500e više mesečno.
  49. 1 point
    Na ovu temu cu samo izneti iskustvo iz Austrije. Naime, moj prijatelj (Austrijanac) je, po savetu nekog "naseg" strucnjaka, vratio kilometrazu na svom autu i prodao ga. Kupac je nesto verovatno posumnjao ili jednostavno hteo da proveri i otisao u firmu gde je uradjen poslednji tehnicki pregled i saznao da je auto tada imao cca 100 hkm vise nego kada ga je on kupio. Radilo se o cifri od 4500 eura. Kupac ga je, naravno, kontaktirao i zatrazio 1500 eura nazad. Moj prijatelj mu je ponudio da vrati auto a on njemu pare. Nisu se dogovorili jer je kupac rekao da "njemu auto odgovara ali ne vredi te pare (4500 e). Posle nekoliko dana, kontaktirao ga je advokat koga je kupac angazovao i predlozio da nesporazum rese dogovorom ili ce on biti prinudjen da preduzme pravne radnje koje podrazumevaju tuzbu i prijavu poliiciji za prevaru. Samo, sada se cifra popela na 2500 eura (1500 za obestecenje kupca + 1000 za advokata). Sta mislite kako se zavrsilo ? Jednostavno, sporazumo, auto je prodat za 2000 . Tako to funkcionise u drzavama gde je pravni sistem efikasan i gde ostecena strana nebi godinama cekala na presudu. Kod nas je to drugacije i osteceni cesto predju preko toga jer nemaju volju ni novca da se cimaju po sudovima u narednih par godina.
  50. 1 point
    djomla

    Vicevi 120%

    Sent from my 3310
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...