Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/11/18 in all areas

  1. 5 points
    Ne prijatelju, nego ideš 100, dete izleti, ti pritisneš kočnicu i uspeš da usporiš na 20km/h u trenutku udarca, te prođe sve bez posledica, jer nisi uštedeo 1500-2000din po gumi sa kojom ćeš u trenutku udarca u istom scenariju ići 50-60 km/h i presuditi mu na mestu. Poštenije je reći, ovo je najviše što sam mogao da priuštim, svestan sam, nego rugati se boljim, skupljim, BEZBEDNIJIM proizvodima. Vozio sam i ja Winter1, svestan nedostatka, mada pre n godina su koliko toliko bile u priključku sa nižim segmentom na tržištu. Danas je budžet ponuda mnogo šarolikija nego nekad i postoje gume koje nisu preskupe, a mnogo su kvalitetnije.
  2. 4 points
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Hankook je srednja klasa recimo, da se vratimo na temu. Za ovu sezonu najbolja guma za normalne novce je Kleber Krisalp HP3. Gledam upravo neke cenovnike, 5600din je u 15", 6200din je u 16", zašto bi iko normalan kupovao Tigar? Ova guma je 6-ta na AB testu kočenja, gde je Tigar diskvalifikovan i na 40 i nekom mestu od 51 gume.
  3. 3 points
    Poentirao je na kraju sa: I would encourage all readers to witness the astonishment / indignation / shame (and so on and so forth) of the 500 members of the community of Technical Managers when it was discovered that some included data not corresponding to reality.There is some rotten in our category, but we do not make a bundle of all the grass. I close with a provocation: dear customer, do you trust yourself to have the vehicle checked by an alleged technician who is not even able to report 6 digits? Think about it! mada je prevod chrome->translate to English
  4. 3 points
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Mislim zadovoljni su i pederi kad ih trpaju u dupe ali to ne znaci da je to dobro Mnogi su zadovoljni sa necim dok ne probaju bolje... I moj cale je zadovoljan sa svojim autom a ja sam takav da radije idem bajsom ako mogu...
  5. 3 points
    Slažem se da je glava najbitnija, ali to ne menja činjenicu da će moj auto da se na Winter1 zaustavi posle 45m umesto 35 sa 100km/h. Vozio sam je i ja godinama, to sve funkcioniše u principu kako treba, ali treba biti svestan da će neki Goodyear ili Conti da zaustave auto do 20-30 kad istrči neko dete, a Tigrica će da mu zapečati sudbinu sa 60-70.
  6. 2 points
    @Neno Slazem se sa Milutinom, sve si lepo rekao, ali iz svog ugla gledanja. Sto naravno postujem. Takodje imaj u vidu da poprilicno nas ovde ima i godina i iskustva, ne komentarise iz ugla napaljenog klinca da bi pobijao drugacija misljenja, nego cisto dobronamerno. Niko ne spori da je najveca prednost tog motora pomenuta jednostavnost, u pitanju su stari i dokazani FIRE atmosferci. Mali troskovi odrzavanja - jeftina registracija, jeftini servisi, dostupnost delova... I tu se uglavnom prica zavrsava. Licno mi ne predstavlja neko dostignuce da savremeni auto C klase moze da dostigne i odrzava 130 km/h na autoputu ili da mogu da vozim optereceniji auto pod klimom "u brazdi" iza neke poluprikolice na vijugavoj magistrali. Posto pominjes bezbednost (a mozak je na prvom mestu) - ta rezerva snage mi opste ne treba ni za kakvo "divljanje", "lepljenje za sediste" i sl., nego upravo za bezbednu, udobnu i opustenu voznju. Laka i brza preticanja, motor se vrti na manje rpm, manje buke, manja potrosnja... A i na putu ne zavisi sve od tebe - dovoljno da ta snaga samo jednom zatreba... Sa druge strane su nesto veci troskovi odrzavanja (a i to zavisi kako ce konkretan primerak posluziti za pi*ljivih par desetina hiljada km u nasem vlasnistvu) - pa neka svako bira prema svojim afinitetima. Najveci nedostatak 1.4 atmosferca je torque od 128 Nm dostupan na tek 4500rpm. Sto znaci da mora da se gazi da bi isao = veca potrosnja, veca buka, detaljnije predvidjanje situacija... Posto pominjes dizele i 120 KS - u toj snazi, te generacije opusteno imaju 300+Nm na cca 2000rpm. A sto se odrzavanja i komplikovanosti tice, vrlo blizu su im i savremeni turbo benzinci... Npr. iz istog 1.4 bloka, T-Jet ima 206Nm (120 i 150KS), MultiAir 230 i 250Nm (140 i 170KS). Najnoviji GSE MultiAir III benzinci daju oko 135KS i 205Nm iz litra zapremine (mali 1.3 T4 ima 180KS i 270Nm). I jos nesto nevezano konkretno za ovu pricu oko performansi, vec apropo generalne ponude kod nas (a meni je poprilicno bitna stavka za polovnjaka) - u C klasi najcesce slabasni motori sa sobom vuku i dosta nize pakete opreme.
  7. 2 points
    beli82

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Pa za banana državu ide i banana kvalitet. "Daj majstore sto 'iljada Continental guma za punta iz Šumadije. Kol'ko para? Ma daj bre, smanji tu cenu ,turi im one plastične gume za dečije peg-perego autiće i napiši Continental na njima, ko da je bitno. To je bre Srbija, ionako se ne bune nizašta, pritom i da hoće ne mogu nam ništa, koji su oni faktor u svetu da bi promenili nešto?"
  8. 2 points
    Pozdrav svima! Nov sam clan. Moje pohvale za ovaj sajt i forum! Pre 6m kupio sam Fiat Bravo 1.4 90 KS (2013) od prvog vlasnika, kupljen nov u Srbiji sa kompletnom servisnom dokumentacijom. Kuci sam ga doterao sa cca 32.500 km. Citao sam malo komenare, koje su ostavili drugi clanovi u vezi sa osnovnom benzinskom verzijom novog Brava (1.4 od 90KS). Koliko vidim, misljenja su vecinom negativna... E sad, da sam malo mladji i neiskusniji vozac (kao sto nisam ), moram priznati da bi se malo zabrinuo, ili bar zapitao, da li oni (bar ta vecina) uopste govore o autu, koji sam ja kupio!? Aktivan sam vozac vise od 20 god. i za to vreme presao sam "dosta" km i promenio solidan broj vozila raznih proizvodjaca (od Fice pa sad do Brava), raznih . Sva moja vozila su bila kupljena od prvog vlasnika, nisu bila iz uvoza, redovno su bila i ostala kod mene odrzavana i sa ni jednim vozilom nisam, hvala bogu, imao nikakvih ozbiljnijih problema. Vecina njih su bili benzinci, ali sam imao i moderne turbodizelase...tako da sam vrlo dobro upucen u prednosti i mane B i TD motora. Sta hocu da kazem...uz duzno postovanje svacijeg misljenja i afiniteta.... Fiat Bravo u osnovnoj verziji sa benzinskim 1.4 motorom i 90KS je sasvim dovoljan auto za potrebe prosecne srpske porodice (sa 1-2 dece), koja godisnje prelazi prosecan broj km (u prevodu 5-15.000 km). Cinjenica jeste da Bravo sa tim motorom nema snage u preticanjima i na autoputu kao njegove JTD verzije i da trosi "vise" nego dizel varijanta, ali isto tako rec je o proverenom i vrlo izdrzljivom Fiatovom motoru, cije je odrzavanje jednostavno i mnogo jeftinije nego kod dizela, kod njega nema rizika da ce doci do neke skupe havarije, kao sto to moze (i ne mora, ali nikad se ne zna) biti kod dizela (dizne, zmajac, turbina,...), rad motora je mnogo tisi i mirniji, manje prlja okolinu (nekome je i to bitno ) i dr... Slozicete se, mogle bi pristalice i jednog i drugog tabora da nabrajaju jos mnogo argumenata "za i protiv" jednog ili drugog. Da se vratim na mog benzinca. Ja sam ljudi stvarno zadovoljan ovim autom i njegovim performansama (i naravno uzitku) koji pruza u voznji na ovim nasim srpskim drumovima. Zadovoljan, ali ne odusevljen, i to je istina... Da bih bio odusevljen, morao da bih da uzmem JTD verziju od jedno 120 KS, ali je pitanje da li bih mogao da nadjem takav sa manjom (bar realnom) kilometrazom, pravom servisnom istorijom itd. Ali je i pitanje da li meni (uzimajuci u obzir moje realne potrebe) uopste treba takav auto samo radi uzitka i povremenog ne/potrebnog preticanja kolone automobila na autoputu ili Ibarskoj magistrali?! Meni ne...definitivno, jer u toku godine 90% svoje kilometraze predjem u lokalu, sto znaci gradska (70%), medjugradska (20%) i voznja na otvorenom putu (10%). Letos sam sa suprugom, 5-god. sinom i punim gepekom (koji nam je sa svojih 400 lit. bio sasvim dovoljan) otisao na duzi put (letovanje) do destinacije koja je bila udaljena cca 750 km u jednom pravcu, od cega je cca 80% autoput. Nakon povratka sa puta ostao sam i postao jos zadovoljniji kupljenim autom i onim sto mi je pruzio u toku voznje... udobnost, performanse, potrosnja, pouzdanost... Na kraju puta, bord kompjuter je pokazivao cca 7 lit/100 km (inace prosecna potrosnja u toku najveceg/najcesceg dela eksploatacije iznosi 8-8.5 lit/100 km), klima je dobro hladila prostor kabine sve vreme puta, auto je bez problema u 6.brzini dostigao i odrzavao "cruze" brzinu (max. dozvoljenu) na autoputu od cca 130 km/h, audio uredjaj je bio na nivou zadatka, a zvucna izolacija se pokazala kao sasvim solidna (pri brzinama kojima smo se kretali kako na AP, tako i na magistralama), menjac precizan i mekan, farovi ako ne odlicni onda bar vrlo dobri... Ljudi, ja sam zadovoljan, jer je auto ispunio moja ocekivanja (o dizajnu i estetici necu uopste ni da pricam ) u skladu sa mojim potrebama. Jednostavno, meni vise ne igra neku ulogu to koliko je auto startan, da li moze da "potegne" i "zalepi" vozaca za stolicu, vec da li moze bezbedno moju porodicu i mene da odveze od tacke A do tacke B i da me registracija i odrzavanje izadju jeftinije, a sve to uz "neodoljiv dizajn" :-) Malo oduzih, ali ne zamerite... P.S. Autogas ne nameravam da ugradjujem!
  9. 2 points
    Bokesh

    Fiat Stilo - popravka brisača

    Zdravo drugari, Radnja ove priče odvijala se jesenas, druga polovina septembra meseca... Podaci koje sam našao na netu su bili šturi ali su mi pomogli da lokalizujem i otklonim kvar, pa sam rešio da malo izdetaljišem i podelim sa vama, u slici i reči, nadajući se da će nekome biti od koristi. Elem, sticajem okolnosti, rešim da prodam svog Stila, sa kojim se družim pune tri godine, sa osmehom na licu. Razlog takve odluke je jedna Croma koju sam slučajno sreo ;-) Zadržao bih ja i Stila, ali finansije ne dozvoljavaju 2 automobila, pa presekoh i postavih oglas na PA, a bogami i ovde. Kako sam ga oglasio tako je on mučenik rešio da se bori da ostane u porodici, a kako će nego da mi "zatvori oči". U sred jednog pljuska, u gradu, on odluči da nema potrebe da briše suvozačevu stranu... WTF... Moj brisač maše, suvozačev ćutiiiiii. Dodjem ja kući i razmišljam ŠTA BI... I pošto ko nema u vuglu ima u guglu - kretoh ja sa pretragom. Nađoh nešto malo o navedenom problemu, u par reči, što je realno dovoljno onome ko je otvarao taj deo ispod šoferke, gde čuče poluge brisača. Za mene, blage veze ne znam o čemu pričaju.... Ali reših da istražim. Čeka se prestanak padavina i odlazak u roditeljski dom, tačnije garažu, na grunfovanje.... Zaista nije bilo komplikovano. Potrebno je samo malo volje, pažnje i alata. Ništa više. Preporučujem i onima koji nisu skloni akcijašenju, da nastave da čitaju temu, možda ih zainteresuje... I etooo, dodje i dan da može da se čačka. Ima se vremena, a i ne pada više. Stižem u selo, osmatram, slikam i počinjem: Potrebno je prvo skinuti obe metlice brisača - na prvoj slici obeleženo crvenom bojom (najlakše uraditi kada je hauba podignuta). Zatim lagano i pažljivo povadite plastične žabice koje drže plastičnu masku koja pokriva taj deo ispod haube. Ako ne budete baš pažljivi lako ih možete pokidati pa nećete imati čime plastiku da utvrdute nazad, ako toniste predvideli pa kupili nove žabice, što bi bilo mudro ali nije neophodno (ako ste pažljivi) Na donjoj slici je takodje obeleženo mesto žabica (samo sam greškom koristio crvenu boju Kada ste sve lepo poskidali i demontirali počnite sa skidanjem plastike, koja je na mnogim mestrima verovatno prilepljena za šoferku. Radite lagano i bez previše zapinjanja i sile. Ipak je u pitanju vaš ljubimac. Ako neće, sesti, popiti pivo, razmisliti i nastaviti hladne glave. Ne znam zašto, ali posle piva obično hoće - dal je neka hemija u pitanju - jbm li ga :-) E, kada ste uklonili plastiku, zateći ćete sledeće: Problem je zaokružen zelenim. Da bi ste to rešili morate da demontirate ceo mehanizam, što ćete lako uraditi odvijanjem šafova označenih crvenim strelicama. Kada izvadite mehanizam to će izgledati kao na donjoj slici. Problem je zaokružen ovom zeleno žućkastom bojom. Na gornjoj slici je već rešen, Jbg, zaneo sam se poslom pa zaboravih da slikam korake.. Elem, polugu na ovoj osovinici drži jedan plastični prsten koji se usled godina rada u kišnoj Holandiji razlokao i poluga je spalaaaaa. problem sam rešio tako što sam turpijom lagano poravnao jednu stranu osovinice, kirnerom označio mesto gde ću probušiti rupu, uzeo burgiju od 3mm i zzzuuuuuuuu. Materijal je mekan i probuših ga očas posla. Vratio sam polugu na osovinu i pošto nisam imao osigurač rascepku, osigurač glumi parče tvrde žice koje sam na krajevima savio u obliku latiničnog slova S Slikao sam, ali ne mogu iz nekog razloga da upload-ujem sliku, pa pokušajte da uveličate gornju sliku, trebalo bi da se vidi. Time je operacija završena, ostalo je da se sve vrati na svoje mesto, samo obrnutim redosledom. ALIIII, pre toga, malo sam počistio kanal u kome stoji navedeni mehanizam, a koji se napunio lišćem, iglicama i koje kakvim čudesima.... Nakon ovoga je sve vraćeno na svoje mesto i učvršćeno sačuvanim žabicama. Testirano - radi kao DOKSA! I Stilo opet ko devojčica, čeka novog vlasnika. Etooo, nadam se da će ovaj kratki tekst, ilustrovan sa par prikaza sa lica mesta, nekome olakšati muke. Svako dobro, živi mi bili. Bojan, Kraljevo
  10. 2 points
    Shvatam da neko vozi Winteru, ali kad neko tvrdi da je ok guma onda nekako ne mogu da prihvatim da "vozi glavom" posto ne moze da me ubedi da je sposoban da objektivno postavlja granice. Guma je losa i tako se treba ponasati prema njoj kad se montira na auto ako bas mora. Ako izbacim iz price kineske znj gume koji na V saru stavljaju M+S oznake i slicne gluposti, goru gumu od Wintere zaista ne znam iz licnog iskustva sa gumama. Cak sam i sa Sigurom kao letnja guma zadovoljniji nego sa Winterom kao zimska guma. Cak i ova glupa Kama (istina koliko vidim moj je redji model, EURO 519, ne znam kakvi su drugi) je bolji nego ona iako licno na svom autu nisam imao goru gumu. Kad bi se neko upoznao malo sa tematikom izrade guma, ako izostavimo pricu o smesi u koju ne mozemo kao amateri da proverimo pogotovo kod zimskih guma gde se ne daju ni osnovni podaci o tome za razliku od letnjih guma (tu barem mogu odredjene pretpostavke da se naprave), uvideo bi samo iz sare koliko je dosadasnja Wintera ocajno dizajnirana guma. Mozda je dobra po snegu (mada nista specijalno ja nisam primetio ali nisam je ni vozio nesto u tim uslovima posto u Backoj jednostavno nema snega na kolovozu vise od par dana godisnje), ali je ocajna na suvom i katastrofalna na vlaznom. Sta znaci pretezak auto za neku gumu? Postoji standard za nosivost gume Dok se ne izmeri povrsina kontaktne povrsine, ne bih davao takve odprilike izjave da je odredjen auto tezak ili ne za neku gumu. U zavisnosti od dimenzija guma, nekad guma moze biti manje opterecena na vecem autu.
  11. 2 points
  12. 2 points
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Sa 100 na kočenju po mokrom razlika je 10m u odnosu na premium, plus još dodaj karakteristiku automobila. Ako vidiš nešto ispred sebe sa 2+ auspuha, ostavi ti i 20 meteri.
  13. 1 point
    Tako je dobaaar osecaj biti ponovo u "familiji" Ovu pricu prosto moram da pocnem 'od Kulina bana', da bih podelio sa vama citav put. Sve je pocelo sa Stilom. Taj auto. Pre toga sam vozio Fiate (Uno i Punto), jer je to bilo u porodici, a ne zato sto sam ja to zeleo. Voleo sam ja njih, ali onako, uvek sam mislio da su drugi bolji. Dok nije dosao trenutak moje prve samostalne kupovine. Gledao sam svasta, ali posle voznje Stila, nije vise bilo dileme 'gde pripadam'. Taj zvuk motora i performanse su me odusevile (za tu klasu ofc). Ali me je nedugo nakon toga, debelo 'ugrizao za srce'. Posle mnogo problema, pregrevanje, dihtung, potrosnja ulja, plavi dim, imobilajzer, itd itd, odlucio sam da je bilo dosta, i pogodjen takvim losim iskustvom, zeleo sam nesto pouzdano po svaku cenu. Pojavila se Kia Ceed od kolege sa posla, koji je prvi vlasnik. Vec nakon prve voznje sam znao da 'nije to to' ali sam se tesio recima 'navici ces se sigurno, vozio si i gore'. Nikad se nisam navikao. Presao sam sa njom 30.000 km, i svakim danom me je samo sve vise nerviralo ono sto sam primetio i prvog dana - letargican motor. Pored naravno jos par stvari koje sam otkrio vremenom. U meni je brzo i jako rasla zelja da prodam Kiu i kupim opet nesto sto cu voleti, medjutim nikako nisam mogao da pronadjem racionalan razlog za tako nesto - auto sluzi, ima malo km, apsolutno mu nista ne fali, i dovoljan je za moje potrebe. Nedavno sam je stavio u oglase za, po mom misljenju, nerealno veliku cenu, misleci da nece sigurno otici, ali sa namerom da 'opipam trziste'. I ne lezi vraze, nije proslo ni pune 2 nedelje - javi se kupac, i op - iscalenzuje (skoro) sve sta sam trazio! Za neverovati! Ljudima stoje auti mesecima u oglasima, a kad stavis prakticno bez namere da se proda - ono ode u roku od odma. To je zivot. Svo to vreme 'agonije vlasnisva' sa Kiom provodim temeljno izucavajuci - sta sledece. Definitivno je sad iskustvo vece, i shvatam da moram uloziti mnogo vise napora, ne bi li pronasao nesto sto bi me ujedno i ispunjavalo, i sluzilo dobro. Puno sam citao, razgovarao sa ljudima, gledao, vozio, probavao, itd. Rezultat svega toga je - Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks, odnosno T-jet motor Odlucio sam se za ovaj motor zbog izuzetno dobrog balansa performansi i jednostavnosti, odnosno robustnosti. Zapravo mislim da se redovno odrzavanje uopste i ne razlikuje od Fiatovog 1.4 atmosferca, a po eventualnim kvarovima tu su samo zamajac i turbo, gde zamajac stvarno retko jako ode na benzincima. Bio sam otvoren i za neki Bravo 2010+, sa T-jet, ali takvi se bas nikako nisu pojavljivali. Kada je vec sve bilo odluceno, pare spremne, nisam zeleo da se zurim. Medjutim, kako sam svakako vozao razne Giuliette - potpuno nove, stare 8 god sa preko 200.000km, ispravne, neispravne itd, smatrao sam da imam u sebi neki 'reper' za poredjenje, i da ne treba da propustam prilike, samo zato sto nisam pogledao XY primeraka. Tako sam odlucio da odem u Loznicu i pogledam belu Giuliettu 2013. sa navodnih 22.000 km na satu od prvog vlasnika iz Srbije. Plasile su me price o Loznici, i cinjenica da je auto dugo bio na oglasima, ali ajde, ne moze se znati nista dok se ne ode. Dan pre dolaska sam zamolio prodavca da ne pali auto, kako bih mogao da vidim hladan start. Kada sam stigao, lepo me je docekao, uveo me u garazu gde je stajala Alfa, i lepo mi rekao da ju je sinoc uterao i da je po mojoj zelji nije palio od sinoc. Opipavam turbo, creva, izduv - sve hladno. Palim - vidno prvi start, drzi na oko 1500-1800 rpm, gledam u auspuh, nema nista, samo kondenza malo. Dobar prvi znak mislim. Odlazimo u voznju obilaznicom oko Loznice. Generalni osecaj je da je taman malo rastimanija od one sa 7.000 km iz Stojanova, ali mnogo utegnutija od svih sa 100+ hiljada sa placeva. Dobar drugi znak. Vodi me dalje prodavac da me upozna sa prvim vlasnikom. Ne bih da imenujem, ali fin i uspesan covek, prepricava mi istorijat, pokazuje mi papire, za sada se sve poklapa. Nakon toga, teramo auto na reglazu trapa, pre svega zato da se zavucem u kanal i pogledam je od dole. Gledam - sve deluje korektno, svi delovi deluju jednako stari, na limu nema nista, suspleh malo zakacen od dole i prednji branik malo zagreban od dole - taman da vidim da nije nov. Deluje dobro sve. Kazem im da odrade reglazu. Tu se pojavljuje prva 'bubica'. Nisu uspeli da podese nagib zadnjeg levog. Zovem majstora, opisujem mu, kaze paa to moze svasta da bude, ako ti se ostatak svidja, nemoj propustit zbog toga. Odlucim da rizikujem i pazarim je. Odmah isti dan je teram kod Brane u Vranic, na detaljan pregled (mada nije pre kupovine, ali ajd), i veliki servis. Nakon dva dana Brana mi potvrdjuje da i njemu sve deluje tako kako je opisano, i da je auto odlican - pada mi teret sa duse Jutros nosim auto u Kemoimpex, i sada uspevaju da uteraju sve uglove u 'zeleno', tako da se nadam da je i s tim gotovo, mada cu definitivno obratiti paznju u narednom periodu. Osim toga, ove trenutne celicne felne nisu bile dobro izbalansirane tako da sam imao treskanje volana pri tacno 130 km/h, ali i to je danas reseno u Kemoimpexu. A sada malo o samom autu: Kupljen je decembra 2013. i na prvom servisu koji je radjen nakon godinu dana je imao 5.000 km. To je informacija koju sam dobio od Kompresora, gde je i kupljen. Nakon toga je do ove godine i 19.000 km bio kod tog prvog vlasnika, odnosno njegove supruge, nakon cega prelazi u ruke prodavca preko kojeg sam i dosao do auta, koji prelazi sa njim jos 9.000 km, tako da je sada stanje na satu 28.000 km Oprema je tzv. "Veloce", ali nju ne treba mesati sa trenutnom "Veloce" opremom. Vise lici na trenutni "Sport". Od nestandardnih stvari poseduje: - crno nebo - neobicna crvena sedista, podsecaju malo na Bravo Sport sedista - alu pedale - crvenim koncem prostepan volan, menjac i rucna - retrovizori u mat sivoj nijansi - alu felne 17 turbine u identicnoj nijansi sa retrovizorima Od standardnih stvari tu su : - tempomat - zadnji parking senzori - manuelna klima (mada mislim da bez ovog i ne postoji?) Ono sto mozda malo nedostaje: - prednji naslon za ruku - Blu&Me - automatska klima Naravno, kao i svaki zaludjenik, i ja sam vec (odavno) napravio listu modifikacija koje planiram da uradim : - eibach pro kit - short shifter - microlink2 za usb muziku U razmatranju su jos : - 18 felne potkovice - bocne suknjice QV - remap Jos malo o utiscima iz voznje, a i ovako: Iako sam pre kupovine vozio mnoge Giuliette, i pri tom bio siguran da nema tu sta da me iznenadi - nikad se ne moze bas svee skontati iz test voznji, koliko god one bile duge. Jedna stvar koja mi je zasmetala prilikom povratka iz Loznice je predug hod pedala. Sve tri. Zatim pozicija sedenja je pomalo skucena, iako nisam visok (180 cm) ne mogu lepo da opruzim nogu, nego mi stoji onako u V, nagnuta ka menjacu. Ali je svakako bolje od Kie, pri tom imam i tempomat, pa mogu malo da rastegnem noge povremeno. To bi bilo sve sto se tice negativnih utisaka. Pozitivni su mnogooo duzi... Motor 1.4 tb, odnosno T-jet je odlican. Izuzetno fino vuce, mala turbina, jak srednji opseg. Nema ga bas poente vrteti preko 5.000 rpm, ali to svakako i nije podrucje koje cesto posecujem. Zvuk je odlican, bas ima onako duboku notu iz auspuha. Odziv na gas je isto lep, nije naravno na nivou atmosferca, ali ne bih ga nikako nazvao 'tromim'. Do nekih 120 km/h vuce odlicno, bas se oseca da lepi u sediste, nakon toga ima solidno ubrzanje, moze da se pretice lagano i slicno, ali nema tog osecaja guranja u ledja. Jos je rano da pricam o potrosnji, ali recimo obratio sam paznju na trenutnu potrosnju dok sam bio na tempomatu izmedju Bg i Ns i ovo su neke vrednosti : 140 km/h - 8L, 120 km/h - 6.5-7 L. Sto je po meni izuzetno dobro. I Kia a pogotovo Stilo su mi trosili vise na tim brzinama. Naravno, kad se stiska, potrosi i vise nego sto bi se od 120 ks ocekivalo Lezanje u krivinama i sam mehanizam volana su mi apsolutni highlight ovog automobila. Kad se brze udje u krivine, predivan je osecaj kako se auto postavi, nekako je dobro izbalansiran u smislu odnosa 'prednjica-zadnjica'. A volan!? Toliko precizan volan nisam video ni na jednom drugom autu te klase (osim mozda nekih bas hot hatch). A pri svemu tome, nije previse tvrd. Kia Ceed je daleko tvrdja od Giuliette, sto je iznenadjujuce po meni, s obzirom na ciljnu grupu. Naravno, da ne bude sad da pomera granice fizike - i dalje je to auto sa prednjim pogonom, kad se pretera, kliza prednjicom kao i svaki, ali do tog momenta, siguran sam, pruza mnogo vise uzitka od 'svakog drugog'... I naravno, ne bih mogao da zavrsim ovaj deo da ne spomenem tu Alfinu posvecenost detaljima, kad vidim logo urezan na naslonu za glavu, zatim na instrument tabli one italijanske natpise aqua, benzina, giri, itd, alu pedale, sive retrovizore... Jednostavno, svaki delic auta otise tim karakterom. Iako sam enterijer nije nekog 'premium' kvaliteta, i dalje se vidi taj trud da bude jedinstven, u tom njihovom specificnom stilu. I to jako cenim. To je nesto sto cini ovaj auto boljim od sume njegovih delova. Za sada nemam bas nekih slika, ali sto bi rekli, 'stay tuned' - bice sigurno mnogo
  14. 1 point
    hibi011

    Punto EVO 1.3 MJet

    Našlo se vremena da i ja mog "EVOa" predstavim. U pitanju je model iz 2011 godine sa 84 ks koji uopšte nije bio moj prvobitni izbor. Prvobitni sam hteo da nadjem nesto "gradsko" iz C segmenta, ali iskočila mi prilika da u toku potrage za kolima odem i probam jednog Grande Puntića (1.4 TJet 120 ks) i to je bilo to. Skontao sam da je idealan gradski mačor i onda se potraga fokusirala na njega, a naravno u opticaju je bio i dizelaš. Mogu reći da turbo benzinaca i nije bilo nešto previše u ponudi, odnosno bilo ih je razbacano po Srbiji ali ja zaista nisam nameravao da iz Beograda zapičim u npr Suboticu i pređem stotine km kako bih samo pogledao auto na osnovu picnutih slika sa oglasa. Isprobao sam modele i sa 84 i sa 95ks, mogu reći da se u gradskoj vožnji ne oseća razlika, prva druga treća brzina, nema se tu šta značajno primetiti i isti su, ali sam u toj potrazi skontao da želim neki koji nije klot sa opremom. E onda na tapet stiže ovaj moj mali kog sam na kraju i pazario Sa slika se može videti i ta oprema koja mi je zapala za oko, pored standardnih stvarčica poseduje adaptivni tempomat, alu felne 15ice, automatsku klimu, ambijentalno osvetljenje (tek sutradan uveče sam skontao ovo osvetljenje kontrolne table koje se slabo vidi na jednoj od slika). Sve u svemu mene je to kupilo, a onda sam ja kupio njega Od ulaganja sam imao zadnje dve gume i prva sledeća stvar je izrada rezervnog ključa (ako imate nekoga za preporuku pišite, i dajte neki popust za sveže "dekintiranog" čoveka ). U planu je da se doda naslon za ruku, mehanička ili elektronska zaštita, multimedia i eventualno parking senzori. Naravno ove stavke osim zaštite automobila su proizvoljne i to će biti otom potom, treba se oporaviti od troška kupovine Valjda sam sve pomenuo. Komentari su dobrodošli, a za pitanja stojim na raspolaganju, pozdrav!
  15. 1 point
    Druze,moze da vas ima 23 koji ste zadovoljni tom gumom.Ja na libri imam ne krstenu z8 winter kupljena u DE.Drugar na golfu 4 nove wintera,prosle zime,kad je bilo ono malo sneznih dana,ibarskom svi voze 50,ja idem 80 on ide iza mene 60 i kad smo stigli,brate jer tebi bezi auto,ja reko brate ja kao da vozim po suvom.Po mokrom wintera,ne da je losa,nego je jednostavno nula od gume.
  16. 1 point
    Imao 4kom na Puntu i bio sam prezadovoljan. Ni u jednom trenutnku nije podbacila. Znam da ima i boljih ali za te pare...I sad sam na Idei dobio prednje skoro nove Kynergy Eco u 195/60 R15, i ceo novembar sam sa njima vozio. Nazad je neki Dunlop SP sport iz 2012god,ali je odradio tih par hiljada km koliko sam ih vozio do montaže zimskih. Sledeće god dva nova Hankooka i ciao.
  17. 1 point
    djomla

    Nuova Bravo - problem sa rikverc svetlom

    Negde je prekid, treće nema [emoji3] Ne znam kako izgleda, ako mozes skini dzek pa vidi direkt na kablu da li dobija struju, pa juri dalje. Sent from my 3310
  18. 1 point
    Ivan

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Mislis profesor ? Poredjaj gedore, pritegni radapcigerom, nasteluj reduktor... I gotovo.
  19. 1 point
    Ivan

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Posto se pojavila jos jedna nepotrebno otvorena tema, a linkovana na pricu koju smo ovde vodili - tehnicki sadrzaj je prebacen u novu temu o problemu sa rikverc svetlom na Nuova Bravo:
  20. 1 point
    beli82

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Nema u onakvom sudaru tela...Samo Roršahova mrlja koju preslikaju na papir.
  21. 1 point
    neshtry

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ima šanse! Pažljivije se vozi kada ne računaš previše na gume,ali ti mozak radi.
  22. 1 point
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Dozvoli da ga profajlujem, da je ostao živ da potroši te gume iz prve ugradnje, stavio bi Winteru.
  23. 1 point
    beli82

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Zvezdana vatra iliti Starfire iliti Trayal je plastikaner koji je možda malo bolji od onog krša koji je Trayal bio poslednjih 20-ak godina, a možda nije ništa bolji nego su ga samo kupili Ameri, prebrendirali ga i samo beru pare od sirotinje. Da nisu najjeftinije niko ne bi ni pogledao te gume. Sad će baš Ameri da kupe kompaniju, da ulože milijarde u nju i da razvijaju tehnologiju za gumu koja košta 34€...to je kapitalizam gde marža mora u velikim sistemima biti bar 40%, a ako proizvodiš u Srbiji onda i mnogo više. Imam osećaj da oni od prihoda firme ulažu u razvoj k'o ove vajne firme što se reklamiraju kao veliki humanitarci - 1 dinar od prodatog artikla.
  24. 1 point
    delakroa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Jesenas sam se raspitivao koje zimske bi bile dobra zamena letnjim continentalkama. Sa letnjima sam presao skoro 10 hiljada km, nikakve zamerke nisam imao. Tu pred 1.novembar sam se iscimao kontrole, kazne i kojekakve gluposti i pozurio da kupim Starfire. Malo je reci da sam razocaran. Vozio sam prethodni auto na kama gumama, na poledici sam se klizao i uopste nisam imao kontrolu nad automobilom, to je bilo samo jednom, ali dovoljno takvog iskustva. E sad, Starfire su se vec sad lose pokazale, po mokrom samo, u krivini sam osetio da auto ide nekom svojom putanjom... To je iz mog ugla, ali bih savetovao da ako neko i razmislja uopste o Starfire ili Kama gumama... da razmisli jos jednom
  25. 1 point
    Moje su bile dunlop sp10, one drvene ... sećam se kad sam prvi put montirao winter1 nakon njih ... usledio je muk ... kao kad klikneš noice cancel Nakon 6 godina i 40ak 'iljada bile su neupotrebljive, plastificirale se a šara još po PSu ...
  26. 1 point
    PremieRacing

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    E, samo zbog ove "ORGINAL" deklaracije više neću Seleniu da kupujem... ORGIje aNALne
  27. 1 point
    Eto korisne informacije, da znam šta da izbegavam kad budem letnje kupovao ...
  28. 1 point
    E pa drugari i ja sam imao tu verziju motora i doziveo da blok pukne na 120.000 da glava pocne da se raspada na 145.000 da karike prosviraju na cc 130.000, gumice ventila, razna creva i crevca, poludele lambde i zacepljene katalizatore ne racunam....i da, auto nije bio uvezen, bio je kupljen kod nas, drugi sam vlasnik bio (prvi ga je redovno odrzavao,stariji covek je bio u pitanju) Uglavnom, super je on za voznju, posrce u gradu ladno 10-11 benzina, na otvorenom je druga prica, tu pada lagano na 5.5-6l, naravno bez klime, jer sa klimom je mrtav, jos ako su 2 ili 3 osobe u njemu sa vozacem ide lagano uz Pazarsko brdo ili crkvine nekih 50 km/h, preko toga jednostavno NE MOZE. A to je sve samo ne uzivanje u voznji.... Jedino sto kod njega valja je izgled i to je to. U taj auto sam za 3 godine ulozio cirka 2700e i na kraju ga prodao za 2500 jer nisam mogao vise da se nerviram i da se brinem gde cu poci i sta ce da mi crkne u putu, da li ce kvacilo da propadne ili ce chek lampa da se upali i otera ga u safe mod....prodat je sa nekih 165.000 km pravih. Da ne bude zabune, nisam neko ko od auta trazi neke sulude perrformanse, uglavnom sam u zivotu imao i vozio Italijanske automobile, ali za ovaj auto sa ovim motorom, mala Panda kockica biznis 1.1 , je spejs satl licno, u svakom pogledu. Sent from my MI 8 using Tapatalk
  29. 1 point
    Ako je neka Eco serija to ne valja nicemu koja god da je marka
  30. 1 point
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Pa ok, stvar je samo da Wintera nije bila top u svojoj klasi ni kad je napravljena a sad je vreme vec ubedljivo pregazilo. Kakav je ovaj nov model Wintere, nemam iskustva, ali barem na izgled se cini kao drasticna promena.
  31. 1 point
    beli82

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Pa deluje glupo ali moraju da prate sve cenovne segmente makar napravili lošu gumu u većim promerima, a samim tim naterali ljude da kupuju više klase guma. Ja kad vidim da neko stavlja wintere ili bilo koje tigar gume na iole skuplji auto koji nosi točkove od 16" pa nadalje(pogotovo one šire od 195), nije mi dobro. Ljudi traže jeftino, mora Michelin da im napravi jeftino u svom podbrendu...a kada vidiš da za te pare ne može da se napravi dobra guma, onda ćeš (možda) da kupiš višu klasu tj Michelin. Jesu tigrove loše, i jesu uvozne gume malo, ali malo bolje od tigra svakako, ali sam hteo da kažem da treba preskočiti taj najniži segment po svaku cenu jer je mala razlika u ceni a dovoljno velika u kvalitetu između niže i srednje klase da bi ste se odlučili za ovu skuplju. Moram da dodam da posle današnje montaže zimskih guma koju sam platio 2860 dinara(skoro duplo skuplje nego prošle godine) definitivno teba od sada uzimati dva seta felni. Do skora nije bilo toliko ekonomski isplativo ali sa ovim cenama bogami jeste. Ovako na proleće daj 2860 pa na zimu isto toliko, ispadne da za jednu sezonu sada bacimo po komplet čeličnih felni. Dodate na godišnji trošak auto-budžeta još 3500 dinara koliko je sada nadrndana cena tehničkog pregleda, i ušteda na felnama nije zanemarljiva.
  32. 1 point
    Kad je meni na puntu mk2 crkla druga lambda sonda(ona posle katalizatora), shvatio sam kakav osećaj imaju vlasnici Ferarija kada pogledaju u bord kompjuter.
  33. 1 point
    Axic

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Na službenom takođe Wintera i moram se složiti sa ovima što kažu da je po mokrom katastrofa. Prvi put vozim auto sa Winterom i znam da je nikad kod sebe ne bih stavio. Kad pređem u svoj auto sa Kleberom krisalp HP2 razlika je barem meni očigledna i na strani Klebera.
  34. 1 point
    Laufenn isti đavo kao i Wintera.
  35. 1 point
    Moj drug se vracao kroz grdelicku klisuru . U tunelu makedonac iznenada nabode kocnicu punu, nabode i on al ga udari malo od pozadi. Kaze da sam samo 10cm ranije stao, svestan da ga je guma izdala.
  36. 1 point
    Isto je i moje iskustvo sa winterom. Po dubokom snegu ide ko tenk, ali po kiši i lapavici je užasna, naročito posle prve sezone.
  37. 1 point
    Ja sam kupovao wintere i kada sam imao punta MK2 i kada sam posle Punta prešao na Škodu Fabiju. Te gume jesu dobre za sneg i dobre su kada su nove, ali na mokrom su slabe. Iako sam uvek imao dva seta guma i montirao odgovarajuće gume prema vremenskim uslovima a ne prema zakonu(i zbog svoje bezbednosti i zbog manjeg habanja guma), wintera se nekako brzo "uplastiči". Već sledeće sezone nije to to, ABS se previše često palio, čak sam zbog toga i čuknuo branik jednog vozila na parkingu. Nisam siguran koliko su te jeftine strane bolje od tigra. Ipak proizvodnja preko, pa uvoz, pa carina, porez, marže više "ruku"... Za gume definitivno vredi odvojiti koju hiljadu više jer se zaista oseti razlika. Edit: Recimo, hankook icept rs2 me je oduševila kada sam se sa fokusom igrao po snegu i pokušao da ga nateram da prokliza. Abs i asr su se samo dva puta na kratko uključili, a guma stvarno "jede" i mokar asfalt i sneg podjednako dobro.
  38. 1 point
    Kod nas se u tih 5 dana ne bi dogovorili ko ima nadleznost...
  39. 1 point
    vach

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Aj da bacim i ja koju. Vozim winter1 vec nekoliko sezona, mislim da je 4. Objektivno guma je losa. Ne u smislu da ne moze da se vozi, ili u smislu da je kockasta, nego prosto na dnu je lestvice... Nudi slabe performanse. Nekome je to dovoljno, ali ne moze se reci da je guma dobra. To je sto bi rekli stranci, misleading. Sad gledam na kemo - ~4800 din je. Moze da se gleda sta ima za te pare da se kupi ( u toj klasi do 40-50e). Odgovorno tvrdim da je trenutno los izbor jer imate Lassu Snoways 3 koja je sigurno bolja... Prosto, ni racunica se ne slaze, zar ne? Ocu reci da za jako malu doplatu (ako se uopste i doplacuje) moze da se uzme guma boljeg kvaliteta. Hankook je ~1000 din skuplji po gumi. Ja sam je uzeo jer u tom trenutku vise se i ne secam zasto. Mislim da lasse u tom trenutku nije ni bilo, mozda je alternativa bila sava... A sto se tice utiska, guma radi, kotrlja se. Kad stisnem malkice jaci gas na vlaznom kolovozu odma slajfuje. Ne osecam se bezbedno i vozim oprezno. A sto kazu neki, zimi vise snega i nema, samo vlage... Ovo je licno misljenje, bez namere da nekoga iznerviram. Pozz
  40. 1 point
    Ne čudi... vidiš da su neki mandovi [emoji23]
  41. 1 point
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Nemam komentar stvarno na ovakvu izjavu.
  42. 1 point
    totti

    Funny photos

    http://cloud.tapatalk.com/s/5c0e948e96a96/video-913b9d515818599ba0fe7d4626c841d0-V.mp4 Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  43. 1 point
    neshtry

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Meni je prosečna brzina 22km/h [emoji41]
  44. 1 point
    YUgisa

    A3 1.8T 132kw A/T

    Ne znam kakva to bolest vlada u NS, ali ovi Novosadisti moraju na hitno lecenje Jedan kupi dizela, drugi kupi automatik xD Sta je sledece, VW dizel automatik
  45. 1 point
    Ima dobrih automobila svuda, kao i loših, ljudi generalizuju na osnovu ličnog iskustva sto je i očekivano. Svako ima svoju računicu i ona je individualna, a nije ista za različite tipove auta i različite vrednosti. Onaj ko kupuje preko radi jer je tamo našao jeftinije nego ovde i ima svoju kombinaciju bilo da je običan kupac ili preprodavac. Ali da se vratimo na temu, tvrdim da se kilometraža vraća radi profita jer ako olakšava ubrzava prodaju onda ti diže obrt sredstava, samim tim i profit kroz neku jedinicu vremena. Zaradjujes dinar po autu, nije isto da li prodas 2 ili 10 mesečno, ako imaš fiksne mesečne troškove 3 dinara bez vraćanja km bi PROPO ili mesečno zaradjivao manje. Naravno ovo je grudvanje sa ciframa, ali dokle god vraćanje km utiče iole pozitivno na prodaju samim tim je cilj i rezultat vraćanja km uvećan mesečni profit. Ne da bi zaradio 500e više po autu nego recimo 500e više mesečno.
  46. 1 point
    neshtry

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Nisam nikad bio srećne ruke sa izborom,sa polovnim gumama,tako da mi "lakše" da kupim nove.Vozim ih otprilike 5 godina(zavisi...),pa Jovo nanovo... Inače zimske koje su sada montirane su došle sa autom, iz Nemačke,nemam pojma kako su stigle do mog auta...DOT iz 2014.,šara na svima 6,5 mm.
  47. 1 point
    alfini0507

    Kuda ide ovaj svet?

    Sent from my E2105 using Tapatalk
  48. 1 point
    MS PK

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Ceo svet inace menja ulja po fabricki propisanim intervalima koji su i po 20-30hkm samo mi nasim podgrejanim lesevima izmislhamo toplu vodu. Ja prvi menjam na 8-10hkm bila polusintetika ili sintetika
  49. 1 point
    totti

    Ma OFF BRE!

    Marko je jedan od onih sa tanjim živcima od mene. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  50. 1 point
    bojke

    Coupe 20 VT Plus

    Par slicica.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...