Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/10/18 in all areas

  1. 8 points
    nidza

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Naravno da postoji razlika između nove i polovne gume. Kada kupiš 4 nove, znaš im čitav životni put, podjednako stare i troše se, znaš ako si klepao po rupama i oštetio im strukturu. To sa polovnom ništa ne znaš, a svaka je šansa da ćeš dobiti 4 gume sa 4 različita automobila. Mizeran deo prodatih polovnih guma je poznatog porekla, većina se ovde donosi na kile, raspareno, skinute iz ko zna kog razloga. Sav razvijen svet je glup, a mi smo mnogo pametni, pa nečiji ekološki otpad dalje upotrebljavamo. Guma je najvažnija potrošna stvar na automobilu. Koliko god da postoji realna šansa da se kupe 4 polovne upotrebljive, možda i baš dobre gume, ne mogu da preporučim taj pristup.
  2. 5 points
  3. 4 points
    Ne prijatelju, nego ideš 100, dete izleti, ti pritisneš kočnicu i uspeš da usporiš na 20km/h u trenutku udarca, te prođe sve bez posledica, jer nisi uštedeo 1500-2000din po gumi sa kojom ćeš u trenutku udarca u istom scenariju ići 50-60 km/h i presuditi mu na mestu. Poštenije je reći, ovo je najviše što sam mogao da priuštim, svestan sam, nego rugati se boljim, skupljim, BEZBEDNIJIM proizvodima. Vozio sam i ja Winter1, svestan nedostatka, mada pre n godina su koliko toliko bile u priključku sa nižim segmentom na tržištu. Danas je budžet ponuda mnogo šarolikija nego nekad i postoje gume koje nisu preskupe, a mnogo su kvalitetnije.
  4. 4 points
    Te sa 2+ auspuha uglavnom primetim u retrovizoru kad krenu da blicaju, jer zaboga, moraju da uspore dok me čekaju da obiđem majmuna u šleperu koji vozi 110 ... Mislim, ja se stvarno izvinjavam što vozim 120 tamo gde je dozvoljeno 130 (a on vozi 170), i što mi za tih 130-140 sa koliko izlazim iz spomenutog obilaženja treba minut-dva ... A kad se konačno sklonim, i on prođe, ne videh ja njega prijatelju više, pa nema ni potrebe za tih 20+ meteri ... Tigar winter 1 je korektna i jeftina zimska guma, zadovoljavajućih voznih osobina. Naravno ukoliko se vožnja prilagodi uslovima na putu, i vozi se unutar dozvoljenih ograničenja brzine.
  5. 4 points
    neshtry

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Meni je prosečna brzina 22km/h [emoji41]
  6. 4 points
    Ima dobrih automobila svuda, kao i loših, ljudi generalizuju na osnovu ličnog iskustva sto je i očekivano. Svako ima svoju računicu i ona je individualna, a nije ista za različite tipove auta i različite vrednosti. Onaj ko kupuje preko radi jer je tamo našao jeftinije nego ovde i ima svoju kombinaciju bilo da je običan kupac ili preprodavac. Ali da se vratimo na temu, tvrdim da se kilometraža vraća radi profita jer ako olakšava ubrzava prodaju onda ti diže obrt sredstava, samim tim i profit kroz neku jedinicu vremena. Zaradjujes dinar po autu, nije isto da li prodas 2 ili 10 mesečno, ako imaš fiksne mesečne troškove 3 dinara bez vraćanja km bi PROPO ili mesečno zaradjivao manje. Naravno ovo je grudvanje sa ciframa, ali dokle god vraćanje km utiče iole pozitivno na prodaju samim tim je cilj i rezultat vraćanja km uvećan mesečni profit. Ne da bi zaradio 500e više po autu nego recimo 500e više mesečno.
  7. 4 points
    Na gumama i kocnicama ne treba stedeti.
  8. 3 points
    beli82

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Pa deluje glupo ali moraju da prate sve cenovne segmente makar napravili lošu gumu u većim promerima, a samim tim naterali ljude da kupuju više klase guma. Ja kad vidim da neko stavlja wintere ili bilo koje tigar gume na iole skuplji auto koji nosi točkove od 16" pa nadalje(pogotovo one šire od 195), nije mi dobro. Ljudi traže jeftino, mora Michelin da im napravi jeftino u svom podbrendu...a kada vidiš da za te pare ne može da se napravi dobra guma, onda ćeš (možda) da kupiš višu klasu tj Michelin. Jesu tigrove loše, i jesu uvozne gume malo, ali malo bolje od tigra svakako, ali sam hteo da kažem da treba preskočiti taj najniži segment po svaku cenu jer je mala razlika u ceni a dovoljno velika u kvalitetu između niže i srednje klase da bi ste se odlučili za ovu skuplju. Moram da dodam da posle današnje montaže zimskih guma koju sam platio 2860 dinara(skoro duplo skuplje nego prošle godine) definitivno teba od sada uzimati dva seta felni. Do skora nije bilo toliko ekonomski isplativo ali sa ovim cenama bogami jeste. Ovako na proleće daj 2860 pa na zimu isto toliko, ispadne da za jednu sezonu sada bacimo po komplet čeličnih felni. Dodate na godišnji trošak auto-budžeta još 3500 dinara koliko je sada nadrndana cena tehničkog pregleda, i ušteda na felnama nije zanemarljiva.
  9. 3 points
    Bokesh

    Fiat Stilo - popravka brisača

    Zdravo drugari, Radnja ove priče odvijala se jesenas, druga polovina septembra meseca... Podaci koje sam našao na netu su bili šturi ali su mi pomogli da lokalizujem i otklonim kvar, pa sam rešio da malo izdetaljišem i podelim sa vama, u slici i reči, nadajući se da će nekome biti od koristi. Elem, sticajem okolnosti, rešim da prodam svog Stila, sa kojim se družim pune tri godine, sa osmehom na licu. Razlog takve odluke je jedna Croma koju sam slučajno sreo ;-) Zadržao bih ja i Stila, ali finansije ne dozvoljavaju 2 automobila, pa presekoh i postavih oglas na PA, a bogami i ovde. Kako sam ga oglasio tako je on mučenik rešio da se bori da ostane u porodici, a kako će nego da mi "zatvori oči". U sred jednog pljuska, u gradu, on odluči da nema potrebe da briše suvozačevu stranu... WTF... Moj brisač maše, suvozačev ćutiiiiii. Dodjem ja kući i razmišljam ŠTA BI... I pošto ko nema u vuglu ima u guglu - kretoh ja sa pretragom. Nađoh nešto malo o navedenom problemu, u par reči, što je realno dovoljno onome ko je otvarao taj deo ispod šoferke, gde čuče poluge brisača. Za mene, blage veze ne znam o čemu pričaju.... Ali reših da istražim. Čeka se prestanak padavina i odlazak u roditeljski dom, tačnije garažu, na grunfovanje.... Zaista nije bilo komplikovano. Potrebno je samo malo volje, pažnje i alata. Ništa više. Preporučujem i onima koji nisu skloni akcijašenju, da nastave da čitaju temu, možda ih zainteresuje... I etooo, dodje i dan da može da se čačka. Ima se vremena, a i ne pada više. Stižem u selo, osmatram, slikam i počinjem: Potrebno je prvo skinuti obe metlice brisača - na prvoj slici obeleženo crvenom bojom (najlakše uraditi kada je hauba podignuta). Zatim lagano i pažljivo povadite plastične žabice koje drže plastičnu masku koja pokriva taj deo ispod haube. Ako ne budete baš pažljivi lako ih možete pokidati pa nećete imati čime plastiku da utvrdute nazad, ako toniste predvideli pa kupili nove žabice, što bi bilo mudro ali nije neophodno (ako ste pažljivi) Na donjoj slici je takodje obeleženo mesto žabica (samo sam greškom koristio crvenu boju Kada ste sve lepo poskidali i demontirali počnite sa skidanjem plastike, koja je na mnogim mestrima verovatno prilepljena za šoferku. Radite lagano i bez previše zapinjanja i sile. Ipak je u pitanju vaš ljubimac. Ako neće, sesti, popiti pivo, razmisliti i nastaviti hladne glave. Ne znam zašto, ali posle piva obično hoće - dal je neka hemija u pitanju - jbm li ga :-) E, kada ste uklonili plastiku, zateći ćete sledeće: Problem je zaokružen zelenim. Da bi ste to rešili morate da demontirate ceo mehanizam, što ćete lako uraditi odvijanjem šafova označenih crvenim strelicama. Kada izvadite mehanizam to će izgledati kao na donjoj slici. Problem je zaokružen ovom zeleno žućkastom bojom. Na gornjoj slici je već rešen, Jbg, zaneo sam se poslom pa zaboravih da slikam korake.. Elem, polugu na ovoj osovinici drži jedan plastični prsten koji se usled godina rada u kišnoj Holandiji razlokao i poluga je spalaaaaa. problem sam rešio tako što sam turpijom lagano poravnao jednu stranu osovinice, kirnerom označio mesto gde ću probušiti rupu, uzeo burgiju od 3mm i zzzuuuuuuuu. Materijal je mekan i probuših ga očas posla. Vratio sam polugu na osovinu i pošto nisam imao osigurač rascepku, osigurač glumi parče tvrde žice koje sam na krajevima savio u obliku latiničnog slova S Slikao sam, ali ne mogu iz nekog razloga da upload-ujem sliku, pa pokušajte da uveličate gornju sliku, trebalo bi da se vidi. Time je operacija završena, ostalo je da se sve vrati na svoje mesto, samo obrnutim redosledom. ALIIII, pre toga, malo sam počistio kanal u kome stoji navedeni mehanizam, a koji se napunio lišćem, iglicama i koje kakvim čudesima.... Nakon ovoga je sve vraćeno na svoje mesto i učvršćeno sačuvanim žabicama. Testirano - radi kao DOKSA! I Stilo opet ko devojčica, čeka novog vlasnika. Etooo, nadam se da će ovaj kratki tekst, ilustrovan sa par prikaza sa lica mesta, nekome olakšati muke. Svako dobro, živi mi bili. Bojan, Kraljevo
  10. 3 points
    Slažem se da je glava najbitnija, ali to ne menja činjenicu da će moj auto da se na Winter1 zaustavi posle 45m umesto 35 sa 100km/h. Vozio sam je i ja godinama, to sve funkcioniše u principu kako treba, ali treba biti svestan da će neki Goodyear ili Conti da zaustave auto do 20-30 kad istrči neko dete, a Tigrica će da mu zapečati sudbinu sa 60-70.
  11. 3 points
    Upravo tako. Retko vozim dalje, te i ne izlazim često na auto-put (samo da dođem do njega moram da vozim 30km ). Ali eto, juče sam sticajem okolnosti napravio đir od oko 400km, od čega je otprilike 300 bilo auto-putem, a ostatak magistralnim. Bilo je svega sem snega. Ujutru je mraz bio poledio asfalt na putu kroz Bovansku klisuru, koji je većim delom u senci, i nije bila bačena so i rizla ... Katastrofa ... prošlo je bez proklizavanja, ali sam na par mesta morao da vozim 20, gde inače prolazim sa 70-80 ... A u susret ide majstor opušteno 100, i naravno telefon u levoj ruci ... šta reći ... verovatno ima premium gume, što koče i po ledu ... Nakon toga smo kod Ražnja ušli u maglu k'o testo, i iz iste izišli tek nakon isključenja sa AP kod Jagodine (tamo gde je bio onaj lančani udes skoro) ... Voze ljudi opušteno 140-150. Jbg, razumem ja to, dobar i siguran auto, premium gume ... mož' i 200 ... I onako im je uključen radar, ne treba im vizuelno upravljanje, a tu su i premium gume koje imaju 10m kraći zaustavni put ... zlu ne trebalo ...
  12. 3 points
    totti

    Funny photos

    http://cloud.tapatalk.com/s/5c0e948e96a96/video-913b9d515818599ba0fe7d4626c841d0-V.mp4 Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  13. 3 points
  14. 3 points
    Dezurni

    Kuda ide ovaj svet?

    Djomla, nisam primetio da je ono bio radio prenos
  15. 3 points
    Moja Croma ga otresa spola gasa.....
  16. 3 points
    alfini0507

    Kuda ide ovaj svet?

    Sent from my E2105 using Tapatalk
  17. 2 points
    Tako je dobaaar osecaj biti ponovo u "familiji" Ovu pricu prosto moram da pocnem 'od Kulina bana', da bih podelio sa vama citav put. Sve je pocelo sa Stilom. Taj auto. Pre toga sam vozio Fiate (Uno i Punto), jer je to bilo u porodici, a ne zato sto sam ja to zeleo. Voleo sam ja njih, ali onako, uvek sam mislio da su drugi bolji. Dok nije dosao trenutak moje prve samostalne kupovine. Gledao sam svasta, ali posle voznje Stila, nije vise bilo dileme 'gde pripadam'. Taj zvuk motora i performanse su me odusevile (za tu klasu ofc). Ali me je nedugo nakon toga, debelo 'ugrizao za srce'. Posle mnogo problema, pregrevanje, dihtung, potrosnja ulja, plavi dim, imobilajzer, itd itd, odlucio sam da je bilo dosta, i pogodjen takvim losim iskustvom, zeleo sam nesto pouzdano po svaku cenu. Pojavila se Kia Ceed od kolege sa posla, koji je prvi vlasnik. Vec nakon prve voznje sam znao da 'nije to to' ali sam se tesio recima 'navici ces se sigurno, vozio si i gore'. Nikad se nisam navikao. Presao sam sa njom 30.000 km, i svakim danom me je samo sve vise nerviralo ono sto sam primetio i prvog dana - letargican motor. Pored naravno jos par stvari koje sam otkrio vremenom. U meni je brzo i jako rasla zelja da prodam Kiu i kupim opet nesto sto cu voleti, medjutim nikako nisam mogao da pronadjem racionalan razlog za tako nesto - auto sluzi, ima malo km, apsolutno mu nista ne fali, i dovoljan je za moje potrebe. Nedavno sam je stavio u oglase za, po mom misljenju, nerealno veliku cenu, misleci da nece sigurno otici, ali sa namerom da 'opipam trziste'. I ne lezi vraze, nije proslo ni pune 2 nedelje - javi se kupac, i op - iscalenzuje (skoro) sve sta sam trazio! Za neverovati! Ljudima stoje auti mesecima u oglasima, a kad stavis prakticno bez namere da se proda - ono ode u roku od odma. To je zivot. Svo to vreme 'agonije vlasnisva' sa Kiom provodim temeljno izucavajuci - sta sledece. Definitivno je sad iskustvo vece, i shvatam da moram uloziti mnogo vise napora, ne bi li pronasao nesto sto bi me ujedno i ispunjavalo, i sluzilo dobro. Puno sam citao, razgovarao sa ljudima, gledao, vozio, probavao, itd. Rezultat svega toga je - Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks, odnosno T-jet motor Odlucio sam se za ovaj motor zbog izuzetno dobrog balansa performansi i jednostavnosti, odnosno robustnosti. Zapravo mislim da se redovno odrzavanje uopste i ne razlikuje od Fiatovog 1.4 atmosferca, a po eventualnim kvarovima tu su samo zamajac i turbo, gde zamajac stvarno retko jako ode na benzincima. Bio sam otvoren i za neki Bravo 2010+, sa T-jet, ali takvi se bas nikako nisu pojavljivali. Kada je vec sve bilo odluceno, pare spremne, nisam zeleo da se zurim. Medjutim, kako sam svakako vozao razne Giuliette - potpuno nove, stare 8 god sa preko 200.000km, ispravne, neispravne itd, smatrao sam da imam u sebi neki 'reper' za poredjenje, i da ne treba da propustam prilike, samo zato sto nisam pogledao XY primeraka. Tako sam odlucio da odem u Loznicu i pogledam belu Giuliettu 2013. sa navodnih 22.000 km na satu od prvog vlasnika iz Srbije. Plasile su me price o Loznici, i cinjenica da je auto dugo bio na oglasima, ali ajde, ne moze se znati nista dok se ne ode. Dan pre dolaska sam zamolio prodavca da ne pali auto, kako bih mogao da vidim hladan start. Kada sam stigao, lepo me je docekao, uveo me u garazu gde je stajala Alfa, i lepo mi rekao da ju je sinoc uterao i da je po mojoj zelji nije palio od sinoc. Opipavam turbo, creva, izduv - sve hladno. Palim - vidno prvi start, drzi na oko 1500-1800 rpm, gledam u auspuh, nema nista, samo kondenza malo. Dobar prvi znak mislim. Odlazimo u voznju obilaznicom oko Loznice. Generalni osecaj je da je taman malo rastimanija od one sa 7.000 km iz Stojanova, ali mnogo utegnutija od svih sa 100+ hiljada sa placeva. Dobar drugi znak. Vodi me dalje prodavac da me upozna sa prvim vlasnikom. Ne bih da imenujem, ali fin i uspesan covek, prepricava mi istorijat, pokazuje mi papire, za sada se sve poklapa. Nakon toga, teramo auto na reglazu trapa, pre svega zato da se zavucem u kanal i pogledam je od dole. Gledam - sve deluje korektno, svi delovi deluju jednako stari, na limu nema nista, suspleh malo zakacen od dole i prednji branik malo zagreban od dole - taman da vidim da nije nov. Deluje dobro sve. Kazem im da odrade reglazu. Tu se pojavljuje prva 'bubica'. Nisu uspeli da podese nagib zadnjeg levog. Zovem majstora, opisujem mu, kaze paa to moze svasta da bude, ako ti se ostatak svidja, nemoj propustit zbog toga. Odlucim da rizikujem i pazarim je. Odmah isti dan je teram kod Brane u Vranic, na detaljan pregled (mada nije pre kupovine, ali ajd), i veliki servis. Nakon dva dana Brana mi potvrdjuje da i njemu sve deluje tako kako je opisano, i da je auto odlican - pada mi teret sa duse Jutros nosim auto u Kemoimpex, i sada uspevaju da uteraju sve uglove u 'zeleno', tako da se nadam da je i s tim gotovo, mada cu definitivno obratiti paznju u narednom periodu. Osim toga, ove trenutne celicne felne nisu bile dobro izbalansirane tako da sam imao treskanje volana pri tacno 130 km/h, ali i to je danas reseno u Kemoimpexu. A sada malo o samom autu: Kupljen je decembra 2013. i na prvom servisu koji je radjen nakon godinu dana je imao 5.000 km. To je informacija koju sam dobio od Kompresora, gde je i kupljen. Nakon toga je do ove godine i 19.000 km bio kod tog prvog vlasnika, odnosno njegove supruge, nakon cega prelazi u ruke prodavca preko kojeg sam i dosao do auta, koji prelazi sa njim jos 9.000 km, tako da je sada stanje na satu 28.000 km Oprema je tzv. "Veloce", ali nju ne treba mesati sa trenutnom "Veloce" opremom. Vise lici na trenutni "Sport". Od nestandardnih stvari poseduje: - crno nebo - neobicna crvena sedista, podsecaju malo na Bravo Sport sedista - alu pedale - crvenim koncem prostepan volan, menjac i rucna - retrovizori u mat sivoj nijansi - alu felne 17 turbine u identicnoj nijansi sa retrovizorima Od standardnih stvari tu su : - tempomat - zadnji parking senzori - manuelna klima (mada mislim da bez ovog i ne postoji?) Ono sto mozda malo nedostaje: - prednji naslon za ruku - Blu&Me - automatska klima Naravno, kao i svaki zaludjenik, i ja sam vec (odavno) napravio listu modifikacija koje planiram da uradim : - eibach pro kit - short shifter - microlink2 za usb muziku U razmatranju su jos : - 18 felne potkovice - bocne suknjice QV - remap Jos malo o utiscima iz voznje, a i ovako: Iako sam pre kupovine vozio mnoge Giuliette, i pri tom bio siguran da nema tu sta da me iznenadi - nikad se ne moze bas svee skontati iz test voznji, koliko god one bile duge. Jedna stvar koja mi je zasmetala prilikom povratka iz Loznice je predug hod pedala. Sve tri. Zatim pozicija sedenja je pomalo skucena, iako nisam visok (180 cm) ne mogu lepo da opruzim nogu, nego mi stoji onako u V, nagnuta ka menjacu. Ali je svakako bolje od Kie, pri tom imam i tempomat, pa mogu malo da rastegnem noge povremeno. To bi bilo sve sto se tice negativnih utisaka. Pozitivni su mnogooo duzi... Motor 1.4 tb, odnosno T-jet je odlican. Izuzetno fino vuce, mala turbina, jak srednji opseg. Nema ga bas poente vrteti preko 5.000 rpm, ali to svakako i nije podrucje koje cesto posecujem. Zvuk je odlican, bas ima onako duboku notu iz auspuha. Odziv na gas je isto lep, nije naravno na nivou atmosferca, ali ne bih ga nikako nazvao 'tromim'. Do nekih 120 km/h vuce odlicno, bas se oseca da lepi u sediste, nakon toga ima solidno ubrzanje, moze da se pretice lagano i slicno, ali nema tog osecaja guranja u ledja. Jos je rano da pricam o potrosnji, ali recimo obratio sam paznju na trenutnu potrosnju dok sam bio na tempomatu izmedju Bg i Ns i ovo su neke vrednosti : 140 km/h - 8L, 120 km/h - 6.5-7 L. Sto je po meni izuzetno dobro. I Kia a pogotovo Stilo su mi trosili vise na tim brzinama. Naravno, kad se stiska, potrosi i vise nego sto bi se od 120 ks ocekivalo Lezanje u krivinama i sam mehanizam volana su mi apsolutni highlight ovog automobila. Kad se brze udje u krivine, predivan je osecaj kako se auto postavi, nekako je dobro izbalansiran u smislu odnosa 'prednjica-zadnjica'. A volan!? Toliko precizan volan nisam video ni na jednom drugom autu te klase (osim mozda nekih bas hot hatch). A pri svemu tome, nije previse tvrd. Kia Ceed je daleko tvrdja od Giuliette, sto je iznenadjujuce po meni, s obzirom na ciljnu grupu. Naravno, da ne bude sad da pomera granice fizike - i dalje je to auto sa prednjim pogonom, kad se pretera, kliza prednjicom kao i svaki, ali do tog momenta, siguran sam, pruza mnogo vise uzitka od 'svakog drugog'... I naravno, ne bih mogao da zavrsim ovaj deo da ne spomenem tu Alfinu posvecenost detaljima, kad vidim logo urezan na naslonu za glavu, zatim na instrument tabli one italijanske natpise aqua, benzina, giri, itd, alu pedale, sive retrovizore... Jednostavno, svaki delic auta otise tim karakterom. Iako sam enterijer nije nekog 'premium' kvaliteta, i dalje se vidi taj trud da bude jedinstven, u tom njihovom specificnom stilu. I to jako cenim. To je nesto sto cini ovaj auto boljim od sume njegovih delova. Za sada nemam bas nekih slika, ali sto bi rekli, 'stay tuned' - bice sigurno mnogo
  18. 2 points
    beli82

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Tigrovi brendovi su Orium, Taurus i Riken..isti đavo sve. Svesni smo da je kartelsko ponašanje svuda u svetu prećutno odobreno tako da se ne treba zanositi da su strane jeftine gume malo kvalitetnije od gume proizvedene u Srbiji, pogotovo pod okriljem Mišelina. Svi oni drže sve brendove i pod-brendove guma i sigurno neće dozvoliti nekome da "iskoči" mnogo iznad proseka. Cena uglavnom diktira kvalitet tako da treba naći best-buy u nekom srednjem segmentu, po meni je to najpametnije. Da napomenem da sam upravo montirao zimske gume i vulkanizer mi reče u razgovoru usput da ima mnogo reklamacija na Pirelli...toliko
  19. 2 points
    Ja sam kupovao wintere i kada sam imao punta MK2 i kada sam posle Punta prešao na Škodu Fabiju. Te gume jesu dobre za sneg i dobre su kada su nove, ali na mokrom su slabe. Iako sam uvek imao dva seta guma i montirao odgovarajuće gume prema vremenskim uslovima a ne prema zakonu(i zbog svoje bezbednosti i zbog manjeg habanja guma), wintera se nekako brzo "uplastiči". Već sledeće sezone nije to to, ABS se previše često palio, čak sam zbog toga i čuknuo branik jednog vozila na parkingu. Nisam siguran koliko su te jeftine strane bolje od tigra. Ipak proizvodnja preko, pa uvoz, pa carina, porez, marže više "ruku"... Za gume definitivno vredi odvojiti koju hiljadu više jer se zaista oseti razlika. Edit: Recimo, hankook icept rs2 me je oduševila kada sam se sa fokusom igrao po snegu i pokušao da ga nateram da prokliza. Abs i asr su se samo dva puta na kratko uključili, a guma stvarno "jede" i mokar asfalt i sneg podjednako dobro.
  20. 2 points
    Kod nas se u tih 5 dana ne bi dogovorili ko ima nadleznost...
  21. 2 points
    Aj da bacim i ja koju. Vozim winter1 vec nekoliko sezona, mislim da je 4. Objektivno guma je losa. Ne u smislu da ne moze da se vozi, ili u smislu da je kockasta, nego prosto na dnu je lestvice... Nudi slabe performanse. Nekome je to dovoljno, ali ne moze se reci da je guma dobra. To je sto bi rekli stranci, misleading. Sad gledam na kemo - ~4800 din je. Moze da se gleda sta ima za te pare da se kupi ( u toj klasi do 40-50e). Odgovorno tvrdim da je trenutno los izbor jer imate Lassu Snoways 3 koja je sigurno bolja... Prosto, ni racunica se ne slaze, zar ne? Ocu reci da za jako malu doplatu (ako se uopste i doplacuje) moze da se uzme guma boljeg kvaliteta. Hankook je ~1000 din skuplji po gumi. Ja sam je uzeo jer u tom trenutku vise se i ne secam zasto. Mislim da lasse u tom trenutku nije ni bilo, mozda je alternativa bila sava... A sto se tice utiska, guma radi, kotrlja se. Kad stisnem malkice jaci gas na vlaznom kolovozu odma slajfuje. Ne osecam se bezbedno i vozim oprezno. A sto kazu neki, zimi vise snega i nema, samo vlage... Ovo je licno misljenje, bez namere da nekoga iznerviram. Pozz
  22. 2 points
    Evo extreman podatak. cisto gradska voznja, 245 km sa 23.67l pri prosecnoj brzini od 18km/h 9.66 l / 100km, stvarni prosek komp pokazivao 8.5l / 100km peugeot 308 sw, 1.6 eHdi, 112ks
  23. 2 points
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Nemam komentar stvarno na ovakvu izjavu.
  24. 2 points
    neshtry

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Sve je ko što kažeš. Glavom se vozi!
  25. 2 points
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Sa 100 na kočenju po mokrom razlika je 10m u odnosu na premium, plus još dodaj karakteristiku automobila. Ako vidiš nešto ispred sebe sa 2+ auspuha, ostavi ti i 20 meteri.
  26. 2 points
    Na KP ima dosta tih starijih alpine cd plejera, po različitim cenama. Ovaj, kao i ti stariji modeli, ne poseduje BT već samo pripremu, tako da mu treba još dodatni modul, koji nije ni jeftin ni lako nabavljiv. Današnji plejeri, a u njih računam top ponudu vodećih proivođača, sa 3xRCA na 4V, mogu već da se nađu od 160 evra (govorim o ceni novih uređaja kupljenih u Mađarskoj). Ja sam nedavno uzeo pioneer DEH-X8700BT. Pored bluetootha, 4V preouta, čita i FLAC, i štošta drugo. Ovo sve pišem ne da bih snizio cenu ponuđenog uređaja, već da bih odgovorio na pitanje "Koliko vredi Alpine CDA-9886R". Postavljena cena od 150 evra je preambiciozna, po meni. I da, nisam kupac; kao što rekoh, uzeo sam potpuno nov uređaj. Srećno s prodajom!
  27. 2 points
    Kod prenosa bonusa na novi automobil, ako ste ga naravno imali na starom automobilu, ono što je najvažnije da se prilikom prodaje starog automobila sve papirološki pokrije, da bi izbegli neke eventualne kasnije birokratske zavrzlame. Dakle treba overiti kupoprodajni ugovor kod notara i Vama kao prodavcu ostavite 2 primerka za svaki slučaj. Slikajte, odnosno skenirajte saobraćajnu dozvolu (obe strane) pre nego što je predate kupcu automobila. Slikajte, odnosno skenirajte polisu osiguranja pre predaje kupcu. Ono što strogo preporučujuem je prebacivanje polise na kupca, ako je vaš stari auto u registraciji. Dakle kada overite kupoprodajni ugovor i kada kupac dobije novu saobraćajnu dozvolu, obavezno idite u osiguravajuću kuću čija je polisa i tražite da se u skladu sa kupoprodajnim ugovorom i novom saobraćajnom koja je sada na kupca izmene podaci na polisi i udari korektivni pečat. Ovo je veoma jednostavno i lično sam to u Milenijum osiguranju završio za 5 minuta. Ovom prilikom opet uradite skeniranje saobraćajne dozole koja je sada na ime kupca i skeniranje polise osiguranja koja je takođe sada na ime kupca. Na ovaj način Vi praktično imate kompletan sled od ugovora, preko stare saobraćajne dozole i polise do nove saobraćajne dozole i polise. Prilikom sledeće registracije automobila koji ste kupili, priložite sve dokaze i niko Vam ne može osporiti prebacivanje bonusa. Ne kažem da se ovo ne može uraditi samo sa kupoprodajnim ugovorom, ali ovako ste potpuno sigurni. Ovo sa prebacivanjem polise je vaoma važno pre svega zbog toga da izbegavate rizik da kupac izazove štetu sa vozilom koji ste mu prodali i preda polisu koja je ostala na Vaše ime. Ovde se može desiti nezgodna situacija da se malus računa vama. Opet ne kažem da će se to sigurno desiti, ali postoji mogućnost i čisto da Vam se ne desi neka birokratska komplikacija, sve treba lepo papirološki srediti i mirno sačekati momenat registracije novog automobila.
  28. 2 points
    ...petica. 2.0 Tdi Oh ne
  29. 2 points
    Da ne bi rizikovali, najpametnije je da ispustite taj višak. Pogledajte samo kakav je šraf na kateru tj. da li je onaj obični ili je neki tipa inbus i sl. i ispustite malo ulja. Ako ispustite previše, lako je posle dosuti. Inače treba voditi računa, jer mnogi pogreše npr. kada vide da im je ulje na sredini šipke, pa dospu previše, a od sredine do maksimuma je veoma retko više od pola litre, naročito kod ovih manjih motora.
  30. 2 points
    Danas cemo da vidim da li vuce ili ne vuce...mislim u stranu... Sada konacno opet imas i ovu "opciju"...
  31. 2 points
    Ne znam do kada ce da se pise jedna ista stvar, auto sa malom km preko kosta vise nego ovde sa "istom". Moze da prica ko sta hoce, ovde je prava km samo na automobilima kupljenim kod nas i odrzavanim sve vreme u ovlascenom servisu, sve ostalo je 99% vracano. To kada mi neko kaze prava km i pocne da se kune u sve zivo i mrtvo je smejurija.
  32. 2 points
    E pa kao što red nalaže, red je da okačim teaser svog novog ljubimca. Opširnije za koji dan, kada ga doteram, prebacim na svoje ime itd....
  33. 2 points
    dekirs

    Kimi Raikonen Iceman

    Kimi Drunkkonen
  34. 1 point
    Markann

    Fiat Freemont problem sa multimedijom

    Zdravo, Imam jedan veliki problem sa multimedijom, kada koristim multimediju, posle nekog vremena display krene sam da menja pesme, da otvara klimu, itd. I kada se to desi ne mogu da pritisnem nista dok ne predjem prstom preko ekrana. Bilo kakva pomoc je cenjena. Isto imam problem sa klimom, ako namestim, na primer, na 26 stepeni, samo hladan vazduh izlazi, uopste nece da mesa da napravi zeljnu temperaturu. I kada stavim na 31 on hladi, jedino ako stavim na HIGH onda krene da greje. Sve najbolje, Marko
  35. 1 point
    YUgisa

    Centriranje trapa

    Pa ne mora da znaci, obicno jace verzije imaju neku caku da kompenzuju taj problem jer je izrazeniji. Ako se nevaram Astra sa snimka je bas u najacoj verziji imala drugacije oslanjanje od ostalih bas iz tog razloga. Mislim stvarno se nisam upoznavao sa tvojim modelom auta pa sad samo mozda malo teoretisem ali mozda ti imas duzu desnu poluosovinu dok jace verzije mozda imaju desnu iz dva dela da bi ona do homokinetickog bila iste duzine. Ako sve izgleda ok a mislis da je problem prevelik, mozda je neko menjao jedan silen i stavio neki znji koji je puno tvrdji ili puno meksi od fabrickog pa pod opterecenjem se jednostavno ugibaju razlicito. Nesto konkretnije, probaj izmeriti medjuosovinsko rastojanje sa leve i desne strane auta. Ako je sa desne strane dosta manje, auto moze da ima tu tendeciju da skrece pod gasom iako je sve ostalo "zeleno".
  36. 1 point
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Potpuno je nerelevantno koliko je neko zadovoljan, pogotovo što, koliko vidim, ovde je jedino važno da se auto na nečemu kotrlja. Kao da nisam na automobilskom forumu. Relevantna su konkretna merenja, istom tipu automobila, pod istim uslovima, različitih tipova guma. Takvih testova i merenja ima godinama, sa raznih strana sveta, te se može iz više izvora izvući vrlo precizan zaključak, ako ne tačno koju gumu kupiti, pošto su najbolje obično skuplje gume, onda barem koju ZAOBIĆI. https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-51-Winter-Tyre-Shootout.htm Od 51 gume na testu Tigar je na 46. i nije se kvalifikovao za dalje testiranje. Brojke označavaju u metrima trag kočenja. Nisam siguran koja je početna brzina kočenja, ali mislim da sam negde video da je u pitanju 80km/h. Ako je vama okej da sa 80 neka guma na mokrom ima za trećinu duži zaustavni put, onda smo ozbiljno pogrešili mesto gde diskutujemo.
  37. 1 point
    silenci

    Fiat 500 / Fiat 500e

  38. 1 point
    Poenta je baš kako si i sam rekao da se vozi GLAVOM ! U povratku uveče oko 6-7 stepeni, nema magle, pada neka kišica ... prati me komša u par godina staroj 520ici (sve 4 premium good year zimske gume ). Svako malo moram da usporavam i gledam u retrovizor i čekam ga ... I pomislim eto, vozi čovek 100-110, noć je ... a ja se zalićem u ovoj plehanoj konzervi ... budala ...
  39. 1 point
    YUgisa

    A3 1.8T 132kw A/T

    Ne znam kakva to bolest vlada u NS, ali ovi Novosadisti moraju na hitno lecenje Jedan kupi dizela, drugi kupi automatik xD Sta je sledece, VW dizel automatik
  40. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  41. 1 point
    Ivan

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Jesi li to opet nosio tablice sa sobom ?
  42. 1 point
    MS PK

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Nije samo sreca nego dobru polovnu gumu placas kao novu jeftiniju
  43. 1 point
    Čestitam druže, konačno se saga o kupovini Đulke završila edit: Bar neko da je kupi
  44. 1 point
    MS PK

    Tempomat - prednosti/mane/opasnosti

    Ne moze nikako da bude manja. Sa tempomatom trosi vise svako vozilo samo sto kola generalno malo trose pa se teze i primeti razlika. Trebas bas da zakeras da bi provalio da su ti kola trosila 5 ili 5.5l / 100km. Tempomat odrzava zadatu brzinu vestacki, po svaku cenu. Ne moze da "vidi" put pa da prilagodi gas nego drzi npr 100km/h konstantno i recimo stize pred neki uspon on i dalje drzi taj gas. Tek kada pocinje da mu opada snaga-da se penje auto na uzbrdicu on ludacki gura gas da bi postigao zadatu brzinu. U tim momentima kada on gura i muci se, tad gura velike kolicine goriva sto pri manuelnoj voznji nd bi bio slucaj nikako. Ne bi npr mucio auto u 5-oj uzbrdo i imao vecu potrosnju nego bi vratio npr. u 4-tu brzinu i nekim optimalnim gasom se popeo, a tako je potrosnja puno manja. Plus ove druge situacije kod usporavanja i sl...
  45. 1 point
    totti

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    De bre dosadno po kiši, ja je obožavam [emoji943][emoji123] Ja da se pitam, padala bi barem 300 dana godišnje [emoji3]
  46. 1 point
    Bilo sta da te zanima pitaj.. Dobro pregledaj auto, mali servis radi na 10 000 i ne brigaj
  47. 1 point
    Imam ga 8 god. Prezadovoljaaan...moj je presao 140 000 kad sam uzeo,ja jos 65000 ...nijedan ozbiljan kvar..motor 1.5 dci. 50kw..mali potrodac,vrlo startan,iako deluje da je gradski auto i na otvorenom putu odlican.Jeste problem zamena sijalica ali kupis Wurth i miran si duzi period..sve preporuke za auto
  48. 1 point
    voodoons

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    To je taj mentalitet... i onda ako ne radi na 100% marže, priča kako radi za džabe, kako ne valja ništa isl.. jedan moj Burazer dovlaci gume od preko kamionom. Placa ih 5€ po kom, prodaje nakupcima na količinu 20-30-50-100kom na 10€ po kom. Imao bi čisto 5€ da ne mora da placa i “carinu”.. i onda takvi njemu spuštaju cenu na 6-7€ po kom iako će većinu guma da proda na 20€ koliko prodaje i ako ih plati 10€. Jer 10€ ga ne zadovoljava, onih 2-3-4€ koje bi iz tudjeg džepa, oni su sladji.. i onda nam kriva vlast.. sami smo sebi robija...
  49. 1 point
    Djuk85

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Ne bi mu skodilo malo pristojnosti.
  50. 1 point
    Ivan

    Tempomat - prednosti/mane/opasnosti

    Za neke stvari covek namerno karikira, sve sugestije su mi licno apsolutno na mestu. I moj dozivljaj je identican posto nisam bas najsrecniji ako elektronika vozi umesto mene, a pogotovo u nasim uslovima saobracaja. Retko koristim tempomat cak i na duzim rutama, cisto da odmorim nogu, a ne da tempomat vozi umesto mene ceo put ili par stotina km. Za ne daj Boze, desna noga je uvek tu oko kocnice. Ili odmah ispod na podu ili bas ovako pored papuce gasa - "old school", sta cu. Iz ovih razloga mi se i svidjaju resenja (npr. kod Svaba) sa malo tvrdjom papucom gasa koja ide iz poda, u odnosu na ova "viseca" gde je gas kao paucina. Btw, Jure je za mene jedan od najboljih u regionu, izuzetno pozitivan lik od koga se moze cuti dosta korisnih i iskustvenih informacija, pitko upakovanih. Za razliku od vecine kojekakvih samozvanih auto vlogera, blogera i sl. Nema veze sa temom, ali ima sa duhom i pristupom celoj materiji - odusevilo me je kada sam video sta privatno vozi .
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...