Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/09/18 in all areas

  1. 5 points
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    Svi su krali (više ili manje), ali nikad nismo imali ovako primitivnu vlast... pa gde ovu mutavu i nepismenu iskopaše jbt [emoji23] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  2. 3 points
    Djuk85

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Ne bi mu skodilo malo pristojnosti.
  3. 2 points
    Tako je dobaaar osecaj biti ponovo u "familiji" Ovu pricu prosto moram da pocnem 'od Kulina bana', da bih podelio sa vama citav put. Sve je pocelo sa Stilom. Taj auto. Pre toga sam vozio Fiate (Uno i Punto), jer je to bilo u porodici, a ne zato sto sam ja to zeleo. Voleo sam ja njih, ali onako, uvek sam mislio da su drugi bolji. Dok nije dosao trenutak moje prve samostalne kupovine. Gledao sam svasta, ali posle voznje Stila, nije vise bilo dileme 'gde pripadam'. Taj zvuk motora i performanse su me odusevile (za tu klasu ofc). Ali me je nedugo nakon toga, debelo 'ugrizao za srce'. Posle mnogo problema, pregrevanje, dihtung, potrosnja ulja, plavi dim, imobilajzer, itd itd, odlucio sam da je bilo dosta, i pogodjen takvim losim iskustvom, zeleo sam nesto pouzdano po svaku cenu. Pojavila se Kia Ceed od kolege sa posla, koji je prvi vlasnik. Vec nakon prve voznje sam znao da 'nije to to' ali sam se tesio recima 'navici ces se sigurno, vozio si i gore'. Nikad se nisam navikao. Presao sam sa njom 30.000 km, i svakim danom me je samo sve vise nerviralo ono sto sam primetio i prvog dana - letargican motor. Pored naravno jos par stvari koje sam otkrio vremenom. U meni je brzo i jako rasla zelja da prodam Kiu i kupim opet nesto sto cu voleti, medjutim nikako nisam mogao da pronadjem racionalan razlog za tako nesto - auto sluzi, ima malo km, apsolutno mu nista ne fali, i dovoljan je za moje potrebe. Nedavno sam je stavio u oglase za, po mom misljenju, nerealno veliku cenu, misleci da nece sigurno otici, ali sa namerom da 'opipam trziste'. I ne lezi vraze, nije proslo ni pune 2 nedelje - javi se kupac, i op - iscalenzuje (skoro) sve sta sam trazio! Za neverovati! Ljudima stoje auti mesecima u oglasima, a kad stavis prakticno bez namere da se proda - ono ode u roku od odma. To je zivot. Svo to vreme 'agonije vlasnisva' sa Kiom provodim temeljno izucavajuci - sta sledece. Definitivno je sad iskustvo vece, i shvatam da moram uloziti mnogo vise napora, ne bi li pronasao nesto sto bi me ujedno i ispunjavalo, i sluzilo dobro. Puno sam citao, razgovarao sa ljudima, gledao, vozio, probavao, itd. Rezultat svega toga je - Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks, odnosno T-jet motor Odlucio sam se za ovaj motor zbog izuzetno dobrog balansa performansi i jednostavnosti, odnosno robustnosti. Zapravo mislim da se redovno odrzavanje uopste i ne razlikuje od Fiatovog 1.4 atmosferca, a po eventualnim kvarovima tu su samo zamajac i turbo, gde zamajac stvarno retko jako ode na benzincima. Bio sam otvoren i za neki Bravo 2010+, sa T-jet, ali takvi se bas nikako nisu pojavljivali. Kada je vec sve bilo odluceno, pare spremne, nisam zeleo da se zurim. Medjutim, kako sam svakako vozao razne Giuliette - potpuno nove, stare 8 god sa preko 200.000km, ispravne, neispravne itd, smatrao sam da imam u sebi neki 'reper' za poredjenje, i da ne treba da propustam prilike, samo zato sto nisam pogledao XY primeraka. Tako sam odlucio da odem u Loznicu i pogledam belu Giuliettu 2013. sa navodnih 22.000 km na satu od prvog vlasnika iz Srbije. Plasile su me price o Loznici, i cinjenica da je auto dugo bio na oglasima, ali ajde, ne moze se znati nista dok se ne ode. Dan pre dolaska sam zamolio prodavca da ne pali auto, kako bih mogao da vidim hladan start. Kada sam stigao, lepo me je docekao, uveo me u garazu gde je stajala Alfa, i lepo mi rekao da ju je sinoc uterao i da je po mojoj zelji nije palio od sinoc. Opipavam turbo, creva, izduv - sve hladno. Palim - vidno prvi start, drzi na oko 1500-1800 rpm, gledam u auspuh, nema nista, samo kondenza malo. Dobar prvi znak mislim. Odlazimo u voznju obilaznicom oko Loznice. Generalni osecaj je da je taman malo rastimanija od one sa 7.000 km iz Stojanova, ali mnogo utegnutija od svih sa 100+ hiljada sa placeva. Dobar drugi znak. Vodi me dalje prodavac da me upozna sa prvim vlasnikom. Ne bih da imenujem, ali fin i uspesan covek, prepricava mi istorijat, pokazuje mi papire, za sada se sve poklapa. Nakon toga, teramo auto na reglazu trapa, pre svega zato da se zavucem u kanal i pogledam je od dole. Gledam - sve deluje korektno, svi delovi deluju jednako stari, na limu nema nista, suspleh malo zakacen od dole i prednji branik malo zagreban od dole - taman da vidim da nije nov. Deluje dobro sve. Kazem im da odrade reglazu. Tu se pojavljuje prva 'bubica'. Nisu uspeli da podese nagib zadnjeg levog. Zovem majstora, opisujem mu, kaze paa to moze svasta da bude, ako ti se ostatak svidja, nemoj propustit zbog toga. Odlucim da rizikujem i pazarim je. Odmah isti dan je teram kod Brane u Vranic, na detaljan pregled (mada nije pre kupovine, ali ajd), i veliki servis. Nakon dva dana Brana mi potvrdjuje da i njemu sve deluje tako kako je opisano, i da je auto odlican - pada mi teret sa duse Jutros nosim auto u Kemoimpex, i sada uspevaju da uteraju sve uglove u 'zeleno', tako da se nadam da je i s tim gotovo, mada cu definitivno obratiti paznju u narednom periodu. Osim toga, ove trenutne celicne felne nisu bile dobro izbalansirane tako da sam imao treskanje volana pri tacno 130 km/h, ali i to je danas reseno u Kemoimpexu. A sada malo o samom autu: Kupljen je decembra 2013. i na prvom servisu koji je radjen nakon godinu dana je imao 5.000 km. To je informacija koju sam dobio od Kompresora, gde je i kupljen. Nakon toga je do ove godine i 19.000 km bio kod tog prvog vlasnika, odnosno njegove supruge, nakon cega prelazi u ruke prodavca preko kojeg sam i dosao do auta, koji prelazi sa njim jos 9.000 km, tako da je sada stanje na satu 28.000 km Oprema je tzv. "Veloce", ali nju ne treba mesati sa trenutnom "Veloce" opremom. Vise lici na trenutni "Sport". Od nestandardnih stvari poseduje: - crno nebo - neobicna crvena sedista, podsecaju malo na Bravo Sport sedista - alu pedale - crvenim koncem prostepan volan, menjac i rucna - retrovizori u mat sivoj nijansi - alu felne 17 turbine u identicnoj nijansi sa retrovizorima Od standardnih stvari tu su : - tempomat - zadnji parking senzori - manuelna klima (mada mislim da bez ovog i ne postoji?) Ono sto mozda malo nedostaje: - prednji naslon za ruku - Blu&Me - automatska klima Naravno, kao i svaki zaludjenik, i ja sam vec (odavno) napravio listu modifikacija koje planiram da uradim : - eibach pro kit - short shifter - microlink2 za usb muziku U razmatranju su jos : - 18 felne potkovice - bocne suknjice QV - remap Jos malo o utiscima iz voznje, a i ovako: Iako sam pre kupovine vozio mnoge Giuliette, i pri tom bio siguran da nema tu sta da me iznenadi - nikad se ne moze bas svee skontati iz test voznji, koliko god one bile duge. Jedna stvar koja mi je zasmetala prilikom povratka iz Loznice je predug hod pedala. Sve tri. Zatim pozicija sedenja je pomalo skucena, iako nisam visok (180 cm) ne mogu lepo da opruzim nogu, nego mi stoji onako u V, nagnuta ka menjacu. Ali je svakako bolje od Kie, pri tom imam i tempomat, pa mogu malo da rastegnem noge povremeno. To bi bilo sve sto se tice negativnih utisaka. Pozitivni su mnogooo duzi... Motor 1.4 tb, odnosno T-jet je odlican. Izuzetno fino vuce, mala turbina, jak srednji opseg. Nema ga bas poente vrteti preko 5.000 rpm, ali to svakako i nije podrucje koje cesto posecujem. Zvuk je odlican, bas ima onako duboku notu iz auspuha. Odziv na gas je isto lep, nije naravno na nivou atmosferca, ali ne bih ga nikako nazvao 'tromim'. Do nekih 120 km/h vuce odlicno, bas se oseca da lepi u sediste, nakon toga ima solidno ubrzanje, moze da se pretice lagano i slicno, ali nema tog osecaja guranja u ledja. Jos je rano da pricam o potrosnji, ali recimo obratio sam paznju na trenutnu potrosnju dok sam bio na tempomatu izmedju Bg i Ns i ovo su neke vrednosti : 140 km/h - 8L, 120 km/h - 6.5-7 L. Sto je po meni izuzetno dobro. I Kia a pogotovo Stilo su mi trosili vise na tim brzinama. Naravno, kad se stiska, potrosi i vise nego sto bi se od 120 ks ocekivalo Lezanje u krivinama i sam mehanizam volana su mi apsolutni highlight ovog automobila. Kad se brze udje u krivine, predivan je osecaj kako se auto postavi, nekako je dobro izbalansiran u smislu odnosa 'prednjica-zadnjica'. A volan!? Toliko precizan volan nisam video ni na jednom drugom autu te klase (osim mozda nekih bas hot hatch). A pri svemu tome, nije previse tvrd. Kia Ceed je daleko tvrdja od Giuliette, sto je iznenadjujuce po meni, s obzirom na ciljnu grupu. Naravno, da ne bude sad da pomera granice fizike - i dalje je to auto sa prednjim pogonom, kad se pretera, kliza prednjicom kao i svaki, ali do tog momenta, siguran sam, pruza mnogo vise uzitka od 'svakog drugog'... I naravno, ne bih mogao da zavrsim ovaj deo da ne spomenem tu Alfinu posvecenost detaljima, kad vidim logo urezan na naslonu za glavu, zatim na instrument tabli one italijanske natpise aqua, benzina, giri, itd, alu pedale, sive retrovizore... Jednostavno, svaki delic auta otise tim karakterom. Iako sam enterijer nije nekog 'premium' kvaliteta, i dalje se vidi taj trud da bude jedinstven, u tom njihovom specificnom stilu. I to jako cenim. To je nesto sto cini ovaj auto boljim od sume njegovih delova. Za sada nemam bas nekih slika, ali sto bi rekli, 'stay tuned' - bice sigurno mnogo
  4. 2 points
    To je taj mentalitet... i onda ako ne radi na 100% marže, priča kako radi za džabe, kako ne valja ništa isl.. jedan moj Burazer dovlaci gume od preko kamionom. Placa ih 5€ po kom, prodaje nakupcima na količinu 20-30-50-100kom na 10€ po kom. Imao bi čisto 5€ da ne mora da placa i “carinu”.. i onda takvi njemu spuštaju cenu na 6-7€ po kom iako će većinu guma da proda na 20€ koliko prodaje i ako ih plati 10€. Jer 10€ ga ne zadovoljava, onih 2-3-4€ koje bi iz tudjeg džepa, oni su sladji.. i onda nam kriva vlast.. sami smo sebi robija...
  5. 2 points
    Zali boze potrosenog vremena na citanje teksta. Kaze ne ubedjuje nikoga da kupi polovne gume a onda napise 20 recenica o tome kako su nove skupe i kako se kradu, kako guma gazi put i svj dal je polovna il nova.. Bas raznih slucajeva ima u ovoj drzavi. A to za javljanje i spustanje, pa ljudi rade u call centrima za 200, 300e jave se na 60, 70 poziva dnevno pa su uvek ljubazni, plus rade za drugog i jebe im se al se opet trude.. A ne on sto radi za sebe i od toga zivi, kakav glupan. Ako ga smara sto ga zovu i pitaju ljudi, nije trebao telefon da ostavi nego samo adresu. Retard.
  6. 2 points
    totti

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Ako sagledamo kakvu robu (gume konkretno) prodaje i po kojoj ceni, koju količinu toga ima, koliko ga ljudi dnevno zove (zbog cene naravno, kvalitet je tu sekundarna stvar), onda potpuno razumem njegov princip poslovanja i mislim da bi totalno prso da nije takav. Hoću da kažem da ga potpuno razumem [emoji3]
  7. 1 point
    Imam dobru ponudu sa Modusa2007 godište, 1.5dci 86ks. Sem poteškoća da se zameni sijalica u faru, elekro solenoida za letvu i famozne delfi pumpe ( mada kažu da je sređena od 2006), ima li neko nekih iskustava. Na rešo forumu malo je vlasnika modusa. Inače, ovaj primerak je iz švabije, po papirima švapskim je prešao malo ispod 200000km. Nove gume, panorama, urađena detaljna provera dizni, zamenjene opruge, zamenjeni grejači, sređena turbina sa garancijom (kućište turbine bilo u problemu)..... Da ne nabrajam, vlasnik (moj drug) je sve sredio što je moglo. Jedino je pocepao hladnjak klime (135€ sa rukama nov). Veliki i mali servis odrađeni, kasko osiguran, registrovan do nov. 2019, AMSS pomoć na putu, osigurana stakla posebno....... E sad, ja sam planirao da uzmem auto ali druge marke, a ne modusa, jer ne poznajem reno vozila. Sad kad ovako ispade, tražim neke savete i iskustva.
  8. 1 point
    Ispusti obavezno ne vozi tako
  9. 1 point
    Moze da bude, pravi se veliki pritisak i to ulje mora negde da izbije, verovatno na nekom semeningu, izvadi to sto pre.
  10. 1 point
    Sta bre 9.3? Pa ovo sporije od brava? Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  11. 1 point
    totti

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    De bre dosadno po kiši, ja je obožavam [emoji943][emoji123] Ja da se pitam, padala bi barem 300 dana godišnje [emoji3]
  12. 1 point
    Imam ga 8 god. Prezadovoljaaan...moj je presao 140 000 kad sam uzeo,ja jos 65000 ...nijedan ozbiljan kvar..motor 1.5 dci. 50kw..mali potrodac,vrlo startan,iako deluje da je gradski auto i na otvorenom putu odlican.Jeste problem zamena sijalica ali kupis Wurth i miran si duzi period..sve preporuke za auto
  13. 1 point
    djomla

    Kuda ide ovaj svet?

    ..Marlboro, Suzuki Sent from my 3310
  14. 1 point
    AbarthGP

    P: Turbina 1.4 T-Jet 120KS

    Na prodaju turbina IHI VL39 (VL36) skinuta sa Grande Punta Sport. Usisni hladni deo kao i propeleri su potpuno ispravni, bez aksijalnog i radijalnog lufta, dok na toplom, izduvnom delu postoji pukotina. Uz turbinu ide i WG ventil. Ukoliko nekome crkne turbina moze da posluzi umesto remonta stare. Cena je 130e 0637619355
  15. 1 point
    Goksi1980

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Previse smo posvetili price nekom nebitnom liku
  16. 1 point
    djomla

    Kuda ide ovaj svet?

    Ovaj naš'o kome da priča vic [emoji23] Sent from my 3310
  17. 1 point
    Mijailović P.

    Kuda ide ovaj svet?

    Šta znam, meni se sviđa ... kako zabacuje gloovu! [emoji16] sa TT Odnosi se na prethodni video.@Macvanin me pokopa. [emoji3] sa TT
  18. 1 point
    dobro je to,al te akcije ne vaze za sve,nekee nesmeju ni da zaustave
  19. 1 point
    Pf,vozači libre karavana
  20. 1 point
    totti

    P: Fiat Brava km sat

    Mića čeka i besplatnu poštarinu [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  21. 1 point
    Ivan

    Tempomat - prednosti/mane/opasnosti

    Licno imam obrnuto iskustvo, visa potrosnja mi bude sa tempomatom... Doduse, ja sam poredio prosek na istim deonicama u sto slicnijim uslovima, a ne trenutnu potrosnju koja je prilicno relativna. Sto kolega kaze - predvidjanje situacija, tecnija voznja i "igranje" sa gasom u toku voznje da masina lagano proguta gorivo (bez gasa u konstantnom polozaju). Mislim, razlika je smesna da bi se na to uopste obracala paznja, svako ce koristiti ono sto mu vise lezi u voznji.
  22. 1 point
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    Ja sam bio na ulici i 9. Marta i na demonstracijama '96 i 5. Oktobra, ali Sloba i njegovo okruženje su bili gospoda i male bebe za ove. '96 je bilo zlatno doba protesta. Višemesečno lupanje u šerpe za vreme dnevnika, pištaljke... sećam se kao juče da je bilo - ja na terasi lupam u šerpe, a komšija iznad mene iznese gitarsko pojačalo i cepa neki divljački solo na gitari [emoji23] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  23. 1 point
    knezevic76

    Kuda ide ovaj svet?

    Gledao sam ovu nesrećnicu danas jedno 20 puta i dalje sam u neverici! Tata je gurnuo u vatru.
  24. 1 point
    Ivan

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Secam se ove Djulke, prilicno je dugo bila u oglasima, jos od kad sam sebi trazio auto... Ostala mi je u pamcenju po maloj kilometrazi, ali i nedostatku nekih stvarcica kao sto su digitalna klima, naslon za ruku, Blue&Me, otvor ventilacije pozadi i sl... A cena je bila poprilicna, tako da sam bio ubedjen da ce retko ko uzeti takav auto, za te pare, a da takve stvari "fale". I da ce joj cena dobrano "ljosnuti" na dole, dodatno sto su benzinci nesto jeftiniji. Ovo si dobro primetio za zadnje vesanje... MultiLink je u pitanju i prilicno onih koje sam gledao su bile primetno "raskrecenih" tockova pozadi. Jedno vreme mi je preslo i u naviku da ih zagledam po ulicama koliko su u liniji . Verovatno svasta ovde stize od polovnjaka, a i nekim ljudima to ocigledno nije bitno. Za svaku pohvalu je sto si na to obratio paznju i doveo u red. Od srca ti zelim da te lepo sluzi, u sta ne sumnjam s obzirom na godiste i kilometrazu. Cisto (regularno) trunku povedi racuna pri zagrevanju/hladjenju turba, posto je kod benzinaca osetljiviji zbog visoke temperature izduva. Da nisi slucajno gledao, je li i kod tebe FPT-ov C635 menjac? Cena kilometra je malo visa (pogotovo ako imas vise lokala ili ako volis da gazis na otvorenom), ali se to dobrano kompenzuje nizom cenom svih servisa, registracije i goriva. Ako je to uopste bitno za Alfu i ovakav auto . Polako nas je sve vise sa turbo-benzincima, kako se uzimaju novija vozila. Jos jednom sa srecom, da je u zdravlju vozis, che bella macchina !
  25. 1 point
    dach@

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Čestitke za kupovinu, lepa i duga vožnja. Bela mu legla extra
  26. 1 point
    bit

    Fiat Nuova Bravo - magljenje stakala

    У сваком случају магљење треба избећи потпуно. Моја искуство је такво да коришћењем обичног детерџента за суђе магљења уопште нема, радио вам систем вентилације не радио... Примена. Детерџент за суђе, сува крпа, на претходно опрана и посушена стакла изнутра утрљати детеџент сувом крпом, може бити мало напорно јер има разних положаја при утрљавању шоферке, али делује, не штедети на детерџенту, једно премазивање може да прегура зиму под условом да не бришете стакла, а нећете имати потребе јер се не магле [emoji6]
  27. 1 point
    Zvezdo

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Odlična Alfa! Eto može se i u Srbiji naći auto sa malom kilometražom ali to se naravno mora i platiti. U Alfi je svaki kilometar uživanje u vožnji i želim ti ih mnogo i verujem da problema neće biti.
  28. 1 point
    dekirs

    Kimi Raikonen Iceman

    Kimi Drunkkonen
  29. 1 point
    Meni je ovo skroz regularan stav. Covek ima ciljnu grupu i poslovni plan. Ko nece da kupi na taj nacin mu i ne treba kao musterija, izracunao je da mu se isplati taj gubitak.
  30. 1 point
    Zarad istine, Octavia nikad nije bila samo Golf sa većim gepekom, već i Golf sa barem 30% više prostora u kabini.
  31. 1 point
    MS PK

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Ceo svet inace menja ulja po fabricki propisanim intervalima koji su i po 20-30hkm samo mi nasim podgrejanim lesevima izmislhamo toplu vodu. Ja prvi menjam na 8-10hkm bila polusintetika ili sintetika
  32. 1 point
    totti

    Citroen C4 "nema dalje" Edition

    4,3 litre... Hdi je to [emoji3] Iskreno, nemam pojma, nisam gledao i nisam je ustalio (brzinu) par kilometara, pa da bih video šta pokazuje kad se smiri. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Ima Mićo snimak i sa 200, ali se na snimku čuje poruka upućena tebi DGĆP [emoji23] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  33. 1 point
    Voleo bi da cujem komentare onih koji su rekli da je nemoguce....
  34. 1 point
    Posto sam sumnjao na overboost ventil u braniku a i izbacio je jednom gresku p0235 rekoh da ga skinem u procistim malo jer je verovatno vlaga ulazila gde netreba. Evo i neka slika i sada je premesten na kuciste akumulatora da vise ne hvata vlagu. Videcemo da liima nekih poboljsanja i da lije bilo do njega ako ne da idemo dalje na egr ako ne bude ni do njega onda je map ili geometrija. Vrlo je lako skinuti i ocistiti skine se sa lezista ventil zatim se poskidaju creva usput se provere da nisu ostecena,zatim se skine metalna selna koja drzi deo gde idu creva i sam ventil.Skine se plastika i opere se malo acetonom ili razredjivacem i prosmirgla se iskljucivo vodenom smirglom,zatim se izvadi klip sa membranom i onda ima sta da se vidi tu je uglavnom i problem rdja na klipu i u kucistu otezavaju kretanje klipa a hoce i sito za preciscavanje usisnog vazduha koje se nalazi ispod klipa da se uzvitoperi i da zeza sto je mislim bio problemcic kod mene pa kad ventil dobije struju nemoze dovoljno da se vrati u nutra.Kao sto rekoh klip se osmirgla samo vodenom smirglom i unutrasnjost kucista ventila da bih ventil mogao da se krece slobodno.Kad se sve lepo ocisti sve se vrati na svoje mesto i to je to.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...