Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/08/18 in all areas

  1. 3 points
    YUgisa

    Centriranje trapa

    Problem sa slicovanjem je taj da ako proslicujete previse, ako treba namestiti na medju polozaj ni tamo ni vamo, tesko je to nacentrirati i hoce da se pomeri kad se zvekne u krater, u normalnoj voznji nije problem. Postoje ekscentricni srafovi koji sluze da se namesti taj nagib bez ikakvih prepravki, ali vecina majstora nisu majstori pa ne znaju da ih koriste iako ih neka vozila imaju cak i fabricki. Sam ekscentar omogucava da se fino podesi i da umanji sansu za pomeranjem. Razlozi za poremecaj mogu biti razni, od toga da je nesto krivo od udarca, da te rupe nisu dobro izbusene mozda na amortizeru (pogotovo sto mnogi menjaju samo jedan amortizer), pa mogu biti tolerancije proizvodjaca u izradi samog auta pa i onda proizvodjaca od viljuski, amortizera, tipa mozda je bio u toleranciji ali ako je auto spusten ili su opruge dotajale pa se auto sam spustio od sebe onda mozda ona strana koja je bila na granici tolerancije je izasla iz tolerancije jer vecina oslanjanja dobija dodatan negativan nagib kad se spusti auto. Treba znati da ako je tolerancija od npr 1 do 2 u reglazu (ne bitno jel prica o nagibu, zaturu, usmerenosti), to ne znaci da je ok da jedan tocak bude na 1.1 a drugi na 1.9. Nego u toj toleranciji trebaju obe strane da budu sto pribliznije. Znaci ako moze da se nasteluje da oba budu na 1.6 onda treba na 1.6. Kod nagiba isto tako, bolje je cak i da izlazi iz tolerancije pa da oba budu 2.1 nego da jedan bude 1.5 a drugi 2.1. Brdo puta sam stelovao aute van tolerancije i nije bilo problema, ali zato posvetim vreme da namestim da bude idealno jednako sa obe strane a pre toga je bilo problema sa trosenjem iako je bilo u toleranciji.
  2. 2 points
    Tako je dobaaar osecaj biti ponovo u "familiji" Ovu pricu prosto moram da pocnem 'od Kulina bana', da bih podelio sa vama citav put. Sve je pocelo sa Stilom. Taj auto. Pre toga sam vozio Fiate (Uno i Punto), jer je to bilo u porodici, a ne zato sto sam ja to zeleo. Voleo sam ja njih, ali onako, uvek sam mislio da su drugi bolji. Dok nije dosao trenutak moje prve samostalne kupovine. Gledao sam svasta, ali posle voznje Stila, nije vise bilo dileme 'gde pripadam'. Taj zvuk motora i performanse su me odusevile (za tu klasu ofc). Ali me je nedugo nakon toga, debelo 'ugrizao za srce'. Posle mnogo problema, pregrevanje, dihtung, potrosnja ulja, plavi dim, imobilajzer, itd itd, odlucio sam da je bilo dosta, i pogodjen takvim losim iskustvom, zeleo sam nesto pouzdano po svaku cenu. Pojavila se Kia Ceed od kolege sa posla, koji je prvi vlasnik. Vec nakon prve voznje sam znao da 'nije to to' ali sam se tesio recima 'navici ces se sigurno, vozio si i gore'. Nikad se nisam navikao. Presao sam sa njom 30.000 km, i svakim danom me je samo sve vise nerviralo ono sto sam primetio i prvog dana - letargican motor. Pored naravno jos par stvari koje sam otkrio vremenom. U meni je brzo i jako rasla zelja da prodam Kiu i kupim opet nesto sto cu voleti, medjutim nikako nisam mogao da pronadjem racionalan razlog za tako nesto - auto sluzi, ima malo km, apsolutno mu nista ne fali, i dovoljan je za moje potrebe. Nedavno sam je stavio u oglase za, po mom misljenju, nerealno veliku cenu, misleci da nece sigurno otici, ali sa namerom da 'opipam trziste'. I ne lezi vraze, nije proslo ni pune 2 nedelje - javi se kupac, i op - iscalenzuje (skoro) sve sta sam trazio! Za neverovati! Ljudima stoje auti mesecima u oglasima, a kad stavis prakticno bez namere da se proda - ono ode u roku od odma. To je zivot. Svo to vreme 'agonije vlasnisva' sa Kiom provodim temeljno izucavajuci - sta sledece. Definitivno je sad iskustvo vece, i shvatam da moram uloziti mnogo vise napora, ne bi li pronasao nesto sto bi me ujedno i ispunjavalo, i sluzilo dobro. Puno sam citao, razgovarao sa ljudima, gledao, vozio, probavao, itd. Rezultat svega toga je - Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks, odnosno T-jet motor Odlucio sam se za ovaj motor zbog izuzetno dobrog balansa performansi i jednostavnosti, odnosno robustnosti. Zapravo mislim da se redovno odrzavanje uopste i ne razlikuje od Fiatovog 1.4 atmosferca, a po eventualnim kvarovima tu su samo zamajac i turbo, gde zamajac stvarno retko jako ode na benzincima. Bio sam otvoren i za neki Bravo 2010+, sa T-jet, ali takvi se bas nikako nisu pojavljivali. Kada je vec sve bilo odluceno, pare spremne, nisam zeleo da se zurim. Medjutim, kako sam svakako vozao razne Giuliette - potpuno nove, stare 8 god sa preko 200.000km, ispravne, neispravne itd, smatrao sam da imam u sebi neki 'reper' za poredjenje, i da ne treba da propustam prilike, samo zato sto nisam pogledao XY primeraka. Tako sam odlucio da odem u Loznicu i pogledam belu Giuliettu 2013. sa navodnih 22.000 km na satu od prvog vlasnika iz Srbije. Plasile su me price o Loznici, i cinjenica da je auto dugo bio na oglasima, ali ajde, ne moze se znati nista dok se ne ode. Dan pre dolaska sam zamolio prodavca da ne pali auto, kako bih mogao da vidim hladan start. Kada sam stigao, lepo me je docekao, uveo me u garazu gde je stajala Alfa, i lepo mi rekao da ju je sinoc uterao i da je po mojoj zelji nije palio od sinoc. Opipavam turbo, creva, izduv - sve hladno. Palim - vidno prvi start, drzi na oko 1500-1800 rpm, gledam u auspuh, nema nista, samo kondenza malo. Dobar prvi znak mislim. Odlazimo u voznju obilaznicom oko Loznice. Generalni osecaj je da je taman malo rastimanija od one sa 7.000 km iz Stojanova, ali mnogo utegnutija od svih sa 100+ hiljada sa placeva. Dobar drugi znak. Vodi me dalje prodavac da me upozna sa prvim vlasnikom. Ne bih da imenujem, ali fin i uspesan covek, prepricava mi istorijat, pokazuje mi papire, za sada se sve poklapa. Nakon toga, teramo auto na reglazu trapa, pre svega zato da se zavucem u kanal i pogledam je od dole. Gledam - sve deluje korektno, svi delovi deluju jednako stari, na limu nema nista, suspleh malo zakacen od dole i prednji branik malo zagreban od dole - taman da vidim da nije nov. Deluje dobro sve. Kazem im da odrade reglazu. Tu se pojavljuje prva 'bubica'. Nisu uspeli da podese nagib zadnjeg levog. Zovem majstora, opisujem mu, kaze paa to moze svasta da bude, ako ti se ostatak svidja, nemoj propustit zbog toga. Odlucim da rizikujem i pazarim je. Odmah isti dan je teram kod Brane u Vranic, na detaljan pregled (mada nije pre kupovine, ali ajd), i veliki servis. Nakon dva dana Brana mi potvrdjuje da i njemu sve deluje tako kako je opisano, i da je auto odlican - pada mi teret sa duse Jutros nosim auto u Kemoimpex, i sada uspevaju da uteraju sve uglove u 'zeleno', tako da se nadam da je i s tim gotovo, mada cu definitivno obratiti paznju u narednom periodu. Osim toga, ove trenutne celicne felne nisu bile dobro izbalansirane tako da sam imao treskanje volana pri tacno 130 km/h, ali i to je danas reseno u Kemoimpexu. A sada malo o samom autu: Kupljen je decembra 2013. i na prvom servisu koji je radjen nakon godinu dana je imao 5.000 km. To je informacija koju sam dobio od Kompresora, gde je i kupljen. Nakon toga je do ove godine i 19.000 km bio kod tog prvog vlasnika, odnosno njegove supruge, nakon cega prelazi u ruke prodavca preko kojeg sam i dosao do auta, koji prelazi sa njim jos 9.000 km, tako da je sada stanje na satu 28.000 km Oprema je tzv. "Veloce", ali nju ne treba mesati sa trenutnom "Veloce" opremom. Vise lici na trenutni "Sport". Od nestandardnih stvari poseduje: - crno nebo - neobicna crvena sedista, podsecaju malo na Bravo Sport sedista - alu pedale - crvenim koncem prostepan volan, menjac i rucna - retrovizori u mat sivoj nijansi - alu felne 17 turbine u identicnoj nijansi sa retrovizorima Od standardnih stvari tu su : - tempomat - zadnji parking senzori - manuelna klima (mada mislim da bez ovog i ne postoji?) Ono sto mozda malo nedostaje: - prednji naslon za ruku - Blu&Me - automatska klima Naravno, kao i svaki zaludjenik, i ja sam vec (odavno) napravio listu modifikacija koje planiram da uradim : - eibach pro kit - short shifter - microlink2 za usb muziku U razmatranju su jos : - 18 felne potkovice - bocne suknjice QV - remap Jos malo o utiscima iz voznje, a i ovako: Iako sam pre kupovine vozio mnoge Giuliette, i pri tom bio siguran da nema tu sta da me iznenadi - nikad se ne moze bas svee skontati iz test voznji, koliko god one bile duge. Jedna stvar koja mi je zasmetala prilikom povratka iz Loznice je predug hod pedala. Sve tri. Zatim pozicija sedenja je pomalo skucena, iako nisam visok (180 cm) ne mogu lepo da opruzim nogu, nego mi stoji onako u V, nagnuta ka menjacu. Ali je svakako bolje od Kie, pri tom imam i tempomat, pa mogu malo da rastegnem noge povremeno. To bi bilo sve sto se tice negativnih utisaka. Pozitivni su mnogooo duzi... Motor 1.4 tb, odnosno T-jet je odlican. Izuzetno fino vuce, mala turbina, jak srednji opseg. Nema ga bas poente vrteti preko 5.000 rpm, ali to svakako i nije podrucje koje cesto posecujem. Zvuk je odlican, bas ima onako duboku notu iz auspuha. Odziv na gas je isto lep, nije naravno na nivou atmosferca, ali ne bih ga nikako nazvao 'tromim'. Do nekih 120 km/h vuce odlicno, bas se oseca da lepi u sediste, nakon toga ima solidno ubrzanje, moze da se pretice lagano i slicno, ali nema tog osecaja guranja u ledja. Jos je rano da pricam o potrosnji, ali recimo obratio sam paznju na trenutnu potrosnju dok sam bio na tempomatu izmedju Bg i Ns i ovo su neke vrednosti : 140 km/h - 8L, 120 km/h - 6.5-7 L. Sto je po meni izuzetno dobro. I Kia a pogotovo Stilo su mi trosili vise na tim brzinama. Naravno, kad se stiska, potrosi i vise nego sto bi se od 120 ks ocekivalo Lezanje u krivinama i sam mehanizam volana su mi apsolutni highlight ovog automobila. Kad se brze udje u krivine, predivan je osecaj kako se auto postavi, nekako je dobro izbalansiran u smislu odnosa 'prednjica-zadnjica'. A volan!? Toliko precizan volan nisam video ni na jednom drugom autu te klase (osim mozda nekih bas hot hatch). A pri svemu tome, nije previse tvrd. Kia Ceed je daleko tvrdja od Giuliette, sto je iznenadjujuce po meni, s obzirom na ciljnu grupu. Naravno, da ne bude sad da pomera granice fizike - i dalje je to auto sa prednjim pogonom, kad se pretera, kliza prednjicom kao i svaki, ali do tog momenta, siguran sam, pruza mnogo vise uzitka od 'svakog drugog'... I naravno, ne bih mogao da zavrsim ovaj deo da ne spomenem tu Alfinu posvecenost detaljima, kad vidim logo urezan na naslonu za glavu, zatim na instrument tabli one italijanske natpise aqua, benzina, giri, itd, alu pedale, sive retrovizore... Jednostavno, svaki delic auta otise tim karakterom. Iako sam enterijer nije nekog 'premium' kvaliteta, i dalje se vidi taj trud da bude jedinstven, u tom njihovom specificnom stilu. I to jako cenim. To je nesto sto cini ovaj auto boljim od sume njegovih delova. Za sada nemam bas nekih slika, ali sto bi rekli, 'stay tuned' - bice sigurno mnogo
  3. 2 points
    Vau, konacno moderna i atraktivna Skodica! Idem da se napijem
  4. 2 points
    totti

    BMW 320D Touring crveni

    Ne zajebavaj da ima volan? [emoji23] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  5. 2 points
    silenci

    F1: Ferrari

    Kimi se malo ucucao,kralj,legenda
  6. 2 points
    totti

    Minhen i Drezden

    E, sad ste ga naebali kad sam ovo savladao [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  7. 2 points
    Motori i dimenzije.
  8. 1 point
    MS PK

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Cestitam, u zdravlju da sluzi i da uzivas svaki km Sta ne moze da se cetrira lepo, sta njje u redu uopste sa 20hkm?
  9. 1 point
    MS PK

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Ispran mozak na razgovorima za posao [emoji23]
  10. 1 point
    A, te su još lepše za Giuliettu... sećam se sad da smo ih baš skoro pominjali sa pričom o Salonu automobila 2011. godine
  11. 1 point
    Najveću štetu od procene vrednosti po AMSS katalogu imaju žabarska vozila. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  12. 1 point
    Djuk85

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Heeh treba ga zvati svaki dan i samo reci guma
  13. 1 point
    Bio jednom tamo i nikad vise.Drzak i bezobrazan bio neki lik,zalim goriva i vremena izgubljenog
  14. 1 point
    Zarad istine, Octavia nikad nije bila samo Golf sa većim gepekom, već i Golf sa barem 30% više prostora u kabini.
  15. 1 point
    MiloshShomy

    Mjenjanje rasvjete na ventilaciji

    Aceton na stapicu za usi i sitnim krugovima trljas na narandzasto, samo nemoj mnogo da pritiskas da ne skines i crnu boju, na neka mala mesta mozes i cackalicom natopljenom acetonom, kada skines to narandzasto bice providno, koju sijalicu stavis tako ce da svetli Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
  16. 1 point
    Ovo je sasvim normalno kod grandea sto se tice zazora, tako je bilo i na mom kog sam preuzeo novog u delti...kao i hauba koja ima na jednoj strani siri zazor u odnosu na drugu pa izgleda kao da je naknadno stavljana nova... Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  17. 1 point
    Hvala na odgovoru. Benzinca cu i ganjati. Plus verujem da ti 1.2 i 1.4 motori ne bi trebalo da budu problem za odrzavanje vecini majstora. Gledam da imaju oko 100 000 - 130 000km na satu, ne bih bas nekog sa 150 000km+ , tako da trenutno sam u fazi trazenja. Ko ima jos po neke savete vezano za kupovinu ovog automobila, slobodono pisite, a ja cu obavestavati kako napreduje kupovina. Hvala jos jednom svima na odgovorima
  18. 1 point
    Bice ovo zanimljiv auto ako cene budu konkurentne. Bilo bi lepo da je jeftiniji od Oktavije, ali ako bude, to nece biti puno.Od napred malo cudan, fora bmw 1 sa farovima. Sa 1.5 motorom ce bas lepo da ide. Uostalom i ostali modeli lepo idu sa tim motorom.
  19. 1 point
    Zan Batist

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    i ja Pandu vozim samo kroz grad pa bi cekao 10god.. inace, kod Selenie 20K, imamo situaciju dje se poklapa preporuka Fiata i preporuka proizvođača ulja..
  20. 1 point
    Reacher Gilt

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Ja kad bi gledao to što piše "20K", menjao bi ulje svake 4. ili 5. godine
  21. 1 point
    Rile_bg

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    i to je tacno doduse napisao je do 20 k km (up to )
  22. 1 point
    PremieRacing

    Kimi Raikonen Iceman

    https://leavemealone.hu/post-2648-Kimis_best_moments_at_the_FIA_gala_VIDEO.html Letva...
  23. 1 point
    vicent

    Iskustva sa amortizerima

    Pravu sliku ćeš dobiti kad zameniš i zadnje amortizere. Kao što se sada manje pobada, tako će sa novim da se manje izdiže zadnjica. O naglim promenama pravca, krivinama, neravninama, ne treba trošiti reči. Biće zategnut kao praćka.
  24. 1 point
    Dale

    Funny photos

  25. 1 point
    totti

    Citroen C4 "nema dalje" Edition

    To je cena bez ulja i filtera, govorim samo za set zupčenja i pk, vodenu pumpu i antifriz. Čisto da se razumemo [emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  26. 1 point
    totti

    Citroen C4 "nema dalje" Edition

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  27. 1 point
    alfini0507

    O akumulatorima...

    Ako nista drugo trebalo bi bar lepo da mirisu... [emoji16] Sent from my E2105 using Tapatalk
  28. 1 point
    totti

    Minhen i Drezden

    Zahvaljujući@djomla , vidim da je prosto bre [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  29. 1 point
    treba da ih tuzimo za autorska prava
  30. 1 point
    Bingodalton

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Lep auto, ali mu cena (pre)jaka. 21.400 EUR za auto star 4 godine (za mesec dana 5) i sa 100.000km Nov je 25.284 bez popusta (i to novi model), a mogao se kupiti i za manje, ako se dobro secam za oko 23+k. Od opreme ne vidim nista senzacionalno u odnosu na standardni RS DSG sem zastite poda. Dodat je APR tuning plus kvacilo sto je ukupno oko 2.000 eur. I onda jos u oglasu okaci slike oglasa sa mobile.de da ispadne da nema jeftinije od njegovog ni tamo, a ima. Pa onda okaci uporedo dimenzije sa Golfom i BMW 3...marketing je cudo. A to sto cena ne prati stvarnu vrednost, to nikom nista. Njegova sreca je sto je Skoda kod nas zapravo nesto jeftinija nego u Nemackoj, pa joj polovnjaci tesko pariraju. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13441505/skoda-octavia-vrs-20-tsi-apr1
  31. 1 point
    Ivan

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Bez obzira na sveopstu prisutnost Crossovera (koji vrlo moguce da ce biti i privremeno pomodarstvo), sto ljudi vec rekose - itekako je bitno prisustvo i kontinuitet u nekada najzastupljenijoj C klasi. Posto je prica prebacena iz teme o Tipu, evo kako to radi konkurencija, npr. u zadnjih 10 godina: Na vrhu je neprikosnoveni vladar klase Golf, u sredini Focus, Astra, Megane. A ovi "patrljci" dole Nuova Bravo i Tipo - grafikon sve govori. Shvatamo svi da je naravno ukupni interes i dobit grupacije najbitniji. Ali sto kolege @Elra i ostali rekose, s druge strane najvise nas zanima ono sto mozemo da vozimo u Evropi. Prokomentarisemo mi ovde, ali realno gledano veliku vecinu apsolutno ne zanimaju grdobine preko bare ili sto je tanka prodaja u Kini - vidi se uostalom i po posecenosti i komentarima na takvim temama. Bukvalno je situacija da jos malo pa i nemas sta da kupis od Fiata, ako zelis da refresh-ujes garazu. Delim misljenje sa ostalim kolega - da mi sasvim neocekivano ne natrca vec odavno otpisani Bravo Sport (jednostavno nije bilo toga sto zelim, u nekom izlaznom godistu), vec sam spremio pare za 3-4 godine staru Giuliettu (koja je opet u godinama) ili novi Leon, Focus, eventualno Astru. Crossovere jednostavno ne volim, Tipo je realno bio iza savremene konkurencije u svakom smislu, jos od kada se pojavio.
  32. 1 point
    Elra

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Panda je svakako za penzije. A 500L i ne računam da postoji (godišnje ih se proda 40-50k) Kontinuitet je ključ koji Fiat nema. Jbs meni za Chysler, RAM i Jeep, lično me ne zanimaju niti ću ikada razmišljati o kupovini jednog od tih modela. Fiat je sada na margini prodaje u Evropi, svi konkurenti su ga pretekli, modela nema, a vidimo da ih izuzev nicha modela 500 i neće biti. Fiat se danas sa Renaultom ne može porediti (do cca 2006/7 je bila druga priča) ni po jednom osnovu a pitanje je da li može FCA sa RNAM (dok još postoji). Sve u svemu mi Evropljani, od Fiata teško da možemo očekivati neke poželjne modele u budućnosti.
  33. 1 point
    Elra

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Da nemaju profita ne bi ni radili automobile. Poenta je pristustvo brenda na tržištu, što Fiat izuzev Pande (koja je spremna za penziju - 1*) , 500 i 500X i Tipa nema. Ako ćemo realno, jedini pravi automobil koji drži korak sa trenutnim trendovima i konkurencijom a proizvod je Fiata je 500X. Renault ima 9 modela u ponudi, plus njihove podvarijante, a Fiat 5, od toga 2 u A segmentu i ni jednog u B segmentu gradskih vozila. Dakle, kreće se sa gašenjem brenda Fiat, a ne transformacijom kako su prošli Peugeot, Škoda, sada Opel, Hyundai, Kia, Mazda. Fiat me podsjeća na socijalističko preduzeće koje je nekada radilo dobro proizvode, ali se kupci promijenili i sada traže nešto drugo. A oni su u fazonu, mi nećemo da se mijenjamo, ne možemo dovoljno da zaradimo, i na kraju propadnu. A uz to bi da im država plaća. U prošlosti, Italija je x puta spasavala Fiat, a očekivati da Italija 2008 - do danas pomogne nekog proizvođača je kao očekivati od Hrvatske da spasi kompletan Agrokor (dakle nemoguće) ili Srbije da samostalno spasi RTB Bor.
  34. 1 point
    totti

    Kimi Raikonen Iceman

    Kad Kenwood bio jedan od sponzora Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  35. 1 point
    totti

    Kimi Raikonen Iceman

    Kad dođem kući, slikam jaknu [emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  36. 1 point
  37. 1 point
    @pokretač teme Po svemu sudeći, zemljače, tebi nešto nije u redu sa tim brzinomerom. Libra sa motorom 1.9 jtd ne može da razvije toliko koliko ti pišeš. Nema to veze sa realnošću. Posebno ne može, onako kako ti opisuješ "klima, četvoro ljudi, klima" i da "lako dostigne 200 km/h" a onda i svih 210. Nema šanse. Dakle, ja tebi verujem da si ti to tako video na brzinomeru tvoje Lanće, ali tvrdim da u tom slučaju brzinomer nije ispravan. Kako već piše u mom profilu, i ja imam isti auto, i JEDNOM sam probao da dostignem max brzinu, i dostigao sam, ali jedva. Do 160 đene-đene ubrza sasvim ok, do 170 već sporije, do 180 još sporije, a do 190 jedva - posle dosta mučenja. Ali - dostigla. Auto mi je POTPUNO ISPRAVAN, očuvan, održavan, ima odlično ubrzanje i takoreći fabričku potrošnju. Dakle, sasvim sam merodavan da tvrdim da to šta pišeš nema veze sa realnošću. Ne kažem, voleo bih ja da Libra 1,9 jtd može 250 na sat, ali - ne može. Možda si na nekim drugim forumima navikao da pišeš ovako, da malo zahebavaš VW vlasnike, i slične, ali nema potrebe da na Lanća Libra forumu pišeš besmislice o Lanći Libri. Pa nismo svi mi ostali, upravo vlasnici istog takvog auta sisali vesla. Toliko od mene. Takođe bih se pridružio apelima drugih forumaša, da nas na vreme upozoriš kad izađeš na put.
  38. 1 point
    alfini0507

    O akumulatorima...

    Moja praksa je jednom godisnje pred zimu... U bivsem autu 6 godina za redom TopLa Top crna sa onim okom od 74kw i sa tim akumulatorom je i prodat auto pre 20ak dana... Pali OK i dalje... PS Takodje dizelas od 2000ccm i svakodnevne kratke voznje od 2-5km...
  39. 1 point
    Posto sam neki dan ugradio tempomat u svog Punta pa da podjelim iskustvo Punto u pitanju je 2b 1.9 mjet i sljedece uputstvo se odnosi na njega i org rucicu od Punta Moj Punto je imao dio instalacije od ecu-a do kutije s osiguracima(slobodan konekor ispod osiguraca), a do kabine sam provukao sam, ali imam komplet raspored pinova u slucaju da netko nema uopce instalaciju. Konektor ispod kutije osiguraca Na ecu su potrebna 4 pina na desnom (suvozaceva strana) konektoru. Pin 38 ecu - zeleno/zuta zica - pin 1 rucica (res tipka) Pin 56 ecu - sivo/crvena zica - pin 6 rucica (+/povecanje brzine) Pin 77 ecu - plava zica - pin 4 rucica (on/off) Pin 78 ecu - crveno/zuta zica - pin 5 rucica (-/smanjenje brzine) Na rucici ostane jedna slobodna zica koja je +/napajanje s kontakta koju treba spojiti negdje na +...ili na kutiju osiguraca u kabini ili na upaljac ili bilo sta sto bude pod naponom kad se da kontakt. Kad sam sve spojio nije radilo dok nisam spojio dijagnostiku. Cim sam se povezao s multiecuscanom odmah se upalila lampica i ispisao je board poruku "cruise control on". Imam negdje i popis pinova za 1.3, ali kod njega je problem ecu, jer nemaju svi opciju za tempomat Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...