Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/05/18 in all areas

  1. 5 points
    Grande Punto je gradski automobil,a ne limuzina za duga putovanja.S obzirom da se ide jednom godisnje na more,a vozi se svakodnevno po gradu,sasvim je upotrebljiv auto i za cetvoroclane porodice,nije tacno da je dovoljan samo za dvoje ili troje.Ne treba stalno stavljati akcenat na leto,putovanja vec na grad i gradsku voznju.Kad vec pricamo o letovanju ili zimovanju postoje krovni koferi koji resavaju problem malog gepeka.
  2. 3 points
    YUgisa

    Iskustva sa amortizerima

    Koliko vidim to je Sachs Touring model, ako nije nista promenjeno u odnosu na pre, onda su to gasni niskog pritiska. Sto se tice Bilstein, ja sam ih pre nabavljao u Srbiji i tada jedino mesto gde je sigurno stizao original uvek je Vudim Trade. Ostali kad kako. Bilstein uvoze mnogi, a Sachs nemam pojma, nisam ih puno uzimao u razmatranje posle par ocajnih ali originalnih iskustava. Koristim Bilstein 6.5 godina u izradi oslanjanja, pre svega za trkacke Yugice i gradske jurilice i niko mi nije jos uvek prijavio problem sa njima.
  3. 2 points
  4. 2 points
    Ivan

    Statistika automobilske industrije

    Bas sam pisao i ostavio tabele na temi o Tipu - frapirao sam se kada sam video da je prodaja u Evropi u septembru na 3.300, a u oktobru na 4.500 komada. C klasa ... Ukupno ove godine oko 92.000 (prosle godine 123.000). Jbg, koncentrisali su se na akviziciju preko bare (koja i jeste pogodak), ali zato tokom cele ove decenije ispastaju evropski modeli. Razumem da je zarada u pitanju, ali ocigledan je prilican zaostatak na dosta polja, sta reci kada su najprodavaniji modeli i dalje Panda i mali 500... Tipo je u startu projektovan da bude jeftiniji i kaska iza savremene konkurencije (dovoljno govori da je najjaci motor u ponudi od 120KS). Ostalo su opet dizajnom uvezali u 500 familiju (sa gomilom podvarijanti, uglavnom zatezanja bora), koja je specificna i ima ogranicen krug kupaca. L se lepo prodavao i bio lider u segmentu, ali MPV polako zamire i ove godine je model pao na 47.000 za 10 meseci. Sto se X tice, cifra je na oko 83.000 u 2018. Legendarni Punto nazalost ubiVen, i to je u sustini to od modela, sto je nama ovde interesantno i sto i sami vozimo. Ocigledno je potrebna debela modernizacija, dizajn, tehnologija, novi modeli, pogotovo trenutno trazeno pomodarstvo u vidu crossovera. Novi mali GSE benc turbaci su tu sa lepim performansama, treba "samo" jos refresh-ovati ponudu onoga u sta treba da se ugrade .
  5. 2 points
    Milutinac

    Yugo 1.1 EFI

    Ja gledam Kama...ZIMSKA reko ode covek, pao, gotovo...
  6. 2 points
    Milutinac

    Grande Punto opruge

    Boja opruga ne odredjuje ama bas nista unapred. Ne moze niko po boji opruga da ti kaze sta i kako ce biti... Boja je tu cisto da se se lakse prepoznaju "cije" su opruge...eibach - crvene, KW - zute, AP - slave i tako dalje...
  7. 2 points
    Čudom se čudim ovim mojim inženjerskim mozgom da očiglednu nameru prevare i samu prevaru takozvani pravnik krsti i pravda. Tu smo gde smo kad pravnik podržava prevaru. Pa zamisli u mlekari, ili bilo gde, klanici, fabrici podova, radio sam jedno vreme svuda po malo, na pr. piše na pakovanju 3,2% mlečne masti a napuniš 1.6% mleko i to na pr. svesno i kažeš to nije prevara... za za tako nešto se više ne dolazi na posao, a firma pretrpi ogromnu štetu. I neću više da čitam ovu maglu od teme.
  8. 2 points
  9. 2 points
    neshaoct

    Statistika automobilske industrije

    Evo kompletnijih podataka, kao i na kraju link za download sa FLCS servera kompletnog izveštaja ACEA (European Automobile Manufacturers' Association). Ukupna prodaja u prvih 10 meseci 2018. godine, EU+EFTA države (Švajcarska, Norveška, Island, Linhenštajn), samo putnički automobili, poređano po obimu prodaje: VW Group: 3.219.137 putničkih automobila (u prvih 10 meseci 2017. godine 3.140.498) +2.5% Renault Group: 1.404.258 (1.345.331) +4.4% FCA: 891.498 (907.932) -1.8% BMW Group: 863.005 (863.460) -0.1% Ford: 855.916 (869.381) -1.5% Daimler: 811.381 (842.158) -3.7% Toyota Group: 657.369 (624.725) +5.2% Hyundai: 466.618 (440.348) +6% Nissan: 439.288 (490.723) -10.5% Kia: 426.558 (403.902) +5.6% Volvo: 266.967 (249.354) +7.1% Jaguar Land Rover Group: 179.203 (188.741) -5.1% Honda: 118.416 (120.485) -1.7% PSA Group nije na listi jer im je dodat Opel u odnosu na 2017. godinu, pa imaju nerealne procente na nivou grupacije. Ali, može se porediti unutar brendova koji spadaju u PSA. ------- Evo i te liste sa brendovima unutar grupacija, isti period, iste države, isto samo putnički automobili, poređano po obimu prodaje: Volkswagen: 1.498.260 (1.437.684) +4.2% Renault: 954.815 (949.189) +0.6% Ford: 855.916 (869.381) -1.5% Peugeot: 832.360 (772.976) +7.7% Mercedes: 727.366 (759.518) -4.2% BMW: 683.362 (687.114) -0.5% Audi: 641.470 (705.499) -9.1% Fiat: 626.208 (684.329) -8.5% Škoda: 618.773 (593.931) +4.2% Toyota: 617.729 (586.717) +5.3 Citroen: 516.226 (487.913) +5.8% Hyundai: 466.618 (440.348) +6% Dacia: 443.481 (391.885) +13.2% Nissan: 439.288 (490.723) -10.5% Kia: 426.558 (403.902) +5.6% Seat: 392.191 (336.779) +16.5% Volvo: 266.967 (249.354) +7.1% Mini: 179.643 (176.346) +1.9% Jeep: 142.240 (88.471) +60.8% Honda: 118.416 (120.485) -1.7% Land Rover: 109.931 (129.402) -15.0% Smart: 84.015 (82.640) +1.7% Alfa Romeo: 74.882 (72.526) +3.2% Jaguar: 69.272 (59.339) +16.7% Porsche: 64.165 (62.290) +3% Lancia/Chrysler: 39.959 (53.801) -25.7% Lexus: 39.640 (38.008) +4.3 (Citroen) DS: 39.078 (38.946) +0.3% Lada: 4.469 (4.256) +5% ACEA originalni PDF sa punim podacima za prvih 10 meseci 2018. godine, možete skinuti klikom OVDE.
  10. 1 point
    DraganUS

    Fiat Croma MJet 2.4 200PS Ponija

    Evo konacno da i ja da napisem nesto o Cromi. Zbog posla i putovanja nisam imao vremena da sednem i napisem nesto. Posto sam zaljubljenik u 1.8t vagenov motor samo sam to gledao uglavno da vozim. Zbog lakoce tuniranja motora to bi je bio prvi izbor u gledanju vozila. Vozio sam A3 `98 1.8t cipovan na oko 190. Posle toga sam uzeo A3 2000 1.8t quattro 180ks fabrika. Posle toga A3 1.8t 2002 180 ks fabrika koji je jos uvek kod mene, tj sestra ga vozi. Motor i trap su odlicni ali je isvrckan sa svih strana. BG sta reci. I tako naostren ja gledam opet vagena ali ovaj put S3 225KS. na oglasima par iskacu, i samo jedan koji se meni svideo. Mat crni. Pogledam, provozam, i nije mi to to. Auto po vlasniku cipovan pre par dana, ali meni neubednljivo ide. kao da ima nesto zakaceno za dupe pa ga vuce nazad. Odustanem i kuliran, gledam oglase itd. Slucajno pogledam ponudu za Bravo i nije losa. Par 1.4t ne stigoh da pogledam i reko daj da vidim Cromu i AR 159 2.4 karavan. . Croma mi se svidjala pogotovo sa auto menjacem. Provozao sam pre par godina jednu ali nije bila restajl i veoma mi se svidela. AR 159 isto dobra, ali ka sam seo u nju na vozacevo mesto nije mi se svidela, sve je okrenuto prema vozacu i delovalo mi je da imam manje mesta u njoj nego u puntu. Gledam na PL sajtu Crome, u detaljno pretrazivanje 150+KS se stavlja naravno jer sve ostalo je sporo. Par lepih primeraka od 150ks, oprema nije losa i u tom momentu iskace i Croma 2008 2.4 auto menjac. U tom momentu vagam S3 ili Croma. Dva veoma razlicita auta. Obzirom da sam svakog vikenda izvan BG i znajuci nase puteve, moja ledja, A3 i treskanje prevaga vuce na Cromu. Pogledam adresu gde je Croma, kad ono 2 km od mene na Zarkovu. Mislim se u sebi, mora da je sudjeno da se sretnemo. Izlazim i peske krecem da pogledam kola. Peske da bih imao jos nesto vremena da razmislim sta da radim. Pare nisam hteo da nosim sa sobom. Gledam oglas na telu, dok hodam, gledam da li je plac, slike, vagam... Stizem na adresu, plac nije, neki hangar, u hangaru 2 auta. Croma i SL 55 AMG. Gledam vise SL 55 nego Cromu, rekoh sebi nisi zbog toga ovde. Setkam se oko Crome, sve lepo izgleda. fale prskalice za farove. Pitam gde su. kaze jedna je tu druga skinuta da je ne bi ukrali. Uzimam kljuc, palim, kad ono biiip tabla samo blinka. Prazan aku. Reko bas je lepo krenulo. Spajamo druga kola preko kablova, pali iz prve. Koliko je stajala tu bez paljenja nemam pojma. kad je upalila, mislio sam da je kamio upalio, nisam cuo zvuk petaka dizela davno, ali meni kamionski zvuk ima. Dok radi malo u leru gledam unutrasnjost i iznenadnjen koliko je uredna i nije pohabana. Volan lep, dugmici odlicni, gledam nav isto kao nova. Ostavljam je da radi u mestu da dostigne radnu, da zagreje ulje u menjacu jer sam citao da problemi sa menjacem mogu da se konstatuju na prvu ruku samo ako je ulje u menjacu na radnoj temperaturi. Lupanje, cimanje itd se pokaze kad je ulje zagrejano jer je redje, jer kad je hladno nista se ne desevala. Elem, dostize radnu, sedam unutra i krecem u test voznju. Kad sam seo u Cromu, razlika izmedju AR 159 i Crome nebo i zemlja. Od mesta do osecaja. Test voznja prosla dobro, menjac po meni salta ok, ne lupka nista, ne trese ama bas nista. Pricamo o kolima jel radio sta, kaze da je DPF izvadjen i branik i krilo na sastav je farbano jer je bila ocesana malo. Uradio mali servis. Rekao mi je da je uradjen V servis pre 15000km, ali uzimas sa dozom nesigurnosti. Reko ajd vazi. Dogovaram se sa covekom da skocimo do Gorana sutradan ujutro. Dolazim u 7 kod njega, krecemo, guzva nas hvata ama bas svuda, gledam na sat i razmisljam samo da stignemo pre 8. naravno tu smo u 1 do 8 i u par reci o cemu se radi ulazi Croma na pregled. Dok cekamo caskamo i izlazi Goran i tera je napolje, ne staje sa nama da popricamo nego gas okolo da se provoza i vidi kako menjac reaguje. Vraca se nazad i dolazi do nas. Glas u glavi kod mene, smao da je menjac ok, sve ostalo se sredi. Jbt koliko sam citao toliko sam se zaplasio menjacem kao da ne znam sta. Goran: Izlgeda sve ok. DPF je izvadjen. Cini se da leva spona ima lufta malo lufta ali nisu sigurni da li je ona ili viljuska. Kad se detaljnije pregleda znace se. Ocekujem da ce biti par stavki jos kad medjutim nista vise. naravno uz veliki i mali servis, ulje menjaca i ta spona i to je to. Rek osuper, pruzam ruku Goranu, svi ga vec znamo. Hvala puno Goranu na pomoci. Odlazimo, dogovoramo se, zadnja cena, pregovaranje, itd... pada dogovor uzech Cromu. E sad prica o Cromi. Isti dan idem da sredim sve, registraciju i da se provozam kao covek. Racunam koliko treba za reg uzimam pare i na tehnicki i da uplatim. Prolazi tehnicki, covek me pitam gde se gura kljuc da se upali na tehnickom jer mi ostala torbica preko rucne i sakrila ulozak brave. Prolazi sve, da platim, kad ono registracija oko 15000...mislim skuplja. Reko ovde nesto ne valja, kazem da pregleda uplatinice da nije nesto racunao dva puta. Pregledamo zajedno sve u redu. Pogledam polisu i na polisu pise nesto o nekom clanu, aktiviranju polise itd. Pita me covek jel ovo prva registracija Crome od uvoza, i ako nije jel lupana? Ja izgubljen gledam papire govorim jeste prva, tek uvezena, ja prvi vlasnik u srbiji. reko zasto pitas, i objasni mi covek da mi je polisa aktivirana zbog nekog udesa ili je neko zvao osiguranje. Evo pouke narode. kad prodate kola pravite ugovor odmah. Momak koji je uzeo plavog A3 quattra od druga kome sam prodao ga slupao. Uzeo ga od njega u 18:00, u 18:13 ga slupao. Bio na vestima covek, blic, kurir itd...Okacicu koju sliku A3 kako je zavrsio. Elem da se vratimo na Cromu. Odem da podignem ostatak novca i placam sve. Odlazim u Ljermontovu za tablice. Sredih sve, tablice na kola i gas. Ne bukvalno ali u voznju malo. Vozikao sam je par dana dovolno da se zaljubih u Cromu i otisla je u letnji pocinak na 2 mesea do sam bio u Ramenikama (LA). Dok sam bio preko na odmoru preko mejla zakazujem veliki i mali servis i ilje u menjacu. Vracam se dan pre zakazanog termina kod Gorana, Croma i u Servis sutradan. Uradise mali i veliki, zamenise ulje, zamenise obe spone. rekoh da se pogledaju klapne, sistem klpani jel sve ok. Sedim i cekam da se zavrsi, dolazi Goran i pita ko je vlasnik Crome, u meni glas za jednu sek vec govori, ugasio si, otisla Croma u biiip, sta si je kupovao. Saopstava mi Goran vest. Sve uradjeno kako treba, ali... u vezi klapni, veza izmenju motora i samih klapni je tamo. Link sto ih spaja nije tu. Rekao mi je da ili je ispalo, neko skinuo, ili je neko vec skinuo klapne ali da se to ne moze potvridti dok se ne skine usisna. Servis skidanja usisne zakazan za 22. Sedam u Cromu, opet se malo preznojavam zbog klapni. reko ako nije do sad nesto zveknulo valjda ne ce do 22og. Jbg-a trebao mi je auto inace bih ga ostavio odmah. Gledam delove koje sam uzeo nazad, i mogu reci da je covek mozda i govorio istinu da je veliki radjen pre 15000km jer mi sve izgleda u veoma dobrom stanju i sa sve slovima na kaisevima. Croma u Emotion opremi. kozna sedista, lumbalno podesavanje, grejaci sedista, memorija sedista, eletricna pomeranje sedista, kozni volan, podesavanje, auto zatamlnjivanje centralnog retrovizora (po meni jedna od super stvari pogotovo za voznju nocu), navigacija, sklapanje retrovizora, grejaci istih, 18" ke, i dosta drugih sranja dugmica koje jos nisam ni probao. Da, zoboravih da napisem kad je uvezena bila je spustena na APE zutim oprugama koje su skinute. Elem Slike Dan kad je uvezena:
  11. 1 point
    MiloshShomy

    Fiat Stilo JTD

    Stilo je konacno dosao u moje ruke, u pitanju je Fiat Stilo 1.9 8v JTD, trebalo bi da je 2002 godiste, stilo u solidnom stanju, uglavnom sitnice ima da se srede na njega, bivsi vlasnik je i sam cackao nesto malo, on je stavio abarth tablu a uzeo ga sa abarth stikerima na volanu i masci (zaboravio sam da slikam ), nije nista ceprkano, sve je vec vidjeno od bitnijih ulaganja je jedna dizna koja ne radi bas lepo, na jedno mesto curka ulje, to da se predihtuje i to je to, stilo lepo puni, lepo ide, na par mesta probila rdja, to treba da se sanira ali na leto, kad otopli malo i stilo ce da bude bombonica, napred ima nove zimske gume i letnji set 16 fiatov, evo malo slicica
  12. 1 point
    MiloshShomy

    Fiat Stilo JTD

    Skinuo san je, voda ulazi bas pored zabice sa obe strane, nisam hteo odmah silikon da ne bi polomio nesto ako skidam to opet nekad ali izgleda da cu morati
  13. 1 point
    Elra

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Oni očekuju da izbace po jedan model u 10-15 godina i da se on jednako dobro prodaje. E pa ne može. Redizajn i osvježenje modela se sada moraju raditi svake godine kako bi se održao korak sa konkurencijom. Pa ono još u 500X i Renegade guraju 1.6 atmo motor kao da se radi o Dusteru. Čini mi se da neko tamo svjesno gasi Fiat brend. Iz Kine i Indije se povlače jer su nesposobni na naprave model prilagodjen domaćem tržištu. U Brazilu su nekada bili broj 1, sada su 2 ili 3.
  14. 1 point
    MS PK

    Fiat Stilo - često postavljana pitanja

    Nesto ne verujem tj nelogicno mi da crkne samo ta lampica pored ostalih koje stalno svetle a plus su j diode sve u tabli. Mislim da mozes da vozis tako jer kada ima problem oko grejaca pored lampice pali i zvucno upozorenje i ispisuje gresku na ekranu, pa sad kako hoces
  15. 1 point
    AneHGT

    Audi S3

    Fiata sam vise slikao nego Audija evo jedna ljetna 311,3hp stock ---> 351hp SM custom remap nista specijalno,samo da nije fabrika
  16. 1 point
    Tadej

    Nove cene za odnošenje paukom

    Ja sam sa svojim autom koji mi se vodio na moju firmu, usao na parking na aerodromu BGD Na samom parking mestu sam jednim tockom nagazio liniju i “usao” u drugo parking mesto. Stiglo mi je od komunalne kazna na 50.000 za firmu i 5.000 za vozaca... Sent from my iPad using Tapatalk
  17. 1 point
    Milutinac

    Yugo 1.1 EFI

    Naaaaaaaaaaaaajs
  18. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Ocigledno nisi pitao na pravom mestu Kad odlucis da kupis redovan auto sa toplom dusom, ceka te:
  19. 1 point
    Milutinac

    Yugo 1.1 EFI

    Ma gdeeeeee...sta ti je? Kad sam otisao ovde u prodavnicu da vidim sta ima kod nas i posto je... Kazu - E! (ono bukvalno - e za tebe imamo...) Optimal...to je to... Reko druze ima li nesto bolje...opaaa...Monroe, moze? Ne moze. `Ajmo dalje, jel imate Sachs...? "Mozda mozemo da nabavimo zadnje, ali prednje nikako", kao niko im to nje trazio... Eto, sta reci...
  20. 1 point
    Milutinac

    Yugo 1.1 EFI

    Ajde ajde, pa nije Monroe
  21. 1 point
    YUgisa

    Iskustva sa amortizerima

    Ajd neka je sa srecom, drzimo fige da stigne original
  22. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Ne samo da bih provalio da nije benzinac, nego i da nema Bilstein
  23. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Izgubio si pravo da se bunis Milutinac kad si presao na dizela Valjda se nece izvrnuti od tih guma, ipak nema Jugo stabilnost kao sLogan Da je normalniji zakon uzeo bih neke Hankook univerzalne za zimu i Toyo R888 za leto
  24. 1 point
    darkman14

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Morace da padne neka debela akcija za 9999 EUR
  25. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Nije registrovan, ali nasao sam jedan "razuman" tehnicki pregled sa kojim sam se dogovorio da uradim neke izmene pa ako odrze rec onda ce biti registrovan u narednih 10 do 15 dana. To je i razlog za kupovinu celicara i zimskih guma. Sto se tice guma, ne verujem da ce biti puno utisaka jer nije u planu da budu nesto vise od mesec dana godisnje na autu, kriterijumi u izboru za zimsku su bili najeftinija i ima pahuljicu. Trenutno, jedino sto mogu da kazem posle jednog malog kruga je da ova kombinacija dimenzija felni i guma prilicno negativno utice na stabilnost.
  26. 1 point
    djomla

    Iskustva sa amortizerima

    Od deda mraza lično [emoji3] Sent from my 3310
  27. 1 point
    Milutinac

    Iskustva sa amortizerima

    Meni Touringov autobus iz Minhena tako da stvarno ne znam...
  28. 1 point
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    B92: Novi vlasnik Prve televizije i O2 TV http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2018&mm=12&dd=04&nav_category=12&nav_id=1477955 Uopšte me ne bi čudilo da je Kesić glavni razlog ovih transakcija... Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  29. 1 point
    horvat

    Alfa Romeo Brera 2.0 JTDm

    Posto sam imao zanimljiv photosession za vikend, predstavicu vam Breru mog drugara Milosa, sa sestrinskog ARCS foruma ... U pitanju je 2010. godiste, "Ti" oprema, motor 2.0 jtdm 170 ks... Felne su 19'' prodrive sa Michelin pilot 4 super sport pneumaticima. Link ka originalnoj temi : https://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=6&t=63558 Moji utisci iz voznje: Auto je mnogo direktniji i ostriji od 159 sa kojim deli platformu. Kao i kod svake Alfe koju sam do sada vozio, volan je neverovatno brz i ostar, a ovde je to posebno izrazeno zbog 19'' M PSS 4 pneumatika. Svaki i najmanji pomeraj volanom rezultuje instant reakcijom na putu. Sto se udobnosti tice, svakako da na 19 felnama nije realno za ocekivati da 'lebdi preko rupa', ali cini mi se da nije tako strasno kao sto bi se to moglo ocekivati. Kada se naredjaju onako uzastopno udarne rupe i 'uvale' na putu, tada dodje do izrazaja i malo krace medjuosovinsko rastojanje i te felne, ali je to je cena koja mora da se plati za ovakav izgled i upravljivost. Performanse, sta reci, to je dobro poznat motor na ovom forumu. S obzirom da je automobil remapiran na oko 200 ks, rekao bih da je time taman negde nadomestena njegova malo veca tezina u odnosu na recimo neke druge automobile iz grupacije (Giulietta, Bravo...), naravno ovo sad odokativno kazem, nisam merio performanse, nego po subjektivnom utisku. Prenosni odnosi u menjacu su duzi od Bravo-a sa istim motorom, cini mi se... Performanse su dobre, dovoljne da se u svakom trenutku bude brzi od saobracaja, i to bez nekog preteranog truda... ali s druge strane, postoje brzi i performantniji auti u ovom segmentu, svakako... Svakako da utiskom apsolutno dominira izgled i karakter auta. Pojava koja je toliko dominantna, da jednostavno sve sto je na putu oko nje, koliko god da kosta, apsolutno ne moze da odvuce paznju sa Brere. Taj osecaj kad preteknete nekog, i znate da je ostao bez daha gledajuci u ovu zadnjicu - neprocenjivo
  30. 1 point
    Bogisha

    Alfa Romeo Brera 2.0 JTDm

    Nemoj više slika kačiti, nije lepo prema nama ostalima
  31. 1 point
    Ekonomsko viđenje gde opravdavaš prevaru. Ne bi dalje diskutovao, nema smisla.
  32. 1 point
    Krenuo si sa objašnjavanjem kako se km mora vratiti da bi se "udovoljilo" željama kupca, pa sad menjaš priču i mene pitaš kako da utvrdim. Pa spominješ ugovore, nema ugovora, ima fakture, uz fakturu kompletna potrebna dokumentacija gde na barem nekoliko dokumenata postoji kilometraža. Pa je kupac kriv što nije pažljivo pogledao kilometražu, da je pažljivo pogledao video bi da nije prava , pa nisi uneo km u ugovor. Svakako je po tebi kupac kriv, em ne gleda pažljivo, em ima malo para pa prodavac mora da skine kilometražu da bi udovoljio kupcu. Mislimi da smo sasvim lepo izneli argumente i objasnili pa da ostavimo onima koji čitaju temu da zaključe, da li je bolje da budu prevareni, pa se iznenade sa kvarovima koji ne bi trebalo da se dese na toj kilometraži ili da kupe automobil sa pravom kilometražom i znaju šta može od kvarova da ih zadesi.
  33. 1 point
    Stiglo stvari spremamo se[emoji123] Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
  34. 1 point
    @pokretač teme Po svemu sudeći, zemljače, tebi nešto nije u redu sa tim brzinomerom. Libra sa motorom 1.9 jtd ne može da razvije toliko koliko ti pišeš. Nema to veze sa realnošću. Posebno ne može, onako kako ti opisuješ "klima, četvoro ljudi, klima" i da "lako dostigne 200 km/h" a onda i svih 210. Nema šanse. Dakle, ja tebi verujem da si ti to tako video na brzinomeru tvoje Lanće, ali tvrdim da u tom slučaju brzinomer nije ispravan. Kako već piše u mom profilu, i ja imam isti auto, i JEDNOM sam probao da dostignem max brzinu, i dostigao sam, ali jedva. Do 160 đene-đene ubrza sasvim ok, do 170 već sporije, do 180 još sporije, a do 190 jedva - posle dosta mučenja. Ali - dostigla. Auto mi je POTPUNO ISPRAVAN, očuvan, održavan, ima odlično ubrzanje i takoreći fabričku potrošnju. Dakle, sasvim sam merodavan da tvrdim da to šta pišeš nema veze sa realnošću. Ne kažem, voleo bih ja da Libra 1,9 jtd može 250 na sat, ali - ne može. Možda si na nekim drugim forumima navikao da pišeš ovako, da malo zahebavaš VW vlasnike, i slične, ali nema potrebe da na Lanća Libra forumu pišeš besmislice o Lanći Libri. Pa nismo svi mi ostali, upravo vlasnici istog takvog auta sisali vesla. Toliko od mene. Takođe bih se pridružio apelima drugih forumaša, da nas na vreme upozoriš kad izađeš na put.
  35. 1 point
    totti

    Lancia Lybra 1.9 JTD - maksimalna brzina?

    Pa kad si tako negativan prema ljudima koji ti pišu, kad ih častiš kako imaju "glupe izjave" (a nisu glupe) i kad bi hteo nešto da naučiš (a ne samo da imaš taj nadrkan stav za sve što se napiše), onda bi možda i mogao da očekuješ da ti neko objasni.
  36. 1 point
    MS PK

    O akumulatorima...

    Ne znam. Nekad nije bilo tako
  37. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

  38. 1 point
    petrolicious.com
  39. 1 point
    MS PK

    Stilo White Scorpion

    Da opalim i ja koju, taze
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...