Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/04/18 in all areas

  1. 6 points
    Slabo onda vozis nocu na otvorenom ... Ja na takve stvari kukam godinama, po gradu gde ima ulicnog osvetljenja ili vise razdvojenih traka i nije toliko upadljivo - ali na otvorenom se tek vidi koja je to katastrofa u dobrom procentu i koliko ljude za*ole i za druge i za bezbednost. Porazbijani farovi, sijalice koje ne rade, nenastelovani i koka-zraka snopovi, raznorazne aftermarket modifikacije kojima se ne posveti ni trunka paznje da ne smetaju ostalima, dnevna svetla koja nocu biju kao i po danu... Pa onda stalno upaljena duga svetla jer ne radi sijalica oborenog ili nepotrebne zadnje maglenke koja izbijaju oci kada sustignes nekoga u vedroj noci, stopaljke ili rikverc svetla koja zbog pokvarenog automata konstantno rade... A upaljene maglenke i sve sto moze da sija (po mogucstvu sto jaci LED) po gradu ne bih komentarisao, to mi vise ide u opis licnosti...
  2. 3 points
    Kakvo je to pitanje? Pa zbog AMSS .
  3. 3 points
    bane1321

    ''Trile'' 1500

    @neshaoct - nisam mislio da otvaram temu jer nije jos gotov, ali shvatio sam poruku, pa evo postavljam jos jednu sliku
  4. 2 points
    AneHGT

    Audi S3

    Nakon kratke pauze nastavljam po starom,ovaj put sa novim autom ..Kupljen je nov u BIH,redovno odrzavan u ovlastenom servisu,u mom vlasnistvu je 1god i za sada sam prezadovoljan - Audi S3 8V - 2014god - 2.0T - Presao cca 70.000
  5. 2 points
    Na šta smo spali kad sudija od penzije ne može da kupi 4 gume 13" od 4.200 dinara... Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  6. 2 points
    Milutinac

    Funny photos

    Kad mentol kupi Porsea... Da, to iznad tablice je karton
  7. 2 points
    To nije pitanje za mene. Nisi odgovorio da li kod smanjenje kilometraže postoje elementi prevare?
  8. 2 points
    Krivični zakonik baš i ne poznaje termin "prestali da vide kako prevaru" Evo pa pročitaj i reci da li kod smanjenje kilometraže ima uslova da se podvede pod prevaru
  9. 2 points
    Sheriff

    Iskustva sa amortizerima

    Prednje amortizere sam relativno skoro menjao na autu Fiat Panda 1.2. Tada sam promenio i obe šolje amortizera i one zaštitne rebraste gume u gornjem delu amortizera. Za sada sam veoma zadovoljan. Amortizeri su menjani, jer je jedan bio procureo, a i drugi je polako počeo da curi. Za Monroe sam se odlučio malo zbog cene, a najviše zbog toga što sam od nekih relevantnih ljudi čuo da su Monroe originalni tj. nisu do sada viđali kopije na tržištu. Takođe za Monroe sam se odlučio iz razloga što sam na prethodnom automobilu koristio njihove šolje koje su trajale 7 godina meni i auto je prodat sa tim šoljama, a da se nisu trebale menjati. Inače garanciju sam dobio 2 godine i besplatnu ugradnju. Za dalje, videćemo kako će biti. Nadam se da neće biti problema, jer je Panda inače lagan automobil, pa ne razbija previše trap na ovim našim sjajnim putevima.
  10. 2 points
    Pa ne mozes bas to tako da postavis. Koliko nas ima mogucnosti da kupi auto star 1-4 godine? Ne bas mnogo, slozices se. Druga stvar, ne moze ni svako da ode i uzme auto i usput ocarini i ostalo. To iziskuje dosta vremena i para, naravno. Uporno pokusavas da opravdas vracanje kilometraze, kao da su kupci krivi za to.
  11. 2 points
    Rešen problem. Kupljen nov relej za 780 din i sad radi ko sat :-)
  12. 2 points
    Pa kilometraza i ne treba da bude bitna. Moze da bude lomina sa 100k a drugi sa 300k da bude duplo bolji. Ali to ne daje pravo prodavcima da laziraju podatke. Na stranu sto se kupcu vise svidja (ko ne bi voleo sto manje km? ) kada pise manje. Da je srece da se malo ostrije kaznjavaju takve stvari, druga bi se pesma pevala.
  13. 2 points
    @djunis82 - verovatno nismo ucili iz istih knjiga[emoji41]
  14. 2 points
    Ivan

    Fiat Stilo - često postavljana pitanja

    Po tvom opisu deluje da sve radi, sem indikacije na tabli. Moguce da postoji problem sa LED ili nekim lemom, a znam i da ima strucnjaka koji npr. airbag lampicu resavaju "ubijanjem" iste. Evo kako izgleda taj Cluster na Stilu: Lampica grejaca mora da se upali pri cekiranju sistema, tokom te procedure se na tabli za trenutak upale sve lampice za opremu koju auto poseduje. Ako je hladnije, lampica grejaca ostaje trunku duze upaljena, ako postoji problem pocinje da blinka (obicno praceno i zutim trouglom, koliko se secam).
  15. 2 points
    Kad ne bi vracali kilometraze nije istina da bi svi kupili onaj od 2.500 i 350.000km, mnogi bi se protegnuli i do 3.000 ili 3.500, ali bi bili sigurni sta kupuju. Problem je prevara i sto je svaka kupovina automobila lutrija. Na oba lise 180.000km, ali je jedan za X para jeftiniji. Odmah se pravi kalkulacija da je taj presao vise od onog drugog i rizik od jvara koje taj X iznos moze pokriti. Kupci samo zongliraju sa pretpostavkama i kupuju najjeftinije. To sto pretpostavljas da bi se prodavali automobili samo sa 300+k je pogresno, jer bi to znacilo da trziste novih automobila ne postoji. Kao ni onih od 10.000 eur. Svako bi pravio svoj izbor.
  16. 2 points
    Djunise, slažem se sa tobom, sem sa navodom: Ko uvozi automobile - trgovci (nakupci, preprodavci) Ko prodaje automobile - trgovci (nakupci, preprodavci) Ko određuje cenu automobila - trgovci (nakupci, preprodavci) Ko vraća kilometražu - trgovci (nakupci, preprodavci) Ja lično nemam problem da kupim polovnjak, zabole me šta piše na satu, pošto znam da procenim koliko može da pređe auto star na primer 15 godina, ali me vređa kada krenu da lažu o pređenoj kilometraži, i razlozima zašto je vraćaju...
  17. 2 points
    Ovo što radi Dule, onako kako je opisao, i nije neka prevara, već izlazak u susret iluzornim željama kupaca. Kako ja to vidim? Prosečan automobil, recimo C klase, karavan, star 15 godina, a da nije havarisan, u 95% slučajeva prešao je preko 300.000km. Kada se uzme u obzir njegova nabavna cena preko, troškovi prevoza i zarada prodavca, recimo da je njegova cena Srbiji nekih 2.500 EUR. To je jedini realni input. Činjenica. Kupci u Srbiji, po ne znam kom osnovu, očekuju da cena od 2.500 EUR koju oni plaćaju ovde, u Srbiji, treba da važi za automobil do nekih 200.000km, dok bi za isti takav, a koji je prešao preko 300.000km, trebalo da važi cena od manje od 2.000 EUR. To nije realni input. To je ILUZIJA. Šta prodavac može da uradi? (Za potrebe objašnjenja, pod "prodavcem" podrazumevam TRGOVCA automobilima, nekoga ko ostvaruje prihode njihovom prodajom na kontinuiranoj osnovi) Recimo, ako se opredeli da uveze automobil tog godišta sa velikom pravom kilometražom 1. Postavi lokalnu tržišnu cenu 2.500 EUR, ali ostavi pravu kilometražu i... ČEKA... U tom slučaju, treba da čeka nekih X sedmica ili meseci da bi se javio kupac koji razume činjenicu opisanu iz uvoda (o realno pređenoj kilometraži za to godište). Za to vreme, drži novac zarobljen, a vremenom morao bi i da spusti cenu do nivoa troškova nabavke (ako npr. ne proda za godinu dana) Realno, to je malo verovatni scenario za ljude kojima je prodaja automobila izvor prihoda. To vreme za čekanje imaju prodavci koji prodaju lični automobil 2. Ostavi pravi kilometražu, a cenu spusti na nivo koji je "očekivan" za tu kilometražu. Ako je spusti do nivoa troškova nabavke, onda je badava radio. Ako je spusti ispod, onda poklanja novac drugom A i u tom slučaju je upitno koliko će čekati da to proda, jer će ljudi zazirati od te kilometraže. Dakle, ni ovaj scenario nije realan. 3. Postavi lokalnu tržišnu cenu, spusti kilometražu Bingo, automobil se proda u normalnom roku. Ako se opredeli za drugi pristup Uveze automobil tog godišta sa malom (do 200.000) pravom kilometražom Takav automobil bi u Srbiji imao, recimo, cenu od 3.500 EUR. Ma koliko se kupci zaklinjali u to da su voljni da plate i više za pravu i manju kilometražu, ljudi LAŽU (bar 95% kupaca). Svako, ko bude video takav auto uvek će ga cenovno porediti sa onim što košta 2.500 EUR, a ima "istu" kilometražu. I onda će se, "logično", zapitati: "zašto bih ja plaćao 1.000 EUR više, kad imam isti takav auto za 2.500 EUR?" I šta onda da radi prodavac? Da opet spušta cenu i niveliše cenu dobrog automobila sa cenama ostalih "dobrih" automobila? Nije realno niti racionalno. I to je taj circulus viciosus tržišta matorih polovnih automobila u Srbiji.... I zato ja, suštinski, smatram da je Duletovo objašnjenje, a i prodajni pristup, zapravo, validan
  18. 1 point
    horvat

    Alfa Romeo Brera 2.0 JTDm

    Posto sam imao zanimljiv photosession za vikend, predstavicu vam Breru mog drugara Milosa, sa sestrinskog ARCS foruma ... U pitanju je 2010. godiste, "Ti" oprema, motor 2.0 jtdm 170 ks... Felne su 19'' prodrive sa Michelin pilot 4 super sport pneumaticima. Link ka originalnoj temi : https://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=6&t=63558 Moji utisci iz voznje: Auto je mnogo direktniji i ostriji od 159 sa kojim deli platformu. Kao i kod svake Alfe koju sam do sada vozio, volan je neverovatno brz i ostar, a ovde je to posebno izrazeno zbog 19'' M PSS 4 pneumatika. Svaki i najmanji pomeraj volanom rezultuje instant reakcijom na putu. Sto se udobnosti tice, svakako da na 19 felnama nije realno za ocekivati da 'lebdi preko rupa', ali cini mi se da nije tako strasno kao sto bi se to moglo ocekivati. Kada se naredjaju onako uzastopno udarne rupe i 'uvale' na putu, tada dodje do izrazaja i malo krace medjuosovinsko rastojanje i te felne, ali je to je cena koja mora da se plati za ovakav izgled i upravljivost. Performanse, sta reci, to je dobro poznat motor na ovom forumu. S obzirom da je automobil remapiran na oko 200 ks, rekao bih da je time taman negde nadomestena njegova malo veca tezina u odnosu na recimo neke druge automobile iz grupacije (Giulietta, Bravo...), naravno ovo sad odokativno kazem, nisam merio performanse, nego po subjektivnom utisku. Prenosni odnosi u menjacu su duzi od Bravo-a sa istim motorom, cini mi se... Performanse su dobre, dovoljne da se u svakom trenutku bude brzi od saobracaja, i to bez nekog preteranog truda... ali s druge strane, postoje brzi i performantniji auti u ovom segmentu, svakako... Svakako da utiskom apsolutno dominira izgled i karakter auta. Pojava koja je toliko dominantna, da jednostavno sve sto je na putu oko nje, koliko god da kosta, apsolutno ne moze da odvuce paznju sa Brere. Taj osecaj kad preteknete nekog, i znate da je ostao bez daha gledajuci u ovu zadnjicu - neprocenjivo
  19. 1 point
    Kuvalja

    Fiat Stilo - često postavljana pitanja

    Moze, ima opcija test table, gde se popale sve lampice, sve kazaljke odu do kraja i vrate se i displej ispisuje svasta....
  20. 1 point
    MS PK

    Fiat Stilo - često postavljana pitanja

    Mora da moze
  21. 1 point
    PremieRacing

    Audi S3

    Pffffffff......
  22. 1 point
    Evo kako stoje na Grande-u [emoji5]
  23. 1 point
    Alfa i Omega za samostalne radove - skini i instaliraj eLearn za Stilo (ili pokreni ISO preko nekog virtuelnog drive). Imas ovde sve detaljno objasnjeno: Za "najgluplje" laicke stvari oko osnovnih podataka imas Korisnicko uputstvo: https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/other/Stilo/100009215.pdf Ako mislis na dodatni elektricni grejac kabine, ova tema: Sve sto te zanima vrlo lako ces ubuduce naci koriscenjem pretrage foruma . Stilo smo raskupusali u sitna crevca ima vec skoro 10 godina.
  24. 1 point
    Pa sad to sve zavisi od dimenzije samih guma, ako je neki nizi profil gume onda moze i 14ka da bude manja. Ta 155/80 R13 je na papiru 2mm veceg pecnika nego recimo 195/50 R15.
  25. 1 point
    neshaoct

    Protest zbog cene goriva

    Obradović u žutom prsluku u Skupštini: Svi na protest Predsednik Dveri Boško Obradović pojavio se u Skupštini Srbije u žutom prsluku, simbolu demonstracija u Francuskoj. On je naveo da je to učinio u znak protesta zbog cene goriva u Srbiji. ''Makron mora da razgovara i izađe u susret onima koji su zapalili pola Pariza, a naša vlast kažnjava ljude koji su mirno protestovali zbog pljačke na ceni goriva. Zato, subota 8. decembar u 18 časova - svi na protest u Beogradu'', napisao je Obradović na Tviteru. preuzeto sa - b92.net
  26. 1 point
    Evo jos jedna fotka,nisu tvoje ali da se vide kako stoje i na necemu drugom
  27. 1 point
    I ja sam IZNEVEROVAO ! [emoji44] sa TT
  28. 1 point
    U zatvor sa govnima i gotova stvar! Da se ja pitam, i sistem šake bi se primenjivao...
  29. 1 point
    Ja najbolje obožavam nenormalna led svetla tablica, gde osvetljavaju 10m2 iza. Isključivao bi ih iz saobraćaja. Punto jtd registrovan pre mesec dana, 63kw, polisa u dinar ista kao prošle god, 25400 rsd. Tehnički pregled "10+" na Kanarevom brdu. Послато са LG-G3
  30. 1 point
    Svaka cast, moje iskrene cestitke! Sada sam jos vise zacudjen ali to je moj problem...
  31. 1 point
    Meni licno kilometraza ne igra neku bitnu ulogu jer nije ni sve u njoj. Naravno da ne volim da me lazu i da mi kaze da ima 2x vise ne bih zbog toga odustao. Evo kod mene pise 193k a auto 2002g. Mislis da je realna kilometraza? A ne bih dao 1000e za manju kilometrazu svakako, ako je isti auto u pitanju. Poenta je da mi ne smeta veca kilometraza, ali bi mi smetalo da me lazu i pricaju price kako je normalno da se ista smanjuje. Klasicna obmana.
  32. 1 point
    Dule, da ti nešto kažem, sve bi bilo u redu da ne hvališ sebe toliko, da si pošten itd. Znaš kako kažu, laž ponovljena 100 puta postaje istina, a ti se koristiš Gebelsovskim metodama propagande.
  33. 1 point
    Prvo, to da li sam i kakav sam ja ekonomista, ti svakako NE ZNAŠ. Drugo, to zašto čitam, od kada čitam i koliko analiziram ovu temu, takođe NE ZNAŠ. Treće, ovo što ja pričam nije "naučni rad", već pokušaj logičkog izvlačenja zaključaka, jer ne verujem u "kalimero" stav, niti prihvatam "jadni mi" argumente A generalno, u ad hominem raspravke ne ulazim. Dakle, molim bez tih pandurskih pristupa u raspravi (ispitivanje motiva, podobnosti za diskusiju i slično) Ovde tema nisam ja, nego vraćanje kilometraže. Tako da, ako imaš šta, ti reci nešto na argumente koje sam izneo.
  34. 1 point
    Čime izazvan si ti probudio temu iz jula meseca i zauzeo se da braniš Duleta? To me je prvo zaintrigiralo pa sam malo istražio tvoju aktivnost na forumu... Vidi se da glorifikuješ Duleta od 2011. Svetlosnu godinu si ti daleko od ekonomiste sa ovom temom... Ovo tvoje 'pisanije' nema veze sa ekonomijom. A bar izgleda kao da dugo pišeš, vrvtn od jula analiziraš pa si sad objavio 'naučni rad'. I napisao si nešto opšte poznato što svako ko se interesuje oko automobila i prati tržište polovnjaka zna već decenijama unazad. Samo normalan čovek to ne opravdava. Kilometražu spuštaju prevaranti. Tačka. Ne prodavci, preprodavci i trgovci vozilima. Prevaranti. Da to prevaranti nisu počeli da rade, ne bi se ni kod laika i needukovanih kupaca stvorila ta 'želja' i onda preprodavci kao Dule ne bi morali to da rade. A rade. Upljuva se braneći se kako je to samo jednom, nekada davno uradio za potrebe testa a onda pre par dana objavi oglas za Audi: "...Auto je presao 267k km za koje garantujem.../...Na satu je manja kilometraza zbog onih koji vole da vide manje km ali posteno kazem koliko ima km."
  35. 1 point
    Kuvalja

    Fiat Coupe 2.0 20vT

    Tacno se moglo videti da je to neki Bojketov pravac [emoji4]
  36. 1 point
    Posto sam gore ostao duzan screenshot oglasa, iako je oglas skinut, browser mi je sacuvao u cache-u, pa evo da ostane za arhivu
  37. 1 point
    MS PK

    Fiat Stilo - često postavljana pitanja

    Ne mozes. Mozda mozes da cujes rekej kada iskljuci, odradi ono Cak .
  38. 1 point
    MS PK

    Fiat Stilo - često postavljana pitanja

    Ne znam sto bi to mogao da radi, mozda ce se javiti neko ko zna. Grejaci da ne rade izbacio bi gresku na ekranu i blinkala bi lampica 20-ak sekundi. Proveri svakako da li pali grejace, vidi na kablu od nekog grejaca da li dobija struju kada das kontakt i kada ih gasi jer to sto on pali tako i na minusu ne mora da znaci da rade. Jtd pali bez grejaca bez ikakvih problema i po minusu. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  39. 1 point
    MS PK

    Fiat Stilo - često postavljana pitanja

    Ne znam sad da li sam te razumeo, upali se na sekundu i ugasi ili ti se uopste ne upali? Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  40. 1 point
    MS PK

    Fiat Stilo - često postavljana pitanja

    Tako radi. Grejaci svakako odrade svoje jedan odredjeni period. Za 6god kako imam stila, zadrzao mi je jednom lampicu ( onalo kako su stari dizeli radili) i to sam bio na planini, extremni minus je bio Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  41. 1 point
    alfini0507

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my E2105 using Tapatalk
  42. 1 point
    Citam ovu diskusiju i ne mogu da verujem....o cemu mi ljudi raspravljamo??? Naravno da je prevara i naravno da nije normalno ali nazalost, zivimo u svetu gde vise nista nije normalno pa je sasvim normalno da diskutujemo da li je vraćanje kilometraze prevara... Za kolegu ekonomistu, ovo je ekvivalent fingiranju finansijskih izvestaja preduzeca u cilju bolje prodaje...
  43. 1 point
    Čisto jedna info, a vezana za ove provere na tehničkim pregledima. Sad sam pitao drugara u Italiji - nov auto prvi put ide na tehnički posle 4 godine, a onda na svake 2. Tako da je auto mlađi od 2014. nemoguće proveriti preko ovog [emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  44. 1 point
    max_23

    Fiat Stilo - letva volana

    evo nakon dosta istrazivanja i uvijeravanja trgovaca u zastupnistvima fiata da nema posebno gumica balans štangle konacno nasao i narucio. firma powerflex koja daje doživotnu garanciju na svoje proizvode. direktno se od njih nemoze naruciti nego samo preko zastupnika. zastupnik za srbiju je: http://sworks.rs/srpski a ovdje je cijela ponuda sta sve imaju: https://www.powerflex.co.uk/products/Fiat-9/t1.html OBAVEZNO si izmjerite balans štanglu.kod mene ja 1.9 110kw je 19mm. inace za ostale modele fiata,alfi,itd jeftijije je kupovati iz poljske marke strongflex (za brava jos nista nema). osobna sam kupio za alfu 147 za gornja vilice selene i bio prezadovoljan.puno bolji osjecaj za volan,nema skripe,lupkanja,itd.i naravno dozivotna garancija.
  45. 1 point
    Ivan

    Fiat Nuova Bravo - magljenje stakala

    Mislim da to ne bi trebalo da ima uticaja, u pitanju su najgluplje klapne kao odusak vazduha, cuju se blago kada se zatvore vrata, za sta primarno i sluze. Problem nije nikakav generalni, vec je problem sto na konkretnom autu postoji problem i treba ga pronaci i otkloniti uzrok. Ima ih vise - od pomenute klapne za recirkulaciju (npr. moze se sa autom na kontaktu oslusnuti da li se cuje otvaranje/zatvaranje klapne). Takodje sa ukljucenim ventilatorom se cuje promena u zvuku pri otvaranju/zatvaranju iste (kod digitalne klime voditi racuna da ventilator bude na manjoj brzini pri promeni). Preko vlazenja hladnjaka kabine (primeti se po gubitku antifriza u posudi). Proveriti i odvod klime, mada to se lako primeti po vlazenju tepiha na suvozackom mestu. Proveriti odvode vode iz prostora ispod soferke, da li su oni zapuseni od lisca i prljavstine pa je tu prisutna vlaga. Proveriti i ocistiti odvode vode u svim vratima, gepeku (nalaze se u dnu svih vrata)... Jedno po jedno i naci ce se uzrok ili vise njih, pojava apsolutno nije normalna pogotovo u ovakvim jos uvek blagim uslovima. Stvar je prosta - ili nema priliva spoljnog, svezeg vazduha ili u autu postoji izvor vlage.
  46. 1 point
    Milutinac

    Fiat Coupe 2.0 20vT

    Sjajno! Jos Bojke i ti imate i slican avatar/slicicu ovde, ja skorz zbunjen, gledam slike...reko sta je ovo
  47. 1 point
    Nikola 1.6

    Folije

    Vidi sa Igorom-Sticker Planeta sta i kako. Krenuo je sa nalepnicama a sad lepi trkacima automobile, trebalo bi da je dobar
  48. 1 point
    MS PK

    Ma OFF BRE!

    Trenutno mogu samo da ti skratim put do Sk [emoji4] Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  49. 1 point
    integralac

    Funny photos

    Jedini dobar fauve
  50. 1 point
    Djuk85

    Funny photos

This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...