Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/25/18 in all areas

  1. 3 points
    milos66

    Fiat Idea 1.4

    Cao drugari povratak u fiat , posle merive stigla idea. Kupljena danas na placu Idea 2007 god Motor 1400 benzin,tih miran , cist lepo mirno radi. Limarija bez ostecenja ravan , sva stakla 2007 god, nije lickan trebc dubinsko pranje. Sve u svenu 2350e , km 118000 , po stanju bih rekao da pase, Gume pireli sve 4 sara dobra zimske,klima grejanje sve radi. Od mana kljuc bez komandi i malo losiji akumulator. Na trapu bez imalo lufta zveckanja,koci ludacki. Par slika da se pohvalim
  2. 3 points
    IDzO

    Funny photos

  3. 2 points
    darkman14

    Funny photos

  4. 2 points
    Uz pomenutu proveru odrzavanja/kilometraze u ovlascenom (a relativno je mlad auto, pa moze da bude prilicno validno za trenutno stanje) - posto vidim da je auto uvezen iz IT, mozes da trazis i prethodni registarski broj auta. Na osnovu njega mozes preko zabarskog Utima Revisione da proveris datum i kilometrazu na poslednjem tehnickom pregledu tamo: https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione Apropo pomenute opreme, uz malo strpljenja, pracenja ponude i pravovremenog reagovanja moze da se dobije Blue&Me (handsfree telefon+glasovne komande+USB prikljucak za mjuzu), digitalna dvozonska klima, tempomat, fabricki alarm, parking senzori napred/pozadi, fabricka ksenon svetla, tamna stakla pozadi, navigacija... Na napucanijim i panorama, elektricna kozna sedista, grejanje istih, kacket+pragovi, drugacije felne i vesanje... Itd., itd. sta je vec kome bitno (ili nebitno ) , cisto pominjem opcionale. Uz sitnu doplatu steta ne iskoristiti, totalno je drugaciji dozivljaj istog modela. Bar moje skromno iskustvo i misljenje.
  5. 2 points
    Budimo realni moderni muskarci i zene imaju prilicno izjendacene vestine vec. Zene su sposobnije a muskarci pekmezi
  6. 1 point
    Eh...nisu se usrali, nego bre naaaaaamerno nisu 'teli da svet sazna istinu da Dacia Logan MCV sa svojih 73 Km/h bolje leži od npr. ovih njihovih automobila...i to ću nabrojati samo one u poslednjih 10-tak godina. Evo prvo ''best of'' za one koji neće ceo spisak da gledaju: 2012. BMW M5 2010. Audi TT RS Coupé 2006. Audi TT Coupé 3.2 quattro 2010. Audi S5 Sportback 2017. Audi A4 2.0 TDI 190 KS S tronic 2017. Audi A6 2.0 TDI ultra 190 KS S tronic 2016. Porsche Panamera S E-Hybrid Evo i detaljniji spisak: 2017. Audi Q2 1.4 TFSI 150 KS S tronic 2017. Audi Q5 2.0 TDI 190 KS quattro S tronic 2017. Audi A4 2.0 TDI 190 KS S tronic 2017. Audi A6 2.0 TDI ultra 190 KS S tronic 2017. Mercedes C 220d 7G-Tronic 2017. Mercedes CLA 180 2017. Mercedes GLC 220d 4Matic 9G-Tronic 2017. Škoda Superb 2.0 TDI 190 KS, 4×4 2017. Škoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 2017. Volkswagen Passat Sportscombi 2.0 TDI 190 KS, DSG 2016. BMW 218d Gran Tourer 2016. BMW X3 xDrive20d Steptronic 2016. Porsche Panamera S E-Hybrid 2014. Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 KS, Ultra S tronic 2014. Škoda Octavia Combi TSI 140 2014. Škoda Octavia Combi TDI 110 GreenLine 2014. Seat Leon ST Kombi TDI 105 2013. Mercedes A 180 CDI 2013. Volkswagen Golf TSI 140 GT BMT 2012. BMW M5 2012. Mercedes S63 AMG Lång 2012. Škoda Octavia GreenLine TDI 2012. Seat Leon 1.6 TDI CR 2011. Volkswagen Polo 1.4 TSI 2011. Škoda Fabia 1.4 TSI 2010. Audi TT RS Coupé 2010. Audi S5 Sportback 2010. BMW 316d 2010. BMW 535i Gran Turismo 2010. Škoda Fabia 1.2 Elegance 2009. Audi A6 Avant 3.0 TFSI quattro 2009. Audi A4 allroad 2.0 TDI quattro 2009. BMW 530i xDrive 2009. BMW 750Li 2009. Mercedes B 180 NGT 2009. Mercedes GLK 320 CDI 4Matic 2008. Audi A5 1.8 TFSI 2008. Audi A3 Cabriolet 1.8 TFSI 2008. BMW 530d 2008. BMW 120i Cabriolet 2008. Porsche Cayenne GTS 2008. Porsche Cayenne V6 2008. Volkswagen Eos 2.0 FSI Turbo 2008. Volkswagen Jetta 1.6 2007. Audi A6 Avant 2.8 FSI 2007. BMW 525i Touring 2007. BMW 120i 2007. Mercedes SLK 200 Kompressor 2007. Mercedes SLK 55 AMG 2007. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI, 4×4 2007. Škoda Fabia 1.4 2007. Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI 4Motion . . . Za sve njih Logan je tata. Vidiš li ti bre koliki je to spisak... I evo...priznaj pošteno, jel' bi ti na mestu nemaca uzeo onda Logan MCV na test, jel' bi bio ubica kompletne nemačke (i njenih satelita) autoindustrije stavljajući moćnu Daciu na spisak testiranih? To bi po njih bilo gore od ''Dieselgate'', to bi bio ''Daciagate'' skandal koji bi ih dokusurio (kao što ''Dieselgate'' nije). Al' srećom imamo ljude na forumu (sam Bog nas je pogledao ) koji ne samo da znaju, nego nesebično hoće i da podele svoje ''znanje'' da je Dacia ustvari automobilski svetionik kojem teže Ingolstadt, Munich, Stuttgart...i naravno tamo neka malena Alfa.
  7. 1 point
    Danilo1

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    60%...
  8. 1 point
    DraganUS

    F1: Abu Dhabi 2018

    Koji cirkus je Smith pravio.
  9. 1 point
    voodoons

    K: kuca u Novom Sadu

    I ja bih voleo tako nešto da vidim Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. 1 point
    drmika

    Fiat Marea 1.9 JTD

    Nalazi se u B stubu, morao bih skidati plastiku sa unutrasnje strane da bih slikao, Stavljena su dva otpornika u jack / konektor, nista lemlljeno, samo nagurani, na internetu sam nasao da se prodaje gotov 2.7 oma, a opet nasao sam da su stavljali i 3 komada po 10 oma, Sve je male snage 0.25W
  11. 1 point
    MS PK

    Funny photos

    Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  12. 1 point
    Ne znam koliko ti je vidikovac daleko, ali ja sam bio kod ovog tipa za elektro podizac na zadnjim vratima, i dok mi je radio došao je čovek sa Grandeom, ni na jednim zadnjim vratima mu nisu radile kurble. Njega je preuzeo cim je završio sa mnom, tako da verujem da moze da ti uradi https://www.navidiku.rs/firme/podizaci-stakla-beograd/m-and-s-jovanovic-podizaci-stakla Inace čovek je za svaku preporuku a pronasao sam ga u oglasima i preko telefona mi je bio najnormalniji od svih koje sam zvao
  13. 1 point
    Axic

    Punto 1.3 Multijet '04

    To je ono što sam ti rekao. Menjaj ovaj uložak filtera goriva na svakom drugom malom servisu, ionako je 10-ak € a vidiš i sam šta sve sakupi i kako može da napravi problem kad krene da se raspada. A ovo oko grejača proveri svaki ponaosob ili neki relej ako ima, verovatno je nesto oko toga.
  14. 1 point
    Nema na cemu, ali ovo ti ne govori nista sto vec nisi znao Proizvodnja novembar 2013. i prva registracija 2014. Oprema je manje vise klot kao sto vidis na slikama ali to si rekao da ti nista ne znaci. Ako ti se svidja, dodji i pogledaj auto i to je to. Mozes jos eventualno da pozoves neki ovlasceni servis (tipa Stojanov) i da ih zamolis da ti procitaju na osnovu VIN-a poslednju upisanu kilometrazu i ako je bila neka veca popravka..
  15. 1 point
    Godiste proizvodnje je 2013o, a paket opreme je Easy s tim da je verovatno taj Easy paket opreme u poslednjem godistu prosiren jer ima vise opreme nego stariji Easy..
  16. 1 point
    Mislim da bi ove testove trebali da standardizuju da se rade sa i bez pomgala. Cisto da se odmeri mehanicka stabilnost vozila u odnosu na vestacke tvorevine. Jer kod ispravnog vozila, mehanicki je ono sto uvek mozes ocekivati, a elektronika iako ne sporim da pomaze, ipak nije svemoguca. Macan ako se nevaram je naknadno izmenjen, valjda je imao gresku u softveru ako se dobro secam.
  17. 1 point
  18. 1 point
    Sa tobom moze merenje kad budem imao auto za TrackDay
  19. 1 point
    Ali koja "nirvana" faca kod čike u Loganu. [emoji23]
  20. 1 point
  21. 1 point
  22. 1 point
    Cisto sugestija - pogledaj sta sve od opreme moze da ima Bravo. Ako ti je to uopste bitno i ne juris samo sto mladji primerak. Proveri po VIN u ePer, ovo bi trebalo da je sa kraja produkcije (najmladje sto mozes da pronadjes).
  23. 1 point
    YUgisa

    Yugo sa 169 konja

    Nasao sam dodatne podatke, tako da nazalost nije ni najbrzi u slalomu Ovaj sa slike je bio najbrzi jugo po pojedinacinom vremenu na Adi sa 1:41,688 drugi u ukupnom vremenu od ostalih jugica zbog greske vozaca Dok ova lomilica diferencijala ide 1:43,472. Posto ovaj brzi nosi moju reklamu na vratima, znaci da ovaj drugi treba mene da poslusa da digne pozadi auto
  24. 1 point
    Evo još tamo nekih automobila koji nisu dostigli nivo upravljivosti, nisu uhvatili taj nivo vrhunskog rumunsko-francuskog inžinjeringa - Dacie Logan MCV. Dakle, mera za poređenje je 73 Km/h jer to je rezultat Dacie Logan MCV. Ali, nije to tek tamo neki rezultat, nego ispostaviće se to je brzina neuhvaltjiva za mnoge, jer: - 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2015. Ford Focus 1.0 125 EcoBoost = Logan je upravljiviji auto jer Ford Focus može do 69 Km/h. - 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2015. Jaguar F-Type R Coupé = Logan je bolji, za dlaku ali ipak upravljiviji auto jer F-Type ne može brže od 72 Km/h. - 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2017. Mercedes CLA 180 = Logan ovde pokazuje čistu superiornost jer momci iz Stuttgart-a ne mogu brže od 68 Km/h. Specijalitet: - 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2017. Nissan GT-R = za dlaku, ma za pola dlake Logan ovde ostaje iza jer čuveni Nissan GT-R ostvaruje 74 Km/h naspram Loganovih 73 Km/h. Ali, ko zna...treba očekivati da se neki Francuz, ili barem Rumun, a možda i @tottidoseti da im javi, da probaju sa drugim gumama ili amortima na Loganu, pa ni rezultat čuvenog Nissana GT-R neće biti nedostižan. p.s. Uskoro još podataka iz liste, čim se malo barem oporavim od šoka da ustvari vrh svetske autoindustrije nije u Italiji, Nemačkoj ili Japanu...nego tu nadomak nas...takoreći odmah istočno od Negotina.
  25. 1 point
    totti

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Evo ga kontraš...[emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  26. 1 point
    A oni meru čija je rupa veća... Cccc...
  27. 1 point
    Martin

    Marea Weekend 1.9jtd ELX

    Brt, ono nedostaje mi....
  28. 1 point
    Ćuti Bane dok nisu počeli da upoređuju prosečnu brzinu na AP. Da li je 110 ili 115 km/h
  29. 1 point
    Zamal' da pomislim da merite ćune!
  30. 1 point
    U buduce kad te tako svrbe pare, znas adresu Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  31. 1 point
    Oce covek duplo da ga se odreknem, prvo za motor, posle za amortizere
  32. 1 point
    Nije ni svestan u šta se upustio. A kad i ako to sve uradi uvek će mu nedostajati najvažniji deo
  33. 1 point
    I kod mene u Dunavu ta cena- 2500rsd... Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
  34. 1 point
    Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  35. 1 point
    Ivan

    Punto 1.3 Multijet '04

    Modernije, bolje, isti proizvodjac a maltene duplo jeftinije - jako lepo zvuci, kud sam 9 godina bacao pare na WR... U svoj toj idili, da li je recimo neko slucajno bacio pogled na neke od parametara ili mozda primetio da je TBN za Syntium 7, a za Seleniu WR 11? Pisali smo na temi o uljima, Total Base Number (bazna rezerva ulja) je bitan parametar pogotovo zbog goriva u nasem regionu, tj. sumpora koji prilikom sagorevanja stvara veoma korozivnu sumpornu kiselinu, koju upravo bazna jedinjenja treba da eliminisu. Veci TBN - bolje neutralisanje kiselina i njihovog loseg uticaja. Selenia WR jeste generacijski starije ulje, ali poznato po izuzetnim dodacima koji dovode do pomenutih karakteristika iznad. A slazem se da je cena jaca i zbog korporacijske veze sa Fiat grupacijom. Izvinjavam se za off.
  36. 1 point
    Ne stavljajte to i ne bacajte pare. Lopovi tu bravicu na čepu razvale za 10 sekundi a pritom obično oštete i lim krila okolo, pa naprave još veću štetu. I sam muku mučim sa tim, izvlačili su mi gorivo par puta i nema pravog rešenja. No, bar se potrudite da im maksimalno otežate posao: ako možete parkirajte tom stranom uz neki zid ili kakvu drugu prepreku. Ako ne, gledajte bar da otvor rezervoara nije do strane kojom prolaze automobili (ako parkirate auto jedan iza drugoga). Naime, izvlače gorivo često iz zaustavljenog automobila uz vaš.. Količinu goriva u rezervoaru držite tek malo iznad rezerve, a sipajte više pred duži put. Ako imate alarm, probajte da jedan mikroprekidač postavite i na vratašca rezervoara... Itd, itd... Sent from my Samsung using Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...