Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/21/18 in all areas

  1. 3 points
    Tadej

    Funny photos

    Sent from my iPad using Tapatalk
  2. 3 points
    MS PK

    P: Lancia Lybra 1.9JTD 116KS

    Sta se bre cestitate svaki cas, ne ispraxa sina u vojsku, ne udaje sestru nego prodaje kola il sto je lancia..? Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  3. 2 points
    Taj gubitak zarade sam pomenuo samo onako, ako se vec racuna cena kostanja auta. Naravno, da ga nisi imao, trosio bi vise vremena cekajuci taxi, kao i sto bi utrosio novac na isti. Na more bi isao avionom ili autobusom, ne bi imao taj komotitet. Eventualno rent-a-car. Kod starijih polovnjaka, amortizacija vrednosti je minimalna. Ali svakako recimo da kod mene za 5 god ona iznosi 30%. Govorim o trzisnim cenama, tj brzoj prodaji. U nekoj boljoj varijanti 10-20% da cekam kupca. Niza amortizacija podrazumeva i pedantnije odrzavanje, inace bi mu cena pala za 50%. E sad, mogao sam da izbegnem nesto od odrzavanja, a da zrtvujem to na toj drugoj strani, tj da mu vise pada vrednost i verovatno bi u konacnoj sumi stajao bolje sa novcem, pri tom bih ga prodao jos lakse, jer bi bio jeftin. Ali vozio bih bas kantu i stalno krpio sve u poslednji cas, a nije mi do toga. Onaj momenat gubitka zarade sam pomenuo, jer ljudi cesto to ne uzimaju u obzir. Recimo kupe stan od X para i kao eto nek stoji, cena nece padati, bla bla. A istina, ako si iole sposoban, sa tim istim novcem ces veoma lako zaraditi vise nego da izdajes taj stan. Auto je cist trosak, ujedno i luksuz i potreba, sve zavisi koliko si se rastegao.
  4. 2 points
    Kako se samo fino prilagođavamo situaciji..Do skoro niko nije ni obraćao pažnju na cenu tehničkoh dal je soma ili soma i po din..Kad je poskupelo na 3000 tj duplo počele priče razne. Sad kad je otišlo na 5 soma treba da budeš srećan ako nađeš za 3 soma .Zar nije tužno i jadno oko čega se cima ovaj narod i kako mu nameću razne gluposti? Onako ničim izazvano..
  5. 1 point
  6. 1 point
    MS PK

    P: Lancia Lybra 1.9JTD 116KS

    Opaaa ode livra h miraz Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  7. 1 point
    Dale

    P: Lancia Lybra 1.9JTD 116KS

    Sledeci vlasnik tj zet
  8. 1 point
    danijel55

    P: Lancia Lybra 1.9JTD 116KS

    Nismo se razumeli.Uskoro mi se udaje rodjena sestra rodjena
  9. 1 point
    I kod mene u Dunavu ta cena- 2500rsd... Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
  10. 1 point
    Milutinac

    Fiat Punto 2 licensed by IMT

    Ma odlicno, izvrsno. Na 1000 km - 2 litre ulja. Na 10000 - 20litara...sta je to pfff?! Prava mala nuklearna katastrofa...pokretno "Pancevo"...
  11. 1 point
    Milutinac

    Vozila koja treba izbegavati

    Kako god da okrenes - za izbegavanje je
  12. 1 point
    Tebi se izgleda i od mirisa novih delova smuči, zato i ugrađuješ isključivno polovne delove kod sebe [emoji3]
  13. 1 point
    Mijailović P.

    Funny photos

    ...i tako dođosmo do one fore sa četvoricom u Fiat Uno.... sa TT
  14. 1 point
    alfini0507

    Cene goriva...

    Sjebase Libiju inace bi i ona bila negde u vrhu tog spiska...
  15. 1 point
    U Smederevu u Dunavu prosle subote za Cromu platih 2500,00RSD... Navodno to je to i nece vise povecavati... Bar sto se ove god tice...
  16. 1 point
    @Fs18_Golden Pa, isto kao što hoće i da upali auto taj isti ključ, a neće daljinski da ga otključa. Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo, biće ti jasnije. Ako ne upali fora sa klemama, taj kod koji si dobio, plus dijagnostika, i da se izvrši prvo odjava svih ključeva, pa onda ponovna prijava svih. Moraju oba ključa da budu u bravi tokom odjave, jer ako se u žurbi samo klikće na ''Next'', ''Next''...onda onaj jedan ključ (koji nije bio u bravi tokom rada sa dijagnostikom), neće moći da se ponovo prijavi jer će ga komp i dalje videti u memoriji. Samo pažljivo čitati šta kaže dijagnostika i raditi kako kaže...i neće biti problema. Ne brzati sa ''Next'', ''Next''...
  17. 1 point
    20 godina: Alfa Romeo 166 Pre dve decenije Alfa Romeo je poslednji put pokušao ozbiljniji povratak među elitu. Krajem 1997. je stigao model 156, koji je osvojio titulu ''Evropskog automobila 1998. godine'', a u Milanu su ozbiljno radili na većem modelu 166. Bio je potreban naslednik, relativno uspešnog modela 164, koji je nasledio model 90, delom i veći 6, a pre njih je bio kultni 1750. Dizajnirao ga je Walter de Silva, ali to mu nije bilo najbolje delo... Limuzina 166 je bila skladna, ali dizajn maske nije bio baš pogođen. To je ispravljeno redizajnom iz 2003. godine. Gabaritima 4720 x 1815 x 1416 mm, a i međuosovinskim rastojanjem od 2700 mm je tada bio na pragu više srednje klase (E-segmenta), a po današnjim merilima to bi bila prava srednja klasa (D-segment). Osnovni model je pokretao poznati dvolitraš sa dve svećice po cilindru 2.0 T.S. sa 155KS, što je već obezbeđivalo pristojne performanse (9.6 s, 213 km/h). U ponudi su još bili turbo benzinac 2.0 V6/205KS (8.1s, 237 km/h), atmosferski 2.5 V6/190KS (8.4 s i 225 km/h, odnosno 9.5 s i 225 km/h sa automatskim menjačem Steptronic), kao i 3.0 V6/226KS (7.8 sa 243 km/h, odnosno 8.5s i 237 km/h sa automatskim menjačem Steptronic). U dizelskoj ponudi je bio 5-cilindarski 2.4 JTD/136KS (9.9 s, 202 km/h), koji se pokazao vrlo izdržljivim - mogao je da pređe i 500.000 km, i to je bio najisplativiji model. Redizajnom 2003. godine je dobio benzinca 3.2 V6 (7.4 s, 245 km/h) i turbo-dizelaša 2.4 JTD M-Jet 20v sa 185KS (8.9si 222 km/h, odnosno 8.9s i 218 km/h sa automatskim menjačem Steptronic). Vozne karakteristike su bile veoma dobre, bila je prijatna za vožnju, mnogi su govorili-poslednja prava Alfa, ali kvalitetom i pouzdanošću nije došla na dobar glas. Zbog loše prodaje proizvodnja je zaključena u oktobru 2005. godine, a ukupno je prodato manje od 100.000 primeraka. U leto 2009. britanski ''Autocar'' je Alfu 166 proglasio polovnim automobilom koji najbrže gubi vrednost - nakon tri godine zadržava tek 14.4 početne vrednosti. preuzeto sa - Auto Blog
  18. 1 point
  19. 1 point
    YUgisa

    Yugo sa 169 konja

    Ima brzi krug ako je verovati internetu iako nije meren zvanicno posto je "pao sistem" na NAVAKu, ako cemo objektivno uporedjivati. A posto ovi nasi supci kriju vremena sa auto slaloma, ne moze ni tako da se potvrdi da je najbrzi Mislim da Aki ima brzi auto pogotovo ako je istina to sto radi trenutno, ali on vozi prilicno konzervativno dok Maksic vozi slobodnije ali auto je stap i kanap sastavljen sto se vidi iz price sa menjacem, jedino je potrefio kombinaciju za veliku cifru na dyno posle brdo neuspesnih proba. Relativno sam upoznat sa ovim jugom posto imamo zajednike prijatelje i jedno vreme su zagovarali da se potrkamo na Miseluku Takodje ako cita, treba da ga podigne pozadi jedno 2cm, a ne da spusta posto je bolje da podize zadnji tocak nego da rasterecuje prednji pa ce bolje ici u slalomu Definitivno nedostizan svim mogucim jugicima je ovaj Sem sto je covek strucnjak za svaki element oko auta, ima umeca i za volanom. Jedini covek za Yuga cije znanje necu da preisputujem Ako je nesto uradio kako ja ne bih onda on zna nesto sto ja ne znam Ostali ako misle da znaju bolje od mene neke stvari, moraju da me ubede, pozeljno stopericom.
  20. 1 point
    totti

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Pa ni Kama nije guma, pa je hvalite. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  21. 1 point
    MS PK

    Fiat Punto Sporting 1.2 16v

    Nista to, kad ga Axic ne koristi,dzaba si bacio pare.. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  22. 1 point
    totti

    YouTube Music / Šta slušate dok vozite?

    Onda će ti se i ovo svideti... mada ja ovo gledam zbog plavuše Morgan James [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  23. 1 point
    knezevic76

    Funny photos

    Malo je lošija
  24. 1 point
    Rile_bg

    Poliranje farova

    Ahaha to sa wd-om traje dok se ne spere ili osusi prakticno nista ne uradi
  25. 1 point
    silenci

    1.9 JTD vs. 1.3 M-Jet

    pa najbolje da imas i dve zene,jednu za grad,a drugu za duza putovanja,pa koja bi manje trosila
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...