Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/15/18 in all areas
-
4 points
Zastava 10 Licence by Fiat
Martin and 3 others reacted to Reacher Gilt for a post in a topic
Kupio sam je novu pre 10 godina u Zastava autu u Nišu. Trebala je da bude bele boje, ali nisam želeo da čekam dve nedelje koliko su rekli da im treba da je isporuče u toj boji a sa najboljim paketom opreme (impresionante), i na kraju je izbor pao na ovu pesak - sivo / žutu varijantu. I nije mi žao, lepo izgleda, i jako je zahvalna za održavanje ... Za početak evo malo fotki da naparite oči, a kasnije ću i napisati par reči ... -
3 points
Kimi Raikonen Iceman
silenci and 2 others reacted to PremieRacing for a post in a topic
Druuuuze, koliko si ti u zabludi. Rajko ima vise emocija i zivotnih iskri od njih 5 u top5 zajedno, samo je prema marketingu i farsi koja okruzuje najbrzi cirkus na svetu tako nastrojen... Dok ovi ostali manekenisu, idu na spavanje u 8.58pm i jedu ovsenu kasu, Rajko ide mimo ugovora i trka se u slobodno vreme pod pseudonimima, opija se sa svojim drustvom i jebava sojke. Iz principa koji su meni top nece tebi i medijima da bleji i muuuce. -
3 pointsPuntić super kolica , šteta što nemaju u Kragujevcu opet neki jeftiniji model,bar da svakih 10 god.kupujemo nova kola
-
3 points
Kimi Raikonen Iceman
knezevic76 and 2 others reacted to shomispc for a post in a topic
Mene fascinira taj njegov negativni stav kada odjebe novinare Jedna od omiljenijih njegovih izjava mi je Reporter: "Vaša prva pobeda nakon 113 trka, mora da ste jako uzbuđeni zbog toga?!" Kimi Raikonen: "Pa bolje nego da sam bio drugi". -
3 points
Fiat Coupe 1993-2000
bojke and 2 others reacted to neshaoct for a post in a topic
25 godina: Fiat Coupe (1993. - 2000.) Kris Bengl, američki dizajner, proslavio se kao šef dizajna BMW-a, Mini-ja i Rolls-Roycea, večno ćemo ga pamtiti po ''Benglovoj BMW petici'' (E60). A, ovde je reč o prelepeom kupeu, privlačnoj transformaciji modela Fiat Tipo, ''Evropskog automobila 1989. godine''. Bengl je dizajnirao u sklopu ''Centre Stilo Fiat'', a za sportski skockani enterijer je zaslužan Pininfarina. Mada ''konfekcijska'' koncepcija na Fiatovoj koncernskoj platformi, na kojoj su bili postavljeni i Alfa Romeo 155 i Lancia Dedra, poprečno postavljen motor i prednji pogon nisu bili ''preporuka'' za sportski užitak (to se prigovaralo i 155-ici), napravljen je uzbudljiv kupe kompaktnih dimenzija (4250 x 1768 x 1340 mm). Iznenađenja, ni razočarenja nije moglo da bude, jer je koncepcija već proverena i usavršena u Tipu, a Italijani su majstori za tjuniranje još od vremena slavnog Karla Abartha. Fiat Coupe, koji je predstavljen pre 25 godina, bio je ''vau'' spolja i unutra, gde su sportski komfor i stil naglašavala sedišta Recaro. Izgledao je, zaista, poput umanjenog i jeftinijeg Ferrarija. A da nije bio ''fejk'' sportista, kakve su voleli da proizvode Ford, Opel, Renault..., potvrdio je već osnovni model 1.8 16v. Sa ''zdravih'' 131KS do stotke je stizao za 9.1s i mogao, zahvaljujući niskoj silueti i maloj čelnoj površini, više nego dobrom koeficijentu otpora vazduha 0.34, respektabilnih 205 km/h. Nije, dakle, bio šala... U ponudi su još bili 2.0 16v (139KS, 9.2 s, 208 km/h), 5-cilindraš sa motorom razvijenim za luksuznu Lancia Themu 2.0 20v (147KS, 8.9 s, 212 km/h), 2.0 20v V.I.S., sa podešavanjem faze usisnih ventila (154KS, 8.4 s, 217 km/h) i 2.0 16v Turbo (190KS, 7.5s, 225 km/h). Top-gun model je imao motor 2.0 20v Turbo (220KS, 6.3s, 250 km/h u verziji sa 6 brzina, odnosno 240 km/h sa menjačem sa 5 brzina). Taj model je imao i samokočni diferencijal Getrag i kočnice Brembo. Do kraja 1993. godine proizvedeno je 119 primeraka a pravi tržišni start je usledio početkom 1994. godine. Te godine je proizvedeno 17.619 primeraka, a do kraja ''života'' proizvodnja je dostigla, za taj tip vozila, lepih 72.762 primerka. Nažalost to je bila i ''labudova pesma'' Fiatovih ''sportiva'', slavne serije kupea iz Torina i nije dobio naslednika. Poslednji je proizveden u decembru 2000. godine. preuzeto sa - Auto Blog -
2 points
Kimi Raikonen Iceman
silenci and one other reacted to neshtry for a post in a topic
Gospodin čovek Rejkenen je u Formulu 1 ušao 2001. kao vozač Zauber Petronasa. Nakon prelaska u Maklaren Mercedes 2002, Rejkenen je postao jedan od pretedenta na titulu, i u dve sezone 2003. i 2005. završava kao drugi iza Mihaela Šumahera, odnosno Fernanda Alonsa. Nakon prelasaka u Ferari 2007, Rejkenen je postao najplaćeniji vozač Formule 1. U toj sezoni je osvojio prvu titulu, pobedivši dvojac Maklarena Luisa Hamiltona i Fernanda Alonsa u uzbudljivoj završnici, iako je do poslednje trke bio treći u ukupnom poretku. Na kraju sezone 2009 mu je sporazumno godinu dana ranije prekinut ugovor u Ferariju. Zbog nemogućnosti nalaženja mesta u ozbiljnom timu u Formuli 1, 2010 i 2011. godine je prešao na takmičenja u Svetskom prvenstvu u reliju prvo u ekipi Citroen Džunior, a posle u sopstvenom timu Ajs 1 (engleski: Ice1 Racing). 2012 se vraća u Formulu 1 sa ekipom Lotus F1 (u sezoni 2011 je to bila ekipa Reno F1). Zbog svoje smirenosti u trkama, Rejkenen je dobio nadimak ''Ledeni'' (engleski: Iceman) -
2 points
Black pearl
Nikola 1.6 and one other reacted to Scentic for a post in a topic
Pozdrav svima, posle duzeg vremena opet na forumu. Pre par dana pazario auto, ali na zalost nije iz fiat grupacije. Strasno sam zeleo fiat GP-a 1.3 90ks sa sporting opremom i na zalost nisam nasao, a posto sam ostao bez auta hitno mi je trebao. Nisam kupio fiata, ali sam pazario Ford Fiestu. U pitanju je 1.6 90ks tdci, svajcarac. Evo i neka slika autica -
2 points
Pooštravaju se kazne za vozače, za pojas sada 10.000 dinara
neshtry and one other reacted to cika_kole for a post in a topic
@Pluto samo upises, platis i cuvas uplatnicu... -
2 points
Kimi Raikonen Iceman
neshtry and one other reacted to shomispc for a post in a topic
Bolje i da bude takav nego kao cigance Hamilton sto je izbusio usi i nos i stavio neke kamencice da svetle + istetovirao vrat kao da juri sa kalasom po favelama u Riu... -
2 points
Kimi Raikonen Iceman
neshtry and one other reacted to vicent for a post in a topic
Ne volim hladne ljude, bez emocija, varnica, bez životnih iskri. Ne kažem da sam u pravu, to je moj životni i psihološki stav. -
2 pointsMali refresh: Posle 70.000km sa Bravišom (7god i 7 meseci): - Održavanje (registracija, servisi i ostalo) 0,08 Eur/km - Gorivo 0,10 Eur/km - Pranje i kozmetika 0,01 Eur/km Ukupno: 0,19 Eur/km Dve stvari se daju primetiti: 1. mnogo manje vozim auto u poslednje 4 god od kad vozim Passat-a; 2. iako se manje vozi (prve 4 god 12000km/god, poslednje 4 oko 5000/god) - troškovi u bob isti!!! I sad šlag na tortu: 70000km x 0,19 Eur/km= 13.650 Eur iliti 1800 Eur/god t.j.150 Eur/mes ! Skup sport imati auto, zar ne? Pozdrav!
-
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Nikola 1.6 and one other reacted to kreator for a post in a topic
Šta je ovo svi turaju zimske gume na 20+ stepeni..Jel to neki sindrom novogodišnje rasvete 3 meseca pre Nove g.. -
1 point
Fiat Punto 1.3mjet by G
Reacher Gilt reacted to Gagy.GM for a post in a topic
Bravo sam prodao kolegi pa kupio Punta pocetkom marta,2003 godiste, 1,3mjet 69konja. Kupljen sa nesto malo manje od 172000. Na 172000 odradjen mali servis, ulje Syntium 3000av i svi filteri,plocice napred stavljene Jurid,ulje u menjacu Total.Siti servo je odradjen posto kad je kupjen nije valjao i zamenjen vozacev retrovior,posto je neki strucnjak zajebao staklo i uzeo samo neko prelepio preko tog.Stavio pragove od Haloweena,Izvadjen fabricki cd ,stavljen Sony usb i zamenjeni zvucnici u vratima i pozadi jer su bili dno dna . Ostaje jos da stavim ksenone ili led i sedista od Alf i zatamnim malo stakla.Presao do sad 3000km i sa potrosnjom je ok.Zamenio fabricke alu 14 sa 15 ,na njima Nokian z line gume sa 5mm sare. -
1 point
Zastava 10 Licence by Fiat
Reacher Gilt reacted to neshtry for a post in a topic
Meni je napukla,pa u brzini se otkinula i razvalila mi onu plastiku u blatobranu...jest za ukras ali treba da je i bezbedna,da je nekog pešaka zunula,mogla je glavu da mu otkine... Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока -
1 pointBaš ovo što kaže @PremieRacing...evo jednog od boljih primera kako ga nije briga za marketing oko trke, tj. kako je odgovorio jer je eto propustio ''prezentaciju'' Pelea na trci u Brazilu 2006. godine: U nastavku intervjua je potpuno korektno odgovarao na pitanja koja su se ticala same trke, toga šta očekuje, kako će se postaviti prema Ferrariju ako budu iza njega u toku trke (tada je već potpisao prelazak iz McLarena u Ferrari)...ali na pitanje o Peleu, odgovor je bio kakav je bio.
-
1 pointNe budimo subektivni, iako je italijanski forum. Finiš su, nažalost, izmislili za njih.
-
1 point@neshaoct To je opcija B. Preseliti Passat u Češku. Ima u opcija A. Izgasiti proizvodnju. Samo imaju li muda za to. Vjerojatno bi to onda značilo i gašenje Superba, Arteon... Ili možda neka druga gašenje. Svakako VW je u trendu velikog rezanja troškova. Pa oni trenutno stavljaju najgoru plastiku od svih proizvođača. I može im se jer kad je VW u pitanju onda auto novinari zatvaraju oči. Pričam o samom sastavu plastike. A nije ni finiš najbolji.
-
1 point
Zastava 10 Licence by Fiat
Reacher Gilt reacted to MS PK for a post in a topic
Odlican. Promeni radkapne samo, po meni mnogo lepse stoje one sa sitnim rebrima Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока -
1 point
Zastava 10 Licence by Fiat
Reacher Gilt reacted to Scentic for a post in a topic
Super automobilcic, lepo mu stoji ova boja. -
1 point
Zastava 10 Licence by Fiat
Reacher Gilt reacted to neshtry for a post in a topic
Extra! Meni je ova dim siva najlepša boja u punidi kod Punta! Ovaj je baš opremljen do daske! Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока -
1 pointSent from my ANE-LX1 using Tapatalk
-
1 point
Fiat Punto Trofeo (Sporting 1.2 8v)
Reacher Gilt reacted to Njakvi23 for a post in a topic
Evo da i ja predstavim svog Puntaca kome ce uskoro 3 nedelje kod mene. Iako sam se nameracio prvo na Grandea, ipak sam na kraju odlucio da uzmem obicnog Punta zbog kako kolege sa foruma kazu, dosta nize cene odrzavanja i mogu reci da sam odusevljen - prvenstveno zbog cifre koju mi je majstor rekao kada sam ga oterao na pregled. Sportinga sam gledao ali nekako mi se nije placala 10 hiljada skuplja registracija i veca potrosnja (vozim uglavnom po gradu) zbog boljeg izgleda. Poceo sam da gledam Puntace, nema kome nesto nije falilo. Na slikama jedno, a uzivo ne drugo ne trece nego deseto. Trazio sam malo starijeg, do 2005. godista, da nije iz Kragujevca zbog losijeg kvaliteta kako delova tako i laka i svih problema sa njim i rdjom koji se javljaju kod domacih modela. Na kraju kada sam pogledao sve u uzoj okolini, umesto da zapucam malo dalje u druge gradove gde ce me verovatno docekati slicne scene, uzmem da gledam sta ima kod svabe na mobile.de i tu vidim da postoji ovaj Trofeo(Sonermodell) model, koji kako mi se cini postoji u Nemackoj a ovde ga nesto i nema. Znaci izgleda isto kao Sporting, ali ima 1.2 8V motor. Tako da sam na kraju uzeo njega, od nemca nekog, imao je i tehnicki njihov vazeci, nije bio sa placa. Presao je 114900 kada sam ga uzeo, i nekako mi je mnogo lakse poverovati u tu brojku jer kazu da svabe ne vracaju kilometrazu. Od ulaganja sam imao citavih 1400 dinara (2 gumice balans stangle i 1 manzetna). Ne znam koliko se vidi na slikama, ali nazad na gepeku se ili naslonio negde ili ogrebao ili sta vec, pa ga je pretpostavljam ovaj malo onim sprejem za 300 dinara naspricao jer je nijansna totalno promasena na tom jednom mestascu, tako da ce to ici na farbanje. -
1 point
Zastava 10 Licence by Fiat
Reacher Gilt reacted to Loon123 for a post in a topic
Meni je ovo mnogo lepše nego bela(realno nevolim bele automobilie,ali to je do mene) -
1 pointSvi se tu negde nadamo da nisi pogresio
-
1 pointZa 5-6g će ih biti za oko 10k, a za 2-3g oko 15k sigurno, što uopšte nije loše držanje vrednosti, čak naprotiv.
-
1 point
-
1 point[emoji23] On je meni super da hladnim stavom i u vožnji...
-
1 point
Koliko para trošite na održavanje automobila?
ivan73 reacted to Bingodalton for a post in a topic
Slicno. Mene Grande za prethodnih 68.500km i 5 god izadje 0.08 eur/km bez registracije. Sa registracijom izadje nepunih 0.1 eur/km. U ovu cifru ulazi apsolutno sve sem jelkica, pranja, aditiva za gorivo i tako nekih gluposti, peskirica ili sampona. Svi servisi, gume, zamenjeni delovi, pokvareni zvunici, metlice brisaca, popravka brave rezervoara, remap, cepovana guma, mast za solje,... Gorivo jos dodatno na to. -
1 pointTaj sajt je nekada bio dobar izvor informacija za američki dio grupacije FCA. Dosta ljudi je otišlo na moparinsiders uključujući neke koji imaju direktne informacije. Ja mogu reći da GME T6 uistinu postoji. Da će u nekim verzijama imati eBooster ako ne čak u svim. Znači za usporedbu pogledati novi Mercedes redni šestak. Isto tako znam da bi trebao debitirai 2020. ili kasnije sa novom generacijom jednog jako popularnog FCA vozila. Popularnog u SAD-u. U na isto ima jedan pomalo premium status. Što se tiče GME T4 ili nekog drugog budućeg motora za Alfu evo par informacije i observacija: https://moparinsiders.com/is-a-1-5-liter-firefly-engine-gse-in-the-works/ https://moparinsiders.com/alfa-romeos-electrification-plans/ Teško će ikada biti velike limuzine. No 2 SUV modela su jako izgledna. Jedan C, a drugi E segment. Novi CEO Mike Manley upire da Alfa dođe u Ženevu sa konceptom SUV-a u C segmentu.
-
1 pointNe bi, gledam da se otarasim svega komplet, a nije moje pa nije moja odluka.
-
1 pointTo je sve OK, ima nas i gorih koji predstavljamo auto deo po deo . Sa srecom @Martin !
-
1 pointAxicu, jutarnja temperatura je odavno oko nule samo izgleda ti ustajes u podne [emoji3] Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
-
1 point
Fiat Punto Trofeo (Sporting 1.2 8v)
neshtry reacted to Reacher Gilt for a post in a topic
Visina registracije zavisi malo i od godišta, ne samo od snage i zapremine, ali tu je negde od 22-25 hiljada za 1.4. Tako da ste u stvari svi u pravu ... Inače ništa ne fali ni 1.2 motoru sa 2 ventila po cilindru. Punto je dosta lagan auto, te je i njegovih skromnih 60ks dovoljno za normalnu vožnju ... Ovaj tvoj je baš lep ! U zdravlju da se navozaš ! -
1 point1.4 95ks, drug imao i kaže da je plaćao 24 hiljade registraciju...
-
1 pointIspao sam iz priče. Ono malo nešto što sam i znao o aktuelnim modelima i dešavanjima pre par godina - više ne znam. Unapred se izvinjavam na seriji glupih pitanja i komentara koji će uslediti na raznim temama u narednom periodu.
-
1 pointBio sam ispostavilo se da zamajac ne odgovara, mora se promeniti.
-
1 pointVideh ovo na instagramu, zaista izgleda lepo, za GP je 250 evropskih. Evo i za Brava Sent from my iPhone using Tapatalk Evo i za Brava Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 pointNisam stavio zimske. Bez utisaka za sad. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
-
1 pointKao i mnogo toga u državi Srbiji, izgleda da je ova akcija poprilična farsa. Ne samo da ne mogu fizička lica da iznajme Fiat 500, već to ni pravnim licima ne polazi za rukom. Auto kuće se prave blesave, nude ugovor na pet godina (tako čovek otplati punu cenu auta!), a nejasno je šta se dešava ako neko hoće da vrati auto posle 13 meseci? Da li onda naplaćuju neke "penale"? Mnogi to uopšte nemaju u ponudi, a najjeftiniji model nema niko! Sve u svemu, jedan moj prijatelj pokušava već nedelju dana da uzme u zakup F500 za njegovu firmu i ne uspeva! Trebalo bi da se zamisle oni koji su smislili ovu akciju!
-
1 pointNema potrebe za atestom za kuku, ako je upisana. Treba ti samo taj papir, iako AMSS može da proveri u bazi, treba ti potvrda od ABS-a, tako su mi rekli kad sam zvao.
-
1 pointi proveri da li kad ukljucis player na toj pla voj zici imas +. I zavisno od toga odakle je izvuceno napajanje wufera, tj. da li je fabricki ugradjen ili ga je neko dodavao, daj kontakt i zatvori vrata.(znam da deluje smesno, ali probaj)
-
1 pointAko mi neko obeća besplatno održavanje za Stila i ja podižem sutra ujutru kilometražu na 999 999km, obećavam!
-
0 pointsSalio sam se naravno Inace delim misljenje, koliko mi je drago sto Alfa konacno ima proizvod da konkurise nemcima, toliko mi je i zao sto sada zapravo nastaje rupa unutar FCA grupe za nas (koji volimo FCA a ne volimo SUV i krosovere). Fiat po meni nema nista dovoljno "vozacko", Lancia je mrtva, a Alfa je daleko cenovno. Giulietta je poslednji proizvod koji se kako-tako uklapa u taj neki slot sto nama odgovara, mada je i dalje malo preskupa Racunam da ce naslednica biti samo jos skuplja... Tipo ce pokriti nesto, ali ipak, nedostatak motora jacih od 120ks, ga po meni ne svrstava u potpunosti, u taj gore opisani 'sablon'...
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".