Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/13/18 in Posts

  1. 3 points
    vicent

    F1: Brazil 2018

    Verujem i ja. Treba sačekati do tog momenta. Jedno je klinac, pršti adrenalinom a drugo proračunat, zreo vozač.
  2. 3 points
    Ivan

    F1: Brazil 2018

    Ne zaboravi i Herez 1997. i incident sa Vilnevom - maltene preslikana situacija oko odluke o sampionu, borba na noz kao sa Hillom u Adelaidi 3 godine ranije. Samo sto je Vilnev imao tu srecu da bude "pogodjen" u bok bolida, dok je Hillu bilo polomljeno prednje vesanje i zbog toga je morao ubrzo da odustane. Zbog ovakvih nesportskih stvari, bez obzira sto je kasnije i vozio za Ferrari i osvajao titule i po statistici je najuspesniji - nikada nisam navijao za njega. A sigurno da bi i svi ti rezultati bili drasticno manji, da Williams pomenute '94. nije imao onako nesrecno spremljen bolid za start sezone u kojoj je ukinuto aktivno vesanje - u vremenu u kom pratim, F1 je za mene podeljena na pre i posle: A poenta price - slazem se da je vec vise puta drugima zas*ao ne samo trke, ali po meni je Max za sada "samo" mladalacki lud i brz i ovo sto mu se desava je posledica zelje, drskosti, bezobrazluka, neiskustva... Po meni nikako za poredjenje sa iznad napisanim, a verujem da ce kada jos malo sazri biti vrhunski vozac.
  3. 3 points
    francuz69

    Prestiž na tablici za 87.000 dinara

    Kao pravi bachje izlazi iz Dachje
  4. 2 points
    Ubuduće, zoveš policiju, napravi se zapisnik pa, felnu i gumu napalatiš putarima koji održavaju taj deo puta. Ne volim da budem tužibaba ali rupe stvarno predstavljaju opasnost. Sa 2.3 bara ne možeš da pogrešiš, moje iskustvo sa svim gumama je na preporučeni pritisak dodati 0.1-0.2bara. Sa malo većim pritiskom značajno povećava stabilnost po krivinama. (takođe ne treba preterivati, onda se guma troši po sredini)
  5. 2 points
    Stilisa

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    Kako si zadovoljan zimskim gumama? Mislim pre nego sto si ih provozao.....u duhu kluba
  6. 1 point
    Stilisa

    P: Eibach opruge za Stila JTD

    Na prodaju Eibach opruge za Stila jtd. U super stanju, nigde pukle, trule i slicno. Vozene na mom Stilu. Model: Sportline prednje-F21-30-001-02-VA zadnje- F21-30-001-02-HA Napred spustaju 45-50mm, pozadi 30mm Cena: 50e Moguce slanje ili licno preuzimanje tokom nedelje u BG, a vikendom u AR. 0669229706, Aleksa
  7. 1 point
    Kuvalja

    P: felne čelične za Punta Classic-a

    Celicne felne sa originalnim ratkapnama od kojih je jedna malo ostecena, sto se vidi na slikama.. Cena 60€. ET35 14". Felne su bile na klasiku a pre njega na mk2a
  8. 1 point
    borat

    Fiat Nuova Croma - check brake pads

    Hvala puno javim sutra sta je,a ako nekome treba bilo sta u vezi popravke bele tehnike neka pita tu sam specijalista za razliku od kola
  9. 1 point
    Zvezdo

    Fiat Nuova Croma - check brake pads

    Ako i dalje svetli kada se osuši znači da je došlo vreme za zamenu pločica. Vozi bez brige...
  10. 1 point
    djomla

    Ma OFF BRE!

    Kum se bavi stolarijom, mogu mu preneti pitanje, ako ti znači?
  11. 1 point
    sasadoncic02

    Fiat Multipla - da ili ne?

    Kao vlasnik starije jtd multiple mogu da kažem da nikakve specijalne razlike nema u odnosu na ostala vozila što se tiče stanja.Motor i menjač je isti i kod ostalih fiata ništa nepoznato.Jednostavno sagledati celokupno u kakvom je stanju ono što se može videti. Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
  12. 1 point
    N.N.

    Fiat & BMW će zajedno praviti automobile

    @neshaoct A gledaj. Najskuplje je razvoj dovući do kraja, kada uložiš u samu proizvodnju. Sve prije toga je relativno jednostavno zaustaviti. Pitanje je kada je BMW odustao. To bi otkrilo dosta toga. Je li bilo i nekog cimanja sa Fiatove strane. Ja ne bih isključio da je više toga bilo uključeno u priču. Tko zna. Recimo BMW je 80-ih svoje modele htio prebaciti na prednji pogon pa nije imao resurse. Tko zna kamo biste razvijala priča o ultimativnoj vozačkoj mašini da je bio tako. Jedino meni nepoznato u člancima je spominjanje razvoja 1.6 turbo sa 4 i 1.2 turbo sa 3 cilidra od strane Fiata. Ja ne znam ništa o tome. Jesu li prekinuli razvoj nakon preuzimanja Chryslera ili što već. Od razvija motora jedino znam da je Alfa Romeo još u Areseu razvijala 2.7 i 3.3 V6 motore. Turbo i bi-turbo, ugradnja uzdužno i poprečno. Naravno za Alfu i Maserati. Snaga 3.3 V6 do 550 KS uz Euro 5 normu. I onda je Fiat kupio Chrysler koji je ima pri kraju razvoja velikoserijski V6 Pentastar. Na osnovu tog bloka sa puno Ferrari dijelova je nastao Ferrari F160 motor za Maserati. Naravno 3.0 V6 sa tada 330 i 410 KS što je danas već 350 i 430 KS.
  13. 1 point
    Pa ako je kupljen ovde, to je oko 12000 godisnje, realna kilometraza za Srbiju, a moguce da jeste kupljen posto je na NS table. Ja bih otisao do NS, ako idalje tvrdi da je km originalna, otisao sa vlasnikom do Stojanova I tu izvadio podatke o odrzavanju. Posto je on vlasnik moraju da mu daju, zar ne?!
  14. 1 point
    neshaoct

    Ma OFF BRE!

    @Macvanin Baš danas zvao jedan novi član, skoro kupio Doblo 1.3 MJet, pa pomenuo da je stolar. Ne znam da li se do sada registrovao na forumu, pa ti zato šaljem njegov broj telefona na PP.
  15. 1 point
    evo novosti - posto mi je u medjuvremenu ostisao sinhron 2 brzine, oterao sam kod drugara koji mi je osim promene sinhrona 2 promenio i zupcanik 5 tj ubcio od jtd. efekeat je odlican - 90km/h na 2200o/min, 130km/h na 3200o/in. ko je citao prethodne postove video je da mi je isao 90km/h na 2850o/min a 130km/h na 4000o/min. u blagom brdu u 5 nije nesto mrtviji ali u malo ostrijem mora 4. ja sam prezadovoljan i preporucujem svima koji mogu da promene 5. mene je kostalo sve sa novim sinhronom i polovnim zupcanikom 5 i novim uljem u menjacu i rukama 100e
  16. 1 point
    Da, tacno tako bih ja poceo. Prvo bih skinuo plocu BSI-a, i pazljivo je pregledao pod jakim svetlom i mikroskopom (trazio bih fizicke defekte). Ako nista nije sumnjivo, pokusavao bih da proverim testpointe tako sto bih uzeo svoj ispravan BSI i ovaj njegov pa bih uporedjivao vrednosti koje izbacuje unimer i osciloskop. Ali iskreno, jako sam skeptican da bih ista uspeo da napravim jer licno mislim da se neko potrudio da ovo sj**e sa do daske.
  17. 1 point
    lemy

    Poređenje telefona - pomoć pri kupovini

    I ja sam na xiaomi redmi note 4 sa snapdragon procesor i ne mislim da menjam brend. telefon je za te pare super. Moja strategija je da potpisem ugovor i uzmem popust 50% na pretplatu a telefon kupim preko KP
  18. 1 point
    lemy

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Fiat Bravo 1.9 mjtd 88kw. Za poslednjih 15.000 km po bordu ravno 6l/100km, što je realno negde oko 6.5l/100km. Na otvorenom ako se ide lagano (do 100km/h, uglavnom relacija Sabac-Novi Sad) trosi oko 4.5-5l/100km Auto put 120-140km/h 5.5l/100km Grad (Novi Sad) , moja procena oko 8l/100km a mozda i vise Sve u svemu očekivano, ali kada vidim rezultate turbo benzinca @Ivan onda je dizel zejeb.
  19. 1 point
    Ako EOBD nema napajanja (a nema jer bi ELM inace makar svetleo), DELPHI, Examinator, VAG-KKL, ELM, Galetto nece raditi... Napajanje EOBD uticnice se moze sabotirati na konektoru ECU-a, ako je bas problem preseci testpoint na PCB-u BSI-a, za nekog ko se bavi prekucavanjima kilometraze ili virginizacijom to bi trebalo da je svakodnevica. Diode koje "tinjaju" - to nema veze ni sa kakvim otporom (diode nemaju otpor kao fizicko svojstvo!!!), to se desava zbog nekih drugih stvari i nije univerzalno prihvatljivo (ako se desava kod tebe, onda kod tebe postoji problem sa instalacijom ili galvanskim efektom ili ko zna sta) ali to je sad teski offtopic... Bonus: Za pristup ABS/Airbag/AC/Parking Senzor/CVT - sve to moze da se radi i preko ELM-a, koristi se odgovarajuci adapter ili jednostavno preko VAG-KKL-a sa switcherom. To ne moze brate, to je djunta sa sitnim nutom... Da bi stavio drugi instrument panel, mora uraditi Proxi alignment a kako ce to uraditi kad nema OBD? A ni BSI ne moze da menja, jer u njemu se nalazi dekoder imobilajzera, morao bi da radi virginizaciju ili da zameni komplet ECU, BSI, kontakt bravu i kljuceve ili da skine EEPROM sa starog BSI-a i da ga stavi u novi, a ko zna u kakvom je stanju to uopste. Nista ovde nije jeftino ni za zivce a ni ovako, i obzirom n asve navedeno, ja nebih ni prihvatio da radim ovakve stvari, niti znam ikoga ko bi prihvatio od ovih sto znam da su kompetentni za tako nesto.
  20. 1 point
    Axic

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Razmažen si
  21. 1 point
    Nikola 1.6

    Cene goriva...

    U subotu na molu bmb 155, pre nedelju dana kaze pumpadzija da je bilo i 159(znam za 158,nesto). Na aviji su kao jefitinije cene bile pa ih nisu ni dirali
  22. 1 point
    vicent

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    A vidi moje iskustvo. Stariji naslednik prokliza u krivini i u srcu iskrivi čeličnu felnu. Platim vulkanizeru koji ima strug (centriranje) da ispravi felnu. 20 eur, i do kraja zime sve super. Na proleće premontiram točkove i pravilno uskladištim zimski set. Dođe zima, namontiram zimski se...... auto bangav, šeta dupetom gore-dole, levo desno. Felna se sama od sebe vratila na staro stanje. Prc ! Kupim drugu, opet 20 eur. Послато са LG-G3
  23. 1 point
    Milutinac

    Punto 1.9 JTD-R (Vicent)

    Made in Serbia, Temerin. Iako na kutiji pise Made in Italy...
  24. 1 point
    Milutinac

    Prestiž na tablici za 87.000 dinara

    Kakav ponos...
  25. 1 point
    neshtry

    Prestiž na tablici za 87.000 dinara

    Inače se slabo razlikuje od x5,pa da ga ne bi zezali šta vozi... Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
  26. 1 point
    vicent

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ja se otvorio 100 eur za alufelne za zimu i montirao. Jbt. čelične sa ratkapnama koštaju 70-80eur. E pa neće moći. Ovako je lepše ! Послато са LG-G3
  27. 1 point
    Ko prvi mladi... Sam u nju upada!
  28. 1 point
    Jes ja nisam video na forumu nesto
  29. 1 point
    E jbg, @MS PK nije video na vreme.
  30. 1 point
    drmika

    Fiat Marea 1.9 JTD

    Chuj bio, vozio auto je ok. Ja nisam navikao na dizele pa mi neobicno u leru tandrkanje, ali u voznji nista. Cist, uredan svako dugme sljaka, burazer ce sutra da vidi za airbag lampicu. Meni na njemu nista ne smeta, sem dizela ha ha ha.
  31. 1 point
    Djuk85

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    U bre danas svi vredni bili
  32. 1 point
  33. 1 point
    djomla

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    ŠOKANTNO: Tropski Novembar, vozače (čitaj Dekija) prevarila prognoza, temperatura i do 28'C [emoji23] Ja čekam Deki da promeni, pa ako ne udari vrućina, odoh i ja [emoji4] Do kraja nedelje pada temp, tako da, menjanje pada sreda, četvrtak. Sent from my 3310
  34. 1 point
    vicent

    Punto 1.9 JTD-R (Vicent)

    Pre 10-ak dana radio tehnički u 10+. Cifra 25400 rsd. Folije su morale da se skinu jer nisam želeo da jurim razne papire, potvrde i još da istresem 100eur. Na valjcima opšte oduševljenje, normalne sile kočenja su oko 1700 Nm a kod mog plavca 2350Nm. Galfer High Performance je čudo. Izsuvni gasovi kao da ima katalizator. Sve extra. Jbg, stvar je u tome što iako želiš da kupiš kvalitetne delove (po razumnoj ceni), nikad nisi siguran šta si kupio.
  35. 1 point
    dekirs

    F1: Brazil 2018

    Bice dobra trka sigurno. Posle drugog treninga imamo 4 vozaca koja su vrlo blizu. Hahahah kakav gospodin. https://www.facebook.com/Formula1/videos/368549933919620/
  36. 1 point
    A ja bih pitao, kakve je*ene veze ima osiguranje sa pregledom tehničke ispravnosti koju tehnicki pregled ima u delatnosti? Nije nego kartelna igra, hajd’ da se dogovorimo da svi držimo iste cene... tako je meni sa veleprodajama za servis mobilnih telefon, svi imaju iste cene u €, ovaj mi daje 23% rabata, onaj 30%, treći ništa pa svuda ista cena... pa onda nestašica jedne boje jednog modela koji je bas tražen pa se pojavi u jednoj veleprodaji po većoj ceni pa oni prodaju pa onda pusti druga i tako veštački dignu cenu... Da se vratimo temi tehnickog: 5000din=1/2 radnog sata 1 radni sat=10000din Pa to nema ni u Skandinaviji gde je najveća cena rada... Za 8h koliko može jedan radnik da opsluži on izgura 80000din... radniku za taj dan isplati plafon 2000din, amortizacija nek je 30000din na dnevnom nivou, vlasniku ostaje ~50000din na dan.. pa lepo... Buduci da sam dipl.inzinjer saobracaja i mogu da obavljam tu delatnost, ima li neko da mi uleti sa kesom da otvorim tehnicki pregled. Je*e mi se za registraciju kola, radim samo tehnicki.. možda odem i do banke, možda bi bili zainteresovani za privredni kredit. Ovim tempom, cenim da otplacujem ulaganje nakon plafon 6 meseci.
  37. 1 point
    marko.jovanovic

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Ako mene pitate, fiat grupaciji svaka čast za tačne podatke o potrošnji, ne lažu kao VW, ili ne daj Bože koreanci. Za taj 500L koji je aktuelan su izneli tačne podatke. Vozio sam pre stari bravo 1.9JTD, tamo je deklarisano po gradu bilo 7,1 ili 7,5, ne sećam se tačno, i trošio je tako. Midea mi realno troši po gradu 6.5l, što je opet jako blizu fabričke potrošnje. Znam da je za lybru 2.0 20v deklarisana gradska potrošnja 14.7l, toliko i troši, čak i manje. Ali zato VW grupacija je šampion. Deklarisana potrošnja za Octaviu RS 2.0TFSi od 220ks po gradu je 7.7l, a realno troši 11-12-13-14. Kačio sam pre par godina i PDF sa sajta nekog od naših oficijalnih dilera.
  38. 1 point
    srdjos

    Ford Focus mk3 1.6tdci

    Ford je ok, motor je nak, doduse, ti imas laksi auto nego ja a i noviji, pretpostavljam da ces biti zadovoljan Kao sto je rekao @neshaoct, moze to da se cipuje na 115 ks, onda je druga prica
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...