Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/12/18 in all areas
-
5 pointsNisam stavio zimske. Bez utisaka za sad. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
-
3 points
-
2 points
P: Lancia Lybra 1.9JTD 116KS
Djuk85 and one other reacted to danijel55 for a post in a topic
Dosao i taj dan,da moja libra ide na prodaju Libra u ekstra stanju.Vlasnik 8 godina. -uradjen veliki servis pre 3000km,delovi bosch kupljeni u Nemackoj za sta postoji i racun naravno,uradjen i alternator uz put -motor ne trosi ni grama ulja od zamene do zamene -na trapu utegnuto -zamenjen set kvacila pre 20000km,stavljen sachs nov,pri tome pregledan i zamajac koji je u odlicnom stanju,nema da potrese ni pri paljenju ni gasenju -dva seta felni,letnje alu sa hankook gumaam dot 2017,zimske celicne sa skoro novim gumama kupljenim prosle godine u Nemackoj,nisu presle ni 2000km -2 seta ratkapni za celicne felne -na sedistima se nalaze presvlake,koje su vec za zamenu,naravno mogu da se skinu jer su sedista odlicna -nov akumulator sa garancijom od 3god,stavljen pre par meseci -full led osvetljenje enterijera Auto bez ulaganja,sedi i vozi.Za sve sto je na njemu radjeno postoji evidencija.Zamene me ne zanimaju. Od opreme sto sam dodao USB emulator,xenon svetla.Uglavnom sve sto vas zanima ,tu sam Kontakt tel:0658244242 Cena zadnja 2500e. Ako neko misli da je to mnogo,dzaba me zove. Evo link od teme, na kojoj ima more slika. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13340322/lancia-lybra-19jtd -
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
dekirs and one other reacted to Djuk85 for a post in a topic
U bre danas svi vredni bili -
2 pointsCini mi se da je to bilo neko drugo vreme.. Bem li ga.. Lepo je Hamilton rekao Maksu da je ispao glup. Trebao je da saceka Okona da ga obidje i onda na pravcu da ga prestigne. Zrtvovao bi mozda pola sekunde sekundu ali bi pobedio. U toj krivini je Ocon bio vise od pola bolida naspram Maksa, ovaj mu nije ostavio prostora misleci da ce mu se svi sklanjati na stazi. Aj da je on neki svetski sampion il nesto pa kao ima stav, ali ovako... Klinac kog je pukao adrenalin.
-
2 points
Fudbal - jednostavno!
totti and one other reacted to bane1321 for a post in a topic
@totti Samo te gledam! -
1 point
-
1 pointMa svakom auto neko mora naci po neku manu.U tvom slučaju pojacas muziku i milina
-
1 pointSrecna prodaja i kupovina auta I srecna potraga
-
1 pointRealno sad je vreme, ja sam danas zavrsio za 15 min, nema guzve uopste.
-
1 pointI ja stavio zimske danas, nek bude ako hoće 20 stepeni ceo novembar ne skidam ih do marta sigurno.
-
1 point
-
1 pointJa sam generalno bas zadovoljan autom. Predjosmo skoro 9.000 km do sad i sve je ok. Osim zvuka dizela i ponekad nekog krckanja table nemam zamerki. Nepregledan mi je za rikverc, mada sam se vec navikao. Sto se tice voznje i ponasanja, veoma se lepo vozi i bas je stabilan. Danas montirao zimske gume, natankao do vrha i sipao neki aditiv Liqui Moly, cisto iz prevencije. Slijalice jos nisam uzeo Sledi novi mali servis za 1000 km i verovatno remap, jer ponekad nedostaje malo snage.
-
1 pointLuis Hamilton najbolji u Brazilu Vozač Mercedesa i novi - stari šampion Formule 1 slavio je u trci za Veliku nagradu Brazila i tako došao do desetog trijumfa u sezoni u kojoj je titulu potvrdio tri trke pre kraja sezone. Na podijumu su se uz Hamiltona našli i vozač Red Bula Maks Ferstapen i Kimi Raikonen iz Ferarija. U prvih deset su se na Interlagosu u Brazilu našli Danijel Rikardo na četvrtom i Valteri Botas na petom mestu, sledili su ih Sebastijan Fetel, Šarl Lekler, Roman Grožan, Kevin Magnusen i Serhio Perez. Esteban Okon je odlučio trku u Brazilu. Okon je izbacio Maksa Ferstapena sa staze i za to je kažnjen sa stani - kreni 10 sekundi. Ferstapen je vozio najbolju trku sezone, pretekao je oba Mercedesa i oba Ferarija i preuzeo prvo mesto. I on i Rikardo ostali su najduže na mekim gumama i imao je pobedu u džepu kada je došlo do incidenta sa Okonom koji je zaostajao ceo krug. Nakon trke Ferstapen je pokušao i fizički da se obračuna sa Okonom, ali je incident sprečen. Hamiltonu je ovo 72. pobeda u karijeri, 19 manje od Šumahera. Mercedes je u Brazilu obezbedio petu vezanu titulu u konkurenciji konstruktora. Do sada je samo Ferari imao šest vezanih titula, u eri Mihaela Šumahera, a Red Bul je imao četiri u Fetelovoj eri. Leklerovo sedmo mesto dovodi Zauber u priliku da na poslednjoj trci na sedmom mestu među konstruktorima ugrzi Fors Indiju jer imaju šest bodova manje od britanskog tima. Nakon izuzetno zanimljive trke i velike borbe do samog kraja Hamilton je ocenio da je uspeh u Brazilu došao kao rezultat napornog zajedničkog rada njegovog tima. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point
-
1 pointhttps://www.sportske.net/vest/domaci-fudbal/terzic-ima-odlicne-vesti-u-vezi-istrage-u-francuskoj-ali-i-poruku-za-partizan-357931.html Naravno, retardu nije palo na pamet da izgugla koji broj je Klopp nosio na dresu u igračkoj karijeri.
-
1 pointJa stavio, ove su mi na izmaku i bice vozene i letos do panja...imaju saru ali je mator dot Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
-
1 pointMože lock! @djomla ponudio najbolju šljivu!
-
1 pointStavio zimske, uh koja milina za voznju
-
1 pointPosle 170 i kusur hiljada stari diskovi su za bacanje...odlucio sam se na kombinaciju ATE diskovi i TRW plocice...videcemo kako ce se pokazati...
-
1 pointŠOKANTNO: Tropski Novembar, vozače (čitaj Dekija) prevarila prognoza, temperatura i do 28'C [emoji23] Ja čekam Deki da promeni, pa ako ne udari vrućina, odoh i ja [emoji4] Do kraja nedelje pada temp, tako da, menjanje pada sreda, četvrtak. Sent from my 3310
-
1 point
Yugo Koral In L - iskustva?
Nikola 1.6 reacted to neshaoct for a post in a topic
Pre 10 godina proizveden poslednji Yugo Bio je jedan od najpopularnijih automobila bivše Jugoslavije i ključ modernizacije tadašnjeg voznog parka, a celi životni put ga je pratio negativan epitet najgoreg automobila. Nepravedno. Zamišljen kao moderniji naslednik Fiće, Yugo, odnosno prvobitno Zastava 102 pa Jugo i konačno Yugo, nastao je na osnovi Evropskog automobila 1972. godine, modela Fiat 127. Proizvodnja kreće 1980. godine, a prvi primerak sa proizvodne trake prigodno silazi na Dan Republike. Yugo je gabaritima zadržao kompaktne dimenzije (349 x 154 x 134 cm), a ponudu su činila tri motora. Slabiji Yugo 45 je pokretao mali četvorocilindraš sa 903 ccm zapremine i 45KS. Snažnija opcija je bio Yugo 55 (60) sa Stojadinovim motorom. Iz 1116 cm zapremine davao je 55KS i ostao najpopularniji izbor. Konačno, tu je bio i jači model, 65-ica, sa 1.3-litarskim motorom i već sportskim performansama. Recimo da je model od 1985. godine preimenovan u Yugo, a sve kako bi postao što prepoznatljiviji na američkom tržištu. Sa raspadom države raspada se i lista kooperanata, a pada i interes. Manji interes drastično smanjuje proizvodnju, a izostanak novih generacija ili bar modernizacije je nagoveštavao skori kraj proizvodnje. Međutim, žilavi Yugo je preživeo i izdržao sve do 2008. godine kada je 11.11 zaustavljena proizvodnja. Priča je da je poslednji primerak navodno prodat za 50.000 evra. Tokom 28 godina proizvedeno je ukupno 794.428 primeraka ovog automobila. Kako vreme prolazi tako je i oštrica kritika na račun kvaliteta i karakteristika Yuga otupela. Objektivno gledano, bio je to solidan i pouzdan auto, koji je tražio nešto pažnje, ali i bio osetno bolji od tadašnje istočne konkurencije. Uostalom, to je bilo neko drugo vreme, kada je generalka koštala koliko danas košta izmena ulja i filtera u ovlaščenom servisu. preuzeto sa - Auto Blog -
1 pointBeru i Champion su iste svjećice dio FM grupacije rade se u Francuskoj ... u to spada i Eyquem
-
1 pointKimi opet ni kriv ni duzan na trecem mestu
-
1 point
Zdrnjin Punto mk2a 2002.
PremieRacing reacted to cincilator for a post in a topic
@PremieRacing Jbt, Borko sorry, ja tek sad vidim da si me pitao jel sredjeno, ma jok, zavario sam nosac fara, a branik ustelovao nista se ne vidi. Spremam novo vesanje za Punta i neke sitnice, pa kad sve napravim kako valja okacicu post. -
1 point
Cupra postaje Seatov high performance pod-brend
neshaoct reacted to Bingodalton for a post in a topic
Kod nas vec postoji u cenovniku sa nesto iznad 38.000 evra. Verujem da ce biti onih popusta kao i inace, pa da ce moci da se kupi za 33-35k. -
1 point
Kuda ide ovaj svet?
knezevic76 reacted to Woodoo for a post in a topic
https://twitter.com/usambserbia/status/1060457594047922178 Kometari objasnili. -
1 pointUpropašćavao je trke ljudima koji se bore za titulu. Ko mu ebe mater...
-
1 pointPretekneš sve što treba, budeš prvi...i onda dođe budala koja zaostaje za krug i sve ti upropasti. Užas za Max-a.
-
1 pointEto da dozivim da neko kaze da su te gume ok hahahahahah, @bane, to su pomocni tockovi, manji, od 14"
-
1 pointA moze se nastaviti istorija iste od drugig Vlasnika, brat moj ju je uzeo.
-
1 point
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
Nikola 1.6 reacted to voodoons for a post in a topic
A ja bih pitao, kakve je*ene veze ima osiguranje sa pregledom tehničke ispravnosti koju tehnicki pregled ima u delatnosti? Nije nego kartelna igra, hajd’ da se dogovorimo da svi držimo iste cene... tako je meni sa veleprodajama za servis mobilnih telefon, svi imaju iste cene u €, ovaj mi daje 23% rabata, onaj 30%, treći ništa pa svuda ista cena... pa onda nestašica jedne boje jednog modela koji je bas tražen pa se pojavi u jednoj veleprodaji po većoj ceni pa oni prodaju pa onda pusti druga i tako veštački dignu cenu... Da se vratimo temi tehnickog: 5000din=1/2 radnog sata 1 radni sat=10000din Pa to nema ni u Skandinaviji gde je najveća cena rada... Za 8h koliko može jedan radnik da opsluži on izgura 80000din... radniku za taj dan isplati plafon 2000din, amortizacija nek je 30000din na dnevnom nivou, vlasniku ostaje ~50000din na dan.. pa lepo... Buduci da sam dipl.inzinjer saobracaja i mogu da obavljam tu delatnost, ima li neko da mi uleti sa kesom da otvorim tehnicki pregled. Je*e mi se za registraciju kola, radim samo tehnicki.. možda odem i do banke, možda bi bili zainteresovani za privredni kredit. Ovim tempom, cenim da otplacujem ulaganje nakon plafon 6 meseci.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".