Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/01/18 in all areas

  1. 6 points
    knezevic76

    Kuda ide ovaj svet?

    Objasnio
  2. 4 points
    bane1321

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ja Bogami necu do sredine novembra. Meni samo nije jasno zasto ljudi ne veruju onom sto procitaju, ili ne zele da procitaju, nego se pale na rekla/kazala!!?
  3. 2 points
    Rile_bg

    Vozanje

    ja sam isao pre par meseci sa devojkom do kladova cisto da se provozam dunavskom magistralom, brcnuo se na plazi, kafa i nazad.
  4. 2 points
    MS PK

    Pravljenje playliste na USB za auto

    Cim sam dosao do dela "gospodja" prestao sam da citam Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  5. 2 points
  6. 2 points
    totti

    Fiat Punto Michael Schumacher

    Totti će tebi na sahranu da dođe sa nekom dvadesetogodišnjakinjom i da peva "Highway to hell" [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  7. 2 points
    A onda 10 godina stari prešli samo 150000km.axaxaxa
  8. 2 points
    Meni auto pri 130 km/h, sto je ogranicenje jel, stoji na ~4.000 rpm... Pri tolikim obrtajima, to nit je komforno, nit 'lezerno', a bome bas ni ekonomicno... Moj auto je apsurd koji vise trosi po autoputu (kad se vozi po ogranicenju) nego sto trosi po gradu (pricam za NS i SU)... Sto zbog tezine, sto zbog tih silnih katalizatora, egr-ova, varijabilno ovo, varijabilno ono - nije vise 100 konja, k'o sto je nekad bilo
  9. 1 point
    neshaoct

    1964. Lotus Super Seven

    Petrolicious video: Pritisnite CC kako bi dobili prevod na engleski jezik:
  10. 1 point
    Rile_bg

    Vozanje

    +1 za fantast, super mesto da se opustis
  11. 1 point
    jevta

    Vozanje

    NS-Titel(jutarnja kafa)-Zrenjanin-Melenci-Novi Bečej-Bečej-Fantast-Turija-NS
  12. 1 point
    totti

    Vozanje

  13. 1 point
    totti

    Vozanje

    Ja sam davno prolazio i tada je 90% puta bilo savršeno, plus odlično obeleženo. Dve stvari su zajebane: gomila odrona i non-stop gledanje u prirodu, pa lako zaboraviš na vožnju.
  14. 1 point
    totti

    Vozanje

    Ma preporučujem kao prelepe predele. Ako za nešto kod nas može da se kaže da je kao u Švici, onda je to. A o čemu vi pričate? [emoji3]
  15. 1 point
    totti

    Vozanje

    Kraljevo - Raška
  16. 1 point
    bane1321

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Gume čekaju u garaži u Palanci, tamo nikad nema gužve! A greota da ih turam po ovim tropskim uslovima!
  17. 1 point
    jevta

    Vozanje

    Išao prošli vikend put Feketić-B.Topola užasan. Najveće uživanje Šabac-Valjevo
  18. 1 point
    neshtry

    Vozanje

    Preporučujem vožnju od Beograda do Subotice,sa silaskom sa auto puta kod Vrbasa,pa starim putem do Bačke Topole, pa polako (322 policijske patrole!) do Subotice, prolazeći pored puno prelepih bačkih salaša i zaustavljnje na klopi na Paliću ili na nekom etno salašu u okolini... Ja kao laloš najviše volim da istražujem po tazbini,po Rasinskom okrugu,okolini Kraljeva i Kragujevca...
  19. 1 point
    Flex

    Vozanje

    Bilo bi lepo svakako ali previse obaveza uz premalo vremena ne dozvoljava to. A i cene goriva samo pomazu.
  20. 1 point
    jevta

    Vozanje

    Ja se spremam u subotu i nedelju ubiti 700-1000 km radi zadovoljstva vožnje,a ne potrebe negde otići. Doduše motorom Ovaj auto sam samo i uzeo iz tog razloga skinem krov i uživanje
  21. 1 point
    FAW Jumpal D80 Nastavlja se ''hiperprodukcija'' kompaktnih SUV modela kineskih automobilskih proizvođača. Ovih dana koncern FAW je lansirao novi model Jumpal D80 koji je premijerno predstavljen u aprilu na sajmu u Pekingu. FAW Jumpal D80 je dopadljivi SUV dužine 4500 mm, širine 1835 mm, visine 1700 mm i međuosovinskog rastojanja 2700 mm. Iako Jumpal D80 dizajnerski pomalo podseća na Ford Kugu i Hyundai Tucson, kreatorima se mora odati priznanje za elegantan izgled. Kineski crossover nije bezličan, a izgled naglašavaju alumunijumski točkovi od 17, 18, čak i 19 inča, obuveni u gume 215/60 R17, 215/55 R18 i 225/45 ZR19. U unutrašnjosti pažnju privlače moderni infotainment sistem sa 8-inčnim touchscreen ekranom, elektronska parkirna kočnica, ali i dosta prostora na prednjim i zadnjim sedištima, dok prtljažnik ima zapreminu 550-1150 litara. FAW Jumpal D80 za pogon koristi 1.2 litarski turbo benzinac koji 143KS prenosi na prednje točkove preko 5-stepenog manuelnog ili 6-stepenog automatskog menjača. Tehnički paklet donosi i McPherson vešanje (napred) i torzionu osovinu (pozadi), disk kočnice na svim točkovima, elektronske sisteme ABS, EBD, BAS i ESP, električni servo upravljač… Tokom procesa pripreme novog crossovera za zvaničnu premijeru i početak proizvodnje, probna serija od 10 novih automobila je prošla nekoliko stotina hiljada kilometara duž cele Kine, kroz skoro sve klimatske zone. Očekivano, cena je senzacionalna. Osnovni model košta oko 80 hiljada juana, odnosno 10.100 evra, pa je šteta što FAW Jumpal D80 bar za sada neće moći da nabave i evropski kupci. preuzeto sa - Auto Blog
  22. 1 point
    Pluto

    Funny photos

  23. 1 point
    shomispc

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Na delu autoputa kojim idem svaki dan ne moze da se vozi brze od 30, tako da
  24. 1 point
    Američki trgovac uhapšen zbog vraćanja kilometraže - preti mu do 30 godina zatvora Kako piše B92, trgovac polovnim automobilima iz Sjedinjenih Država vraćao je pređenu kilometražu u proseku za oko 200.000 km po prodatom vozilu. Praksa preprodavaca automobila da polovnjake prodaju sa vraćenom kilometražom nije zastupljena samo u Srbiji, već je prisutna i u mnogim uređenijim zemljama od naše. Tako je ove godine u Španiji održano suđenje organizovanoj grupi koja je manipulisala kilometražom na 305 automobila kod više od 150 auto dilera u toj zemlji. Najnoviji slučaj prevare sa kilometražom zabeležen je u Alabami, SAD. Američka federalna vlast optužila je Rendija Grina, vlasnika firme za prodaju automobila u Hantsvilu, da je vratio kilometražu na najmanje 12 vozila prodatih između oktobra 2014. i novembra 2016. godine. Iz Ministarstva pravde saopštili su da je Grin na prodatim automobilima u proseku vratio kilometražu za oko 122.000 milja (skoro 200.000 km). Najdrastičniju je slučaj vozila koje je prevarenom kupcu prodato sa 218.000 milja manje (oko 350.000 km) nego što je realno prešlo. Međutim, organi gonjenja nisu sigurni da su istragom obuhvaćeni svi automobili koji su bili predmet prevare, pa pozivaju vlasnike vozila koji sumnjaju da im je Rendi Grin prodao auto sa vraćenom kilometražom da prijave slučaj vlastima. Grinu će se suditi na osnovu 15 različitih optužnica, od čega je 12 u direktnoj vezi sa prevarom kupaca putem vraćanja pređene kilometraže. Za svaki auto na kome je vratio kilometar sat preti mu kazna do 3 godine zatvora i do 250.000 dolara, a prema važećem zakonu ukupno bi mogao da bude kažnjen sa maksimalnih 30 godina zatvora. preuzeto sa - Auto Blog
  25. 1 point
    Slazem se da oskace .
  26. 1 point
    integralac

    Vozila koja treba izbegavati

    Jeste unutra kao nov. Mozda je menjan enterijer sa nekog slupanog recimo. Ali ne treba generalizovati, nije istog kvaliteta materijal u ovom autu i nekom jeftinom, ne habaju se istom brzinom, ne zna se ni kako niti ko ga je vozio, vidjao sam unistene sa ispod 200k.
  27. 1 point
    bane1321

    Pravljenje playliste na USB za auto

    Lepo je videti poznavaoca!
  28. 1 point
    bane1321

    Pravljenje playliste na USB za auto

    Gde da cooliram po kraju bez Let me ride? Ili Cubea It was a good day?
  29. 1 point
    bane1321

    Pravljenje playliste na USB za auto

    Ne znam, odavno ga nemam na kompjuteru... Mada opet kažem, ovo sigurno radi, a ne treba mnogo vremena za pravljenje!
  30. 1 point
    shomispc

    Pravljenje playliste na USB za auto

    Baš si ga zakomplikovao, zar nije moglo samo da se ubaci u winamp ili wmp i desni klik pa save playlist?
  31. 1 point
    Axic

    Fiat Punto Michael Schumacher

    On se drži onog "Nek samo ide random."
  32. 1 point
    bole-stilo.jtd

    Poskupljenje obuke za vozače

    ja nisam nista ni rekao za instruktore , nego za gazdu jer slucajem okolnosti znam neke stvari koje ipak ne bih ovde da iznosim ............ . ja mom detetu zbog toga nisam ni hteo da uplatim kod njih nista (ona je htela jer joj je sve ispred zgrade) - to razumem , nego ovamo u gas-u ............ i bio sam u pravu. ima ih toliko pa birajte .............. .
  33. 1 point
  34. 1 point
    totti

    Fiat 500L - napukla panorama od udarca

    Za početak, zalepi nešto preko pukotina da ne ulazi prljavština, jer ako uđe velike su šanse da će se i posle saniranja videti. http://www.profi-glass.com/ Ja poštenije i vrednije ljude od njih retko da poznajem.
  35. 1 point
    Ivan

    Fiat Punto Michael Schumacher

    Tottiju si bas olaksao.
  36. 1 point
    knezevic76

    Poskupljenje obuke za vozače

    Tako će biti, i još gore, dokle god narod bude plaćao! Svi zakoni i pravila se menjaju samo ii isključivo zbog novca i punjenja budžetske kase i nečijih džepova. A inače, gde god EU još nije spustila šapu u našem zakonu, upravo se tu prave najveće otimačine. Jer su svesni da nemaju još mnogo vremena za drpanje, pa obilato koriste. PS, barem da nauče sami da zamene set kvačila[emoji3]
  37. 1 point
    MS PK

    Fiat Punto Michael Schumacher

    Pa mora da idu, i mi cemo jednog dana..ako je po redu prvo Totti [emoji3] Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  38. 1 point
    U planu Alfa Romeo Castello Po svemu sudeći u Alfi rade na razvoju novog, još većeg SUV modela koji će se smestiti na sam vrh Alfine ponude. Raniji izveštaji su upućivali na to da bi ovaj model mogao da nosi oznaku Castello. U prevodu ovo ime znači dvorac, ali postoji i poznati alpski prevoj Passo di Castello što odgovara načinu imenovanja modela Stelvio, koji je ime dobio po istoimenom prevoju. Castello bi se bazirao na doteranoj i posebno prilagođenoj verziji platforme Giorgio, koju inače koriste modeli Stelvio i Giulia. Njene izmene bi Castello učinile dugačkim oko 4,9 m, što je oko 22 cm duže od Stelvia. Kupcima će biti dostupne verzije sa pet i sedam sedišta. O motorizaciji za sada nema konkretnijih informacija, ali se očekuje da će ponudu otvoriti 2.0 litarski 4-cilindrični turbo motor, a uslediće hibridna verzija s istim pogonskim agregatom. Naravno, u ponudi će se naći i bi-turbo 2.9 litarski V6 koji će se ugrađivati u verziju Quadrifoglio, a na kraju će na tržište stići i plug-in hibridna verzija. Budući da je Castello model sa kojim u Alfi nameravaju da najveće rezultate postignu na kineskom i američkom tržištu i da je prodaja dizela u Evropi u značajnom padu, trenutno nije poznato da li će Castello biti dostupan i sa dizel pogonom. U svakom slučaju Castello bi trebalo da bude dostupan i na evropskim tržištima uprkos svojim velikim dimenzijama. Premijera ovog automobila se očekuje krajem 2019, odnosno početkom 2020. preuzeto sa - Auto Blog
  39. 1 point
    Mijailović P.

    Zatamnjena stakla

    Statistika kaže , samo ne znam čija,da se u nas mlogo troše toji stimulansi. Uzevši u obzir da nemaju obzira/pojma, svi smo na Bensedinima. [emoji16] ZatamLjeno ili ne, zatamnjeno. sa TT
  40. 1 point
    MS PK

    Funny photos

  41. 1 point
    Da, da, to bi sigurno resilo deo buke i nelagodnosti na AP... edit: Pomalo se osecam kao da sam preterano iskritikovao Tipo 1.4 95ks, a to mi svakako nije bila namera. Sve je stvar kompromisa, ako si vise po gradu i/ili magistralama, a autoput ti je samo povremena upotreba - onda je to sasvim razuman kompromis, imati prikladniji pogon za upotrebu koja je cesca jel... Moj utisak je posledica toga sto sam ja svoje vozilo totalno omasio, jer ja vozim 90% po autoputu, a vozilo totalno nije namenjeno za to... Sto bi rekli, bitno je da 'pick the right tool for the job'
  42. 1 point
    Nekada su automobili bili lakši, i to osetno.
  43. 1 point
    bit

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Najčešće bokovi popuste, pa se mora na veci pritisak pumpati, da se digne [emoji14] , 2,2 na 2,4 ... Jer ako se ne naduva jede se sa strana a sredina ostane cela i ima šaru... I tako sto je starija veći pritisak dok joj klobuk negde ne izbije..
  44. 1 point
    neshaoct

    Fiat 500 / 600 & Zastava 750

    Fića Speciale Pojavom Stojadina na proizvodnim trakama kragujevačke zastave, titula limenog člana porodice prešla je sa Fiće na novi, moderniji i funkcionalniji automobil. Zastava 750 je tako potiskivana u drugi plan, što je dovelo do toga da je u kasnijim godinama uzimana zdravo za gotovo, te da se o njima vodilo sve manje brige. Upravo zbog toga, pojedine verzije poput Zastave 750SC, odnosno Fiće Specijala vremenom su gubile obeležja koja su ih činila prepoznatljivim i danas je prava retkost videti ih u potpuno originalnom stanju. Bez velike pompe, ali sa mnogo uloženog truda, Aleksandar je do najsitnijih detalja restaurirao svog Fiću Specijala iz 1979. godine i vratio mu fabrički sjaj. Kao dečak, Aleksandar je provodio sate u automehaničarskoj radionici pomažući ocu, i ljubav prema Fićama je došla upravo tada: ''Uvek sam pratio šta on radi i zanimalo me je to, a tu je bilo dosta Fića. Ja sam se uvek motao oko njih i pored Tristaća i Pezejaca, najviše su me zanimale Fiće i najviše sam pratio kako ih on popravlja, pa sam se i ja malo uključivao.'' Aleksandar je tada bio suviše mali da samostalno sedne za volan, ali se i dalje seća vožnji sa suvozačevog sedišta: ''Tada mi nisu dali da ga vozim, ali toliko sam pratio sve zvukove i sve što se u Fići dešava.'' Rat je Aleksandra iz Drvara doveo u Beograd, gde je počeo svoju mehaničarsku karijeru, ali i ponovo probudio svoju dečiju želju: ''Više nije bilo ni radionice ni bilo čega, ali sam tada sam počeo da se bavim mehanikom pošto mi je otac usadio te osnove. Tada sam rekao sebi da ću ga voziti pošto nisam mogao kao klinac. Dugo sam ga tražio, bar dve godine intenzivno, dok nisam našao primerak koji je pogodan za sređivanje, i za dovođenje u stanje kakvog sam ga nekad viđao. To je bilo pre tri i po godine.'' Aleksandar je naglasio da mu se verzija 750SC uvek posebno sviđala, ali nije bila uslov za kupovinu. Ipak, dogodilo se upravo da je pronađeni primerak bio 750SC. ''Moje je mišljenje inače da loš Fića ni ne može da se sredi kako treba. Kao osnova, on je bio dobar. Bio je truo kao i svaki Fića, ali to su bile pozicije koje su mogle lepo da se srede.'' prisetio se Aleksandar trenutka kada je u jednom vojvođanskom selu pronašao pravog Fiću za sebe. Automobil je bio garažiran kod prvog i do tog trenutka jedinog vlasnika, a iz Vojvodine je prvi put izašao sa Aleksandrom, mada ne na svojim točkovima: ''Vlasnik auta je bio jedan čiča koji ga je kupio novog u Vojvodini. Fića se vozio na relaciji Jaša Tomić-Bačka Palanka i kada sam ga kupio, imao je 78.000km na satu. Zanimljivo je da je prvi put izašao iz Vojvodine kod mene, na šlepu za Beograd.'' Osim farbanja u identičnu boju, Aleksandar je Fiću sredio sam i sa posebnom pažnjom. Tako je i najsitniji šraf očišćen i zašrafljen nazad. Srećom, enterijer je bio veoma dobro sačuvan zahvaljujući debelim kožnim presvlakama, ali su oštećenja na oplatama vrata zahtevala potragu za adekvatnim pepito dezenom. Iako se tokom restauracije trudio da Fići vrati potpuno fabrički izgled, Aleksandar nije želeo da promeni providnu ručicu menjača koju je na auto stavio njegov prvi vlasnik: ''Nju je čiča stavio kad ga je kupio, unutra je školjka i bilo mi je žao da stavim crnu kuglu umesto toga. Navlaku na volanu sam isto sređivao, menjao sam par dugmića na njoj, ali sam uspeo da joj vratim sjaj. Nalepnica sa zastavom Jugoslavije se isprala, ali sam na internetu uspeo da nađem istu takvu iz perioda i da je vratim; kada je čiča nije skinuo, vala neću ni ja!'' Još jedan dodatak koji je Aleksandar pribavio jeste radio, komad opreme koji je u Fićama bio jako redak: ''Radio nije imao nikakav, ali sam našao jedan iz tog vremena i približno iz iste godine, kao i zvučnici. Želeo sam da ima muziku koja će se uklopiti u period.'' Uz karakterističan enterijer i branike, Fića Special je imao i sedišta na obaranje, čega Aleksandar dugo nije bio svestan: ''To mi je godinama promicalo, a saznao sam od jednog čoveka koji je dugo imao Specijala. Od tad se uvek setim priča starijih generacija koji su prepričavali svoja iskustva o vođenju ljubavi u Fići, ali meni nikad nije jasno kako su to uspevali. Međutim, kad se obore sedišta, možda bi nekako i moglo'' uz smeh je dodao. Sređenog Fiću Aleksandar vozi vikendom i po lepom vremenu, ali ne preza od dužih putovanja: ''Može samo goriva da mu zafali i to je to - vožnja jeste malo bučna i neudobna, ali stižemo svuda. Ne vozim ga svakodnevno, ali svake nedelje malo prošetamo zajedno, da mami uzdahe i poglede. Vozio sam ga i do prvog vlasnika i bilo mu je neverovatno drago da ga je video ovakvog.'' Tokom restauracije, Aleksandar je žudeo za danom kada će Fića biti spreman za prvu vožnju i taj trenutak je za njega bio vrlo emotivan: ''Kad sam ga završio, bilo je baš dirljivo, dok sam ga radio samo sam želeo da ga sastavim za tu prvu vožnju, da vidim kako izgleda taj moj Fića. Kad sam ga provozao, sve mi se vratilo - zvuk vrata, motora, menjača u toj prvoj brzini… Stvarno je bilo neverovatno. I sada kad ga vozim gledam da izvučem prvu brzinu dugo da se što više čuje taj zvuk koji je baš specifičan. Otac mi je preminuo 2013. godine, a znao je za moju ljubav i ostala mi je neostvarena želja da vidi kako sam ga sredio i da je iza njega ostao jedan dobar majstor.'' Kako je ovaj zeleni Fića jedan od retkih Speciala koji izgledaju kao da su tek napustili Kragujevac, mi smo sigurni da je Aleksandar nasledio i usavršio jednu istinski neprocenjivu veštinu. Autor teksta: Đorđe Sugaris Autor fotografija: Miloš Nikodijević preuzeto sa - autoslavia.com
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...