Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/26/18 in all areas

  1. 7 points
    djomla

    Vicevi 120%

    Roditeljstvo metodom Vučić: - Tata, daj 1000din. - Ja znam da biste vi najvise voleli da ja nemam 1000 dinara, ali imam 1000 dinara. Vas iz dečije sobe bi sad najviše radovalo da kažete "evo tata nema 1000 dinara"... E, moram da vas razočaram, gospodo iz šifrovane sobe. Imam 1000 dinara. - Pa daj nam. - Daću uskoro, za dva najviše tri dana imaćete 1000 dinara kakve još niko nije imao. Sjajnih 1000 dinara, odličnih 1000 dinara. Pa da vidim ko će moći da pogleda u tih 1000 dinara i kaže nešto protiv tog jedinstvenog rezultata u našoj novijoj istoriji! - Ali nama treba sad! - Ali što bi rekao moj veliki prijatelj Vladimir Vladimirović "Bolje da se strpiš". (Za 10 dana) - Pre 10 dana si rekao za 2-3 dana - Nisam rekao, izrazio sam nadu. Svi su govorili da neće biti 1000 dinara, MMF je govorio da će biti samo 750 dinara, pa su se i oni prevarili, a ja sam radio da bude 1000 - i evo biće 1200 dinara za pet dana, jer ste se vi svesno odrekli da danas dobijete 1000 dinara. - Ali kad? - Moj prijatelj Renci kaže - nema većeg ponosa nego kad detetu daš 1000 dinara. Ali da li vi vidite u pajplajnu kako komoditiz skače? Je l' vama jasno da je komoditiz na ol tajm lou? Pa ja ne kukam nego molim i kukam da otmemo Hrvatima 1000 dinara, da otmemo Slovacima 1000 dinara, da 1000 dinara ne ode u Makedoniju. - Nama je 1000 dinara bitno. - Veliki Čerčil je jednom rekao: "Najbolji argument protiv 1000 dinara je pet minuta sa 1000 dinara." Bitno je i meni da vi imate 1000 dinara, jer evo za 30 godina skok 1000 dinara je bio 22 odsto paušalno i 29 odsto u totalitetu. I sad kad to skoči za 3,4 posto GDP, a tu su nam se svi smejali da će biti, evo imamo ovde 800 dinara i tamo 300 dinara, na zajmu, dakle biće za 1000 dinara. (Posle 20 dana) - Tata još nismo dobili 1000 dinara. - A što ti od toga praviš slučaj kad niko ne pravi? Nije sporno, biće 800 dinara kao sto sam obećao! - Kada će biti? - Svi mislite da lažem, svi ste me napali. Ja sad pitam što ne pustimo mamu da radi svoj posao? Meni je savest čista! Biće 1000 dinara kakve nemaju mnogo veća deca od vas. Zavideće vam na 1000 dinara i doći će 60.000 dece da vide vaših 1000 dinara. - Ali treba nam 1000 dinara! - Zna ova kuća kome treba 1000 dinara i zašto. Ja radim po 25 sati i ne znam ni kako izgleda 1000 dinara, nisam nikad video 1000 dinara, ne znam ni odakle bih imao 1000 dinara, jer celo vreme radim samo za vas, da vama bude bolje, a šta ćete vi posle o meni da pričate, meni je svejedno. Za to vreme naložio kevi da štampa kućne novine. Naslovi: "Monstrumi iz dečije sobe traže 'leba preko pogače" "Državo sta nam rade: Zinulo im dupe za 500 dinara više" "Narod pita: gde su pare od rođendana?" "Skandalozno: Pare od rođendana slupali u Luna Parku dok narod nema šta da jede (šokantan foto)!" "Šifrovana deca pod komandom CIA" "Žuti sin i žuta ćerka priželjkuju haos u kući" "Sprema se kolaps kuće, žuti sin i žuta ćerka udaraju" "Tata ne idi na pijacu, Tata ne idi u Maksi, srušiće te!" [emoji23] Sent from my 3310
  2. 4 points
    djomla

    Kuda ide ovaj svet?

    Molim Vas kolega, kaže se preCednika.. Sent from my 3310
  3. 3 points
    Pred početak svake zimske sezone, koji barem zakonski pada 1. novembra, vozači u Srbiji se iznova suočavaju sa istim dilemama, ali i zebnjama - od toga da li i kada treba da montiraju zimske gume na automobil, pa sve do straha da će ih sa prvim mrazevima izdati akumulator. Od vozača se očekuje da ima bar neka minimalna znanja i svest o tome šta treba da uradi kako bi pripremio svoje vozilo za zimu. Bez obzira na to što se zakoni o bezbednosti saobraćaja i pravilnici o upotrebi zimskih guma kod nas često menjaju, zdrav razum nam govori da po mrazu i snegu ne treba da vozimo bez odgovarajućih pneumatika, ali i da na temperaturama od 20-ak stepeni nije neophodno da imamo montirane zimske gume. Šta kaže pravilnik? Zahvaljujući pravilniku koji je stupio na snagu 2012, a počeo da se primenjuje od 2013. godine, naši vozači dobili su veću slobodu u odlučivanju ali je, sa druge strane, na njima i veća odgovornost. Na osnovu tog pravilnika, u Srbiji je od 1. novembra, pa do 1. aprila sledeće godine obavezna upotreba sve četiri zimske gume - ali samo ukoliko na kolovozu ima snega, leda ili poledice. U slučaju da u navednom periodu nema padavina ili leda, dozvoljena je i upotreba pneumatika koji nisu predviđeni za zimu. Na prvi pogled, ova liberalna odredba ide na ruku vozačima, jer imaju više opcija u opticaju i ne moraju - kao ranije - da 1. novembra obavezno stave zimske gume. Ipak, da se kao vozač ne biste našli u problemu u narednih 5 meseci, ako nameravate da vozite automobil u zimskom periodu (zakonski od 1. novembra 2018, do 1. aprila 2019. godine), trebalo bi već ovih dana da razmislite i isplanirate kada i gde ćete zameniti gume, odnosno da ih nabavite, ako ih niste kupili neke od prethodnih zima ili ako su vam stare istrošene. Početak ''zimske sezone'', a 20 stepeni u plusu Kako vremenske prilike često ne vode računa o kalendaru, dešava se da nas sneg iznenadi u oktobru, ili da Novu godinu dočekujemo uz prolećne temperature. Prognostičari za 1. novembar najavljuju lepo vreme i maksimalne dnevne temperature od oko 20 stepeni. Poštujući savete proizvođača guma i stručnjaka, da zimske gume ne treba koristiti dok se temperatura vazduha ne spusti ispod 7-8 stepeni Celzijusa, mnogi vozači će odložiti zamenu pneumatika do poslednjeg trenutka, kako bi sačuvali zimske gume od preteranog trošenja na nešto višim temperaturama. Međutim, tako rizikuju da ih iznenadi naglo zahlađenje i snežne padavine, ali i da ih sačekaju gužve kod vulkanizera kada svi odjednom pohrle da montiraju zimske gume. Osim toga, u prilog preporuci da se već sada zamene letnje gume ide i činjenica da su u periodu koji je pred nama noćne i jutarnje temperature značajno niže od dnevnih i da se u planinskim krajevima zemlje spuštaju i blizu nule. Prilikom donošenja odluke kada zameniti letnje gume zimskim treba imati u vidu da letnja guma već na plus osam stepeni Celzijusa gubi svoja svojstva pa slabije prijanja za podlogu što prouzrokuje i lošije vozne karakteristike (duži je zaustavni put). Ukoliko ipak ne želite da na 20 i više stepeni vozite na zimskim pneumaticima, svakako možete da odložite njihovo montiranje -zakon je tu fleksibilan - ali u tom slučaju se preporučuje da često konsultujete dugoročnu vremensku prognozu, kako vas mraz i sneg ne bi iznenadili. Takođe imajte na umu da su, kada naglo zahladni i padne prvi sneg, moguće i veće gužve kod vulkanizera, jer će svi oni koji to nisu do tada uradili požuriti da što pre stave zimske gume. Osim toga, u slučaju da živite u višim planinskim predelima ili se zbog posla i drugih obaveza često vozite putevima kroz brdsko-planinska područja, gde su temperature vazduha znatno niže nego u gradu, verovatno nećete želeti da rizikujete vožnju na letnjim gumama. Vozači koji imaju rezervni komplet felni na kojima su već montirani zimski pneumatici i ''luksuz'' da raspolažu garažom ili podrumom gde mogu da ih čuvaju, u boljoj su situaciji, jer praktično mogu da ih zamene i onog trenutka kad počnu da provejavaju prve pahulje. Dileme oko zamene pneumatika lišeni su oni koji na svojim automobilma imaju gume za sva godišnja doba. Ipak, treba da znaju da su takvi pneumatici kompromisno rešenje i da ne mogu imati potpuno iste karakteristike po snegu i veoma niskim temperaturama kao prave zimske gume. Šta ako uopšte ne želim ili nemam mogućnosti da kupim i montiram zimske gume? Aktuelni pravilnik omogućava svima onima koji iz ekonomskih ili bilo kojih drugih razloga nisu u prilici da nabave i montiraju nove zimske gume (namerno kažemo ''nove'', jer se kupovina polovnih nikako ne preporučuje), da svoj automobil potpuno legalno koriste tokom zime i sa odgovarajućim letnjim gumama - naravno, ako vremenski uslovi to dozvoljavaju. Takođe, postoji i jedan broj vozača koji, možda zbog straha od eventualnog udesa, ne žele da voze svoj automobil tokom snežnih padavina, ali bi ga koristili zimi kada je viša temperatura i suv kolovoz. I oni zimu mogu da prođu sa letnjim gumama, pod uslovom da poštuju navedene odredbe pravilnika. Mnogi vozači se žale na to da je kupovina zimskih guma dodatni udar na ionako istanjen budžet prosečnog srpskog vozača. Zaista, za ljude sa najnižim primanjima nije mala stvar izdvojiti odjednom 120-150 evra, koliko košta najjeftiniji set od 4 zimske gume. Ipak, treba imati u vidu da će vam, u zavisnosti od pređene zimske kilometraže, nove gume trajati više sezona, tako da se ovaj trošak realno raspoređuje na nekoliko godina. Osim toga, čak i kada biste se zimi vozili na postojećim letnjim pneumaticima, i oni se habaju u tom periodu, pa ćete ranije morati da ih zamenite nego u slučaju da zimi koristiti zimske. Još jedan trošak koji ne možete da izbegnete je zamena guma kod vulkanizera, uz plaćane cene balansiranja (pod uslovom da nemate i rezervni set felni na kojima se već nalaze montirane zimske gume, i garažu ili podrum gde možete da ih čuvate preko leta). Ipak, kada se sve sabere, gume predstavljaju relativno mali trošak kada se uzme u obzir da od njih u velikoj meri zavisi vaša i bezbednost vaše porodice u vožnji tokom zime. Gume nisu jedina zimska tema koja interesuje vozače Polemike o kupovini i upotrebi zimskih guma često zasene druge takođe važne teme kada je reč o vožnji automobila zimi. Jer, da biste uopšte pokrenuli automobil, potrebno je da imate ispravan akumulator koji vas neće izdati ni kada se temperature vazduha spuste daleko ispod nule. Baš kao što ni zimske gume ne kupujete pred svaku zimsku sezonu, i akumulator je stavka koju ćete morati da menjate na svakih nekoliko godina, pa ćete trošak od minimalno 35-40 evra, koliko koštaju jeftiniji akumulatori, ''rasporediti'' na duži period. Niske zimske temperature mogu biti kobne za starije akumulatore, a oni koji su zreli za zamenu pokazaće to već pri prvim mrazevima, dužim verglanjem ili potpunim otkazivanjem. Generalno, trebalo bi da ste mirni ako je vaš akumulator još uvek u garantnom roku (obično 2-3 godine), ali ako je stariji poželjno je prekontrolisati ga u servisu uoči zime i po potrebi zameniti. Ako automobil ne nameravate da koristite u dužem periodu, izvadite akumulator i dopunite ga pre sledeće upotrebe. U slučaju veoma dugog mirovanja, najbolje je akumulator dopunjavati jednom mesečno. Antifriz Još jedna veoma bitna stavka koji treba da prekontrolišete na vašem automobilu uoči zime i pojave mrazeva, jeste rashladna tečnost. Leti vam je bilo dovoljno samo da letimično bacite pogled ispod haube i uverite se da je nivo ove tečnosti u prelivnom sudu između oznaka ''min'' i ''max'', ali tokom zime je od vitalne važnosti za motor vašeg automobila da rashladna tečnost ne smrzne, ako je između dva menjanja antifriz možda razblažen vodom. U principu, najbolje je da vam prilikom svakog redovnog malog servisa, koji se obavlja bar jednom godišnje, majstor proveri svojstva rashladne tečnosti, ali ako na servisu niste bili duže od godinu dana, obavezno prekontrolišite u servisu stanje antifriza uoči nastupajuće zime. Preporučuje se da se antifriz menja na svake dve godine, pošto vremenom gubi svoja zaštitna svojstva, koja se ne odnose samo na otpornost na zaleđivanje, već i na sprečavanje korozije, penušanja, taloženja krečnjaka. Brisači, tečnost za vetrobransko staklo, ''kederi''... Jesen i zima su godišnja doba kada ćete zbog obilnijih padavina češće nego inače koristiti brisače. Zato je posebno važno da u ovom periodu istrošene metlice brisača obavezno zamenite novim. Sa druge strane, zbog prljavijih kolovoza u zimskim uslovima saobraćaja, od novih brisača nećete imati mnogo koristi ako nemate odgovarajuću tečnost za pranje "šoferšajbne" koja se neće zalediti u brizgaljkama na mrazu. Ne zaboravite da odmah nakon kupovine zimske tečnosti za stakla aktivirate uređaj za prskanje dovoljno dugo da sredstvo protiv smrzavanja prođe kroz čitavu instalaciju, do same prskalice. Niske temperature u kombinaciji sa snežnim padavinama ili visokom vlagom u vazduhu utiču na to da se male količine vode koje dospeju između okvira vrata i zaptivne gume (kedera), ali i u bravu u vratima - smrznu, zbog čega ćete imati muku da otvorite vrata. Čak i ako vam to pođe za rukom primenjujući silu, na taj način oštećujete keder. Da se to ne bi dešavalo, potrebno je uoči prvih mrazeva i snežnih padavina premazati ove gumene selove sredstvom protiv mržnjenja, ili običnim glicerinom koji možete kupiti u svakoj apoteci. Kako se ne bi ledile, brave isprskajte podmazujućim i antikorozivnim sprejom (kao što je WD 40). Ove postupke ponavljajte periodično tokom cele zime. Iako pretpostavljamo da za većinu vas ovi saveti nisu nepoznanica, ipak nije na odmet da se svi zajedno podsetimo najvažnijih stavki prilikom pripreme automobila za zimske uslove vožnje. Takođe, svake godine na puteve Srbije stiže veliki broj novopečenih vozača bez iskustva, koji su tek stekli vozačku dozvolu i kojima je ovo prva zima ''na točkovima''. Ovog puta nismo se bavili nekim sitnicama, koje su takođe sastavni deo života svakog vozača koji koristi svoj automobil zimi, kao što su strugači leda, metlice za čišćenje snega i slično. Te stavke su vam takođe neophodne i većina vozača ih je verovatno negde odložila nakon prošle zime, pa samo treba da ih pronađe. U svakom slučaju, njihovu nabavku možete da rešavate ''u hodu'', kada se približi početak snežnih padavina. Preuzeto sa b92.net
  4. 3 points
    djomla

    Funny photos

  5. 3 points
    totti

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Novi Mondeo. Dizeli su ispod 20.000€, benzinac je u Februaru bio na akciji 17.500€. Nov, velik i prostran auto. Ja ne vidim šta je bolja kupovina od njega, a u tom cenovnom rangu i toj veličini.
  6. 3 points
  7. 2 points
    35 evra,a stanje 9/10
  8. 2 points
    Taman stavis bele blinkere i imas odmah prekidac. Laganica
  9. 2 points
    neshtry

    Fiat Panda 1.2

    Trenutno sam na 7,7l\100km, a zimi dođe na 10,7l na 100km... Na dužem putu auto putem,na 120km/h potrošnja od 5,9l do 6,5 na 100km Moje velike,jedna 7g,jedna 14...sve stalo,čak i gospodža na prednje sedište [emoji3] Drugi put moram kofer na krov!
  10. 2 points
    Bingodalton

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Intersrem Novi Sad. Kod drugih dilera nema te druge cene, sa popustom. Ali generalno svi imaju iste cene, iste popuste. Jos bolja situacija je da cekas sajam automobila, posto svakako tek sledece godine kupujes auto, pa se ogrebes za neki dodatni popust ako je moguce.
  11. 2 points
    Axic

    Lybra Taxi

    @Sedla koga god da kolega @danijel55 preporuči za delove ti ga u imeniku imaš upisanog kao "Derač kože" ili "Nužno zlo".
  12. 2 points
    vagenovac

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Pretpostavljam da gledaš isključivo dizele, pošto su benzinci jeftiniji od navedenih cena. Škoda alpros prodaje ovu za 17.000e iako je cena po cenovniku 19.500e. http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13254346/skoda-octavia-ambition-16-tdi-5g Inače ako možeš da se pruzis ili izboksujes popust gledao BiH najjači paket opreme jer se dobije dosta premium opreme iz visoke klase tipa ful led farova, sve samozatamnjive retrovizore, automatsko dugo svetlo, trozonska klima i svašta nešto. Mada bi moj izbor za tu cifru bio seat Leon, fr TDI 150ks za ~22.000e sa ful led svetlima, velikom pokretnom panoramom, velikom navigacijom itd. 1.6tdi 115ks je samo 1000e jeftiniji. Svakako traži popust ili makar neke vredne poklone tipa zimski set točkova, par besplatnih servisa itd. Škodu ti mogu reci da garantovano dobijaš ispod cene u cenovniku jer ima dosta dilera. Mada i seat daje popuste da bi pojačali prodaju pogotovo sada pred kraj godine.
  13. 2 points
    Evo neka okvirna potrosnja 1.4MA 170 cini mi se, testirao kolega sa ARCS. 80kmph/1900rpm/5,0 90kmph/2100rpm/5,1 100kmph/2300rpm/5,2 110kmph/2600rpm/5,5 120kmph/2900rpm/6,5 130kmph/3100rpm/7,8 140kmph/3400rpm/8,2
  14. 2 points
    Smireni

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Za petoclanu porodicu uzimati Djulijetu.... Hrabro.
  15. 2 points
    [emoji3595] Živa istina, iako nisam svedok! [emoji23]
  16. 1 point
    Ivan

    F1: Meksiko 2018

    Zvanično ime: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE MÉXICO 2018 Lokacija: Autódromo Hermanos Rodríguez, Meksiko, Meksiko Siti Datum: 26.-28. oktobar 2018. Petak 26. oktobar 2018. Prvi trening: 17:00 – 18:30 Drugi trening: 21:00 – 22:30 Subota 27. oktobar 2018. Treći trening: 17:00 – 18:00 Kvalifikacije: 20:00 Nedelja 28. oktobar 2018. Trka: 20:10 Broj krugova: 71 Dužina staze: 4.304 km Dužina trke: 305.541 km Broj trka: 18 Prva trka: 1963. Najviše pobeda: Jim Clark, Alain Prost, Nigel Mansel /2/ Lotus, McLaren, Williams /3/ Prva Velika Nagrada Meksika je održana 4. novembra 1962. godine na stazi Magdalena Mixhuca. To je ujedno bila i prva internacionalna staza u Meksiku i izgrađena je u okviru parka u centru Meksiko Sitija. Trka je pružila neke veoma retke izazove kao što su visoka nadmorska visina, neravna površina i uska, brza i nagnuta Peraltada krivina od 180 stepeni koja je ujedno bila i poslednja pred startno ciljni pravac. Na prvoj trci je slavio Jim Clark u Team Lotusu i organizacija je nastavljena sve od 1970. kada je izgubila mesto na kalendaru. Staza je 1986. preimenovana u Autodromo Hermanos Rodriguez u čast dvojce legendarnih trkača iz ove zemlje. Staza je bila potpuno renovirana, izgrađeni su novi prateći objekti i poboljšana je organizacija. Konfiguracija staze je bila nešto skraćenija od originala, ali je zato postala znatno bezbednija. Trka se uspešno održavala od 1986. do početka devedesetih kada su krenuli novi problemi. Prvo su neki Evropski mediji tokom 1991. preneli da su promoteri te godine jedva povratili novac od organizacije, a od organizatora je i zatraženo da se staza poboljša za 1992. godinu. U februaru 1992. mesec dana pre trke, nivo zagađenja vazduha u Meksiko Sitiju je dostigao rekordan nivo. Gradska uprava je zbog toga sa ulica sklonila sve vladine automobile kao i drugu opremu koja je pravila problem. Staza je delimično modifikovana u cilju postizanja veće bezbednosti, a trkom su dominirali Nigel Mansell i Ricardo Patrese u Williamsu. Trka je nakon ovoga ponovo izgubila mesto na kalendaru i pauza je trajala čitavu 21 godinu. Prve glasine o povratku Meksika su se pojavile još 2003. sa idejom da se trka vozi na potpuno novoj stazi Manatarraya blizu Kankuna. 2005. se pojavila informacija od zvaničnika države Kvintana Ro da će trka biti održana kod njih već 2006. ali je plan propao zbog problema sa uređenjem vlasništva zemljišta na kojoj je trebala da se gradi staza. Nakon toga je bila još jedna priča da će se trka vratiti 2009. ali se to nije dogodilo. 2011. godine je Meksički milijarder Carlos Slim objavio svoje planove da vrati trku u Meksiko. Dve godine kasnije je javljeno da bi staza mogla da se nađe na provizornom kalendaru za 2014.. To se i dogodilo, ali u zvaničnom izveštaju nije bilo navedeno na kojoj stazi će se voziti i dodato je da trka tek treba da bude potvrđena. Meksika na kraju nije bilo na konačnom kalendaru za 2014, pa je trka pomerena za 2015. Sredinom 2014. je potvrđeno da je potpisan ugovor sa organizatorima u Meksiku i da će se Formula 1 vratiti na stazu Hermanos Rodriguez. FIA je ovo i potvrdila kada je izdala zvaničan kalendar za 2015, pa će 17. Velika Nagrada Meksika biti održana 1. novembra 2015. Preuzeto sa: pole-position.rs
  17. 1 point
    neshaoct

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Sa sajta ''Auto Market Group'' iz Šapca jer na sajtu Grand Motorsa nisam pronašao cenovnik. Ovaj iz Šapca je na listi Grand Motorsa kao ovlašćeni diler. https://fordsabac.rs/putnicki-program-bc/ Ako se već gledaju cene od preko 20k evra, za te pare ima i Renault Talisman: Elantra je meni ostala u glavi kao auto od 11k-12k evra, jel to nešto poskupljivalo ako sada ''hvata'' skoro 20k ili...? Nije pominjan Megan u limuzinskoj verziji: Za te pare ima i Tipo karavan (imate već karavan , pa kontam da je to ok) , dopao mi se na sajmu (najviše od sve tri njegove verzije), ako se dobro sećam, onaj sa sajma je bio sa dizelom 1.6 i opremom Lounge (velike felne, šipke na krovu i svašta nešto):
  18. 1 point
    neshaoct

    Audi Q7 / SQ7

    Audi Q7 ''Porodični'' SUV za one porodice koje ne mogu da voze svoju decu u običnim SUV automobilima poput Toyote, Honde...Mazde:
  19. 1 point
    @MARKAN jel možeš samo cenu da napišeš pre nego li se oglas zaključa, mislim da će značiti informacija ostalima da barem okvirno znaju koliko se kreće.
  20. 1 point
    Većina tih uveženih vozila je tehnički ispravnije nego ova kod nas koja se godinama voze..Pogotovo ona što su tamo prošla tehnički..Ovo napisano gore je uglavnom nije objektivno..Ako su ta vozila kod nas prošla homologaciju i registrovana su uredno kako moze da se kaže da su krševi? Zbog čega se poreskim i carinskim sistemom ne zaštiti npr poljoprivreda stočarstvo i ostale grane..Mi nemamo našu auto industriju niti imamo vozila koja se cenom uklapaju u naš standard..Zbog čega bi štitili uvoznike novih vozila a ne štitimo našu privredu i poljoprivredu?
  21. 1 point
    moja matematika je prosta. Od 1. novembra zimske i .
  22. 1 point
    dekirs

    F1: Meksiko 2018

    Da, SK1.
  23. 1 point
    Pa ako je lezaj i ima takav luft veoma je verovatno da ce negde da ti otpadne tocak. Cudno mi da ti ne bruji. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
  24. 1 point
    Nikola 1.6

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    http://www.vrelegume.rs/cenovnik.php Evo cega sve ima u tom rangu. Meni se od ponudjenih najvise svidja Leon Edit: Ne vidi se pretraga.. Ukuca se zeljena cena i izadje sta sve ima u tom rasponu. Leon 2.0 TDI FR, 150(110), 1968 - 19.166
  25. 1 point
    Danilo1

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    pa auto bi bio uzet verovatno pocetkom sledece godine jer se tad pravi plan troskova za sledecu godinu i tek tad moze biti odobren novac.. Jos ako naleti neka polovna Giulia za 20k bilo bi vrh Octavia sa dosta opreme bi bila sasvim ok, jedino je problem da li ce se uklopiti u budzet.. Jos jedna stvar koju sam cuo, na primer, Superb 2016 ili 2017 koji je polovan ali ga prodaju ovi iz salona (firma koja daje pare i salon moraju da imaju potpisan ugovor)
  26. 1 point
    neshtry

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Mogu i da ti slikam imam jednu od 18500€ u komšiluku, moj školski vlasnik. Stara 2 meseca.
  27. 1 point
    djomla

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Nek ode nek proba Tipo i Octaviu. U Krnjaci umeju da budu popustljivi kad su cene u pitanju u Skodi.
  28. 1 point
    Danilo1

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    sedeo, vozio ga, kao kombi da vozim, ne svidja mi se nesto..
  29. 1 point
    dekirs

    F1: Meksiko 2018

    Danas prvi trening u 17h po nasem.
  30. 1 point
    Ako neko postavlja pitanje oko bilo koje Alfe za 50l gepeka, skromno misljenje mi je da ne treba ni da je gleda. Ko planira auto za duze, vec sam par puta pominjao koliko moze da bude "mala" razlika izmedju nove Djulke i ovih ambicioznih cena koje traze za par godina stare, gde uvek ostaje pitanje sta ce biti u dzaku. Treba sacekati neku akciju, recimo kao "Night of Miracles", bilo je korektno opremljenih 1.4 turbaka za 13-14 000. Ili recimo proveriti ponudu na sajmu. A sto kolega rece, najavljuju konacno i novi model posle 10 godina (mada to kod Zabara u zadnje vreme apsolutno nije validno), pa ce sigurno biti i nesto povoljnijih cena za aktuelni model. S druge strane, kad se vec daju pare za nov auto, moderna konkurencija je prilicna, ali veliki procenat toga je fancy sarenis i trenutna moda. Kao neko ko je za kupovinu ozbiljno razmatrao Djulku (a koja kao i svaki auto ima svoje mane), vozne karakteristike Alfe su nesto sto mi je daleko vaznije od ekrancine, konektivnosti ili ambijentalnog svetla kome mozes da menjas boje. Nazalost, u zadnje vreme, upravo ovo poslednje polako postaje i najbitnije. I da je crossover, naravno. @Danilo1 Imas i temu "Koji auto za XXXXX EUR" (mozda prebacimo deo tamo), pa se slobodno raspisi o eventualnim dilemama .
  31. 1 point
    Ivan

    Fiat Panda 1.2

    Nije tek tako Pandica jos uvek daleko najprodavaniji Fiat (rame uz rame sa malim 500). I posle toliko godina na trzistu, (jeste da su razlicite klase u pitanju) ali za njom debelo kaskaju svi novi modeli - Tipo, 500X, 500L... Sa srecom, da lepo sluzi i da je u zdravlju vozite!
  32. 1 point
    Ivan

    Toyota Auris 1.6 vvti 132ks LUNA Japaner

    Cekamo fotke i utiske kad stignu. Cena je odlicna u poredjenju sa ovim sto sam gledao.
  33. 1 point
    Kapiram da nije sediste do kraja gurnuo kao ja npr.. Sta cu, volim stalno da lezim
  34. 1 point
    @shomispc: Kako ti uspeva da komotno sedneš iza sebe u novom bravu? Ja imam 184cm i 102kg, i ne mogu lepo da sednem iza sebe, tj mogu, ali baš kolenima češem sedište, ako raskrečim noge onda je u redu.
  35. 1 point
    Nov auto, a star 10 god. Ima drugih novijih, savremenijih. Djulku bi u tom slucaju gledao bagatelnu neku, pa ajd da bude nov auto. Asktra K recimo da biras. Octavia ako hoces veci, sa malim turbakom sto iskljucuje cilinde. A ima ih i par na forumu, mali su potrosaci. Za 20k da biras sta hoces u solidnoj opremi, Superba moze, Insigniu, neki dzipic...
  36. 1 point
    Milutinac

    Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE

    +10 ks Ja bih dve...kad je bal nek je...
  37. 1 point
    Zan Batist

    Fiat Panda 1.2

    definitivno prava km..vidi se po enterijeru, koza rucice mjenjaca, sicevi, volan, sve ja kao novo...ja sam desetak pandi pregledao prije nego sam nasao moju - svaka je bila nekako propala, cak i solidnim primjercima je vozacev sic bio pocijepan.. Pa onda odmoriste za nogu, svakoj odrano.. velike kilometraze a malo i osjetljiv enterijer.. Uglavnom, ja obozavam Pandu, FIRE motori perfektni, bas dosta prostora za jedan city car, dizajn je super, enterijer originalan.. jedina mana mojoj je sto trosi
  38. 1 point
    Danas sam proverio u servisu, nije bila posebna serija, standardan je model. Samo, čemu zajebancija, pitam sebe ? Hvala svima na dobroj volji!
  39. 1 point
    neshaoct

    Vazduhoplovstvo

    Uspon i pad čuvenog aviona - i dalje je bez premca Zamislite ovo: doručkujete u Londonu, ukrcate se na Konkord, odletite u Njujork i tamo zbog vremenske razlike od pet sati i leta koji traje samo tri i po sata, stignete taman na vreme da pojedete drugi doručak - sa neskrivenim divljenjem priča bivši izvršni direktor ''Britiš ervejsa'' Rod Edington u intrevjuu koji je nedavno dao za portal ''airlineratings''. Edington je bio na čelu BA kada je na današnji dan, pre tačno 15 godina, slavni Konkord imao svoj poslednji let. Bio je to samo jedan od dva nadzvučna putnička aviona u istoriji, ali s obzirom na kratki operativni vek ruskog Tupoljeva Tu-144 (u britanskim medijima nazvanog ''Concordski'' zbog sličnosti zapadnom konkurentu), zapravo jedini koji se godinama koristio u komercijalnim letovima. Zamišljen i ostvaren kao zajednički projekt Velike Britanije i Francuske, prema čemu je i dobio ime (franc. concorde - sporazum, unija), Konkord je bio simbol vremena u kojem su ljudi i države stremili ka visinama. Vremena u kojem je čovek sleteo na Mesec, u kome su Klark i Kubrik sanjali o osvajanju Sunčevog sistema, a francuski i britanski inženjeri o avionu koji će brzinom dvostruko većom od brzine zvuka da prevozi putnike na transkontinentalnim putovanjima. Posle nekoliko godina razvoja elegantni avion sa delta krilima prvi put poleteo je 1969. godine, ali je trebalo da prođe još sedam godina da počne sa komercijalnim letovima u floti ''Britiš ervejza'' i ''Er Fransa''. Sa maksimalnim kapacitetom za 128 osoba, u stvarnosti često smanjenim na 90 ili 100, Konkord je bio rezervisan samo za putnike najdubljeg džepa i prevoz ekskluzivnog tereta poput dijamanata i organa namenjenih za transplantaciju. U njemu je hrana bila znatno kvalitetnija nego u drugim avionima, putnicima se služio šampanjac, a povrh svega im se nudilo iskustvo leta kakvo niko drugi nije mogao da pruži. Pre svega let na visini većoj od 18 kilometara, pri maksimalnoj brzini od 2.180 kilometara na čas, što su putnici mogli da vide na displejima smeštenim na poleđini udobnih sedišta. Čisto za poređenje, to je više i brže nego što lete piloti F-16, bar prema zvaničnim podacima. Stoga nije čudno da Konkord i dalje drži rekord za najbrži komercijalni prekookeanski let - 2 sata, 52 minuta i 59 sekundi, koliko je 1996. godine pilotima BA trebalo da prevale put od aerodroma JFK u Njujorku do Hitroa u Londonu. Međutim, rekordi su iziskivali jako, jako puno goriva. Da bi poleteo i dostigao brzinu od 2.02 ''maha'' avion je navodno popio čak 28.800 litara goriva za 15 minuta. A to znači i znatno veći trošak prevoza putnika po kilometru, čak osam puta veći od Boinga 777, na primer. Probijanje zvučnog zida je, pak, uz prestiž, istovremeno bio i problem. Mnogi aerodromi nisu hteli da prime Konkord zbog konstantnih pritužbi stanovnika u njihovoj blizini. Štaviše, tokom perioda od dve godine avion nije smeo da leti na njujorški JFK, sve dok zabranu nije poništio sam Vrhovni sud SAD. preuzeto sa - b92.net
  40. 1 point
    Dejavu

    Fiat Panda 1.2

    Pa vozice je moja zena sa dva klinca koja ce biti smestena u decijim sedistima pozadi. Kisobran kolica staju lagano. Zadnja klupa se pomera lako napred-nazad,tako da je gepek varijabilan. Mali spolja,iznutra ima mesta i dobra je pozicija za vozaca. Haha..dobio sam i komplet celicnih felni sa zimskim gumama. Prvo cu da ulozim u nove amortizere i da vidim sta mi je sa muzikom,posto se sama pali-gasi?
  41. 1 point
    Sedla

    Lybra Taxi

    Aj da malo podignem temu, da vratim iz mrtvih... Danas stigao jos jedan mali upgrade za Ljubimicu: Elektrohromatski retrovizor. Dugo sam ga trazio, nema ih bas mnogo da se nadju, pogotovo ne u dobrom stanju. I ako se pojave negde, odmah se prodaju, i to za lepe pare. Zahvaljujuci @deki87 stize jedan u pristojnom stanju, i to sa sve senzorima za svasta nesto. Ovaj retrovizor je stigao sa senzorima za svetlo i kisu, tj za automatska svetla i automatske brisace. Bar mislim da je tako.... Skinuo sam moj retrovizor relativno lako, samo se bukvalno cimne u vis, prema krovu, i ispada iz svog lezista. Onda sam prvo zalepio za soferku jedan od senzora, mislim da je ovaj za kisu, zbog polozaja gde se nalazi... Onda sam samo zakacio dzekove i nabacio novi retrovizor na svoje mesto. Ceo posao manje od 10 minuta. Samozatamnjenje radi savrseno, provereno odmah. Zadovoljan sam.
  42. 1 point
    Ili da krknem malo veci procenat dvotaktola...
  43. 1 point
    dach@

    F1: Meksiko 2018

    Prelepa staza,od kad se opet vozi svaka trka bila je super za gledanje
  44. 1 point
    Ako pricamo o momackom golfu - onda je to samo ovo...ili nesto vrlo slicno tome (obican Gti)... https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/11244408/volkswagen-golf-6-gti-235hp-edition-35 Sve ispod toga...kupi neko ko je cuo da je golf kvalitetno auto i to mu je jedino znanje o autOOima...
  45. 1 point
    Jedno 600cm3 i turbina [emoji3]
  46. 1 point
    Koleza sve navedene su tipske, najgore mi je sto ne mogu da ih uporedim uzivo, jer vecina se porucuje iz Nisa ili NSa. U Beogradu sam nasao u Vojvode Stepe, 4800 pa navise, u Autostyleu 5800 I oridjidji u Toyoti 58e oko 6800! Prvo sam hteo da uzmem ove iz Nisa, ali lik koji prodaje nije bas komunikativan…. U autostyle patosnice imaju deo za odmoriste za nogu, a zadnje su spojene, jer kod mene nema one grbe na podu, skroz je ravan. U NS su spojene, ali se mogu I razdvojiti... Plasim se da narucim ove najjeftinije, a one ispadnu tezak bofl I jos smrde pride, samo za d..e da se ujedem posle! Iskreno, ne daje mi se skoro 7 iljada za cetiri parceta gume!
  47. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  48. 1 point
    integralac

    Vicevi 120%

    Razgovor za posao u državnoj firmi: - U redu. Recite mi onda, zašto biste żeleli raditi kod nas ? - Daj Ćale, nemoj me zahebavati!
  49. 1 point
    Pa da, ali kod FIAT-a ne bi ni matirali pa be bi imao ni sta da reklamiras
  50. 1 point
    neshaoct

    Mercedes C klasa

    AutoShopMagazin video: Prezentacija Mercedes C klase
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...