Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/13/18 in all areas
-
5 points
Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj
Zan Batist and 4 others reacted to Danilo1 for a post in a topic
Palo kupanje -
3 points
Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj
neshaoct and 2 others reacted to DraganUS for a post in a topic
Ma gde ga kupao, vidi koliko je visok. Preterao bi ga kroz dunav a da voda ne dodje do pragova. -
2 points
Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj
Danilo1 and one other reacted to djomla for a post in a topic
Šuspleh se menja na svakom malom servisu [emoji23] -
2 points
Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj
nenadmilenkov and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Nisi baš morao u Savi da ga kupaš, sad će struja da te zeza... -
2 points
Fiat Nuova Bravo 1.6 MJet 105 / 1.9 MJet 8v - beli dim pri jutarnjem paljenju
neshaoct and one other reacted to Siciliano for a post in a topic
Problem je u tom gasenju tokom regeneracije. Kao sto je vec receno, samo u brzinu nize i nakon par minuta sve ce biti ok. -
2 points
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
bole-stilo.jtd and one other reacted to neshtry for a post in a topic
Pa da.... Idem bar 10 godina kod istog,znam da je stog,znam šta prolazi,šta ne prolazi kod njega.... Ala mi idu na živce što ne daju da se pre tehničkog provere kočnice na valjcima....kao ne da MUP... Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока -
2 points
Slike automobila bez posebnog razloga...
Reacher Gilt and one other reacted to Milutinac for a post in a topic
petrolicious.com -
2 points
Fiat Nuova Bravo 1.6 MJet 105 / 1.9 MJet 8v - beli dim pri jutarnjem paljenju
neshaoct and one other reacted to Milutinac for a post in a topic
Druze...vidi kako bih ti rekao... TI mislis da dpf nije problem jer ti kad dodjes sa dijagnostikom on je vec odradio ciscenje i ti ga uhvatis na 30-40% zapusenost, a zapusenost zna da varira na dnevnom nivou. Probaj ga uhvatiti dijagnostikom u tom momentu kada pobrljavi da vidis na koliko % je tada ili malo pre toga Tebe zesce zeza regeneracija, a mozda si i ti doprineo tome tim gasenjem motora prilikom obavljanja toga, kao sto vec rece kolega shomi -
2 points
Video klipovi automobila bez posebnog razloga...
neshaoct and one other reacted to Milutinac for a post in a topic
-
2 pointsKo zna koliko je kilometara ova popušila...
-
2 points
Fiat Nuova Bravo 1.6 MJet 105 / 1.9 MJet 8v - beli dim pri jutarnjem paljenju
neshaoct and one other reacted to shomispc for a post in a topic
Pa nemoj da gasis auto kad to krene! Pusti da se regeneracija odradi do kraja i nece dimiti toliko. Nije ni cudo sto se javlja nakon paljenja kada se nabije garez koja ne uspe da izadje jer ti prekines regeneraciju.. -
2 points
SUV predlog / SUV solucije
neshaoct and one other reacted to PremieRacing for a post in a topic
Vozis auto taste tvog druga... Opa A zadnja klupa, dovoljna? -
2 points
Grande T-JET
neshaoct and one other reacted to Buvac030 for a post in a topic
Da se probudimo. Sutra stize pipercross panelni filter vazduha. Stavljam slike kad ugradim. I pricam utiske kada probam. -
2 points
Vazduhoplovstvo
Desmo and one other reacted to SerAlex for a post in a topic
Evo slika Egypt Air-a koji je 12og septembra napravio haos na Beogradskom aerodromu. Ovo su moje slike, a za jos koju bih morao da maznem od kolega. -
1 point
-
1 pointTreba biti realan, zasluzujemo da gorivo bude 200 dinara.
-
1 point
-
1 point
Cene goriva...
djomla reacted to Nikola 1.6 for a post in a topic
U Stanisice na izlet svake 2 nedelje i cao -
1 point
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
bole-stilo.jtd reacted to Axic for a post in a topic
Pre 2 meseca sam samovoljno otišao da proverim kočnice jer sam sumnjao na prednja klešta da ne glave i slabije koče.Pitao zaposlenog na tehničkom jel mogu samo kočnice da proverim kad bude imao slobodnog vremena. Zakazao mi za sutradan, sve lepo proverio prednje/zadnje, nije ništa naplatio. Ne znam da li je to slučaj samo sa ovim tehničkim ili kako se koji zalomi. Ovaj se nalazi na Labudovom brdu kod okretnice 23,53,89. -
1 pointDobro je, bitno da si na nekom tragu. I ja sam problem resavao godinu dana, pa znam kako je...
-
1 point@emil Ti mali "limovi" o kojima ja pričam su na slici ispod releja i osigurača. Njih moraš da spakuješ na ploču u kutiji osigurača. Jesi to uradio? Slika je preuzeta iz druge teme o naknadnoj ugradnji koju je postavio Saša iz NS-a... Pozz
-
1 point
-
1 pointRegulator pritiska na bos pumpi zeza,probao polovan I problema nije bilo, čak je možda i bolje radio u lepu-bolje vuče. Eto čisto da kažem da nije Dpf kao što pojedini kazu, pošto nemam problema samo sa tim dimom, nego auto trokira i loše prima gas,digne potrošnju, trza pri kretanju.... . Sad sam kod drugara ispratio diagnostikom u toku vožnje, pritisak u raij-lu iz nekog razloga padne ispod neke donje granice i onda počnu neki od simptoma.
-
1 pointVraćamo se u 1938. godinu i treće Svetsko prvenstvo u fudbalu, koje se održalo u Francuskoj. Prvo na kome su igrači nosili brojeve na dresovima. Prvo na kome se pojavila jedna azijska država, i to bez ikakvih kvalifikacija. Ali to zaslužuje poseban tekst. Fašizam se u Italiji odavno upleo u fudbal, čak i nekrijući svoje aktivno prisustvo. Sam koncept stvaranja Serije A je bila ideja Leandra Arpinatija, člana partije, a za cilj je imala nacionalno ujedinjenje i formiranje jakog takmičenja zarad odabira predstavnika na međunarodnoj sceni. Projekat organizacije i osvajanja Svetskog prvenstva u Italiji 1934. nije dao očekivane rezultate za Musolinija. Prvo, titula vladara planete i nije nešto merodavna ako na takmičenju nisu učestvovali Englezi. Drugo, raširila se priča o kupovini sudija i nameštanju rezultata. Ako uzmemo u obzir da se istorija ponavlja, to svakako liči na Italijane. Potrebna je bila jača potvrda, promocija i dokaz, da su Italijani stvarno ta nadmoćna nacija. Ona, kojom se Musolini busao i kakvom je smatrao. Ali o tome opširno nekom drugom prilikom. Da se zakuva pre početka turnira, postarao se Duče lično. Karlo i Nelo Roseli, italijanski intelektualci koji su pobegli od režima u Francusku, svojski su se trudili da ocrne Musolinija pre predstojećeg prvenstva. Našli su ih mrtve sa ubodnim i prostrelnim ranama, negde u Normandiji. Pre toga ih je pratila italijanska tajna policija. Obaveštajni rad, šta ćeš... Nacionalni tim Italije je dočekalo 3.000 antifašističkih demonstranata ispred hotela u Marseju, čak je i policija bila angažovana. Međutim, momcima koji su nosili dres Azura ovo nije previše smetalo. Njihovo ponašanje, discipina, čak i rad na treninzima je više podsećao na vojnu jedinicu, nego na fudbalski tim. Na utakmici sa Norveškom, Azure je na tribinama dočekalo 10.000 Italijana izbeglih od fašističkog terora. Tim je uzdigao ruke visoko, po sistemu rimskog pozdrava, a himna Đovineca (Mladost) se gotovo i nije čula od zvižduka i uvreda. To Italijane nije sprečilo da ruke i dalje drže u vazduhu, sve dok se strasti nisu umirile. Utakmica je završena pobedom od 2:1, ali nedovoljnom. Partija nije bila zadovoljna ubedljivošću svog tima, a predsednik saveza se odlučio na radikalan potez. Odstranio je odbrambenog igrača Monzageljija, zbog loše forme. Ovo je svima bilo čudno, jer je pomenuti bio dobar prijatelj sa Musolinijevim sinovima. Međutim, ovo je bio potez saveza koji se svojski trudio da smiri strasti i dokaže da nije baš sve u Italiji politika. Neki su možda i poverovali, ali ne zadugo. Usledio je novi šok. U četvrtfinalu su igrali protiv domaćina, Francuza. Bilo im je naloženo da obuku gostujuću, belu uniformu, kako bi se razlikovali na terenu od Galskih petlova. Međutim, Italija izlazi u skroz crnim dresovima, zaštitnoj boji Fašističke partije. Na kraju su snop i sekira na grudima gostiju bili jači od savojskog grba na grudima domaćina. Italija je slavila 3:1. U polufinalu ih je čekao Brazil, ali bez najboljeg igrača Leonidasa. Kažu, da je Musolini učinio sve da ovaj momak ne istrči na teren i slučajno ne napravi budale od njegovih miljenika. Pogotovo jer je bio crne puti, što se kosilo sa fašističkim rasnim principima. Sumnje su dodatno podgrejane tvrdnjom selektora da je Leonidas „umoran“, i da nije spreman za utakmicu. Ništa od toga nije dokazano, ostaje ubeležena pobeda Azura rezultatom 2:1. U drugom uzastopnom finalu na Svetskim prvenstvima, rival je bila Mađarska. Pre utakmice je usledio telefonski poziv i jasna poruka momcima u plavim dresovima, koja je glasila: „Pobeda ili smrt“. Čak je i golman Mađara Antal Sabo tvrdio da je bio ozbiljno zabrinut za sudbinu italijanskih kolega, koji možda ne bi izvukli živu glavu da su se kući vratili praznih ruku. Toliko, da im je čak i pustio dva pogotka. Možda je to samo jedan od pokušaja da se opravda loša partija svog tima. Bilo kako bilo, Italija na terenu dokazuje kvalitet i pobeđuje rezultatom 4:2. Igrači i trener su nagrađeni sa 8.000 lira i zlatnom fašističkom medaljom, koju im je darovao Duče lično. Planovi za Svetsko prvenstvo 1942. su bili grandiozni, ali se zbog rata nikada nisu ostvarili. Ostaje sećanje na poslednju direktnu umešanost politike u Svetska prvenstva kroz crne dresove i fašistički pozdrav. Ne ponovilo se... Tekst preuzet sa FB stranice "Fudbal i politika"
-
1 point
Kuda ide ovaj svet?
Mijailović P. reacted to djomla for a post in a topic
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10218120917560448&id=1413260765 [emoji85] -
1 point
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
neshtry reacted to bole-stilo.jtd for a post in a topic
ne prave ni problema za 225 45 17 , sem ako ne naidjes na nekog baksuza koji ce te jbt. za sve .......... zato moras imati dobrog ortaka (rodjaka) negde na nekom tehnickom i nikakvih problema nema - pa da nemas ni pola patosa ........... ovako ici stalno kod nekog drugog a koga ne poznajes ni malo nije dobro -- jer da bi pustio svoje prijatelje i porodicu mora tebe da kazni da ne prodjes teh. za neku sitnicu i caos - nazalost zemlja srbija je ovo i SVE moze tj. NISTA ne moze .......... . -
1 point
Alfa Romeo Giulia
knezevic76 reacted to neshaoct for a post in a topic
RemoveBeforeRace video: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio - Alfin napad na C63 AMG i M3! -
1 pointKada ugasis auto nakon tog pojacanog dima oslusni da li ti pucketa auspuh, ako da onda je to najverovatnije regeneracija DPF-a. Meni se desilo za ove 2 ipo godine samo 2, ili 3 puta da je izraženo dimio belo na ulici u vožnji tokom regeneracije, ali tada je bilo bukvalno kao dimna zavesa iza mene. Kada je ujutru minus veliki takođe dimi belo dok se ne zagreje, mada mi je Goran rekao da se to verovatno rešava čišćenjem EGR-a. edit: Ovo je tacno kako se regeneracija DPF-a odrazava i na mom Bravu, verovatno voziš samo gradsku vožnju a to mu baš baš smeta.. Kada primetiš regeneraciju (a to je najlakše po trenutnoj potrošnji) vozi samo za brzinu niže i problem rešen.
-
1 point
Funny photos
Dezurni reacted to knezevic76 for a post in a topic
Ako se ovi malo stariji sećaju, legendarne serije.... -
1 pointMa znam ali rekoh da pitam, mozda nekom smetaju samo
-
1 pointImaš kod Peđe u Inđiji,1000rsd komad https://www.kupujemprodajem.com/Automobili-Delovi-i-alati/Auto-Felne/Fiat-Alfa-Lancia-felna-34948121-oglas.htm?filter_id=71253178
-
1 pointFordova ideja o budućnosti bez semafora deluje zastrašujuće Svake godine prosečni vozač izgubi dva dana čekajući u saobraćajnim gužvama na semaforima, kažu u Fordu i navode da se gotovo 60 posto saobraćajnih nesreća dešava upravo na raskrsnicama. Rešenje? Eliminisati semafore. U Fordu veruju da je tehnologija dovoljno napredovala da ova saobraćajna signalizacija ustupi mesto tehnologiji za komunikaciju između vozila. Protokol IMP (Intersection Priority Management) bi tako omogućio vozilima koja se približavaju istoj raskrsnici da izračunaju optimalnu brzinu kako bi kroz istu prošla bez zaustavljanja. O prednosti prolaska račun bi vodili algoritmi. Na sličan način se ponašaju i ljudi u gužvama. Kada vam neko seče put, umesto zaustavljanja jednostavno - usporite. U Fordu kažu da bi osim uštede na vremenu ovo rešenje doprinelo i značajnom smanjenju potrošnje goriva, budući da se najviše energije troši upravo prilikom ponovnog pokretanja vozila iz mesta. IMP je navodno zamišljen za vozila kojima bi upravljali vozači, ali tehnologija bi još temeljitije mogla da bude implementirana u autonomnim vozilima. Kako čitava stvar funkcioniše u praksi možete pogledati u priloženom video zapisu:
-
1 pointFiat zaustavio proizvodnju Pande dizel? Fiat-Chrysler Automobiles je po nekim informacijama zaustavio proizvodnju Fiat Pande dizel, a i dizel verzije modela 500 će takođe biti izbačene iz game, čim dileri rasprodaju vozila na lageru (u oba slučaju su u pitanju vozila sa 1.3 litarskim dizel motorom). To prenosi ''Automotive News Europe'', koji navodi i da dizel verzije u prodaji Pande učestvuju sa 15%, a kod modela 500 sa samo 4% (podaci su za prvih osam meseci ove godine). Fiat međutim tek treba da objavi zvanično saopštenje o tome da li je proizvodnja Pande dizel zaista zaustavljena. Treba pomenuti i da modeli Panda i 500 čine oko 47% ukupne prodaje Fiata na evropskom tržištu, opet po podacima za prvih osam meseci ove godine. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointZa mesec dana radiće i 95 oktana kako treba samo da ga malo pojačaju za zimu.
-
1 pointIma jedan klip na YT kako se prijavljuje i šta ti sve treba da bi vozio slalom ovde kod nas. Mogu da potražim ako te zanima.
-
1 point
SUV predlog / SUV solucije
neshaoct reacted to The Punisher for a post in a topic
Probaj da nađeš neki Duster službeni godinu dve star da vidiš robustnost. Kakva Dacia kakvi bakrači... -
1 pointProbao danas, stvarno ozbiljan auto, zvuk brutalan, felne 20 inca. Jedna guma 500e, katalizator 3000e, zadnji far 900e i tako [emoji16]
-
1 pointEto posle skoro godinu i po dana da okacim nesto i u ovu moju temu Odradjen mali servis. Po ugledu na ostale kolege, a i posle pozitivnog iskustva opet sam se odlucio za kombinaciju Shell ulja i UFI filtera. Ova konbinacije se pokazala kao veoma dobra, barem u mom slucaju. Ovo sve odradjeno samostalno bez ikakvih problema. Takodje da znate ako nekom treba kanal, mozete da koristite ovaj kod mene u Zemunu. Nalazi se kod Novogradske. Malo je zapusten i ima djubreta u njemu ali kad bolje nemamo bolje i takav. Znaci obavezno ponesite neke pantalone i cizme koje u slucaju da se izmazete mozete da bacite. I kao zavrsnica Kuvalja odradio reset servisnog intervala.Hvala mu jos jednom. Pored servisa odradjen i remont zadnjih celjusti (skoro pre godinu dana ali opet) i tada zamenjeni zadnji diskovi i plocice. Veoma sam zadovoljan uradjem mada sam to radio i na predhodnom stilu kad me hoce hoce me. Stavljenji neka poljska kombinacija na preporuku ljudi u servisu i evo posle skoro godinu dana sam prezadovaljan. Nema skripanja, ne prljaju felne i lepo drze. I kao zavrsnica dana odradjena zamena i prednjih diskova i plocica. U veoma losem stanju su bili. Mesa na plocicama skoro da nije ni bilo, a diskovi su bili pokrivljani. Poslednjih par dana u voznji se bas bas osecalo i drhtanje, i cudni zvukovi prilkom kocenja. Tako da sam resio da ih definitivno zamenim i razmisljao sam izmedju ATE i Galfer-a. Posto ovi iz Kit Komerca na jedno 6 telefona i 3 razlicite radnje se nisu udostojili da se jave odlucio sam da cimnem Slajer i da vidim sta mogu da uzmem kod njih. Ponudli su mi Standard diskove i High Performance plocice i tu sam kombinaciju uzeo. Juce poruceno, danas stiglo i napakovano. Zamenio sam ih sam i najteze od svega je bilo sneti kutiju do kola i vratiti klip nazad . Posle montiranja proban autic i mogu da kazem da sam super zadovoljan. Nema skripanja ili bilo kojih cudnih zvukova. Prestalo je i lupanje koje sam imao vez godinu dana i nisam znao, a vala ni majstori do cega je (plocice lupale). Na normalno/umereno kocenje, koce super. Mogu da zamislim sta rade prilikom naglog kocenja. Verovatno izlecem kroz soferku . I kao zavrsnica na sve to autic oriban
-
1 point@Comi90 Ovaj prvi je udaren sa svih strana, presao sigurno vise nego sto tu pise. Po Ultima revisione ispada da je ovaj bio registrovan kao 1.6 mjet sa 105ks, i u aprilu je imao 270+kkm. Zaobisao bih ga, iskreno. Drugi vec izgleda pristojno..
-
1 pointMislio sam da ovo pripada ovde...
-
1 point@neshaoct Evo zanimljiv članak na engleskom: https://moparinsiders.com/the-2020-jeep-renegade-will-offer-a-phev-variant/ P.S. Baci oko na to tko je autor.
-
1 point
-
1 pointHvala Totti tehnološki vraže!
-
1 pointSve se moze kad se hoce... ALi uopste raditi bilo sta sa DUSTEROM...?! mislim prvo imati ga...pa onda kao nesto i sredjivati... (fali mi ovde onaj smajli sa vibera...onaj smoreni sa isplazenim jezikom)
-
1 pointMene vise niko na protestu videti nece, a moze da bude i 200rsd, treba nas ....
-
1 point
-
1 point
-
1 pointStavi gumene za zimu svakako
-
1 pointNapokon zavrseno. Bilo je muke i nisam sam sve uradio. Desna, suvozaceva strana je isla kao podmazana. Leva je bila malko zeznuta.Dug je kablic koji ide do maglenke i uvezan je sa dve fabricke vezice, a mesta malo...Pade i mrak, pa sam ostavio za sutradan.Sutradan sam uspeo da je povezem. Ono za sta mi je trebala pomoc je vracanje plastike.Tesko je islo, a ja u strahu da nesto ne polomim, dal' branik, dal' zabice na plastikama. Zoki iz Mirijeva mi je maximalno pomogao i od mene ima sve preporuke.Kaze da nije na forumu, ali dolazi na okupljanja. Kako sam prosao kroz sve ovo, javljam se za pomoc, ako se neko odluci da ugradjuje maglenke.Igranka nije jeftina i iziskuje dosta i vremena.Ja imam i neke delove jer sam kupio celu kutiju sa osiguracima, relejima i mostovima (retko je na trzistu jer ide uz komp).Pa se mozemo dogovoriti. Hvala svima na pomoci.
-
1 pointMislim da ide na sraf-kjuc 10 odvrnes i onda odvojis metlicu.Da bi skinuo motor moras da skines tapacirung sa unutrasnje strane 5. vrata.Kod mene nije radio motor.Ali kad sam ga skinuo i spojio direktno video sam da radi.Naime on ima u sebi vrsu releja i kontakte koji se nalaze na plasticnom zupcaniku.Oni sluze da zaustave brisac u odredjenom polozaju.Ti kontakti korodiraju ili od masti izgube provodljivost.Takodje cesto zezaju i zice - onaj snop koji u gornjem levom uglu ulazi u 5.vrata.Da bi skinuo metlicu skini onu zastitnu plastiku,otkaci malo,tanko crevce koje je vezano za tu plastiku i odsrafi sraf.Zatim jednostavno povuces brisac ka sebi i to je to.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".