Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/02/18 in all areas

  1. 3 points
    totti

    Ma OFF BRE!

    Eh, da je samo to... https://www.vice.com/rs/article/594ejk/rok-za-zavrsetak-radova-na-trgu-republike-deluje-kao-da-nas-neko-zajebava Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  2. 3 points
    djomla

    Ma OFF BRE!

    Ne znam da li je bilo, da li ste gledali, ali što kaže deda "i treba da nas *ebu"[emoji23] https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10215663647778317&id=1655597653 Sent from my 3310
  3. 3 points
    neshaoct

    Ma OFF BRE!

    Evo: http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ekonomija/aktuelno.239.html:633679-PATROLA-NOVOSTI-Od-Ljiga-do-Preljine-za-manje-od-pola-sata-FOTO Taj Đoković je: - Dušan Đoković, šef projekta gradnje auto-puta Beograd - Južni Jadran iz ''Koridora Srbije'' Evo, sutra šaljem zvanični E-mail ''Koridorima Srbije'' sa pitanjem ''da li je tunel Manajle nebezbedan jer u njemu očigledno nije ispoštovana preporuka o betonskom kolovozu''? Postaviću printscreen kada pošaljem Email, a i odgovor (ako ga bude bilo).
  4. 2 points
    @bane@

    Ma OFF BRE!

    Neverovatno kako nas svaka vlast jebe na isti način. Sećam se kako je Sloba kod Feketića jedno 5 puta otvarao auto put a oni asfaltirali 100 m za slikanje. Posle demokrate urade AP BG-NS on nakon godinu dana puca pa su ga zalivali katranom ovi sada u istom stilu još i gore. I nikom nista. Niko neodgovara niko neide u ćorku....
  5. 2 points
    Električni skuteri iz dvadesetih godina prošlog veka, skoro 100 godina stari Šta reći, osim sramota......
  6. 2 points
    Milutinac

    Fiat Stilo - nosači motora

    Izbegavas acron. Trazis ili original deo ili eventualno SWAG. I ja cu uskoro sva 4...
  7. 1 point
    Dobro, za Shell tu sam i ja bio Stevo Žigon dok sam imao Puntica. Al, da ne "mastimo" temu s uljem.
  8. 1 point
    Mijailović P.

    Ma OFF BRE!

    "Biće boljeeee, neko viče..." [emoji11] sa TT
  9. 1 point
    @Flex Zovu ih ljudi abarth, a generalno nemaju nikakve veze sa abarthom osim sto su mozda najcesce u njih isli. U pitanju je stilov hifi sistem, sastoji se od tih zvucnika i pocala sa vuferom u gepeku. Svakako su bolji od obicnih, imaju vece magnete, imaju jaci i kvalitetniji zvuk ali u kombinaciji sa pojacalom. Kazu i da samom zamenom je bolji zvuk ali ako hoces pun potencijal tih zvicnika, treba staviti i vufer sa pojacalom.
  10. 1 point
    totti

    Ma OFF BRE!

    Zar ne beše nepoželjno asfaltiranje u tunelima iz bezbednosnih razloga? Zar zbog opasnosti od požara (a ne zbog diletantizma) ne oguliše onaj u tunelu Šarani? Kako sad ovo? [emoji23] B92: Asfalt u čuvenom tunelu Manajle: Najduži na najtežoj deonici u Evropi http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2018&mm=10&dd=02&nav_id=1450751 I treba da nas *ebu...
  11. 1 point
    jevta BG

    Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE

    Ma to je igracka,ima i na trafici...
  12. 1 point
    Ako sudimo po imenu, kod ovih bi trebalo da je samo formalnost [emoji3] https://gistro-plus.ls.rs/rs/
  13. 1 point
    Tehnicki pregled Sunce na Ledinama za svaku preporuku...
  14. 1 point
    Da malo ozivim temu, reseno je i pitanje EGR ucitan novi software i pri tome korigovana malo kolicina goriva na niže prilikom paljenja. Rezultat je da auto pali isto ali sa osetno manje dima. Za sada sam zadovoljan
  15. 1 point
    Dule 021

    Mercedes B klase

    Trenutno vozim B klasu i mogu revi da je auto bas dobar ali ovi ga iz generacije u generaciju unistise s izgledom spolja a enterijer mu je realno sve bolji i bolji. Sve u svemu pravi porodicni automobil koji je izuzetno udoban i tih.
  16. 1 point
    Ja imam jedan nov viška ali je za 1.4t a ne za te vaše zverine 2.0
  17. 1 point
    Ivan

    P: kuka za šlepanje, za FIAT

    Prodato, LOCK oglasa.
  18. 1 point
    Axic

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ovi medium brandovi svake godine sve bolji i bolji.
  19. 1 point
    shomispc

    Za nove članove

    Idi kog Gorana Paliću, lepo sam ti reko pre neki dan. Šalim se, dobrodošao na forum. Ako baš insistiraš na Mirijevu, imaš Ninića (sa kojim nemam lična iskustva doduše). Ovde imaš temu sa servisima pa pročitaj tamo, ili postavi pitanje Što se tiče zamene lanca, ako ga je neko promenio pre tebe i to imaš zabeleženo verovatno znači da ti nikada nećeš morati. Neka ti provere u kakvom je stanju prilikom tog servisa, najbolje će ti oni reći da li treba da se menja ili ne. Generalno, motor sa lancem umesto kaiševa je jeftiniji za održavanje jer je interval zamene lanca mnogo veći nego kaiša. Kad ugrabiš vremena, slikaj i predstavi auto ovde https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/12-predstavljanje-automobila-članova-foruma/
  20. 1 point
    Koja šmekerica!
  21. 1 point
    neshtry

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Opel GT u NS
  22. 1 point
    silenci

    Moja Croma

    ma 500L treking 1.6mjet
  23. 1 point
    MS PK

    Moja Croma

    Secam se da je cini mi se Igor piiisao da je bio razocaran tim 3008 sa 1.6hdi. Dosta trosi a i spor je Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  24. 1 point
    Ja sam bio zadovoljniji Savom Eskimo nego Lassom Snoways Savu vozio 5 god mislim, lassu prošlu zimu. Sava je mekša i brže se troši ali je bolje išla po snegu. Lassa malo bučnija. Sava u dimenziji 185/65R14, lassa u 195/55R15. Verujem da i ovo utiče
  25. 1 point
    darkman14

    Moja Croma

    Zavisi od para, ali po zahtevima definitivno neki suv zbog položaja sedenja. Qashqai 1.6dci 130ks su zanimljivi Ili pug 508
  26. 1 point
    Evo par primera domaćih prodavaca delova, tj. odakle uvoze delove. Euroauto, cela 2017. godina, uvoz delova po državama porekla: Nemačka - 602.916 evra Italija - 624.946 Holandija - 173.445 Belgija - 1.079.258 Velika Britanija - 1.337.889 Turska - 61.024 Švedska - 166.229 Španija - 46.916 Poljska - 99.986 ----- KitKomerc, cela 2017. godina, uvoz delova po državama porekla: Nemačka - 8.673.949 evra Mađarska - 122.555 Kina - 214.436 Italija - 3.014.641 Hrvatska - 410.102 Holandija - 115.100 Francuska - 141.908 Češka - 923.720 Bugarska - 44.650 BiH - 207.112 Belgija - 217.949 Španija - 142.249 Slovenija - 462.663 Slovačka - 213.516 Poljska - 1.127.762 ----- Euro07, cela 2017. godina, uvoz delova po državama porekla: Bugarska - 5.307.115 evra Belgija - 494.243 Španija - 432.819 Slovenija - 43.178 Slovačka - 12.159 Makedonija - 13.345 Poljska - 93.105 Nemačka - 684.898 Kina - 69.835 Italija - 1.362.802 Crna Gora - 64.598 Francuska - 9.889 ----- Beo-Car Beograd, cela 2017. godina, uvoz delova po državama porekla: Kina - 15.174 evra Argentina - 8.494 Tajvan - 6.656 Malezija - 10.613 ----- GBG-Lucas auto parts Beograd, cela 2017. godina, uvoz delova po državama porekla: Tajvan - 1.750.396 evra Španija - 100.934 Portugalija - 19.554 Poljska - 306.708 Kina - 405.943 Italija - 361.873 Indija - 12.382 Hongkong - 29.379 Holandija - 65.329 Grčka - 624.041 Danska - 65.088 Belgija - 44.714 Argentina - 40.162 Turska - 194.716 -----
  27. 1 point
    Competus je model za džip gume, pa sam iz šale pitao da l ide na Punta. Za 147icu ide Snoways model. Iskreno, znam da će i Lassa da odradi posao dosta dobro na Idei. A i ne bih da opterećujem budžet više nego što moram. Najradije bih Hankook 195/60 r15,ali ću radije razliku da dam da sredim vrata na autu. Zimske ionako skidam posle 4 i po meseca, pa ću na proleće samo da kupim 2 nova letnja Hankooka da kompletiram. Laufen je Hankookov brend. Letnji se radi u Madjarskoj, a zimski u Indoneziji. Iskreno, jako fina guma u klasi Save, Baruma, Lasse. Možda samo zamerka na bržem trošenju.
  28. 1 point
    neshaoct

    Seat Ibiza

    Seat Ibiza 1.0 EcoTSI Style na testu Auto magazina Peta generacija Seata Ibiza predstavlja veliki iskorak u odnosu na prethodni model. Veoma povoljna akcijska cena, uz bogatu opremu, učinila je da novi Seat odmah postane jedna od najatraktivnijih kupovina kod nas. Nije tajna da je nova Seat Ibiza pete generacije konstruisana na novoj ''MQB A0'' mehaničkoj platformi koju deli sa takođe novim VW Polom. Svakako smo očekivali brojna unapređenja na polju mehanike, ali ono što nas je iznenadilo je količina opreme i izbor motora koji se dobijaju za 12.996 evra. To je akcijska cena koja se odnosi na vozila sa lagera, dok je za novoporučena neznatno veća, reda veličine nekoliko stotina evra. Reč je o ''Ibici'' sa 1.0 TSI trocilindarskim turbo-benzincem od 95 konjskih snaga i srednjem, Style paketu opreme. Uzimajući u obzir šta je sve standard, može se reći da je ovo trenutno jedna od najboljih kupovina u B segmentu, odnosno, nižoj klasi. Nova konstrukcija je, osim veće čvrstine, omogućila i više prostora nego do sada. I zaista, Seat Ibiza bez problema može da bude jedino vozilo u porodici. Zapremina prtljažnika je povećana za 63 litre, sa 292 na 355 litara. Čak je veći u odnosu na novi VW Polo, ali tek za koji litar. Više je komfora i na zadnjim sedištima. Iako je donji deo prilično kratak, osobe prosečne visine mogu da se smeste vrlo udobno. Doduše, mesta za glavu ima koji centimetar manje nego u VW Polu. Ipak, akcenat je na prednjim sedištima, gde je putnicima omogućen položaj tela kao u većim automobilima. Pedala kvačila je prilično udaljena kada se pritisne do kraja. S obzirom na dosta nisko sedenje, leva noga je tada potpuno opružena. Za razliku od nekih konkurenata, ne sedi se uspravno, već prilično zavaljeno. Čak i kada solidno oborite naslon sedišta, nemate potrebu za izvlačenjem volana do kraja, već morate da ga uvučete, s obzirom da ste podvučeni pod komandnu tablu. To znači da će se visoki vozači za volanom osećati kao u limuzinama, vrlo komforno i bez kompromisa. Strategija Seata je da u odnosu na Volkswagene u kabini ima manje površina pod mekom plastikom. Tako je i u novoj ''Ibici'', koja, za razliku od VW Pola, na komandnoj tabli celom površinom ima tvrdu plastiku. Tapacirunzi u vratima su praktično identični u pogledu materijala, sa jedinom tapaciranom površinom za lakat. To ostavlja utisak skromnosti; ako je za utehu, ništa nije bolja situacija u VW Polu, pa čak ni u novom ''T-Roc'' i Audiju Q2. Međutim, ono što nas je iznenadilo je to da Seat Ibiza standardno ima sva četiri podizača prozora i to automatska. Style paket opreme podrazumeva još mnogo toga - automatsku dvozonsku ''klimu'', za razliku od prethodne generacije koja je imala samo jednu zonu. Nove su i komande klime, slične onima u Polu. Ljubiteljima multimedije će se sigurno dopasti veliki osmoinčni displej osetljiv na dodir. Ono što nas je oduševilo je to da Ibiza ima i ambijentalno osvetljenje u predelu nogu, što je karakteristično za dosta skuplje automobile. Ipak, ono što je najvažnije, tek sledi. Svaka Ibiza od sada standardno ima sistem za automatsko kočenje u cilju izbegavanja sudara ili smanjenja njegovih posledica. Radarski senzor koji je zadužen za bezbednost je postavljen u pravougaonoj kutiji smeštenoj u sredini prednje maske. Manje vešti vozači će moći da odahnu jer je i pomoć pri kretanju na uzbrdici takođe standard. Trenutno je u ponudi, kao što smo već pomenuli, samo verzija sa 1.0 TSI motorom. Ovo je najslabija varijanta a kasnije se na našem tržištu očekuje jača sa 115 KS, kao i atmosferske verzije sa manje snage. Takođe, u ponudi bi trebalo da se nađe i novi 1.5 TSI od 150 KS sa deaktivacijom cilindara. Seat je odlučio da kod nas, za početak, ponudi najoptimalniju verziju - 1.0 TSI od 95 KS. VW grupacija ima ogromno iskustvo sa trocilindarskim motorima. Usavršavanjem je postignuta velika sofisticiranost u radu. Naprimer, vibracije su svedene na minimum, tako da jedino po zvuku i to ne stalno, možete da prepoznate da je pod haubom trocilindarski motor. Inače, ova vrsta malolitražnih turbo-benzinaca može da bude vrlo nezahvalna u smislu turbo-rupe. Za razliku od većine proizvođača, inženjeri VW-a su je sveli na minimum, tako da se u svakodnevnoj vožnji praktično i ne oseća. U praksi, to znači se motor ''ne guši'' na niskim obrtajima i ne morate da ga ''zavrtite'' da bi spremno povukao, kao što je to slučaj kod nekih motora. Upravo zbog toga je postavljen petostepeni menjač sa prilično dugim prenosnim odnosima. Na primer, petu traži oko 65 km/h, a pri 130 km/h se vrti na relativno niskih 2.900 obrtaja. Čak nam se često dešavalo da prilikom kočenja motorom vraćamo i u prvu brzinu, s obzirom da je prilično duga. U odnosu na dosadašnje 1.2 TSI motore, u velikoj meri je smanjena emisija ugljen-dioksida zbog manjeg broja pokretnih delova i manjeg otpora unutar samog motora. Snaga je ostala ista, pa čak i potrošnja. Po gradu smo postigli prosek od oko 6.3 l/100 km sa povremenim uključivanjem klime. Po ko zna koji put, pokazalo se da auto približno jednako troši pri 130 km/h kao i u gradu. Inače, konstruktori su napravili veliki pomak u pogledu buke i šuma vazduha, tako da se pri velikim brzinama ne narušava komfor u kabini. Seat Ibiza je vrlo stabilna na auto-putu. Progresivni servo postaje vrlo težak a podešavanja su takva da nemate potrebe za sitnim korekcijama kako biste držali pravac. Prelazak preko dugih neravnina ne predstavlja nikakav problem jer Ibiza nežno zapliva u stilu većih limuzina. Sitne neravnine vrlo efikasno neutrališe, tako da možemo reći da je ogibljenje prilično meko podešeno; izuzev naletanja na udarne rupe, kod kojih se stresa kao i većina modernih automobila. Generalno, pravo je zadovoljstvo voziti novu ''Ibicu''. Jednostavno, u svakom trenutku ste svesni nemačkog superiornog inženjeringa, ali i veoma dobre završne obrade. Ručica menjača je tradicionalno precizna sa kratkim hodovima. Sve komande su meke i praktično nije potrebno nikakvo navikavanje, s obzirom da je ergonomija na najvišem nivou. Jedino bismo voleli da je ugrađen volan kao u novom Polu, koji ima dosta deblji obruč i prijatnije leži u rukama. Posebno smo iznenađeni performansama motora, koji je vrlo žustar i tih. Čak je toliko tih da u prvo vreme prekasno menjate brzine, misleći da ste na nižim obrtajima nego što zapravo jeste. U uobičajenoj gradskoj vožnji teško da ćete ga i čuti, ako na vreme menjate brzine. Priznajemo, očekivali smo da će biti izvesnih ograničenja u pogledu snage. To što ima deklarisanih 95 konja ne znači mnogo, s obzirom da se u praksi pokazao snažnijim nego atmosferski 1.6 motori od 110 KS u starijim modelima B segmenta. Niski obrtaji mu prijaju, ali tek visoki otkrivaju pravo lice. Bez problema možete da ga vrtite sve do 5.500 obrtaja, što je krajnji trenutak da promenite brzinu, jer nakon toga kriva snage opada. Ovo je jedan od motora koji nije baš zgodno često voziti sa punim gasom jer ćete tako prekršiti mnoge propise. Drugim rečima, snage mu ne nedostaje i nećete doći u situaciju da vas motor isfrustrira. Ako se u proseku voze dve osobe u automobilu, nedostatak snage ćete dostizati u zaista retkim prilikama. Najnovija konstrukcija, bezbednosni sistemi i bogata oprema koja pruža sve što je neophodno prosečnom vozaču su nešto što novu ''Ibicu'' čini zaista poželjnom. Uz veoma atraktivan dizajn i sve navedene pogodnosti, vreme je da na našem tržištu izađe iz senke bratskih modela VW grupacije. Veliki multimedijalni displej osetljiv na dodir dijagonale osam inča je standard u ''Ibici''. Podržava Android i iOS operativne sisteme, tako da povezivanjem možete da koristite vaš mobilni telefon preko displeja automobila. Moramo da pohvalimo tradicionalno kvalitetno standardno ozvučenje, koje čini šest zvučnika. Tu su sada dva USB priključka, tako da u jednom može da bude priključena fleš memorija, a u drugom mobilni telefon. Malo je nezgodno što su USB konektori postavljeni baš u pregradi za mobilni telefon ispred ručice menjača, tako da telefon morate da podvučete pod fleš memoriju ili priključak kabla mobilnog telefona koji su već priključeni u konektore. CD plejer je u kaseti, baš kao i slot za SD karticu. Blutut konekcija je standard, baš kao i komande na volanu. Za razliku od novog Pola, kod nove ''Ibice'' svetle i zadnja svetla kada su aktivna dnevna. To je sjajna stvar, na primer, kada ulazite u kratak osvetljen tunel. Ne trebaju vam srednja svetla za osvetljavanje puta a više ste nego uočljivi sa blještećim dnevnim i upaljenim zadnjim svetlima, koja su takođe u LED tehnologiji. LED su i stop-svetla, baš kao i svetla za vožnju unazad. Jedino migavci imaju klasične sijalice. Time se ''Ibica'' pridružila retkim novim modelima kod kojih danju takođe svetle i zadnja svetla. preuzeto sa - magazinauto.com
  29. 1 point
    The Punisher

    Vicevi 120%

    Kako se kaže na kineskom nesposoban za vojsku? Vu Lin
  30. 1 point
    Kupi onda 30g glicerina,jeftinije je,a mi smo u vojsci koristili i imalin za cipele za tretiranje auto guma... Pitao si,ja sam ti rekao šta je i za šta je,a ti kako hoćeš...
  31. 1 point
    Taj rad...Ja sam cepo gume na nasim rupama sa mnogo manje divljanja.Imamo mi specijalne rupe,dosta je i 40kmh... Neki koji su upali u te rupe i danas se vode kao nestali....
  32. 1 point
    Da stavim slike trebaće nekad Ako na samo kraju sajle nemaš šraf za štelovanje onda nema zatezanje pojedinačne sajle / dalje traži problem u čeljustima (pod uslovom da sajla ne zaglavljuje).
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...