Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/01/18 in all areas
-
3 points
-
3 points
Vicevi 120%
Grafit and 2 others reacted to The Punisher for a post in a topic
Kako se kaže na kineskom nesposoban za vojsku? Vu Lin -
3 points
-
3 pointsNisam bio u poseti fabrici ali znam kako se sklapaju automobili! Kada ispred radnika bude paleta sa delovima koje on uzima kako mu koji dođe pod ruku a ne sa linije na kojoj je složeno sve po redu za konkretan auto onda tvoja priča pije vodu. Što se štednje u proizvodnji automobila tiče Fiat je najači. Zbog 2 metra tanke žice komplikuju proizvodnju jer je netko tu našao uštedu. Zatim kažeš da postoji vozić ili traka sa koje se uzimaju delovi. Pa auto na liniji za xx kupca ima automatsku klimu i xa boju a auto za yy kupca ima manuelni klimu i ay boju ali kožna sedišta! E pa taj vozić ili traka za to i služi da radnik ne mora da traži konkretan deo za konkretan auto nego dobije sve unapred pripremljeno...... Grande Punto koji je kupljen u Hrvatskoj ili Srbiji nije kao onaj koji je uvezen. Neke banalne stvari koje se kvare ili raspadaju se ne dešavaju na drugim tržištima i na tim autima iz uvoza iako su 5x više prešli i hladovine ili garaže nikada nisu videli..... 500 l je još relativno mlad i nema ih puno kod nas ali za par će se masovnije početi dešavati stvari koje se ne dešavaju na bogatim tržištima. Nekada davno su se u Kragujevcu pravile Zastave .. one za SFRJ i one za izvoz npr Nemačku. Prijateljev otac je imao jaku vezu i ne znam na koji način je dobio auto koji su skinuli sa voza i koji je prošao sve kontrole... Moj otac je imao istog takvog ali je preuzet u Somboru. Na izgled potpuno isti ali definitivno različiti auti! Vrata i sve ostalo se je otvaralo kao na vagenima ili drugim nemačkim autima.
-
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Milutinac and one other reacted to gile smederevo for a post in a topic
Competus je model za džip gume, pa sam iz šale pitao da l ide na Punta. Za 147icu ide Snoways model. Iskreno, znam da će i Lassa da odradi posao dosta dobro na Idei. A i ne bih da opterećujem budžet više nego što moram. Najradije bih Hankook 195/60 r15,ali ću radije razliku da dam da sredim vrata na autu. Zimske ionako skidam posle 4 i po meseca, pa ću na proleće samo da kupim 2 nova letnja Hankooka da kompletiram. Laufen je Hankookov brend. Letnji se radi u Madjarskoj, a zimski u Indoneziji. Iskreno, jako fina guma u klasi Save, Baruma, Lasse. Možda samo zamerka na bržem trošenju. -
2 points
Fiat 500L - karakteristični problemi ovog modela
DavdoZo and one other reacted to zunto for a post in a topic
Zenin sluzbeni 500 l, 1.6 mjet, preko 150000 km, kupljen i vozen kod nas...q-ca mu ne fali. -
2 points
Fiat 500L - karakteristični problemi ovog modela
moron and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Ako misliš da postoji različiti kvalitet 500L-a za određena evropska tržišta...reci mi prvo, jesi li bio u nekoj od tura FLCS poseta fabrici u Kragujevcu? Ako si bio, video si da postoji jedna traka, a na njoj mešano, jedan za drugim, idu automobili za sva evropska tržišta. Na svakom autu je okačen veeeeeeliki papir po sred otvorene haube, i piše (između ostalog) za koju državu ide taj konkretan auto. Tako si mogao da vidiš da idu npr. 3 komada za Italiju, pa jedan za Srbiju, pa jedan za Poljsku, pa Francuska...i sve tako mešano i šareno (boja, motor, paketi opreme...). Ako si bio, video si npr. onaj autonomni vozić koji vozi motore i menjače do mesta za njihovo spajanje sa autom. Isto sve motori jedan za drugim. Ili, mogao si da vidiš kada isto tako na vozićma (ali nisu autonomni nego ih čovek vozi), idu amorti ili akumulatori (tada je Exide bio prva ugradnja), ili šta god da treba na traku. Uostalom...gde je isplativost da se za par stotina Fiata 500L koji se godišnje prodaju u SRB organizuje sve posebno (od logistike i nabavke delova, do same proizvodnje). Ili nebitno...uopšte za tržište istočne Evrope, kada se zna gde se 500L najviše prodavao, i gde se i danas najviše prodaje. Jedina razlika u verzijama postoji kod 500L-a za evropsko i USA tržište, zbog različitih pravila koja važe na američkom tržištu. Malo više o procesu proizvodnje, pa sve do puta koji automobili prelaze od Kragujevca do krajnjeg kupca, možeš pogledati: Naravno, svako može da veruje u ono šta želi. Informacije su tu da se pokažu, a svako donosi sam za sebe vrednosni sud. Nije sporno da kod nekih drugih artikala još kako postoji različit kvalitet za bogatu i siromašnu Evropu. Bili smo svedoci toga od Nutele, preko praška za veš, pa dalje... Ali, kod automobila to ne ide tako...naročito ne kod onog modela koji se dominantno pravi za tu bogatu Evropu. Kada postoje posebne verzije jednog modela za Evropu, Kinu, Ameriku....onda između njih ima razlika. Kao što kod 500L-a ima dok je bio značajni izvoz u USA u odnosu na evropske primerke. Ta razlika nije bila u smislu kvaliteta, nego ispunjavanja određenih standarda koji važe za njih. Kao što neki drugi proizvođači imaju posebne produžene verzije jednog modela za Kinu, ili kao što imaju posebne verzije sa različitim motorima u ponudi samo za Rusiju, ili sl. Unutar jednog modela (npr. onog za Evropu), praviti dupli sistem logistike (ugovarati jeftinije delove od dobavljača, jeftinije boje i lakove, jeftinije materijale unutrašnjosti....pa sve do lošijih motora i menjača), nikako ne može biti finansijski opravdano (sve i kada bi neko uopšte hteo to da radi), za par hiljada automobila godišnje. Posebna traka samo za te automobile, posebna obuka radnika za sklapanje takvih automobila... Nek' bude i 10.000 takvih automobila godišnje. U vreme maksimalne proizvodnje Fiata 500L u Kragujevcu, 10.000 komada se pravilo za 16-17 radnih dana. I, sve to praviš, duple troškove sebi...zarad 3 radne nedelje godišnje?? -
2 points
Vazduhoplovstvo
silenci and one other reacted to Boris90 for a post in a topic
Malo " jato " orlusina -
1 point
-
1 point
-
1 pointDa si bio, video bi da na ''gomili'' stoje amorti, akumulatori, plastike, instalacija...šta god. Radnik na tom delu trake uzima šta mu prvo dopadne pod ruku, i stavlja npr. plastike u gepeku i šrafi ih, ili postavlja određeni snop kablova, ili... Razlika postoji od starta proizvodnje samo kod 500L za USA tržište (dok je tamo išao značajnije). Npr. tabla (koja vuče za sobom različite nivoe opreme, tj. da li je veliki displej ili nije, da li je od plastike ili kože, itd, itd....se ubacuje u kompletu za tačno određeni auto, naravno.) I, tako gomila stvar koje se vezuju za određeni deo opreme, ali sve pre toga ide svima isto... Ovde i jeste jednoobrazni proizvod jer onih siromašnih, na kojim bi eto neko hteo da uštedi i da im prodaje lošiji auto za iste pare, nema dovoljno da bi opravdali povećane troškove logistike i proizvodnje dva auta sa faktički različitim kvalitetom. To je sve bilo baš zato što je postojao ekonomski rezon da se to uradi, odnosno da kvalitetniji automobili idu u izvoz jer se prodaju za veće pare, i u to vreme mnogo važnije - za devize. Tako je moj otac imao svojevremeno Zastavu 128 sa plavom metalik bojom, bez leptir stakla, sa onom zaobljenom tablom unutra...dok se za potrebe SRB nije farbala u metalik boju, imala je stare prozore sa leptir staklom, itd, itd. Konkretno ta je bila namenjena za Egipat, a ipak završila u SRB. Ali, danas tog rezona nema. Pogledaj samo spisak država gde je završio 500L, pa ćeš videti da, sve i kada bi neko hteo, nema ekonomskog rezona zbog ''onolike'' prodaje 500L-a siromašnijem delu Evrope.
-
1 point
Kupovina vozila zahteva vreme, novac i potpis notara
cuore_sportivo reacted to Mijailović P. for a post in a topic
Šta je vama , da l' ste normalni? Pa ko će da izdržava sve one strine , tetke, snajke, cave i ostalu nejač ako bi se kojim slučajem neko dosetio da uvodi ovakve "nebuloze" u ovaj savršeni mešetarski sistem... Ajde muči tamo! [emoji16] sa TT -
1 point@gile smederevo Premium bajo moj...[emoji41]
-
1 pointStavi gumene za zimu svakako
-
1 point
Fiat 500L - karakteristični problemi ovog modela
Kosta Smosta reacted to dach@ for a post in a topic
Kod nas je gorivo loše,više se troši i manje oktana,mada kad rade kontrolu uvek je sve u fullu kao u Nemačkoj.Kod 500 l 1.4 ovo variranje se javlja samo na početku zimske sezone (osim ako nije neki kvar)to prvo jutarnje paljenje kad dolazi do tog nepravilnog rada motora,ali ako se ugasi pa opet upali sve normalno tako je bar bilo kod burazera na njegovom 500l.Najsmešnije kako se zima pojačava tako motor sve bolje radi ,mislim na jutarnje paljenje.Koliko sam ja čitao svi motori dolaze iz Italije u Kragujevac.500l je namenjen za zapadno tržište prodaja kod nas je statistička greška,da država nesuvencioniše 2-3 hilj.eura pitanje koliko bi se prodavao. -
1 pointVođen iskustvom iz prošlih ratova, usuđujem se da primetim da je jurišna avijacija ono što je nama potrebnije od lovačke. Lovačka avijacija nažalost nema nikakve šanse protiv Nato pakta, kojim smo okriženi, tako da je nama potrebna uglavnom za administrativnu kontrolu vazdušnog prostora. Jurišna, ne daj Bože da ponovo zatreba, više je trebala 90-tih.
-
1 pointMislim da je lakse dobesti auspuh u red nego naslon za ruku.Pogotovu ako je svetlija varijanta u pitanju. +1 za poliranje.Kad budes uradio farove ima da podmladis brava dosta,a tek kad bude zasijala ova crvena boja,bruka ce biti.Inace vrlo zahtevna boja za odrzavanje,skoro kao crna.
-
1 pointOdradjen detailing Dubinsko, pranje motora, komplet enterijer, sve povadjeno cak i rezervni tocak, i opran auspuh hemikalijama da napokon zasija Uskoro i poliranje celog auta a i farova jer su matirali..
-
1 point
Lancia Lybra 1.9 JTD
knezevic76 reacted to MS PK for a post in a topic
Kako bre pola kad skoro 4000rpm Da js benz bilo bi skoro pa pola -
1 pointDa ali je isto tako problem resen sipanjem goriva od 98 oktana, ili kad sam poceo da sipam od 95 oktana na Euro petrolu nikad problema nisam imao. I gorivo nam je smece.
-
1 pointPosle skoro četiri godine druženja, sinoć, počeo da otkazuje Renoov termostat u crevu, Vernet. Prvo sam čuo ventilatore hladnjaka, šište ko tajfuni. Vreme hladnjikavo, otkud to. Temperatura za crtu, skoro dve prešla polovinu. Uključim grejanje, ništa, duva hladno. Stanem malo, ohladim ga, upalim, otvori termostat, proradi grejanje, zakuca se skazaljka na polovinu. Danas sam se otvorio 550 rsd, kupio i ugradio novi. Idemo dalje.
-
1 pointNajsladje sam izvozio sa italijandkim govnima i francuskim sranjima...
-
1 pointSada će debeli da se proširi na sve strane (shodno imenu)!
-
1 point
Vicevi 120%
djomla reacted to integralac for a post in a topic
- Halo, zovem da pitam koliko košta kod vas tetovaža - Zavisi od mesta - Mesto je Aleksinac -
1 point@dragan maric Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Posebno ove napisane postove:
-
1 point
Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa
PremieRacing reacted to Pluto for a post in a topic
Čini mi se da jedan kolega juri Pandu, negde sam pročitao, evo jedne zanimljive https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13125618/fiat-panda-14-abarth-100-hp -
1 pointBotas najbrži na treningu, najbrži krug na trci...i opet drugi jer je tako naređeno od tima. Hamilton prvi, dobio je Fetela na stazi, ali Mercedes izgleda opet ima prednost u brzini u odnosu na Ferrari. Konačno, barem na ovoj trci, strategija Ferrarija je bila za desetku što se Fetela tiče.
-
1 point
-
1 pointEvo kod mene raznih potrosji i vozila Sve je bila voznja gas u pod i koliko god auto moze. Distance 200-700km. Kuga 1.5 ecoboost 12l prosek. Lepo ide kada se zavrti, dok se u nizim obrtajima oseti nedostatak kubikaze. Nece preko 190km/h i na velikim brzinama postaje poprilicno neprijatan za voznju. Golf 7 GTD restyling 2.0 190ks. 7.7l prosek, ali se sklanjao Ferrari na Autobanu na 235km/h Tipo 1.6mjet hatch. Uzeh da probam kada ga toliko hvalite Ide bas lepo, zvuk me je odusevio, kao da je benzinac. 7l prosek i jedva je uhvatio 200km/h po cajgeru. Mana je bila uzasna buka. Tiguan R-Line 2.0tdi 4x4. 11l verovali ili ne 4x4 bas usporava auto. Sporiji je od Octavie 1.6tdi koju sam pre toga vozikao. Isto jedva hvata 200km/h okruglo po cajgeru. Toyota CHR 1.8 (ili kako se vec zove hybrid). Trosi kao upaljac ako se mazi po gasu. 3.9l je imala normalnom voznjom na magistrali i prosek svrga 6.7l. Jako lepo povuce, ali isto se brzo zadize na 160-170km/h. Zafira 2.0cdti 6.6l uz laksu voznju i po gradu dosta (ali grad sa guzvom ranga NS, a ne BG). Astra 1.6mjet sa dosta lakom nogom gasu i kratkim relacijama 5.7l kombinovano. Octavia 1.6tdi 7.5l. Jako lepo ide, prosto nisam verovao da je 1.6 motor. Isla je i po 220km/h po cajgeru
-
1 pointI kod nas nikada neće biti svi operativni. Ok, kada su manji brojevi aviona u pitanju, moguće je dohvatiti malo veće procente, ali kod nas u idealnoj situaciji teško da će biti preko 70%-80%. Ili, možda neki drugi pricenat? I taj procenat kad bi bio - ispalo bi odlično. Naravno, potpuno je normalno da uvek imaš neke avione na redovnim proverama, pregledima, ili da imaš manje tehničke probleme koji se rešavaju u toku istog letačkog dana ili za dan-dva...i to sve obori procenat. Ne valja ako se procenat obori zbog nedostatka delova, odnosno uopšte finansijskih sredstava za održavanje. Od naših 14 (jednog lepog dana u budućnosti kada svi budu u SRB, svi budu remontovani, modernizovani i predati jedinicama): - 2 komada dežuraju - 3 dvoseda se koriste za obuku/nalet/ - ostade ih 9...od toga nemoguće je da budu svi operativni svakog dana tokom svih 365 dana u godini (kao ni oni gore pobrojani)...neka ih bude 3 na redovnim proverama i održavanju. Faktički, tako nama od 14 ostade 6 aviona MiG-29 (u najboljem slučaju) za, što bi se reklo, redovne potrebe VS.
-
1 point
Opet japanac
PremieRacing reacted to Ticma for a post in a topic
Hahaha sada ce da se smiri valjda [emoji23]
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".