Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/12/18 in all areas

  1. 6 points
    shomispc

    Cene goriva...

    U to ime
  2. 2 points
    nekad ......... i sad ............
  3. 2 points
    rkoma1986

    Funny photos

  4. 2 points
    Ivan

    Cene goriva...

    Naravno, pre par meseci smo prilicnom vecinom potvrdili da nam cena izuzetno odgovara.
  5. 2 points
    viper

    Cene goriva...

    Ma nije moguće da su im plate veće, poslaćemo im ovog stručnjaka da ih ubedi da se lepo živi sa 200 evra.
  6. 1 point
    Limitiran, luksuzan i raskošan, Bugatti dolazi sa višemilionskim dolarskim cenama za svoj elitni status. A i proces kupovine može biti jednako ekskluzivan kao i sam automobil. Nazvan ''Molsheim Ekperience'' (iskustvo u Molzajmu), unapred kvalifikovani potencijalni kupci su gosti u Bugattijevom štabu u Molzajmu u Francuskoj, na jedan dan. Među brojnim mitovima i anegdotama koji se vezuju za Bugatti, jedan od najinteresantijih kaže da je osnivač Etore odbio da proda ijedan svoj automobil neimenovanom kralju zbog njegovih loših manira za stolom. Posle obilaska kompleksa, uzimaju Bugatti na test vožnju pre nego što uđu u salon kupaca brenda kako bi kreirali prema svojim potrebama i željama prilagođeno vozilo. Trenutno su na prodaju Bugatti Chiron i Chiron Sport, koji koštaju 2.9, odnosno 3.26 miliona dolara, a biće ih proizvedeno još samo 200. Brend je daleke 1909. osnovao Etore Bugati, a ekskluzivne modele njegove kompanije poseduju najveće svetske zvezde poput fudbalera Kristijana Ronalda, repera Džej-Zija, boksera Flojda Mejvedera, pevačice Bijonse… U Chiron Sportu se nalaze jednokaratni dijamanti u membranama zvučnika, najveće LED ambijentalno osvetljenje, 16 vrsta kožnih obloga sedišta i unutrašnjosti. U Bugattijima nećete naći plastične detalje, čak su i ventilacioni otvori napravljeni od legure titanijuma i magnezijuma. Lako se može nazvati delom visoke mode, biće napravljeno samo 500 jedinica, a već je 300 prodato. Jedan kupac se žalio da njegov Bugatti ne može da upali zbog hladnoće. Iz Bugattija su mu poručili da ako može da priušti Bugatti, može i da priušti garažu sa grejanjem. Preostalih 200 će biti u podaji do druge polovine 2021, potvrdio je predsednik Bugattija Štefan Vinkelman. Iz Bugattija poručuju da njihov prosečak kupac ima ličnu kolekciju automobila od 42 vozila i dva privatna aviona, između ostalog. Više od 50% kupaca Chirona su prvi put vlasnici Bugattija, što je i bio cilj dizajna ovog modela, kao i njegovog prethodnika Veyrona. Polovina Chirona je kupljena na neviđeno, otkrila je direktorka komunikacija francuskog proizvođača superautomobila Manuela Hene. Ali, potencijalni kupci koji pre toga žele da ga probaju, prolaze kroz ''Molsheim Ekperience'' u dvorcu Sent Žan. Kvalifikovani potencijalni kupac stiže avionom u Molzajm, rodno mesto i sedište Bugattija, u srcu Alzasa, francuskog regiona na granici sa Nemačkom i Švajcarskom. Bugatti osim njih poziva i prethodne vlasnike Buggatija, onih koji su kupili Veyron i druge kvalifikovane kupce, ali su nemi za detalje potpunog procesa provere. Iz kompanije tvrde da u proseku imaju dvojicu potencijalnih kupaca iz Severne Amerike mesečno, koji učestvuju u ''Molsheim Experience'' procesu. Učesnici u procesu u Bugattijevom dvorcu uče o istoriji kompanije i posmatraju jedinstvenu umetničku kolekciju porodice Bugatti. Etore je dizajnirao određene hirurške instrumente za svoj dobrog prijatelja koji je bio profesor u bolnici u Strazburu. Ti instrumenti se i dan danas koriste i mogu da kupe. Takođe imaju priliku da uživaju u klasičnim, starinskim Bugattijima. Mogu čak da voze Type 35 iz 1926. Jedan od najvažnijih modela u istoriji Bugattija zabeležio je više od 2.000 pobeda i podijuma u trkama, što ga čini jednim od najuspešnijih trkačkih automobila u istoriji automobilizma. Kupci obilaze i zgradu Atelier, jedinu modernu građevinu u Bugattijevom kompleksu, koja ima oblok ''makarone'' poput logoa brenda. Upravo na tom mestu se ručno sklapaju Bugatti automobili, precizno i detaljno na osnovu ličnih specifikacija koje je tražio svaki kupac. Kupci mogu da naprave pauzu za odmor i popiju čaj u istorijskoj zgradi Orangerie, jedinoj koju je u komplesku dodao Etore Bugati, koja je pažljivo obnovljena 2009. kao deo 100. godišnjice Bugattija. Tu je stacioniran i tim ''letećih doktora'', spremnih da u svakom trenutku odu u bilo koji deo sveta i servisiraju automobil kako bi osigurali da zadrži svoju vrednost. Nakon obilaska kompleska, kupci izlaze sa Chironom na otvoren put uz prisustvo iskusnog vozača. Po povratku u sedište Bugattija, kupci uz pomoć dizajnera automobila prave ličnu konfiguraciju za svoj jedinstveni primerak Chirona u Costumer Lounge objektu. Mnogi kupci koji dođu odluče se da uzmu dva Chirona - jedan za svoju kolekciju, drugi samo za vožnju. ''Svako ko je ozbiljno unapred razmišljao o kupovini Bugattija, to je na kraju i uradio'', rekao je zvanični test vozač kompanije Pjer-Anri Rafanel. preuzeto sa - b92.net
  7. 1 point
    vvarnica

    P: Alpine CD/MP3

    Prodajem Alpine CD/MP3 plejer, dosao sa kolima u OK stanju. Radi i pusta MP3 diskove. Ima euro jack. Cena 1500 dinara. Kontakt PP ili na broj 064/8224144
  8. 1 point
    neshaoct

    Menjači - manuelni vs automatski

    Kreisel Electric donosi revolucionarni dvostepeni automatik za E vozila Kada se radi o električnim automobilima, njihov menjač ne može ni da privuče pažnju kao motori. Nakon svega, ne postoji ništa spektakularno u menjaču sa jednim stepenom prenosa. Međutim, ovde bi stvari uskoro mogle da se promene. Australijski specijalista za električne baterije i motore, ''Kreisel Electric'' uskoro bi mogao da lansira automatski dvostepeni menjač za električne automobile. Pitanje je da li postoji potreba za ovakvim pristupom, ali uprkos tome, osnivači ove kompanije, braća Markus Filips i Džonatak Kreisel, svakako smatraju potvrdno. A, upravo tu stvari postaju veoma zanimljive. Automobil nazvan Porsche 910e, predstavljen na sajmu tehnologije Techno Classica Essen 2017, predstavlja veoma moćnu mašinu i razvija stotku iz mesta za samo 2.5 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 300 km/h. Ovakve performanse zahtevaju poseban pogonski sklop, tako da je ''Kreisel Electric'' razvio esencijalne komponente samostalno i učinio da one stanu ispod male karoserije klasičnog trkačkog automobila kompanije Porsche. Upravo tako je i automatski dvostepeni menjač spreman za proizvodnju nastao. Sa integrisanom arhitekturom pogonskog sklopa, posebno razvijenog od strane brenda ''Sala Drive GmbH'', menjač je dizajniran za visoke performanse i velike količine obrtnog momenta. Automatizovani dvostepeni menjač uparen je sa dva električna motora, koji kombinovano stvaraju 483 ks i 770 Nm obrtnog momenta. Tako da, osim što garantuje unikatne vrednosti ubrzanja i maksimalne brzine, ovaj menjač predstavlja konekciju između pogonskog sklopa visokih performansi i odgovarajućeg i ultra lakog baterijskog pakovanja. Baterijsko pakovanje poseduje litijum-jonske jedinice od 54 kWh i razvijene su posebno za ovo vozilo za koje kompanija garantuje da poseduje prelazni opseg veći od 350 kilometara sa jednim punjenjem. Ova električna konverzija Porsche 910e modela košta milion evra, tako da nikada neće stići do većine smrtnika, ali Kreisel braća tvrde da dvostepeni menjač poseduje višestruke namene. Kako kažu, on može izdržati maksimalnih 805 ks i 900 Nm obrtnog momenta, ali takođe može biti adaptiran nešto skromnijim vozililma, srednjim i malim kombijima, ali velikim kamionima i autobusima, takođe. preuzeto sa - Auto Blog
  9. 1 point
    neshaoct

    Više nije bitan motor, nego displej?

    Jaguar Land Rover: Najnovija multimedija u retro pakovanju Veliki proizvođači multimedijalne opreme za automobile, među kojima je i ''Becker'', poznati su po proizvodnji uređaja koji su namenjeni starovremenskim modelima iz bliže i dalje istorije. Ideja je da se po svom dizajnu i estetici uklope u komandnu tablu iz svake epohe ali uz primenu najnovije tehnologije, među kojima su bluetooth konekcija, USB konektori, navigacija i digitalni radio. Toj ekipi se pridružuje i kompanija Jaguar Land Rover, koja je pustila u prodaju seriju multimedijalnih uređaja za starije modele ovih brendova. Tako možemo da vidimo čuveni Jaguar E-Type sa radijom koji ima displej na dodir dijagonale 3.5 inča, ali i navigaciju sa 3D mapama. Zvanična cena je 1.200 britanskih funti, odnosno oko 1.350 evra. preuzeto sa - Auto Blog
  10. 1 point
    bluboki

    Moj italijanski turbo poni.

    Bilo je davnih dana, kada je izbacio 151ks sa 360nm Tad je jos to trpelo skoro pa fabricko kvacilo, sad kvacilo od malo ozbiljnijih auta ne trpi Ujedno i razlog zasto se jos nije izmerio (jer klizne olako od 2 do 3.200 obrtaja, na opterecenju, a tako se jelte meri)... Resim kvacilo, merimo, pa ide turbo od Impreze, vozi se neko vreme da se sve "slegne", pojaca se i merimo
  11. 1 point
    Sedla

    Fiat Stilo - kočnice

    I verovatno si jedan od onih koji misle da se ulje u menjacu nikada ne menja, kao ni servo ulje... (ok, Stilo ima elektricni servo, ali pricam o vozilima koja imaju hidraulicni) Ne mogu da shvatim ljude, ajde sto ne znaju, ali i kada pokusas da im objasnis, gledaju belo kao da pricam o kvantnoj fizici. Cak sam imao slucaj gde mi je covek rekao "... Otkad se ulje u menjacu menja, gde si to cuo?!?“ Aaaarrggh!!!
  12. 1 point
    Kuvalja

    P: Hrom poklopci retrovizora

    A koliki je popust? Pravilo foruma je ti dobijes besplatnu reklamu ali moras dati obavezan popust koji dogovoris sa administratorom. Ukoliko ne dogovorite brisem oglas.
  13. 1 point
    Pusti se farova sada.Ocekivao sam ulickan motorni prostor.P.S ipak si deda,pa mozda je do godina to
  14. 1 point
    Opasan [emoji41] Gde si radio farove deda? Da ne idem u nazad [emoji4] Sent from my 3310
  15. 1 point
  16. 1 point
  17. 1 point
    integralac

    Vicevi 120%

    -Sta radite vas dvojica tu!? -Puskaramo, kapetane. -Kako puskarate, kad su vam puske uz drvo? -Pa lijepo, malo ja pusim Hasi, malo on mene kara. ---------------------------------------------------------------------------- Krenuo Milojica na stocni vasar sa dve svinje. Nailazi Radojica. Radojica: Bre, Milojice, kud si krenuo sos svinje? Milojica: U, bre, Radojice, ki da ne vidis! Vodim ovu levu na pazar. Radojica: A ovu desnu? Milojica: I nju! Kratak tajac, pa novo pitanje. Radojica: A kol'ko su ti teske svinje? Milojica: Ova leva, 150 kila? Radojica: A desna? Milojica: I ona. Malo duzi tajac. Radojica: A sa cega si 'ranio svinje? Milojica: Ovu levu s kukuruz! Radojica: A desnu? Milojica: Isto s kukuruz. Radojica napreze mozak, ceska se po glavi. Radojica: Bre, Milojice, ti kanda, meneka, zajebavas!? Milojica: Ma jok, bre! Samo 'ocu ti kazem da je ova leva svinja moja. Radojica: A desna? Milojica: I ona!
  18. 1 point
  19. 1 point
    Mijailović P.

    Protest zbog cene goriva

    To krađa?! [emoji12] Nek' pogledaju , bolje nego da dođu, u Srbiju da vide šta je krađa. sa TT
  20. 1 point
    Ivan

    Kodovi za originalne audio uređaje

    Pokusaj sa 4165.
  21. 1 point
    totti

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    DGĆP [emoji3]
  22. 1 point
    totti

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Šta je ovo? [emoji848]
  23. 1 point
    Ticma

    Sasvim ''običan'' GP EVO

    Verovatno si ga ti oprao [emoji39]
  24. 1 point
    Milutinac

    Funny photos

    Belgijska policija je dobila Tesle. Generator je na...dizel
  25. 1 point
    totti

    Vicevi 120%

    Otišao ciga kod doktora: -Doktoru, mnogo me bolu stomak, ne mogu više da izdrzim. A doktor pita: -A kakvi su vam simptomi? A ciga odgovara: -Pa dobri su nam simptomi, najviše volimo Barta i Homera.
  26. 1 point
    beli82

    Fiat Stilo - kočnice

    Slažem se sa Nešom 100%. Naši vozači a bogami i dosta majstora tvrdi da se kočiono ulje nikada ne menja i da je to samo bacanje para, a kada zabodeš tester u posudu i pokaže crvenu lampicu, znači da je ulje upilo vlagu iz vazduha i da postoji opasnost da izgubiš kočnice prilikom naglog kočenja. Verovatno je milion puta prežvakana tema ali našim ljudima moraš milion puta da ponoviš: Ako je proizvođač napisao da je to ulje hidgroskopno tj da upija vlagu iz vazduha, znači da se vremenom procenat vode u ulju povećava. Kada se kočnice greju, ta voda ključa, stvara se vazduh u sistemu i kočnice ne rade svoj posao. Zato je veoma bitno da se kočiono ulje menja redovno, otprilike na tri godine ili prema rezultatu testera koji pokazuje prisustvo vlage u ulju. Male su to pare za čuvanje glave na ramenima... Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...