Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/26/18 in all areas

  1. 7 points
    Ono kad ti ne treba fensi tablica da bi privlačio pažnju...
  2. 4 points
    bane1321

    Sedišta za decu

    @marko.jovanovic Samo što je tad bilo duplo manje auta, dve trećine manje budala i nikom nije bila muka da prepešači kilometar do prodavnice!!!
  3. 4 points
    neshaoct

    Lancia Lybra 1.9 JTD

    Bimaxove teme se ne računaju
  4. 4 points
    totti

    Alfa Romeo 159 SW by IrenaHGT & neshaoct

    Ono kad imaš jaču vezu u Mup-u za tablice...[emoji41]
  5. 3 points
    neshtry

    Sedišta za decu

    Tema je zapravo jako ozbiljna i dobro je da delimo iskustva.Nisam samo jednom video posledice ne vezivanja dece u vozilu(na žalost!)...Skoro se Škoda Superb kod mene zabila u traktor,deca ne vezana,devojčice od 10tak godina...dete od 10 godina napred a ne vezano! Ne vidim zašto bi mi očevi bili manje roditelji od majki...
  6. 2 points
    totti

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Eto ti sad... imaš fobiju od DPF-a, a nemaš od MultiAir-a [emoji3]
  7. 2 points
    Ivan

    FIAT Bravo 1.9 M-JET SPORT 150hp 2007

    Pozdrav i dobrodosao na forum . Jedno od pravila je, posto je u ovom podforumu predvidjeno predstavljanje vozila clanova, da to ne bude svastara u kojoj ce se pitati sve zivo. Vec za sve to postoje odgovarajuce tehnicke teme. Razlog je jednostavan - preglednost foruma i tema, lakse pronalazenje odgovora, itd... I za Brava ces tesko pitati nesto sto vec za sve ove godine postojanja foruma (a to je skoro puna decenija) nije obradjeno, tako da ti je najjednostavnija opcija da koristis Search foruma i tako najbrze nadjes odgovor. Pa ako vec tako nesto ne postoji, nastavljamo diskusiju u odgovarajucoj temi (ako postoji) ili se otvara nova. Eto, samo par drugarskih sugestija. Za podesavanje potrosnje km/l -> l/km (a ide preko boarda), imas sve objasnjeno u korisnickom uputstvu, koje bi trebalo bar da prelistas: https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/other/Nuova_Bravo/Nuova_Bravo_SRB.pdf U tom podforumu imas i ostala uputstva - za navigaciju, Blue&Me, sistem ozvucenja, itd...: Prava stvar za samostalne radove je eLearn koji ti od srca preporucujem da skines - objasnjeno sve oko detalja, odrzavanja, sema, ozicenja, komponenti: Za tvoja ostala pitanja - zatvaranje EGR, odgovarajuca tema: DPF filter, odgovarajuca tema: Za sva pitanja, tu smo da pripomognemo ako bilo sta zatreba . Da te masina dobro sluzi, puno bezbriznih kilometara ti zelim!
  8. 2 points
    beli82

    Lancia Delta

    Ja se kod velikog servisa vodim marfijevim zakonom. Vodena pumpa je mali trošak ako je menjaš pri velikom servisu. Kažem mali trošak jer će ako je ne zameniš skoro uvek da te izda u nekoj vuko*ebini. I onda ćeš da plaćaš ponovo ruke(i to verovatno dosta skuplje kod najbližeg majstora, uz upitan kvalitet radova), plus plaćaš šlepovanje i izgubiš dan-dva koje si planirao da provedeš uživajući negde van grada...vodena pumpa nije vredna ni para ni živaca da je ne menjaš na velikom servisu. Naravno, ima onih koji nikada nisu imali taj maler ali smatram da nije vredno rizika. Moram da dodam i da se zgražavam izjava majstora koji ne menjaju pumpu i tvrde da se ona ne menja dok ne crkne.
  9. 2 points
  10. 2 points
    Majstor_Paja

    Lancia Kappa 2.0 20v Turbo

    Dobila osvezenje, ispolirana pre par dana. Dosta bolje nego sto je bilo
  11. 2 points
    Juce ispao od alfe 3.2 Gta za 20 hiljaditih za polufinale,vozili egal celu trku i na pustanju gasa da ne bi probili on izadje za malo brze jbg...vozio sa losim gumama...danas full slik pa cemo da vidimo...ne mogu sa ovim gumama da uhvatim auto pola staze,prva druga samo potpisuje...
  12. 2 points
    dach@

    F1: Belgija 2018

    Ferari bas nema sreće
  13. 2 points
    Zadovoljan sa turtle wax lether
  14. 2 points
    @Lybra 1.9 JTD Nije moralo nista da ga isprazni. Desava se da akumulator jednostavno umre u nekom trenutku. mislim, ne kazem, mozda jeste nesto sjebalo aku u toku noci, ili alternator ne puni kako treba, a mozda je samo akumulator odsluzio svoje. Svakako proveri i punjenje, pa ces videti...
  15. 2 points
  16. 2 points
    Šta tu ima da se shvati. Mi smo, generalno (iako ne volim da generalizujem) bolesni kleptomani i korupcijaši. Društvo je tako, krivo nasađeno i popravka je teška i dugotrajna, ako i postoji mogućnost za to. Svi bi da ušićare malo, pa makar i 'ebeni šraf da metnu u džep. Umreću a neću dočekati da vidim čojstvo i poštenje.
  17. 2 points
    bane1321

    Sedišta za decu

    Ova tema je prava prilika da istražimo svoju ženstvenu stranu!!
  18. 2 points
    @neshaoct Ma radi. I forica je pustis muziku, spustis krov, i lagano, bas letnja uzivancija. I da sam otisao u Holandiju ili Belgiju, bio bi skroz ok. Medjutim, kad dodjes do brda (a Kefalonija ih je puna! ), situacija se iz korena menja. Nece uzbro i kvit! DUSE BEZ! Vozio sam ja i punta sa 60 konja, i stizao svuda, ali ovo mi deluje jos slabije. Navikao se ja na moje diZLO i obrtni momenat!
  19. 1 point
    Totti, nisam siguran da će te mlađi naraštaji razumeti Bitno je da se hejtuje VW, a sami ne znaju zašto.
  20. 1 point
    Diskretan konac po sedištu, volanu ili ručici menjača - ok. A sve ovo ostalo mogu da svarim jedino u legendi, sa kariranim motivom [emoji3]
  21. 1 point
    totti

    Funny video / zanimljiv video

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  22. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  23. 1 point
    Djuk85

    Sedišta za decu

    Naucio sam na brzinu posle
  24. 1 point
    vicent

    F1: Belgija 2018

    Jbg, volim ja i bilijar ali trke su mi mnoogo zanimljivije.
  25. 1 point
    MS PK

    VUKAJLIJA

    Evo ti poster, ne drami Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  26. 1 point
    knezevic76

    Sedišta za decu

    Zato što smo MACHO nacija!
  27. 1 point
    neshaoct

    Zašto Amerikanci ne vole VW Golf?

    @N.N. like this
  28. 1 point
    @Smireni Mooožda važnija dilema je da li menjati i zamajac zajedno sa setom kvačila (kad se već radi), ili ne. Cene: Možeš ovde sam pogledati: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68872-online-katalog-euroauto/ Pošto nije kritično ništa, možda je moguće sačekati još malo, odvojiti nešto novca na stranu, pa rešiti onda obe stvari (set i zamajac). Naročito ako planiraš da auto ostane kod tebe još neko vreme, da onda ti i uživaš.
  29. 1 point
    neshaoct

    Funny video / zanimljiv video

    Yoga partner
  30. 1 point
    Ma samo parkiraš dupetom ka suncu i nikakav problem. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  31. 1 point
    15.000 sa ugradnjom platio pre 5 dana kod Ivanica.
  32. 1 point
    Imam utisak da su te osobine u ovoj epohi zabranjene. I korišćene mozga. Mi ima da slušamo i da radimo!
  33. 1 point
    Evo, juce sam seo u svoj novi auto 500L. Zapravo, sam fiat je star 2 godine, ali sa obzirom da do sada nisam imao kola mladja od 10 godina, za mene je kao ispod cekica. Vozio sam se i prckao juce prakticno ceo dan da ga upoznam, pa evo nekih preliminarnih utisaka. Da krenemo od uslovno receno mana, posto nema mnogo da se kaze: 1) ubrzanje je k'o mrtav konj. Naravno, izasao sam iz citroen VTS modela i seo u fiat, a vozikao sam se i sa mercedesom C320, pa je uporedjivanje krajnje besmisleno ali ipak bih hteo da kazem da ljudi koji zele da nesto preticu u gradu i na putu, i kojima se bas ne svidja sto se preko 150km/h stvara buka u kabini, i sto preko 130 ubrzava kao da ne ubrzava, neka odmah traze dalje, ovo nije za njih. Ja sam na srecu svoje lude godine prosao bez udesa, i sad mi ne pada na pamet da vozim bilo sta preko ogranicenja, pa cak i ispod toga. 2) Prilikom prolaska razigranih vozaca AMD vozila i cika koji voze svoje slepere 150km jer su skinuli blokadu na 90km, usled spleta visine vozila, mekih amortizera i naleta vetra auto se malko klati levo desno kao brodic. Nije nista strasno, daleko od tog da ces izgubiti kontrolu nad vozilom, ali malko se oseti (k'o je vozio spaceka i reno 4 ce znati o cemu pricam, sa tom razlikom sto su se ovi njihali jos kilometar posle toga, a ovde traje samo trenutak mozda jedno dva ljuljkanja. 3) Ovo po meni nije mana, ali sam video da neki imaju zamerke. Naime, 6 brzina su zapravo 5 brzina plus brzina za pokretanje iz mesta. Gledajte na ovo kao na kamion. Zbog tezine i velicine auta, a zbog motora od 1400 cm3, uveli su brzinu koja sluzi da se pokrenes iz mesta na ravnom i na uzbrdici, a da ne ludujes sa gasom i obrtajima. na nizbrdici, ili recimo prilikom prelaska preko lezeceg pandura nema uopste razloga da se ubacuje u prvu, ladno se prolazi drugom. Samo se treba malo navici da ti je treca brzina zapravo druga, cetvrta treca itd. 4) poslednja za sada, ali najveca zamerka koja, sasvim sam siguran, nema mnogo veze sa Fiatom ali ima svakakve veze sa nasom drzavom je ta sto u zemlji koja zapravo proizvodi 500L ne moze da se skine aplikacija Uconnect LIVE, koja sluzi za pravo povezivanje vaseg smart telefona/sata/tableta itd sa racunarom u kolima. Znam, znam, moze preko "plavog zuba" da se konektuje i da se skine imenik, da se prica preko volana, da se cak i pusta deezer i youtube muzika, medjutim preko aplikacije moze neuporedivo vise toga da se uradi, sto je ujedno po meni jedna od glavnih prednosti modela, jer za pare koje vam trebaju za 2 godine star fiat 500L nema sanse da kupite iole slican auto bez da je 4 godine star, a verujte mi racunarska tehnologija od pre 2 godine nema veze sa onom od pre 4-5. Stariji modeli od 2013 nemaju cak ni USB prikljucak pa vidite. Ovo me je bas isfrustriralo, stvarno sramota za drzavu koja je pukla tolike pare da dovede fiat ovde, a onda ne moze da kaze pljackasima iz mobilnih kompanija da skinu sapu sa monopola na mobilnu telefoniju bar sto se ove aplikacije tice. Tako da nazalost, USB za sada sluzi kao punjac za telefon, a ozbiljno se razmisljam oko kupovine VPN-a. 5) pored USB ulaza postoji mala nisa koja je valjda predvidjena da se tu stavi mob. novi telefoni nema sanse da stanu kako treba. Dobro, malo cepidlacenje, al bez kupovine kineskog drzaca, prvo pogodno mesto je izmedju dve kasete kod suvozaca. 6) na prostoru izmedju prvog i drugog reda gde obizno stoji izduv klime za drustvo pozadi, ovde nema nista. Mozda je na nekom drugom mestu, ili jednostavno duva odnapred a ti otvori prozor ako ti je i dalje vruce. Mozda je to i neki dodatni paket opreme ne znam. 7) na mom modelu nema da se elektronski uvuku retrovizori kad je parkiran auto, nego mora po seljacki. mozda je opet do moje opreme. 8) ribe se nesto ne lepe za sajbnu 9) sto se tice odrzavanja, posto sam proveo samo jedan dan za volanom, ne mogu nista da kazem, to cemo drugom prilikom :). Prodavac se kleo i pokazivao sve racune iz ovlascenog servisa gde mali servis kosta 7000 dinara sto je presmesna cifra sa obzirom recimo da mi je ortak za toyotu prius za redovan servis platio 77.000 dinara. E, a sada sreca, sreca, radost. 1) Auto je ko brod. Juce su dvoje kolega od preko dva metra seli jedan iza drugog bez ikakvih problema ili neke nelagodnosti i krivljenja nogu i glava. Imao sam srecu da vozim i kombi reno traffic, mogu reci da se u 500l osecam prilicno slicno. U mercedes C320 sam morao da ulivam svoju stomacinu jer jednostavno nema mesta izmedju vrata i volana, ovde lepo ko debeli gospodin otvoris, udjes kao u stan, upalis, vozis. Onaj iza tebe ne mora da bude laksi od 50kg, moze da sedne ko hoce. Malo me je vatala muka u saobracaju u mojim sportskim modelima kada se ispred mene umuva sifonjer od automobila pa onda ne vidim nista ispred, a sad sam ja taj sifonjer :). Ljudi u dzipovima mnogo ozbiljnih cena ne sede nista vise nego mi kmetovi u 500L. Preko neravnina i rupa kao ladja, za razliku od ovih predjasnjih gde je osecaj kao da naletis golim dupetom na kamen. Preglednost me malo plasila, medjutim sve se vidi savrseno. Dok sam vozio reno megan imao sam utisak da sam u bunkeru, ovde vidis kao u svetioniku. U krivinama mora covek da se navikne, imas utisak kao da klizis iz sedista. Razlog je taj sto su mi se butine i noge do sada prelivale preko naslona na vratima, pa nisam ni omao gde da klizim kao u formuli. Sada ima lufta koliko hoces, pa otud taj osecaj, medjutim vise je u glavi nego sto stvarno klizis po sedistu. Ima i veze sa tim sto verovatno nije predvidjen da udjes u krivinu sa 70 umesto sa 40. 2) Za te pare, odgovorno tvrdim, nema sanse da nadjes ovakvo plovilo po putu a da bude isto godiste. U njegovoj klasi, najjeftiniji modeli (naravno, ne racunam kineske i indijske) su najmanje 2 godine stariji. Niko ne moze da me ubedi da je auto 2 godine stariji bolji. Naravno, bolji je mercedes, ali on za te pare nema cak i 8 godina stariji. 3) sve sto imaju skuplji modeli u smislu multimedije, tempomata i drugih dzidza bidza ima i ovaj model. Recimo u mecki C320 iz primera koja je skuplja i 2010 godiste, nema ni aux ulaz a kamoli usb. Preko bluetootha moze samo da se razgovara nista vise. Nema nista lepse nego kada ti auto kaze da ti je stigla poruka i onda krene da cita na engleskom poruku na srpskom jeziku. To mozes da slusas umesto radija :). Naravno jos jedna bruka drzave, zasto nisu izdejstvovali da stave i srpski jezik u 500L nije mi jasno. Meni licno nije nikakav problem, ionako bolje razumem tehnologiju kada je na originalnom engleskom nego kada je mali perica zaposlen preko veze prevede na srpski, ali napacenom narodu kome izbija zila ludara na glavi dok cita sportski zurnal sigurno jeste. Evidentno je bilo i u mom primeru koliko narod ne obraca paznju na ovaj bitan segment. Da, povezali su svoje telefone preko bluetootha i skinuli imenike (naravno nisu ih izbrisali), ali osim toga niko nije ni pipnuo nijednu drugu opciju. 3 radio stanice memorisane, nekoliko telefona za razgovor, i dosta bato. 4) U gepeku mozes da kupis onaj platneni bazen na buvljaku i da stavis deci da se brckaju dok putujete u grcku. Ima cak i dodatna polica u gepeku, znaci staje i paradajz i lubenice, i praziluk, ma sve sto je realno potrebno za plazu u grckoj :). 5) ne vidim nigde da je nesto isfuserisano. Ko je seo u daciu ili cak i skodu znace o cemu pricam. Nije se bas stedeo svaki dinar. Hvala radnicima u kragujevcu sto su svojim dohodcima od 300 evra doprineli da bar auto bude kvalitetan. 6) Kupujmo domace. Ovde je postojala servisna knjizica, auto je uzet na lizing, u istoj kuci je i kupljen i odrzavan i onda prodat. 73.000 kilometara mi zvuci sasvim realno za 2 godine star auto. Kod uvoznih automobila starih 10 godina, koji su svi od reda presli izmedju 170k-200k po deklaraciji, mogu samo gromko da se nasmejem. Nema tu auta koji je presao manje od 400k, nego nasi ljudi ne shvataju da na zapadu se auto vozi svaki dan i to ne samo do posla, a i taj posao nikako nije na 10km od kuce. Auto u inostranstvu koji je presao manje od 30k godisnje je prava retkost, ali zbog cene nasi kupuju automobile koji su presli 40k-100k za godinu. 7) Ko je stavio cruise control u ovaj auto, treba mu dici spomenik. Opet moram da spomenem mecku c320, namestim cruse na 80, pritisnem pri brzini od 40, on me zalepi za sediste i za 1 sec sam na 80. To sto je sleper ispred mene nije bitno. Posto 500l ne moze da te zalepi za sediste cak i da hoce ovo je prava uzivancija. 8) Kad sam video dugme za iskljucenje kontrole stabilnosti, odusevio sam se. Ne zbog toga sto mi auto dopusta da ga ipak prevrnem na krov ako ja to hocu, nego sto postoji kontrola stabilnosti. Malo ide na zivce dosadna zvonjava sto vozim bez pojasa, kako svi pravi srbi rade, ali navici cemo se i na to da prvo vezem pojas pa onda krenem. 9) Uvece, kad upalis farove, izgleda ko broadway. sve se vidi i pri nultom polozaju svetala napolju, ali bajo, kad ga odvrnes na max, pa krenes da vozis iza sirotilje u jugicu, pa oni onda krenu da masu rukama i da spominju trece koleno, jer nista ne vide a na retrovizoru nemaju zatamnjenje naravno, e to bato nema cenu. 10) Malo je verovatno da je vlasnik pre tebe bio taksista. 1.4 motor, benzin, nema auto gas, trosi u proseku 7.5 litara (zaboravi na pricu od 6.2l), sto ce nekima mozda biti mana ali ja sam sve jedno vozio automobile koji su trosili 9+ litara tako da je meni plus. Oces komfor, klimu, i sve ostalo za 3l na 100. Ne biva to. Sve u svemu da ne davim dalje, ja sam najpozitivnije iznenadjen koliko je auto dobar. Naravno moj ukus je moj ukus, ne znaci da ce se dopasti drugima, ali ako te nije briga za trkanje autoputem sa BMW-ovima i sto ebiga nece bas da vuce od 150-200, a treba ti nesto prostrano i kvalitetno a realno umereno skupo. Naravno ostaje da se vidi sta ce sve da krene da crkava i kolko ce to da me kosta u narednom periodu, ali i o tome cemo posle nekog vremena :). Izvinjenje na kraju za kilometarski post ko je smogao snage da cita do kraja.
  34. 1 point
    Martin

    Sedišta za decu

    Moderatori da reaguju i pre imenuju forum u Fiat-Lancia-Ana-Club Serbia :-)
  35. 1 point
    @bane@

    Sedišta za decu

    Imam redovno se voze u gepeku, a kad je lepo vreme onda na krovnom nosaču. Ne nerazumem čemu tolika rasprava u sitna crevca, od aktivne i pasivne bezbednosti vi polemišete jel udobno, nije udobno oće da piški da kaki, da li mu se sviđa crtać, hoće mu se ojesti guza... Ali ako vama odgovara samo raspali
  36. 1 point
    Za nov gradski auto koja bi cena bila recimo oko 3 ili 4000e dovoljno da izdrzi 5 godina bez limarijskih intervencija... i eto mene kao prvog kupca. Nije isto kad ga vozi privatno lice i javna preduzeca Nije isto kad je auto garaziran i kad stoji na ulici a pogotovo zimi kad se vozi pa se ne opere auto od soli i rizle itd itd... Inace mogu se sloziti da im limarija moze biti losija od konkurencije ali je zato cena daleko povoljnija. Bar bi dobar deo Srbije imao mogucnost da vozi nove automobile a ne da uvoze krseve po 15-20 godina stare. Mada mislim da su kinezi poradili dosta na limariji poslednjih par godina.
  37. 1 point
    zunto

    Posle Milisava...Opelo

    Uradjen veliki, mali servis sa remenicama...
  38. 1 point
    Pa i farovi koji se poliraju za dve crvene nisu od stakla Da je staklo u pitanju, ne bi ni propalo, matiralo, pozutelo i slicno... Pre 20-30-40god niko nije imao ove danasnje probleme sa farovima
  39. 1 point
    Prvi put čujem za ovo od majstora, da je kaiš pretegnut....
  40. 1 point
  41. 1 point
    Saint Gobain je za neka vozila -prva ugradnja- i mozes slobodno uzeti. Da li si zvao Ivanic da vidis sta oni imaju?
  42. 1 point
    Odlicno mi se pokazalo godinama unazad za enterijer Stila, pa uzeh da probam i na Sportu. Ne znam iz kog razloga, ali jedva nadjoh TurtleWax "Dry Touch" mleko za enterijer. Ako nekome zatreba info, ima ga u Auto Sportu u Zickoj, cena je 880 dinara. Kao i za ostalu liniju proizvoda, promenili su dizajn, tako da je ambalaza sada zelena (prethodni "Dry Touch" mi je imao i bolji miris): Na Stilu je bez problema islo na svu mogucu plastiku u enterijeru - fin i nenapadan miris, mat nijansa (nije ona dz, da sjaji), odbija prasinu, pogotovo je dobro bilo za gornji, hrapavi deo table. Za vlasnike Nuova Bravo savet - nikako ne nanositi na materijal odmah ispod prozora. Povrsina je hrapava i u kombinaciji nekog gumiranog materijala i to ne lici ni na sta kada se mleko osusi (probao na jednim vratima i posle skidao vodom) - za taj deo samo vlazna krpica. Gornji deo table je takodje "gumiran" ali hrapav u manjoj meri, tako da tu moze da ide, ali posle toga mora da se uglanca cistom krpom (sto stoji i u uputstvu generalno). Isto vazi i za imitaciju karbona na tabli, takodje mora jedno glancanje iza nanosenja, jer ostaju vidljivi "premazi" koje napravite krpom. Svi ostali delovi plastike - bez ikakvih problema (srednji i donji deo plastike vrata sa komandama, centralni tunel oko rucne i naslona za ruku, obloge oko nogu vozaca i suvozaca, obloge vrata i stubova, gepek...). Preporuka.
  43. 1 point
    silenci

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    njega ce da salju kod psihijatra
  44. 1 point
    Drugari, Samo da se javim da sam imao sličan problem skorije, i da sam ga za sada rešio, bez zamene brave (a nadam se i trajno). Auto je 2014. godište, iz januara, i kupio sam ga pre ~9 meseci polovnog. Pre 3-4 meseca desila mi se situacija da brava nije reagovala na signal za otljučavanje, ali je posle toga ubrzo proradila. Sve do pre nedelju dana, kada je do kraja zakucala, čvakao sam je sigurno preko 15 min, dok nije prvi put oslobodila. Na savet komšije, namažem je dooooobro tovatnom mašću i sad radi kao podmazana (i bukvalno ). Elem, moje razumevanje kako radi brava je sledeće (nisam otvarao da proverim, ali ko ima skinutu, verovatno može to da uradi) - unutra je mehanizam sa oprugom koja se nategne u trenutku zaključavanja 5. vrata, koja se oslobađa elektromagnetom (signal sa prekidača na gepeku) i odbravljuje vrata. Međutim, kako se brava ne podmazuje, tako i opruga zariba i nema silu potrebnu za odbravljivanje. Kao potvrdu ove teorije mogu da kažem da je brava odlično radila kada sam uspeo da otvorim gepek (100% otvaranja na većem broju pokušaja), u gornjem položaju vrata gepeka, sve dok je nisam ponovo zatvorio - istog trena je prestala da reaguje na komande. Ovo iznad se odnosi na situaciju pre podmazivanja, dok nakon podmazivanja opet radi u 100% situacija. Dakle moj savet vam je - probajte, debelo namažite i probajte da ubacite što više tovatne masti u mehanizam gde se vidi zub brave i javite rezultate P.S. Neko je gore pominjao šolje amortizera - i ja sam menjao jednu, na desnom točku na oko 85.000 km - deo je van garancije bio oko 2.500 RSD (+ ruke), italijanski, za fabričku ugradnju
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...