Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/20/18 in all areas
-
5 pointsJa sam šokiran
-
4 points
-
3 points
Alfa Romeo GTV Cup
hibi011 and 2 others reacted to Dragon for a post in a topic
Konačno ispunjen jedan od davnašnjih snova. Alfa Romeo GTV Cup Limitata No 092. Serija je iz 2001, mada se moja vodi kao 2002. Inspiracija je trkački model GTV, a ukupno je proizvedeno 419 primeraka, 239 2.0 TS, a ostatak 3.0 V6... Moja, nažalost, nema busso ispod haube, ali šta da se radi. Nije baš moglo da se bira. Imala je čudno putešestvije dok nije stigla do mene, stajala je godinu, možda i više, na oglasima. Čovek je uveče spustio cenu, ujutruo sam otišao da je kupim. Impulsivna reakcija. Prvi vlasnik kod nas je počeo sa sređivanjem, ja sam nastavio. Bilo je dosta ulaganja, a ima još. U planu je nabavka prednjeg spoilera koji je inače išao na ovaj auto, ali je njen smrskan u paramparčad. Generalno je u dobrom stanju, rekao bih da nema boljeg Cup-a u Srbiji... Inače, vožnja je prava uživancija, baš kao i što sam očekivao, leži fenomenalno, ponašanje na putu sjajno. Primetio sam da po krivinama ni mnogo ozbiljniji automobili ne mogu lako da joj pariraju... -
3 points
-
3 pointsZa tu sporu namernu voznju u levoj bih ispaljivao rakete ko iz betmobila. Ne kazem da sam trkac, al ako ocu da idem brze i da pravim prekrsaj pusti me, ima desna za ove sto postuju
-
2 pointsNatrcah na fonu, sa jednog od vikend vozikanja po majcici Srbiji (zumirao sam fotku da se bolje vidi). Peugeot 206 sa rukama:
-
2 points
Lybra Taxi
neshaoct and one other reacted to Sedla for a post in a topic
Pricam ja svima da je Examiner keva kada je dijagnostika u pitanju, ali niko mi ne veruje... Isao danas do Mladenovca u Fiat-Lancia-Alfa Romeo servis "Jakšić", da vidim sta je sa onom greskom za Air-bag... I uspesno reseno. Problem je bio u lpsoj konekciji, tj lose udzekan glavni dzek na centrali za Air-bagove... 15-20 minuta posla i 1500 dinara. Ali, vise nema gresaka na tabli! @danijel55Ipak nije bio dzek ispod sedista... -
1 point
Od Stila do Tipa
PremieRacing reacted to spaad for a post in a topic
Evo da se i mi predstavimo. Pošto su u pitanju dva auta idemo odjednom. Tipo je kuljen ove godine , benzin 1.4 95ks. Stilo kupljen 2008, 1.6 103ks. 2004 kraj je godište. Ovaj stariji me verno, bez greške služio do sad, a nadam se i još neko vreme. Prešao je po satu 130000km. kupljen je sa 50000km. Havarisala ga lakše gospođa Brigite iz Švice. Menjan mu je set kvačila , diskovi ,akumulator i redovno održavanje. Da nije tako krut (samo kad je prazan) bio bi za mene idealan auto. Onda je došlo vreme za novi. Opet sam se odlučio za Fiata, ali Tipa. Ovaj model mi se najviše dopao od svih koje sam gledao, a jedina bitna stvar po meni je da volite auto koji vam se dopada i odgovara vam.Tipo je od Stila udobniji, malo slabiji u ovoj mororizaciji. Potrošnja je tu negde, malo u korist Tipa. Pričalo se o upotrbi ovog motora u uslovima vožnje po brdskim predelima. Vratio sam se sa Zlatibora i mogu da kažem da je auto skoro identičan kao Stilo. Uspon od Užica do Zlatibora od 3000-4000 O/min , u 4 i 5-oj brzini penje od 80-100km/h bez probleme i klime.Meni sasvim dovoljno i upotrebljivo. Planiram kupovinu Zimskog seta felni i guma i to je za ovu godinu to. Na slici je potrošnja od ZR do Zlatibora uz 70km gradske vožnje. Što se tiče potrošnje ulja, na 4000km je potrošio 2dl ulja. toliko sam dosuo da opet bude max na meraču. Toliko za sad od mene. -
1 point
-
1 point
-
1 pointIscupao menjac, osovine, alnaser, skinuo kompresor, hladnjak ulja. Moram da premestim nosac filtera i drugog hladnjaka. Ide polako.
-
1 pointBrt, ne daj im da sedaju na krila i haube - iskriviće se. Lepa boja, šteta.
-
1 pointLada 4x4 Urban California Uvoznik Lade za Nemačku je tamošnjim kupcima ponudio specijalno izdanje legendarne Nive, i to pod nazivom Lada 4x4 Urban California. Radi se o verziji sa 5 vrata, 1.7 litarskim benzinskim motorom od 61 kW/83KS (potrošnja po fabričkim podacima iznosi 8,0 l/100 km), manuelnim petostepenim menjačem i naravno sa 4x4 pogonom. Vozilo u Nemačakoj košta 14.390 evra, a za tu sumu kupac između ostalog dobija i el. podesive retrovizore sa grejanjem, el. podizače stakala, prednja sedišta sa grejanjem, servo volan, alu točkove, branike u boji vozila, kao i dekorativnu grafiku na bokovima i haubi. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point
-
1 pointA imaj u vidu i da sigurno ima razlike i izmedju mog Stila sa pocetka produkcije i tvog Stila pred kraj proizvodnje . Zato svo vreme potenciram Stilo pre restyle vs restyle Sport - bas primetna razlika u voznji. + benzinac = mir & tisina @Dezurni Aj' sto mere u centimetrima, nego pazi ovo:
-
1 pointOsecam dozu ljubomore..
-
1 pointDa ima i iznad vozacevih nogu sundjer, kod mene. E to posle 2010 je mozda fora, ja sam pricao o 2007 kojeg drugar ima, takodje sport.
-
1 pointOdlicno mi se pokazalo godinama unazad za enterijer Stila, pa uzeh da probam i na Sportu. Ne znam iz kog razloga, ali jedva nadjoh TurtleWax "Dry Touch" mleko za enterijer. Ako nekome zatreba info, ima ga u Auto Sportu u Zickoj, cena je 880 dinara. Kao i za ostalu liniju proizvoda, promenili su dizajn, tako da je ambalaza sada zelena (prethodni "Dry Touch" mi je imao i bolji miris): Na Stilu je bez problema islo na svu mogucu plastiku u enterijeru - fin i nenapadan miris, mat nijansa (nije ona dz, da sjaji), odbija prasinu, pogotovo je dobro bilo za gornji, hrapavi deo table. Za vlasnike Nuova Bravo savet - nikako ne nanositi na materijal odmah ispod prozora. Povrsina je hrapava i u kombinaciji nekog gumiranog materijala i to ne lici ni na sta kada se mleko osusi (probao na jednim vratima i posle skidao vodom) - za taj deo samo vlazna krpica. Gornji deo table je takodje "gumiran" ali hrapav u manjoj meri, tako da tu moze da ide, ali posle toga mora da se uglanca cistom krpom (sto stoji i u uputstvu generalno). Isto vazi i za imitaciju karbona na tabli, takodje mora jedno glancanje iza nanosenja, jer ostaju vidljivi "premazi" koje napravite krpom. Svi ostali delovi plastike - bez ikakvih problema (srednji i donji deo plastike vrata sa komandama, centralni tunel oko rucne i naslona za ruku, obloge oko nogu vozaca i suvozaca, obloge vrata i stubova, gepek...). Preporuka.
-
1 point
Šoferšajbna i stakla, kupovina, ugradnja, reparacija
PremieRacing reacted to Ivan for a post in a topic
Zezam te ja malo , a ako vec planiras da ga prodajes... Jedino zna bas da smara nocu ako vozis neku duzu deonicu... A danju pod nekim uglom svetlosti da nervira. Generalno, za gumice/metlice brisaca nikada ne treba stedeti ili odlagati zamenu ako su pohabane... Ko ne plati na mostu... -
1 pointPazi, platforma i mehanika je maltene ista... Dobar deo elektronike takodje, plus je sto je lepo ispeglana. Ali je najveca razlika u enterijeru i voznji. Bas su se potrudili da ispeglaju brljotine sa Stila o kojima sam pricao i dok sam ga vozio i da mi je to najveca zamerka na onako robusnom automobilu. Dodatni plus je i sto je Sport enterijer, tako da je bas lep ugodjaj vec i kad se sedne unutra. Generalno deluje mnogo kvalitetnije i ususkanije u voznji i iza toga stojim . A Stilu spomenik i dalje dizem kako je perfektno sluzio punu deceniju , nadam se da ce ovaj visevazdusni posluziti bar kao deo toga.
-
1 point
Šoferšajbna i stakla, kupovina, ugradnja, reparacija
PremieRacing reacted to MS PK for a post in a topic
Radio je to kolega Rele iz SM. Idu neki specijalni praskovi i sta ja znam -
1 pointNesto sam to guglao za kolegu koji je izgrebao losim brisacima soferku na Meganu...i forumi i uopste gugl kazu da nije preporucljivo i da se i najmanjim pokusajima izmeni "dioptrija"...
-
1 pointMilutinov traktor za koji mesec
-
1 pointBas sam skoro opisivao situaciju na novom mostu gde je malo falilo da dodje do lancanog jer je batica zauzeo levu traku obe ruke na volanu i 50 na sat. Bmw bezi u desnu, iza njega kamion i ja jedva nekako usporih i pobeze u desnu... Ovaj ostade sam u levoj. Da sam mogao izbacio bih one eksere ko u filmovima
-
1 point@dekirs evo ti primer jednog zenskog vozaca koji misli da dobro vozi: "ja cu u gradu da vozim levom trakom jer je ogranicenje 50." i nastavi devojka da vozi levom trakom pored sajma (3 trake ima) a meni rogovi izasli tu su auto skole najvise krive jer to ne govore ucenicima i evo sta se dogodi na kraju..
-
1 pointI kod mene se tako cuje, na hladnom vremenu je izrazenije. Mislim da je lanac i da je to normalno.
-
1 pointHihihi to je pravi forumaski kolega PS - zaboravio si i protokomander...njegovo ime se isto ne spominje
-
1 point@Dezurni Sta ce njemu sad pa ovo sa prethodne slike, kao da je zaboravio da je kvazi-petrolhead? Bolje da trazi neku nadogradnju ovog tipa:
-
1 pointNa jednom GPu se čuje lanac sa tim motorom i meni je jako bio čudan taj zvuk, možda je to.
-
1 pointKad vidim auto od tonu ipo sa motorom 1,2 i oznaku 4x4 (4wd), osetim pritisak u debelom crevu I jos kada recenzent napise “pravi terenac”, odma moram da trcim... Da me neko ne shvati pogresno, smatram da je duster odlican auto u svom cenovnom rangu, ali ne sa tim motorom i 4x4
-
1 pointMa osetio bi na pedali istog momenta. A i svetlila bi lampica stalno, ti bi posle 2-3 stiskanja pedale isterao ulja napolje dovoljno da lampica setli stalno a ne da "cas ima cas nema".
-
1 pointMa kad vidi da neko ima živaca da sve skine i vrati pogotovo one sitne stvarčice poludi. Taj bi krenuo da rasklapa i posle 2 minuta čekić i razbio celu tablu i auto.
-
1 pointJa bih voleo da kazem da je to Stilo, ali nazalost tesko. Ne zato sto je los model ili konkretni primerak, vec zato sto je kupljen 8 godina star i trebalo je ulagati, dok je Astra stigla prakticno nova. A najvise mi je zao Juga, em sto je prodat za cenu vecere, em sto je stvarno svasta prosao i nikada nije stao na putu.
-
1 pointMore treba njima gov*iva motka u input po leđima [emoji34]
-
1 pointI ova nova: Naravno nisam hteo da ostavim to tako, nervira me jako da mi viri ispod sedista najobicnija sipka, pa sam resio da prebacim ceo mehanizam, ako treba, sa mojih starih sedista. Na srecu, jako je prosto, ispratio sam kuda prolaze sipke i gde se kace, i nadjem da ih drze samo dve metalne plocice, kao osiguraci. Skinuo osigurace, isprebacivao komplet sipke sa sve plastikom na ova nova sedista, vratio osigurace... Ja zadovoljan! U planu je i prebacivanje originalnog naslona za ruku, pa ce biti slika i o tome...
-
1 pointŠta sve čovek mora da kupi da bi na kraju imao nešto što liči na "auto"
-
1 point
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
Milos1 reacted to alfini0507 for a post in a topic
Sent from my E2105 using Tapatalk -
1 pointPolako sve dolazi na svoje mesto,ostalo jos malo posla i moze da se tera...
-
1 point
-
1 point
Lancia Lybra
kaskabgd reacted to nikola_xpress for a post in a topic
Bas lepo izgleda. Neka posluzi bar jos toliko -
1 point
-
1 point
Lybra Taxi
Sedla reacted to knezevic76 for a post in a topic
Ja ovde osećam neke čudne frekvencije [emoji848][emoji16] -
1 pointMa to su nase gluposti. Ljudi po evropi voze bre normalno, svesni svih ucesnika u saobracaju. Ko hoce da vozi uveg ga propuste, nije moj problem ako on hoce da vozi i 200, ima ko brine o tome. Ja sa sleperom nikad nisam imao problem da se prestrojim ni u gradu niti da se ukljucim na a.put i slicno. Das zmigavac i propustaju te odmah. Ako je iza uspori, ako se ukljucujes na a.put on se pomeri u levu traku i to je neko nepisano pravilo.
-
1 pointRazne priče se pričaju ljudima kako bi se privoleli da čipuju svoje aute. Te priče se lako ''prime'' kod ljudi... Najviše će se pomoći tako što se te priče razotkriju navođenjem argumenata. Subjektivnost obično nije argument, jer istu stvar dva, tri, a naročito 10 ljudi može različito da shvati. Zato apelujem na sve da ne shvatate priču o tome lično, niko pišući o mapama ne govorii ništa o vašoj ličnosti (da ste dobar ili loš čovek), nego se priča samo o mapama. Primer argumenta je ''bio motor od 50ccm i 1 cilindrom sa 2ks ili 10.000ccm i W16 sa 1000ks, ako se stavi na isti menjac, diferencijal i gume, bice jednaka brzina kretanja za isti broj obrtaja... '' Ako se auto vrti npr. na 2.000 obrtaja pri 100 na sat, na isto toliko obrtaja će se vrteti na istih tih 100 na sat i posle čipovanja, samo će malo brže doći (manje će mu vremena trebati) do tih 100 na sat. Znamo svi da postoje mape kojima je cilj da se smanji potrošnja. Transportna vozila, radne mašine su idealne mušterije za to. Svim tim mapama je zajedničko da će motor sa njima trošiti manje, ali će i manje KS dati. I, mušterija pristaje na to jer mu i nije prioritet povećanje performansi, nego smanjenje potrošnje. Potpuno legitimni interes, postoje mape koje ispunjavaju takvu želju mušterija. Ono što naginje ka bajci jeste ''imaćeš više KS, više Nm, manje će da ti troši auto i biće rasterećeniji''. Imati istovremeno sve ove stavke ne može. To što posle čipovanja održavate npr. 150 sa manje pritisnutom pedalom gasa ne znači da je motor rasterećeniji. U parametrima koju su mu promenjeni, posle čipa njegove dizne na trećini gasa ubrizgavaju isto onoliko goriva koliko su to radile na npr. pola gasa pre čipovanja. Pritisak turbine je sada na trećini gasa kao što je nekada bio na pola gasa. To daje iluziju da je motor rasterećeniji jer eto...''nekada sa pola gasa držim 150, sada sa trećinom gasa''. Potrošnju posle čipovanja ne treba gledati preko board kompa. Znate da i sa fabričkom mapom board zna da manje ili više slaže kada je potrošnja u pitanju. Sa promenjenom mapom će lagati još više, a može i da mu se ''pomogne'' da više laže, kako bi eto lakše prošla priča da auto manje troši posle čipa, ono tipa ''zar ne vidiš da ti to piše i na board kompu''. Nema ništa loše u tome da neko čipuje svoj auto. Hoće neko više performansi, ili hoće manju potrošnju...sve ok, postoje mape i za jedno i za drugo. ''Problem'' nastane kada se krene sa pričom da mapa daje više KS i više Nm, ali ne iz više ubrizganog goriva, nego eto...jedino od vazduha.
-
1 pointSpecijalna Lada 4x4 pick-up Ruski AvtoVAZ je zajedno sa firmama Super-Avto i Lada Sport pripremio posebno izdanje legendarne Lade 4x4 (Niva). U pitanju je specijalna Lada 4x4 bazirana na pick-up verziji sa dužim međuosovinskim rastojanjem, namenjena je pre svega lovcima, a biće ponuđena u ograničenoj seriji. Za sada i nema mnogo detalja, ali je poznato da ova Lada 4x4 između ostalog ima kamuflažni eksterijer, petokrake alu točkove od 15 inča, gume 215/75 R15, vitlo, prtljažni prostor posebno prepravljen za lovce, dodatne zaštitne elemente, magacin za oružje i municiju, Kayaba amortizere, kao i klima uređaj, dok se za pogon brine 1.8 litarski motor sa 93KS. preuzeto sa - Auto Blog
-
-1 points
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".