Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/17/18 in all areas

  1. 3 points
    Evo, juce sam seo u svoj novi auto 500L. Zapravo, sam fiat je star 2 godine, ali sa obzirom da do sada nisam imao kola mladja od 10 godina, za mene je kao ispod cekica. Vozio sam se i prckao juce prakticno ceo dan da ga upoznam, pa evo nekih preliminarnih utisaka. Da krenemo od uslovno receno mana, posto nema mnogo da se kaze: 1) ubrzanje je k'o mrtav konj. Naravno, izasao sam iz citroen VTS modela i seo u fiat, a vozikao sam se i sa mercedesom C320, pa je uporedjivanje krajnje besmisleno ali ipak bih hteo da kazem da ljudi koji zele da nesto preticu u gradu i na putu, i kojima se bas ne svidja sto se preko 150km/h stvara buka u kabini, i sto preko 130 ubrzava kao da ne ubrzava, neka odmah traze dalje, ovo nije za njih. Ja sam na srecu svoje lude godine prosao bez udesa, i sad mi ne pada na pamet da vozim bilo sta preko ogranicenja, pa cak i ispod toga. 2) Prilikom prolaska razigranih vozaca AMD vozila i cika koji voze svoje slepere 150km jer su skinuli blokadu na 90km, usled spleta visine vozila, mekih amortizera i naleta vetra auto se malko klati levo desno kao brodic. Nije nista strasno, daleko od tog da ces izgubiti kontrolu nad vozilom, ali malko se oseti (k'o je vozio spaceka i reno 4 ce znati o cemu pricam, sa tom razlikom sto su se ovi njihali jos kilometar posle toga, a ovde traje samo trenutak mozda jedno dva ljuljkanja. 3) Ovo po meni nije mana, ali sam video da neki imaju zamerke. Naime, 6 brzina su zapravo 5 brzina plus brzina za pokretanje iz mesta. Gledajte na ovo kao na kamion. Zbog tezine i velicine auta, a zbog motora od 1400 cm3, uveli su brzinu koja sluzi da se pokrenes iz mesta na ravnom i na uzbrdici, a da ne ludujes sa gasom i obrtajima. na nizbrdici, ili recimo prilikom prelaska preko lezeceg pandura nema uopste razloga da se ubacuje u prvu, ladno se prolazi drugom. Samo se treba malo navici da ti je treca brzina zapravo druga, cetvrta treca itd. 4) poslednja za sada, ali najveca zamerka koja, sasvim sam siguran, nema mnogo veze sa Fiatom ali ima svakakve veze sa nasom drzavom je ta sto u zemlji koja zapravo proizvodi 500L ne moze da se skine aplikacija Uconnect LIVE, koja sluzi za pravo povezivanje vaseg smart telefona/sata/tableta itd sa racunarom u kolima. Znam, znam, moze preko "plavog zuba" da se konektuje i da se skine imenik, da se prica preko volana, da se cak i pusta deezer i youtube muzika, medjutim preko aplikacije moze neuporedivo vise toga da se uradi, sto je ujedno po meni jedna od glavnih prednosti modela, jer za pare koje vam trebaju za 2 godine star fiat 500L nema sanse da kupite iole slican auto bez da je 4 godine star, a verujte mi racunarska tehnologija od pre 2 godine nema veze sa onom od pre 4-5. Stariji modeli od 2013 nemaju cak ni USB prikljucak pa vidite. Ovo me je bas isfrustriralo, stvarno sramota za drzavu koja je pukla tolike pare da dovede fiat ovde, a onda ne moze da kaze pljackasima iz mobilnih kompanija da skinu sapu sa monopola na mobilnu telefoniju bar sto se ove aplikacije tice. Tako da nazalost, USB za sada sluzi kao punjac za telefon, a ozbiljno se razmisljam oko kupovine VPN-a. 5) pored USB ulaza postoji mala nisa koja je valjda predvidjena da se tu stavi mob. novi telefoni nema sanse da stanu kako treba. Dobro, malo cepidlacenje, al bez kupovine kineskog drzaca, prvo pogodno mesto je izmedju dve kasete kod suvozaca. 6) na prostoru izmedju prvog i drugog reda gde obizno stoji izduv klime za drustvo pozadi, ovde nema nista. Mozda je na nekom drugom mestu, ili jednostavno duva odnapred a ti otvori prozor ako ti je i dalje vruce. Mozda je to i neki dodatni paket opreme ne znam. 7) na mom modelu nema da se elektronski uvuku retrovizori kad je parkiran auto, nego mora po seljacki. mozda je opet do moje opreme. 8) ribe se nesto ne lepe za sajbnu 9) sto se tice odrzavanja, posto sam proveo samo jedan dan za volanom, ne mogu nista da kazem, to cemo drugom prilikom :). Prodavac se kleo i pokazivao sve racune iz ovlascenog servisa gde mali servis kosta 7000 dinara sto je presmesna cifra sa obzirom recimo da mi je ortak za toyotu prius za redovan servis platio 77.000 dinara. E, a sada sreca, sreca, radost. 1) Auto je ko brod. Juce su dvoje kolega od preko dva metra seli jedan iza drugog bez ikakvih problema ili neke nelagodnosti i krivljenja nogu i glava. Imao sam srecu da vozim i kombi reno traffic, mogu reci da se u 500l osecam prilicno slicno. U mercedes C320 sam morao da ulivam svoju stomacinu jer jednostavno nema mesta izmedju vrata i volana, ovde lepo ko debeli gospodin otvoris, udjes kao u stan, upalis, vozis. Onaj iza tebe ne mora da bude laksi od 50kg, moze da sedne ko hoce. Malo me je vatala muka u saobracaju u mojim sportskim modelima kada se ispred mene umuva sifonjer od automobila pa onda ne vidim nista ispred, a sad sam ja taj sifonjer :). Ljudi u dzipovima mnogo ozbiljnih cena ne sede nista vise nego mi kmetovi u 500L. Preko neravnina i rupa kao ladja, za razliku od ovih predjasnjih gde je osecaj kao da naletis golim dupetom na kamen. Preglednost me malo plasila, medjutim sve se vidi savrseno. Dok sam vozio reno megan imao sam utisak da sam u bunkeru, ovde vidis kao u svetioniku. U krivinama mora covek da se navikne, imas utisak kao da klizis iz sedista. Razlog je taj sto su mi se butine i noge do sada prelivale preko naslona na vratima, pa nisam ni omao gde da klizim kao u formuli. Sada ima lufta koliko hoces, pa otud taj osecaj, medjutim vise je u glavi nego sto stvarno klizis po sedistu. Ima i veze sa tim sto verovatno nije predvidjen da udjes u krivinu sa 70 umesto sa 40. 2) Za te pare, odgovorno tvrdim, nema sanse da nadjes ovakvo plovilo po putu a da bude isto godiste. U njegovoj klasi, najjeftiniji modeli (naravno, ne racunam kineske i indijske) su najmanje 2 godine stariji. Niko ne moze da me ubedi da je auto 2 godine stariji bolji. Naravno, bolji je mercedes, ali on za te pare nema cak i 8 godina stariji. 3) sve sto imaju skuplji modeli u smislu multimedije, tempomata i drugih dzidza bidza ima i ovaj model. Recimo u mecki C320 iz primera koja je skuplja i 2010 godiste, nema ni aux ulaz a kamoli usb. Preko bluetootha moze samo da se razgovara nista vise. Nema nista lepse nego kada ti auto kaze da ti je stigla poruka i onda krene da cita na engleskom poruku na srpskom jeziku. To mozes da slusas umesto radija :). Naravno jos jedna bruka drzave, zasto nisu izdejstvovali da stave i srpski jezik u 500L nije mi jasno. Meni licno nije nikakav problem, ionako bolje razumem tehnologiju kada je na originalnom engleskom nego kada je mali perica zaposlen preko veze prevede na srpski, ali napacenom narodu kome izbija zila ludara na glavi dok cita sportski zurnal sigurno jeste. Evidentno je bilo i u mom primeru koliko narod ne obraca paznju na ovaj bitan segment. Da, povezali su svoje telefone preko bluetootha i skinuli imenike (naravno nisu ih izbrisali), ali osim toga niko nije ni pipnuo nijednu drugu opciju. 3 radio stanice memorisane, nekoliko telefona za razgovor, i dosta bato. 4) U gepeku mozes da kupis onaj platneni bazen na buvljaku i da stavis deci da se brckaju dok putujete u grcku. Ima cak i dodatna polica u gepeku, znaci staje i paradajz i lubenice, i praziluk, ma sve sto je realno potrebno za plazu u grckoj :). 5) ne vidim nigde da je nesto isfuserisano. Ko je seo u daciu ili cak i skodu znace o cemu pricam. Nije se bas stedeo svaki dinar. Hvala radnicima u kragujevcu sto su svojim dohodcima od 300 evra doprineli da bar auto bude kvalitetan. 6) Kupujmo domace. Ovde je postojala servisna knjizica, auto je uzet na lizing, u istoj kuci je i kupljen i odrzavan i onda prodat. 73.000 kilometara mi zvuci sasvim realno za 2 godine star auto. Kod uvoznih automobila starih 10 godina, koji su svi od reda presli izmedju 170k-200k po deklaraciji, mogu samo gromko da se nasmejem. Nema tu auta koji je presao manje od 400k, nego nasi ljudi ne shvataju da na zapadu se auto vozi svaki dan i to ne samo do posla, a i taj posao nikako nije na 10km od kuce. Auto u inostranstvu koji je presao manje od 30k godisnje je prava retkost, ali zbog cene nasi kupuju automobile koji su presli 40k-100k za godinu. 7) Ko je stavio cruise control u ovaj auto, treba mu dici spomenik. Opet moram da spomenem mecku c320, namestim cruse na 80, pritisnem pri brzini od 40, on me zalepi za sediste i za 1 sec sam na 80. To sto je sleper ispred mene nije bitno. Posto 500l ne moze da te zalepi za sediste cak i da hoce ovo je prava uzivancija. 8) Kad sam video dugme za iskljucenje kontrole stabilnosti, odusevio sam se. Ne zbog toga sto mi auto dopusta da ga ipak prevrnem na krov ako ja to hocu, nego sto postoji kontrola stabilnosti. Malo ide na zivce dosadna zvonjava sto vozim bez pojasa, kako svi pravi srbi rade, ali navici cemo se i na to da prvo vezem pojas pa onda krenem. 9) Uvece, kad upalis farove, izgleda ko broadway. sve se vidi i pri nultom polozaju svetala napolju, ali bajo, kad ga odvrnes na max, pa krenes da vozis iza sirotilje u jugicu, pa oni onda krenu da masu rukama i da spominju trece koleno, jer nista ne vide a na retrovizoru nemaju zatamnjenje naravno, e to bato nema cenu. 10) Malo je verovatno da je vlasnik pre tebe bio taksista. 1.4 motor, benzin, nema auto gas, trosi u proseku 7.5 litara (zaboravi na pricu od 6.2l), sto ce nekima mozda biti mana ali ja sam sve jedno vozio automobile koji su trosili 9+ litara tako da je meni plus. Oces komfor, klimu, i sve ostalo za 3l na 100. Ne biva to. Sve u svemu da ne davim dalje, ja sam najpozitivnije iznenadjen koliko je auto dobar. Naravno moj ukus je moj ukus, ne znaci da ce se dopasti drugima, ali ako te nije briga za trkanje autoputem sa BMW-ovima i sto ebiga nece bas da vuce od 150-200, a treba ti nesto prostrano i kvalitetno a realno umereno skupo. Naravno ostaje da se vidi sta ce sve da krene da crkava i kolko ce to da me kosta u narednom periodu, ali i o tome cemo posle nekog vremena :). Izvinjenje na kraju za kilometarski post ko je smogao snage da cita do kraja.
  2. 3 points
    bane1321

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    I zapakovati tri, četiri CH nalepnice! Da ti se nađu za rodbinu i sitnu dečicu!
  3. 3 points
    Ako nisu videli ,jos uvek nije kasno da ga prijavimo pa da na .ebe!
  4. 2 points
    Vw 1200 iz 1968 6V instalacija, vozao ga devedesetih, prosle zime prodao, ne znam zasto...u stvari znam, zena me cimala, sto je drzim. Opasan za voziti, nebezbedan, grejanje skoro da je nemoguce namestiti tako da ne ubacuje izduv, bar malko, uvek mrljica ispod nje, bez obzira na servis, bucan motor, koji se ne cuje na 80banki od buke vazduha, trosi kao da ima u najmanju ruku bar 120kW a ima 24kW, ulja standardno 1l na 1000km ali....lep za videti na parkingu, sto ide po losem putu, poljskom za kog je i projektovana, bez problema pliva 70km/h po gradu 40 u 4toj cing-cing- cing i najveci plus, skoro da nema sta da se pokvari. Na kompu imam slike, sad nisam y mogucnosti da ih prikazem, mozda u mojoj temi za stila stavim koju sliku. Jednostavno ljubav... Koju sam prodao na pa za 3sata telefon se zapalio.
  5. 2 points
    Mogu xenoni ali moraju na ispitivanje u CMV AMSS!
  6. 2 points
    totti

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Ako je čovek, opraće ih pre slanja [emoji3]
  7. 2 points
    @djomla Pusti me ne znam di bijem! @Ivan Da, jeste Crnjeskovo, zaista je prelep vidikovac, možda i lepši od Banjske stene. A taj dan se sve potreslo lepo, pa je slika još bolja! Inače, oduševili smo se Solotušom, vodopadom i crkvom iznad! @marko.jovanovic Gde bre dozvoljeno, pa oma bi ga obesili! Pročitah da se skoro neko zamerio moderatorima, bila opasna čistka! Zato im je dnevni prosek poseta kao tročasovni ovde!
  8. 2 points
    Milutinac

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    C c c c c...samo meni se ne da
  9. 1 point
    neshaoct

    Apple će lansirati sopstveni auto

    Apple navodno otkazao projekat razvoja automobila Već je bilo reči o tzv. Projektu Titan, odnosno o Appleovom projektu razvoja vlastitog električnog automobila koji ovaj američki informatički gigant nikada nije zvanično potvrdio. Najnovije vesti kažu da od svega ipak neće biti ništa. Naime, Apple je navodno odustao od vlastitog vozila, kao i da je otpustio i promenio mesto rada stotinama ljudi koji su bili umešani u njegov razvoj. Trenutno nije tačno poznato šta je uzrok za ovakvu promenu plana, ali se nagađa da su svemu kumovali nejasna strategija, česte promene u rukovodstvu projekta, neuspešni pregovori oko nabavke raznih delova budućeg automobila i sl. Ipak, uprkos svemu Apple ipak nije odustao od auto industrije i navodno ostaje u poslu razvoja sistema autonomnog upravljanja, dakle sve od softvera do raznih senzora i sl, a u svemu bi trebalo da im pomognu za sada neimenovani partneri, odnosno proizvođači automobila putem kojih će ovaj sistem jednog dana stići na tržište. Rukovodstvo Applea je navodno dalo rok ljudima uključenim u razvoj autonomnog upravljanja do kraja sledeće godine da dokažu da je sistem efikasan i isplativ. preuzeto sa - Auto Blog
  10. 1 point
    neshaoct

    Kamioni, autobusi, mini - busevi...

    U Sloveniji se montira prvi off-road autobus Torsus Praetorian Ukrajinska kompanija Pulsar Expo je pokrenula proizvodnju prvog off-road autobusa na svetu. Već je napravljeno osam primeraka modela Torsus Praetorian, 17 vozila je u procesu montaže, a kompanija navodno već ima 100-tinjak narudžbina iz 10-ak zemalja. Ideja o stvaranju off-road autobusa je došla iz potrebe tržišta. Svi automobili za prevoz velikog broja ljudi se prave na osnovu kamiona, veliki su, teški i neekonomični. A namenski off-road autobus nije bio u ponudi sve dok nije rođen Torsus Praetorian iz firme Pulsar Expo koju su pre četiri godine stvorili Vakhtang Dzhukashvili i Julia Khomich. Od starta su odabrali posao s vozilima za posebne zadatke, a tokom prošle godine su ostvarili promet od 20-ak miliona dolara zahvaljujući ugovorima sa UN-om i američkom vladom. Veliko deo tehnike - motor, menjač, šasiju, kočnice i neke druge komponente - Torsus Praetorian je pozajmio od MAN-a. Ostali delovi dolaze iz zemalja EU-a i SAD-a, dok se montaža odvija u Sloveniji. Torsus Praetorian prima do 35 putnika, a pokreće ga 6-cilindrični dizelaš koji snagu od 240 konja prenosi na sva četiri točka. Šasija je napravljena od kompozitnih panela što je čini otpornom na koroziju i omogućava brze modifikacije za različite zadatke. A zadaci Torsusa Praetoriana su stvarno različiti. Na primer, Bangladeš želi da kupi čak 105 autobusa za prevoz ozbiljno ranjenih tokom poplava i zemljotresa. U ambulantnoj varijanti Torsus Praetorian prima 12 kreveta za pacijente. Vlada Novog Zelanda želi varijantu za prevoz skijaša. Iako cena off-road autobusa iznosi oko 100.000 dolara po vozilu, narudžbine su već stigle iz SAD-a, Australije, Kanade, Gruzije, Bangladeša, Novog Zelanda... preuzeto sa - Auto Blog
  11. 1 point
    Prvo kod proizvođača za dozvolu za popravku,pa namestiš,pa u amss po potvrdu...najmanje 200€ da bude legalno... Ali može,nije da ne može... Ja se spremio da skinem kuku, i slučajno pogledam papire i prošla kod amss...happy days!
  12. 1 point
    totti

    YouTube Music / Šta slušate dok vozite?

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  13. 1 point
    Pričao tip iz MUPa na RTSu danas,ako nađem na yt postaviću
  14. 1 point
    jbm. ja tom coveku sve zivo a i mrtvo koji je ovo osmislio - to je evo i to javno , ovo je samo jebacna naroda i nista vise (sa kojom platom da odrzavas auto) pa niko nije lud da stavi 2-3 dece u neki krs bez kocnica ............... jbn. i drkava zemlja u kojoj pojedinac moze da jebe u dupe masu a svi cute (izgleda da mi to volimo kad su nas i turci karali 500 god.) ............. toliko o tome. ko moze i treba da ode odavde u tri lepe picke materine.
  15. 1 point
    Našao šolju u Italiji... 10€
  16. 1 point
    Milutinac

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Nisam siguran da je to bas crna crna pre bih rekao da vuce malo i na sivu...crno-tamno sivu... U svakom slucaju - izgleda brutallica
  17. 1 point
    totti

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Laže džukela, 'de bre Švajcarac bacio... Možda ih bacio, al' na oglas [emoji3]
  18. 1 point
    neshaoct

    Apple će lansirati sopstveni auto

    Apple će lansirati sopstveni auto i doneti revoluciju Američki tehnološki gigant ponudiće tržištu sopstveni model automobila u narednih pet godina, smatra analitičar koji je do sada veoma precizno predviđao razvoj i lansiranje novih Eplovih proizvoda. Jedna od budućih investicija u koju će Epl usmeriti deo novca namenjenog ulaganju u nove proizvode i tržišne segmente biće ''Apple Car'', tvrdi Ming-či Kuo, tehnološki analitičar čije mišljenje se u IT svetu veoma uvažava. Kuo, koji trenutno radi za ''TF Internešnal sekjuritis'', očekuje da će se Apple Car pojaviti između 2023. i 2025. godine i da će uneti revoluciju na tržište automobila kao što je to učinio iPhone kada se pojavio 2007. On smatra da u automobilskom sektoru postoje ''veliki zahtevi za promenom'' postojeće koncepcije vozila jer je u toku proces redefinisanja novih tehnologija. ''Eplove'' napredne tehnologije, kao što je rad na polju ''proširene stvarnosti'' (augmented reality), mogle bi da u potpunosti redefinišu automobil kao proizvod, kaže Kuo. Prema njegovom mišljenju, Epl znatno uspešnije može da integriše hardver, softver i različite korisničke usluge, od konkurentnih kompanija iz sektora potrošačke elektronike i auto-industrije. Glasine o ''Eplovom'' automobilu prisutne su već godinama, a fokus kompanije se sa prvobitne ideje o sopstvenom automobilu, koji bi bio dizajniran i koncipiran u samoj kompaniji, u međuvremenu usmerio na tehnologije autonomne vožnje za samovozeće automobile. Tako je ''Epl'' 2017. usmerio svoje napore ka razvoju sistema autonomne vožnje i testiranju na ulicama Kupertina koristeći Lexus SUV vozila opremljena tehnologijom samovozećih automobila. Kompanija je, međutim, angažovala i neke cenjene stručnjake, kao što je Dag Filds, koji je pet godina radio kao vodeći inženjer u Tesli, što je podgrejalo spekulacije da ''Epl'' ponovo razmatra ideju o razvoju i proizvodnji sopstvenog vozila. Ako se predviđanja koja je izneo Ming-či Kuo pokažu tačnim, Epl bi mogao da softver koji je razvio tokom testiranja sistema za autonomnu vožnju ugradi u električni automobil koji će sam dizajnirati i konstruisati i koji bi se, kako najavljuje Kuo, pojavio na tržištu najranije 2023. godine. preuzeto sa - Auto Blog
  19. 1 point
    Danilo1

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Moram da se pohvalim, stizu mi sutra 18ice Poslace mi bivsi vlasnik iz CH (kada te kenja onda te stvarno kenja ) Sve sa gumama i senzorima za pritisak
  20. 1 point
  21. 1 point
    Takodje sam za 1.9twin turbo cuo da je najbolja opcija u delti sto se tice motora.Skoro sam razgovarao sa likom sto rasklapa lancie,kaze 1.9 od svih tih motora je najbolji.
  22. 1 point
    Hahahaha i verovatno bi se pasovali jos od starog tipa tako da bi uzeo dzabe negde [emoji23] Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  23. 1 point
    3000 din, zar vredi razmišljati o tome?
  24. 1 point
    Da je znao da prica u to vreme, svasta bi bilo bilo je muke naravno ali je ostao u bas lepom secanju... Svaka tacka je imala svoju pricu
  25. 1 point
    nije bivsi al za mene definitivno savrsen u pogledu pouzdanosti. kupljen na 236k (ko zna koliko je presao..), za 4 god. cetkice anlasera. bas satisfakcija. 1.6 hdi; 66kw
  26. 1 point
    Nekako su mi svi automobili koje sam vozio/imao podjednako bitni. Svaki sledeći sam gledao kao upgrade prethodnog. Inače najzadovoljniji i najviše sam prešao službenim pa sad bilo koji da sam vozio, najmanje je koštao a dosta je prelazio
  27. 1 point
    danijel55

    Lybra Taxi

    Nema ovoliko librasa.To samo mogu fiatovci da budu hahaha
  28. 1 point
    danijel55

    Lybra Taxi

    Ne mozete vi da razumete ljubav prema autu kad vozite fiata. Lancia jel librasi znaju zasto
  29. 0 points
    Učestalo paljenje automobila pokazuje autodestruktivnost koju posedujemo i koja nesumnjivo pogoduje apsolutno svakoj vlasti. Umesto da se suprotstavi rešenju koje mu ne odgovara, naš narod udara po sebi... Još jedan auto izgoreo zbog tehničkog Treća po redu paljevina automobila iz protesta zbog strogih propisa ispravnosti vozila na tehničkom pregledu. Kamenorescu Saši Jankoviću iz Požege i Đurđu Milanoviću iz okoline Jagodine, koji su zapalili svoja kola upravo se pridružio i Mihajlo Stamenković iz sela Stajkovca blizu Vlasotinca! Nova stroga pravila tehničkog pregleda dovele su do očaja mnoge vozače, od kojih su mnogi na jedvite jade uspeli da registruju svoja vozila, zbog brojnih i nedovoljno jasnih propisa ispravnosti vozila. Poneki vozači su morali da do daljeg parkiraju svoje automobile jer oni nisu mogli da prođu proveru ispravnosti, dok su dvojica vlasnika nedavno čak i zapalila svoje automobile iz protesta. Mihajlo je takođe bio revoltiran pošto njegov Fiat Bravo nije prošao tehnički pregled. Napunio je zato auto senom, polio benzinom i zapalio, a šta je sve rekao o razlozima za svoj postupak, pogledajte u video snimku. preuzeto sa - Auto Blog
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...