Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/15/18 in all areas

  1. 2 points
    kaskabgd

    Lancia Lybra

    Evo posle duzeg vremena nakanio sam se da ga uslikam 2003 godiste, 1.9 jtd, 206.000km na satu. Gledao sam i pratio oglase, ovaj je jedan od retkih da je imao preko 200.000 na satu a ubedljivo u najboljem stanju od ostalih tada na oglasima
  2. 2 points
    Nekako su mi svi automobili koje sam vozio/imao podjednako bitni. Svaki sledeći sam gledao kao upgrade prethodnog. Inače najzadovoljniji i najviše sam prešao službenim pa sad bilo koji da sam vozio, najmanje je koštao a dosta je prelazio
  3. 2 points
    Ne ni rekao da su svilena, mislim da je problem druge prirode... sta bi onda rekao za astru, megana.... koji imaju aluminijumska klesta i bas su problematicna.... Na stilu klesta se nece pokvariti ako se ne dozvoli da se disk i plocica potrose do maksimum maksimuma pa da ispadne klip, nece se pokvariti ako prilikom vracanja klipa ga ne zeznes, tj ako radi neko ko zna a ne buzdovan,kad se vrati klip do kraja treba ga pravilno zarotirati da plocica moze lepo da legne na njega a ne da je kosi.... kad se menjaju plocice ociste se klizaci i podmazu, zadigne prasinara pre vracanja klipa pa se malo podmaze... Evo ja vec drugi put zamenio zadnje diskove a 3x cini mi se plocice i dalje imam moja prva klesta, tako da ne bi rekao da su svilena.... Da cest je to problem sa klestima a li ne zbog samih klesta, ima kola kod kojih je to izrazenije... Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
  4. 2 points
    Upravo to, KULTURI je bitna reč. Propise treba poštovati, ne treba kriviti nikoga ko ih se pridržava, ali kultura i razvijena svest učesnika u saobraćaju se ne uči u auto školama.
  5. 2 points
    jevta BG

    Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE

    Evo mali update... Cevi su izvarene hladnjak i ventilatori su uklopljeni da stanu,pakao koliko nema mesta...slozena je struja sve povezano da pokazuje na tabli i svi senzori su na svom mestu... na kraju sam ipak stavio veci turbo posto je bio planiran fabricki...napravljen je i gornji nosac motora,pozicionirana salterica,sipana sva ulja,izvaren i spakovan auspuh...
  6. 2 points
    silenci

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    njega ce da salju kod psihijatra
  7. 1 point
  8. 1 point
    Pričate napamet, 400 sati rada je gornja granica za kvalitetno ulje. Lako se računa. Komplikovanija metoda je da se u celu jednačinu dodaje i potrošnja goriva , potrošnja ulja, broj hladnih startova, radna temperatura motora , stanje samog motora i način vožnje. Druga metoda je monitoring motornog ulja u eksplataciji, to već rade ozbiljne firme koje uzorkuju ulje i šalju u labaratorije. Tu se gleda gomila parametara ali recimo TBN broj, ako on padne ispod 50% početne vrednosti preporuka je za zamenu ulja. Neko ko 90% vremena provodi u gradu i ima prosečnu brzinu oko 25 km/h preći će godišnje oko 10000-12000 km što je sasvim OK zamenu ulja. Veće prosečne brzine 90 % vremena na autoputu sigurno će dignuti interval na tih 30000 km za daleko kraći vremenski period. Najbolje pred zimu da se zameni ulje. Šta vam znači ulje zamenjeno na proleće kada je ono do zime solidno degradirano, puno gareži, na niskim temperaturma gusto da pod pritiskom uljne pumpe cepa filter ulja neke tamo nepoznate marke za koju majstori tvrde da je dobra. Kupujte jeftine filtere nekih tamo čudnim marki. Čak i taj UFi se iskavario sa proizvodnom linijom u Kini. Kvalitetan filter ulja, sa kvalitetnim filtracionim materijalom koji se ne cepa podpritiskom, sa silikonskim nepovratnim ventilom koji će zadržati svoju elastičnost svo vreme dok je na motoru, sa jakim bypass ventilom. Bypass ventil se zimi kad je ulje gusto otvara i ulje se ne filtrira kako bi omogućio podmazivanje motora i ujedno zaštitio filtracioni materijal od cepanja. Slično se ponaša i pri višem broju obrtaja motora. Kvalitetni filteri imaju jaču oprugu i pritisak otvaranja je na 2 bara , lošiji čak ispod 1 bar. I silikonski ventil koji je moj kolega izvadio iz svog filtera posle 9000 km. To parče gume onemogućava ulje da se slije iz filtera nazad u karter. Tu se uočava razlika između dobrog filtera koji brzo gasi lampicu za ulje i lošeg kome treba par sekundi. I SCT/Mannol Germany njihov filter za ulje.
  9. 1 point
    nikola_xpress

    Od Stila do Tipa

    Pozdrav Ja sam zaobilazio Audi na usponu ka Zlatiboru sa duplom trakom, prvi i jedini put kada sam isao, sa Stilom 1.2 na gasu. Opusteno...samo bar 4000 i nema problema. Samo napred
  10. 1 point
    A jbt, pa šta bi ti? Nekog ukrajinskog drugoligaša? [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  11. 1 point
    Svaki Golf koji sam imao [emoji3]
  12. 1 point
    1 Fiat Tempra 1,6 s 98 g. .Da je imala klimu i dalje bi bila kod mene. Mislim da je bilo 0 kvarova samo redovno održavanje 2 Mercedes 123 200 D 82 g. Bio po neki kvar ali bezazleno.Otišao od mene pošto je iz kompenzacije došla Omega 2,3 3 Emotivno prvi fića tamo negde osamdesetih više sam šarafao po njemu nego vozio ali prva ljubav zaborava nema.Ono kad izađete i društvo vas zeza pošto vozite fiću ,a vi pitate jel vam tata dao auto. jedino nisam bio zadovoljan nekom peglicom koju sam silom prilika vozio kratko vreme.
  13. 1 point
    Kako onda moja izdraza dva seta dsikova, ne plocica nego diskova i na njima fabricke prasinare bile. Zadnji put sam probusio prasinaru posto nisam menjao sa alatom pa sam zamenio na obe... Opet ti kazem da ima mnogo problematicnijih, nisu ona bas svilena, sva klesta koja sluze i za rucnu imaju slican problem.... Ne znam ko je tebi radio kocnice ali ni ja nisam ni malo nezan samo malo razmisljam dok radim. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
  14. 1 point
    Milutinac

    Superautomobili na našim ulicama

    Nije nije, ali spram 599 jeste.
  15. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  16. 1 point
    Pre neki dan sam se vratio sa puta od par hiljada km po Slovačkoj i Poljskoj.Pošto sam bio na dva točka i kada nema više traka svi se pomere uz desnu ivicu da bi me propustili i podelili traku. Toliko o kulturi brzinama i propisima.
  17. 1 point
    Za 100 000 ne znam jer ga nisam toliko držao na autu ali skoro 60 jesam tako da znam o čemu pričam. A menjamo prečesto sve jer smo bogat narod koji mnogo drži do svog voznog parka koji se mahom sastoji od isluženih auta sa tržišta gde ljudi kupuju nove aute i servisiraju ih po preporuci proizvođača. A šta proizvođači znaju o autima? Mi ovde u ovom jadu od državice hoćemo da umesto na 30 hiljada radimo servise na manje od 10 hiljada i da time napravimo od babe devojku! Ili time možda hoćemo da vozilu produžimo radni vek koji je uglavnom istekao. Da se razumemo tko ne izlazi iz grada servisni interval od 5 hiljada mu neće mnogo pomoći ali tko godišnje prelazi preko 30 hiljada i naravno ne samo po gradu nema potrebe preterivati. Poenta svega ovoga je da se nerazumnim skraćivanjem servisnog intervala neće povećati vrednost vozila pri naknadnoj prodaji! Naravno svako ima pravo da se o svom vlasništvu brine kako hoće i smatra da je tako najbolje.
  18. 1 point
    darkman14

    Funny photos

  19. 1 point
    i ja bih(zanimljiv mi je npr Daihatsu Sirion kojih ima dosta u CH, kao neka varijanta za grad), ali je tesko je privoleti Srbe na Japance...jedva se neki broj odvaja od nemackih auta, a kamoli da kupe neku egzotiku. No, generalno, bilo koji dobar auto ce uvek naci pravog kupca. U to nema sumnje. Srevna prodaja!
  20. 1 point
    U zemljama tipa nas i Rusije npr, nikad dovoljno sprovodilaca zakona neće biti. Tada oni normalni (a i hrabriji) moraju da uzmu stvar u svoje ruke. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  21. 1 point
    Smireni

    Autoplacevi

    Pa nije baš tako... Recimo u Šapcu znam sigurno gde da ne idem. Ne ja, nego svi. Neko ko se razume, moooožda probere jedan ili dva auta da nisu skroz leš. Naravno da i na dobrom placu, imaš boljih i lošijih auta, ali definitivno postoje placevi na koja ne treba kročiti. Sto se prodaje svog auta tice, ja sam iskreno sve napisao. Moj mehanicar me pitao da li sam normalan, i da li mislim da prodajem auto. Sve i jednu sitnicu, ogrebotinu, pocepano, tamo gde je korozija krenula.... sam fotografisao, sve iskreno napisao. I stavio fiksnu cenu. Realnu, razumnu. Po ceo dan me zvali preprodavci sa - Druze, ja da ti kazem, nikad to neces prodati za te pare, nego.... Tu ga ja prekinem i pozdravim. Posle 5 dana zvao covek i dosao, i kupio. Prvi koji je dosao da vidi moj auto uzivo. Kaze, pun mu ku*ac ovih sto lazu, znao je kad je krenuo da ce da kupi auto od mene.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...