Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/14/18 in all areas

  1. 8 points
  2. 5 points
    Učestalo paljenje automobila pokazuje autodestruktivnost koju posedujemo i koja nesumnjivo pogoduje apsolutno svakoj vlasti. Umesto da se suprotstavi rešenju koje mu ne odgovara, naš narod udara po sebi... Još jedan auto izgoreo zbog tehničkog Treća po redu paljevina automobila iz protesta zbog strogih propisa ispravnosti vozila na tehničkom pregledu. Kamenorescu Saši Jankoviću iz Požege i Đurđu Milanoviću iz okoline Jagodine, koji su zapalili svoja kola upravo se pridružio i Mihajlo Stamenković iz sela Stajkovca blizu Vlasotinca! Nova stroga pravila tehničkog pregleda dovele su do očaja mnoge vozače, od kojih su mnogi na jedvite jade uspeli da registruju svoja vozila, zbog brojnih i nedovoljno jasnih propisa ispravnosti vozila. Poneki vozači su morali da do daljeg parkiraju svoje automobile jer oni nisu mogli da prođu proveru ispravnosti, dok su dvojica vlasnika nedavno čak i zapalila svoje automobile iz protesta. Mihajlo je takođe bio revoltiran pošto njegov Fiat Bravo nije prošao tehnički pregled. Napunio je zato auto senom, polio benzinom i zapalio, a šta je sve rekao o razlozima za svoj postupak, pogledajte u video snimku. preuzeto sa - Auto Blog
  3. 4 points
    darkman14

    Lybra Taxi

    skup ljubitelja libri
  4. 2 points
    spaad

    Od Stila do Tipa

    Evo da se i mi predstavimo. Pošto su u pitanju dva auta idemo odjednom. Tipo je kuljen ove godine , benzin 1.4 95ks. Stilo kupljen 2008, 1.6 103ks. 2004 kraj je godište. Ovaj stariji me verno, bez greške služio do sad, a nadam se i još neko vreme. Prešao je po satu 130000km. kupljen je sa 50000km. Havarisala ga lakše gospođa Brigite iz Švice. Menjan mu je set kvačila , diskovi ,akumulator i redovno održavanje. Da nije tako krut (samo kad je prazan) bio bi za mene idealan auto. Onda je došlo vreme za novi. Opet sam se odlučio za Fiata, ali Tipa. Ovaj model mi se najviše dopao od svih koje sam gledao, a jedina bitna stvar po meni je da volite auto koji vam se dopada i odgovara vam.Tipo je od Stila udobniji, malo slabiji u ovoj mororizaciji. Potrošnja je tu negde, malo u korist Tipa. Pričalo se o upotrbi ovog motora u uslovima vožnje po brdskim predelima. Vratio sam se sa Zlatibora i mogu da kažem da je auto skoro identičan kao Stilo. Uspon od Užica do Zlatibora od 3000-4000 O/min , u 4 i 5-oj brzini penje od 80-100km/h bez probleme i klime.Meni sasvim dovoljno i upotrebljivo. Planiram kupovinu Zimskog seta felni i guma i to je za ovu godinu to. Na slici je potrošnja od ZR do Zlatibora uz 70km gradske vožnje. Što se tiče potrošnje ulja, na 4000km je potrošio 2dl ulja. toliko sam dosuo da opet bude max na meraču. Toliko za sad od mene.
  5. 2 points
    Stavi naslov: Milutin vs servisni intervali Evo neću više
  6. 1 point
    Dzek mi ok izgleda, unutra sve sredjeno lepo, ne znam do cega je.. Poslacu sutra poruku ovom bivsem vlasniku mlzda je nesto cackao.. A nisam imao pri sebi nista od toga, videcu za osigurac..
  7. 1 point
    Ivan

    Nuova Bravo - problem sa rikverc svetlom

    Kad si vec kupusao, trebao si unimerom/probnom lampom da vidis imas li napon na konektoru i u lezistu sijalice. A osigurac ti je F35 u kutiji kod volana.
  8. 1 point
    Ma kakvo muvanje, nisu ljudi videli da ima plin samo.... a u sabracajnoj im nista ne pise...
  9. 1 point
    silenci

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    njega ce da salju kod psihijatra
  10. 1 point
    silenci

    Superautomobili na našim ulicama

    verovatno,cinilo mi se da je 599,al video slike na guglu jest california,a uzivo i nije mala bas
  11. 1 point
    DraganUS

    Trkalice sa oglasa

    Evo ti lepe prackice... http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12881461/zastava-yugo-55-c20-xe
  12. 1 point
    djomla

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Da plače [emoji38] Sent from my 3310
  13. 1 point
    neshaoct

    Sledeća generacija audio tehnologije

    Hyundai predstavlja sledeću generaciju audio tehnologije - SSZ Hyundai je po prvi put predstavio sledeću generaciju tehnologije izolovanih zvučnih zona (Separated Sound Zone - SSZ), koja omogućava svakom putniku ponaosob da doživi svoje lično audio iskustvo, slušajući muziku, obavljajući telefonske razgovore bez upotrebu ruku i slično, i to sve ne ometajući ostale saputnike u njihovom miru. SSZ tehnologija kreira i kontroliše akustična polja u automobilu, omogućavajući vozaču i svim putnicima u kabini da čuju samo izolovane zvukove koje odaberu. Mnogi zvučnici su instalirani u kabini, a oni omogućavaju primenu tehnologije koja počiva na naučnim principima smanjenja i pojačanja intenziteta nivoa zvukova ili zvučnih talasa. Na taj način se eliminišu efekti preklapanja zvukova koji mogu da se čuju na različitim sedištima u putničkoj kabini, kreirajući identičan efekat onome koji proizvode uređaji za poništavanje buke. Sve ovo se odigrava bez imperativne potrebe korišćenja slušalica za uši. ''U eri autonomne navigacije, kupci će sve više zahtevati uređaje za zabavu u automobilu, koji će moći da budu veoma prilagodljivi individualnim potrebama. Otuda je tehnološka inovacija u vidu SSZ sistema dobrodošla'', kaže Kang-dak Ih, istraživač u laboratoriji kompanije Hyundai (Hyundai NVH Research Lab.). ''Nadam se da će nova tehnologija pružiti našim kupcima doživljaj višeg nivoa komfora i zabave, dok se nalaze u vozilu.'' Muzički ukusi variraju od čoveka do čoveka, pa neki putnici mogu da požele da koriste slušalice, tokom putovanja, kako bi obezbedili lični doživljaj. Međutim, sa druge strane, ovaj potez bi doprineo kreiranju barijere među putnicima, odnosno ometao bi njihovu međusobnu interakciju. Kada ljudi putuju vozilom koje je opremljeno SSZ tehnologijom nove generacije, svi putnici mogu da slušaju muziku po sopstvenom izboru, konektujući svoje pametne telefone preko Bluetooth funkcije, bez ometanja drugih osoba u istom prostoru. Ovo nije sve. U vozilima opremljenim ovim tehnološkim rešenjem, putnici mogu obavljati važne telefonske razgovore, bez upotrebu ruku, tako da se zadrži najviši stepen diskrecije razmenjenih informacija, jer zvuk neće dopirati do ostalih ''članova posade'' u vozilu. Povrh svega, primena napredne tehnologije omogućava eliminaciju nepotrebnih zvukova za uši putnika, ali vozaču omogućava da ih čuje. Primer su glasovna uputstva sa navigacionog sistema ili različite audio upozoravajuće poruke. Dakle, sve ono što je važno vozaču da čuje, zbog bezbednosti vožnje, biće mu omogućeno, dok će istovremeno putnici biti pošteđeni takvih zvukova. Možete pretpostaviti da je ovo najblagonaklonije rešenje u odnosu, na primer, na usnulo dete na zadnjoj klupi. Razvoj SSZ tehnologije je započeo 2014. godine, a komercijalizacija se očekuje u narednih godinu do dve, prema navodima proizvođača. preuzeto sa - Auto Blog
  14. 1 point
    DraganUS

    Fiat Stilo 2.0 20v Turbo

    @neshaoct Evo jedna amaterska za tebe.
  15. 1 point
    @Milutinac @Ivan hvala na informacijama A ove led ce da mi da ortak pa zbog toga pitam, nista me ne kosta da probam
  16. 1 point
    Ivan

    Nuova Bravo - problem sa rikverc svetlom

    Jap, bajonet sijalica od 21W iliti P21 . Ako je sijalica u pitanju, jedna slika 1000 reci (ovo sto je Milutin objasnio): Ako je automat rikverca u pitanju (napisao sam ti iznad kako da ga lako u praksi proveris):
  17. 1 point
    danijel55

    Lybra Taxi

    Ne mozete vi da razumete ljubav prema autu kad vozite fiata. Lancia jel librasi znaju zasto
  18. 1 point
    Sedla

    Lybra Taxi

    'Ajte decaci, molim vas! Ovde se ozbiljne stvari rade!
  19. 1 point
    Moras da legnes Imas na sredini branika od dole rupu kroz koji mozes da dohvatis sijalicu...skines dzek i sijalicu nemoj da cupas, vec je odvrci, neka cetvrtina punog kruga je dovoljna da ona ispadne iz lezista i to je to... Ps - P21 bese oznaka ja mislim
  20. 1 point
    Ivan

    Nuova Bravo - problem sa rikverc svetlom

    Probaj da upalis prednje brisace, a onda ubacis u rikverc. Ako se automatski pokrene zadnji brisac, verovatno je do same sijalice. Tj. ovim eliminises automat rikverca iz price i ostaje ti laksa i jeftinija varijanta sijalice .
  21. 1 point
    Sreca tu je forum sa ogromnim brojem poseta, pa mozemo da vidimo ko kako odrzava auto samim tim neko ce se spasiti i preskociti automobile od ovih koji menjaju filtere na 50k. Cik probaj da napises kada budes prodavao na koliko si menjao filtere, da vidimo koju ces cenu dobiti. Ali ako fabrika kaze...
  22. 1 point
    Zamena teza. Odnosno tvoja licna ideja, pritom nerazumna. Ne verujem da postoji ijedna osoba koja menja ulje (filtere) na 10.000 i da to radi zbog toga da bi povecao cenu svog auta pri naknadnoj prodaju. A? Kako kako? Menjam ulje na 10.000 jer i tada kada istocim ulje curne "niz cep" kao voda a sve zbog ovoga, kako ti je covek lepo objasnio... Na sta mozes da nadovezes opet pricu o kvalitetu goriva i interval menjanja filtera. No dobro, ako ti mislis da je zamena na 60.000 ok... ... ... nemamo bas sta da diskutujemo...
  23. 1 point
    Tako mi rekli neki "majstori". [emoji23]
  24. 1 point
    Axic

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    @rage_man tabela ne greši, 2.8 L ide kao i kod 1.2 motora.
  25. 1 point
    Trebas da uradis kalibraciju na staklima. @neshaoctce te prebaciti u odgovarajucu temu pa ces procitati tamo kako se radi kalibracija podizaca.
  26. 1 point
    marko.jovanovic

    Bravo 2.0 20v HGT

    Pa i ne treba ti više od 69ks, kada krstariš auto putem 110km/h
  27. 1 point
    ahhhhhhha moralo je biti bas jako jer je bio 6 rihtera , salu na stranu ni malo lep osecaj kad te probudi iz sna od sat vremena , znaci onog najaceg.
  28. 1 point
    neshaoct

    Lybra Taxi

    Eto, sad kome god treba nešto oko skidanja table na Lybri... - Sedla ima znanje i praksu.
  29. 1 point
    neshaoct

    Fiat Stilo 2.0 20v Turbo

    @DraganUS Pa, daj slike akcije...izvadi li motor?
  30. 1 point
    Tu vas čekam [emoji23]
  31. 1 point
    Zvao sam AMSS tehnički pre neki dan, ako je kuka upisana u rešenju od ABS-a ok je, ali je potrebno imati papir (rešenje) iako oni proveravaju u sistemu. Sent from my 3310
  32. 1 point
    bojke

    Coupe 20 VT Plus

    Par slicica.
  33. 1 point
    Semi

    Bravo 2.0 20v HGT

    Jts i generalno nema neki zvuk, a jos ga ti poredis sa 2.0 petakom koji je posebna prica, meni u rangu sa v6 iz 156-ice.
  34. 1 point
    Evo epiloga gaženja skoro 100.000km sa 220ks, i dostizanja EGT od 920C nekoliko puta
  35. 1 point
    Da, osim u gradu... Cesto se desava da postoji semafor za uslovno desno, tako da je u gradu bolje ići srednjom ili levom trakom...
  36. 1 point
    U naseljenom mestu ne postoji preticajna traka. Možeš da se krećeš kojom trakom hoćeš, možeš da pretičeš kojom trakom hoćeš. Zobs, član 53, stav 5
  37. 1 point
  38. 1 point
    dellas

    BMW e60 525d M Sport

    Zavrseno u Bataji, hvala ljudi! Sve je ok sto je najvaznije, problem je bio sto je distancer radjen po uzoru na drugov, a njegova felna ima drugaciju centralnu. Ovaj momak iz Bataje radi distancere za DZ, 10eur komad do 20mm isto aluminijum samo ne ovaj kvalitet ali kaze da nema potrebe od ovakvog AL praviti.
  39. 1 point
    dellas

    BMW e60 525d M Sport

    Namontirani su distanceri, legli odlicno. Medjutim na odredjenoj brzini se trese volan :/ Moracu da skidam jedan po jedan da vidim u kom je problem i da li je problem to ili sto mozda treba osmirglati glavcinu i felnu. Ima li neko neku drugu ideju ili predlog? Inace ovako to izgleda
  40. 1 point
    dellas

    BMW e60 525d M Sport

    Radio mi je drug kod njega u firmi, inace se ne bave time ali kad prave delove za Boing mogu i distancere da naprave Srafove sam porucio kod onog Vracar u Indjiji. Distanceri mi trebaju na OEM felni jer je i pored ET20 i dalje uvucena dosta (samo 8J ima). Na onim 20icama je bilo daleko bolje zbog jotaze. Sigurnosne cu morati duze da stavim, ovi nece odgovarati, imaju i oni da se kupe. Distanceri idu i napred i pozadi, napred 15mm pa ce ukupan ET biti 5, a nazad 25mm pa ce ET biti -5 Na onom 535 koji sam kacio skoro identican setup, napred je ET6, nazad ET-4 8J felne. Sto se tice felni od f10, nemas nikakav problem ali ti trebaju distanceri obavezno.
  41. 1 point
    Stilisa

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Ok za ulje, a nafte koliko trosi? Ako neka lepo sluzi! Sta se svi stiskate za slikee, ajde, ajde, to narod voli.
  42. 1 point
    Dule 021

    K: Punto 1.2 mk2b ili mk2a

    A danas ode i ovaj moj braon Punto.
  43. 1 point
    bojke

    Coupe 20 VT Plus

    Izmerena tezina novih felni sa novim gumama 2.9 kg laksa od 18" koje sam skinuo sa kola.
  44. 1 point
    totti

    BMW e60 525d M Sport

    Lomina ciganska ikona [emoji23] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  45. 1 point
    IgorBG

    Braviša HGT 2.0 20v

    Dobro si rekao dellas,prolupao iznenada,nikakva naznaka nije bila ,samo u voznji odjednom malo cimnuo i pozadi poceo da ide beli dim i poceo da bruji i to je bilo to. Slazem se, moze dizel to ali HGT prede a oni tandrcu Dobar je i fabricki zvuk ali sam ipak hteo i nesto malo ozbiljnije da se cuje i da mu da neki pecat ipak. Jos kad ga stisnem malo pa ode preko 4-5000 pff perverzija od zvuka,sve mu bude oprosteno tad. Hvala,nadam se da ce sad fino sluziti,otkako sam ovo sve zamenio za sad je da kucnem u drvo sasvim u redu i superiska. Jos je ostalo da mu nabacim neke 16-ice na prolece i Bog da me vidi.
  46. 1 point
    Evo ga Mare. Odvojene su central za prednje I zadnje mada , kao sto vidis , I ova za prednje M40 salje na tu manju M82 koja je za Meni se cini da je to centrala ispod nogu suvozaca Pretresi ti to malo pre kupovine nove Ajde da dodam I semu zadnjih prozora da upotpunim manual
  47. 1 point
    Malopre sam skinuo tapacirung, pa da podelim nekoliko stvari sa onima koji će to tek raditi. Prvo, ništa ne ide na silu, sve se lagano skida. Izolaciju sam lagano sekao skalpelom sa strane, tako da ću pri vraćanju moći da iskoristim lepak koji je ostao na vratima i na samom stiroporu (hvata se bez problema). Morao sam ga iseći samo na par mesta i to u krug. Na prvoj slici se vidi poklopac visokotonca i da nakon skidanja šrafa imate dve žabice gore i dole, a sa leve strane (ka nazad) postoji zubac. Sad, glavna stvar. Sajla se nije umotala, koliko mogu da vidim kroz rupe gde sajle ulaze na kalem. Deluje da je sve lepo namotano. Međutim, kada ovako sve namontiram, sajla deluje kao da je prekratka, čak i kada nategnem i obe opruge sabijem do kraja, nema ni teoretske šanse da je stavim preko belog točka. U čemu je fora? Da li moram rasturati i kalem? Šta dobijam time?
  48. 1 point
    Evo, čisto da se javim. Danas sam skinuo oblogu vrata sa namerom da zamenim motor sa motorom sa zadnjih vrata. Ali, izgleda je sa motorom sve u redu, a pomerajući one silne kablove, ispravio sam neki loš kontakt. Uzgred, nisam uspeo da skinem oblogu sa zadnjih vrata. Evo slika gde su šrafovi za vozačeva vrata. Pored zvučnika. Štitnik zvučnika se nežno izvadi šrafcigerom Dole kod lampe Kod "mačijeg oka". Mačije oko se izbije šrafcigerom, nežno. Ova žica koja se vidi su led diode koje sam ubacio. Pisao sam o tome na temi za svgetlo u gepeku Ispod retrovizora Kod visokotonca. Mali gumeni poklopac se izbije šrafcigerom Iza poklopca ručice U ručlcigde su prekidači Ispod kompleta prekidača
  49. 0 points
    Stooo??? U njegovom svetu je to normalno - "Filteri menjani redovno - na 60.000" Jednom kad je kupio auto i to je to...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...