Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/08/18 in all areas
-
7 points
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
Siki97 and 6 others reacted to Fiat Iustitia for a post in a topic
Što se tiče prosečne plate i njenog odnosa Beograd-druga mesta u Srbiji, statističkim podacima treba oprezno pristupiti. Npr. jedan prosvetni radnik u Beogradu ima potpuno istu platu u odnosu na prosvetnog radnika u nekom drugom mestu u Srbiji. Čak i kada bismo zanemarili fiksne troškove života u Beogradu (za koje tvrdim da su veoma visoki) ovakav prosvetni radnik u Beogradu ne može da živi bolje od njegovog kolege iz bilo kojeg drugog mesta u Srbiji. Što se većeg izbora poslova tiče, to stoji. Međutim, ovo je tema koja ne bi smela da nas raslojava, već da nas ujedinjuje. Primećujem u izvesnom broju komentara sa ovih linkova jedno suštinsko zapažanje - da smo otišli u krajnost. Od prakse da su vozila mogla da se registruju a da nisu ni došla na liniju tehničkog pregleda, do toga da se gleda nalepnica pored vrata i oznaka modela automobila. Isticanje potrebe za boljim održavanjem puteva jeste ispravan argument koji se nužno postavlja naspram nerealnih uslova koji su zaživeli u praksi tehničkih pregleda. Ako država od građana traži sve (ispunjavanje kriterijuma tehničke ispravnosti koja nemaju veze sa bezbednošću) a ne pruža ništa (OČAJNO stanje puteva), onda je to ozbiljno licemerje. -
6 points
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
Siki97 and 5 others reacted to The Punisher for a post in a topic
Zanimljiv komentar -
3 points
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
neshaoct and 2 others reacted to neshtry for a post in a topic
Njuz [emoji1] Beograd, 8. avgust 2018, (Njuz) https://www.njuz.net/srbija-vracena-sa-tehnickog-pregleda/ -
2 points
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
vasqe and one other reacted to knezevic76 for a post in a topic
Dakle.... -
2 points
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
knezevic76 and one other reacted to nesa 169 for a post in a topic
Za puteve si u pravu, a goveda treba lepo imenovati i rastrubiti po netu, pa kad im niko ne bude dolazio na tehnički češaće se. -
2 points
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
bane1321 and one other reacted to Fiat Iustitia for a post in a topic
,,Nedostatak znaka modela automobila kao element tehničke neispravnosti vozila" Jedan od boljih tekstova na našu temu: https://www.blic.rs/vesti/drustvo/bizarnostima-oko-tehnickog-nema-kraja-u-servisima-neke-vracaju-sa-pregleda-jer-im/4jvkz1c Interesantno je da država nije tako kritična prema stanju svojih puteva (puteva kojima su udarne rupe ali i drugi brojni nedostaci postali zaštitni znak). Literatura kaže da neispravnost puta ima uticaj u 4-6% saobraćajnih nezgoda. Neka mi neko nađe jednu osuđujuću krivičnu presudu gde je odgovarao upravljač puta. -
2 points
-
1 pointOde 147ica malo kod alekse pa dodje nova makina....za sad je ok sve delova imam nije problem... Sa ove slike imam u tel bice ih jos...
-
1 pointAko sam dobro shvatio kolege iz firme sa tehnickog,da bi se prosao tehnicki sa kukom potrebna je atestirana auto kuka sa fabrickim papirima,dozvola od proizvodjaca vozila za prepravku istog (za mog puntica znaci Kragujevac) koja kosta oko 85 tvrde valute u dinarima,uverenje ovlacenog sevisa za ugradnju kuke o ugradnji : XY novaca,sa svim tim papirima atestiranje u AMS za XY novaca.Kod nas u sevisu se sada vise skidaju nego sto se ugradjuju kuke.Meni tehnicki istice u novembru pa se dotle polako spremam ali cini mi se da ce ovo sa kukom biti djuture oko 20-25 kdin pa se razmisljam da je skinem.Od svih brojki rekli su mi da je ova za Kragujevac tacna a ostalo je otprilike ona suma.Pa ko voli nek izvoli.kad saznam brojke sa sigurnoscu javljam.
-
1 pointPetrolicious video: 1955. Pegaso Z-102 Mnogo pre nego što smo počeli da koristimo termin ''superautomobil'', najbrži auto na svetu je bio proizveden u Španiji, u državnoj kompaniji koja se primarno bavila kamionima, autobusima i drugim industrijskim vozilima. Drugim rečima, Pegaso Z-102 je nastao u specifičnim okolnostima, u godinama tokom kojih se država još uvek oporavljala od posledica građanskog rata. Napravljeno ih je malo, a još manje je danas u voznom stanju. Ionako auto nije upisao uspehe na trkama, bio je jedan od najnaprednijih GT automobila svog vremena:
-
1 pointNije glupo pitanje - naravno da može i ja sam upravo tako i radio pre tehničkog. Otišao sam tamo, lepo mi čovek sve spolja pregledao i tek kad je rekao da je u redu zakazao sam tehnički i posle prošao bez problema. Preporučujem da zakažete u smeni kad radi taj što vam je prvo gledao.
-
1 pointU Beogradu možeš da se zaposliš kao noćni čuvar za 20000rsd, kao prodavac u Maxiju, Idei, Rodi, za 30000rsd (gde te tretiraju kao da imaš 100hilj. E, ako si partijski angažovan, onda možeš da očekuješ i duplo više ! Ako se baaaš angažuješ i daješ sve od sebe (po bilo kom pitanju), onda možeš i pozitivno da utičeš na prosek plate u Srbistanu. Послато са LG-G3
-
1 point
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
Fiat Iustitia reacted to neshtry for a post in a topic
U pravu si,to ćemo i da radimo! Delite "preporuke",da znamo ko je kakav,super ideja [emoji106]@nesa 169 Iustitia dobro si shvatio poentu -
1 pointBukvalno... Baci pogled i na "FIAT" logo na alu-paucicama. Jos da nije 2.0 MultiJet ...
-
1 pointTrik je da na otpadima nadjes dva zadnja stakla verovatno za nekih 1500-2000 dinara i da ih sam zamenis i odes i odradis tehnicki...
-
1 pointSada ćemo zbog nekoliko goveda od kontrolora da vodimo i advokate na tehnički... [emoji27] Kontrolori su se toliko us*ali od svoje sopstvene odgovornosti,na koju su trebali da se naviknu odavna,da sada ne propuštaju ni za totalne gluposti... A država pegla sistem na krvi i znoju građanstava koje velikom većinom na minimalcu(bgd je druga priča)... Uveren sam u to da neispravnost putne mreže uzrokuje i više štete i više nesreća
-
1 pointMa ne može fizički da se vidi, na gadnom je mestu. Ja ga nikad nisam video dok nisam izvadio motor napolje. Jbg, Italijan ga radi tačkasto, to je potrošna roba, kao disk, lamela i sl. Jedino naši "stručnjaci jedu *ovna !
-
1 pointGrande Punto je bio jedan od najlepše dizajniranih automobila b segmenta ikad!
-
1 pointOtišao na odmor i familija glasala da prodaju narkomana
-
1 point
-
1 pointPi,ja mislio da to važi samo za xenone! Onda pre tehničkog,zamena na standard!
-
1 pointNajjači su mi oni sa televizorima na tabli, al zato mobilan u ruci non stop!
-
1 point
Više nije bitan motor, nego displej?
knezevic76 reacted to neshtry for a post in a topic
Meni treba samo obrtaljka,km sat i servo.Motor da nije slabiji 120Nm Navigaciju ima,parkiranje staromodno... 1971. godište [emoji1] -
1 pointJa koliko vidim prica je pocela o izostavljanju svake vrste ekrana iz automobila [emoji3] Naravno da niko nece da stiska klimu na displeju dok vozi, al da neko ne zeli kameru, mape, neke informacije o automobilu to vec ne kapiram [emoji3] A rec je o normalnim putnickim automobilima ne o nekim trkalicama gde to i nije toliko potrebno
-
1 pointNačelnik u MUP-u razrešava dileme oko tehničkog pregleda vozila Načelnik Uprave saobraćajne policije Nebojša Arsov saopštio je danas, povodom brojnih primera vraćanja automobila sa tehničkog pregleda, da nije tačno da nisu dozvoljena nikakva oštećenja i ukazao na to da ''oštećenja koja ne utiču na bezbednost vozila nisu razlog da ono bude okarakterisano kao neispravno''. Arsov je, kako je saopštio MUP, istakao da površinska korozija nije razlog da vozilo bude tretirano kao tehnički neispravno, ali da na šasiji vozila, odnosno na nosećim delovima karoserije i podu vozila nije dozvoljena dubinska korozija niti korozija koja je izazvala rupu. Načelnik Uprave saobraćajne policije je objasnio da su prema kriterijumima koje propisuje novi Pravilnikom o tehničkom pregledu vozila, koji je se primenjuje od 5. jula ove godine, dozvoljena manja oštećenja na vozilu, koja ne utiču na bezbednost saobraćaja, poput ogrebotine, ulegnuća nastalih pri parkiranju vozila, nedostatak bočne lajsne, naprsline na prednjim i zadnjim farovima. Šta su veća, a šta manja oštećenja? ''Nisu dozvoljena veća mehanička oštećenja karoserije, šasije, poda, nadgradnje, kabine'' - rekao je Arsov. Prema njegovim rečima, ni manje oštećenje vetrobranskog stakla nije razlog da on bude okarakterisano kao neispravno. Međutim, kako je naveo, ukoliko na vetrobranskom staklu postoji više manjih ili većih oštećenja, koja utiču na normalnu vidljivost vozača, onda se smatra neispravnim. Arsov je ukazao da se ispravka pogrešno upisanih podatka o najvećoj dozvoljenoj masi putničkih vozila, kao i utvrđivanje boje vozila u skladu sa novim Pravilnikom obavlja samo u slučaju kada vlasnik menja saobraćajnu dozvolu. Dozvoljeno više boja On je dodao da i dalje, kao i po starim propisima, vozilo može biti višebojno. Načelnik Uprave saobraćajne policije objasnio je i kako se, na tehničkom pregledu, tretiraju prepravke na vozilima. ''Ugradnja montažno-demontažnih uređaja na vozilima, koji služe za prevoz prtljaga, ne smatra se prepravkom vozila'' - objasnio je Arsov. On je istakao da se prepravkom vozila, koja mora biti ispitana, smatra promena vrste vozila, naknadna ugradnja motora drugog tipa, uređaja za spajanje vučnog i priključnog vozila. ''Prepravkom se smatra i promena komandi za upravljanje vozilom lica sa invaliditetom, zamena komande uređaja za upravljanje i drugih komandi direktno vezanih za proces upravljanja vozilom sa desne na levu stranu vozila, kao i svaka druga promena deklarisanih karakteristika uređaja na vozilu, poput zatamnjivanja stakala, naknadne ugradnje svetlosnih uređaja i metalnih ojačanja karoserije'' - objašnjava Arsov. Arsov je poručio da će pripadnici saobraćajne policije, u kontroli saobraćaja na putu i prilikom nadzora nad radom tehničkih pregleda, posebnu pažnju usmeriti na identifikaciju vozila i ispravnost uređaja koji mogu da ugroze bezbednost saobraćaja, saopštio je MUP. preuzeto sa - blic.rs
-
1 pointBravo Sport 1.4 MultiAir Turbo (verzija od 140 KS), detaljno testiran do mora i nazad. Zbog problema sa losim vremenom u Grckoj u julu, opet smo se odlucili za prelepu Dalmaciju. Slicna ruta koju sam imao i sa prethodnim Stilom JTD 3v, pa sam mogao da uporedim dosta stvari: BG - Sabac - (GP Loznica) - Milici - Vlasenica - Kladanj - Sarajevo (autoputem do Tarcina) - Konjic - Mostar - Ljubuski - (GP Crveni Grm) - Vrgorac - Tucepi. Ukupno oko 520 km, uglavnom odlicne magistrale i oko 80 km autoputa. Aditivirani BMB95 cepovan na "Petrolu" odmah po ulasku u BiH, takodje cepovan u povratku na istom mestu. U pitanju je najzahtevnija deonica puta, preko BiH do primorja i nazad (nekih 360 km x 2 + malo lokala). Uzivancija u voznji i prelepoj prirodi, sa dosta visinskih razlika, krivina, preticanja... Malo sam se zezao za sebe, a mozda nekome bude interesantno - pikovi su redom kod Kladnja, Olova, zatim Nisicka visoravan, Ivan Sedlo, penjanje iz Mostara i na kraju prelaz preko obronaka Biokova i spust na more (druga slika je ceo put, vidi se pocetna ravnica kroz Srbiju): Aj' sto me je masina odusevila performansama i dinamikom voznje, nego je i potrosnja van svih mojih ocekivanja - cep kaze 5.4 l na toj najtezoj deonici, a board potvrdjuje i pokazuje se kao prilicno tacan (Stilo JTD u slicnim uslovima 4.8 l). Ceo put od blizu 1100 km u oba smera, sa ravnicarskim delom kroz Srbiju - po boardu 5.1 l (Stilo 4.5 l). Da napomenem da je voznja bila maltene bez klime, ali ostrije nego sa Stilom zbog testiranja masine. Pored standardnog moda voznje, ima i dodatno "Sport" dugme cijim aktiviranjem auto mnogo zustrije reaguje na gas, primetno bolje vuce iz nizih obrtaja, ima reskiji zvuk i subjektivno deluje vise snage u visim obrtajima (MultiAir razvod omogucuje nekoliko modova rada usisnih ventila), a volan se dodatno ucvrsti... Ali nisam imao potrebe da duze vozim u "Sport" modu jer je i standardni sasvim dovoljan za dinamicnu voznju i preticanja, tako da se ovog puta nisam bavio potrosnjom u tim uslovima. FPT-ov C635 sestobrzinac je vrlo lepo uparen sa motorom, ako nekoga detaljnije zanima, odnos brzina/obrtaji/potrosnja u 6. stepenu, na tempomatu su okvirno: - 80 km/h - 1800 rpm - 4.7 l - 100 km/h - 2100 rpm - 5.2 l - 120 km/h - 2500 rpm - 5.8 l - 130 km/h - 2700 rpm - 6.3 l - 140 km/h - 3000 rpm - 7 l Sa lakocom dohvati 150-160 km/h (cajger na 120 km/h laze tacno 5km/h poredeci sa GPS). Da ne smaram vise, cisto mali review posto je prilicno redak motor u pitanju, a dosta ljudi me je pitalo o njemu. Posle JTD, a s obzirom da je veci i tezi turbo benzinac od 140 KS u pitanju, zaista sam prezadovoljan dobijenim. Ostajem "duzan" jos za potrosnju u gradskim uslovima. Po fabrici, za MultiAir 140 ona je 7.3 u gradu (sto vec vidim da u BG naravno nema sanse), 4.8 l na otvorenom (ostvarivo u nezahtevnoj voznji magistralom) i 5.7 l kombinovano.
-
1 pointA ono najveci motor na forumu ticmin 2.4
-
1 pointCitajuci postove zapitam se dal samo ja vozim normalan auto i zelim ekran u njemu dok svi ostali voze neke trkalice od po 300, 400,500ks pa ne zele nista svetlece unutra sto ce im skretati paznju dok seku krivine i slusaju skripu guma..
-
1 point
-
1 pointDa, skup je, dizel i sigurno preko 300.000 km... Trenutno gledam dosta široko što se tiče modela i oblika karoserije, ni sam još ne znam šta hoću. Više naginjem nekom benzincu koji će mi se estetski najviše svideti...
-
1 point
Fiat Bravo 1.9 JTD - vuče u jednu (lijevu) stranu
Milos1 reacted to marko.jovanovic for a post in a topic
Evo mog posta od pre 4 godine: Evo dela koji se odnosi na letvu: Milslim da je sve jasno, promeni letvu ili remontuj tvoju. Primeti se kada upališ auto, naročito zimi na ledu, volan odma malo cimne u levo. -
1 point
-
1 point
-
1 pointNeki ne uhvate ni godinama ... Ovo krenula neka moda konverzije sa traktora na benzince ? Sa srecom, da te lepo sluzi - ako stignes pisi iskustva sa motorom, zivo me zanima. Ovo ostalo je sve odavno sazvakano...
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".