Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/07/18 in all areas

  1. 6 points
    Smireni

    Više nije bitan motor, nego displej?

    Ili prilikom izbora zene pored dobrih si*a i du*eta kao kriterijume uzmes u obzir i to da bude zanimljiva osoba, sa kojom imas o cemu da pricas... ono, da ste kompatibilnih shvatanja, pa i decu vaspitate normalno... Nije onda voznja tolika robija.
  2. 5 points
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo (verzija od 140 KS), detaljno testiran do mora i nazad. Zbog problema sa losim vremenom u Grckoj u julu, opet smo se odlucili za prelepu Dalmaciju. Slicna ruta koju sam imao i sa prethodnim Stilom JTD 3v, pa sam mogao da uporedim dosta stvari: BG - Sabac - (GP Loznica) - Milici - Vlasenica - Kladanj - Sarajevo (autoputem do Tarcina) - Konjic - Mostar - Ljubuski - (GP Crveni Grm) - Vrgorac - Tucepi. Ukupno oko 520 km, uglavnom odlicne magistrale i oko 80 km autoputa. Aditivirani BMB95 cepovan na "Petrolu" odmah po ulasku u BiH, takodje cepovan u povratku na istom mestu. U pitanju je najzahtevnija deonica puta, preko BiH do primorja i nazad (nekih 360 km x 2 + malo lokala). Uzivancija u voznji i prelepoj prirodi, sa dosta visinskih razlika, krivina, preticanja... Malo sam se zezao za sebe, a mozda nekome bude interesantno - pikovi su redom kod Kladnja, Olova, zatim Nisicka visoravan, Ivan Sedlo, penjanje iz Mostara i na kraju prelaz preko obronaka Biokova i spust na more (druga slika je ceo put, vidi se pocetna ravnica kroz Srbiju): Aj' sto me je masina odusevila performansama i dinamikom voznje, nego je i potrosnja van svih mojih ocekivanja - cep kaze 5.4 l na toj najtezoj deonici, a board potvrdjuje i pokazuje se kao prilicno tacan (Stilo JTD u slicnim uslovima 4.8 l). Ceo put od blizu 1100 km u oba smera, sa ravnicarskim delom kroz Srbiju - po boardu 5.1 l (Stilo 4.5 l). Da napomenem da je voznja bila maltene bez klime, ali ostrije nego sa Stilom zbog testiranja masine. Pored standardnog moda voznje, ima i dodatno "Sport" dugme cijim aktiviranjem auto mnogo zustrije reaguje na gas, primetno bolje vuce iz nizih obrtaja, ima reskiji zvuk i subjektivno deluje vise snage u visim obrtajima (MultiAir razvod omogucuje nekoliko modova rada usisnih ventila), a volan se dodatno ucvrsti... Ali nisam imao potrebe da duze vozim u "Sport" modu jer je i standardni sasvim dovoljan za dinamicnu voznju i preticanja, tako da se ovog puta nisam bavio potrosnjom u tim uslovima. FPT-ov C635 sestobrzinac je vrlo lepo uparen sa motorom, ako nekoga detaljnije zanima, odnos brzina/obrtaji/potrosnja u 6. stepenu, na tempomatu su okvirno: - 80 km/h - 1800 rpm - 4.7 l - 100 km/h - 2100 rpm - 5.2 l - 120 km/h - 2500 rpm - 5.8 l - 130 km/h - 2700 rpm - 6.3 l - 140 km/h - 3000 rpm - 7 l Sa lakocom dohvati 150-160 km/h (cajger na 120 km/h laze tacno 5km/h poredeci sa GPS). Da ne smaram vise, cisto mali review posto je prilicno redak motor u pitanju, a dosta ljudi me je pitalo o njemu. Posle JTD, a s obzirom da je veci i tezi turbo benzinac od 140 KS u pitanju, zaista sam prezadovoljan dobijenim. Ostajem "duzan" jos za potrosnju u gradskim uslovima. Po fabrici, za MultiAir 140 ona je 7.3 u gradu (sto vec vidim da u BG naravno nema sanse), 4.8 l na otvorenom (ostvarivo u nezahtevnoj voznji magistralom) i 5.7 l kombinovano.
  3. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 2 points
    Ko to čačka u '70. ? [emoji16]
  5. 2 points
    Milutinac

    Funny photos

  6. 2 points
    Sedla

    Lybra Taxi

  7. 2 points
    nstyner

    Opel Meriva-Naša Meri!

    Da malo podignemu temu,zapostavio i forum i Meri ! Vozamo se u zdravlju,sipaj i vozi,nemamo za sada nikakvih primedbi.Kraj juna putovali na more,pregazili oko 2500km bez ikakvih problema i zamerki.Mnogo joj više leži otvoren put,pregledna,udobna,klima radi odlično,potrošnja oko 6l sa tim da nisam prelazio 130km/h.Par izleta na 150 ne računam ! Posle godišnjeg mi đavo nije dao mira i krenem u potragu za većom felnom,i naletim na.... Mnogo lepše i ozbiljnije izgleda,jako sam zadovoljan a i gospođa moram da priznam!! Oko dimenzije guma sam se jako lomio i kompromis je pao na 215/50/17,da izgleda ok a da se zadrži udobnost koliko je moguće! Ubačene su i led sijalice u farove od dnevnog svetla i pozicije t-20,i kratkog h-7,sija odlično! U planu su još radovi oko ozvučenja ,ali polako,za sada toliko!
  8. 1 point
    Sedla

    Lybra Taxi

    Hvala, Martine. Za divno cudo, nigde ni trunke. Jedan dobar drugar, koji inace i rastura Lybre, i koji mi je i obezbedio delove za celu ovu igranku, mi je rekao da je moja Lybra fenomen kada je korozija u pitanju. Nigde ni tackice nema. Cak iza prednjih tockova, gde su zavrsetci krila, vremenom se boja oljustila od kamencica i svega ostalog sa puta, a stoji beli lim ispod boje, ne pokazuje nikakve promene... Desno krilo sam zakacio, ogrebao jos pre nekoliko godina, spala boja i zagrebano onako lepo, tu se uhvatilo malo one crvenkaste povrsinske rdje, i to je to. Niti se menja, niti se siri.
  9. 1 point
    Martin

    Lybra Taxi

    Bitno da nigde nema korozije. Svaka čast na trudu.
  10. 1 point
    The Punisher

    Kraj / Novi početak Fifth Gear-a

    Fifth gear mi je oduvek bila zanimljivija emisija od Top Gear-a, ali ljudi očigledno više vole da gledaju Džeremijeva glupiranja.
  11. 1 point
    Na osnovu opisa ovde i ja sam ugradio MF volan, ostaje jos Proxi alignment, to cemo uskoro.
  12. 1 point
    djomla

    Više nije bitan motor, nego displej?

    Navi, rikverc kamera, to je sve ok. Nemam ja nista protiv toga, ali sto kaze Smireni, guranje svega na tačskrin, budalaština. Niko nema stav da treba da bude sve kao iz 70-e [emoji16]
  13. 1 point
    To je najjača godina u istoriji čovečanstva [emoji4]
  14. 1 point
    A šta ti imaš protiv 1970. godine? 🤨 Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  15. 1 point
    Djuk85

    Lybra Taxi

    Celicni zivci
  16. 1 point
    totti

    Više nije bitan motor, nego displej?

    Šta dal si jedini... vidiš da sam ja na tapetu [emoji3]
  17. 1 point
    knezevic76

    Lybra Taxi

    Bravo za entuzijazam
  18. 1 point
    Vashko

    Punto Classic 1.2 Dynamic 2011

    Evo i slika
  19. 1 point
    totti

    Više nije bitan motor, nego displej?

    Apropo ćaskanja... Ja retko s' kim imam zajedničke teme (plus izbor muzike, podešavanje temperature itd), tako da uglavnom popizdim kad počnu da drobe u kolima [emoji3] Tako da mi najviše prija kad sam sam tokom vožnje.
  20. 1 point
  21. 1 point
    MS PK

    Lybra Taxi

    Bravo Sedlicu
  22. 1 point
    Kako su precizno definisali, tacno covek da se uvek bez razmisljanja osloni na njih, pravi "strucnjaci". I onda nekom takvom da poverim da mi steluje farove... Hocu, ali juce.
  23. 1 point
    Nova pravila tehničkih pregleda prilikom registracije vozila zadaju svakodnevno muke vozačima. I dok vozači muče muku sa rupama na kolima i neispravnim delovima, Veselin Vesović je nedavno doživeo jednu totalno banalnu stvar kada je hteo da registruje motor. Naime, on to nije uspeo jer na tehničkom pregledu nisu mogli da utvrde koje je motor boje! "Pre neki dan sam otišao da produžim registraciju motora, odnosno da uradim tehnički pregled. Sve je bilo u redu osim jedne, do tada, ne toliko bitne stvari, ali sada i te kako važne: boje", ispričao je Vesović. Motor je kupio 2008. godine a već prilikom prve registracije u MUP-u su se dvoumili koju boju da mu upišu u dozvoli jer tu nijansu nisu imali u paleti boja. "Posle dugog većanja, napisali su "žuta, svetla, metalizirana", međutim po podacima proizvođača, u pitanju je neka vrsta "platinum, metalik", koja "vuče" na svetlo braon", priča zbunjeni Veselin. On je objasnio da je 10 godina vozio motor bez problema, ali da kontrolori na tehničkom pregledu nisu smeli da upišu istu boju kao u policiji zbog novih propisa jer njima boja motora liči na neku nijansu ljubičaste. Kako priča dalje Vesović, ubeđivali su ga da mora u dozvolu da upiše novu boju po njihovom odabiru i pritom da plati 1.400 dinara za obrazac promene dokumenta, i da u protivnom motor neće moći da prođe tehnički. "Naravno, počeo sam da se raspravljam sa njima, jer ja nisam farbao motor, i govorio sam da to nije ni žuta, a pogotovo ne ljubičasta, kao što oni smatraju. No, bez uspeha. Upitao ih je i šta će se desiti ako sledeće godine ode u neki drugi servis, a njima tamo boja zaliči na neku treću nijansu, naredne godine na četvrtu, i slično", priča on. "Da li ja moram svake godine da plaćam po 1.400 dinara za promenu dozvole, i to ako ostane isti iznos? Naravno, samo su slegli ramenima i mahali paletom desetak osnovnih boja, koju su dobili od MUP-a. Ništa konkretnije o ovome nisu mogli da mi objasne ni u policijskoj stanici, jer kako kažu, ni u zakonu nije precizno definisano", ispričao je razočarani motociklista. Na kraju, uz mnogo natezanja, vozilo je uspeo da registruje po starim podacima, ali ostaje neizvesnost kakva neprijatnost ga čeka sledeće godine, i koliko je još ovakvih začkoljica u pravilniku, koje sprečavaju vozače da registruju vozila bez nepotrebnih prepreka. "Zaista mi nije ideja da krivim niti momke iz servisa niti policajce, samo želim da se regulišu ovakve situacije da mi ne bi tražili pare svake godine za nešto na šta nisam uticao i nisam kriv. U servisima su zaplašeni novim zakonom i drže ga se do slova, zato su insistirali da upišu boju koju su procenili da su videli. Siguran sam da ima još ljudi koji su dolazili u ovako neprijatne situacije kao ja. Po meni, jedino rešenje problema boja na vozilima jeste da se sa fabričke pločice upisuje broj šasije u kome stoji i oznaka fabričke boje, koja može da se proveri kod proizvđača", zaključio je Vesović. Preuzeto sa: https://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3098101/prosao-pakao-na-tehnickom-zbog-boje-ovog-motora-policija-tvrdi-zuta-tehnicki-pregled-vidi-ljubicastu-a-proizvodjac-nesto-sasvim-trece
  24. 1 point
    Axic

    Lybra Taxi

    Svi čekaju vraćanje table na mesto i kako vidim uspešno si to uradio.
  25. 1 point
    Hvala Sedla.Moracu to u skorije vreme da odradim.
  26. 1 point
    TeaseR

    Gde sipate gorivo?

    Sipam na Euro Petrolu vec duze vreme i evo sad sam merio, presao sam 655km sa punim rezervoarom, ostalo nesto malo u rezervi, prosecna brzina 21km/h. Uglavnom Novi Beograd i ponekad otvoren put. Sada sam sipao na Shell-u onaj njihov V-Power Diesel da vidim kako ce se pokazati, iskoristio akciju ponedeljkom kada umesto 169,9din kosta 162,9din. Na pumpi naravno kazu da je bolji od obicnog, but let's see.
  27. 1 point
    totti

    Fiat Bravo 2008

    Pa dobro sad... i njega doktori nazivaju "ono" [emoji3]
  28. 1 point
    Nema ga Ivan još [emoji3] Ljudi, šta se čudite, takva su vremena... Meni je samo žao što se ne rodih 30-ak godina ranije, pa da proživim život u kolko-tolko normalnom i zdravom okruženju. Evo, pogledajte samo ko je danas maneken i kakvi bolesnici danas prolaze [emoji43] http://www.b92.net/zivot/vesti.php?yyyy=2018&mm=08&dd=06&nav_id=1427459
  29. 1 point
    Dezurni

    Fiat Bravo 2008

    Ej, nisam detaljno čitao. Au Agzara, al će da ti blokira prednji desni niz Bubanj zbog ovog
  30. 1 point
    neshaoct

    Više nije bitan motor, nego displej?

    Generalno mi ta pomama za displejima nije jasna da ode toliko daleko, u smislu da se faktički prvenstveno na osnovu toga gleda koji je auto dobar, a koji nije. Ako kupuješ nov auto gde je broj i veličina displeja osnovni kriterijum, onda treba da ga menjaš kao što npr. i telefon svi uglavnom menjamo na barem 2 godine (dosta ljudi menja i češće). Kao što ljudi ne nose danas telefone od pre 4 godine, zašto bi onda svesno imali auto kome glavni adut takođe zastari već posle 2 godine? Ako se kupuje polovnjak star 4-5-6 godina, on već u startu ima zastareli sistem, a svesno se pristaje da se i narednih par godina koristi taj isti sistem. Ali, zašto onda ne kupujemo polovne telefone stare 4-5-6 godina? A, posebno ako se gledaju polovnjaci još stariji od toga. Faktički, ako je nekome broj i veličina displeja glavni kriterijum prilikom izbora auta - svaka čast, jer ta osoba onda može na svakih godinu ili dve dana da menja auto, i da tako uvek ima aktuelnu tehnologiju. Ako to ne može, zašto onda kupuje auto gde će poslednje 2 godine da ima zastarelo ono što mu je ionako bio glavni razlog za kupovinu baš tog modela... - to mi nije jasno. Ako je to samo bila tamo negde deseta stavka po redu prilikom formiranja odluke o kupovini baš tog auta - to razumem. Ali, ako je bila najvažnija stavka - ne razumem, tj. jedino razumem ako je neko u finansijskog mogućnosti da uvek vozi veoma mlad auto, star svega godinu, dve...plafon 3.
  31. 1 point
    neshaoct

    Fiat 500x 1.6 EtorQ

    Ih, znaaaaamo da Stilo dobro podnosi svaki put, nego kako je sa 500X?
  32. 1 point
    dekirs

    Fiat Bravo 2008

    Jel si svestan da je tvoj auto Axic nazvao "ono" ?
  33. 1 point
    Vidiš Milutine kako razmišlja normalan čovek? @dekirs džabe mu ja pišem, kad on sada spava
  34. 1 point
    Sedla

    Lybra Taxi

    Danas nisam stigao mnogo stvari da odradim. Ubacio novi tepih sa kvalitetnim izolacijama, i nesto plasticnih delova... Imao jos sto drugih obaveza, i prolete dan. Ali ne mogu da zurim, ovakav posao mora natenane, ako mislim da ga odradim kako treba...
  35. 1 point
    MS PK

    Fiat Stilo Uproad - iskustva / mišljenja

    Kroma ( meni licno) ruznija cak i od stila karavana , velika, teska, veci potrosac, skuplja za odrzavanje a pritom mislim da se vise i kvari od stila. Drugo a tebi veoma bitno, ima li bre jos jedne krome u Cg jado De ces da je popravis i nadjes deo
  36. 1 point
    igor0511

    Italija

    Ja odoh za Italiju kako sam planirao pa da napisem utiske dok su jos svezi. Isao sam za Rimini sa spavanjem u Trstu. Totalna ruta duzine oko 1100km u jednom smeru i gotovo sve je bio autoput. Put pre Hrvatske do Zagreba i onda Slovenija do Trsta i nakon toga autostrade. Cene putarina su sledece: Srbija oko 300din (cini mi se jer sam koristio ENC) Hrvatska 20e Slovenija 30e mesecna vinjeta Italija 30e putarina u jednom smeru Put je odlican sve vreme. Jedini losi deo puta koji sam video je bio izlet do San Marina gde smo isli nekim seoskim putem (bravo za Here). Generalno ruta jeste duga, ali ni najmanne zahtevna tako da ko god razmislja o odlasku kolima na ovu stranu toplo preporucujem. Voznja po ogranicenjima + 10km/h preko uz par izleta do 200km/h kada vidim da neko proleti pored mene (zanimljivo da kod mene cajger laze do 4km/h od gps-a) i prosecna potrosnja 5.4 za sad metodom cep-cep. Leon se super pokazao. Nije sto je moj, ali auto koji me najmanje zamara za voznju od svih koje sam vozio u poslednje 3 godine Evo i 2-3 slike tek onako
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...