Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/28/18 in all areas

  1. 2 points
    darkman14

    Marea Weekend 1.9jtd ELX

    Mali upgrade, stiglo sa Alija. Sad je fabrički, prolazi tehnički 100% Usput sređene i brave gepeka koje su blokirale ponekad, pogotovo desna
  2. 2 points
    integralac

    Vicevi 120%

  3. 1 point
    Zvanična statistika demantuje da su stariji građani skloniji greškama za volanom, naprotiv, oni izazivaju najmanje nezgoda. Posle 65. godine, vozačka dozvola se izdaje sa rokom važenja od pet godina, nekada i na kraće. Osobe koje imaju više od 65 godina pod posebnom su lupom kako propisa Ministarstva unutrašnjih poslova, tako i lekara koji obavljaju preglede radi utvrđivanja sposobnosti za upravljanjem vozilom određene kategorije. Iako vlada stereotip da najstariji sugrađani ne treba da upravljaju vozilima, statistika je na njihovoj strani - za razliku od mladih do 25, stariji od 65 godina u Srbiji izazovu najmanje saobraćajnih nezgoda na godišnjem nivou. Prema važećim propisima, građanima koji navrše 65 godina izdaje se vozačka dozvola sa rokom važenja od maksimalno pet godina. Nakon toga, penzioneri su dužni da je obnavljaju i tada prolaze kroz lekarske preglede, kojima se utvrđuje da li je neko sposoban da upravlja vozilom određene kategorije. ''Rok važenja dozvole može biti i kraći, a to zavisi od nalaza i mišljenja koje daje lekar'' - objašnjavaju saobraćajni stručnjaci. Najveći problem zapravo može nastati kada lekari ne napišu mišljenje, odnosno da građanin nema neku otežavajuću okolnost za upravljanjem vozilom, a u međuvremenu se dogodi neko oboljenje ili povreda. Nekada se dogodi da ta povreda ili oboljenje učine da je osoba potpuno onesposobljena za vožnju. Uprkos činjenici da u međuperiodu od produžetka vozačke dozvole do novog zahteva i lekarskog pregleda može doći do nekog zdravstvenog problema, iz Komiteta za bezbednost saobraćaja tvrde da su penzioneri obazrivi vozači i da su svesni svoje sposobnosti ili nesposobnosti za volanom. U prilog tome govore i podaci da je manji broj udesa u kojima učestvuju osobe starije od 65 godina nego mladi ljudi, posebno oni između 19 i 25 godina. Iz Komiteta navode i da nije moguće tražiti od svih osoba određene starosti da se češće proveravaju, jer bi to bilo protiv zakona. Ipak, sa druge strane podsećaju na sveopštu odgovornost društva, pre svega doktora, koji bi u pojedinačnim slučajevima, kada na to uputi nalaz lekara specijaliste, trebalo da na vreme reaguju kako se ne bi događale tragedije. Milan Vujanić, iz Komiteta za bezbednost saobraćaja, danas ima više od 65 godina i aktivan je vozač. Iako u toku pisanja važećeg zakona nije spadao u ovu kategoriju vozača, istog je mišljenja - stariji vozači nisu opasnost na putu. Najveća opasnost je usporenost refleksa i spora vožnja na određenim deonicama, ali su stariji sugrađani najčešće i toga svesni i ponašaju se u skladu sa uslovima i upozorenjima na putu. ''Tada smo se usaglasili da sugrađani sa očuvanim zdravljem i sa navršenih 65 godina života mogu biti za upravljačem. Ipak, oni se moraju podvrgnuti lekarskim pregledima, najpre na pet godina, potom na tri i posle toga na svaku godinu. To je kada je reč o fizičkim uslovima, da se tako izrazim. Ono najbitnije je da ti ljudi imaju dugo i životno iskustvo u saobraćaju, svesni su svojih mogućnosti, opasnosti i pre svega odgovornosti za volanom'' - ističe Vujanić iz Komiteta za bezbednost saobraćaja. preuzeto sa - Auto Blog
  4. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  5. 1 point
    totti

    Penzioneri nisu ''opasnost na putu''

    Znaš li ti dragi kolega koliko košta udomljavanje 700.000 članova stranke? Treba to namiriti... https://www.espreso.rs/vesti/politika/235463/sns-ima-175-000-clanova-vise-nego-vladajuce-stranke-u-britaniji-i-nemackoj-a-ove-dve-zemlje-imaju-vise-od-140-miliona-stanovnika-od-srbije Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  6. 1 point
    Djole jeste, Djulijano je iz Vranica. Sent from my 3310
  7. 1 point
    Ma zapucaj do Inđije pa izaberi i kakav hoćeš i kakvo stanje hoćeš... Ima, ja sam ih video svojim očima Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
  8. 1 point
    0611989274 Djole, mislim da on ima Putnice. 0638134033 Djuliano, probaj i kod njega. Sent from my 3310
  9. 1 point
    Dokumentarac o dizel Mercedesima širom sveta Dokumentarac se zove "Automobili za večnost"
  10. 1 point
    Matteo11

    Tipiša 1.6 JTDm

    Evo ga,ofarban i sređen ko ispod čekića ! Danas sam ga izvukao iz limarije , sve u svemu trajalo je 5 meseci dok ga nisu sredili . Ajd, valjda više neće da ga lupaju ; puj,puj,puj
  11. 1 point
    Moze lock, otisao danas za 7k.
  12. 1 point
    Kao što je rečeno u prethodnoj emisiji SAT plus, skoro sve navedeno je važilo i pre novog zakona samo se nije primenjivalo. Ja nikada u životu nisam dozvolio da mi auto bude tehnički neispravan prvo zbog mene i moje porodice. Izdrkavanja kontrolora se dešavaju ili iz neznanja ili zbog ponašanja vlasnika na liniji tehničkog pregleda, i dosta toga se može rešiti normalnim razgovorom ali je naš čovek navikao da se bahati, preti i psuje, pa otud takve reakcije kontrolora koji samo koriste pravo koje su inače i ranije imali. I naravno, dodate pritisak od strane države da se vozači malo klepe po ušima zbog protivljenja ceni goriva, i eto naslova u novinama. Ako lepo dođeš i pitaš, ukazaće ti na to šta eventualno treba da uradiš, tj šta može a šta ne može da prođe. U krajnjem slučaju odeš na par mesta i vidiš ko je normalan a ko ne, i odlučiš kome ćeš dati svoje pare.
  13. 1 point
    U redu, hvala na iscrpnom odgovoru. U suštini moja vožnja se slaže sa kopijuterom koji pokazuje, sad ubaci menjač u višu brzini sad u nižu sa onim trouglićem za viši i niži stepen prenosa. Zadovoljan sam i tim što je auto ovako trom, zbog kazni prekoračenje brzine plaćanja kazni po gradu itd.. Kad mi treba ja iskoristim njegovu snagu, samo ne znam gde bi je iskoristio, u uslovima gde nema milicije po ovim zakonima možemo da vozimo i bicikle a kamoli jugiće . Gde da ga punim osim na autoputu. Auto je fenomenalan na autoputu gde vozim između 130 - 150, tu sam oduševljen. Još jednom hvala puno na iscrpnim odgovorima i savetima, naučio sam dosta Sad bi mi i stari kec koji sam vozio bio furija .
  14. 1 point
    Milutine, trepni dva puta ako su te oteli naftni drogoši
  15. 1 point
    MickeyS

    > Grande Sporting 1.4 16v <

    Nije me bilo neko vreme... al nista novo ni kod Grandea U stvari, mnogo su me nervirale one 15ice i Wintere pa sam letnje gume stavio jos u Martu.. i malo poranio Udobnost u odnosu na 17ice je veca, ali ne dramaticno veca. Prosao je i taj period kad nisam vozio zbog snega, i sa lepsim vremenom doslli su i "sponzorski" ramovi za tablice Islo se i na svadbu Onda guzve i radovi na auto putu, pa sam na skretanju sa autoputa pre plavog mosta zaradio i ovo: Sreca pa sam Grandea opremio rezervnim tockom, inace ono nisam mogao ni da izvucem iz gume... ostaci nekog alata koji je koriscen u zameni ograde na autoputu - kaze vulkanizer Nekom zivom gumom je zakrpio, i sad imam tu felericnu gumu na zadnjem desnom tocku.. ali radi posao, ne gubi pritisak.. super je odradio svaka mu cast! I to je to, auto radi lepo, malo trosi ulje pa to redovno proveravam ( u firmi smo dobili 8 novih 500L sa ovakvim motorom, trose vise ulja nego ovaj Grande. jedan je stigao vec i da im zakuca kako sam cuo jer nisu proveravali ulje redovno) Odradio mali servis u medjuvremenu, zamenio obe prednje viljuske (onim repariranim iz KG) Nesto mi i dalje lupka napred kad prelazim preko neravnina, al u servisu kazu da je to mozda od solje amortizera ili sam amortizer ali da nije nebezbedan i da bi demontaza provera i zamena dela kostala mnogo para a da ne mogu da garantuju da ce biti necujan posle toga, na reglazi trapa kazu da je auto savrsen na trapu... nikako FIAT da bude tip-top iako se trudim da sve bude ko iz fabrike :/ na km satu preko 242.000km, mozda koja hiljada vise ne znam tacno... generalno bas sam zadovoljan sa Grandeom mada sad bi voleo da imam i turbinu edit: da podelim i ovo sa vama.. par ljudi koji nisu bas mnogo upuceni u automobilizam (ali muskarci uglavnom) su mislili da sam kupio nov auto, jedva sam ih ubedio da je Grande 2006o godiste Najsmesnije je sto se to desava na par meseci, prvo neki drug zimus pita kolko sam ga platio - misleci da je uzet nov na sajmu, posle kolega sa posla, ali dvojica i u razlicitim danima.. onda i neki likovi u komsiluku koji voze classica se odusevili autom, i ista pitanja: jesi ga uzeo novog? kako polovan? kako 2006. godiste?
  16. 1 point
    Dezurni

    Punto mk.2 - zamena polen filtera

    Nema funkciju ako si ga tako stavio. Sve ono što treba da zadrži da ne ide u kabinu će da prođe pored filtera. Za tu plastiku jedino da pogledaš kod ovih likova što ih rasturaju u delove.
  17. 1 point
    totti

    Vazduhoplovstvo

    [emoji23] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  18. 1 point
    Pluto

    Kodovi za originalne audio uređaje

    U ovoj temi ima sve sto se toga tice, https://www.fiat-lancia.org.rs/forum//index.php?/topic/42458-kodovi-za-originalne-audio-uređaje/
  19. 1 point
    marko.jovanovic

    Gedora stajling

    100% Alfa Rom
  20. 1 point
    Ivan

    Kodovi za originalne audio uređaje

    @FtwM Probaj 5342.
  21. 1 point
    @mdarko81 Malo je tih 15l, probaj prvo da sipaš dizela do vrha i odradi jedno naglo kočenje da se pomeša lepo
  22. 1 point
    Ivan

    Kodovi za originalne audio uređaje

    @ivan30 Imenjace, ti to krenuo na veliko ... Probaj sa 5291, pozdrav.
  23. 1 point
    Ivan

    Kodovi za originalne audio uređaje

    Nema na cemu . Manje verovatno, ali nije iskljuceno da i taj drugi ima problem sa tunerom. Poznat problem sa fabrickim Visteonom. A reci mi posto nisi napisao istorijat, taj prvi uredjaj "od starta" nije radio ili je u nekom trenutku prestao da radi? Moze da bude problem i do instalacije antene, npr. Laicki mozes da prebacis tvoj radio u neki drugi Stilo, lako se skida a i onako ih ima kao sase svuda, pa na taj nacin da proveris da li je do instalacije ili do uredjaja. Evo i ovde imas temu gde smo sve detaljno pisali o tuneru, imas tu i vrednosti napona koje se ocitaju na uredjaju kada je tuner OK. Ili npr. slicni problemi kao tvoj:
  24. 1 point
    Sve se vrti oko alternatora. Što se tiče prvog snimka, kaiš ili ležaj alternatora. Što se tiče jačeg svetla, proveriti alternator kako puni.
  25. 1 point
    Ivan

    Kodovi za originalne audio uređaje

    1158
  26. 1 point
    Alternator otisao. U jednom momentu nisam ni mogao da ga upalim, posotm sam ga kresnuo na kablove sa kolegom. Odvezao do majstora, izmerili i ne puni. Hvala!
  27. 1 point
    Proveri alternator unimerom, kad je motor u radu, punjenje bi trebalo biti 13.8 - 14.4v. Proveri akumulator, vrednosti su na slici
  28. 1 point
    Pa neuporedivo je bolji jtd ali j taj D moze da prodje..ako je dobar...a tesko moze da bude dobar sa toliko godina
  29. 1 point
    srkibess

    Kodovi za originalne audio uređaje

    Probaj 0490
  30. 1 point
    Ivan

    Kodovi za originalne audio uređaje

    @godfather82 0490
  31. 1 point
  32. 1 point
    The Punisher

    Vicevi 120%

    - Mama a zašto tata ima tako malo kose na glavi - Zato što tata puno misli sine - A zašto onda ti imaš tako mnogo kose - Marš napolje
  33. 1 point
    Da li ti svetli "Check engine" (ECU pin 12, za slucaj da nisi povezao)? Da li auto moze predje 4200 RPM pod malim gasom? Zazor svecica, stanje kablova, bobina? Pritisak goriva pod opterecenjem? Javi mi odgovore na ova 4 pitanja, da ne spekulisemo napamet.
  34. 1 point
    @bane11Kao prvo ne valja ti termostat. Ostalo je sve u najboljem redu
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...