Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/10/18 in all areas

  1. 7 points
    Znači po tebi je ok napisati da auto ima 5 vrata, kad nazove objasniš mu da nema 5 nego troja a sa troja je bolji auto. Da ima klimu, kad nazove kažeš mu da u stvari nema klimu ali i bolje bez klime, od klime će imati alergiju. Da ima tempomat, a ustvari nema, bolje da nema jedna stvar manje koja može da se pokvari. A sve je to primenjivo na bilo koji oglas: Trosoban stan, a nije baš trosoban, jednosoban je ali ovako je bolje manja režija ........ U vreme dok nije bilo interneta, znao sam otići da kupim automobil i 400km (u jednom pravcu, znači 800km). Telefonom mi je rečeno da 100% nije farban, kad sam otišao dvoja vrata farbana. Kako nije farban? Pa KOD MENE nije, za ranije ja ne znam. To je taj fazon samo da kupac dođe pa već kad je došao imam ja priču za njega. To za mene nisu pošteni trgovci.
  2. 3 points
    Prenecu vam pricu iz licnog iskustva po Nemackoj... Vozim u Nemackoj golf 7, turbo benzinac 1.2, nov 16.000€, Schoningen. Za kupovinu bas ovog benzinca odlucio sam se se iz razloga: - sto je dizelas 20.000€ - razlika u ceni goriva je veoma mala - razlika u potrosnji postoji u korist dizela, ali nije toliko izrazena - registracija benzinca je oko 400€ - registracija dizelasa je oko 800€ zbog narusavanja ekologije - preko 70% prodatih novih vozila su turbo benzinci - racunicom se dodje da godisnje moramo preci preko 80.000km da bi nam se dizel isplatio i opravdao cenu. Ovako razmislja svaki nemac i zato se vecinom kupuju samo benzinci, a dizelasi se vec uveliko izbacuju iz upotrebe. Sami razmislite koliko je presao prosecan dizelas za 10g. Shvatite da se za ekologiju puno daje. Kopovi uglja se gase po nemackoj vec duze vremena. Cela Nemacka je prepuna vetroparkova. Na milione vetrenjaca ima. Dizelase voze samo oni koji puno prelaze godisnje. Nemac gleda na svaki dinar. Cak i u prodavnici ceka uredno svoj kusur do centa. Pozdrav svima!
  3. 2 points
    Владимир

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Pozdrav, evo i mog zapazanja. Koristim ulje Selenia K pure energy 5W40, do sada sam kupovao metalnu crvenu (2l) i plavu plasticnu bocu (1l) dok je to bila Selenia. Sada je dosao red na servis vidim da se pojavila nova ambalaza sa nijansom bele i velikim zalenim slovima Petronas. U Kit komercu sam uzeo jednu od dve litre i dve od jedne litre, medjutim bilo mi je cudno sto su te od litre metalne a to do sad nisam vidjao, za obe ambalaze ima uredno dekleracija od Slodestrade. Otisao sam na sajt Petronas-a i video da je ta od 2l ok, ali po specifikaciji od litre treba da bude plasticna. Daljom pretragom na internetu nisam nasao nigde slike ove ambalaze, gde god se prodaje u inostranstvu to je siva flasa sa crveno-belom nalepnicom. I onda nalazim sajt https://www.yoycart.com/category/50021615/Graisse_pour_roulements_lubrification?minPrice=200&maxPrice=&sorttype=price%3Aasc&catId=&SearchText=&seller=&props=&p=57 ...na kom vidim da je to u stvari kinesko ulje koje se pakuje u 1 litar, takodje tu mozete naci bilo koje ulje u koje se ljudi ovde kunu Shell, Mobil,Castrol... Tuzna prica..
  4. 2 points
    I u opisu da su nam ustedeli pare jer necemo 2 puta na tehnicki i da nama cine uslugu sto je ta km, cekaj pa ovo se vec desava sada na forumu... Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. 2 points
    Dezurni

    Fiat Bravo 2008

    Čovek ti upropastio temu. Mi se trudimo da je ulepšamo
  6. 1 point
    Smireni

    Vozila koja treba izbegavati

    Ja dobio dokumentaciju (dekra je bila mislim), 2012. godiste auto, i slike iz Italije. Uzet od lizing kuce. Papirna servisna nista ne znaci, to se kupuje za porciju jagnjetine, ali ima nekih vozila koja imaju elektronsku. Mislim da to nije retkost vise, mislim da je i @totti pricao negde o tome. Sao treba ici na dobar plac.
  7. 1 point
    Samo ga pitaj dali je on kao kupac novog auta priustio sebi luksuz da uz auto ima jedan kljuc. Dalje ce ti se vec samo reci. Sve i da se doplacuje,sto nije istina jer moras da dobijes rezervni kljuc i kod karticu, zar bi neko sebi dozvolio da ima jedan kljuc a izdvaja toliku cifru za novi auto i kao nema jos 100-150€ za jos jedan kljuc?
  8. 1 point
    Ne, to prvi put čujem. Kupio sam novog GP i dobio dva: skakavac i običan. Istu kombinaciju sam dobio i kod polovnog Brava. Toyota sad daje dva skakavca! Bilo, kako bilo mora dva! E sad, ako je na lizing, jedan ključ, obično onaj običan, stoji u lizing kući (operativni lizing).
  9. 1 point
    U Subotu je u Osijeku na krovu Portanove, održan prvi LEVEL meet & style shov Evo par slikica posted image
  10. 1 point
    Danilo1

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Cak sam i okvire tablica uzeo bez natpisa, sto je sigurno-sigurno je
  11. 1 point
    totti

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Ne samo što si skinuo tablice, nego si i brisačem sakrio nalepnicu [emoji4] Jesi gledao da na ramovima slučajno negde ne piše nešto tipa "Tehnoplast Stara Pazova, made in Serbia" [emoji3]
  12. 1 point
    https://www.skandalozno.net/srbi-spremite-pare-auto-vam-je-presao-vise-od-160-000-km/ Ako ovo prodje kojim slučajem, nadam se da nece, magična km po oglasima će pasti na ispod 100k km [emoji23]. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  13. 1 point
    DraganUS

    Gde sipate gorivo?

    U bosni pojeftinilo
  14. 1 point
    integralac

    Vozila koja treba izbegavati

    Ja sam to uspesno sakrio
  15. 1 point
    beli82

    Vozila koja treba izbegavati

    Zanimljivo je da je jedno vreme bila frka oko tih nalepnica, da se kontrolišu na granicama i da je obavezno da se ima nalepnica zemlje gde je auto registrovan -SRB. Upravo zbog ovog kompleksašenja treba ponovo da počnu da smaraju na granicama, da svi "Švajcarci" i slični moraju da skinu nalepnice...Mada sam siguran da će ih onda uramiti i okačiti u dnevnu sobu, da se bar komšijama hvale.
  16. 1 point
    Ivan

    Vozila koja treba izbegavati

    Au, al' se mnoze... Kud je odlepih u PM, ode mi statusni simbol ...
  17. 1 point
    Nema to veze sa izigravanjem gospode nego je tamo zabranjeno da ne odvajaš otpad. To što nosi tamo limenke znači da se totalno integrisao u nemačko društvo, a takvih nam više treba ovde. Naravno ovde je problem što retko ko paća nešto za sekundarne sirovine ali i to se može promeniti zakonom. Evo kako izgleda mašina za flaše, skenira svaku nalepnicu i za svak bocu ima posebnu cenu kaucije
  18. 1 point
    totti

    Vozila koja treba izbegavati

    Idemoooo... Samo za Ivana [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  19. 1 point
    Ovo je Alfa Romeo kojom je pobeđivao Enco Ferari Proizvođač super automobila iz Maranela, kompanija Ferrari, prošle godine je proslavila svoj sedamdeseti rođendan, s obzirom da je osnovana 1947. godine. Međutim, njen osnivač Enco Ferari, i njegova ''konjušnica'' su učestvovali na trkama mnogo pre toga. Naime, pre nego što je počeo da proizvodi sopstvene automobile i pre nego što je počeo Drugi svetski rat, Enco je vozio automobile kompanije Alfa Romeo. Najpoznatiji među njima svakako je legendardni Tipo B. Pored toga što je bio jedan od najuspešnijih trkačkih automobila u periodu pre i tokom Drugog svetskog rata, Tipo B je bio i jedan od prvih automobila sa jednim sedištem i centralnom pozicijom za vozača. Iako je ovaj automobil dizajniran od strane poznatog Vitoria Janoa za Alfa Romeo, problemi sa kojima se ta kompanija suočavala tokom 1933. godine su doveli do toga da Tipo B pripadne Ferrariju. Naime, većinu od 46 pobeda koje je ostvario ovaj automobil, postigli su vozači ''kuće propinjućeg konja'', Tacio Nuvolari, Rudolf Karakiola i Luis Širon. U to pobede ubrajamo i 16 od 39 trka za VN. Primerak sa fotografija, sa brojem šasije 5007 ili 500007, vozio je Ričard Šatlvort, britanski pilot. On je vozio ne samo avione već i trkačke automobile. Ovaj Britanac je popularnost stekao usponom na stazi ''Shelsle Walsch'', a kasnije i pobedom na trci za VN u Donigtonu, gde su Šatlvort i njegov Tipo B trku završili pre dva Type 59 Bugattija. Poznat i po imenu P3, Tipo B se povukao nakon sezone 1935. Iako se on uspešno ''nosio'' sa modelima ''Silver Arrow'' čiji su proizvođači bili Auto Union i Mercedes-Benz, modeli koji su ga zamenili nisu bili dorasli nemačkoj mašineriji. Alfa nije pobedila ni na jednoj trci sve dok nije počeo Drugi svetski rat, zbog koga su bile odložene sve trke. Alfa Romeo nije pobedila ni nakon toga, sve go 1950. godine, a Ferrari je pobedio tek godinu dana kasnije. Prema tome, možemo slobodno reći da je Tipo B jedan od legendi auto-moto sporta i automobilske industrije uopšte. S obzirom da je na svetu ostalo svega nekoliko primeraka koji su ''preživeli vreme'', model sa fotografija, koji uskoro ide na aukciju će svakako privući veliku pažnju. Aukcijska kuća ''Bonhams'' se nada da će za ovaj automobil dobiti između 4.5 i 5 miliona funti (5.1-6.0 miliona evra), a aukcija se održava na ''Goodwood'' festivalu brzine sledeće nedelje. preuzeto sa - vrelegume.rs
  20. 1 point
    Ja sad ne mogu da nadjem konkretan razlog ali evo neka bude crni kriv cisto da budu podeljena mišljenja na internetu...
  21. 1 point
    Ivan

    Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

    Ako nadjes neki konkretan primerak koji te zanima, slobodno okaci link i PrintScreen za komentar. Sto se tice cipovanja generalno, takodje sve detaljno na postojecoj temi: Iskustva u cipovanju sa pojedinicima/firmama su ovde:
  22. 1 point
    silenci

    F1: Velika Britanija 2018.

    jede govna i Lauda kao i Hamilton,duri se kao da su ga jebali,lepo ga spustio Kimi nije se posle trke ni pozdravio,
  23. 1 point
    Mislim da saobraćajnim propisima nisu definisana pravila prednosti na parking prostorima. Ali ako primenimo par logičkih postulata, smatram da je pogrešio vozač belog automobila. Naime, oba automobila su se kretala unazad prilikom "udesa". Pri tom vozač crnog automobila pokušava da se uparkira u slobodno parking mesto pri čemu on svojim kretanjem zauzima samo prostor tog, slobodnog, parking mesta. Vozač belog automobila prilikom svog kretanja, izlazeći iz svog parking mesta, "ulazi" u prostor drugog, susednog parking mesta. Ili da zamislimo da je beli stajao u svom parking mestu a crni ulazio. Da kontakta ne bi došlo. Ai da je crni stajao " u svom parking mestu", beli bi ga udario. Dakle, kontakt je posledica kretanja belog vozila. Ako bi umesto punih linija koje razdvajaju parking mesta, zamislili zid, samo bi vozač belog vozila oštetio svoje vozilo... Po mom mišljenju - Beli je kriv!
  24. 1 point
    a i koj ces ku....ac u Dubrovniku - jbg. na sluzbenoj novoj skodi (pre neki dan - pozvani na sastanak regiona) sve porazbijali na parkinku hotela (bile i kamere) negde kod makarske mislim - ma demolirali je i nikom nista - kao u kanjon da se survala. na slep su je vratili u bgd. toliko o tome .......... .
  25. 1 point
    totti

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Premie, evo mu sa sve posvetom [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  26. 1 point
    Bingodalton

    Fiat 500x 1.6 EtorQ

    I kad citam tvoje postove zvucis kao Ekrem
  27. 1 point
    Danilo1

    Vozila koja treba izbegavati

    Cuo se ja jutros sa vlasnikom: "auto u fulu, nema bolje opreme od ove, motor suv, turbina odlicna, kvacilo odlicno".. otisao ja da pogledam auto, sa 50m se vec videlo da je auto raspad, iscukan je sa svih strana, felne kao da su farbane temperama, motor na meracu duva kao lokomotiva, kvacilo tvrdo kao kamen, u petu i sestu ne moze da se ubaci, turbina zvizdi, greska na tabli: "ta greska mu je nesto za temperaturu, pali se kada mu stisnem jaci gas" jedino su me odusevila sedista koja su preudobna.. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12428598/fiat-bravo-19-mjet-sport
  28. 1 point
    Ju_re

    Vozila koja treba izbegavati

    Ako neko gleda, preporucio bih mu da ne dolazi da gleda ako zivi negde dalje. Za 15 minuta sam nasao nekoliko mana, nisam hteo da se zamajavm vise. Automobil je u katastrofalnom stanju (suprotno od opisa). Vozacevo sediste pocepano (na slikama se ne vidi od B stuba). Zadnja leva vrata ne mogu da se otvore, znam da je to "boljka" GP-a ali boljka je teze otvaranje, ova se vrata jedva i iznutra otvaraju. Cela desna strana je izgrebana, ali cela, na slikama se jedva vidi kada de zagreladate, ali i tada se vidi daleko manje. Turbina zvizdi kao na fubalakoj utakmici, u drugoj kad dam gas motor se ne cuje od zvizdanja. Koza na volanu radjena. Letva volana ne valja. Kilometraza je bar 3 puta veca... Rekao bih da je prodavac prevarant. Zazori na kolima nigde nisu isti. Ceo izgleban, iscukan, ulubljen od grada ceo, krov katastrofa. Jedina svetla tacka je kvacilo koje mi se cini OK.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...