Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/29/18 in all areas

  1. 5 points
    Nemojte se uopšte upirati da nekom predočite nešto. Naravno da se buka guma može i uhom diferencirati. Ljudski senzibilni mehanizmi su bez obzira na svu tehniku neprevaziđeni, jer bilo kakav kvar, pomenuo je kolega koji radi u toplani, prvo oseti čovek koji je zadužen za rad na nekom delu postrojenja, prvo po promeni zvuka mašine, nakon toga vizuelno i dodirom (vibracije), i tu nema greške. P.S. Administracija je vrlo tolerantna, na 90% drugih foruma dobio bi upozorenje, pa zabranu od nedelju dve, nakon toga aut. Recimo ti ljubo unosiš takav šum da prevazilazi buku mlaznog motora pri poletanju.
  2. 4 points
    totti

    Cene goriva...

    Pa za hemijsku i upaljač bi me mrzelo da se protegnem da dohvatim daljinski sa stola, a ne ovo da radim [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  3. 3 points
    Piece brothers and sisters Evo sija sunce na Kassandri konačno.... Ja imam papir da mi je oštećen sluh na levom uhu (neki virus mi je sredio slušni živac, stalno imam pištanje u glavi), i opet čujem razliku između različitih guma. Nego, Ljube, koliko koštaju tvoje usluge, da te angažujem kada me smaraju da je neki sistem ventilacije bučan, lakše mi da platim za to, nego da se cimam
  4. 2 points
    Nekada si promenio gume na svom autu? Nikada nisi čuo manje buke kada pređeš sa letnjih na zimske (ili obrnuto), ili kada kupiš nove gume? Evo, prošle nedelje na 159-ku montirane nove letnje i prvi utisak bila znatno manja buka. Ti si bio na Forumu jedno vreme, pa godinama nisi bio...i...i... - ništa. Previše sebi pridaješ na značaju. Priča o buci guma je izdvojena ne zbog tebe, nego da bi i drugi ljudi koji samo čitaju Forum (nemaju nalog pa ne pišu), jasno i glasno uvideli da se razlika u buci guma još kako primeti. Čak i na tom linku koji sam ostavio (a ti ga posetio), vidiš da piše da samo 3 decibela razlike naprave duplo veću buku. Pa, upravo je i granicu od 3 decibela razlike uzela i EU kada je uvela rangiranje po grupama na onim nalepnicama koje vidiš kada kupuješ novu gumu...pročitaj malo i o tome.
  5. 2 points
    MS PK

    Funny photos

    Zna se kako se osvestava novi auto. Kakvi stapici i gluposti... [emoji16]
  6. 2 points
  7. 2 points
    A kad ti budu do Đ menjali za koji mesec? Maska je super ispala
  8. 2 points
    Prvi put vidim ovo... PS - sunce ti, cime su mazali motor, maslinovim uljem???
  9. 1 point
    Brava u suvozackim vratima je zaglavila, nece da zakljucava. Na forumu sam procitao diskusiju o skidanju tapacirunga i onog lima ispod, ali nisam nasao uputstvo sa slikama. Obzirom da sam ovde procitao brdo dobrih informacija, napravio sam malo uputstvo, da barem malo "vratim" forumu. Proces mozda deluje komplikovano, ima dosta stvari da se uradi, ali je u mom slucaju sve islo prilicno glatko i nista nije preterano problematicno. Da napomenem, u pitanju je Stilo 5v, verujem da je i na 3v slicna situacija. Od alata, bice vam potrebno: -krstasti i ravni srafciger -torex -imbus Opciono: -zip vezice (bilo kakve, da se prikace kablovi kasnije, koga ne mrzi da se zamlacuje, moze i izolir traka) -neko ko ce malo da pripomogne Pocnite rad sa skroz spustenim prozorom, kasnije ce biti jasno i zasto. Takodje , skinite poklopac od svetla u dnu vrata. Korak 1: -Skinuti trougao u prednjem delu vrata, gde se nalazi mali zvucnik. Drze ga samo 3 zabice, dovoljno je povuci vrhovima prstiju i lako se skida. -Otkaciti kablic Korak 2: Odvrnuti 3 srafa (imbus) -Jedan se nalazi u centralnom delu vrata -Drugi ispod malog poklopca, iza kvake za otvaranje vrata (izvuci lagano poklopcic malim srafcigerom) -Treci ispod dugmeta od podizaca stakla (poklopac se skida pocevsi s prednje strane) Korak 3: Odvrnuti 3 srafa sa dna vrata (mislim da su 4 na verziji sa troja vrata) Korak 4: Tapacirung drze i 4 zabice (dve slike ispod, obelezeno crvenom bojom gde su), lagano se prstima povlaci tapacirung od vrata, sa jedne, pa sa druge strane i one ce da popuste. (Ne brinite, nece pasti tapacirung kad ih sve otkacite) Sada vrata drzi samo keder koji treba otkaciti (zato smo spustili prozor). Odvojite tapacirung malo od vrata i lupkajte ga sakom na gore. Ceo tapacirung mora da ode na gore nekoliko centimetara, da se otkaci sa metalnog dela vrata. Kada se otkaci, pazite na sijalicu i nemojte da pokusavate da ga odvojite mnogo odmah, mora prvo kvaka da se otkaci. Drzi je jedan sraf, on se odvrne i tapacirung je slobodan (moracete rucici kvake malo da pomognete da se provuce kroz rupu u tapacirungu). Sada dobijate ovako nesto, crveno su zabice koje su drzale tapacirung, a zuto poklopci koji ce nam biti bitni za vadjenje prozora. (kvaka je preko jednog, pa se ne vidi, ali tu je) Prozor se mora izvaditi da bi se skinuo lim. Korak 5: -Otkacite sajlu od kvake i skinete kvaku. -Mozete da skinete zvucnik, da se slucajno ne osteti, a i zgodna je rupa, moze lepo da se uhvati taj lim kasnije. -Otvorite obelezene poklopce. Korak 6: Sada je potrebno podici staklo (ako ste poceli sa spustenim) taman toliko da kroz te dve rupe vidite njegove drzace. Tako je i na slici iznad, a evo i kako to izgleda izbliza. Da bi se izvadio prozor potrebno je da se ova dva okrugla dumenceta koja prolaze kroz rupu u staklu izguraju i staklo ce moci da se izvuce (na gore). Zgodno je da neko pridrzava staklo dok to radite. Staklo se prilicno lako vadi kada to otkacite. Povucete na gore dokle ide, malo na napolje, da pocne da ispada iz onih bocnih kedercica. Malo vise podizite zadnji deo stakla, da se staklo malo iskosi i zadnji deo ce prvi i da izadje iz vrata, pa ga vadite malo dijagonalno. Mozda zvuci malo komplikovano, ali zaista lako ide, ja sam to prvi put radio i izvadio sam ga za 5 sekundi. Sada mi malo nedostaje slika, ali obelezicu sve na ovima koje imam. Korak 7: -Otkacite sve konektore - obelezeno crvenim. Mozeda i ne mora bas sve, ali jednostavno je, pa nisam hteo da me kasnije nesto od toga zeza. Svi imaju neki osigurac/zabicu. Ovaj obelezen strelicom ima osigurac sa one strane koja je do vrata, tesko ga je videti. -Odvijete izolir da otkacite kablove od dzaca - obelezeno zelenim. (kod mene na slici su tu zip vezice koje sam ja postavio pri sklapanju). -Ove gumice stisnete rukom i nabijete unutra, u vrata - obelezeno plavim. Korak 8: -Odvrnete ova 3 srafa (torex) -U gornjem delu slike, gde je rupa, tu se inace nalazi plasticni poklopcic. Skinete ga i unutra ovaj sraf otpustite (torex). Sraf se ne vadi, samo mora da se otpusti. On drzi cilindar brave koji mora da se malo izvuce da bi se kasnije izvadio mehanizam brave. Korak 9: -U plavom krugu se nalaze ova dva crna djavola, kako god da se zovu. Videcete vec... Njihov srednji deo, koji ne da tim kracima da se skupe, slobodno gurnite srafcigerom unutra, upasce u vrata, pa cete ih posle uzeti. Krake skupite prstima, da mogu kasnije da se prodju kroz te rupe. -Odvrnete kljucem 10 obelezenih srafova Korak 10: Sada mozete da lim odvojite koliko vam to kablovi dopustaju. Prvo se odvoji gornji deo, pa onda ceo lim podje malo na gore, da bi mogao donji deo da se odvoji. Opet je zgodno da imate dodatan par ruku. Potrebno da zavucete ruku izmedju lima i vrata, napipate kabl koji ulazi unutra (jedna od onih gumica koje smo nabili u vrata) i izdzekate ga iz mehanizma brave. Tada mozete da ga izvucete napolje, sajlu od unutrasnje kvake gurate "unutra" kroz svoju rupu, kao i polugicu od onog stifta koji viri gore iz tapacirunga. Nema potrebe da prednji deo kablova razvaljujete i skidate ceo lim, imacete sasvim dovoljno prostora i ovako, a lim naslonite na pod. Dobije se nesto ovako: Korak 11: Potrebno je da mehanizam brave otkacite od cilindra brave. Mozda mozete spolja da ga povucete noktima, ako ne moze, onda moze iznutra da se malo pogura prstima. Ovako to izgleda unutra, kad se cilindar odvoji od mehanizma brave: Korak 12: Sada mozete donekle da izvucete mehanizam. Ostaje jos da se otkaci sajla spoljasnje kvake, videcete to vec kad ga izvucete iz dubine vrata. Sam mehanizam nisam uspeo da otvorim, izgleda da nije predvidjen da se popravlja. Sklapanje je obrnut proces. Ne zaboravite da iz vrata izvadite ona dva malena, crna cilindra koje ste ugurali unutra srafcigerom i ne pretezite onaj sraf koji drzi cilindar. Pricvrstite kablove za drzace izolirom ili vezicama. Ukoliko nesto nije jasno, tu sam da pomognem.
  10. 1 point
    Lepo ću si ga operem, pa ću dizađem pred tehnički. [emoji16]
  11. 1 point
    Martin

    Cene goriva...

    Ona lanpa jeli led? Poslato sa FIG-LX1 uz pomoć Tapatoka
  12. 1 point
    Rile_bg

    Poliranje farova

    Ahaha to sa wd-om traje dok se ne spere ili osusi prakticno nista ne uradi
  13. 1 point
    Cujem kisa padala u BGDu? Sent from my SM-J710F using Tapatalk
  14. 1 point
    Zvezdo

    Cene goriva...

    Ma šta se brinete? bit će nam bolje za dve godine, ja do tada točim u Bosni.
  15. 1 point
    silenci

    F1: Francuska 2018.

    znaci da treba i u F1 uvesti VAR sistem
  16. 1 point
    Čim se pali lampica brizgaljke znači da kompjuter registrira neku frešku ... trebaš od tuda krenut ... lampica od ulja ti se pali zato kaj mu naglo padnu obrtaji ...
  17. 1 point
    Sta drzavu boli tuki kolika je min cena koju neki privatni tehn pregled odredi???
  18. 1 point
    Manje dizelaša, a zagađenje raste Glavni krivac za porast CO2 je opšta kampanja protiv dizelaša i njihovih azotnih oksida, koju prati sve više prodatih modela sa benzinskim motorima. Prvi put u poslednjih deset godina u Evropi je porastao nivo emisije ugljen dioksida kod novih automobila, saopštila je analitičarska kuća JATO Dynamics. Prosečna emisija CO2 je prošle godine bila za 0.3 g/km veća nego u 2016. Analiza je sprovedena na 23 evropska tržišta, a rezultati su pokazali da je 2017. prosečna emisija CO2 iznosila 118.1 g/km. Glavni krivac za ovaj porast je opšta kampanja protiv dizelaša, koja je kulminirala prvom zabranom za ta vozila u Hamburgu, koju prati sve više prodatih modela sa benzinskim motorima. A upravo oni emituju u atmosferu više gasa CO2, koji je jedan od najodgovornijih za klimatske promene i globalno otopljavanje. Prema statističkim podacima, najveći emiteri ugljen-dioksida su sportski automobili, kompaktni monovolumeni, poput ''reno senika'' i trenutno najpopularnija SUV grupa vozila. Oni u proseku izbacuju 153 (sportski modeli), odnosno 133 grama CO2 po pređenom kilometru (druge dve kategorije). U 2017. dizelaši su emitovali 117.9 g CO2/km, a benzinci 123.4 g CO2/km. Ova prednost na strani novih dizela je posebno zanimljiva ako se zna da su ovi motori, u proseku, snažniji od benzinskih - 142 u odnosu na 123 KS. Međutim, broj prodatih dizelaša u prošloj godini je neverovatno pao, a taj trend se nastavlja i u ovoj. Na kraju 2017. dizelaši su držali samo 43.7 odsto, što je najlošiji rezulat još od 2002. godine. Njihov pad je pratio neverovatan skok od 11 odsto u prodaji benzinskih modela. Veliki porast prodaje su zabeležili i električni automobili, ali oni su i dalje minimalno zastupljeni u ukupnom broju prodatih automobila jer su većini građana i dalje preskupi uz ograničenu autonomiju. Uz to, prema nekim istraživanjima električni automobili će dovesti do povećanja zagađenja u delovima sveta gde se električna energija u najvećem procentu dobija sagorevanjem uglja i gasa, kao što je slučaj u Kini, ali i na američkom Srednjem zapadu. Evropska komisija je propisala da do 2021. nivo CO2 po pređenom kilometru ne sme biti veći od 95 grama, što će biti prilično teško dostići. Osim potpuno električnih modela, rešenje su hibridne varijante koje se odlikuju dobrim performansama, prihvatljivom cenom i manjom emisijom ugljen-dioksida. Možda se na kraju ipak vratimo dizelašima, posebno nakon Bošove revolucionarne tehnologije koja omogućava novim dizela motorima izbacivanje azotnih oksida za čak 90 odsto manje u odnosu na trenutno stanje. Najčistiji brendovi Šampion iz 2016, Peugeot je, baš zahvaljujući odličnoj prodaji u SUV segmentu, pao na drugo mesto uz povećanje emisije CO2 sa 101.8 g/km na 104.5 g/km. Njegovo mesto je zauzela Toyota koja, uz odricanje od dizelaša, forsira hibridne modele. Kako gotovo polovina novoregistrovanih Toyota ima hibridni pogon ne čudi liderska pozicija i emisija od 101.2 grama CO2 po kilometru. U prvih deset su i, ovim redosledom, Citroen, Renault, Suzuki, Fiat, Nissan, Škoda, Dacia i Seat. Uz Volkswagen i Kiu, svi oni emituju manje od 120 g CO2/km. Od 20 najprodavanijih marki, Mazda je poslednja sa 131.2 g CO2/km. preuzeto sa - Auto Blog
  19. 1 point
  20. 1 point
    Dosta vise zajeb... Moš neko vreme, ali... @LjubeVG - sad ćeš ti lepo da popaseš jednu disciplinsku kao što sam ti juče i rekao ali me nisi shvatio ozbiljno, sve mi se čini.
  21. 1 point
    LjubeVG, smiri strasti, nemoj ti da vrednujes nikoga, da nikoga vredjas i omalovazavas.
  22. 1 point
    N.N.

    Novi FIREFLY motori

    MultiAir III je kod novih GSE turbo motora napokon ponudio Miller ciklus. Za razliku od većine konkurenata sa Miller ciklusom ovi motori imaju visoku specifičnu snagu. Pitanje je samo zašto je GSE tehnološki napredniji od većeg GME i kada će ove stvari ponuditi kod GME.
  23. 1 point
    Može. Nemam premium pneumatike, nego budžet gume - Sava UHP2, 245/40 R18. Naravno da postoje razlike u kategorijama koje pominješ (držanje na putu, udobnost...), ali ako sada počinješ da tvrdiš da nije šarena laža samo buka koju gume prave, nego i sve ostalo što razdvaja dobru od prosečne/loše/odlične gume...tj. ako sada tvrdiš da su i sve te druge kategorije šarena laža, nekakva trgovačka fora ili sl., onda bolje da ne probamo ništa. Inače, Alfa 159 ne troši, ona jede gume , naročito napred i to unutrašnju polovinu. Tako je napravljena, tako da taj Hitris ne bi izdržao ništa.
  24. 1 point
    ako ljudsko uho cuje razliku u 2-3dB znaci cuje i zvuk gume u bilo kojim uslovima prosto je... sad drugo sa svojim sranji ma si oterao i onog clana fiat lustitia ili tako nesto. covek pravnik, dosao na forum hoce da pomogne sa svojom praksom i svojim znanjem. ne, ti se ubacujes, moj tata je bio sudija i to nije tako, nego ovako, druze tvoj tata je BIO sudija, ne ti!!! da se pojavi sada apotekar i da napise: aminofilin lek za plucne bolesti se sastoji od toga i toga, pomaze na takav i takav nacin...ti bi se i tu druze nasao i napisao: ne, ne, ne to nije tako, moja baba je bila apotekarka, taj lek je za to i to... ko god da nesto napise, odmah se ti ubacujes sa pametovanjem i znanjem...e vidis to iritira ljude ovde...
  25. 1 point
    Imas neki dokaz za ovo, ili si samo paranoican, ili pak trolujes, zelis da stvoris neku sliku o forumu kakva nije?
  26. 1 point
    Malo pozutela = solidno presao
  27. 1 point
    Admini, MOLIM VAS, ne otvarajte nove teme i nove rasprave. Ovo ne vodi nikuda, nekima neke stvari nikada neće biti jasne, na kraju ću morati video zapise da postavljam, da bih dokumentovao i dokazao na očiglednim primerima !
  28. 1 point
    @Danilo1 Ništa nije stiglo od ''FCA Srbija'' pred ovo leto oko servisne akcije. A, sve mi se čini da sam nešto jednom video na njihovom sajtu (sad ne mogu da pronađem, ko zna možda sam i pomešao nešto), a opet teško je moguće da nije stiglo ako već ima... - tako da ipak ostaje da se sačeka jesen.
  29. 1 point
    Saga sa tablicama konacno zavrsena, po ugledu na ekipu iz Batajnice cao dovidjenja...
  30. 1 point
    Ja na 10k kako Bog zapoveda
  31. 1 point
    Uspeo sam, nema vise nemice.. Kopirao sam ove fajlove sto je Milutinac okacio jer kada sam kopirao ssft0809_FIAT_LH.V1.ARMV4I.cab na drugom usb-u krenula je instalacija i zavrsila se za 2 sekunde ali bezuspesno..
  32. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  33. 1 point
    jevta BG

    Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE

    Namontirani su amortizeri i opruge pozadi,prednju gredu sam raspunktovao i namestio na srafove zbog lakseg rada...montiran IC i hladnjak ostalo jos cevi IC-a da se naprave...
  34. 1 point
    Mineralno 10000 Polusintetika 20000 Sintetika 30000 To otprilike kažu proizvođači uz manje razlike. Sad što su ljudi kod nas u veku mineralnog ulja to je druga stvar. Da i filteri se menjaju na svaku drugu promenu ulja ako se ne manja vrsta ulja.
  35. 1 point
    Treba ti cd sa mapom.
  36. 1 point
    Pitaj u toj temi, tamo su vec ukljuceni ljudi koji se razumeju u tematiku i dobice notifikaciju, a ovako možda nikada ne vide ovo.. U svakom slucaju, admini će spojiti teme..
  37. 1 point
    dach@

    F1: Francuska 2018.

    Kako sam se smorio dok sam gledao nikakva staza kamere u visini bolida, ne znam pre par godina kako se zvala staza na kojoj je vožena VN Francuske ali bila je super za gledanje...
  38. 1 point
    Ivan

    F1: Francuska 2018.

    Hamilton pobedio na VN Francuske Vozač Mercedesa je bez većih problema zabeležio trijunf na stazi Pol Rikar. Pola sata pre početka trke svi timovi u padoku više vremena gledali su u vremenske podatke, jer je predviđeno 60% šanse da tokom trke bude kiše. Temperatura vazduha pre sam početak bila je 24 a staze 42 stepena. Na startu Hamilton je poveo kolonu, ali su na prvoj krivini kontakt imali Vattel i Bottas posle čega su se iza vodećeg Merecdesa našli Verstappen i Sainz. Zbog toga izabačena je žuta jer su na stazi ostali Esteban Ocon i Pierre Galsy a Sebastian Vettel morao je odmah u boks zbog zamene prednjeg krila. Tu priliku Nemac u Ferrariju iskoristio je da zameni svoje ultra meke pneumatike za meku smešu a istu stvar učinio je i Valtteri Bottas koji je ostao bez zadnjeg levog pneumatika. Direkcija trka je zbog toga izbacila siguranosni automobil na stazi a trenutni poredak činili su: Hamilton, Verstappen, Sainz, Ricciardo, Magnussen, Leclerc, Raikkonen, Grosjean, Perez, Hulkenberg, Ericsson, Vandorne, Hartley, Stroll, Sirotkin, Alonso, Vettel i Bottas. U šestom krugu trka je ponovo zaživela a Raikkonen je iskoristio prilku da odmah obiđe Leclerca, dok se Modagašanin kasnije uveliko branio od napada Roamana Grosjeana. Do 9. kruga Vettel je uspeo da se domogne do 11. mesta dok je Raikkonen obišao Magnussena i tako došao do 5. pozicije. Takođe, Ricciardo je iznenadio Sainza i preuzeo treće mesto dok je direkcija trke u tim momentima izrekla kaznu Sebastianu Vettelu dodavanjem 5 sekundi na postignuto vreme zbog incidenta sa Bottasom. Raikkonen je nastavio da napredaju pa je tako i on obišao Carlosa Sainza i upustio se u lov za Ricciardom koji mu je bežao za nešto više od 2 sekunde. Do 11. kruga Sebastian Vettel je obilaženjem Nica Huleknebrga došao do desetog mesta koji donosi jedan bod, dok je Bottas bio dva mesta iza. Osam krugova kasnije Nemac u Ferrariju probio se čak na 6. poziciju ostaviši iza sebe Leclareca, Grosjeana i Magnussena dok je odmah zatim u tom nizu dodao i Carlosa Sainza. Hamilton je nastavio da povećava prednost u odnosu na Verstappena koja je u 25. krugu iznosila 25 sekundi, koji se u tim trenucima odlučio da ode na servis. Holanđanin je stavio meke pneumatike i vratio se odmah ispred Sebastiana Vettela. Sledeći na servisu bio je Daniel Ricciardo koji se odlučio za istu strategiju kao Max Verstappen, ali koji se posle povratka na stazu vratio odmah iza Sebastiana Vettela i to na petom mestu. Sergio Perez je u tim trenucima dovezao bolid do boksa i tako odustao od trke zbog kvara na motoru. Čak u 33. krugu vodeći Hamilton otišao je na svoj servis gde su mu Mercedesovi mehaničari takođe montirali meku komponentu a posle pritiska Daniel Ricciardo uspeo je da uzme 4. mesto od Sebastiana Vettela. Dva minuta kasnije i Kimi Raikkonen otišao je na servis ali je ovoga puta uzeo super meku komponentu. Chales Leclerc nastavio je da se probija na stazi posle pada na 14. mesto, gde je vozač Saubera uspeo da se oporavi i takođe obiđe Fernanda Alonsa i Branona Hartleya i domogne se 11. mesta. Kimi Raikkonen je obišao Sebastiana Vettel koji se mučio sa svojim tempom i tako Finac je došao do 4. mesta. Zbog toga Valtteri Bottas je još jednom otišao do boksa i uzeo super meke gume, ali njegov servis nije prošao očekivano jer je imao problema sa montiranjem pneumatika. Zbog istih problema otišao je i Sebastian Vettel koji je odmah odslužio kaznu stajanja od 5 sekundi a na stazu vratio se na petom mestu sa 35 sekundi zaostakta za Kimijem Raikkonenom. U poslednjih 10 krugova Raikkonen je počeo da sustiže oba vozača Red Bulla, pa je tako Finac uspeo da na šest krugova do kraja obiđe Australijanca i domogne se poslednjeg mesta na podijumu. Sainz je su samoj završnici upao u probleme zbog gubitka snage u bolidu što je omogućilo Magnussenu u Bottasu da ga obiđu. U završna dva kruga izbačena je žuta tastava na prilazu ka desetoj krivini, jer je Lancu Strollu puko prednji levi pneumatik posle čega je Kanađanin završio u zidu. Kontrola trke odlučila je da izbaci stanje virtuelnog sigurnosnog automobila, pa je tako sigurno Hamilton priveo stvar kraju ispred Verstappena i Kimija Raikkonena. Daniel Ricciardo zauzeo je četvrtu poziciju ispred Sebastiana Vettela dok su do bodova došli još i Magnussen, Bottas, Sainz, Hulkenberg i Leclerc. Preuzeto sa: f1-serbia.com
  39. 1 point
    Djuk85

    Cene goriva...

    Sta reci a ne opsovati...
  40. 1 point
    srdjos

    Funny photos

  41. 1 point
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...