E ovako, dugo me nije bilo da izveštavam, a opasno se upgrade-ovalo
Zamenjene su i prednje i zadnje kočnice i stavljene su sa 2.4.
Napred je Brembo 330mm umesto fabričkog Brembo 305, super je što mi je rukavac ostao nepromenjen, upgrade sa malog Bremba na veliki je šraf na šraf, odšrafi se stari, ušrafi se novi, nema nikakvih prepravki Sada su zadnji diskovi ventilirajući prečnika 292mm umesto običnih 278mm i prečnik klipa je nešto veći, a kolko sam mogao da vidim, pločice ostaju istih dimenzija.
Onda je ugrađen fabrički alarm, nakon studiranja e-learna, vidim da za fabrički alarm postoji centrala koja je unutar Body kompjutera, ali je potrebna sirena, prekidač bravice na haubi i unutrašnja plafonjera sa tilt i motion senzorima da bi sve to funkcionisalo, potrebno je samo aktivirati ga u MES-u kada se sve spoji i poveže. Plafonjeru sam najbrže našao na ebay.uk, pošto je alarm standardna oprema u UK. Na bravici haube sam ubacio mikroprekidač, a sirenu sam našao kod nas na otpadu. Sad sve radi sa fabričkim ključem, i sve je funkcionalno.
Onda je usledila zamena prednjih Ti sedišta, uz sitnu doplatu sam uzeo kod Ace iz Šapca bukvalno nova elektro podesiva sedišta sa grejačima, pa uz to se i zamenio retrovizora, dao mu moje elektro sklopive, a uzeo elektro sklopive sa memorijom tako da sada kada memorišem poziciju sedenja, memorišu se i pozicije oba ogledala plus se desno obara kada ubacim u rikverc. Mislio sam da će to moći moja da odrade obzirom da su sklopiva, ali su ipak drugačiji retrovizori koji imaju memoriju.
Da ne zaboravimo i Ti pragove koji su kupljeni još pre nove godine ali su sad došli na red za farbanje i montažu..
And last but not least
Za kraj je došla ugradnja OEM xenonskih farova i sistema autonivelacije.
U starim farovima sam imao ugrađene "Bosch E46" 3" D2S projektore, sa kojima sam bio prezadovoljan, stvarno su fenomenalno sijali i dugo sam se razmišljao za ovaj poduhvat ali me je na kraju autonivelacija kupila, a što se tiče svetla, lako je zameniti ponovo projektore.
Xenonski farovi su bili mutni iznutra i jedna sijalica je bila gotova da rikne, skroz je bila žuta. Odmah sam izvadio projektore, očistio ih detaljno i kupio nove Bear SuperBright +30% D1S sijalice. Zanimljivo je da uopšte nisu izgoreli projektori, već se samo fino pomutili.
Posle čišćenja i zamene sijalica prvo uporedim jedan očišćen far sa novom sijalicom i sa neočišćenim farom sa starom sijalicom i dobijem ovo:
A nakon čišćenja i drugog fara sa novom sijalicom dobijem da oba svetle isto:
Ovo je poređenje sređenog xenonskog fara i mog starog "Bosch E46":
Onda je usledilo povezivanje i provlačenje instalacije i na kraju test:
Ima totalno drugačiji način osvetljavanja puta od Bosch E46, ima daleko širi snop i sve ispred auta je osvetljeno istom jačinom, dok Bosch E46 najviše osvetljava na najdaljoj tački ispred sebe, u širini gubi snagu. Tako da u daljini nemam svetlosti kao sa Boschom, ali je ispred auta lepši ugođaj..
I za kraj malo pozerskih slika, da ne ispadne da se samo nešto radi