Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/20/18 in all areas

  1. 3 points
  2. 2 points
  3. 2 points
    Twinspark Ocekivanja: dvije svijecice po cilindru, varijator na bregastoj, visokoturazni alfin plemeniti talijanski benzinac. Fantastičan zvuk, otpornost hondinog VTI motora na blokadu, performanse iznad kadeta gsi. Svijecice svakih 100.000 km kao i zupčasti remen. U međuvremenu redovno deranje svih dizelskih radnih strojeva uz detonacije iz auspuha. Realnost: svaki drugi okrene leteće na 200.000 km. Piju po 12 litara ako paziš i cca 1 litru ulja na 2000 km. Onaj od 150 konja jedva drži korak sa jtd od 105 konja a onog od 120 konja dere punto sporting sa 6 brzina. Svaki dio struje od motora minimuma do lambde ili Maf-a umre u prvih pet godina a potom svake dvije. Nitko nema para za svijecice dok keramika ne upadne u cilindar, stavlja se ulje iz Konzuma i termostat od renola 4. Varijator je umro još u tvornici a zvuk je usporediv sa JCB radnim strojem. Jtd/mjet Ocekivanja: 500 konja blagim remapom sa okretnim momentom scanie. Potrošnja cca 5 litara ako ne paziš. Neuništivo i nepoderivo. Vozi prvih pola miliona lagano dok se ne razradi a onda pun gas. Direktni potomak radnog stroja iz Iveca Daily sa performansama od f360 modene. Najljepši zvuk od bilo kojeg dizela, pali na -40. Gužva asfalt i proklizava na suhom u četvrtoj brzini. Realnost: traktor. Sa 4 ili 5 cilindara. Ne postoji ni jedan da opere 3.0tdi ili BMW 330d. Remapovi su bajke za malu djecu od kojih pogine turbina i kuplung. Ono malo snage šta se osjeti većinom samo bude nešto momenta u nižim okretajima da prije umre zamasnjak. Jede swirlove, pucaju glave. Turbo ne preživi 220.000 km, zamasnjak i manje. Termostati su od papira a uvijek ima realan razlog da ne upali na -15. Pucaju kućišta EGR-a, crijeva od usisa, injektori pišaju naftu po čelu klipa. Oni koji su ozbiljno napravljeni sa odgovarajućim injektorima, jačim turbom, većim ICom, Dime toliko da te sramota stisnuti pun gas jer je fukošima prizor iz dječje slikovnice naspram toga. Zvuk je traktorski a check engine standard nakon 10 godina. Ono šta je točno, traju pun biiip ali za to požderu para pun biiip. Ako nisi bakica, pije 8 litara minimum. Ubija 90% tvinsparkova. To je točno. Giulia Ocekivanja: auto za prave alfiste. Zadnji pogon, vrhunski raspored mase, savrsen talijanski dizajn, precizna kvaliteta izrade. Kraj desetljećima dugog čekanja na pravi vozački auto iz alfe. Realnost: Alfist nema para za nju. Ona za koju će imati nakon 7 godina imat će halogene farove, jednu cijev auspuha i 136 konja. Na 16 cola felgama izgledat će kao nabrijana Renault thalia sa performansama kie pro’ceed. Opozvali su 70% modela jer ih jebe sve sto ima napon na sebi i radi na tipku. Kada dođe u ruke prosječnog alfista cijena popravaka izjednačiti će se sa cijenom kupnje. Prodaje se kao cjepivo za impotenciju. ***Svrha ovog teksta nije omalovažavanje niti vređanje bilo koga, već isključivo humor i zabava*** PS - pokupio sam negde sa FB
  4. 2 points
    Izbija eleGanci(ja) iz njega...
  5. 1 point
    Obavezno. Kad je ovakvo uzasno stanje, najbolje je cele presmirglati pa preci alu prajmerom pre svega ostalog
  6. 1 point
    Jašta! Razmišljam da mu ga skroz poklonim,saće registracija [emoji13] Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
  7. 1 point
    chiki

    Nuova Bravo - zadnji znak

    Hvala, probacu sa trakom.
  8. 1 point
    Bolje Gerbi na glavu pa u banku
  9. 1 point
    Pisao Germanac ne pisao...mnogo stvari je tacno... Giulia - stvarnost...sve kako i jeste...
  10. 1 point
    Malo Sladja, malo Zorka...
  11. 1 point
    Retka njuska, skroman momak...
  12. 1 point
    totti

    159 2.0JTDm 2k10

    Alfa... svadba... mlada... venčanica... [emoji3]
  13. 1 point
    Milutinac

    159 2.0JTDm 2k10

    Kako i dolikuje... SvadbaSvadbaSvadbaSvadbaSvadbaSvadbaSvadbaSvadbaSvadbaSvadbaSvadba
  14. 1 point
    vicent

    159 2.0JTDm 2k10

    I jeste manekenka. Baš onako, da klizi, lebdi pistom !
  15. 1 point
    Sava

    159 2.0JTDm 2k10

  16. 1 point
    ata

    Fiat 500L - produženje garancije

    Upravo to sam i mislio - dodajem: garancija se isplati za skupe kvarove... Npr kao i za kasko - jeste da košta, ali mirno spavate. Ja sam uplatio produzenu garanciju, i ne kajem se zbog toga. Bio sam miran za to vreme dok je trajala. U međuvremenu sam upoznao kola - saznao šta im je bitno, a šta nije za normalno funkcionisanje. Ono čime sam zadovoljan je da me nikad nije ostavio na putu. Ono čime nisam zadovoljan je što mi se povremeno zaglupi uconect (ali uskoro i proradi sam od sebe), što mi ne radi pokoji zvučnik dok ne pojačam zvuk, što mi amortizer zadnjih vrata škripi, nešto lupka, od nedavno i curi voda pored prozora... ali ne očekujem da kola budu posle 5 godina isto onakva kakva su bila prvog dana. Na zapadu kola prodaju posle 5-7 godina, kada počne sve i svašta da im smeta, i kada postane očigledno da će održavanje da ih košta sve više i više... Još razmišljam da li ću i ja uskoro da se rešim mog i uzmem nešto novije.
  17. 1 point
    GULIVER

    Fiat 500L - produženje garancije

    Iskreno, kao lice koje 10 godina radi u Fiat-u savetujem Vam da produžite garanciju koliko god možete. Od kada je postalo aktuelno produženje garancije na FCA vozilima bilo je situacija gde se vlasnicima vozila veoma isplatilo što što su za par stotina eura kupili jedan od dva servisna ugovora koja su trenutno važeća. Maximum i Powertrain care. Nekoliko slučajeva je bilo da je popravka koštala između 500 - 3000 eur...( menjač, alternator, kompresor klime pa i sam motor;). Shvatite to kao dodatni oblik osiguranja. Osim toga, imate pravo na zamensko vozilo do 6 dana, plaćen smeštaj i prevoz Vas i putnika ukoliko ste daleko od kuće.
  18. 1 point
    Ivica dragutinovic? Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  19. 1 point
    E problem je što ne znam, ustvari lažem znam da bih uzeo opet neke skuplje filtere koje sam i do sada uzimao a iz prostog razloga što tih par hiljada na godišnjem nivou ne znače gotovo ništa a meni kao glava mirna. Mada teško je to objasniti. Recimo vozim onog Dobla već još malo deceniju, održava se sa delovima iz donjeg dela skale, ostavlja se kojekakvim majstorima na poverenje ( @Dezurni ) menja se samo ono što rikne, ne vodi se revnosno računa čak ni oko intervala servisa već je ono kad se setim i kad mi odgovara/mogu da odvojim vreme i eno ga taljiga uz za pređenu kilometražu kod mene (250kkm+) sa extremno malo vanrednih troškova Kod Delte i ostalih "civilnih" auta pak potpuno druga priča. Intervali na vreme, najskuplji delovi, prevetivni radovi gde god i na čemu god se mogu izvesti, lickanje, mackanje... Dal je to gušt il pak bolest il možda ono "službeni auto" il ko zna šta ali i to će splasnuti kao i sve ostalo što ide sa godinama i doći na neku normalu.
  20. 1 point
    Ivan

    P: fabričke alufelne 17" za Fiat Stilo

    Cisto da pomognem prodaju - u pitanju je prilicno retka Schumacher Edition verzija fabrickih 17''. A pored pomenute fabricke dimenzije, na sirinu felne od 7'' komotno mogu da idu i druge varijacije 17'' guma - 205/50/17, kao i jeftinija 225/45/17...
  21. 1 point
    djomla

    Prestiž na tablici za 87.000 dinara

    Pokupio na FB [emoji23]
  22. 1 point
    dusman13

    Prestiž na tablici za 87.000 dinara

    Danas vidim TV-VVVVV a pre neki dan BD-GUSAR
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...