Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/31/18 in all areas
-
3 points
Nova Škoda Favorit
neshaoct and 2 others reacted to bokija for a post in a topic
Elem...Skoda je izbacila sportsku verziju Favorit za 2020....Torbo od 360w usisne moci moze da usisa ne samo babu...nego i tastu,a boga mi i zenu ako je lakse kategorije.Sitna deca se ne racunaju. -
3 points
Nije prepravka, jeste prepravka
neshtry and 2 others reacted to marko.jovanovic for a post in a topic
Ma dajte, kakve su to gluposti? Čelična felna zamenjena aluminijumskom? Pa većina nas ima 2 seta felni, neki aluminijumske + čelične. Oba idu standardno na auto. Ili vetrobrani? Kome to smeta? -
2 points
-
1 point
-
1 pointPoslaći ti link sa YT, kao što sam reko, zanimljiva igračka https://www.youtube.com/watch?v=mETisl2pdfc&t=257s
-
1 pointhttps://www.aliexpress.com/item/Top-Selling-OBD2-OBDII-Blue-Scanner-ELM-327-Car-Diagnostic-Works-On-Android-Symbian-Windows-In/1995852945.html?spm=2114.search0204.3.241.3c6f6a896cqFkm&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10152_10151_10065_10344_10068_5722815_10342_10343_10340_5722915_10341_5722615_10696_10084_10083_10618_10307_5722715_5711215_10313_10059_10534_100031_10103_441_10624_10623_10622_5722515_10621_10620,searchweb201603_1,ppcSwitch_5_ppcChannel&algo_expid=72be7c46-7891-4af6-a778-4c155ef574a8-36&algo_pvid=72be7c46-7891-4af6-a778-4c155ef574a8&priceBeautifyAB=0 Isti ovakav sam ja poručio, ali ja sam poručivao smobilnog (činimi sekao danije isto smobilnog i PC), ali to je taj, dobila se i CD za PS... ne znam da li može za moju Mareu, negde sam video da može za dizele do 2003
-
1 pointPa ja je vozim, znam koliko mi trosi valjda. Lagane voznje u N modu prosecno mešovite voznje trosi 10-10,5, pun gas u D modu 11,5-12, cisto otvorenog puta nisam testirao jos uvek... Daleko od toga da sam narucio ata ce da kaze koliko trosi, nemam nista od toga
-
1 pointDa, stvar je da li vecina nasih ljudi uradi savesno modifikacije, ali isto tako je stvar da trenutni propisi atestiranja ne daju nikakvu potvrdu kvaliteta uradjenog, nego samo uzimaju pare a procedura kao da pokreces novu drzavu. Nebuloze pri atestu plina da auto mora biti 100% fabricki, auspuh mora da ima fabricke spojeve, ne sme da bude varen od pocetka do kraja. Kao da to ima bilo kakvog uticaja na atest za plin, jel pise da instalacija mora toliko i toliko cm da bude od izduva, sta tebe briga kako je izveden ako je ispravan. Tu pise da obrtomer nije modifikacija a poznajem coveka koji je menjao 0.9 motor sa 1.1 motorom u Yugu i nisu ga pustili jer ima obrtomer, gnjavili ga i za ukrasnu kuglu na rucici menjaca. Toliko besmisleno da prosto znas da je sigurno istinito u Srbiji. Zato sto neki muflon insistira da u zakonu pise svaka modifikacija mora da se atestira. Prvo propise da su svi krivi i onda posle definise sta je dozvoljeno. Kad bi nas zakon pokusao neko slepo da sprovede do poslednjeg slova, verovatno ni nov auto ne bi mogao da prodje.
-
1 pointMene bilo prevarilo pa menjao pre 2 nedelje kad je bilo 15 stepeni, ali lepo se izgurala prethodna snezna nedelja.
-
1 pointProblem je sto mi prepisujemo zakon iz Nemacke a od njihovog funkcionisanja smo daleko. Bilo kakav ozbiljno modifikovan auto, znaci ne ono sto moze neko da prisrafi za vikend je vecinom je sopstveni rad u Srbiji jer je kupovina gotovih proizvoda iz inostranstva najcesce na nivou cene samog auta za pojedinacan deo. Trebalo bi osnovati zaista neki ozbiljan centar gde ces ti priloziti svu mogucu dokumentaciju, gde ce neki strucnjak u svojoj struci doci, slikati, premeriti, preracunati da li je to odgovarajuce, platis ulozeno vreme, dobijes papir i to je to. Ali realno ni to ne bi trebalo, jer nasa drzava uporno pokusava da svaki moguci problem resi. Od tih stvari na spisku, pola nema nikakve bitnosti, trebali su izabrati 10 najbitnijih stvari koju je lako testirati u praksi i to uvesti jasnu proceduru i sproveli bi na sve i mozda 10% vozaca bi se izvuklo sa nekim drugim stvarima sa spiska... Ovako samo dovodimo do toga da je zakon komplikovan za primenu, navatamo 10% vozaca a ostalih 90% ide preko veze. Cemu uopste insistiranje na dimenzijama guma. Uzmes propises da je auto 10cm od tla, das tehnickom pregledu ramu te velicine visine, ako moze da predje preko toga, dovoljno je visok, uzmes nateras tocak na rampu, uzmes letvu recimo 8mm debelu, gurnes izmedju ruba i gume, gume i trapa, moze da prodje, znaci bezbedno je, ne kaci, guma je u toleranciji fabrickog obima, znaci brzinomer ti radi kako treba, nosivost gume je u skladu sa masom vozila i dovidjenja, moze da se sprovede na svakom autu i svaki tehnicki pregled. I tako moze skoro sve da se proveri sto je bitnije uz pomoc stapa i kanapa...
-
1 pointBolji dizajn od moje bivše škode 110L...garant i brža [emoji576]
-
1 pointBice uskoro uporedni test, dizel vs TBi
-
1 pointOvima sto ovo smisljaju treba atest za glavu.U kojoj ustanovi su oni dobili diplome???
-
1 pointZaista a kako bi ovo utvrdili? Na brzinu skinuli menjač da malo zavire????
-
1 pointGledam klip, i vidim poznat mi auto.
-
1 pointMa dajte bre, ovo se neko zajebavao. Drugačiji dizajn felni? Volan presvučen kožom? Više je nego očigledno...
-
1 point
-
1 pointIdeja je da se na jednom mestu postave svi proizvodi...pa kada neko bude hteo da vidi koja sve sredstva postoje za npr. čišćenje felni, ili poliranje, ili čistač za stakla...šta god, da ima na jednom mestu. Sonax - katalog Biće skenirane i ostale stranice. Ima nešto njihovog kataloga po internetu, ali ovako obimnog, koji uključuje i 2017. godinu plus na srpskom jeziku - nisam uspeo da pronađem.
-
1 point
Nije prepravka, jeste prepravka
Mijailović P. reacted to djomla for a post in a topic
Jelkica, dimenzije, jačina mirisa, položaj iste. Ako je izlapela, kažnjivo je njeno držanje u kolima. Svašta tu može da se doda. -
1 point@machak99 @ilidzanac @R081 @vzr @Hari2424 Dobrodošli na Forum.
-
1 pointNisam video na oko slicnija vozila od Stila 3v i 5v, a da se razlikuju u toliko stvari i detalja. Tipicno za Zabare, komplikovali su i gde apsolutno nema potrebe, ko se petljao sa rasturanjem ili gledao specifikaciju po ePer i eLearn, mogao je da vidi sve to... Nevezano za to, u 3v se primetno nize i "sportskije" sedi, ceo kokpit je spusteniji. Lako se vidi i koliko je instrument tabla spustenija kada se uporedi njen polozaj u odnosu npr. na donju liniju soferke i brisace... Na 5v i karavanu je primetno izdignuta. Da ne pricamo o tome sto je sam auto, u odnosu na 3 Porte, visi tacno 5 cm, dok je karavan visi cak 9.5 cm. Tako da je apsolutno tacno da se izdignutije sedi, uz male retrovizore (koji su meni dizajnerski sjajni) na koje se treba navici. Lepo sto je vlasnik vodio internu evidenciju (i sam to praktikujem uz "zvanicnu" servisnu knjizicu) - ali fali prilicno stvari (npr. koja marka ulja, koji tip, koja gradacija itd i za ostale stvari...). Ali sta se sve prodaje i ovi podaci su premija ...
-
1 pointja sam gledao ovde: https://www.fiatforum.com/cinquecento-seicento-guides/172993-rear-disc-brake-conversion-ii.html jeste da je seicento u pitanju, ali ne verujem da je princip drugačiji. Na adapter sam mislio na ovo, što verujem da ima fabrički, samo se skine u kompletu sa mosta (a vidi se da je neki naš tamo pisao vidim da je nik nmrmak): A evo i ceo postupak: Ako budeš menjao, dokumentuj sve. Ima nas koji bi se igrali
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".