Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/18/18 in all areas

  1. 3 points
    DRAGANCE

    The ''KGT'' project 2015

    pozicioniranje zavrseno, odlucili smo se za menjac od HGT motora, najmanje prepravki i smatramo da je dovoljno "brz" da isprati motor .... cilindar kvacila ostaje stari, levi i zadnji nosac kao i shalterica, problem je korpa kvacila, udara u zvono menjaca, pravimo distancere od 13mm i za sada deluje da ce sve biti kako treba prilikom pozicioniranja smo primetili da se dve remenice naslanjaju na sasiju, znaci bice malo secenja i varenja, nista strasno za nas pravimo privremeni desni nosac kako bismo znali da je motor u pravom polozaju, kasnije ce biti tu jos radova i verovatno drugi nosac ...
  2. 2 points
    Pre nego što počnem, daću vam neke detalje o ovim bočnim lajsnama. Postoji ukupno 4 (velika i mala sa svake strane), sve su napravljene od plastike, ali svaka je čvrsto zalepljena sa lepljivom trakom i ničim više. Kada se uklone, ne ostavljaju nikakve rupe (kao na nekim automobilima što ostaje od žabica i slično) Prvo će vam trebati: 1. Sunđer 2. WD40 3. Najlon za pecanje 4. Vruća voda u kofi 5. Strpljenje! Sa vrelom vodom i sunđerom, nekoliko minuta prelazite preko lajsne, jer je Ideja zagrejati lepak, tako da se lajsne mogu skinuti. (Alternativna ideja je da koristite fen za zagrevanje lepka) Provucite najlon za pecanje između vrata i plastične lajsne i povucite prema napred. Vucite traku vrlo polako dok ne počne da se odvaja od vrata. Zatim rukama držite lajsnu i polako je vucite ka sebi. Veoma je bitno raditi to polako jer ako prebrzo skinete lajsnu lepak će ostati na limu i trebaće vam čitava večnost da ga sastružete. Ovako to izgleda kada se polako skine, ostane samo malo prljavštine: Ako ste požurili i ostalo vam je malo lepka na limu, to možete srediti tako što ćete naprskati WD40 i sastrugati noktom preko neke tanke krpe. I na kraju to izgleda ovako.
  3. 2 points
  4. 2 points
  5. 2 points
    Moguce, na ovoj drugoj slici lici
  6. 2 points
    DRAGANCE

    The ''KGT'' project 2015

    situacija nije bas sjajna, mnogo ulja, rdje, masti, nastavljanih zica i creva ... bice tu posla... malo brusilica, cetka, aksel, benzin, antirost i mnoooooogo truda sad vec pocinje da lici na nesto i otvara nam volju za daljim poslom ....
  7. 1 point
    MotorWeek retro video: 1992. Cadillac Eldorado TC
  8. 1 point
    Irena HGT

    Seat Tarraco

    I zvanično: Najavljen Seat Tarraco Podsećanja radi, Seat je u junu prošle godine pokrenuo kampanju #SEATseekingName za svoj novi veliki SUV koji će se u prodaji naći od 2018. U pitanju je bio projekat za slanje predloga i glasanje za ime novog španskog SUV-a koji će imati do sedam sedišta i koji će u gami biti pozicioniran iznad Atece. Glavni kriterijum je bio da ime novog modela mora da ima veze sa geografijom Španije. Zatim je krajem jula Seat saopštio da je od brojnih predloga izabrano devet naziva: Abrera, Alboran, Aran, Aranda, Avila, Donosti, Tarifa, Tarraco i Teide. U finale su u septembru sada ušla četiri predloga, i to Alboran, Aranda, Avila i Tarraco. Na kraju, javno glasanje je održano od 12. do 25. septembra, a pobedničko ime je trebalo da bude objavljeno 15. oktobra. Međutim, Seat je tada odlučio da se zbog političke situacije u Kataloniji sve odloži na neodređeno vreme. Konačno, sada tajni više nema, Seat je naime danas i zvanično objavio da je izabrano ime Tarraco. Za ovo ime je glasalo skoro 52.000 ljudi (oko 36% glasova), a treba napomenuti da je Tarraco antičko ime za katalonski grad Tarragona, kao i da je to bilo prvo Rimsko naselje na Iberijskom poluostrvu. Seat je objavio i jednu teaser sliku Tarraca koji će inače biti napravljen na MQB platformi. Od motora možemo očekivati paletu TSI benzinaca i TDI dizelaša, a možda će se pojaviti i plug-in hibridna verzija. Takođe, nudiće se manuelni i automatski menjači, 2Wd i 4WD pogon, a ne treba isključiti ni sportsku Cupra varijantu. Zvanična promocija Tarraca će se održati sredinom ove godine, a biće na raspolaganju u verzijama sa 5 ili 7 sedišta. Na kraju treba reći da će se proizvodnja Tarraca odvijati u Volkwagenoj fabrici u nemačkom Wolfsburgu. preuzeto sa - Auto Blog
  9. 1 point
    Irena HGT

    Aspark Owl

    Ispod dve sekunde do stotke: Aspark Owl U Japanu se sprema novi električni super automobil, a jedan od prototipova je već uspeo da ubrza od nula do 100 km/h za samo 1.92 sekunde. Automobil u pitanju je Aspark Owl, koji je prvi put predstavljen u formi koncepta na salonu automobila u Ženevi 2017. Ono što je veoma bitno jeste da performanse ovog automobila potkrepljuju tvrdnje da će električni automobili omogućavati ubrzanje do sto kilometara na čas za manje od dve sekunde u bliskoj budućnosti. Tesla obećava slične performanse svog novog Roadstera, koji stiže 2020. U priloženom videu možete pogledati kako će takve performanse izgledati na putu (ubrzanje automobila počinje na 1:06). Međutim, čini se kao da su inženjeri pre fokusirani na performanse automobila, nego na sigurnost vozača. To pokazuje činjenica da su testiranje ubrzanja obavljali na vrlo ograničenoj površini koja liči na parking koji se završava u brdu. Treba uzeti u obzir i da je test automobil daleko od spremnog za proizvodnju. Na primer, automobil je bio opremljen Hoosier trkačkim pneumaticima, ali Aspark tvrdi da će i verzija homologovana za saobraćaj isto stizati do „stotke“ za manje od 2 sekunde. Ono što pokreće ovu “Sovu” (Owl – Sova eng.), jesu dva električna motora koji zajedno proizvode 430 KS i 763 Nm obrtnog momenta. Možda se ne čini mnogo, ali treba uzeti u obzir električni pogon na sva četiri točka, kao i masu automobila od samo 850 kg. Autonomija bi trebalo da bude oko 150 km na jednom punjenju. Nažalost, Aspark namerava da proizvede samo 50 jedinica modela Owl, dok je cena jedne vrtoglavih 4.4 miliona dolara. Nije još sigurno kada će prvi Owl biti spreman za prodaju. preuzeto sa - Auto Blog
  10. 1 point
    @gile smederevo Čitao sam dosta o tome na skoro svim mogućim forumima, i uglavnom kažu ovako: - treba promeniti MAP za neki noviji MAP...naleteo sam negde i na oznaku ali je nisam upamtio (nešto tipa umesto Bosch 345 treba staviti Bosch 745, ili tako nešto). Onda čukica pokazuje preciznije sa tim drugim senzorom. - normalno je da se dogodi kada je u toku regeneracija DPF-a - ovo što kažu @Rile_bg i @cane da treba da bude na 0 u leru - treba probati sa drugim overboost senzorom - ne treba gledati u nju kao pokazatelj stanja turbine, nego povezati dijagnostiku i pun gas. Gledati tada parametre: revs actual boost desired boost vnt solenoid Nije dobro ako vidiš na VNT 20% (ustvari 19.99%), ili ukoliko imaš preveliko odstupanje između izmerenog i zadatog (željenog) boost-a. Ovo su tražene vrednosti (pominje se u trećoj brzini, gas patos): 2750 revs = 2275mbar 3000 revs = 2310mbar 3250 revs = 2340mbar 3500 revs = 2370mbar 3750 revs = 2380mbar 4000 revs = 2350mbar Naravno, ne da čukica pokazuje ovoliko, nego dijagnostika. Razlika do 0.1 bar-a je odlična, smatra se da je tada turbina kako treba. Razlika do 0.2 bar-a se takođe smatra ok, tj. smatra se da takva turbina nije loša (nije za zamenu/remont). Na oglasima sam ih video dooooosta kojima čukica nije na 0, čini mi se više nego onih kod kojih je na 0, ali ima i njih (mislim na one slike na oglasima gde se istovremeno vidi da je auto u leru). Kod mene je na onim skorašnjim velikim minusima stajala na 0...posle minut (ili malo manje), već se pomeri malo od 0. Kada nisu minusi, stoji otprilike kao i na ''Slađani'' Evo slika od večeras, na parkingu, po kretanju sa skupa: Testirana je svojevremeno u vožnji od strane Goranovih majstora sa prikačenom dijagnostikom, razlika između izmerenog i željenog je bila do 0.1 bar-a. Naravno, u vožnji gas patos...ili kako su finije rekli - ''na punom opterećenju''.
  11. 1 point
    Markobgd

    Cene goriva...

    56l u rezervoar i ostalo u kanister kad se već bilo blizu grane... 1,84km ili cca 113din
  12. 1 point
    Ma jok...to samo u poslednjoj jer je u pitanju drugačija verzija označavanja...zato ide reda radi to 0.1. Isti auto (isti broj šasije, isti broj motora), samo Grande sa tim 1.4 motorom u Austriji ima 75KS po oznaci. Ne treba da te brine.
  13. 1 point
    @alfini0507 Mozes i da mu kupis unapred
  14. 1 point
    neshtry

    Pravilno pranje automobila [How-To]

    Ja perem četkom za pranje automobila Послато са 9003X уз помоћ Тапатока
  15. 1 point
    Odavno se klasicno merenje kompresije koristi samo kao grubo navodjenje na moguci problem. Merenje propustljivosti ili zaptivenosti cilindara je mnogo tacnije i mnogo se vise moze saznati . Dodavanjem malih kolicina ulja u cilindre posle prvog mernja i ponovno merenje je najbolja dijagnostika.
  16. 1 point
    Na centralnoj konzoli pritisneš TRIP taster. Na ekranu će se pojaviti domet, trenutna potrošnja, pređena kilometraža od zadnjeg paljenja automobila, prosečna brzina od zadnjeg paljenja automobila, vreme koje je proteklo od zadnjeg paljenja automobila i na dnu će pisati KEY i TRIP jedno pored drugog. Levi točkić na centralnoj konzoli okreći na desnu stranu dok ne klikne dva puta. KEY i TRIP natpis će tada pobeleti. Pritiskom na taj točkić menjaš da li će ti se na ekranu prikazivati trenutna ili prosečna potrošnja. Trenutna je označena sa KEY a prosečna sa TRIP. Znaćeš koja je odabrana jer obe sa strane imaju kvadratić u kojem je štiklirana ta koja je odabrana. Zatim točkić okreneš na levu stranu da klikne jednom i pobeleće ti strelica za izlazak iz menija. Pritiskom na taster izlaziš iz menija i to je sve. Kada poželiš da ti ekran prikazuje opet trenutnu potrošnju radiš sve isto.
  17. 1 point
    Ma ja sam se valjao od smeha Jos savetuju coveka a covek u problemu Pa napisao sam ti... Sve je jasno kao dan
  18. 1 point
  19. 1 point
    Gorim od zelje da mi neko otvori oci i objasni kakva kompresija treba da bude.Zasto je ova od 14 bara dobra a ova od 8 bara ne valja ili obrnuto zasto je ova od 8bara bolja nego ova od 14bara.
  20. 1 point
    Ispade da kompresija od 1 Bar-a ovde najbolja.
  21. 1 point
    Sto se tice provlacenja kamere, na bravu je to mnogo jednostavnije posto mu je tablica na braniku. Kod stila mora iz gepek vrata da se provlaci kroz gumeno crevo sa ostatkom instalacije, sto zna biti malo teze, pri tom teze je naci dobru poziciju za kameru iznad tablice. Kod brava je sve to dosta lakse, skines branik i nadjes fabricki gumeni cep gde prolazi instalacija osvetljenja tablice, rikverc svetla i maglenke, takodje ako imas i senzore i ona prolazi tuda, kroz taj isti cep provuces i instalaciju kamere i u gepeku si. Dalje treba da skines plasticne pragove prednji i zadnji, i oplatu u gepeku, tuda provuces instalaciju do table, na tabli mozes da skines kasetu da bi video kuda kulturno da izvuces instalaciju do multimedie.
  22. 1 point
    Екста! Ево већ 15 минута бланем колико је добро....Ајд лепо редом сликај Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
  23. 1 point
    Home

    Fiat Punto - gasi se

    Senzor bregaste osovine da se proveri temeljno...
  24. 1 point
    bojke

    Coupe 20 VT Plus

    Dogovoreno.
  25. 1 point
    Smireni

    Fiat Punto 1.3

    Pa da, ali nisi sam na putu. To sto rasipa svetlo nije problem tebi nego ostalima.
  26. 1 point
    Sacuvaj ih neku godinu za mene... Eno moj klinja u sedmom razredu, a posao je u skolu godinu dana ranije, vec nosi 44,5... [emoji15] Sent from my E2105 using Tapatalk
  27. 1 point
    Dule 021

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Polo? Kod mene su pre neki dan momci sa ovog foruma kupili Stilo i pricali kako su zadovoljni kvacilom jer je mekano a onda sam im pokazao i ostali vozni park i sedali su neke mladjane automobile i onda sam im ja rekao da si zaobisli najbolji. Oni se zapitali koji je to i ja im pokazem na Pola kog imam a koji je presao 100000% citavih 35000km a iz 2004 godine je i kazem ovom jednom da sedne i stisne kvacilo. Seo on i stisnuo i razrogacio okice a nda prosaltao menjac i brze bolje kaze ovom drugaru da sedne i on pa da proba. Sutradan kad je dosao po auto rece mi da su na poslu samo komentarisali o tom mom Polu. Unaci,Polo je vrh u ponudi tj u klasi ali je i najskuplji a za to ima razloga i neki od njih su upravo ovakve stvari gde je menjac daleko bolji od konkurencije pa tako i voznja i prostor i td. Ja sam ovog zaista uzeo za zenu ali pojavio se i Punto koji je dosta jeftiniji bio i zena se odlucila za njega a Polo sad trazi novog vlasnika.
  28. 1 point
    Oni to gledaju kao da su samo vratili kaznu tamo gde je bila pre više godina. 10.000 je kazna, ali u roku od 8 dana je pola, tj. 5.000...a, toliko je bila kazna za pojas pre nego su uveli da u roku od 8 dana za prekršaje može da se plati pola iznosa.
  29. 1 point
    zalik

    P: Fiat Bravo 2.0 MJet - uvoz Austrija

    Imam za tebe auto licno moj 2007 1.9 multijet 8 ventila 90 konja nije sport ima digitalnu klimu ,zupcasti pumpa mikroremen svi spaneri i 3 remenice uradjeno na 160000 sad ima 170000 ori kilometri ima sve tehnicke preglede zadnjih par god,kocnice prednje nove ATE.... 2 nosaca motora nova,Dpf Agr ugaseni (agr plocicom zatvoren dodatno)uradjen je tune 165ps 340 nm Cinsoft cuvena Poljska tuning kuca za Fiat Alfa Lancia.... Tehnicki u top stanju....ima par ogrebotina laksih....(2) 2850 cijena auta,imas 650 eur svih svih davanja do registracije... 70 eur puta do Novoga Sada Pa ako hoces solidan auto javi se.... imas i Aluminijske felge 17 dajem ti 8 tockova
  30. 1 point
    Ivan

    P: Fiat Bravo 2.0 MJet - uvoz Austrija

    Samo nas cekaju da pohrlimo preko, da za bagatelu nakupujemo dobrih i mladih kola od domacina koji jedva cekaju da ih se otarase i predaju nam kljuceve djubreta koje im zagadjuje okolinu. Naravno, uz dva kompleta tockova i guma sa dobrom sarom .
  31. 1 point
    Ivan

    P: Fiat Bravo 2.0 MJet - uvoz Austrija

    Ako je ovo cifra koju ukupno mislis da das, uracunaj i troskove uvoza, AMSS pregleda i sl. (takodje i zaradu prodavca, ako ne uvozis sam). Onda otvori AutoScout, Mobile.de i vidi sta moze (tacnije ne moze) da se nadje za te pare. Ne daj Boze da jos podrazumevas dizela, pa jos Sporta . Mozda moze neka izakana mrcina pocetnog godista, sa kojom ne dobijas skoro nista, sem potrebnog ulaganja... Pa ce ti biti jasno zasto kod nas po oglasima uopste nema npr. dobrog i lepo opremljenog Sporta s kraja produkcije (2013-2014), kakav sam za sebe ranije planirao (naravno tada 3-4 godine star). Takav auto preko ohoho kosta, jednostavno se ne isplati da ga uvoze i sa takvom cenom i placenim dazbinama ponude kod nas... Dobar i ocuvan auto mora i da se malo vise plati...
  32. 1 point
  33. 1 point
    Irena HGT

    Lexus LS 500

    motor1.com video: 2018. Lexus LS 500
  34. 1 point
    To ti je Pežoov motor 2.0 HDI
  35. 1 point
    bojke

    Coupe 20 VT Plus

    Dugo sam se razmisljao i na kraju odlucio da ofarbam ovaj deo oko stop lampi. Hladnjak ulja je dobio svoj ventilator jer se pokazalo da mu je potreban. Na red je dosla i treca generacija dump ventila od 50mm. Bice potrebno fabricku plasticnu usisnu cev zameniti aluminijumskom i tu su svrhu kupljene cevi od kojih ce to biti napravljeno. Sva fabricka creva za rashladnu tecnost starosti 19 godina bice zamenjena novim silikonskim preventivno,ujedno je na programu i zamena kompleta zupcastog sa pumpom za vodu. Bice posla za vikend. Sezona se blizi.
  36. 1 point
    I ja se slazem sa Milutincem. Vozim vec 20 godina i od pocetka sam sebe navikao da vezem pojas cim sednem u auto. Jos mi na nekoliko zadnjih automobila pisti ono go*no ako se ne vezem tako da svakako moram. Isto tako na motor ne sedam cak ni da predjem 20 m ako ne stavim kacigu. Sto se cirke tice, nekada sam cirkao i vozio. Nije mi bio problem jer sam odlicno vozio i pod gasom. Onda su me jednom nagazili, klepili po usima i uzeli dozvolu. Odtad nikada vise nisam seo za volan cirke. NIKAD. Ako sam sa zenom a bas moram da popijem ona vozi. Ako znam da idem da popijem - ne idem kolima. Ako sam kolima a nemam alternativu ili ne cirkam ili ostavim auto pa zovem taxi.
  37. 1 point
    Ja volem narodnu Miliciju. [emoji3]
  38. 1 point
    Zakon i kazne nisu problem, selektivnost primene istih jeste. To se nece promeniti.
  39. 1 point
    DRAGANCE

    The ''KGT'' project 2015

    Gogo, ne stajemo dok ne padnemo oprastamo se od HGT motora i pozicioniramo novo srce kako bi napravili "privremene nosace"
  40. 1 point
    gotovo ............. . malo pauza pa idemo dalje.
  41. 1 point
    "Mačja kandža" je napravljena sa idejom da spreči i nepropisno parkiranje i terorističke napade. Problem nepropisnog parkiranja na ivičnjaku ili trotoaru nije loša praksa samo naših vozača, već i britanskih. Jednostavno rešenje tog problema je smislio Janik Rid iz britanskog Udruženja za ekološki saobraćaj. Pod imenom "Mačja kandža" (CatClaw) krije se mala narandžasta (za slici je crni prototip) polulopta, koja je predviđena da se montira na ivičnjacima i trotoarima. Kada točak vozila pređe preko nje, ona se pod njegovom težinom uvlači, ali ostavlja metalnu cevčicu, koja se zabada u gumu i buši je. Kako kaže sam pronalazač, "kandža" ne predstavlja opasnost za ljude ili bicikle, jer se neće aktivirati pod njihovom težinom. A i može se obeležiti posebnim markerima. Osim nepropisnog parkiranja, ovaj pronalazak može sprečiti i terorističke napade, poput onih u kojima su se vozila zaletala u masu ljudi. "Mačja kandža" je za sada u fazi razvoja, ali pratićemo da li će dobiti "zeleno svetlo" od britanskih vlasti. preuzeto sa - Auto Blog
  42. 1 point
    N se skoro pa nikad ni ne koristi. Ako nemaš auto hold, držiš kočnicu na semaforu i to je to... ako ćeš već da saltas, baci ga u P...
  43. 1 point
    Irena HGT

    Hot Rod

    Jay Leno's Garage video: Jay Leno i 1934. Duesenberg Hot Rod
  44. 1 point
    Uputstvo je za zamenu prekidača, kada ne radi @Milutin-NS Super, koristiće i to nekome sigurno
  45. 1 point
    PremieRacing

    The ''KGT'' project 2015

    Iiiiiiiiiii...?
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...