Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/15/18 in all areas

  1. 1 point
  2. 1 point
    Ivan

    192A1.000 - Torinska Mamba

    Modello: 192 - Stilo Marc. Motore: 192A1.000 Motorizzazione: M50 - 1.9 JTD 85KW / 115CV Colori: 403B - Blu Navy Micalizzato Colori int. vettura: 151 - Tessuto Blu Produzione: 2002 Porte: 3P PALI, RADI, IDE : Evo da se i ja nakanim da posle toliko vremena ostavim bar neki trag o autu koji me fenomenalno sluzi od 2007. godine, zasluzio je. Nije najstariji , ali je Stilo koji je, ja mislim, najduze na forumu. Jos od osnivanja 2009., a i ranije dok smo bili samo podforum na CBC. Udela ima i zafrkancija drugara sa foruma, a red je da ostavim i ja neku slicicu posto komentarisem tudja vozila. Dakle, pajtosima sa foruma dobro poznata masina, u mom vlasnistvu je od avgusta 2007. Posle duze pretrage po placevima kod nas od koje nije bilo vajde posto je auto tada bio raritet i nepoznanica (po 10-15 u oglasima) - pronasao mi ga je i dovezao drugar iz Verone. Auto je uzet od fizickog lica, tada placen oko 7500 EUR. U opticaju su bili jos 147, Megane, 307 i Focus, iskljucivo dizelasi, naravno. Ali me je Stilo kupio fenomenalnim JTD-om i za to vreme izuzetno atraktivnim dizajnom. Mogu da kazem da je Stilo potpuno razbio sve predrasude o kojima sam od nasih majstora slusao pre kupovine, a sve informacije sam kupio iskljucivo po stranim sajtovima. Na prvom mestu, izdvojio bih ubedljivo najbolju stvar na ovom autu - a to je sjajni JTD: pouzdan, robustan, potentan, racionalan potrosac u gotovo svim rezimima. Bez obzira na masine koje imam priliku sluzbeno da vozim, motor u kome uzivam u svakom kilometru, bilo da je u pitanju lagani cruise ili jurcanje i preticanje po magistrali. Za moj ukus izuzetno lepo trimovan, sa prijatnom vozackom pozicijom i sa prilicno mesta za svoju klasu. Moja zamerka ide na sedista i neke delove plastike u enterijeru. Generalno nisam imao nikakvih vecih kvarova, auto izuzetno dobro sluzi, a ja mu to vracam kroz sto bolje odrzavanje i kvalitet delova koje sam biram. Sto se tice "cuvene" Stilo elektronike, za 8 godina je zveknuo OCS senzor u suvozackom sedistu(zamenjen simulatorom), flesovana centrala airbag-a i zabrljavila matrica na ekranu instrument table. I to je sve, nikakvih lampica, fantomskih gresaka, pistanja i ostalog... Uglavnom se zameni po nesto na trapu (zbog nasih vajnih puteva), najpre stradaju stabilizatori, reparirane su prednje viljuske (sileni i kugle), zamenjeni zadnji silen blokovi, reparirane zadnje kocione celjusti. Stavljen levi originalni nosac motora, reparirani alternator i anlaser, izmenjan deo PK kruga, kao i 2 grejaca. Sve to vodim vise kao redovno odrzavanje, jer je uglavnom radjeno unapred. Jedini pravi kvar koji me je iznenadio za sve ove godine i koji je mogao da me ostavi negde je RPM senzor, naravno zamenjen novim. Redovni servisi naravno originalnim filterima i Selenia WR, na oko 10 000 km, EGR blindiran odmah po kupovini auta. To je ono cega se secam iz glave, o svemu sam pisao na opstim temema, da ne duzim vise - ja prezadovoljan (bez zamajca, kvacila, dizni i ostalih skupih kvarova, auto i dalje radi kao satic). Pre nekih godinu i po, razmisljao sam o zameni za Nuova Bravo ili AR 159, cak i novoj Kia Pro_Cee'd 2014, delom na kredu. Ali je onda dosao mnogo lepsi povod i mnogo bitnije i vece zivotno ulaganje, tako da sam prezadovoljan Stilom odlucio da ga zadrzim jos neko vreme. Iz tog razloga, prosle godine je uradjen 2. veliki servis kod mene delovima iz originala, kupljen nov Exide Premium 77Ah akumulator, 2 nove Dunlop Sport BluResponse gume i zamenjeno plasticno crevo usisa, kako bi auto i dalje bio tip-top. Sto se izgleda tice, u planu je - nista . Auto je posle par menjaza velicina i felni, vec duze vreme na fabrickim 16'' GT felnama i tako ce verovatno i ostati - za mene idealan kompromis izgleda, udobnosti, cene odrzavanja i cene novih guma. 2009. sam ugradio 4300K "WellDone" xenon set kod Vlade Triona. Do danas i sijalice i balasti sluze bez greske, a koriste se svo vreme kao dnevna svetla. Vlada mi je tada napravio kombinaciju, tako da sam uz minimalnu doplatu uzeo nove farove. Ima Abarth kacketic, odradjen debadge pozadi. Skoro je zatamnjen sa Llumar ATC 35 (65% zatamnjenja) i to je to sto se tice eksterijera, skroz stock izgled. Obezbedjen je sa alarmom i Zederom (koji je za danasnje uslove cist visak). Eventualno mozda ubacim Morimoto Mini H1 bixenon projektore, ali vec imam odlicno svetlo pa to stoji odavno kao opcija. Sto se tice enterijera, tu sam se za sve ove godine pomalo zezao da mi auto ne dosadi. Tako da uz sve njegove standardne zezalice, ima naslon za ruku, kozni volan sa MF komandama, ConnectNav+ fabricku navigaciju... Evo i par slika: To bi bilo to u nekoliko pasusa, auto je dugo kod mene, pa otuda i ovaj duzi post. Ako se jos necega setim dopisacu, a i staviti mozda po neku stariju slicicu sa putovanja ili kako je to ranije izgledalo.
  3. 1 point
    Lazoramix

    Fiat Punto 1.3

    Mislio sam da uzmem pozicije sa otpornikom Video sam da imaju negde da se kupe... Sad pravi dan ispred sebe plus ispolirani farovi i namesteno sve da ne zaslepljuje druge u saobracaju.
  4. 1 point
    werp690

    Lancia Musa 1.3 MJet

    Ma dok se potrose ima i da zaboravis kada si ih stavio A to sto dosta servisera uzima neku marku,meni odavno nije reper kvaliteta.Mislim uopsteno.Bremsi ce raditi taman kako treba,nece skripati,kocice kao sto je i kocio,sasvim pristojan za normalnu upotrebu.
  5. 1 point
    Tu smo temu vec apsolvirali - na tastauri su svi "jaki" i spremni da plate za provereno i odrzavano vozilo...U praksi - trazi se sto jeftinije...
  6. 1 point
    hello_8701

    Fiat Punto mk.2 1.3 MJet - turbina

    12000 o/min??? Prijatelju vrti se taj rotor na mnogo vecem broju obrtaja... Mislim da ako se automobil lepo ponasa na putu u razlicitim rezimima rada, ako nema gresku, nije potrebno nista dirati i cackati... Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. 1 point
    srdjos

    Vicevi 120%

    Kako se zove stari medved? - Međed.
  8. 1 point
    Đe si ti , poštovani kolega, video poštenog čo'eka?! Pa mi smo svi za njike, sem izuzetaka, gomila ološa i propaliteta koje treba ugnjetavati kao vaške. Umreću a znaću da ovima i nama s njima, i na onom svetu, nema pomoći. Retardirana realnost. PS Ne, nadam se da nisam oboleo pa ovako nešto samo izvaljujem. Ja ovo gledam decenijama.
  9. 1 point
  10. 1 point
    Ljudi, zaboravite na dci motore. To radi super dok radi, kad krene da se kvari psujete i Boga i Reno i Nissan i Denso i onoga ko vam je prodao auto i sve one što vam se ne javljaju na oglas kad ga prodajete.
  11. 1 point
    I onda misle ako svaka porodica ima dva krsa za svoje potrebe da ce odjednom moci svuda da stignu sa jednim autom ako je nov Mozda kad bi narodu omogucili da radi normalno radno vreme bi porodice se mogle uskladiti sa jednim vozilom da svi idu na posao i da kupe to novo vozilo, nego kad su ljudi primorani da rade ceo dan da bi preziveli... Kod nas bi situacija bolja i da imamo najprostije moguce zakone koje jedva nesto ogranicavaju, samo da se sprovode. Uvodjenje novih propisa dok se ni stari ne sprovode ne vodi apsolutno nicemu sem sto zagorcava zivot postenom coveku.
  12. 1 point
    Zamena motora nije nemoguca misija, nego treba naći dobar motor. Moj savet je - ako je ostalo na vozilu u korektnom stanju onda skinuti glavu da bi se videlo stanje hilzni, same glave, skinuti karter i proveriti radilicu, onda ćeš imati predstavu o cifri i sledećim koracima.
  13. 1 point
    Što bi naš narod rekao : a jooooj!
  14. 1 point
    Austrija Belgija(benelux) 1.9 multijet 120 ps skracen na 90 ps 192B5000 je kod motora.
  15. 1 point
    vladag

    Punto mk.2b 1.3 MJet - problem sa paljenjem

    Ostao sam dužan za informaciju za popravak kvara. Probali smo sve sa mehaničarske strane (zamenjen regulator pritiska, pumpa visokog pritiska, sensor radilice, premereni pritisci na vodu od pumpe niskog pritiska do filtera i od pumpe visokog pritiska do CR magistrale, proverili zupčenje, itd) ali ništa nismo mogli da uradimo. Sve je bilo u najboljem redu, ali auto nije hteo da upali . Na kraju sam sa mehaničarom predpostavio da je problem u nekoj sitnoj gluposti, pa sam zbog toga krenuo da pretražujem internet za iskustvima drugih. I našao sam... 2013 godine je jedan vlasnik Pande 1.3 mjt (isto godište kao i moj Punto - 2004) imao iste probleme sa njegovim autom. On je još gore prošao pošto pored svega već pomenutog, menjao je i kompjuter i EGR, ali nije rešio problem. Na kraju je iz puke slučajnosti, rukom zakačio neke žice od instalacije i motor je upalio. Shvativši da je kvar u instalaciji, on je sve kontakte očistio, sve žice pregledao ali nije našao tačan uzrok problema. Simptomi su mu se opet vratili 2015. godine, ali je opet "džarao" po žicama i auto je upalio a i danas se vozi bez problema. Problem mi je bio prevesti njegov post, pošto je bio pisan na Irskom ili Škotskom varijantom Engleskog jezika. To sve sam rekao mom majstoru. Gledao me je čovek čudno , ali je na kraju i on isto uradio. I Punto je upalio... Da ste videlu tu radost ... A da nas neko pita koji kvar je bio, samo da sležemo ramenima. Sve kontakte smo očistili, sve žice pregledali ali nigde nismo našli tačan uzrok problema. Sve je izgledalo OK. Bilo je isto je kao i sa Pandom iz Engleske. Zanimljivo je da je se liku iz Engleske problem desio nakon velikih kiša a i kod nas je par dana padala kiša pre kvara na mom Puntu. Ako se nekada nekome desi ovakav kvar, znaće da je velika mogućnost da je problem u elektro instalaciji (verovatno od regulatora pritiska u CR magistrali do računara). Eto, toliko od mene...
  16. 1 point
    Moze katanac! Nikola JTD je doveo drugara Mirka i posle probe trgovina je zavrsena. A i forumaska cena je napravljena.
  17. 1 point
    Samo nemoj da vozis 50 km/h petom brzinom
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...