Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/13/18 in all areas

  1. 3 points
    Ne vidim problem. Sednes u kola - vezes pojas i miran si. Sto se mene tice ta kazna moze da bude i milion dinara. Takodje i za alkohol...volim popit` ali ako smo negde bili pa sam popio zena vrti djevrek u povratku...nema tu sta...
  2. 3 points
    Markobgd

    K: alufelne 17" felne za Nuova Deltu

    Onaj momenat kad od elegantne stvari napraviš otpad pa staneš sa strane i gledaš uz pitanje "koji mi je ovo ku.ac trebalo"!
  3. 2 points
    5 godina ili 60.000 km za benzinske motore. Izgled kaiša može da proceni iskusan majstor.
  4. 2 points
    Danilo1

    K: alufelne 17" felne za Nuova Deltu

    @Angell evo ga umetnik ne znam da li su i dalje felne na prodaju
  5. 2 points
    skile86

    Fiat Bravo 2008

    Evo da ne bude da necu da podelim tu vrednu informaciju. Ivanova spravica za merenje pritiska
  6. 2 points
  7. 1 point
    Ajmo po 101 put, evo TDi-ja koji ne umire posle 3500rpm, u pitanju je 1.9TDi PD 130. Eto još se nije raspao, sa 220ks je prešao preko 100.000km, nit je crkao turbo, menjač, zamajac, dizne....Sem peha sa pucanjem zupčastog 2 puta zbog curenja ulja, što je sređeno, i to je prošlo bez ikakvih posledica, nego je glupi kineski oil cath can pravio problem.
  8. 1 point
    Zato ja i čuvam, da ima samo za "ne daj Bože".[emoji16] Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
  9. 1 point
    Kuvalja

    Kopiranje i kodiranje ključeva

    Vadi saobracajnu odma, pogotovo dok ne uradis kljuc i alarm. Vidi sa njim da ti obrise sve kljuceve i prijavi samo taj tvoj i novi, to bi trebalo da je cak i standardna procedura kad se prijavljuje novi kljuc. Alarm ako moze da se uradi novi daljinac isto vidi da se obrise stari, ako ne obavezno menjaj centralu sa novim privescima, ako ne onda skidaj taj i ubaci neki drugi alarm. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
  10. 1 point
    Hvala na tekstu, hvala i gagyns, vozicu tako ali cu redovno proveravati crevo, hvala!
  11. 1 point
    Hvala na detaljnom razjašnjenu:)
  12. 1 point
    zunto

    Alfa Romeo 159 vs Opel Insignia vs BMW E90

    Iz svog kromnog iskustva, vece zadovoljstvo, bolju pouzdanost sam imao sa NENEMACKIM brendovima
  13. 1 point
    Zapravo, iberlauf predstavlja odusak bloka motora i ima ga svaki SUS motor (motor sa unutrasnjim sagorevanjem). Unutar bloka motora desava se kretanje delova (klipova, radilice itd.) koje dovodi do promene zapremine unutrasnjosti i samim tim i do pojave vakuuma ili pritiska. Osim toga, usled zargevanja ulje, koje se tu nalazi, isparava, sto takodje dovodi do povecanja pritiska. Zbog toga je neophodno da blok motora ima odusak tj. vezu sa spoljnom sredinom, kako bi se pritisci izjednacili i motor nebi nepotrebno opterecivao. Ova oduska se majstorskim jezikom zove iberlauf. Ona je, fabricki, povezana gumenim crevom sa kucistem filtera vazduha, kako bi uljna isparenja i vruc vazduh koji otuda izlaze bili usisani natrag u motor i povoljno uticali na njegov rad (mada je ovaj efekat neznatan, ovo resenje se zapravo koristi zato sto je prakticno). Kada je motor ispravan, nema vidljivih gasova na izlazu iberlaufa, samo se moze osetiti blago strujanje vazduha. Tako to radi kad je sve u redu. Medjutim, kada motor "produva" tj. kada se potrose karike (zaptivni klipni prstenovi) i stubline (unutrasnji zidovi cilindara) onda dodje do prodiranja i zadrzavanja ulja iz bloka motora u kompresioni prostor (prostor iznad klipa gde se odvija sagorevanje) pa to ulje sagoreva, praveci mastan, plavkast dim, a sa druge strane izduvni gasovi (zajedno sa pomenutim uljnim dimom) prolaze iz kompresionog prostora pored karika (koje ne dihtuju) u blok motora, pa odatle izlaze kroz iberlauf i odlaze u kuciste filtera za vazduh. Ovo dovodi do veoma brzog prljanja i mascenja filtera za vazduh sa jedne strane, a sa druge gusi i onako dotrajao motor izduvnim gasovima koje sada tuda usisava, sto dovodi do jos goreg rada motora. Kada do ovoga dodje, to je prilicno siguran znak da je motor zreo za generalni remont. Medjutim, ljudi koji hoce da voze dokle god se kotrlja, jednostavno otkace crevo iberlaufa sa kucista filtera za vazduh i provuku ga dole ispod haube i na taj nacin svakako pomognu i sebi i motoru, ali to ipak nece resiti problem jer je iberlauf kroz koji izlazi dim znak da uskoro vise nece biti nikakvog dima, jer je motor pri kraju.
  14. 1 point
    Ja sam crevce slomiom kao i ti i samo tu pipu (mada sam ja slomio i pipu) pa mi ostala rupa na usisnoj grani i tu rupicu zacepio silikonom a za iberlauf mi majstor stavio klasicno crevo koje nema tu racvu i to tako vozim vec tri cetiri godine...eto to je neko moje iskustvo ako ti nesto pomaze...koliko ja kapiram onako logicki deo uljnih para ide u motor na izgaranje a jedan deo se vraca kroz to crevce ponovo u usisnu granu, e sad zasto je bast to tako nisam siguran, vidim da kod ranijih verzija motora to nije postojalo, koliko se nesto secam...
  15. 1 point
    Fen i strpljenje.Ako pozuris,prvo moze da se iscepa folija,a posle je teze skidati parcice.Pored toga,ako zuris,ostaje lepak na staklu.Skidaju ga svim i svacim,sta ti dodje pod ruku,od medicinskog alkohola do benzina.Najzeznutije je skidanje folije sa stakla gde su grejaci.Tu se mora biti bas skoncetrisan i skidati foliju sa leva nadesno ili obrnuto,nikako odozgo ili odozdo.Ja sam skidao sebi,a posle i drugima za manje novca.Pored toga,servisi ne daju garanciju da se nece ostetiti neki grejac.Tako da to ne ocekujes.
  16. 1 point
    djomla

    Stilo karavan, krovni nosac (skije)

    Mora nekako da se skine, ispod su šrafovi.
  17. 1 point
    knezevic76

    10 najgorih navika u vožnji

    To je sve stvar tolerancije . Ja eto znam kakav je posao dostavljača i ne bih im bio u koži, pa me eto ne mrzi da im izađem u susret, kad god mogu.
  18. 1 point
    Joker

    10 najgorih navika u vožnji

    Zašto da iziđu ispred zgrade? Jeftinije je onda? Mislim nije mi jasna logika da je dužan da izađe ispred zgrade, a platio je da mu se paket donese do vrata. I ti se onda prema njima bahato ponašaš i nema popuštanja? Problemi parkiranja, velika količina paketa koje treba da isporučiš .... nije problem onog kome treba da se dostavi paket.
  19. 1 point
    Da nije možda za one koji polože pre 18? Samo oni treba da imaju nekog sa iskustvom pored sebe. Ja mislim da za pojas i treba da bude veća kazna, 2 sekunde ti treba da ga vežeš. Posle 20 sekundi zaboraviš da je tu.
  20. 1 point
    Veci je problem broj neispravnih i poluispravnih vozila na nasim putevima nego to dal se neko vezao.. Ali dobro, neka dizu kazne, neka stavljaju po 2 radara na 1km, to je sve za nasu bezbednost.
  21. 1 point
    Joker

    10 najgorih navika u vožnji

    Na šta si konkretno mislio pod tim da ljudi gledaju samo sebe i kako njima odgovara? Nisu valjda toliko bezobrazni da traže da isporučiš robu do vrata stana kako su platili?
  22. 1 point
    Martin

    Funny video / zanimljiv video

    Izbambusao ga je.
  23. 1 point
  24. 1 point
    Milutinac

    K: alufelne 17" felne za Nuova Deltu

    Al ih je oruznio...
  25. 1 point
    DRAGANCE

    The ''KGT'' project 2015

    Gogo, ne stajemo dok ne padnemo oprastamo se od HGT motora i pozicioniramo novo srce kako bi napravili "privremene nosace"
  26. 1 point
    Zato što nema strah od zatvora. Nisi baja ako nisi makar malo odležao. Totalno smo nezdrava sredina za vaspitanje mladih.
  27. 1 point
    @bane@

    Bmw f11 2012 135kw

    Naravno da te gledaju cudno kad izadjes iz BMW-a jer pomisle kuku majko koliko ovaj naplacuje
  28. 1 point
    baki nis

    10 najgorih navika u vožnji

    Nadam se da ćeš brzo odrasti,mali veseljače,iskreno,za tvoje dobro
  29. 1 point
    Samo da ne prođe Danijel ovako
  30. 1 point
    meni je 900 po felni
  31. 1 point
    beli_Punto

    10 najgorih navika u vožnji

    Tebe ce da polomi neki baja sto vozi juga, ima da te odere ko macku
  32. 1 point
    Reci da si se šalio i da je ovo samo plod tvoje mašte, ili pokušaj provokacije, molim te!!! Znači vi ste frajeri, jel tako, a ostali su debili? Vozi brate koliko hoćeš, zabodi se u banderu, ili pod šleper, ali nemoj drugog da terorišeš i da još nekoga povedeš na onaj svet!!!
  33. 1 point
    Au kakva diskusija Svaki auto ima nesto svoje pa shodno tome ljudi i biraju sta ce za svoje pare da voze. Procitah ozbilj pljuvanje Alfe pa cu ipak da se ukljucim da branim cast. Iskreno 159 nisam vozio, imam ljudi u okolini koji je voze pa ipak necu o njoj detaljno ali spominje se neka superiornost Nemackih brenodova kao da su savrseni. Imao sam Audi A4 S-line 2.0 dizel. Najtvrdji auto koji sam vozio, otkida bubrege i kicmu pomera iz mesta. Prelazak preko lezeceg policajca je svaki put bio bolan. Uljna pumpa koja se pokrece preko one osovine koja je sestougaona necu da komentarisem koliko brzo stradava a potrebno je da se skida karter i gomila posla. Prostora u kabini ima za vozaca i suvozaca a nazad je mogao samo sinu u sedalici. Tast je imao X3 BMW, vozio sam nekih 7 dana i supruga je molila da mu vratimo auto jer ima bolove u ledjima. Broj kvarova i cena odrzavanja je je u skladu sa cenom auto, skupooooooooo. Drug dobar je kupio u Bosni BMW 330 d nov u salonu. Do danas presao 200 000 km. Remenica sa gumom zamenjena kosta kao otrov. Plivajuci zamenje, kostao kao otrov Turbina zamenjena.....standardna cena za turbine. Koza na volanu i na rucki menjaca kao da su besni psi grizli. Neko ko je vozio pre toga Fokusa je rekao "BMW nikad vise u zivotu" Ima ovakvih primera jos. Nista od navedenog ne smatram za lose automobile jer sam se uverio da svaki auto ima neke "mane". Davati izjave kako je neki brend superioran i bez greske, je u najmanju ruku smesno
  34. 1 point
    Originalni ili eventualno SWAG. A pored nosaca moze biti 100 drugih stvari...spona...ma skoro ma bilo sta oko vesanja
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...