Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/09/18 in all areas

  1. 3 points
    nidza

    Alfa 159 ti 2.4 Q4

    Šta planiraš tačno da dobiješ Insigniom umesto 159?
  2. 2 points
    Ko bre pise ovde losa insignia, da cujem
  3. 1 point
    gile smederevo

    Fiat Panda 100HP Rossonera

    Pošto je teaser No1 bio zanimljiv, evo i drugog.
  4. 1 point
    Banellone

    Custom airbox za Punto 1.2 8v

    Pozdrav svima. Razmišljao sam, pošto je bilo vreme da se menja filter vazduha, kako da napravim poseban airbox sa drugim filterom da bi se što bolje čuo onaj dubok zvuk kao bez filtera. Da dajem pare za k&n filter nije bila opcija, jer mislim, a pokazalo se, da je to bacanje para za ovaj 60ks motor, plus mi je veće zadovoljstvo da sam napravim nešto, a da bude dobro i lepo naravno :). Da li sam dobio ili izgubio nešto snage, veća ili manja potrošnja... nisam primetio, niti mi je važno. Ne zanosim se sa tuningom, svestan sam da od 60 konja ne može bog zna kolko da se dobije, a ni oduzme snage. Sviđa mi se taj dubok zvuk kad ga "stitnem". Kum ima original k&n pečurku, direktno na usis. Zvuk je vrlo sličan. Misija uspela. Onima ko vole taj zvuk, može biti od koristi ovaj DIY, jer su ulaganja minimalna ili nikakva, zavisi ko šta ima. Oni koji bi da izvuku osetne performanse preko filtera za vazduh, neka se nadaju i dalje da im znači nešto "sportski filter" i što su dali brdo para za koji NjutnMetar . Šalim se, svako radi što mu prija. Imao sam nekoliko ideja, da sam napravim donju ploču, gornju neku da se sija, filter običan kružni da odgovara pločama, međutim, nerviralo me je što mi filter ne bi mogao da stoji u centru rupe od usisa, jer nema puno mesta do pregrade od dela za brisače i kišnicu... I još nekoliko komplikacija... Tako da sam se na kraju odlučio da prepravim Kumov original airbox (koji je on skinuo i stavio k&n). Na Zastavu 10 naravno sve odgovara šraf na šraf što se kaže. Od alata je potrebna testera, idealno ubodna za drvo, jer ćemo seći original Airbox sa Punta Mk2a 1.2 8v, turpija i šmirgla. Na Zastavi 10 je drugačiji airbox od Mk2a, tako da sem skinuo svoj i i stavio ovaj drugi. Sekao sam airbox tako da ostane plastična ploča donja i gornja, samo koliko da prekrije filter i da dihtuje, naravno, a sve ostalo odstranio, kako bi vazduh ulazio sa svih strana i kako ne bi bio prigušen zvuk usisa. Super je što se sve lepo vidi na plastici gde naleže filter iznutra, tako da samo treba pratiti konture. Jedan nosač do usisa sam ostavio, drugi koji se šrafi kod bobina sam odsekao, mnogo štrči, a iskoristio sam onaj feder iznad izduvne grane kako bi bilo sve čvrsto. Zvuk super, lepo ide, meni lepo izgleda. Stavio sam nov filter samo. Sve skupa mi je trebalo oko 2 sata sa montiranjem i 315din za Filtron filter vazduha. Sigurno je da ću ga menjati češće, ali s obzirom na cenu, nije problem . Postoje sad tu teorije da bolje vuče kad usisava hladan vazduh - veća snaga, veća potrošnja; vreo vazduh - manja snaga, manja potrošnja i tako dalje. Ja stvarno mislim da je za male motore i jedno i drugo u domenu statističke greške. Ne trkam se po ulicama, a manja potrošnja je dobrodošla . Vozite pažljivo
  5. 1 point
    U mojoj nismo
  6. 1 point
    Axic

    Alfa Romeo 159 vs Opel Insignia vs BMW E90

    Alfa, Insignia,Saab u svakom isti dizel motor. Over and over again.
  7. 1 point
    Pomesali je sa Markovom [emoji23][emoji23][emoji23]
  8. 1 point
    Insignia ozbiljno losiji auto od 159, tek su sa faceliftom 2013 popravili stvar da mogu parirati, doduse i dalje sa jeftinijim ogibljenjem, sasijom, enterijerom.
  9. 1 point
    dekirs

    Filmovi, serije...

    Prave oooozbiljne serije
  10. 1 point
    cuore_sportivo

    Filmovi, serije...

    Prijatno iznenadjen sa Altered Carbon. Mada svaka Netflix serija je odlicna.
  11. 1 point
    bole-stilo.jtd

    Kamere & presretači

    za kamere imaju a ulicu malo da srede i ociste jadni nemaju ........... jbm. im ja sve zivo lopovsko.
  12. 1 point
    @Psycho018 Za razliku od nekih drugih foruma - nikakav problem . Slobodno dopisi svoje iskustvo, kontakt, cene (sta god smatras da moze da bude od pomoci ostalim kolegama). Mozda najbolje u odgovarajucoj temi o servisima - tamo ce kontakt biti vidljiviji svima, a onda taj sadrzaj i preporuku mozemo da linkujemo u ovoj temi.
  13. 1 point
    knezevic76

    Filmovi, serije...

    Serije u principu ne gledam, ali ovaj black mirror me zainteresovao baš baš.
  14. 1 point
    Stex3105

    Fiat Bravo 1.2 16v

  15. 1 point
    @Милош Лазаревић Obican je kod punta mk2b. Plivajući ima Grande Punto i to verzija sa 66kw.
  16. 1 point
    Skoro je ubacivao jedan lik iz zemuna sraf na sraf tako da ako odlucis ne bi imao velikih problema...imam jos jedan kompletan motor u principu sam ga uzeo za rezervu ili neki naredni projekat ali ako odlucis javi se...
  17. 1 point
    jevta BG

    Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE

    Evo malo da osvezim temu... Sredjen prednji trap sve novo...viljuske,spone,most,peskaren i plastificiran letva sredjena,stavljene nove manzetne letve i poluosovina... Pogon i sve ostalo ipak ostaje za sledecu godinu zato sto ima bas mnogo posla a moram da odvozam neki 402... Spojio sam menjac i napravio nosace motora uz pomoc kolege DRAGANCE tako da tamo posle vikenda verovatno ide ubacivanje motora...
  18. 1 point
    U toj klasi odličan autić, izuzetno praktičan (podesiva zadnja klupa, veliki bunker ispod sedalnog dela suvozača itd...). Popularan i solidno tražen auto.
  19. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Nastavljeni radovi, nije puno uradjeno zbog mog zdravstvenog stanja, ali moramo ubrzati radove narednih nedelja. Prvo, struja je pocela ozbiljno da se svadja sa mnom, posto sam izbacio fabricki spojler sa stop svetlom, odlucio sam jai sti vec pokazuje postavljen snimak, da montiram trece stop svetlo u kombinaciji zajedno sa maglenkom. Naravno to nije moglo da prodje lagano, jer ja uvek imam srecu da sve odjednom ne radi, prvo zadnja maglenka nije imala dobar kontakt kod sijalice, pa onda u grlu, pa u fabrickom konektoru u gepeku i na kraju ni prekidac u kabini nije imao dobar kontakt xD Ali napravljeno da radi, postavljen konektor da moze da se ugasi trece stop svetlo ako bude problema na tehnickom, maglenka montirana privremeno ispod branika: Onda nekim cudom ne radi CB za gepek, nije mi jasno kako od brdo zica koje su sve zajedno izolovane, mogu da se precvikaju i masa i plus za CB xD Izbacena ta masa, iskoriscena fabricka masa od treceg stop svetla i provucena nova zica za plus, takodje stavljen vodonepropusni konektor za motorcic CB: Ociscen OCC i vracen 51mm leptir malo za probu: Napravljeni nosaci za instalaciju u braniku, zavareno pojacanje branika oko karoserije plus montirani dodatni srafovi na spoju branika i karoserije, tako da vise nema zavlacenja prstiju izmedju karoserije i branika i da se branik talasa: Zamenjene calnicne platne sa alu na sini branika gde se montira obloga branika, izbusene rupe na braniku da moze koliko toliko da se oslobodi zarobljen vazduh iza branika i namontiran branik na auto, pa sad moze da se krene u vizuelne prepravke: I nabavljeno par sitnica za novu "ideju":
  20. 1 point
    DRAGANCE

    The ''KGT'' project 2015

    Eto, resismo I mi da predjemo na sledeci stepenik, atmosfera je ok ali bez turba... ne moze da se vozi bas brzo... posle loma motora trebalo je videti sta dalje, da li ici na neku jacu atmo kubikazu ili upustiti se u nama nesto poprilicno nepozato, nikad nisam voleo turbo motore pa me I nisu nesto zanimali, ali odluka je ipak pala, zasto da se I tu ne poigramo??? sta cemo, gde cemo?? prva ideja nam je bila audijev 1.8 turbo motor, dostupni su, ima delova I nisu ni skupi ,,, citamo, gledamo, pregledavamo ... ma nekako mi nije to bas to ... aj da ubacimo 2.0 16vT, italijanski program, I njega ima svuda kao I delova .... jurimo oglase, raspitujemo se .... slaba vajda, em ih nema em svi kukaju na njih ... sledeca ideja je bila 20VT ... njih ima, svi su u losem stanju .... I svi kukaju na njih sasvim slucajno iz razgovora sa kolegom Grudicem sa 402 dolazim do informacije o 2.0 8v turbo motoru, to je old school motor, bije ga glas da je izdrzljiv kao mazga I da trpi dosta boosta ..... ali aj ga nadji u ovoj prokletoj srbiji .... pojavljuje se na oglasima lancia thema sa tim motorom ali crknutim, vlasnik prodaje iskljucivo ceo auto ali ne zna sta je sa motorom .... trazimo dalje I uspevamo u januaru 2017 na minus 20 stepeni da pazarimo fiat cromu 2.0 8v turbo, nije neko sjajno stanje ali posluzice za dalje radove baza ostaje ista.... fiat punto mk1
  21. 1 point
    Pozdrav svima, Posle dva i po meseca problem je resen. Bio je u prekidu jedan od kablova koji idu do zadnjeg desnog amortizera. Inace, @Markobgd, jedinica koja kontrolise rad amortizera nema veze sa ABS jedinicom. Ne znam da li je dozvoljeno reklamiranje na formu, ali bih pohvalio servis i dijagnosticara koji je bez elekto-seme uspeo da pronadje kvar .
  22. 1 point
    Hvala na korekciji. Evo i slika. Inač ovo je auto koji sam vozio 4 godine i o čijem održavanju sam se informisao uglavnom ovde na forumu. Od kada sam ga kupio, zamenio sam jednu lajsnu aluminijum boje na vozačevim vratima (ubio sam se dok sam našao), redovno su rađeni servisi (delom kod mog druga kada nisam bio u Beogradu, a u Beogradu je rađeno u Goran servisu), urađen je veliki servis, servis menjača, zamenjeni prednji diskovi, dihtung kartera, servisi klime, sve po standardima. Čuknuo sam ga 2016. u zadni desni ćošak i od tada vozim tako, jer mi ne smeta, a i u parkiranje po BG je postalo pakao. Prednju tablicu mi je neko malo iskrivio jedne noći, najverovatnije prilikom isparkiravanja, pa je sada vezana što se takođe vidi na slici. Uzeo sam drugi, noviji, auto i to je razlog prodaje. Auto je proveren, ko uzme neće se pokajati.
  23. 1 point
  24. 1 point
    DRAGANCE

    The ''KGT'' project 2015

    Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije
  25. 1 point
    Pretpostavljam da mislis na pletenicu (fleksibilno/pancirno crevo)... Deo je izduvnog sistema koji ublazava vibracije i buku. I kod nas je okvirno zamenska 30-ak evrica sa ugradnjom (od 20 do 40 u zavisnosti od modela). Imas ovde i u partnerima kluba, sa popustom:
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...