Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/16/18 in all areas
-
2 points
Grande Punto ili Dacia Sandero?
neshaoct and one other reacted to Ivan BG for a post in a topic
@Axic Moze da bude a i ne mora da znaci. Znas da u firmi imamo par desetina novih GP (valjda su 2014-to), svaki je nikakve opreme, gumenog volana, manuelne klime, celicnih felni....i fali im jos sto sta. GP EVO mu valjda dodje restyle originalnog GP. Ispravice me vec neko upuceniji. -
2 points
Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti
neshaoct and one other reacted to Fiat 128 for a post in a topic
Na sajmu sam kupio Fiat tipo 1.6 u pop varijanti,osnovna cena je bila 13500.e,doplatio sam m.boju, bočne zavese ,zadnje el.podizače,el.retrovizore i kupio sam kompletno vozilo za reciklažu, krajnja cena 14500 e.Gledao sam Rapida, C Elysee (isti cenovni rang) ,Kiu i i30 1500 do 2000 više.Prilikom izbora Tipo je ubedljivo pobedio, kupio sam 1.6 mj po ceni Clia ,Megana ili Pola sa benz.m. Tipo 1.4 je preslab jednostavno odbija da ide,mogu samo da zamislim situaciju sa uključenom klimom i malo zahtevnijim putem, probao sam i 1.3 mj ide malo bolje ali mu treba malo vremena da povuče, na auto putu se vrti na 3000 pri 120 km i po meni je dosta bučan.Potrošnja na auto putu na 2000 o 110-120 km oko 4l, magistrala 4.5 l. grad oko 7 l ,trenutno sad preko zime grad kratke relacije bez postizanja radne temperature pređe i 8 l po bord.k. 1.4 nikako, 1.3 mj može da prođe za grad i letovanje, ipak se vidi nedostatak snage i 6 b. -
2 points
Milisav - BMW E39 525d sport M, optic touring
gorank82 and one other reacted to Ivan BG for a post in a topic
Fordov novi Mondeo im je verovatno najlepsi auto ikada, odusevim se svaki put kad ga vidim na ulici. Prednji, zadnji kraj, unutrasnjost, ma sve su mu uradili kako valja. -
1 pointNe skidam ništa, vodi se na tebe [emoji23]
-
1 pointNisu svuda iste opreme tako da neki entry model C klase moze da ima vise od najjace opreme drugog proizvodjaca. Posto ne znam za ostale, ajd' da uporedim sa ovima koje znam: Leon Style je kada sam ja gledao kola imao grejace sedista, LED dnevna svetla i 17" felne. Znaci tu negde kao Lounge + grejaci. Focus je svojevremeno imao senzor mrtvog ugla i upozorenje na promenu trake na poklon u, cini mi se, sport opremi. Sa druge strane entry model Golfa ima (tj nema) kriminalno malo opreme i dolazi sa celicarama. Ja se nadam pocetku proizvodnje Tipa kod nas. Uz neku subvenciju od 1000-1500e bi bila brutalna ponuda i lepo spustila cene konkurenciji.
-
1 pointNije lose, ali moras da vodis racuna o paketu opreme! Focus bih pre poredio 1.0 sa 125 ks, u business paketu. Seatov Leon style 15 000 1.2 tsi, Toyota Auris 1.2 nudi samo u paketu SPORT, za neverovatnih 20 400, I30 1.0 style je 16 190, Megane limited TCe 100 15 790... Tako da do najjeftinijeg malolitraznog benzinca u odnosu na atmo 1.4 ima I preko 2000 evropejaca! Mislim da bi sa cenom 14 500 sa tim 1.0 od 120ks bio opet jaako konkurentan u Lounge opremi.
-
1 pointProizvodnja Ford Focusa RS prestaje 6. aprila, pripremljena oproštajna verzija ''Heritage Edition'' Karijera aktuelnog Ford Focusa se polako bliži kraju (premijera nove generacije će se održati u aprilu), a to važi i za sportski Focus RS. Iz Forda su naime saopštili da će aktuelni Focus RS prestati da se proizvodi 6. aprila, ali i da će tim povodom britanskim kupcima ponuditi specijalno izdanje Focus RS Heritage Edition, ograničeno na samo 50 primeraka. Svi će između ostaloig imati Quaife LSD diferencijal, FPM375 Mountune paket (pa će 2.3 litarski turbo motor raspolagati sa 370KS), kao i Tief Orange boju, crne elemente (točkovi, retrovizori, spojleri), siva kočiona klešta, Recaro sedišta, zatamnjena stakla, zadnje parking senzore i volan sa grejanjem. Takođe, u paketu su i pogon na sva četiri točka i šestostepeni manuelni menjač. Focus RS Heritage Edition na britanskom tržištu košta 39.895 funti, što je za 3.600 funti skuplje od baznog Focusa RS. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointeto srece Alfistimaal nezaboravite ovo je teritorija fiatlancia kluba foruma Srbije
-
1 point@Woodoo Pa zar nema Fiat 1.4 turbo MultiAir slične snage kao jači 1.2 PureTech? OK, ne ide u Tipa. Ali nije baš da Fiat nema ništa za ponuditi. Iako sam mišljenja da će baš za Tipa na dosta tržišta baš novi 1.0 turbo biti jako bitan.
-
1 pointBatice moj savet...kao i mnogi sto kubure sa takvim motorima resenje ti je termostat od renoa 4...kod fiata 16v i 20v ne mozes samo termostat da zamenis nego celo kuciste termostata a ono kosta od 150€ do 200€...tako da iz tvog kucista pocupas sve i u samo crevo posle kucista ubacis renoov termostat koji na 86 stepeni otvara...560 din kosta i resis prob...
-
1 pointNema veze sa 1.6. Taj THP koji su napravili sa BMW-om se pokazao losim, ovaj mali je za sada odlican. I ako budes imao priliku probaj ga, razumeces onda zasto kazem da tako nesto nedostaje FCA.
-
1 pointJa ne znam na osnovu čega oni odlučuju koji je motor najbolji. Samo znam da iste nagrade daju u centru Švabije, u Stuttgartu. Recimo njima je već godinama najbolji motor do 4 litre i apsolutno Ferrari F154. Nekim čudom Alfa Romeo 690T koji je izvedenica tog motora nije najbolji u klasi do 3 litre. Kažem nisu mi jasni kriteriji. Onda ta klasa do 1.4 litre obujma. Godinama je nagradu dobivao 1.4 TSI twincharger. Čini mi se 8 ili 9 godina u nizu, možda i više. A taj isti twincharger skoro od kada je izašao je na zlom glasu. Znam neke koji su imali skupe popravke na daleko manje od 100,000 km. Ali kako taj motor radi to je tada bilo savršenstvo. Uostalom od takve tehničke sheme to mora biti tako. I naravno da sam onda pitao. Je li 1.2 od PSA samo izvedenica većeg 1.6. Zašto? Pa taj 1.6 je baš poznat po problemima. Iz ovoga proizlazi da jedan od kriterija izbora sigurno nije pouzdanost. Što se tiče mode motora sa 3 cilindra. 1.0 u pravilu nemaju balans osovine. Ovaj 1.2 mislim da ima i BMW 1.5 sigurno ima. No oni su pametno dizajnirali zamašnjak, barem kada je novi, da NVH karakteristika budu izrazito uzorno. A pitanje što na 100 000 km? Neki se žale već i na 50 000 km. Ukratko. Tko ima sa čime i tko može neka kupi 4 cilindra. Ah... Što se Renaulta tiče. Simpatiziram ih. Mijenjaju sada cijelu gamu motora. Tako da... No 0.9 Tce i 1.2 Tce su tehnološki jako različiti.
-
1 pointStavlja se na masu a ne na minus pol zbog toga jer postoji mogućnost da je neispravan akumulator u kratkom spoju.I samim tim moze doći do eksplozije..A druga stvar je da kad drugi auto upali moze da dođe do većeg napona pa davaocu struje moze da rikne kompjuter ili nešto od elektronskih uređaja..Tako bar kazu stručnjaci..
-
1 pointVozio sam novog Sandera, starog nekoliko meseci i vise mi se svidjao moj Punto star 16 godina u tom momentu...
-
1 point
Paljenje automobila na kablove
kakoonobese reacted to iggyboy for a post in a topic
Ja sam x puta palio auto na kablove + na + i - na - , na akumulatoru, uvek je donor auto bio vec startovan i nikad nisam vodio racuna o tome da li cu prvo + da kacim ili - i nikad nisam imao ni najmanji problem -
1 pointEvo... https://www.autoricambi.co.rs/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=208&virtuemart_category_id=106&utm_source=shopmania&utm_medium=cpc&utm_campaign=direct_link
-
1 pointNije mi baš to ''da li si vozio taj motor'' najjači argument jer ako je tako, ae da onda ukinemo jedno 90% sadržaja Foruma jer nismo vozili te automobile o kojima eto pričamo po raznim temama. Za subjektivan sud je naravno neophodno ne samo da se provoza malo neki auto, nego da se vozi malo duže vreme. Za objektivan sud nije neophodno da se provoza neki auto ni kratko, ni dugo. Dovoljno je da se pogledaju specifikacije na papiru, pa onda pogleda/pročita doooosta testova/merenja koje su radili raaaaaazni automobilski novinari širom sveta (ne samo oni u Nemačkoj), pogledaju se i nagrade koje si pomenuo, i ako neko stvarno želi da sklopi objektivnu sliku o nekom modelu - imaće na osnovu čega. Koliko ljudi, koji pišu po Forumu o 1.4 16v motoru u Fiatu 500L, je zaista vozilo taj auto? Mnogo manje nego što ima onih koji kažu da je to preslab motor (slažem se) za bilo kakvu ozbiljniju vožnju u takvom automobilu. A eto...nije da smo ga svi vozali hiljade i hiljade kilometara pa opet imamo stav. Taj stav zavisi i od toga koji se auto pre vozio...ako neko iz Yuga ili Punta 1.2 8v sedne u Fiat 500L sa 1.4 16v motorom još kako se neće složiti sa stavom da je to preslab motor u Fiatu 500L, ali ako neko pređe iz nekog većeg turbo dizela sa 120, 150 ili više KS, još kako će mu biti slab. To je onaj subjektivni element, zato je bolje držati se objektivnog kada se ''sudi'' o nekom modelu. Ali, to je slika o novom modelu, tj. kakav je kad je bio nov. Tek onda dolazi sud vremena, tj. kako se određeni model pokazao u praksi, je l pravio neke probleme, itd, itd. Zbog toga smatram da za objektivnu sliku o nekom automobilu nije neophodno da se isti i provoza. Za subjektivni utisak je druga stvar, ali subjektivni utisak može i da zavara... Znaš da sam malo provozao taj motor u onom Peugeotu, i kao što sam ti tada rekao...tiho radi (za taj utisak je dodatno zaslužna i poboljšana zvučna izolacija u Peugeotu koju si pomenuo), spolja ono klasičan zvuk malog benzinca...da nekome ne kažeš da je sa 3 cilindra teško da bi se primetilo spolja. Primeti se specifičan zvuk, ali ne verujem da bi nekome na prvu loptu palo na pamet da je to zato što ima 3 cilindra. Dobro povlači (ima tu i do toga kako je ukombinovan sa menjačem, tako da zasluge ne moraju da odu samo za motor), do 100 brzo dođe, naravno oseti se slabiji ''udarac u leđa'' nego kod ovih većih turbo dizela, ali to je i normlano, u skladu sa specifikacijama. Kako ide preko tih brzina treba opet da organizuješ da provozam Generalno, 130KS je 130KS, i one se moraju osetiti. Kubikaža, broj cilindara, mogu možda da utiču na trajnost, zvuk, performanse u određenom opsegu obrtaja koje se peglaju mapom ili prenosnim odnosima u menjaču ili kako već...ali ne može 130 konja iz takvog motora da bude slabije od 130 konja iz nekog drugog motora samo mogu drugačije da se pokazuju.
-
1 pointLjudi ovde je tema kupovina novog Tipa, a vi pričate o motorima koji su za Srbiju naučna fantastika! Imam osećaj da kada stignu na naše tržište biće aktuelan Tipo mk3c! Inače vozio sam taj 1.2 u Cactusu, bez turbo punjača i bio prijatno iznenadjen, za razliku od Renoovog tce sa 130ks! Toyota 1.6 polako menja sa 1.2 turbo motorom!
-
1 pointOvo je zvanicna nagrada, a to bas tesko moze da se namesti tri godine za redom. Za sada nema ni problema, a za taj period bi se do sada sigurno pokazali. Da li si vozio taj motor?
-
1 pointproveri kontakte na retrivizoru tako što ćeš skinuti onu plastiku na nosaču. Ako je tamo ok (sumnjam) skini i našpricaj konektor na vratima.
-
1 pointTaj motor je najbolji u klasi od 1.0 do 1.4 litra, 3 godine za redom.
-
1 pointSamo je odrzavanje kao da je Renault, sve ostalo je kao da je Dacija. Supruga ima sluzbenog Sandera 1.2 16v, godinu dana je kod nas (u maju ce da napuni dve godine), osim za sluzbeni auto, za nista drugo nije....jedino sto ima dosta prostora, ostalo ma nista, zvucna izolacija, zavrsna izrada, kvalitet materijala...nista.
-
1 pointČitam komentare i mislim se najpametnije je ćutati ,možda jednom shvate ljudi da kineske gume su sasvim ok odnos cena kvalitet ,uvek ima bolje ja sam izabrao ove i nemislim da sam pogrešio.
-
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Kosta Smosta reacted to YUgisa for a post in a topic
Ja sam alergican na Winteru, kad neko kaze da je to jedina guma koju bi uzeo od Tigra, jednostavno ne mogu coveka da shvatim ozbiljno Jedina gora guma (da budem najrealniji sto mogu, ubedljivo gora) od toga je bila neka RoadStone koja veze sa zivotom nije imala Drug je to kupio, kad je krenula prica oko toga da ce se uvesti obavezna zimska guma. M+S plus pahuljica, a sara cist V dizajn za kisu, kad vidi led i sneg ko slik, a nije bas ni volela niske temperature. I onda kad vidim komentar najbolja je nova guma, nije vazno od kojeg proizvodjaca pocnu oci da mi rade na centrifugu -
1 point
-
1 pointHm. Treba ti t1 izvozni dokument. To uzimas na madjarskoj granici. Posle je sve na spediteru. Ti iz subotice su kontam profesionalci jer se verovatno susrecu sa ogromnim brojem vozila. Oni zavrsavaju i eur1 obrazac. Pa tako oko 700e je cena.
-
1 point
Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti
igor0511 reacted to cuore_sportivo for a post in a topic
Pa vidi...velika je razlika. Jer S-Line je dodatna oprema za Audi a ne za Fiata... To je jedina razlika kapiram da se salis a ako ne onda procitaj ovo ako znas engleski: https://www.carwow.co.uk/blog/what-is-audi-s-line -
1 pointLepo ispade na slici, uvek su mi se svidjale slike slikane iz vozila u pokretu.
-
1 pointKad vec spomenu stilo vs tipo 1.4 Ja sam izasao iz BRAVA 1.4 i nakon sat vremena seo u stila 1.6...pa jao majko mila stilo je svemirska raketa naspram slabasnog 1.4. U redu kazes da nisi trkac, ja samo navodim moje iskustvo pa bas kada ti stigne tipo napravi nam poredjenje, bas me interesuje kako ce se tebi ciniti to
-
1 point
Slike automobila bez posebnog razloga...
Marko Topola reacted to Dezurni for a post in a topic
Misliš kad ga stiže za ceo krug??? Slažem se kolega -
1 point'bem mu misa ja se nisam tako osecao lep je osecaj voziti kola sa up-to-date tehnologijom i da ne brines o kvarovima, ali starost kola meni nije neki faktor. Cak stavise hvatam sebe da daleko vise pazim gde cu da parkiram kola nego sto sam sa Stilom. A Tipo na papiru deluje vrh. Ali, nazalost, kada se sve proba i provoza ne bude bas toliko bajno. Jeftiniji je i ima i razlog zasto. Potpuno je drugaciji osecaj voziti Tipa 1.6mjet Lounge i Golf 7 1.6tdi iako bi trebali da su tu negde. Nije da vucem na jednu ili drugu stranu, samo kazem. Inace, meni Tipo limo deluje kao dosta bolji auto od konkurencije jer je u cenovnom rangu Rapida, C-Elyssei 301od kojihje ozbiljniji auto + lici na Giuliu s ledja HB mi je daleko ispod Golfa, Astre, Megana i Focusa tako da bih ja radije limo.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".