Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/14/18 in all areas

  1. 2 points
    Čika Nikola, probaste li Vi tog Tipa?
  2. 2 points
    Po vecini testova su zimske bolje na niskim temperaturama, a pogotovo ako pada kisa. Na ledu je dupla razlika u korist zimskih, znaci gde na poledici letnja otkliza zimska nece, a bas su kriticne ove temp oko nule kada topi pa ledi ponovo. Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  3. 2 points
    I....gde su sada dusebriznici koji su govorili da treba odmah zvati inspekciju? Koliko ce vremena morati da prodje da shvatite da normalan razgovor sve resava a ne djon.....
  4. 1 point
    Ja se iskreno nadam da ovaj lepi Tipo sedan ne pripada ni jednom nasem clanu! Ahahaahhhahah! Doktor Sline!
  5. 1 point
    4000 evra vise ali ali poenta je da je covek stavio na nov Tipo natpis sa Audija(S-Line),e sad...da li pati sto ne moze da vozi takav?da li je stavio ne razmisljajuci? Ili ono najgore...da ispadne gotivan, ja ne znam. Meni deluje bezveze ali dobro sta ces,svako ima pravo da radi sa svojim stvarima sta zeli
  6. 1 point
    lajsna

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ne stvrdne se svaka, a i guma se ugreje dok se vozi, lično sam tereo jedne zime pirelli p4, lepio se za asfalt... Uža zimska guma je najgore nešto što ljudi savetuju, odma mi skoči prisitak, to važi samo za dubok sneg, recimo ako idete na zimovanje ali i onda su lanci bolje rešenje, za sve ostalo je katastrofa, čak i proizvođači guma savetuju sasvim suprotno: što sire to bolje https://www.continental-tyres.co.uk/car/technology/tyre-knowledge/tirelexikon-2-0/lex-1-5 Daj baš da vidim prosledi neki test gde kažu da su zimske bolje od letnjih po suvom. Evo npr. gore na linku sa contijevog sajta piše da su na temperaturama ispod 7 stepeni putevi uglavnom mokri da često pada sneg i kiša i da su u tim uslovima bolje zimske gume, ne piše nigde da su i na suvom bolje zimske gume... A evo koliko je to često kod nas, ljudi neshvataju da i zimi večinu vremena voze po suvom: Podaci za 2016/2017 http://www.hidmet.gov.rs/podaci/meteorologija/latin/z2016.pdf Većina allseason guma su pretežno zimske tako da za naše podneblje je za večinu vozača najbezbednija kombinacija allseason zimi, a leti letnje, ili cele godine letnje allseason gume samo tu je problem što ja znam samo za michelin crossclimate a ni nema ga u mojoj dimenziji
  7. 1 point
    Mirko_NS

    Autoplacevi

    Prosao slicnu pricu kada sam kupovao A4 - na kraju sam morao platiti pregled u Autokomercu da bi mi proverili km u centralnoj bazi - i to su samo pokazali service report sa ekrana, nisu hteli da odstampaju. Opravdanje je upravo ta besmislena primena zakona o zastiti podataka o licnosti. Inace, za mladje automobile, koje prodaju lizing kuce, taj service report je sastavni deo prodajne dokumentacije i cesto se moze videti cak i kod nas na PA. Ne znam da li pomoglo da se posalje mail direktno u centralu i ukaze na besmisleno ponasanje ovlastenih u Srbiji.
  8. 1 point
    To se sve desilo kasno popodne..Zvao sam nekoliko majstora koji su mi odmah rekli da je vrlo verovatno druk prosvirao kroz korpu..Iako mi je bilo teško da poverujem takvi su bili simptomi..Zato sam morao da dođem ovde i pitam za vaša iskustva vezana za reklamacije jer mi se ovo prvi put dešava.
  9. 1 point
    srdjos

    Funny photos

  10. 1 point
    @Dezurni namestio sat i datum tek kad sam stavio fabrički radio, nema drugog načina A tempomat i dalje ne radi, moram kod majstora
  11. 1 point
    vicent

    Fiat Punto mk.2 - skidanje krila

    Ima jedan ispod kedera šoferke i jedan ili dva kod fara. Mora da se popuste torexi branika i nosači fara da bi se prišlo tim šrafovima kod fara. Takođe ima i onaj na sajtni koji je vidan i verovatno puca.
  12. 1 point
    Axic

    Fiat Punto mk.2 - skidanje krila

    @alex011bgd Moguce da nema ali nije problematično skinuti krilo. Prvo skineš točak, pa onu plastiku ispod krila, odozgo kad otvoriš haubu imaš one šrafove koji su pristupačni, i ona dva kad otvoriš vrata ako ne grešim.
  13. 1 point
    Ne bi se mesao u pravila i garancije drugih servisa. Ja sa mojim musterijama uvek napravim dogovor i niko nije ostao nezadovoljan. A ako treba da trazimo pomoc od udruzenja potrosaca i inspekcija.....onda je za sve kasno.
  14. 1 point
    Ivan

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Blizi mi se polako mali servis, a posto mi ostade 0.7l Shell Helix Ultra od prethodne zamene, svratih do Auto Mike da proverim kakva je situacija sa snabdevenosti istim. Ko je u problematici, zna da je u nekom trenutku bilo problema sa dostupnoscu Ultre i da se pojavila zamena sa dodatnom oznakom "I" (Ultra I). Mozda jos nekome bude koristila informacija - standardna Ultra sa PurePlus tehnologijom (koja zadovoljava Fiatovu 9.55535-Z2 specifikaciju) je ponovo u prodaji - cena za kanticu od 4l je 3250 din, a cena za litarku 850 din. Na tu cenu je, standardno, moguce ostvariti popust od 10% za clanove kluba.
  15. 1 point
    Upravo sam po ko zna koji put lepio plastiku na spoju kod ventilacionog otvora ispod vetrobrana.Nema čime nisam lepio kad neradi grejanje i drži čim upališ grejanje odlepi se sad sam zalepio nekim dvokomponentnim lepkom ne znam kako se zove ako se sad odlepi opet ja više ne znam šta da radim.Jedan kolega na forumu je kao navodno stavio šraf ali to je po meni nemoguće jer je jako uzak prostor da bi tu zavrnuo šraf jedino da skidaš šoferšajbnu hahaha.Sad videćemo kako će se pokazati ovaj dvokomponentni lepak
  16. 1 point
    Siciliano

    Funny photos

    [emoji6] Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока
  17. 1 point
    djomla

    Funny photos

    🤵[emoji141] Sent from my 3310
  18. 1 point
    Aj ovako bar sa slika. Spolja izgleda ok, ali sve mi nekako male gume vidim nije to to. Na zadnjoj slici se vidi da je 205/40 17 sto je ubistvo za voznju. Ja sam jedno vreme imao 215/40 i tvrdji je osetno od 205/45 (nove da napomenem sto naravno ima veze), a pogotovo u odnosu na 215/45. Druga stvar je sto mi se ne slazu nikako plavi znak i ova tabla od 2007+. Plavi znak je bio do sredine 2007. god, a ovi noviji satovi i crna centr. konzola ide od sredine 2007.
  19. 1 point
    Lufti

    Bolje ikad...

    Pre: Sent from my SM-A510F using Tapatalk Posle: Sent from my SM-A510F using Tapatalk Nova kugla: Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  20. 1 point
    https://youtu.be/yeBqf6bYZak
  21. 1 point
    Meni je fascinantno kako se taj motor jos uvek nije omasovio u Srbiji. A ne pravi se od juce, nego skoro vec punu deceniju. Cini mi se da je predstavljen 2005. a verzija MultiAir 2009. Kad ga nema ovde na forumu medju entuzijastima, mogu misliti kakvo je stanje medju ostalim Fiat vozacima sto se brojnosti tice. Ja u sali napisah u temi o GP da se ljudi bespotrebno plase pojedinih komponenti ovog motora i da je pre svega zbog cene i odrzavanja klasicni 1.4 FIRE atmosferac dominatnan. A u sustini je prilicno jednostavan i pouzdan motor koji ima zupcasti kais (apropo pomenutog velikog servisa) a od komplikovanijih sklopova ima turbinu i plivajuci zamajac. Interesovao sam se i za njega do pre 4-5 godina kada sam razmisljao o zameni Stila za Nuova Bravo. Pod brojem jedan su kod mene uvek dizelasi, ali ne bih se bunio ni da sam natrcao na neki ocuvan turbo benzinac. Najveca "mana" benzinaca je sto su ovde vrlo malo zastupljeni sto povlaci masu stvari, tu su dizelasi u ogromnoj prednosti. Ono sto sam ja citao je da moze da bude problematicno - da IHI turbine znaju da prave problem, a da je Garett daleko pouzdaniji (ali je isao samo u jace modele). U Bravu je bila u pitanju IHI RFH3 turbina (sa wastegate). Mada opet sam misljenja da ako je auto ocuvan, turbo moze da traje ohoho - kvalitetno ulje, redovna zamena (podmazuje i hladi turbinu), normalno koriscenje (ne forsirati hladnu turbinu, posle "ziske" ostaviti je u leru da se rashladi)... I ono sto se meni nije svidjalo na Bravu - T-Jet je bio uparen sa "cuvenim" GM sestobrzincem M32. Koji je imao problem sa lezajevima i cija zamena je prilicna klempa. Doduse, M32 je isao i na 1.6 MultiJet. Ako nekoga interesuje mehanika, ovde ima vrlo lepo i detaljno fabricko stivo o T-Jet u Bravu: https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/Fiat/Nuova_Bravo/Fiat_NuovaBravo_1.4TjetEngine.pdf
  22. 1 point
    N.N.

    Alfa Romeo Giulietta

    http://www.autoedizione.nl/alfa-romeo-giulietta-volgens-fransen-erg-betrouwbaar/ Eto po Francuzima ta Giulietta vrh kvalitete klase ako maknemo hibridnog Priusa. Moram li reći da je kod Nijemaca na dnu? Doduše sada kada su njemačka varanja i laži polako izašla na vidjelo sve je malo jasnije. Da ne govorim kako je kod njemačkiih auto magazina na testu Nijemac uvijek prvi dok kod talijanskih ili francuskih je sve moguće.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...