Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/19/18 in all areas

  1. 2 points
    neshaoct

    Fiat Bravo 2008

    Bar će da vozi auto, koji je i pravljen za otvoreni put, preko 120-140
  2. 2 points
    The Punisher

    Autoplacevi

    Ja, ja i samo ja. Narcis (osoba koja ima patološki izraženu crtu narcizma) stvara lažni grandiozni self (sliku o sebi) koji karakteriše doživljaj omnipotencije (svemoći), preteran ponos, izraziti perfekcionizam, jak motiv za postignućem, održavanje vlastitog samopoštovanja manipulacijom, eksplatacijom i podcenjivanjem drugih. Ovaj lažni self predstavlja samo kompenzaciju onoga što čini istinski self narcisa. Istinski, pravi self narcisa odlikuje negativna slika o sebi, oblije narcističkih povreda (odbacivanja od strane voljenih osoba u detinjstvu i kasnije tokom razvoja ličnosti), osećaj praznine, nisko samopoštovanje, bes i depresija. Narcis konstantno pokušava da održi svoju grandioznu sliku o sebi kako bi se zaštitio od osećanja slabosti, bola i fragmentacije lažne slike o sebi koju je u odbrambene svrhe izgradio/la. Međutim to je teško ostvariv cilj u realnosti, zbog čega ponekad može doći do dekompenzacije (pucanja) lažnog selfa. Kada lažni kompenzatorni self narcisa napukne pod pritiskom realnosti osoba pokazuje veliku ranjivost za stid ili poniženje i osećanje bezvrednosti. Često se javlja depresivnost koja može biti udružena sa hipohondrijskim preokupacijama, psihosomatskim tegobama, anksioznošću i osećanjem praznine.
  3. 2 points
    Bingodalton

    Autoplacevi

    Jadan on, ne bi, al mora da jede, sve se snebiva kad trosi te pare. Da to ne radi on, neko drugi bi, nama bi isto bilo, pa sto onda da on ne uzme pare, sto biti budala. Hahahaha nevinasce, naterali ga stariji. Sam je odabrao posao, tj da se pored popravkom elektronike bavi i vracanjem kilometraze, pa nema potrebe da se sada stidi svog posla.
  4. 1 point
    Ajde da ti ja iz iskustva preporucim da zaobidjes te diamond vision jer isuvise vuku na plavo,mozes imati problema sa policijom,a i losije osvetljavaju put po kisi. Ako bas hoces da to bude fensi,legalno i uz dozu plave boje i dobre osvetljenosti uzmi white vision. Veceras sam vozio po kisi,nov asfalt,bez izvucenih linija,philips white vision,bogami napeto.Crn asfalt,rasispanje svetlosti od asfalta kad vozila dolaze u susret.Upalio sam maglenke,da dobijem malo zutog.A maglenke ko maglenke,osvetljavaju par metara napred i u stranu.Nista specijalno da pomognu. Koliko je ta dnevna svetlost dobra po suvom i odmara oci,nekako po mokrom fali zutog. Ksenon je verovatno druga prica,jer kad na halogenu dodas jos jedno 100% onda moze biti i ljubicasta,osvetljavace dobro i po kisi.
  5. 1 point
    Ivan

    Alfa Romeo SUV - Alfa Romeo Stelvio

    Steva je u premium midsize/compact SUV segmentu (Q5, X3, X4, GLC, XC60 i sl.). Tako da je sa njima za poredjenje, sto se svega tice. Vidjam jedan beli stalno po Vracaru, izgleda odlicno i izdvaja se od konkurencije, pojava je nema sta...
  6. 1 point
    Irena HGT

    Neuništiva Subaru Impreza

    I posle 6 godina smo ipak našli jednu koju su uspeli da unište Slavio novu godinu turiranjem Subaru Impreze WRX STI, pa uništio motor Subaru Impreza WRX STI među ljubiteljima brze vožnje uživa visoki status. Ovaj kompaktni automobil za ne preterano visoku cenu nudi vozački doživljaj trkačke mašine, a sve zahvaljujući potentnom četvorocilindričnom bokseru, fino izbalansiranom oslanjanju i performansama Subaruovog simetričnog integralnog pogona. Zbog svoje popularnosti Impreza WRX STI neminovno završi i u rukama vozačima koji su do tada njome možda upravljali isključivo u nekoj virtuelnoj igri, a koji ne razumeju osnove mehanike i termodinamike. Jedan takav novopečeni vlasnik je svoj primerak uništio, ili bar prilično oštetio, tokom novogodišnje proslave. Kao što je objasnio u statusu na Facebooku - samo je želeo da proizvede malo buke turirajući motor Impreze do besvesti. U najgorem slučaju moglo bi se reći da će Imprezi biti potreban novi motor, a u najboljem slučaju – neka skuplja popravka. Mesta i vremena za turiranje motora u prazno svakako ima, ali to ne reba raditi predugo dok automobil stoji na mestu bez hlađenja. Mnogim vlasnicima Ferrarija i Lamborghinija je na ovaj način izgoreo i celi automobil, pa je vlasnik Subarua dobro i prošao. U video isečku kojeg možete pogledati jasno je da je čovek uspeo da proizvede dosta buke, ali i jednu finu eksploziju nakon koje je Impreza počela da proizvodi čudne zvukove, pa je motor, kako se čini, odbio da dalje sluša naređenja. preuzeto sa - Auto Blog
  7. 1 point
    Rile_bg

    The Grand Tour

    https://putlocker-hd.is/episodes/the-grand-tour-season-2-episode-7/ A tu su i prethodne
  8. 1 point
    Mirko_NS

    Autoplacevi

    Posto sam poreklom iz okoline Sapca, a auta menjam na 3 godine i kupujem mladja vozila (stara 3-4 godine) - do sada sam vise puta obisao autoplaceve sa mladjim vozilima u Sapcu i moje iskustvo je sledece: AutoSabac - dobra vozila, servisne i sve ostalo; generalno ulivaju najvise poverenja; Holliday - imaju solidna vozila, ali dobro obratiti paznju (Audi koji sam gledao kod njih imao je znacajno manju km na satu od one u carinskoj; na drugom je opet km u oglasu bila 40000km manja od one na satu - mrzim takve "navlakuse"); Autoitalija - dobra vozila, ali jos vise obratiti paznju, insistirati na dokumentaciji (servisna, carinska), nikako bez provere u servisu. Ostali uglavnom prodaju starija vozila, tako da ne mogu da kazem detaljnije.
  9. 1 point
    totti

    Fiat Bravo 2008

    Direktor nikad nigde nije stigao prvi. Nikad nigde. Počev od okupljanja kod Petoševića, pa do skupova. A direktor inače ima i problem da ga ponese brzina na ap, pa umesto u Karlovcima završi u Subotici [emoji3] A možda to i nema veze sa brzinom [emoji3] Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  10. 1 point
    Bingodalton

    FLCS okupljanje u Novom Sadu

    Evo i Beogradjani dosli Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  11. 1 point
    Markobgd

    Fiat Bravo 2008

    Jes, pa šta da radi sa potrošnjom posle?!
  12. 1 point
    Ivan

    Zatamnjena stakla

    Tako sam i ja razmisljao i uradio, napisah vec... Umesto da procedura bude najjednostavnija moguca, zavrsena na jednom mestu i sa primerenim cenama - cime bi se i napunio budzet i problematika dovela u zeljene zakonske okvire i ljudi bili koliko-toliko zadovoljni... Realno se napravio cirkus i od procedure atesta i od ove smejurije od provera na terenu. Kao da sve treba proveriti i pokaznjavati u jednom danu, gde bi nam kraj bio da (nadlezni za to) ovako revnosno krpe nase oranice, unapredjuju uslove saobracaja, odrzavaju signalizaciju... A vidimo da zakon za pojedine naravno i dalje nece vaziti. Hvala im sto su ovako zamrsili, olaksali su mi odluku i ustedeli i zivce i vreme i novac.
  13. 1 point
    Dezurni

    FLCS okupljanje u Novom Sadu

    Slobo ne pričaj koješta. Offa nikada dovoljno
  14. 1 point
    Ticma

    Autoplacevi

    Ja i dalje ne razumem cemu ovde ovolika diskusija. Da l je neka cena realna ili ne lako se proveri. Lako se nadje koliko preko kosta auto sa odredjenom kilometrazom i nema sanse da bude jeftiniji kod nas sa istom. Svaki auto sam “preplatio” u odnosu na one sjajne i bajne na placevima i do sada se nisam zeznuo. Svako razmisljanje tipa proci cu jeftinije je zajeb u startu, uglavnom se spuca doosta vise para u ulaganje nego da je u startu vise placen auto.
  15. 1 point
    YUgisa

    FLCS okupljanje u Novom Sadu

    Pored tvog dima tesko je bilo sta gledati
  16. 1 point
    voodoons

    Zatamnjena stakla

    Pa ja već platio potvrdu proizvodjaca kad sam saznao za ABS brojeve pa ajd da odradim kad sam već stavio folije zbog klinca i vrućina. Da sam znao pre potvrde, skinuo bih i uzeo fabričke zavesice...
  17. 1 point
    Markobgd

    Zatamnjena stakla

    Pa znaš kad bi se cimao ovoliko zbog budala Ogulio bi ih na 1 i "ciao ragazzi"!
  18. 1 point
    50 godina: Mercedes slavne oznake /8, serije W115 i W114 (1968. - 1976.) Najuspešniji model sa trokrakom zvezdom, u verziji 200D ''majka svih dizelaša'', mada skupocen, 1974. najprodavaniji auto na zapadnonemačkom tržištu, bez problema gazio je milion kilometara. Pre pola veka, početkom 1968., na evropske i naše puteve stigli su prvi primerci Mercedesa serije W115 (4-cilindarski modeli 200, 200D, 220 i 220D), odnosno skuplji W114 (6-cilindraši 230 i 250). Bio je to jedan od najboljih automobila sa trokrakom srebrnom zvezdom, koji je među fanovima, a i u automobilskoj istoriji, kao jedan od najboljih automobila ikada napravljenih, poznat kao ''Strich-Acht'' (''štrih-aht''), odnosno ''kosa crta - osam'' u istoriji Mercedes/8 (''Strich Acht''). To je interna oznaka za model čiji je razvoj pokrenut 1961. godine, pod vođstvom Prof. Dr Fritza Nallingera, za tržišni start u 1968., dakle za godinu /8. Nasledio je takođe slavnog, ali ipak manje uspešnog ''repaša'' serije W110. Nakon izvrsnog početnog uspeha, postala je to opšteprihvaćena oznaka za taj model. Koliko je uspešan, potvrđuje da je 1974., u godini kad se u maju počeo proizvoditi Volkswagen Golf, bio najprodavaniji automobil u Zapadnoj Nemačkoj (140.127 primjeraka). Bila je to treća serija posleratne visoke srednje klase iz Stuttgarta, koja se od 1984. naziva E-klasa. Prvi model, predstavljen 1953., bio je serije W120 (tri godine potom predstavljen je W121), a na tržištu je nosio oznake 180 i 190. Ostaće upamćen kao prvi evropski automobil sa ''pontonskom'' karoserijom (samonosećom i trovolumenskom), koja je temeljno proverena u crash testovima. Početkom 1961. predstavljen je slavni ''repaš'' serije W110, koji je nosio oznake 190, 200, 220 i 230. Početkom 1968. predstavljen je uglasti model, koji se na našem tržištu proslavio u seriji 200D, a još uvek se sreću na našim putevima. U najslavnijoj Mercedesovoj seriji, sa dosad devet generacija, W115 je treća po redu - aktuelna W213 u prodaji je od 2016. godine. Mada je i dotad Mercedes bio vodeći za sigurnost, sprovedeno je čak 26 crash testova za unapređenje sigurnosti, te je nadmašio tada najstrože američke standarde. Sa masom od 1.4 tone i 55 dizelskih konja, i za to je doba bio primer preslabog motora jer je do stotke ubrzavao za 31 sekundu (kao VW Buba), a nakon dugog zaleta postizao je 130 km/h. Usprkos toga bio je to luksuzni automobil ''par excellence'', koji je bio ''zakon'' među moćnijim poslovnim ljudima, taksistima, a i uspešnijim gastarbajterima. Potrošnjom od 7.1 do 9.5 litara dizelaš 200D bio je znatno povoljniji od benzinaca, koji su trošili i više od 15 litara, a bio je i legendarno pouzdan, idealan za taksi prevoz. Legendarni dizel motor OM 621, zapremine 1988 ccm i snage 55 KS, razvijen je iz motora koji se ugrađivao u prethodni model 190D. Već 1956. imao je bregasto vratilo u glavi, a 1965. dobio je pet ležajeva radilice umesto tri. Među nemačkim taksistima najpopularniji je bio 200D sa 3-stepenim automatskim menjačem, koji je postizao samo 125 km/h, a tek nakon 35 sekundi kazaljka brzinomera pokazivala je 100. Bio je trajan, praktički neuništiv, a zbog legendarne tromosti u Nemačkoj su ga zvali ''Schweine-Daimler'' (''svinjski Daimler''). U dizelskoj ponudi bili su i 220D sa 60 KS (135 km/h). Solidno napravljena uglasta klasična limuzina dugačka blizu 4.7 m pružala je puni komfor za pet osoba, što je potvrđivao međuosovinski razmak od 275 cm i prtljažnik od 450 litara. Za to je doba to bilo više nego raskošno. Mercedes W115 uneo je niz tehnoloških noviteta. Umesto oscilacijske osovine, koja je bila korak napred prema krutoj osovini, odnosno mostu (niže neogibljene mase, nezavisnost pomeranja levog i desnog točka), ali i korak nazad (menjanje ugla bočnog nagiba, što može biti neugodno za stabilnost), uveden znatno napredniji, nezavisni sa po dva homokinetička zgloba na svakom polu-vratilu, te kosim ramenima. Po uzoru na Citroën DS ugrađena je nožna ''ručna'' kočnica, šaltung je bio uz volan i tek je u poslednjim serijama, poput 280 E, prebačen na srednji greben, između sedišta. Takvo ogibljenje još je i danas tehnološki aktuelno, a u to je doba bilo je revolucija. Za prednji i zadnji trap ugrađeni su posebni podokviri, disk kočnice ugrađene su na svim točkovima, a pozadi su za parkirnu kočnicu ugrađene dodatne bubanj kočnice u glavčini diska. U novembru 1968. predstavljena je coupe verzija 250C sa 130 KS i 250CE sa 150 KS, sa elektronskim ubrizgavanjem D-Jetronic. Tada je predstavljena i luksuzna verzija, rastegnuta 65 cm na čak 533 cm. Bio je vrlo uspešan među ekskluzivnim taksistima, diplomatskim službama i bogatašima. Zanimljivo je da je proizvedeno po deset hiljada kupea i produženih limuzina. Unutrašnjost je bila ergonomična, i za tadašnje standarde vrlo luksuzna. Prve serije su imale ručni menjač uz upravljač. Premda su dve trećine svih modela bile u dizel verziji (na našem tržištu i 80 posto), uspešni su bili i benzinski modeli. Najpopularniji su bili osnovni benzinski modeli - 200 sa 95 KS i 220 sa 105 KS. Potom je stigao model 230.4 sa četiri cilindra i 110 KS te 230.6 sa 120 KS, te snažniji 280 sa 140 KS. Na leto 1973. stigao je snažniji dizelaš - 240D sa 65 KS (138 km/h), a na leto 1974. i 5-cilindarski 240D 3.0 snage 80 konja. Najsnažniji benzinac iz 280 dobio je dva bregasta vratila i pojačan je na 160 KS, a u verziji sa el. ubrizgavanjem 280E na 185 KS. Predstavljen je 1972 i postizao je 200 km/h, što je tada bilo ''wow''. Bitno je poboljšao dizelske performanse, mogao je potegnuti 148 km/h, a stotku je hvatao za 19.9s. Bio je to najbrži dizelaš svoga doba, no konkurencije tada praktično nije bilo. Proizvedeno je i niz specijalnih verzija, od medicinskih, do pogrebnih te je to bio jedan od najuspešnijih automobila svoga doba. Proizvedeno je i nekoliko karavanskih verzija, ali u malim serijama (od nezavisnih karoserijskih fabrika, a ne od Daimler-Benza). Do 1976. prodano je ukupno 1.9 miliona modela ove serije, od čega 1.1 milion dizelaša. Jedan je od najkvalitetnijih i najpouzdanijih automobila ikad napravljenih, mnogi će reći ''najkvalitetniji i najpouzdaniji'', ''pravi Mercedes kakvi se više ne proizvode''. Babaroga za sve modele na tržištu, udoban, siguran i neuništiv. Potvrđuje to i priča solunskog taksista Gregoriosa Sachinidisa, koji je Mercedes-Benzom 240D iz 1976. prešao čak 4.6 miliona kilometara. U pogonu Sindelfingen 9. maja 1968. proslavljena je proizvodnja 2-milionitog Mercedes-Benza od 1946. Bio je to 220D, slavni /8, serije W115, koja se, sa jačom W114, proizvodila od 1968. do 1976. godine. preuzeto sa - autoportal.hr
  19. 1 point
    Ja sam koristio NB na vise automobila i u proseku traju oko 6 meseci. Osvetljavaju znacajno bolje od obicnih halogenih. Buduci da sa Osramom imam puno iskustva, hteo sam da probam i nesto drugo pa sam pre mesec dana uzeo Philips Racing Vision. U porednjenju sa obicnim halogenim je nebo i zemlja ali opet nije toliko dobro kao Xenon. Koliko ce da traju, videcemo ali na ovom autu imam dnevna Led tako da bi pri takvoj eksploataciji trebalo da potraju mnogo vise od Osramovih 6 meseci. Inace, gledao sam uporedni test NB Laser i Phillips Racing i vrlo su slicne. Odlucio sam se za Phillips zato sto u centru snopa daju za nijansu bolje osvetljenje puta. Evo i testa:
  20. 1 point
    vagenovac

    Autoplacevi

    Klizeci start po cevanicama otvoreni prelom [emoji3] Ocekivanja od placeva nemam osim da je auto legalan I da su svi papiri spremni, sve ostalo je uglavnom naucna fantastika, pogotovo sto je garanciju nekad tesko izvijati I za nov auto kupljen u ovlascenom. Samo sirom oci otvoriti. Sto se tice zaribalog punto vana drzs delove za mali servis 7 dana, a servis se uradi za manje od sat vremena, dal su gledali nivo ulja, posle upali lampicu I blinka, znaci kriticno, a on umesto da stane pogleda zove nekog nadrimajstora da mu babra znacenje blinkajucih lampica preko telefona. Sad je plac kriv sto su vozili bez ulja, to ti ni fabrika ne bi priznala verovatno.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...