Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/11/18 in all areas

  1. 2 points
    @Axic kad krene na tehnički...
  2. 1 point
    horvat

    Subotica - Prag

    Ove zime sam putovao kolima do Praga, i iako nije nesto narocito zahtevan put, niti zanimljiv putopis (npr. kao moj prethodni do Rima), odlucio sam da ipak podelim neke utiske i zapazanja sa puta, pa mozda nekom bude od koristi. Vinjete za sve tri drzave sam prvo pokusao da kupim u Subotici na MOL pumpi, medjutim mogao sam da kupim samo za Madjarsku i Austriju. Nakon prelaska granice, odmah postoji parking sa kucicama gde mogu da se kupe vinjete za Madjarsku, Cesku, Austriju. Donedavno je moglo i za Slovacku, medjutim iz nekog razloga, sada vise ne moze. Tako da sam kupio za Hu i Cz. Cene su : 10e je najkraca za HU i 15e najkraca za Cz. Sto se samog puta tice - sve je autoput naravno. Do Budimpeste je bilo osrednje saobracaja, ogranicenje je 130 i vecina tako i vozi. Asfalt je finog kvaliteta. Zatim kod Budimpeste je neophodno prekljuciti se na drugi autoput (M1), koji ide prema Austriji i Slovackoj. Ovaj put je znacajno losijeg kvaliteta i znacajno intenzivnijeg saobracaja - pretpostavljam zbog veze sa Becom. Jako puno kamiona i autobusa ima, i samim tim je nekako i opsta napetost na putu veca. Ovo je ujedno i najneugodniji deo puta. Nakon Djera, odnosno nakog manjeg mesta Mosonmadjarvar, pred samu granicu, silazi se sa autoputa na neki magistralni put prema Slovackoj. Da napomenem signalizacija je sve vreme izuzetno dobra, putokaza ima puno, intuitivni su, moze se lagano bez ikakve navigacije, iako se ide prvi put. Na ulazu u Slovacku i dalje postoji granica, poprilicno velika, ali nema rampi tako da se slobodno prolazi i na samoj granici postoji jedan objekat u kojem je moguce kupiti vinjetu za Slovacku. Cena je bila 10e za najkracu. U Slovackoj je znacajno rastereceniji saobracaj u poredjenju sa drugim delom Madjarske, put je fin, vozi se uglavnom oko 130. Ulaz u Bratislavu je lagan, sve je dobro obelezeno, prate se znakovi za Brno uglavnom. Slovacko-Ceska granica je samo jedna tabla. U Brnu je potrebno prekljuciti se na drugi autoput, tu je potrebno malko obratiti paznju, jer je u pitanju treci silaz, ako me secanje dobro sluzi. Od ove tacke do Praga nema vise nikakvih skretanja. Deo autoputa od Brna do Praga je veoma promenljivog kvaliteta. U nekim deonicama je kao staklo ravan, a u nekim kao da su one kocke poput onih na starom putu Subotica-Novi Sad. Uzasno je voziti po tome, auto odskace, lupa, jednom recju, nimalo prijatno iskustvo. Kultura voznje na ovoj deonici mi je bila veoma interesantna - naime, vozi se poprilicno brzo, rekao bih da je prosek oko 150 km/h, ali su svi veoma tolerantni i fini, propuste ako se ubacis, ne ablenduju ako ostanes malo duze u levoj traci (tipa da dohvatis i sledeci kamion) i slicno. Put nije previse opterecen, ali daleko od toga da je prazan. Takodje, dosta brdovit i krivudav, ali naravno nista strasno, sta vise, doprinosi budnosti vozaca Sto se policije tice, u Slovackoj sam cuo na radiju (toliko sam razumeo), da postoje presretaci, a u Ceskoj sam i video jednog, mada ovako slobodnom procenom, rekao bih da je to za ove kandidate sto jure blize 200... Suma: ukupno sam presao ~1500 km sa prosecnom potrosnjom od 7 litara na 100 km. Krenuo sam sa punim tankom, tocio prvi put pred Prag, a drugi put pred Budimpestu u povratku. Bio sam osudjen na tocenje na autoputu, sto je malo skuplje, ali sta sad. Barem sam probao famozno Shell VPower Racing gorivo - mogu vam reci, bas se primeti razlika! Cene goriva u Pragu su se kretale od 30 do 40 kruna za 1 litar. Ja sam naravno platio 40 na autoputu Parking sam resio tako sto sam rezervisao garazu u hotelu u kojem sam odseo, tako da o tome nisam morao da brinem, inace mi grad nije delovao preoptereceno po tom pitanju, mada ne bih mogao da tvrdim ista. Po Pragu sam se dalje kretao javnim prevozom, tako sto sam kupio kartu za sve (bus, tramvaj, metro) u trajanju od 72h po ceni od 310 kruna. Samo obilazenje znamenitosti necu previse opisivati, jer verujem da ima puno boljih izvora za to. Ali, s obzirom da je ovo automobilski forum, naglasicu samo jednu: Nacionalni muzej tehnike! Mislim da bi svako ko ode u Prag trebao da poseti ovaj muzej (a od malo njih cujem da jesu). Izuzetno je zanimljiv i velik. Jako puno moze da se nauci o Ceskoj (i Cehoslovackoj) automobilskoj, biciklistickoj, motobiciklistickoj, avijaticarskoj i plovnoj industriji. Za sam kraj, par slika, sa akcentom na muzej
  3. 1 point
    Axic

    Xenoni / projektori - iskustva?

    @cuore_sportivo Uzmi AC set 4300k i sam ugradi, prosto je a verujem da ces primetiti razliku nakon ugradnje. Sad je cena zaista smesna, oko 20-25€ ako neces da se cimas da cekas preko aliexpressa. Ako budeš imao problema i ne budeš sam znao da našteluješ farove otiđi do nekog tehničkog da ti našteluju. Ja sam kod njih odneo onog dizelasa jer su skroz bili nastelovani i bacali ma 3m ispred i podesili su ih sve po PS-u.
  4. 1 point
    cuore_sportivo

    Xenoni / projektori - iskustva?

    @Axic ma meni su zaista farovi(Valeo) i unutra solje u dobrom stanju ali dzabe kada je obicna sijalica unutra... Moracu da ugradjujem defitivno ksenon ali sve kada se odlucim ode novac na drugu stranu. Icicu kod Tommy97 cini mi se da mi ugradi. Ti i ja smo vec pricali na temu farova...daleko lepsi od mk2b ali zato u praksi uzas!
  5. 1 point
    Smireni

    Xenoni / projektori - iskustva?

    Punto ima najgore farove ikad. Mislim da su na jugicu bolji. I nije ono, jbga, zavisi kakvi su ti farovi. Ne zavisi, svi su losi, sto rece, iz fabrike. Nije ni novi bravo odmakao daleko. Malo manje djubre, ali neupotrebljivo. Ne znam sto je problem da naprave far, ali jeste. Bio sam se spremio da stavljam ksenone, ali nikako da nadjem vremena, kad su poceli da zezaju sa ovim folijama. Kapiram da su sledeci na redu ksenoni. Ne kazem, i treba, zbog majmunluka koji stavi, ne nivelise, pa oci izbija svima nocu, ali zato on u autu- Vidi bajo kako sija, DAN!
  6. 1 point
    Trofeo

    Xenoni / projektori - iskustva?

    Uze mi reci iz usta
  7. 1 point
    Igor HGT

    Punto mk2 HGT

    Ahaha jao stvarno cu morati da izvucem od mjeta merac i tablu i da namestim nekako da non stop pokazuje stanje ulja na tabli Pa nije sto je sad moj ali stvarno je u osnovi dosta dobar, samo ima sitnica sto ga ubijaju, najvise to spolja. A za foliju cu da vidim, svakako mora da se skine da se srede udubljenja od grada na dva mesta. Sve zavisi od ostatka, ako ne moram da farbam ceo auto onda samo git i folija nova na haubu i krov a ako mora ceo onda nema vise folija
  8. 1 point
    Uvukli se pinovi unutra. Meni se desilo par puta. Nema sta da ih drzi unutra pa se pri guranju uvuku unutra. Sent from my SM-J710F using Tapatalk
  9. 1 point
    Volvo na netu ima vise slika na 2 nego na 4 tocka
  10. 1 point
    Milutinac

    Punto mk2 HGT

    E ako ti niko nije rekao - proveravaj ulje da dodam ulje idealno kad stoji na 2mm ispod max Lepa boja. Deluje kao dobar primerak...sem ovih spoljnih čukanja. Ono na rubu napred standardno...ima to svaki drugi. A ova folijana haubi pomalo upitna.. Ja bih to skidao lagano
  11. 1 point
    Markobgd

    Fiat Bravo 2.0 MultiJet Sport

    Oće čovek da radi turbo pa to ti je
  12. 1 point
    Igor HGT

    Punto mk2 HGT

    Hehe hvala puno Hvala, jeste jedna od lepsih i redjih boja Pa alfe, bilo ih je tri 147 jtd sa ful opremom mozda i najbolja, 147 2.0ts 150 ista oprema, sta znam, lepo ide ali nekako se ne oseti, 150 kao da 80 idem. Uglavnom skroz druga prica od punta ali dobre su alfe a i veca je klasa i sve. Ali punto mi je nekako drazi auto ne znam 156 2.0 JTS super auto ali ulja nikad dosta Punto mi je dosta "sportskiji" da kazem i jako zanimljiviji. A za ulje znam, citao sam po forumu o hgt-u deluje mi zdrav motor a i varijator se ne cuje tako da nadam se onom minimalcu od 1l na 10000
  13. 1 point
    dellas

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    To u saobracajnoj zna da varira i oupste nije relevantan podatak. 159 je prilicno tezak auto, kao i C5 trece generacije koji ima i do 1750kg kao limuzina, 407 coupe takodje nesto slicno. Ali astra je u svojoj klasi najteza, proveri da nema neka zlatna poluga u njoj P.S. Sto je tezi auto ja bih vise izbegavao tigar, takvo je moje iskustvo, u jednom trenutku sam imao 8 novih tigrovih guma za auto od 1600kg i nisu se proslavile ni zimske ni letnje, letnje su se trosile brzo, a zimske su bile jako lose na mokrom i klizavom.
  14. 1 point
    I meni je čudno. Pitanje je bilo retoričko, kao da sam pitao Opel a ne tebe
  15. 1 point
    Šta je toliko teško da mi je znati...? Zašto je toliko teško? Kupe 3vr performance car Plaćao si vrvtn 17" a ovde treba 19" Eto! Još dvoje su se ipak smuvali na forumu A Milutin "izašao iz ormana".
  16. 1 point
    Markobgd

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Možda ovako nešto... https://www.polovniautomobili.com/gume/10116154/barum-24540-r19-letnja
  17. 1 point
  18. 1 point
    Milutinac

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Sava UHP2!
  19. 1 point
    Zdravo, Ja sam pre 2 godine zamenio kod Stojanova prvi 500L 3 god. star koji ti spominjes za 500L lounge sa svom opremom i panorama krovom i mogu ti reci da se nisam pokajao. Naravno nova sedista, automatska klima, svetla i brisaci, panorama i sve ostalo sto ide u paketu ucinili su da budem prezadovoljan zamenom. Pozdrav
  20. 1 point
    Milutinac

    Sporazum o priznanju prekršaja

    @PremieRacing Koristim ovu drevnu kinesku tehniku Nem` ja nist` stem
  21. 1 point
    Sedeo sam kratko i u 500X. Koliko znam, Renegade i X dele platformu, ali zbog kockaste kabine Jeep-a deluje mi da ima mnogo vise prostora, narocito iznad glave. Deluje mi mnogo prostraniji iako sumnjam da je razlika toliko velika. Kao sto rekoh, imam 2m (i koji cm iznad), i u Jeep-u se komtonije osecam. Elem, ja u glavi zelim Jeep-a, tako da sam ovo pitanje i postavio sa potajnom zeljom da me ovde neko podrzi, tako da sve ostaje sad na zatvaranju finansijske konstrukcije
  22. 1 point
    Milutinac

    Sporazum o priznanju prekršaja

    Bilo pre da mora. Odnosno da te sudija upucuje u MUP. Sada po dobijanju poziva mozes da odes u nadlezni MUP i sklopis prekrsaj. MUP dostavlja svu papirologiju sudu i to je to. U tome i jeste svrha tog -priznanja-. Smanjivanje papirologije, odlazaka na sud, itd...
  23. 1 point
    Uh ovo bas, po mom misljenju, nije za poredjenje Ja sam vozio oba poprilicno i bio prilicno bas za Renegade jer mi je ozbiljan smekeraj. Ali odustao sam jer dizel sa panoramom i jacom opremom kada sam ja gledao kola isao lagano preko 23 000e i na kraju opet imas "nedoreceni" 1.6 mjet sto je bas slabo za ulagazak u cenovni rang Superba 2.0 TDI. Koliko god neko voleo ili ne voleo L, ali to je auto cija je glavna uloga prakticnost, da ima sto vise prostora, veliki gepek, da ne kosta mnogo i uz to pruzi koliko-toliko uzivanje vozacu bez mnogo vrdanja. Renegade je skroz druga prica: Spolja je napravljen da podseca na stare Jeep modele Stopke su u obliku kanistera za gorivo sa starih modela (polularno X ) Na staklima ima malog Jetija nacrtanog Enterijer je opet "old-Jeep like" Cajger umesto crvene zone ima "crveno blato" ... Osecaj u voznji je daleko bolji u Renegade-u. Nije neki trkac niti SUV, ali je daleko lepse voziti ga. Ja izmedju ta dva modela ne bih ni razmiljao 1.6etorq takodje nije bas najbrzi motor koji sam vozio, ali po gradu ekstremno lepo ide i trosi manje od 1.4 mojom voznjom. Ima jako nisko dostupan obrtni moment tako da jednako vuce sa 2500 i 4000rpm sto cini potpuno nepotrebnim vrteti motor posto nema dodatne snage u visim obrtajima kao sto je slucaj sa turbo benzincima. Stavise, jako ruzan zvuk proizvodi u visokim obrtajima (doduse po malo i u niskim ) 5 brzina ne mora da te brine jer 5. brzina ima gotovo identicne prenose kao 6. na L tako da nema dodatne buke. Jedino jeste problem opreme posto Renegade Sport (ne znam odakle to Sport kad od sportske opreme ima Jetija na staklima) dolazi sa crnim celicarama i bas losijom opremom. Sa druge strane ako opet planiras da vozis kola jedno 5 godina, stisnes zube za jos 1000e i uzimes solidnu opremu po izboru. + uvek mozes da igras na kartu dugogodisnjeg kupca i trazis popust na opremu. + dodatni argument za Renegade je jer mislim da opet kupiti isti auto, pa makar i u boljoj opremi, ima da bude uzasno dosadno.
  24. 1 point
    Milutinac

    Renault motor 1.5 dCi - iskustva

    Na kraju teksta vlatko pita ostale vozace: " dali imate dizne za nisan micra k12 i koliko su vam " Vrrrrrrhunski
  25. 1 point
    dejan_ns

    Šrafovi za alufelne

    Zanemarivo totalno, slobodno stavi
  26. 1 point
    kaskabgd

    Bravo - grejač kabine (mali radijator)

    Ja sam kupio neki najjeftiniji, radio je extra. Odmah nakon zamene sam imao problema sa gumicama, ako ti treba kontak coveka koji to radi samo mi javi. Ja sam od njega uzeo i sve je ok, zna covek dimenzije nema sta da mu objasnjavas samo kazes koji auto i zna posto su mu vec narucivali.
  27. 1 point
    To je i najgore razmisljanje - ne znaci tebi ali znaci ovima sto ti idu u susret, da im ne izbijas oci ako iole natovaris auto. Steluje se na poziciji "0" sa praznim vozilom, a na poziciju "1" treba teoretski da ide cini mi se vec sa 2 putnika ili vise opterecenja pozadi. Najveci pad farovi imaju sa pozicije "0" na poziciju "1", a sa "1"->"2" i "2"->"3" je to nesto manje. Otisli su ti motorici nivelacije, pokusaj prvo da skines i popravis, moguce da te zezaju samo kontakti potenciometra. Sledeca opcija je da je pregoreo integralac, meni se upravo to desilo prosle godine (konkretno 1021 integralac na "Bosch" nivelatoru): Na 1. i 3. slici se vidi i potenciometar koji takodje treba proveriti, a cesto moze da bude uzrok problema (pogotovo ako su njegovi pipci spali sa klizne povrsine). Ako kupujes ceo motoric, polovni se krecu od cca 500-1200 kinti, a moguce da pase i sa nekih drugih modela vozila (recimo na Stila pase sa nekih Vagena/Skode/Seata).
  28. 1 point
    Dezurni

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Danas Tipo da te udari morao bi pod hitno po tetanus
  29. 1 point
    totti

    collègue.Mégane

    [emoji380][emoji460] Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  30. 1 point
    Milutinac

    Fiat Bravo 2.0 MultiJet Sport

    ...vo mutno Dunavo. @Dezurni - pakujemo se mi danas oko 6 i pravac SLO. Isplati se coveku i da nam plati put i tako smo u treningu danas
  31. 1 point
    Markobgd

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Za dobro očuvanim Golfom (da ne govorim o nekom GTI) se i danas uvek okrenem, Tipo da me udari na pešačkom ne bih video šta je....
  32. 1 point
    totti

    collègue.Mégane

    To što ti ceniš Jankovića, tvoja je stvar [emoji3] Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  33. 1 point
    Ne druze, pogresno si skontao. Ovo nisu fabricke felne samo fabricke dimenzije guma sam spominjao. Radi se o Japan Racing JR11 9,5j ET 35 ali su dosta lagane, merio sam fabricke 18 235/50 22kg a ove 235/45 r19 sa tom felnom 21,5kg. Znaci guma jeste fabickih dimenzija ali felna ne. Da napomenem Astra J GTC sa tim motorom ide s fabrickim felnama 8,5x20 245/40. Ja sam spletom okolnosti dobio sa 18. Da napomenem i da sam sa tim flenama vozio po satu 220 na auto putu , potrosnja je odlicna , ubrzanje normalno za 165ks i 2.0, a auto je 1550kg, tezi od konkurencije za 200-tinjak kg. Znaci ne vidim da se nesto ubogaljio sa tolikom felnom pgotovo kad vidim da vecina stranaca koji imaju gtc voze na 20"
  34. 1 point
    Da napisem moje iskustvo mozda nekome pomogne... Zamenio sam komplet set kvacila sa plivajucim zamajcem na svom GP pre par dana. Stavljen je Lukov komplet i kostao je 38 000 din. i ima 2 god. garancije, zanimljivo da je skinuti set sa auta isto bio Luk i majstor sumnja da je to prva ugradnja u GP mada sam ja negde cuo da je prva ugradnja Valeo... Auto je 2006 god i presao je po satu oko 140 000 km (ne znam da li je obarana), a kod mene je presao oko 60 000km. Zamajac mi je lupkao povremeno zadnje dve godine, malo lupka pa se primiri i jedno vreme ne lupka pa ponovo... Zadnjih 6 meseci mi se konstantno cuo i cak sam ga drzao na kvacilu kada stojim da se ne bi cuo. I kada sam napokon odvojio pare za zamenu steta je vec bila napravljena, zamajac je verovatno mlatio radilicu i popustio je prednji semering radilice i izbacivao je ulje preko semeringa, plus je unistio i uporni nosac motora kod menjaca. Majstor mi je naplatio 50e za zamenu kvacila i zamajca i 50e za zamenu semeringa jer je skidao lanac i morao da ga zubci... Tako da je mene to sve izaslo oko 55 000 din. uz dosta srece da nisam zeznuo i radilicu!
  35. 1 point
    Vule

    Xenoni / projektori - iskustva?

    Ono sto ja vidim onako odokativno u oba ova primera je da fali hotspot. Jedna od najbitnijih i najosnovnijih stvari da bi svetlo u realnom zivotu na putu bilo dobro. Lepi su vam cutoffovi manje vise, iako se na drugom primeru kod @cmiro vidi malo krivljenje i prelamanje, ali ok, nije jako strasno. Hotspot je veci problem, mislim da se kod @makidada zbog LED sijalica ni ne moze dobiti doticni, to je ono o cemu smo pricali sve vreme za LED sijalice, zariste nije u sredini i ne baca 360 stepeni, nego imas dve diode sa svake strane koje jednostavno u konstrukciji te soljice ne mogu da daju rezultat koji je dovoljno dobar. Na 2. 3. i 4. slici se vidi poprilicno rasipanje foreground svetla, iliti isijavanje na put ispred auta, a ne bacanje u daljinu. Probacu sa par primera da objasnim o cemu se radi. 1. Na ovoj slici se vidi to rasipanje svetla ispred auta, koje ce u mrklom mraku samo da ti zavara oci, jer se naviknu na veci intenzitet svetla ispred auta i onda ne vidis "u daljinu" 2. Hotspot o kome sam pricao. Na sledecoj slici vidis savrseno nastelovan Morimoto sto se tice snopa, ugla i visine, ali hotspot i dalje ne postoji, svetlo je onako blago i ravnomerno izbalansirano u celom opsegu, ali to u slucaju "merenja" na zidu nije dobro, jer dolazi upravo do onoga o cemu sam malopre pisao, vise svetla ispred auta, nedostatak svetla u daljini. Videces mozda 30m ispred sebe, eventualno 40, dalje ne, sto je smesno. 3. Na ovoj slici se vidi sta je dobar hotspot. Moze se lepo primetiti kako je jako intenzivno svetlo fokusirano bas na sredini cutoffa, tacno pola hotspota ti stoji ispod linije, druga polovina se nalazi iznad, sto je idealno stelovanje, pogotovo kad je bixenon u pitanju, jer ces onda imati tu "rezervu" svetla za dugo kada ga ukljucis i zaista ce nesto da ti osvetli. Sa ovako namestenim projektorom nemas ni rasipanje svetla ispred auta, ima ga dovoljno da lepo osvetli, a u praksi ovo razbija kako radi, jer ce na 70-80 metara da ti se raspored snop i da zaista vidis "kao da sunce sija". Sve ovo je moguce postici stelovanjem samog projektora, ako je xenon sijalica u pitanju naravno, ali treba znanja, vremena i zivaca. Mozete prvo probati samu sijalicu malo da rotirate u lezistu dok je montirana, moguce da cete vec tad primetiti razliku. Mada, ako je serija projektora losa, sto se cesto desi sa nasim "Morimoto 8.0" i slicnim kopijama, cesto nema pomoci nego kupiti druge projektore. Neki su toliko lose napravljeni da je "vrat" projektora kroz koji prolazi sijalica predugacak, i da sama ziza sijalice uopste ne izadje iz njega u soljicu i ne pozicionira se gde treba, te bukvalno dobijas samo senku one prave projekcije koju bi trebao da vidis. Prvo projektor ide na test sto, ubacuje se sijalica koja ce biti namenjena za njega, pali se u mracnoj sobi ili garazi na neki akumulator ili napajanje od racunara i krece se u stelovanje. Samo pomeranje shielda (to je onaj limcic u sredini projektora izmedju soljice i sociva koji pravi presek i na njemu je montiran solenoid za dugo svetlo) moze da pomogne dosta. Drzi se na 4 rupe, probajte da ih prosirite vecom burgijom ili turpijom da bi dobili luft za njegovo pomeranje gore dole i levo desno i igrajte se malo, spustite ga, podignite, pomerite levo desno, dok ne dobijete nesto slicno ovoj poslenjoj slici koju sam okacio. Cesto i samo odstupanje nosaca sociva moze da pomogne, to se resava podloskama za srafove, stavite dve gore i onda ga usrafite, da ga malo odaljite i nagnete, moze da donese ostriju liniju na zidu ili vise boje na samom cutoffu. Koga ne mrzi da se poigra, moze mnogo da dobije i da izvuce maksimum iz svojih jeftinih "Morimoto" projektora od 35 evra i da napravi veoma veoma ozbiljno svetlo. Znam da je cak i ovako out of the box to nenastelovano svetlo dosta bolje od onoga sto ste imali na kolima, pogotovo ako ste vozili Punta sa halogenim sijalicama, pa vam deluje da je sjajno, ali tek kad postignete da vam oba projektora sijaju ovako kao na poslednjoj slici i izadjete u nocnu voznju magistralnim putem, onda vidite o cemu se tu zaista radi i sta znaci imati dobro svetlo na kolima
  36. 1 point
    fast_1107

    Xenoni / projektori - iskustva?

    Novi farovi + dobar xenon 55w 8000k
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...